Egy kicsit tényleg érthetetlen, hogy egy olyan autót, ami semmilyen kategóriával nem versenyzik, illetve jövõre nem is indulhat, ráadásul nem önhibájából tört össze, miért nem lehetett visszavinni a boxba megfoltozni.
Így azért pocsékba ment egy olyan csapat munkája, aki eleve azért engedték hogy mennyen, mert innovatívak voltak.
Thank you to all our spectators. They numbered more than 240,000 within the circuit for this 80th edition of the 24 Hours of Le Mans.
Nevertheless, compared to 2011, this represents a small reduction for the Automobile Club de l’Ouest as there were 249,500 spectators on that occasion.
For the record, the Automobile Club de l’Ouest sold 238,150 entry tickets in 2010 and 230,000 in 2009.
There are likely to be several reasons for this reduction: the economic pressure on households, competing political and sporting events, uncertain weather forecast.
It is still very much the 24 Hours of Le Mans we know, a real success with its recent developments in new media. WebTV was specially launched for this week, there were more than 3,184,000 page views (numbers as of 1500 hours on 17th June), the Facebook page for the 24 Hours of Le Mans (cars and bikes) this weekend surpassed the 100,000 barrier – Facebook: 24 Hours of Le Mans – ACO Official. Twenty-five thousand followed our information on Twitter @24hoursoflemans (more than 8,000 new followers this weekend) thanks to #24LM, and the www.lemans.org site - the most comprehensive regarding the world of endurance racing – continues to progress in a spectacular manner.
Thanks you to all our fans who thus came to enjoy this magnificent 80th edition of the race.
So goodbye until we meet again in June 2013 to commemorate the 90 years of a race which dates back to 1923
szereld magad akció :)
Kivételesen volt most 2+2 Audi Tavaly 3 volt mint ahogy Pug is.(Sõt abból volt egy +1) Toyotának nem volt csak hibridje ezért indult csak két autó tõlük.
1-10 helyeken audi van.. itt akkor lenne jó verseny ha legalább 3 gyári csapat/gyártó lenne mindegyik azonos számú autót indítana..lenne 9 autó 3 gyártótól. addig marad a GT kategória ahol volt is verseny.
Ha kifogsz egy hosszabb Safety Caros részt, akkor más lenne a véleményed. Itt is vannak órás ellaposodások, mint az F1-ben, csak ez tovább tart, így valahogy leszarja az ember, hogy 2 órán keresztül nem történik semmi, vagy éppen SC mögött köröznek. Ha hasonló történne az F1-ben, akkor itt az Sg-én már a szomszéd topikból szólnának, hogy halkabban kurva anyázzanak már. Valamint sokkal jobban lehet a kiállásokkal variálni (gumi, üzemanyag, sofõr). Illetve a pálya sem elhanyagolható. Melyik F1-es pálya ilyen széles? Ezek a batár nagy kocsik szinte elvesznek az aszfaltcsíkon (pl.: bannerben a kép). S lehetne még sorolni.
A javítási kísérlet is benne van ebben a videóban.
A 7-es Toyotával lökte ki Nakajima. Nem sokkal utána az is bemondta az unalmast. Igaz még egy nagy javítás után tett még pár kört, de inkább bedobták a törülközõt.
Bár úgy lett volna. Szombaton rokonoknál voltam és csak a rajtot volt képem végignézni. Hajnali öt körül felkeltem, onnan fél álomban követem az eseményeket 7 óráig. Innentõl viszont végig.
Most a 30+ fokban tanulok a vizsgáimra, aminek a nyelvezete szarabb, mint a jogi szövegekének. (Közlekedésinformatika)
Hát azért lényeges különbség van a kettõ között véleményem szerint, de ez már csak szõrszálhasogatás bevallom õszintén, mert alapból rühellem a formula.hu-t, mióta volt szegény Wheldon balesete. Akkora ökörségeket írtak, hogy már szabályosan tiszteletlen volt, és szúrta a szemem.
"Davidsonnak eltört a 11-ik és a 12-ik csigolyája."
Ezek mindig hülyeségeket írkálnak
Ennek örülök a legjobban!! Fantasztikusan ment ez a Ferrari ahhoz képest, hogy össze lett zúzva és utolsó helyrõl feljött..Idén a Corvette-k labdába se tudtak rúgni, büszke vagyok a Ferraria! Még több ilyet!
kicsit túlozva azt mondhatom, hogy idén 20 és fél órát láttam a 24bõl.
Életemben elõször néztem végig. Éjszaka bealudtam párszor de végig ment az adás.
basszus, de hosszú lesz ez az egy év várakozás :(((