én most nézem RU-ról nyomtam le az ALMS 2010 friss Laguna Seca futamát :D
jó minõségben
Holnap Nigel Mansell lesz a Le Mans magazinba Eurosporton.
én ha belepusztulok is végignézem most :D tavaly kihagytam 3 órát, most arra törekedek hogy az egészet lássam! Vagy itt neten, vagy a tv elõtt de nézni fogom! Remélem a buzi Eurosport 2 nem fog focit adni mert akkor megveszek :D
Az utolsó fél órát kell csak kihagyjam, mert megyek vissza az egyetemre, hétfõn vizsgám lesz :D
Elég kiegyenlített a GT500. Idén már nyert mindegyik (3 futam, 3 gyõztes), hazai futamukat meg becsületbeli ügynek tekintik. Majd talán az ITR-el való együttmûködés becsábítja õket Európába.
Indulhatnának valami hazai géppel, supergt-be sincsenek sehol a lambok. GT500-ban a skyline aláz, GT350-ben vagy 300 meg amit néztem versenyt, ott az Impreza alázott.
Mûvész által pingált M3 GT2-vel indul a BMW Le Mans-ban - videó
Jeff Koons felelõs a festésért A5 A bajorok bemutatták azt a speciális fényezésû M3 GT2-t, amellyel június 12-én és 13-án a Le mans-i hosszú távú versenyen indul majd Dirk Müller, Andy Priaulx és Dirk Werner.
Az idei versenyt valszeg kihagyom. Rá következõ hétfõn államvizsgázok. Pedig mi parádé lesz itt! Bouchut Audi R10-ben, Panis Peugeot 908-ban, David Brabham Acurában, Timo Scheider Porschéban, a gyáriakról nem is beszélve. Rohadt erõs mezõny jött össze! Pescarolóékért meg elmorzsolok pár könnycseppet.
még jó hogy szívómotort raktak a bmw be nem jóféle turbósat amit a románok csinálnak. egyébként megérdemelten gyõztek, de azért nem kell õket halálra isteníteni, mák volt hogy a porsche behullot,különben toronymagasan nyert volna asszem 15-16 óráig vezetett. na majd jövõre.
a spa-in tuti nem nyernek max kategóriát de inkább a porsche vagy a ferrari fog diadalmaskodni. de majd kiderül.
Az eredményeket elnézve elmondható, hogy most lehetnek igazán csalódottak a magyar fiúk, akik már a negyedik órában kiestek a BMW 120d-vel a Nürburgringen. A dízelek között ugyanis az összes BMW elvérzett, így a D1T kategóriát, valamint legjobb dízelautó díját az a gyári felkészítésû Peugeot RCZ szerezte meg, amely egy körön több mint fél perccel volt lassabb a BMW Team Hungary autójánál. Ebbõl látszik, hogy egy ilyen versenyen a gyors kör nem minden.
Attól még hibák elõfordulnak. Kiváló példa rá a zöld-sárga Manthey Porsche. Eddig uralta a VLN és 24 órás versenyeket,de most történt egy hiba és kiesett.
de ez 1 megbízhatósági verseny itt pont az ilyen hibákat kell megakadályozni mert ez itt a legfontosabb ha nem sikerül akkor egyértelmû, hogy elúszik a verseny
fogyasztás és a sebesség ugyanilyen fontos még
arra kell koncentrálni, hogy minden megfelelõen össze legyen rakva és megfelelõ minõségû legyen és kibírja a verseny végéig
A problémák még pénteken kezdõdtek, amikor egy lelazuló bilincs miatt leesett az a vízcsõ, amely a motorból szálltja ki a hûtõvizet. Ezt sajnos késõn vette észre a csapat, és a hibás BMW 120d még futott egy kört, lényegében motorhûtés nélkül. Sajnos a vízcsõ cseréje nem oldotta meg a problémákat, a túlmelegedés a versenyen is folytatódott. Walter Csaba mindössze két kört tudott rendes versenytempóban megtenni - ezalatt vissza is szerezte a verseny elején elvesztett elsõ pozíciót -, ezután folyamatosan emelkedni kezdett a vízhõfok. Ekkor még kicserélték a termosztátot, de már késõ volt: a hengerfejtömítés megadta magát, levegõt fújt a motor a vízrendszerbe, ezért a hûtõvíz nem tudott keringeni, és egyre forróbbá vált, mígnem a 120 fokos hõmérsékletet is elérte. Amikor Wéber Gábor átvette a volánt, már dõlt a gõz a motortérbõl, és látni lehetett, hogy komoly veszélybe került a célba érés."
ki volt a felelõs a bilincs lelazulásáért? miért nem vették észre idõben? és ha tudták, hogy gond lesz miért nem cseréltek idõben motort még pénteken vagy szombat reggel?
A GT3-as homológ V10-es volt bennük. A "hybrid" porschéba meg csak raktak egy KERS-t. Pá-lik-ékról meg annyit, ha csapatot akarnának cserélni, akkor inkább hagyják is abba, mert Schuberték nélkül kb. tökön vannak lõve. Walter Csabi is náluk megy a GT3-ban és igenis jó csapat. Sajnos ez a futam Wéber Gabi kicsúszásán ment el. Onnantól kezdve minden baj volt a verdával. Remélem idén õ is kap vmi jó ajánlatot akár a VLN-ben vagy a Seat Leónoknál.