Igen,de ha megint hajnali 3-kor akor nemhiszem hogy megvárom mert mire letoltom reggel lesz,múlt héten is sokan panaszkodtak hogy lassan jott mivel egyszerre sokan kezdték tolteni :D
With the updated suspension there are a few adjustments you may want to make to your current setups.
- The previous suspension had some evil bump-steer characteristics; this is why it was necessary to run 0/32” toe in the front. Cup teams (as well as ARCA teams) run about 1/8” toe-out (+4/32”) in the front at most tracks. You may run more at a R/C (+6/32”) and less (-1/32” to +1/32”) at the Super Speedways ( Daytona / Talladega ). Remember, toe-out helps with stability and will make the car easier to catch when it tries to step out in the rear. Do not be afraid of toe-out in the rear, it is a good way to get the car to rotate and can reduce the heat build up in the RF tire.
- The camber gain has increased by quite a bit. This means as the car travels down the front camber changes greatly. Running -8.0 degrees at the RF is no longer necessary and will result in uneven tire heat/wear. When Cup teams were racing this style of car they would usually leave the shop with +8.0 degrees on the LF and -1.5 degrees (or less) on the RF. A R/C setup may have -2.5 degrees to -3.5 degrees across the front. Super Speedway setups will have much less camber, from +0.5 degrees to +0.1 degrees at the LF and -0.5 degrees to +0.1 degrees at the RF.
- The front shock/spring package is more sensitive now and will generally require stiffer settings to prevent bottoming out on the track. A good way to test just how soft you can go is to test with your engine sound level down so that you can easily hear the slightest scrape. Driver input also affects how the car bottoms out; rolling out of the throttle slowly can prevent a car with soft springs from hitting too hard. After testing your shock/spring package you will have a good sense of how and when the car is hitting the track, turn the engine sound back up and go racing.
The new suspension is much more sensitive to chassis adjustments as it is taken directly from real world race car, small changes will go a long way.
Nekem ennyire sok dolog nem tûnt fel. Ezek szerint azért gyökeresen nem kellett átírni mindent, szóval elsõre sem jártak messze a valóságtól, így most, hogy "besegítettek" nekik nem kellett újragondolni az egészet.
Változott és új default setek vannak minden pályához,ahhoz hogy véleményezni lehessen ki kell próbálni tobb pályán,én eddig azt tapasztaltam hogy az elején nagyobb a leszorítoero és pontosabban irányítható. A tapadás a setuptól is fugg,Michigan default nagyon stabil,a pálya nagyon gyors,ráadásul ezek a tobbszoros uzemanyagfogyasztások ís ezt segíttik elo,de azért egypáran így is eldobták :) Ma mentem Smokey-n Iowa-t,itt is már más a fix setup de vezethetoségben nagy kulonbséget itt nem tapasztaltam,Salem viszont nehezebb lett csak úgy forogtak az autók a kigyorsításoknál,sajnos nem is sokáig tudtam menni pedig másodikról rajtoltam de pár kor után a lekorozott csúszkáló autókat kellett kerulgetni és egyet sikerult is szépen telibekapni. Szóval úgy néz ki a helyzet hogy az eddigi setek mehetnek a kukába,jobbik esetben talán javíthatóak lesznek.
Na, majd tesztelgetem. Az új fizikából mnnyit érzel? Vagy az még most nem volt? Úgy vettem észre mintha kicsit jobban tapadna a gép, kevésbé tûnik jégen autózásnak, de azért nem lett sinautózás.:)
Javítottak a féken így most már pontosabban meg lehet álni,nekem amúgy tetszik a kiállásos verseny az NR-be is mindig azon voltam hogy legyen 2x kopás,az itteni szervereken az nem tetszik hogy míg az uzemanyagot 3x-ra állítják addig a gumi marad normal,szerintem mindkettot egyformán kellene.
A sebességhatár és túlmenés a sárga alatt is megtorténhet,sott a tobb autó miatt akkor még az utkozés veszélye is nagyobb.Igaz hogy a rovid versenyeken nincs ido ledolgozni az ilyen hátrányt de a kiállást akkor se árt megtanulni ha 100%-os a verseny mert mi van akkor ha hasonlóan gyors versenyzo a pitben se ront akkor még kapaszkodni se tudsz és ez hozzátartozik a versenyhez :)
Fõleg a bemenetelnél, meg a bent haladásnál, meg a beállásnál. A többi megy. Mindig félek, hogy túlmegyek a sebességhatáron, aztán félek, hogy túlmegyek a szerelõimen. Szóval lassú vagyok, és lassan állok be.:) Megy az ember 30 kört, összeszed egy kis elõnyt, majd hatszor annyit kap a pitben, és lehet megint kapaszkodni. Long run-t akarok!:D
Ne panaszkodj inkább gyakorolod a pit kiállást :D egyébként ha sárga alatti pit megfelel akkor nem a pitbe vagy lassú hanem foleg a kimenetelnél,nem? :)
Jaja, azt nem nézi a program, pedig nem ártana. Igaz én ezt a problémát korán felismertem, és versenyen azonnal megyek a pályára. Ugyanakkor én a pitben vagyok iszonyat lassú, szóval rajtam ez sem segít.:D Sárga alatti pitelést akarok, vagy olyan futamot ahol nem kell kimenni.:)
Ja, nem vészes, csak szokatlan. Meg nekem nem is igazán hiányzott.
Egy minimalis súly változtatást csináltam az alapon meg a kormányszoget lejjebb vettem szóval semmi extra mert tesztelni nem sok ido volt,de még nem ártana javítani rajta a saját vezetési stilushoz,foleg a kanyarbemenet lehetne jobb. Ez a vonal alatti dolog nagyon helyes,amúgy a guminyikorgás se vészes,foleg ha más szimhez hasonlíttom :) Viszont mostanában felfedeztem egy hibát amit szintén nem ártana javítani,a pitbol bárhol visszamehetsz a pályára és nem buntet,múlkor jottem rá Kansas-be amikor vezetek,csinálok egy jó pit kiállást de mégis mogotte vagyok,megnézem az ismétlést,a kiállásunk idore egyforma,mondom lehet hogy ennyivel gyorsabb volt a pályán,erre nézem tovább és látom hogy egybol felmegy a pályára míg én szépen mentem alul a 2-es kanyarig :D
Szokni kell a pályát mint ahogy Iowa-t,én 4-bol nyertem egy fixes PRO-t meg egy nem fixeset is 4,elson egybol verseny 1 megtett kor nélkul de mondom utolsó helyrol rajtolok majd el leszek valahogy,el is voltam amíg a kanyarban kicsit a sárga alá nem mentem,egybol megforogtam,utolsót is volt esélyem megnyerni de már túl magabiztosan mentem a pitbe és nem sikerult lefékeznem idobe,így buntit kaptam
Azért az új pálya jót tett a szervereknek. Az elõbb volt egy Michigan, átlagban 40-45 között voltak rajta, a legtöbb 48 volt. A baj az, hogy én meg a 39-ik helyen tanyáztam, de mögöttem talán 1-2 ember volt akinek volt mért köre.:D Ha kevésbé finoman akarnék fogalmazni azt mondanám tökutolsó voltam.:D Keresek valami setupot.:)
Az igazi autóval ha kicsit állatabbul veszek egy kanyart akkor nyikorog. Nade ez ugye utcai gumi, ami közel sem úgy tapad mint egy versenygumi, hiszen akkor nem igazán lenne tartós, és utcára az a fontos, meg a vízelvezetés. Nem tudom...majd megkérdezzük Makait.:)
Má ez is nyikorog a kanyarokban? Hát igaziból nem ultem ilyen autóban de szerintem az egy hulyeség,úgy látszik addig nyafogtak nekik míg felerosítették,itt lejjeb van az a COT teszt belso kamerával én ott semmi ilyet nem hallok,de más felvételeken se,ha megcsúszik vagy kiporog a kerék az szerintem rendben van.Egyébként eddig is volt rá lehetoség feltekerni a hangját valamelyik ini-ben mert ezt sokan hiányolták ugyanis így konyebb a gumit spórolni :)
Megvan, sõt mentem is egy versenyt Michigan-ben...vagyis, nekikezdtünk 23-an (ilyenkor ennyien?:D) egy futamnak, de 60 körre volt állítva, és volt sárga, így az elsõ kör utáni sárga miatt (miért ne lettem volna benne a balesetben?:D) a mezõny nagy része kilépett, így én is. Nagyon kéne ám egy setup...
Az egyetlen negatív dolog eddig a hülye guminyikorgás. Ez tényleg van élõben is?
Most töltöm.:) A tegnap estém reggel ért véget, és ebédkor keltem, a délutánt meg egy videóval töltöttem, de szivat a wmm... Na majd kipróbáljuk, ha felmegy a cucc.:)
üdv. kettõtöknek, remélhetõleg hamarosan én is közétek tudopk csatlakozni, pár oválon már viszonylag tapasztalt társammal együtt, és normális idõkben is egy pár fõs csapatást nyomni :)
Így mennek a valóságban...ezt lehet hasonlítgatni a szimulátorokhoz. Mindenki okulására.:)))
Ha megmaradt az rfactoros fizika akkor felejtõs. Még rFactorral próbáltam, és nem estem hasra tõle, sõt. Meg mondjuk szinte az összes COT modot próbáltam...azoktól sem. Majd ha a fizika is az ARCA-ból kerül bele akkor leszedem.:)
http://www.youtube.com/watch?v=uRwH4i4q_oA Jól néz ki de csak ennyi,már tobben írták hogy a fizika elég gyenge az eredetihez,én nem akarok mindenáron NASCAR Cup versenyt menni,az ARCA igaziból is jobb :D
Most vettem észre hogy vasárnap a PRO szerveren egy ilyen bajnokság féle volt,ha ezt tudom akkor megyek még 1 versenyt :)) http://www.premiumracing.com/
Hát úgy láttam inkább te reszkettél mert sehol nem találtalak szombaton,mondjuk én se mentem mert megbolondult a kormány driver és nem mukodott kulon tengelyen a két pedál,így ma reggel voltam de egyedul nehéz a PRO ármádia ellen :D
Nekem az RP-n egy gondom van,a kormányszog,ha túl kicsi akkor úgy megyek mint Cole Trickle a kezdetekben ha nagy akkor meg baromi nehéz pontosan elfordulnom a kanyarokban :D
Ánem. Amúgy mókás, mert van, hogy egyenesben meglökök valakit, hogy nekiinduljon elõzni én meg megyek vele, de inkább elveszi a gázt, hogy maradhasson 15-ik.:D
Hát éjjel verseny,bekapcsolom a MSN-t oszt majd lesz valami :)
Múltkor én is ezen voltam amikor itt lejjebb írtam hogy kiléptem,kvalit nem tudtam menni így a végérol indultam,a GLR-esek szépen osszáltak és elhúztak míg a tobbi idegen egymást elozgette,kiutotte majd a maradék lemaradt,szóval elleneuk 2 embernek se sok esélye van de azért meg lehet próbálni ha sikerulne veluk menni :))
Ma este vagy valamikor? Mert akkor 3 után nézünk valami rp futamot. Amúgy a pitelõs dolog Smokey volt...tényleg vicc a 3x benya. A másik meg a Great Lakes Racing szervere volt, az tetszett, de a baleset mindig benne van.:)
Egyszer már kozosen kellene bemenni valahová mert én is pont így járok mint te,kivul szeretnék menni de mindig egyedul maradok,ha valakit tolni akarok az is csak azt várja mikor mehet belulre,ha én megyek elol akkor a mogottem jovo is az elso alkalommal eloz.
Én 3 után voltam Smokey szerveren amit már szintén sikerult elkúrni a beállításokkal 3x uzemanyagfogyasztás és persze a gumi marad eredeti tehát szinte minden pályán pit (amit nem ártana gyakorolnom :D),sérulés meg 0% szóval hotlappereknek paradicsom,de azért sikerult jókat versenyezni :))
Na a két tegnapi Dega viszont nem jött össze. Elõször egy fix setes volt. ott szépen feljöttem ahogy illik, aztán a nagykalapácsot rádobtam a gázra és hajrá. Vezettem is, a pitelésig.:D Pedig beírtam, hogy jövök ki. Kanyar után fék, és ahogy illik belémjöttek.:) 12-en voltunk, de csak 3-4-en jöttek belém, szóval maradt olyan aki befejezte a futamot.:)
Másik, az nem fix setes volt, voltunk 23-an. Középmezõnybõl rajtoltam, de valahogy ezt a helyezkedés dolgot nem sokan érzik. Hiába nagyobb tempóban mentünk mint az elsõ 5-6 autó, kimentem melléjük, de senki nem jött utánam. Pedig ha a mi kis vonatunk nem szakad meg elmegyünk mellettük, de a legtöbben még mindig inkább választják a belsõ ívet, mert az gyorsabb, minthogy kimenjenek. Pedig kívül is lehet gyorsabb az ember, ha megfelelõ számú autó van. Ha valaki elõzni akar én mindig megyek vele. Letudjuk azokat akik elõttünk vannak, és a további dolgokat meg majd elintézzük egymás közt.:D Na mindegy, szóval egész szép volt (a fentieket leszámítva), csak aztán valaki bénázott én meg belekeveredtem. Alul mentem, azt érzékeltem, hogy valami van felül, de az ellen nincs mit tenni, ha falról visszajön egy autó, és oldalról eltrafál. Mindegy, ameddig mentek a versenyek addig jó volt.:) 3-kor meg alvás, úgyhogy gondolom utána kezdtek lenni a jobbfajta szerverek, addig elég sok volt a zárt szerver.
Gondolom Kevin Hamlin neve ismeros,van ott neki még Nashville és Gateway is :)
Nagyon jó fix setup volt. Stabil és gyors is volt. Gondoltam a 157 ezred / 22-ik starthely-bõl kiderül, hogy fix set volt.:)
Amúgy az igazi probléma a start. Az eleje lassít, a vége még fel akar zárkózni aztán fékezés, jobbra - balra menekülés.:))
Ja, amúgy 5x-ös idõgyorsítás volt, úgyhogy a végére faszán besötétedett, azt hittem úgy járunk mint Montyék az elsõ futamán, hogy az utolsó 3 kör már nem megy. Természetesen gwc volt, de a futam második részében volt vagy 20 kör egyben zöld alatt. Ez mondjuk egy nyilt szerveren nem rossz.
Igen,és egy fix nagyon stabil setup,ha megnézed az igazi versenyt kanyarban alul szinte a 2 sor az alsó sávban megy,itt meg az NR-ben is ez volt a gond hogy szinte 1 sornak is nehéz 1 sávban maradni.
Merre vagy te ilyenkor, amikor lengetik a zöld zászlót?:D
Most jövök Degából. 50 kör, teljes zászló szabály. 33-an indultunk. 157 ezredes lemaradással sikerült megkaparintanom az elõkelõ 22-ik starthelyet.:D Célba értünk 4-en, harmadik lettem.
Szóval ekkora mezõnyhöz rp pályára kicsit összeszokottabb társaság kell, bár így sem volt rossz, fõleg az eleje amikor még nemcsak lézengett pár autó apályán, hanem voltunk rendesen.:)
Nem pont ezért.:) Szeretek ott menni, ha jó társaság jön össze. Nemrég volt egy Dega, lehettünk vagy 10-15-en. A rajtnál feljöttem 1-2 helyet, meg aztán elõztem 1-2-t, és vezettem szinte végig, de aztán kívülrõl megelõzött egy hármas fogat.:) De az verseny jó volt.
Szóval ezért akartál Daytona-ba menni :)) Mondjuk elnézve az eddigi RP-s versenyeket hát ott elég nehéz lenne ilyen jó videót csinálni mivel mindeki nyomakodik és cikázik,voltam egy Dega-n de kiléptem mert már rosszul voltam,az elottem lévo még az egyenesben se tudott egyenesen menni :D
De. Majd legközelebb csinálok olyat is. Még valahogy a kép a képben dolgot kell összehoznom. Biztos lehet, csak rá kéne jönnöm hogyan.:)
Meg mondjuk a végén amikor megelõztem, amjd visszaelõzött az ugye a valóságban több mint 10 kör volt, de mégsem rakom be azt a 10 kört belsõ kamerából, pedig az is izgalmas, egymástól 3-4 tizedre körökön keresztül.
Amúgy ja, így visszanézve nagyon tisztán megyünk. Azért az NR2003 megtanított nem közel menni a másikhoz, pedig itt egy kis lökdösõdés is belefér.
Te már komoly filmes vagy,szépen osszefoglaltad a legszebb pillanatokat és itt is látszik hogy milyen tisztán megyunk,a 3-astól is én kértem elnézést oszt most láttam hogy o csúszott meg :) Olyat még nem tudsz hogy belso kamerás felvétel is legyen kozben?