Naja, lett volna esély. Most néztem vissza (meg megcsináltam a videót is, kb negyed óa és fent van a rapidon), a huszadik helyre sikerült visszaesnem, úgy, hogy a komplett mezõny elment mellettem. Ehhez képest utolértem azt aki kilökött az elején. Nem voltunk lassúak, pláne kopott gumin nem. Sokan még mindig nem akarják elfogadni, hogy ha kopik a gumi akkor lassítani kell. Ha lassít azzal a tempóval bírja még 10 körig, aztán majd megint kicsit vissza kell venni (vagyis mindezt fokozatosan). Ha viszont erölteti még 1-2 körig bírja az eredeti tempót aztán szevasz, mehet a pitbe gumiért, vagy beleáll a falba.:)
A másodiknál a kigyorsítást rontotta el valószinu már nagyon elkoptatta a hátsót mert az egyenesben volt és olyankor már ott is nehéz gázt adni,foleg ezen a tegnapi versenyen nagyon csúszott,sajnáltam is hogy ilyen pechesek voltunk mert nagyon élvezetes így vezetni hogy minden sikeres kigyorsítás egy gyozelemmel ér fel :))
Egyébként ma 2:00-tól MavTV-n (TVU) ARCA Salem 1 órás osszefoglaló :)
Az csak 9 kor kezd és nem a Speed adja,a Kanadai NASCAR-t néztem Trois Rivieres utcai pálya volt egy fantasztikus utolsó korrel,marha jó ez a széria :))
Én megint hajnlaban toltam tobb kevesebb sikerrel,foleg fixes szerveren voltak,a legnagyobb létszám 26,nálunk meg holnap unnepnap,tehát belecsaphatunk a lovak kozé :D
Voltam éjfél körül, avgy utána kicsivel, de nem volt nagy mozgás. Téged sem láttalak. Bementem egy szerverre, jöttem is fel, de belekeveredtem egy ütközésbe,úgyhogy mentem aludni.:)
Akkor az új setupot nagyon gyorsan küldd át mielõtt valami csúnya nagy verekedést rendezek.:D Vagy ez az amit már küldtél? Netán további javításokat eszközöltél?
Na,az RP-s karosszéria helyett hamarosan ezzel repesztunk majd Milwaukee-ba,az új setup amúgy nagyon jó :))
És ha már beállítás akkor egy kérdés,mikor mentél utoljára Nashiville-be a Jr. settel? Mert én elég régen és vagy én vagyok béna vagy javítottak valamit a patchban de nagyon loose lett,csak a DMP fixed-el tudok normálisan menni
Az éppen nem, de hülyék voltak rendesen...de túléltük.:)
Ha megint korán pontosabban kora hajnalban kelsz akkor lesz Én tegnap vagyis ma voltam ezen a PRO szerveren a versenyzoikkel és nagyon jókat csatáztunk,jelenleg sajnos nagyon kevés ember van
Lesz ma valami verseny? tegnap nem tudtam jönni, mert korán kelés volt reggel...lenyomtam ma egy Hungarian roads 350-et:D
Tévedsz. Ez újdonság, nem tudtam, hogy vannak ilyen statisztikák. Híresek lettünk. A képre véletlenül bukkantam, valami jobbfajta Iowa setupot kerestem, legalább valami kiindulási alapot.:)
Najó...elegem van. Most meg feltölteni nem tudom sehova. Amúgy windows movie makerrel csináltam...pár kattintáés, és az 552 megás fájlból lett 12, és nem is romlott sokat.:) Msn-en már rég át tudtam volna küldeni, nem szarakodnék a fájlmegosztókkal.:D (Közben meg videókat keresgélek Milwaukee-ból, ahol látszik a telemetria, de nem nagyon találok.)
Mûködik a telemetria, igaz az alap beállításokon nem tudok változtatni, mert azokhoz mindig keres valamit. Így aztán minden létezõ infó a képernyõn van. Csak simán rátelepítettem az ARCA-ra, rFactor helyett. Aztán szereztem Fraps-et, ugyanis a telemetria replay-ben nem látszik.:D Csináltam is egy videót, csak éppen 1p48mp, és 552MB.:D Szereztem egy videó konvertert, ami ebbõl csinálna egy 12megás fájlt, csakhogy az triálban képet nem csinál (vagy láma vagyok) és a videót is csak féltávig konvertálja. Töröm a fejemet a megoldáson.:) Ha megvan linkelem a videót.
Hááát én in is erosen gondolkodtam hogy elindulok a dirt versenyen mivel kedvelem és végre 100%-os versenytáv ami ugye 100 kor de még 20 perc volt a gyakorlásból hátra így nagyon soká lett volna vége.
Most néztem az ismétléseket,jó ez a Iowa pálya is :))) Valóban mindenki korrekt,látszik hogy ezt olyanok használják akiknek van már gyakorlatuk az ilyen típusu versenyzésben,annak ellenére hogy az idopnt nekunk kényelmetlen úgy gondolom jobb is hogy kevesen vagyunk :))
Áááá..francba, én meg azt hittem összekeverted, és majd jössz Kansas-be, aztán meg már nem akartam kilépni onnan ahol ilyen sokan vannak.:)
Aztán: Milwaukee 29 ember, 14-ik rajthely, 4-ik a végén. Marha jó meccs volt.:) Aztán Pocono, szinte ugyanazokkal a játékosokkal, de 33 ember. 6-ik rajthely, és a végén egy dobogó..igaz a legalsó foka. Pocono kicsit unalmasabb volt, bár az eleje itt is zûrzavar.:) Milwaukee 42 kör, Pocono 16. Mellesleg nem találkoztam a pályán olyannal aki ne lett volna korrekt, vagy esetleg nem ismerte volna apályán történõ viselkedés írott, vagy íratlan szabályait. Nagyon korrekt társaság volt ma!
Nem volt mert elmentek az emberek,vártalak MSN-en nde nem jottél,Kansas-t láttam de kicsi volt a sérulés gondoltam oda nem mentél,aztán mentem pár kort a DuQuoin pályán,az amúgy full versenytávval megy de mára már elég volt :))
Merre voltál? Sehol sem volt Nashville, viszont az Iowa-s srácok Kansas-ben voltak. 25-en voltunk. +5 tized, és így a 18-ik helyrõl indultam...13-ik lettem.:) És az most átváltott Milwaukee-ra.
Most épp az rF ChampCar modhoz szedegettem utcai pályákat.:)
Amúgy jó lenne, ha lassan teljes lenne az ARCA naptár, és a pályák tényleg úgy néznének ki ahogyan az 2008-ban elvárható. Persze a fizika a lényeg, de egyik nem zárja ki a másikat.:)
Egyébként az utcai road pályák jobban tetszenek mert a versenyzés fal nélkul nem az igazi :))
Ha jól értettem ez csak 1 ember nem csapat :)) Amúgy nemhiszem hogy sokan használják,szerintem inkább az igazi csapatoktól kapnak tobb pénzt és segítséget,az o kérésukre lett Montreal is hogy tudjanak gyakorolni és nem véletlenul említette az RCR-t hiszen Bowyer és Childress 18 éves unokája Austin Dilon aki jelenleg az East szériában versenyez a legendás 3-as autóval szintén használja.
Jaja, nem rossz. Remélem a régi pályákon is javítanak, grafikailag azért nem kerülget az ájuldozás tõlük. Úgy néz ki átírjak, tovább javítják a fizikát, szép pályákat kapunk...mi kell még? Amúgy ez a pályakészítõ csapat nyilván nem ingyen dolgozik, szóval megéri õket foglalkoztatni, vagyis úgy néz ki, hogy azért nem 1-2 ember ARCA-zik.:)
Igen, a dx szivatott, megint megy az ARCA. Majd átküldhetnéd a Montreal setupomat, mert azt sikerült kinyírni az oprendszer installnál..vagyis a régi vinyón megvan, csak az meg a fiókban van.:D Bementem ma egy futamra, kértem setupot, de szenvedés volt. Plusz egy megpördülés, meg kettõ majdnem.:)
Felraktam az rFactort, most megint nem megy az ARCA, hibát jelez. Asszem a kutya ott van elásva, hogy ide is kellett pár dx9-es fájl, és mivel a két jáék alapvetõen ugyanaz így vélhetõen ugyanazok a fájlok hiányoztak. Mivel az rF régebbi megeshet, hogy egy régebbi verzióval írta felül a dolgokat, és az az ARCA-nak már nem volt jó. Annak idején ment a kettõ együtt, de akkor elõbb az rF került a gépre. Most leszedem a legújabb dx9c-t, aztán meglátjuk.:)
Viccelsz? Ha bárkinek bármilyen Vista vs ARCA kérdése van szóljon.:D Viszont majd néha le kéne futtatnod az updatert, és ha találsz valamit szólj, és megkeresem a neten a telepítõ exe-t, mert az updater nem mûködik.
Olyan nincs. Igaz, hogy szopás volt, de megoldottam. Ki kell ismerni még az új rendszert. onnan indul, hogy nincs is másodlagos ide csatornám az eszközkezelõben. Itt az az ata1 :D na szóval van gond vele, de nem vagyok könnyen feladós fajta, csak néha megtelik a tö..izé a ram-om a dolgokkal, és resetelnem kell. Aztán átgondolom, és valahogy összejön.:)
Nos. A telepítés annak megfelelõen megy ahogyan XP alatt. Ezután sajna az updater nem megy. Nem tudom miért, többen is írják a fórumokon, hogy 64-es Vistával nem nagyon megy az update. Valahogy olyan szerverre akar csatlakozni ami vacakol, vagy ilyesmi. Na szóval leszedtem a 1128c exe-t, és a 1128c-d exe-t. Ezeket bemásoltam a játék mappájába, amjd megfuttattam õket, szépen fel is települtek. Persze a Vista szokásos ezernyi "biztos, hogy akarod te ezt csinálni?" kérdése mellett. Ezután mindegy mi van kipipálva atulajdonságoknál, jobb klikk, és futtatás rendszergazdaként, különben hibát jelez. A vásárlásra meg azért szólított fel mindig, mert szintén a tulajdonságoknál kipipálva hagytam a "futtatás XP SP2 módban"-t (mindent kipróbáltam amit olvastama fórumokon). Felmentem a netre, mentem vagy 3 kört Salemben, mûködik. Nem tudom miért - talán az új hangkártya - de jobbak lettek a hangok, és a grafika is szebb kicsit, igaz most a 8.8-as Catalyst van fent. Végülis egy nap sem volt, de megoldottam.
Szerintem valamit elcsesztem, és az valahova beírta hogy nem hivatalos a cucc, mert a telepítésnél már a korábban beállított dolgok vonatkoznak rá (rendszergazdaként futtatás, stb). vagyis azt kell kitalálni hogyan lehet véglegesen kiírtani a géprõl.:) Utána tiszta install, amjd patch. Tegnap az alap elindult, most az sem, azért mondom, hogy valami valahol ott mardat a gépen, valami infó. Nem a Vista a baj, menne rajta..viszont nem telepítem újra ezért.:D Majd megoldom...
Részemrõl ennyi volt az ARCA. Kész, beszart. Elsõre ment, de az update nem ment. Most leszedtem a patcheket, de már állandóan elõjön a vásárlós ablak. Persze hogy a faszba vegyem meg innen európából. Nincs semmilyen paypal vagy mi a faszom, úgyhogy ennyi. Hivatalosan nem lehet egy kibaszott dvd-n megvenni, nem hivatalosan meg nem megy.
Feltettem szerdán a Vista64-et, most pakolgattam össze a dolgaimat. Driver fronton már minden okés, most jön a majom vízbeugrása, felrakom az ARCA-t.:) Ha minden jól megy este szétnézhetnénk a szervereken.
- Michigan is close to release, as well as Toledo in dev, NJ, Charlotte, Kentucky, and Chicagoland - The Sim Factory is partnered with Nvidia and will be showcased with Kyle Busch this weekend at Nvision 2008 in an effort to support and display the advancements and capabilities of the sim in real world use and future advancements (www.nvision2008.com) - Used and showcased in the Daytona 500 Experience Center - Offset laser accurate bodies are being redone again and will be supplemented in your purchase soon - Suspension data and updated aero modelling to more accurate percentage and implemented over a span of updates soon (16 deg of motion vs 6 in past titles) - We continue to introduce and support sim racers to real racing at every arca racing event bringing the sport of racing and sim racing together more every day. We don't just talk the talk - The sim has day to night transitions, temp changes, modelled brake wear and heat, aero modelling not mimic'd, hoosier data integrated into unheard of proportion of tire modeling, and much more - League possiblities to suit everyones taste, a new ranking and accountability package in development to better support these items as well - If needed, some laser track development may be done as well, we are determining the feasibility through driver interviews, engineers and other appropriate folks ... We also fabricate cockpits, compuer systems, and are in development of customs steering wheels and pedals as well
Sõt, jobb ha nem is kell forgatni a kormányt, mi?:D
Nem állítottam olyan sokat 10-rol 12-re,de még így is számomra szokatlanul nagyot kell tekerni a sikánba,én csak pár centis mozdulatokhoz voltam szokva :))
Akkor indulásnak utald el nekem a nevezési díj 20%-át.:D
A nagyobb kormányszög nem biztos, hogy jó, mert túlerölteted az elsõ gumikat. Amúgy az S elõtt fék, majd a kanyarban gáz felenged, aztán kis gázfröccs, ráhúzás a másik kerékvetõre, ott gáz elenegd, aztán miután átgurítottad padló.:) Legalábbis én így csinálom. Az elsõ kombinációba meg ha jól fékezek bele akkor azzal a lendülettel át tudom gurítani a jobboson is.:)
Nekem is a hajtu de még az S kanyarok is gondot okoztak,ezért raktam nagyobb szogre a kormányt mert nem tudtam gyorsan elfordulni,de így meg nehezebb tartani az egyenesben,az is baj volt hogy nagyon eroltettem szóval itt is kell a tojás a láb alá,a fékezést meg majd talán megszokom 1-2 éven belul :D