"A Turn 10-es fejlesztõk arról számolnak be, hogy legmeglepõbb esemény számukra az volt az E3-on, amikor a Polyphony Digital néhány fejlesztõje megjelent náluk és saját kezûleg próbálták ki a Forza 3-at, jegyzeteltek, fényképeztek, kérdezgettek. Elmondásuk szerint ez fõleg azért volt meglepõ, mert a PD nem az a stúdió ami szívesen ismerné el más játékok érdemeit."
Nem csak a polygonszámon meg a textúrákon múlik a szépség, sõt! Egy Grid szintû cucc lehetne lehengerlõen gyönyörû, ha a készítõknek lenne szépérzékük és ne ezt a parasztvakító csicsapicsa dizájnt erõltetnék.
Ki tudja hol van a technikai fejlõdés határa... 40 év múlva lehet, hogy már térbe vetíti ki nekünk egy készülék háromdimenzióban a játékokat, és fáról-fára egyezõ valós tájakat rögzítenek majd valamilyen eljárással, mintha csak lekameráznák, és olyan lesz a térbe vetített játék, mint valami térhatású szimulált valóság, már ha megéljük :D Aztán lehet, hogy csak az utódaink... Szóval van még feljebb, attól nem kell félni. A közeljövõben a felbontás növekedése lesz szerintem várható.
tudom ,hogy a grid szépen fut x360-on csak az én véleményem az ,hogy annál sokkal jobb grafikára nem igen számítanék ,az autók lehetnek szebbek de akkor meg a táj környezet textúrázottságából kell visszavenniük.
tulzás hogy fotórealisztikus, még a GT5 sem az, de lehet olyan szépen beállított képeket csinálni amik egy laikust akár meg is téveszthetnek, de játék közben azért még nem tartunk ott
én reálisan azt mondom ,hogy grafikában a gridnél jobbat ne várjunk ,a grid szerintem már feszegette az xbox360 tudásának határait. a nagy képbelinkelgetésben meg beraktatok ide pár valódi autó fényképét is ,az ilyenekre azért figyeljetek oda , az egyik a bmw a hegyes háttérrel a másik meg a honda ezek rendes fényképek.
Remélem legalább ebben a szimben lemodellezik majd az LP670 SV-ét is, az LP640 már lerágott csontnak tûnik számomra.
Most komolyan, akinek az a legnagyobb baja egy autó-szimulátornál, hogy mennyire èlethû az autó lakkrètege(ráadásul külsô kameraállásból), annak lehet nem való ez az irányzat.
Na kus, inkább képeket, vidókat
Neem, a vakság egészen más dolog. Szerepel a kórlapodon :DD
Nem szürke, hanem mondjuk ami a #185-ben van. De teljesen mindegy milyen színû, mert neked az az igényed, hogy hótsteril papírdodgemek pattogjanak le egymásról, nekem meg az hogy jó legyen az irányítás, legyen fizika meg damage. És ez jól van így, csak ne mondd rá valamire, hogy fos, mikor nem az. Felõlem hupikék is lehet az a kurva autó.
"Véletlen sem ugyanakkor mentek egy kört ugyanazzal az autóval, hogy lefotózzák és felrakják. Közben festegették! Ráfestették a különleges "Brillant Takonyszürke" fényezést!
Az egy fehér M3."
Kurvára 3 különbözõ színû autó van a 3 képen. Igen, közben festegették. Brilliant takonyszürkére.
Óhátpersze. Véletlen sem ugyanakkor mentek egy kört ugyanazzal az autóval, hogy lefotózzák és felrakják. Közben festegették! Ráfestették a különleges "Brillant Takonyszürke" fényezést!
Az egy fehér M3. Nem tudják normálisan megoldani a tükrözõdést, egyenlayer van minden színen, pedig minden szín máshogy viselkedik a fényben. Ennyi.
1. lehet hogy van, de nem látsz vele 2. milyen többi képen? egy darab kép van róla lejjebb, ami korántsem biztos, hogy ugyanazzal a festéssel készült 3. a forza motorsportban viszont nem egy féle fehér szín létezik, sõt vannak világos ezüst színek is, sõt külön választhatsz metál vagy nem metál fényezés között
Soha nem értettem, miért kell eszetlenül fikázni azt, ami jó.
1. Van szemem. 2. A többi képen, ahol nem látszik az a tuskóegyszerû, übermesterséges csillogás layer, egyértelmûen látszik. 3. Az M3-as BMW 1 féle fehér színben létezik, aminek a neve Alpine White.
Soha nem értettem, hogy miért kell védeni, mi szar.
Akik nem értenek hozzá, azok igen. A renderkép egy olyan rendervideóból származik ami nem a játék enginnel készült, hanem egy szimpla animáció 3Dstudióval és társaival.
Habár nem nagyon vágom, hogy ilyenkor hogyan csinálják ezeket a képeket, de nem akarom elhinni, hogy egy ilyen kép a játékból való, a második kép, amin a fekete BMW van, már szinte olyan volt mikor elõször rápillantottam az asztal túloldaláról, mintha a valóságból lett volna lefotózva, nem akarom elhinni, hogy ilyenre képes az X360 hardvere. Nyakamat rá, hogy mikor majd a játékot beteszem az X360-ba, a Sony HD 1080p TV-émen ilyet nem fogok látni, hanem majd kis felbontású textúrákat, elmosódott részleteket, meg a többi...
kicsit sok a tükrözõdés, ami szalonba egy megvilágításnál a steril kasznin oké, de szabadba ne legyen már ilyen... a kocsi modellek nagyon szépek, azt nem tudom megmondani hogy ebbe vagy a GT5be szebbek e, talán közelebbrõl kijön némi elõny a GT5nél a legapróbb részletekbe, de max ennyi