Nem attól kell hogy nehéz legyen hogy csak keresztbe lehet haladni. Az elsõ kerekes gépek orrtúrósak és szvsz a leg nehezebbek is fõleg ideálisan átvinni 300-400 pacit az elsõ két kereken át a kanyarokban. AZ összkerekeseknek csak akkor kell megcsúszni ha túl nagy a sebesség és elmegy az optimális tapadás, de ez is max abban nyilvánul meg hogy leszaltózól a pályáról. A hátsó kerekeseknél lehet igazán kitenni seggüket, de ezt is autó válogatja. Manapság az autók többsége már mindennel fel van szerelve és nagyon stabil vasak, és ez is a lényeg hogy a lóerõket minél hatékonyabban átvinni az útra, pl egy FXX Ferrarival sem kell küzdeni mert szépen szeli az íveket, hiába brutális teljesítmény és ha megnézel róla élõ videókat ott is elég magabiztosan vezetik a sofõrök és nem rakoncátlankodik folyamatosan, pedig azt hittem hogy igen, de megnéztem és tényleg olyan mint a játékba.
nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem a forza 2 sokkal nehezebb volt. hiába kapcsolom ki az összes segítséget, még mindig olyan, mintha lenne kipörgésgátló.
Hogy hogy Kiderült? MS megmondta hogy nem lesz benne, ezért kompenzáláskép 3-4 ezerrel olcsóbb volt a játék. Ha kell VIP kód külföldrõl kell megvenni.
hy.. collectors ediciot vettem meg amibe ugye kiderult hogy nicns livera VIP redem code... az lenne a kerdesem hogy nem e tudtok eladot... eseleg hogy hol?... vagy kenytelen leszek megvenni egesz jatekot EN verziot ha akarok vip lenni?
- Adds the new custom Time Trials feature to scoreboards, allowing Turn 10 to set up unique hotlap challenges and leaderboards as we wish. In fact, look for a custom Time Trial featuring the R35 GT-R after the update is live. More info to follow below. - Fixed slow load times for saved liveries, tuning files and layer groups in the design catalog. For those of you who were experiencing laggy performance and long waits accessing your saved content, the problem should be resolved now. - Fixed achievements not showing up correctly when playing the game any controller port other than 1. - Patched Time Trials leaderboard holes that allowed players to load tuning files for an advantage. - Improved AI car shadows and fixed shadow flickering. - Fixed audio in replay videos with manual shifting. Multi: - The addition of “Virus Tag” to the “Playground” category. - The addition of class specific playlists to the “Road Racing” and “Oval” categories. - The addition of American Stock Car playlist to the “Oval” category. - The addition of Class A and Class B playlists to the “Drag” category.
szerintem fújd fel maxra hátra lehetõ legszélesebb gumit,elõre gyári ! és kézi kuplungal !! Félgázon elengeded,és lerúgod folyamatosan padlóig.
sziasztok, van egy olyan forza 3 trailer intro videó amikor egy gyorsulási pályán charger-t indulásnál kiemeli az elejét :D hawerommal már kb két héten próbáljuk de s sehogyse megy, már agyon tuningultunk meg állítgattunk mindent, egyáltalán magába a játékba lehetséges ez?:D
Egyébként a Holiday Carpack megvan már valakinek az FM3-hoz?
Szegény srác ha nem narkós volt, akkor valami iszonyat elõrehaladott agyi betegségben szenvedhetett, remélem végleg eltûnt az egész SG-rõl.
Jó, ezt így akkor ennyibe is lehet hagyni. Tényleg saját maga alatt vágta ki az amúgy is korhadó fát a valótlan állításaival, és még rátett pár suhintással. Vicces, hogy ez az egész a Grides hülyeségbõl indult ki, amit ráadásul a Forza topicjában kezdtünk el kitárgyalni, igen én is benne voltam, nem kellett volna reagálni. Ez az F1-es bizonygatás is... Eleve én már el is veszítettem a fonalat, hogy jutottunk el a F1-ig?:D Na mind1. A hülye is tudja, hogy a végsebességeken kívül nem sok mindenben lassultak a szabálymódosítással az autók, sõt, sok pályán rekordokat döntögettek a V8asokkal. Ergo ha a v10 gyorsabb mindenhol, jointboy álomvilágában, akkor fizikailag lehetetlen lett volna rekordot dönteni, egy általa minden tekintetben lassabbnak titulált autóval. Ez így elég száraz tény. Amúgy, hogy legyen ontopic is, megnéztem a porschés képeket, és azt kell hogy mondjam eléggé ott van a szeren.(ettõl függetlenül tartom, hogy a Gran Turismo jobb sorozat, de ez se lehet szar). Szóval várom már, hogy leüljek elé, kipróbáljam, és akkor tudok hasonlítani rendesen is. Ez az egyik cím ami miatt tartanék boxot is a ps mellett. (autóbuzihoz méltó módon:D) Ha nem bánjátok visszanézek a próba után, és leírom a véleményem, ami saját, senkit nem akarok megsérteni vele majd. (remélem nem is lesz erre okom:) Na over and out
Már megint kezdi a kitalációit, itt mindenki tudja, hogy a régi 5 évvel ezelõtti F1-esek lassabbak voltak a kanyarokban, nem kell megmagyaráznod az ellenkezõjét és kitalálnod dolgokat, mikor sok éve váltottak mentek a viták hogy nem e lesz veszélyes az új autók nagyobb kanyarsebessége a kisebb tömeg és tengelytáv matt. Plusz azóta a gumik is slickek lettek, vagyis a tapadófelület is nagyobb, ezt vszont a kisebb hátsó szárnyakkal kompenzálták, összességében viszont a régiek semmivel se voltak gyorsabbak a kanyarokban. 240 km/h-nál a Monacoi kanyart az 5 évvel ezelõtti F1 autó se vette gyorsabban semmivel. A kanyarsebesség meg nem a lóerõtõl függ te tudatlan, tényleg nem értesz hozzá. De engem ennyire nem is érdekel ez a vita. (egyébként nemrég még a másik topikban azt mondtad 4.szakmád csinálod, most meg a 6.at, látszik mennyire hazudós vagy, de engem nem érdekelsz, hagyjuk egymást)
FELADOM! mivel eggyikõtök sem hajlandó visszaolvasni miket írt ez a nagy tudású számítógép, így feladom. a 305km/ó-t sumi futotta mint ahogy írtam is nem tudom melyik évben volt de nem is érdekel. A kanyarsebesség no igen jóval szélesebbek voltak a régi f1-es autók, ami nagyobb kanyarsebességet eredményezett, és szélesebb gumik is voltak rajtuk ami szintén ugyanezt vonta maga után, ráadásul nagyobb légterelõ szárnyak voltak amik szintén a nagyobb leszorító erõt adtak így ezzel is nagyobb kanyarsebességet, ráadásul még erõsebbek is voltak. {ez csak korrekció a tévedésedhez} az iskolával nagyon mellé nyúltál gyakorlatilag a munkahelyem miatt folyamatosan továbbképzésekre járok ausztriába, az alapvégzettségem mellett már a 6.-ik szakmámat tanulom. így nem érek rá orvoshoz menni.
Továbbiakban hanyagolom, ez az ember beteg hazudozó, ez kitûnt mindenkinek az elmúlt napokban, de nem akarom tovább bántani, lehet alapból ilyen lett és nem tehet róla, én mentem, hali.
Bolond vagy jointboy, te azt írtad hogy 335-öt mennek az alagút kanyarban (jelenidõben), vagyis a mostaniak,nem a régi 5 évvel ezelõtti majdnem 1000 lovas F1-sek, azok erõsebbek voltak, de láthatod akkor nem 289 km/h, hanem 305 km/h volt az egyenesben az elért sebesség. De te azt mondtad mennek, vagyis jelenleg a 750 lóerõsök, te nem a régiekrõl beszéltél. Vagyis te beszéltél mellé, és beszélsz mellé folyamatosan.
De a régiek viszont hiába értek el pár km/h-val többet az egyenesben, a kanyarokban a nagy tömegük miatt semmivel se voltak gyorsabbak, egy régi 5 évvel ezelõtti erõsebb F1 semmivel se menne gyorsabban a kanyarban, sõt...Hiába mentek pár km/h-val gyorsabban az egyenesben.
De a régi 1000 ló körüliek is az egyenesben mentek Monacoban 305-öt, nem a kanyarban, te azt mondtad a kantöyarban mennek (tehát a jelenlegiek) 335-öt, amit nem mennek nemhogy a kanyarban (ott csak 240-et), az egyenesben sem (csak 289-et)... De még a régiek sem mennek a kanyarban 240-nél gyorsabban, csak az egyenesben kb 10 km/h-val többet értek el, de a 305-öt. Magyarán hazudtál.
Ha nem bírod összerakni, akkor te a szakmunkásképzõnél tovább nem jutottál.
Engem hagyj ki ebbõl a továbbiakban, és menj orvoshoz mindenképp! (ezt nem bántásból mondom, neked akarok jót, az életed hátralévõ részében még meggyógyulhatsz)
HA MUTATSZ TE ÉN IS MUTATOK MEGÍGÉREM. DE LEHET ,HOGY A TE KÉPEDEN JOBBAN KACAGNÁNAK. TÚL HÜLYE NEM LEHETEK MERT VISZONYLAG ELÉG SOK MINDENT ELÉRTEM AZ ÉLETBEN. A NÉV? HA MEGMONDOM ÚGYSEM HISZED EL ,ANNYIT MONDOK ,HOGY EGY ADATHORDOZÓ MIATT ADTAM EZT A NEVET. ROSSZ HÍR NEM DOHÁNYZOM ÉS NEM IS ISZOM. DE CSAK ÚGY NEKED, SOHA NE BECSÜLD LE AZT AKIVEL TALÁLKOZOL AZ ÉLETBEN MERT AKKOR NAGYON CSÚNYA MEGLEPETÉSEK ÉRHETNEK. ÉN EGYSZER ELKÖVETTEM EZT A HIBÁT DE TÖBBÉ SOHA.
hadd lássuk azt a képet, had kacagjunk egy jót, hogy néz ki ez az ember. egyébként hihetetlen kiket nem hord a hátán a Föld, és elméletileg családos ember az aki ezen a szinten van, bár a narkós joint (füves cigi) neve elárulja mitõl sérülhetett szellemileg az ember
OLVASS JÓVAL VISSZÁBB ÉS MEGLÁTOD MIKET HAZUDOZOTT ÖSSZE.
{{{IRREÁLIS GYORSULÁS AUTÓ ÍGY NEM GYORSUL STB. AZTÁN ITT A BIZONYÍTÉK Õ MEG CSAK SUNNYOG, ÉS TRÁGÁR BESZÉDDEL PRÓBÁLJA MEG ELTERELNI A FIGYELMET MAGÁRÓL.}}}} ÉN CSAK ÚGY VÁLASZOLTAM NEKI AHOGY AZT Õ TETTE.
A 305KM/H-ÁT SUMI FUTOTTA. EGYÉBKÉNT KÉT FÜLEM VAN KÉT SZEMEM EGY SZÁM EGGY ORROM ÍGY NAGYVONALAKBAN. DE MIKOR A NAGYTUDÁSÚ SZÁMÍTÓGÉPPEL KELL VITÁZNI EZEKET A TESTRÉSZEIMET BECSUKOM MERT ÚGY KÖNNYEBB ELVISELNI ÕT.
Na jólvan gyerekek, én megyek, erre agydefektes emberre nem pazarlok idõt, szóltam a modinak, holnapra remélhetõleg kidobják innen, aztán miután Tottiék keresztberöhögik a baromságait, az utolsó pár tucat kommentet leszedetkjük. Ne szóljatok hozzá, akkor abbahagyja az ilyen. Üdv!
ezt én is megfigyeltem, azt a jellemvonását keni a másikra gyorsan, amirõl kiderül hogy téved és hogy hülyeség, csabushéknak is avval dobálózott, hogy nem vezettek még, pedig egyre kiristálytisztábban látszik hogy itt õ nem kompetens egyáltalán a vezetésben, de amikor ezt megkérdõjelezik minél többen, a többiekre keni hogy õk nem vezettek még. ez már beteges.
A TE FASZSÁGAIDAT KI TÛRI EL??? IGAZAD VAN HÜLYÉNEK NÉZLEK NEM IS KICSIT.
EGY JELLEMGYENGE SENKI VAGY, A HAZUGSÁGAIDDAL EGGYÜTT. HA VALAKI NEM BÓLOGAT A FASZSÁGAIDRA RÖGTÖN LEHÜLYÉZED. NEMHOGY KIMAGYARÁZNÁD A HAZUGSÁGODAT. APROPÓ EBBÕL IS LÁTSZIK KI IS VAGY TE! HOLNAP MEGMONDJUK ANYUCINAK, HOGY UGYANÚGY BESZÉLTEK VELEM MINT ÉN MÁSSAL. MONDJAD HÜLYEGYEREK SZERINTED KIT ÉRDEKEL RAJTAD KÍVÜL?
Jézus segíts! Mi megy itt! Az utolsó oldalt végigbújva, joint, hiszen minden ellened szólt, lehetett látni hogy a 335öt se az egyenesben a régi erõsebb F1esek nem mentek, se a mostani legyengített F1esek nem mennek, a kanyarokban meg semmiképp se érték/érik el, itt csak az derült ki, hogy hazudtál, és amikrõl kderült hogy hazudtál, rákened a másikra hogy õ videlkedett így. Miért volt neked jó ez az egész? Ép ember nem lehetsz, annyi szent, neked tényleg valami bajod van. Mutatsz nekünk egy fényképet magadról? Kíváncsi vagyok egy ilyen ember hogy néz ki.
Miért ki is vagy te? ja te vagy itt a huszadik senki a béka segge alatt kettõvel, majd te mondod meg ki mit csináljon nem? olyan kevés vagy te ehhez mint a vezetési tudásod.
Mond miért nem válaszolsz arra ,HOGY MIÉRT HAZUDTÁL A GYORSULÁSRÓL IS? KÍNOSAN KERÜLÖD A TÉMÁT? VAGY ENNYIRE JELLEMGYENGE VAGY ,HOGY BEISMERD ,HOGY HAZUDSZ ÖSSZE-VISSZA?
ANNYIRA TUDTAD OSZTANI AZ ÉSZT, MEG KIOKTATNI MINDENKIT MOST MEG CSAK SUNNYOGSZ MIKOR KIDERÜL HOGY EBBEN IS HAZUDTÁL. MOSTMÁR TISZTA SOR HOGY GÕZÖD NINCS AZ EGÉSZHEZ.
Egyszer ezt a hazudozós skizo agybetegségét eljátszotta, össze-vissza beszél, nem vette észre akkor sem hogy mindenki kivétel hülyének nézi, a Tottiék ha ezt meglátják holnap hogy mit alakított megint... Nem veszi észre magát hogy most is kivétel nélkül nem volt ember aki hülyének ne nézte volna akkora faszságokat beszélt, senki se tûri itt tovább, kitiltatjuk egy moderátorral mostmár végleg, senki se kíváncsi a hülyeségeire.
Mondja ezt egy olyan ,aki a saját hazugságát még mindíg nem tudja megmagyarázni. Amatõr idióta? te lehet ,hogy az vagy mert apuci tesco-s kemping bringáján kívül még nem vezettél semmit. És szerinted ki nem szarja le ,hogy 2005-ben vagy 2009-ben futották azt a kört, szerintem csak te.
Azt meg ,hogy idióta vagy misem mutatja jobban ,hogy nem vagy képes válaszolni arra MIÉRT HAZUDTÁL, MIÉRT ÁLLÍTOTTÁL VALÓTLANT A GYORSULÁSSAL KAPCSOLATBAN IS.
ezek után tényleg szavahihetetlennek fog tartani mindenki jointboy, szerintem neked közöd nincs a vezetéshez, vagy te be vagy szívva (joint neved alapján) hogy ekkora hülyeségeket beszélsz állandóan???
seggfej ne kamuzzál már én nem 260-at írtam végsebességnek hanem 289-et, ennyit a végseb a pályán JELENLEGI F1-eseknél.
2006-os top speed pedig ha tudnád, akkor még V10-esek voltak 980 lóval, most meg csak V8-asok kb 760 lóval, akkoriban 15 km/h-val többet értek el az egyenesben, de a kanyarban még a mostaniaknál is lassabbak voltak mert nehezebbek voltak, most meg már slick gumi van
szóval itt is te égetted le magad, még a 980 lovas F1-esek is csak 305-öt értek el az egyenesben is régen, de szerinted jelenleg a kanyarban 335-öt mennek (240 helyett).
szerintem ne égesd itt magad tovább, húzd el beled te amatõr idióta, mert meglátják itt a többiek mekkora nulla amatõr autós vagy, keresztbeokádnak
Hülyegyerek ,hol van a korrekció az irreális gyorsulásról akkor is össze vissza kamuztál, de nem látom ,hogy beismernéd? csak az jön tõled ami várható a nagy semmi a te stílusodban.
Top Speed: 305 Km/h nem 260
de kikeresem a 335km/h is lehet ,hogy az meg ídõmérõn vagy szabadedzésen volt még a 10hengeres motorokkal. meglesz nyugi.
Monaco Monaco F1 2007 Track Built in: 1950 First Grand Prix: Grand Prix Helds: 52 Capacity around 120000 Track Lenght: 3.340 km Laps Number: 78 (260.520 Km) Corners: 16 (left:6) (right:10) Top Speed: 305 Km/h Start Offset line: 0 m Downforce: high Best lap time: M. Schumacher - 1'14''439 Pole Record:
Látom az olvasás nem az errõsséged, igen hülye vagyok ,hogy olyannal vitázok a vezetésrõl aki esetleg egy 22colos lcd monitor elött vezetett logitech kormánnyal és azt tartja a valóságnak. Az irreális gyorsulásra sem kaptam még mindíg választ. nem látom ,hogy korrigáltad volna a véleményed. Vezetési tudásod=0 lófaszt sem tudsz te az autókról. Ráadásul még ahhoz is amatõr vagy ,hogy kimagyarázd magad. lóvém van kocsira? ja mert megkeresem az árát. Majd egy bizonyos kor után valószínüleg te is megkeresed majd.
Jah hogy te ennyire hülye vagy? Az utolsó zöld rublika 200 a sebességmérésnél, az elsõ sárga rublika 220-at jelent, a második 240-et, és 20-asával növekszik, a videóban tisztán látható, hogy az alagút kanyarjában 240-et mutat, ahogy egyenesbe szedi 260, a kijárat után az alagút utáni egyesben kint a szabadban felvillan a 280 rublika is és fékez. Most kurvára magad járattad le, szóval ami szerinted 335 az valójában 240, de kurvára beégtél most, hogy lehet valaki ekkora balfasz.
Nesze, itt a Formula-1 hivatalos weboldala, a mérnökök leközölték az idei Monacoi futam sebességméréseit, úgyhogy peched van. Az alagút utáni egyenesben 289 km/h volt a legnagyobb sebesség. Még azt is megadják, hogy 7. fokozatban 1.22 G terhelés volt ekkor. De te biztosan megbízhatóbb forrás vagy, mint az F1 sorozat hivatalos weboldala. Hülye amatõr.
Ez csak ízelítõnek de meglesz a többi is.
Monaco Monaco F1 2007 Track Built in: 1950 First Grand Prix: Grand Prix Helds: 52 Capacity around 120000 Track Lenght: 3.340 km Laps Number: 78 (260.520 Km) Corners: 16 (left:6) (right:10) Top Speed: 305 Km/h Start Offset line: 0 m Downforce: high Best lap time: M. Schumacher - 1'14''439 Pole Record:
A magyar közvetítést nézd meg, aztán kimi-vel massa-val, hamiltonnal meg a többiekkel vitázz ezen, meg a kommentátorral meg a trafipaxal. Téged meggyõzni lehetetlenség de nem is akarlak meggyõzni! Ha már egyszer beégtél soha nem ismered be. Ez egyébként a gyengeség jele. Hülyeséget beszéltél a gyorsulással kapcsolatban is! Erre belinkelek több száz élõ felvételt bizonyítéknak, de érdekes módon errõl nem beszélsz. csak tereled a szót. Miért nem ismered be ,hogy hazudtál amikor a gyorsulásról írtál, jó vagy csak nem értettél hozzá és ugy írtál ide, de a végeredményen ez mit sem változtat, mégpedig azon hogy nem írtál igazat. De tudod mit csak neked szánok rá idõt megkeresem azt a rohadt videót és belinkelem. de már hallom a választ biztos átszerkesztettem a trafi kijelzõjét, én beszélek a tudósítás alatt és én mondom ,hogy 300km/ó felett mennek abban a rohadt kanyarban nem pedig a palikék.
Egyiknek sincs köze a valósághoz. Én nagy granturismo rajongó vagyok meg is van minden része végig is nyomtam mindet kivéve gt5 prologue-t. A gridben van az ,hogy például egy kanyarban szinte érzed az autód súlyát szinte tolja ki az elejét ,mintha tényleg ki akarna sodródni a kanyarban, a kormánymozgatással hasónlóan reagál az autó mint a valóságban nem úgy csak hasónlóan. a gt is jó kormánnyal maga a játék sokkal komolyabb mint a grid de a gt-ben kormánnyal nem érzem pl. annyira az autó súlyát mint a gridben. de ez mind mind csak játék akkor is és az is marad.
Oké... Ha azt olvasod akkor értelek. Én speciel vezettem ugyanolyan erõs autót mint a tied, Focus ST-t, ami azért sportosabb kategóriát képvisel mint a tied (ami egyébként egy nagyon bejövõs gép, csak más kateg), persze nem hosszan, csak meghajtottam kicsit, mindenesetre én még mindig azt tartom, hogy a gridnek fikarcnyi köze sincs a valósághoz. Szóval összegzés képpen: szerinted mondjuk egy GTR2 (Race On, akármelyik ebbõl a családból), Forza 3, Gran Turismo, és mondjuk a barkácsolt rFactor illetve a Grid közül, kormánnyal a Grid hasonlít legjobban a valóságra? Ha a válaszod igen, akkor részemrõl ennyi.
"Ja forma 1 letölthetõ az összes futam nézd már meg a trafi kijelzõjét mit mutat a kanyarba és ugyanazt mondják a közvetítõk"
Jó, ha letölthetõ, akkor légyszíves oszd meg már velünk is ezt a videót amirõl beszélsz, kurvára kíváncsiak vagyunk arra a 335 km/h-ás monacoi alagútban lévõ kanyarsebességre.
De inkább ne strapáld magad, ez a videó nem létezik. Nemhogy az alagútban lévõ kanyarban, de mikor egyenesbe szedik majdnem teljesen, és kiérnek az alagútból akkor mennek 270-el, az azutáni kis egyenes végén pedig kb 290-el, de szerinted már az alagútban lévõ kanyarban már 330 felett mennek, csak megsúgom hogy a pálya csúcsebessége a leghosszabb egyenesben nincs ennyi, rohadtul szarul tudsz hazudni, mert itt, de még egy autósport fórumon sincs olyan ember, aki bekajálja ezt az ökörséget.
Ha nem tudsz olvasni az a te bajod, én ilyet ,hogy a grid kurva valóságos soha nem mondtam. Amit én mondtam az az ha kormánnyal vezeted ez hasónlít a lejobban a valósághoz ennek az irányítása.{nem a drift mód} ennyi. A legtöbb amit egy nap alatt vezettem le az 2100km volt, de megyek megkeresem a gyógyszerem hátha csak álmodtam. Miért hiszem azt ,hogy innét még senki sem vezetett? mert azt olvasom amit ide írtok és abból ez derül ki.
Látom forma 1-es közveítést még nem láttál, sebaj. Rengeteget példálóztatok azzal ,hogy irreális a gyorsulás ilyen nincs stb. Erre én kis naív belinkelek pár utcai szériaautót és láss csodát nemhogy nincs olyan gyorsulás mint a játékban hanem még komolyabb is. Pedig a játékban erõsebb versenytársaik vannak. Ja forma 1 letölthetõ az összes futam nézd már meg a trafi kijelzõjét mit mutat a kanyarba és ugyanazt mondják a közvetítõk. Az íve persze hogy számít.
Mint azt már nagyon részletesen leírtam a grid is meg a többi is csak játék. Tök mindegy ,hogy minek nevezik arcade vagy szimulátor akor is csak egy játék. Senki nem mondta ,hogy amit a gridben látsz az tökéletesen megeggyezik a valósággal, én meg pláne nem! amit én mondok az az ,hogy leülsz a grid elé egy kormánnyal, és ennek a vezetése hasónlít a legjobban arra ha te magad a valóságban vezetsz. Igy van csak megvettem, vezetni nem tudok csak nézegetem a garázsban a nagy számmal.
Hy, Fontos! Azonnal kellene egy ember aki online ad el feltöltö pontokat, egy pár napig otthon vagyok, és kellene a carpack boxra (Murciélago SV rulz). Totti, mintha neked lett volna ilyen ismerõsöd! Üdv
Ja, egyébként szerintem a Burnout Paradise a legvalóságosabb játék EVER! (just kidding)
Dzsíz ember, ez igen. Elgurult a gyógyszer? Vagy túl gyorsan kanyarodott a feleséget a fehérvári faszombaszom kanyarba, és elszédültél? Miért hiszed azt, hogy innen még senki nem vezetett? Te vagy AZ? Ezt sajnos nem tudhattuk, ne haragudj ránk, menjél szépen gridezni, utána próbáld ezt ki az életben. Majd 2-3 hónap múlva ha felépülsz postolj ilyet, hogy igen a Grid az kurva valóságos. Mindemellett F1-es (fals) adatokkal dobálózol, amik köszönõ viszonyban sincsenek akár a LeMans-i GT versenymasinákkal, mint ahogy ezt a kolléga is megemlítette korábban. Na mind1, te hülyeséged, legyen neked ez a karácsonyi ajándék, igazad van. Xanax 4 prez. puszipá
no és még egy név a szimes tehetségekbõl !! Tim Gábor !! az f1 es vidit ajánlom figyelmetekbe !Bár semmi köze a forzához de ezt látnotok kell !Ideje lenne már egy jó F1 megjelenésnek a boxra! hajrá codemasters !Grafikailag biztos tuti lesz.. de vajon a fizika (Grid)??? Sosem értettem meg miért nem lehet bele valódi simulatio módot tenni ?? Elég sokat moddoltam az F1 Challenget ,rFactor(PC) és tudom ,hogy nem sok mindent kell átírni ahoz ,hogy megváltozzon a tapadás ,és motor teljesítmény.Simán kiadhatnák addonként is megjelenés után !
bocs ezt nem neked akartam írni
jól látom a videó közepén 180fokkal elfordul a kocsi egybõl és mindez 160-al végig? ember, ha neked ez valósághû, ember neked csak pénzed volt a laguna gt-ét megvenni, tudásod az nincs csak nagy szád.
aki néz gt versenyeket tudja hogy nem hogy 310el evvel az rgt-vel vagy a többi fiagt autóval nem veszik be a kanyart lemansban, de még az egyenesben se érnek el ennyit, mekkora szemét ez a játék azért ezt nem gondoltam volna...
Akkor már tényleg pontosítsunk: azt mondtad 335 km/h-val veszik a Monaco-i alagut kanyarját, na most az f1.com tanulsága szerint 290 km/h volt a legnagyobb sebesség, de nem a kanyarban, hanem a kanyar utáni (az alagút utáni) egyenesben... Nem az alagút kanyarulatában bazze. http://www.f1mix.com/circuits/monaco.htm
Másrészt, ha megnézed a nyomvonalat, láthatod, ez egy elég kis szögû kanyar, és nem csak a szöge, a sugara is számít, és a sugara óriási, nem sok köze van egy komoly kanyarhoz, ez inkább egy enyhébb jobbra fordító, ha megnézed, a pályán van egy 90 fokos egybõl jobbra kanyar is, itt 110 km/h-át értek el a kanyar közepén a F1-esek a kép tanulsága szerint... Ismétlem, az F1-esek..
Mert tudod az F1-nek semmi, ismétlem, semmi köze nincs egy utcai autóhoz, vagy egy utcai autóból GT versenyautóvá alakított autóhoz (ha tudnád az F1-ben mekkora a nyomtáv és a mechanikai tapadás, mekkora leszorítóerõt termelnek az elsõ és hátsó szárnyak (nagyobb sebességnél tonnában mérhetõ leszorítóerõ), az alsó diffúzor ami milliméterekre van szinte az asztfalttól, meg a Venturi hatás mennyire az aszfaltra szipkázza az autót, tudnád, hogy kanyarsebességre össze sem hasonlítható egy utcai autóval, vagy egy utcai sportkocsiból GT versenyautóvá alakított autóval).
Nagyon megköszönném ha nem forgatnád ki a szavaim. az alagútban az idei vagy a tavalyi forma 1-es futamon 300km/ó felett mentek a kanyarban az alagútban. nem az utána következõ síkánban. Ezt rajtad kívül senki sem mondta. Még annyit akiket ezek a videók sem gyõznek meg arról ,hogy mire képes egy komolyabb verda az soha sem vezetett még autót, és szerintem mással sem lehet õket meggyõzni soha.
Hát igen, arról nem is beszélve, hogy a 289 km/h a szakasz csúcssebességét jelenti közvetlen a fékezési pont elõtt, és nem a kanyarsebességet. De jointboy szerint az utána lévõ kanyart is 335 km/h-val veszik, vicces :DDDD
Viszont nem mentem még lambóval de még anno kaptam egy Reventont amit most meghajtottam. Veyron ellen braszába nagyot meccseltem a géppel, hihetetlen az az autó ahogy belendül az egyenesbe ember nincs aki megállítja, de szerncsére kanyarodni már nem lehet vele:DDD
Box az nem izgat, sose voltam még boxba... esõ, éjszaka, de már a váltás anim is sokat dobott rajta, de nem akarom mondani hogy 20 autóból 3-4nél nem vót amit próbáltam Gumit a tunningál tudsz rárakni a verseny elõtt, azokkal nincs gond. Utcai nem tapad annyira, sportos gumi már nem rossz a slickkel meg lehet aszfaltot szaggatni.
Olyan vidi nincs ,hogy Laguna GT vs F16 ?? na jó csak vicc vót ! Hát igen a forzában is voltak érdekes kanyar sebességek ,de azok inkább - os .A grid ben viszont kb 50 km/h szerintem a + os.Nekem azért is nem tetszett mert mindíg túl fékeztem, az AI meg elfordult szinte fék nélkül. De kinek mi jön be ,neked az tetszett.Ami pozitív a grídbe az a graf !no meg a törés , ja és a menü !De azért ez itt a Forza topic.Úgy ,hogy tényleg menjenek az MS nél a pi..ba!!Bazz az árnyék az tényleg egy mocskos nagy hiba !Arról nem is beszélve ,ha már van megbízhatósági akkor a box ba a személyzet olyan nagy meló volna ??A gumi választásról nem is szólva !Ja amúgy jointboy a monacoi alagut után lent a sikán elött sem érik el a 290km/h nézd csak !
Még az NFS is élethûbb ennél. Egyenebse ide oda imbolyog a kocsi a remek fizikának köszönhetõen:D:D a kanyarokat meg úgy veszi mint csák norisz az akadályokat, sínpálya ragasztóval.
AMÚGY MEG A ROHADT ÉLETBE MIELÕTT BAROMSÁGOKAT ÍRTOK IDE HOGY NEM MENNEK ÍGY AZ AUTÓK MERT IRREÁLIS ILYEN NINCS . UGYANMÁR NÉZZÉTEK MEG MÁR EZEKET A LINKEKET. JA !!!!!!!!!!!!!! KÍNOSAN ÜGYELTEM RÁ HOGY CSAK UTCAI SZÉRIA VÁLTOZATOKAT LINKELJEK BE!!! KAPISE??? TEHÁT A JÁTÉKBAN SZEREPLÕ VERSENYRE ÁTALAKÍTOTT AUTÓK ENNÉL SOKKAL TÖBBET TUDNAK MINDEN TEKINTETBEN.
AZTÁN NÉHA VESSETEK NÉHÁNY PILLANTÁST A SZÉRIAAUTÓK KM ILLETVE MÉRFÖLD ÓRÁJÁRA ,HOGY ,HOGY A FASZOMBA VESZI BE A SOK KÖCSÖG SOFÕR A 40 FOKOS KANYAROKAT 200-230-AL??????????????????? HA??? ITT VAN MÉG A Laguna gt is {széria} tudja majd 140km/ó-val a 45fokos irányváltást.
IRREÁLIS GYORSULÁS MI MEG MINDEN? AKKOR EZEK MIA A FASZOMOK ??????????? ELMONDANÁM KEDVES GYEREKEK NULLA VEZETÉSI TUDÁSSAL RENDELKEZÕKNEK. EZ ITT A KIBASZOTT VALÓSÁG, IGAZSÁG!!!!!!!!! NEMHOGY ÚGY MENNEK GYORSULNAK AZ AUTÓK MINT A GRIDBEN HANEM ANNÁL NÉHA SOKKAL JOBBAN. ITT VAN SOK OKOSTOJÁS AZTÁN LEHET PAMPOGNI, DE INKÁBB SZÁLLJATOK MAGATOKBA MENNYI BAROMSÁGOT ÍRTATOK MÁR EDDIG IS IDE. AZTÁN MINDENKI TEGYE ODA MAGÁNAK AHOVA AKARJA.
FORMA 1 MONACO ALAGÚT KANYAR 310-335KM/Ó -VAL VESZIK BE AZ AUTÓK, FORMA 1 SPA. 110 FOKOS KANYAR 110-130KM/Ó -VAL VESZIK BE AZ AUTÓK. EGY DOLGOT SZÖGEZZÜNK LE. MINDEGY ,HOGY MELYIK GRID VAGY RACE VAGY GT, VAGY BÁRMI EZ MIND MIND CSAK JÁTÉK, ÉS HA JÓL SIKERÜL AKKOR RÁSÜTIK A SZIM. JELZÕT, DE ATTÓL MÉG MINDÍG CSAK EGY JÁTÉK MARAD. AZ ,HOGY NINCS VALÓS VEZETÉSI TAPASZTALATOTOK ARRÓL NEM ÉN TEHETEK, DE ILYENEKET ÁLLÍTANI ,HOGY EGY KIMONDOTTAN VERSENY CÉLRA KIALAKÍTOTT AUTÓ MEREVÍTETT KAROSSZÉRIÁVAL SPECIÁLIS FUTÓMÛVEL 475/25 R22 -ES SLIK GUMIKKAL NEM TUD BEVENNI EGY 40 FOKOS KANYART 120-130-AL KÖZLÖM SAJNOS IGEN! BE TUDJA VENNI AZT A KANYART. ÉN ENNÉL JÓVAL NAGYOBB SEBESSÉGGEL IS MEG TUDOM CSINÁLNI PEDIG AZ ÉN AUTÓM TUDÁSA TELJESÍTMÉNY MESSZE ELMARAD A FENT EMLÍTETT AUTÓKTÓL. EGY DOLOG KEZD SZÁMOMRA TISZTÁN KIRAJZOLÓDNI JÓNÉHÁNYAN KÖZÜLETEK MÉG SOHA NEM VEZETTEK NEMHOGY NAGYOBB TELJESÍTMÉNYÛ AUTÓT ,DE SEMILYET SEM. CSAK OTTHON A MONITOR ELÖTT JÁTÉKOKAT ÉS AZT TEKINTITEK A VALÓSÁGNAK PEDIG NEM AZ. A FELESÉGEM A FEHÉRVÁRI ELKERÜLÕN LAZÁN VETTE A DENSO KANYAR ÍVÉT 200-210EL PEDIG AKKOR VEZETTE ELÕSZÖR AZ ÚJ LAGUNÁMAT. AKKOR MEG MIRÕL BESZÉLTEK ,HOGY ENNÉL 10 SZER JOBB AUTÓ MEG NEM TUDJA MEGCSINÁLNI 100KM/Ó-VAL AZÉRT MONDJÁTOK MERT SOHA NEM VEZETTETEK MÉG. A KOLEGÁM TAVAJ ÉV VÉGÉN VETTE AZ EVO 9-ESÉT RELATIVE OLCSÓN JUTOTT HOZZÁ A SZALONBAN MERT KIFUTÓ MODEL VOLT, KISSEBB GUMIK VANNAK RAJTA MINT A LAGUNA GT-ÉN DE AZZAL OLYANOKAT LEHET CSINÁLNI ,HOGY MÉG A SOKAT LÁTOTTAK IS CSAK LESNEK, NEM OLYAT MINT A GRIDBEN HANEM OLYAN KANYARVÉTELT MINT A GRID PLUSSZ RAGASZTÓZOTT GUMIK.