Sikerült pár próbakört megtenni a játékban, én maximálisan elégedett vagyok vele, grafika, hangok, irányítás, fizika, mindenen javítottak. A belsõ nézetben a nézelõdés valóban furcsa kicsit, de ezt lehet javítani késõbb, akár egy patch formájában is. Marad az elõrendelés az LCE verzióra:).
Azt azért nem illik elfelejteni , hogy GT5P már lassan egy 3 éves(!!) demo(!!) ami az akkori már még korábbi állapotot tükrözi . Semmi értelme hasonlítgatni a kettõt egymáshoz persze hogy a Forza 3 kiforrottabb (2009) . Majd végleges GT5-t, de akkor az isten irgalmazzon mindenkinek...!
Egyébként én arra emlékszem, hogy a legelsõ gameplay videoknak iszonyat jó motorhangjaik voltak. Nem is tudom, valami lambo volt asszem, de az úgy hörgött, mint valami pokolból szökött démon:D
Azt nem, speciel az is jobb lett szerintem. Nem szúrtak el semmit. Mindenen javítottak. Ezért is nem értem a sok elégedetlenkedõt. Mit vártak? Foto mód képeket mutogattak a játékból, nyilván nem lehet olyan játék közben.
FM3 átvett egy keveset a GT fizikájából. Ez elõnyére vált, de még megtartott annyit a Forza mivoltából, hogy ne legyen olyan unalmasan steril, mint a GT. Egy olyan egészséges, pörgõs(sebességérzet!!!) fizikát sikerült így eltalálniuk, ami nekem speciel nagyon bejön. Én végignyomtam a GT5P 3 kaetgóriáját, majdnem mindet aranyra, de az nekem az elsõ pár verseny után csak szenvedés volt, nem élveztem, kínlódtam. Unalomba fullad a vezetés. A Forzánál ezt valahogy nem érzem, sokkal pergõsebb, jobb érzés vezetni. Nekem.
Fizika terén mik a tapasztalataid GT5p vs Forza3 viszonylatban? amúgy a az egyik legszebb autós játék ami létezik bár a GT5 és az FM3 annyira kiemelkedõ ezzel a látványával a brutális autómodell palettával és kidolgozottsággal, hogy a közelükben sincs semmi és a pályáikkal, amiben max a PGR4 van pariban, de az sem egy mai gyerek és mindez kiváló képminõséggel fix 60fpsel egy 2005/06os gépen.
Namost ez egy 2005-ös gép. Csodákat ehhez mérten kell várni, és ehhez képest és onmagához képest a Turn10 hozta az elvárható szintet. Sajnos õk nem japánok, és nem áll rendelkezésükre végtelen idõ és budget. Soha nem fognak olyat alkotni mint a GT5 autói. Pályában már leverték a GT5-öt, de színekben, fényekben nem fogják sajnos. Mindenki ezt várta, de ez utópia. Mindemellett a játék maga jobb, mint a GT5p. A GT5-nál nem tudom mit fognak változtatni, de a prologue-ot összességében veri, ha grafikában el is marad.
Tényleg jobb lett mint az elõzõ rész, de nem annyira mint kellene, fõleg grafika terén. Leginkább a belsõ nézet idegesít, mert még a shift-ben is jobb(legalábbis high-on, pc-n) és ez mégis csak egy nagy exkluzív cím amitõl szinte csodákat vártam(nem kellett volna...). Ettõl függetlenül jól elleszek a játékkal, a sokkal rondább elsõ és második résszel is több száz órát játszottam.
Kicsit kifejtenéd, hogy mi nem tetszik benne? Nekem csak holnap estefele jut idõm a kipróbálásra sajna:(. Amúgy én is elõrendeltem. De mi változott az elsõ és a második rész óta, ami miatt nem jött be? Dirt2 se rossz demo alapján, de ne hasonlítsuk már a FM-hoz, semmi közük egymáshoz, a Dirt2 egy full árkád száguldás, hangulatos, de nem több annál.
Sziasztok!Én már elõ is rendeltem a játékot.Még új vagyok az Xboxozás terén,úgy hogy ellenem könnyû lesz az elején egy kicsit.De nem biztos,gyakorlok addig ezerrel.Vegyetek fel légyszi.gamertagom: wolves004
Lesz benne Audi Q7, meg BMW X5. Tyühíííííí. Ha már a való életben nem telik rá, virtuálisan hadd nyüstöljem már :)
Aranylemezen a Forza Motorsport 3
A Turn10 és a Microsoft bejelentése szerint, aranylemezre került az idei év legjobb autósjátékának ígérkezõ Xbox 360 exkluzív játék a ” Forza Motorsport 3”. A kiadás elõtti utolsó mérföldkövet elhagyva, már semmi nem állhat a „Forza3” útjába, így a játék 2009 október 23-án (mivel ez Nemzeti Ünnep, így lesznek boltok, ahol csak 24-én) megtalálható lesz a hazai üzletek polcain is.
A játék demója 2009 szeptember 24-tõl letölthetõ lesz az Xbox LIVE Marketplace-rõl. A demóban kipróbálható lesz a „Camino Viejo” nevû versenypálya, valamint az alábbi modellek:
Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR on Camino Viejo Full Circuit Audi R8 V10 5.2 FSI quattro Ferrari California Mitsubishi Evo X Mini Cooper JCW
A demót letöltõ játékosoknak lehetõségük lesz kipróbálni az újdonságként megtalálható belsõ nézetet (cockpit view), de ezenfelül megtapasztalhatják a teljes törésmodellt csakúgy, mint a nagyobb ütközéseket követõ borulásokat is. A kevésbé tapasztalt pilóták számára nagy segítséget nyújtó újdonság a „rewind” opció, lehetõséget nyújt, hogy menetközben korrigálhassák a száguldás közben elkövetett hibáikat, hiszen tetszõleges ideig visszatekerhetik a versenyt.
Magyarországon a „Forza Motorsport 3” normál és Limited Collector’s Edition kiadásban is megvásárolható lesz.
+ pálya nagyon szép + autó nagyon szép + motorhang még mindig sterilnek tünik, de ebbõl a rossz felvételbõl nehéz megítélni - 8 autó... hétvégén 50 indult a La Mansban:), itt max egy kategória fog körözni, az sem teljes mezõnnyel - az idétlen autó körül forgó kamerát nem sikerült kidobni a kukába:(
Természetesen nem fos a PS3, de tudom hogy guardian hero annak tartja, ezért írtam úgy, hogy ha tényleg gáz akkor hogy bír el 2x annyi és szebb autót a GT5.
Az a sok hablaty a Cell-rõl meg szép és jó csak sajnos nem sokat ér az X-el szemben úgy, hogy közben a grafikus egység egy szûkebb keresztmetszetet alkot a PS3-ban.
De hagyjuk ezt, mert itt a Forza3-ról kellene diskurálni:)
Hát, ha neked ennyire a teljesítmény a lényeg, akkor a PS3 számítási teljesítménye is elbújhat egy Core i7 Extrem-el és GTX295 SLI-vel felszerelt PC mellett, mely többszörösen is ráver teraflops-ban a PS3-ra, akkor most a PC lenne az ûber platform ezek szerint? :D
Az PS3 Celleje és a 360an Xenon központi magja nagyon sok mindenben megegyeznek, volt is ebbõl egy kisebb botrány hogy az IBM mind a kettõhöz, de fõleg a 360ashoz használta fel azoknak a dolgoknak egy részét amiket Cellhez fejlesztett ki.
Aza tény hogy a Cell ebben a formában sok mindenre nem jó, fõleg játékokhoz nem, mármint a 6 magja, a 360 CPUja ebben is jobb. Amit a PS3ból kihoznak az az elkötelezett fejlesztõk, a bõséges idõ, mondhatni nincs nekik megszabva hogy meddig csinálják a játékukat ( GT, GoW, Heavy Rain stb... ) a rengeteg pénz és persze a tehetség, de ez nem a PS3 érdme.
Ja meg annyit a ps az nem fos csak hasonlitsd ossze kulsore a gepeket meg a karokat.... meg mindent...
"A magokat 192 gigabájt sávszélességû buszgyûrû köti össze. Az új rendszer használatához a programozóknak egy új programozási rendszert kell kitanulniukNEM AKAROK ITT IDEZETEKET IRNI HA VALAKI FIGYELEMMEL KOVETI A FEJLESZTESEKET MIND SOFTWARE MIND HARDWARE AKKOR NEM LENNE SZUKSEG VEDENI A PS3 AST. A TENYEK MAGUKERT BESZELNEK AZ XBOX AZ MINDIG PC ALAPU LESZ VERSENY VANMINEK SUGJON A POLYPHONY A T10 nek? ENNYIRE BENAK HOGY MAGUKTOL NEM TUDJAK MEGOLDANI A FEJLESZTESEKET MINDENT CSAK OSSZE VISSZA LOPKODNAK.HOGY MINDENBOL PENZT CSINALJANAK NA NEKEM CSAKEZ A BAJOM AZ XBOXOSGARDAVAL.
AFE TOBB JAPAN FEJLESZTO NYILATKOZTA HOGY A HEAVY RAINT MEG AZ EYE TOY VALOS FIZIKAI SZAMITASAIRA CSAK A PS 3 KEPES EZERT SEM LESZ HEAVY RAIN XFOSRA SZERINTED MIERT VAN A PS3 BAN " az X360 teljesítménye 1 teraflopsos (ezer milliárd matematikai mûvelet egy másodperc alatt). A Sony is megtette a válaszlépéseket, a gép központi és grafikus egységének összteljesítménye 2, 18 teraflops, több, mint kétszerese a konkurens gépnek. Ebbõl a 2,18 teraflops teljesítménybõl a Ps3 grafikus rendszere jegyez 1,8 teraflopsot. A Playstation 3 lelke egy teljesen új koncepciójú processzor. Az IBM, a Sony és a Toshiba közös fejlesztése, a Cell. A Cell a központi processzorok között eddig igen szokatlan architektúrával rendelkezik, felépítése leginkább a digitális jelfeldolgozó processzorokéra hasonlít (DSP), amelyeket célterületekre terveznek (pl. szimuláció, érzékelési feladatok). Felépítése viszonylag egyszerû, de mégis összetett rendszer. Alapja egy PowerPc mag, amelyhez kapcsolódik még 8 másik szinergikus mag (SPU, SPE)"
izgalmas koncepciónak hangzik, hogy ha egy liszenszelt szériára rágyúr egy csapat egy adott, kész és jól mûködõ motorral, akkor csodákat lehet mûvelni és tényéleg lehet riõl drájvingot csinálni
nagyon hallgatnak róla, úgyhogy gyanús, hogy marad a 8... nem láttam nagy tömegjeleneteket shotokon/videókon sem. Aztán lehet, hogy ez csak a végsõ optimalizálások során dõl majd el... de meglepne, ha 12 fölé mennének.
valamiért van egy olyan érzésem, hogy a Nascar és a WRC külön fizetõs kiegészítõk lesznek. Mondjuk lenne benne ráció, minek csináljon 2-3 csapat saját engine-t, mikor ott a "real driving simulator", csak ki kell egészíteni official mod-okkal, amolyan Rfactor módra? Jöhetne késõbb indycar, wtcc meg mindenféle más széria is GT5 engine-el, nem is lenne rossz...
A Polyphony még azt súghatná meg a T10-nek, hogy hogyan bír megjeleníteni a fos PS3 2x annyi versenyautót, ami még jobban is néz ki. Talán ha a 2 csapat összeülne és csinálnának egy tökéletes multiplatform szimulátort, akkor mindenki ki lenne elégítve :)
Semmi meglepõ nincs ezen. Még a Polyphony is csodájára jár hogy hogyan lehet egy GT5höz hasonló tartalommal bíró játékot emberi idõ alatt elkészíteni:D mindenkit meglepett hogy a Turn10 beállított egy gyönyörû autós játékkal, amit idén ki is akarnak adni.