Mondjuk lehet hogy azért, mert sosincs elõttem senkiA:SDA:SD:ASD:AS:DA Egyébként a játék legnagyobb hibája ez. Rengeteg versenyre bemehetsz sokkal erõsebb autóval. Az elsõ kanyarban 3 körrel vezetek bazeg...
Árnyékbug ugyan úgy megvan update után is, ujra delete az egész és vissza a polcra.
Szépen elmondja hogy a valóságtól messze van, mert egy játék nem képes visszaadni, de az tény hogy segíti a koncentrációt és a precizitást, mert aki játékban jól teljesít, határon képes autózni 50 köröket netán versenyezni is, az a való életben is elboldogul egy autóval simán, mert van hozzá érzéke, tud sportosan vezetni és érzi az autót és a környezetét.
Forma 1esek meg Playstationon játszanak, de annak semmi értelme a szórakozáson kívül, max annyi van hogy az új pályákat memorizálják naggyából ahol még nem mentek, de már a játékban benne van, és itt ki is fújt a dolog, ráadásul élõbe meg megint más, talán Hamilton mondta ezt.
Ezek a játékok kis réteget mozgatnak meg, talán ezért sincs mögöttük pézes kiadó és ezért adják ki ugyan azokat évrõl évre, minimális fejlesztésekkel pl Race széria. Én imádom a WTCCt, nagyon örültem amikor Simbin megvette a liszenszet és a játékot is azonnal megvettem, aztán jött a 07, 08 ( GTR Evo ), 09 ( Race On ) és lényegében semmit sem fejlõdött csak belepakoltak más szériákat azokat is csak carset szinte, meg pályákat. 3 rókabõr. A többirõl kár is beszélni mert azoknak még kiadója sincs, és még kevesebb pénzbõl ksézülnek vagy kb hobby szinten...
GT Legends, GTR sorozat, Race sorozat, Rfactor ugyan az az ISIGmotor 2 és változatai mind alatt ugyan azokkal a hibákkal hosszú évek óta, zéró fejlõdéssel, ez kevés akárhogy is nézzük, még ha a játékok jók is.
A Grid tényleg kamu, olyan kanyarokat még a magasztos JóIsten sem tud bevenni a valóságban, amiket ott be lehet.
Hát igen és ha a PC sim realisztikája érdekel valakit ajánlani tudom EZT ! Ha esetleg érdekel hogy mivel "játszanak" a Race el éppen ...igen az van boxra is !!Szal azért a Live for Speed a GTR sorozat és a Legends valamint a Gran Turismo jó néhány pilótát kinevelt ,felkészített a valós versenyekre !! Vagy épp azon keresztül került a közelébe !Ja és Talma is szimezik !!Annak idején "száraz" edzésként a ps2 MotoGp vel tanulta az új pályákat és a féktávokat 125cm3 ben!Ezt a játékot egyébként egy motoros magazin is tesztelte , kimentek Brno ba és mentek egyet a játékban és a valódi pályán is !1mp belül volt a különbség !Csak az volt az eltérés hogy a rázóköveket nem lehet annyira szélesen használni a valóságban.
"ezek csak akkor avatkoznak be ha feszegeted az autó korlátait de akkor is néha észrevétlenül teszik a dolgukat." Ez pont elég arra, hogy ne pürdülj meg síkos úton a kanyarban, ha például végig a féken állsz vagy kicsit több gázt adsz a kocsinak a kelleténél.
"nincs olyan idõjárási körülmény amiben ne vezettem volna és teszem ezt két évtizede, sokszázezer kilómétert levezettem itthon és külföldön egyaránt." Ez dícséretes dolog, de a versenypályán és a közúton való közlekedés között van némi különbség. Énis vezetek már egy ideje, de soha nem kellet alkalmazzam gázfröccsös visszaváltást vagy a ballábféket pédául, hogy csak kettõt említsek abból a sok vezetéstechnikai dologból, amiknek az ismerete elengedhetetlen a versenypályán.
"Azt elhiszem hogy pécén etalon egyeseknek, mert arra nincs más"
Már hogyne lenne? Csakhogy néhányat említsek: GT Legends, GTR sorozat, Race sorozat, Rfactor stb. Bár tény és való, hogy a grafika egyikben sem nagy cucc, dehát nem is azon van a hangsúly.
Semmi újat nem tudna mondani. A GRID árkéd játék izig várig. Szép igényes, jó a törés, jók az autók, hangok a körítés, csak szar a fizika, mert habár többet akartak mint árkéd, de nem sikerült megtalálni a balanszot. Azt elhiszem hogy pécén etalon egyeseknek, mert arra nincs más, de konzolon van más, ami jobb pl Forza vagy GT, de a fizika még a PGR4ben is fényévekkel jobb mint a Gridben, pedig abba nem sok van.
Hát nem is slick gumikkal kell driftelni a játékban sem... Egyébként bármilyen gumival lehet, a legbrutálabb slickkel is, csak motorerõ kérdése, elforgat az bármit.
A széria gumi sem robban szét azért pillanatok alatt, amatõr driftben jó keményre fújt használt utcai gumikkal mennek...
És te zsigerbõl nyomod a drifteket mondjuk a Forzában? csak szólok hogy ahhoz hogy sikeresen driftelj be kell lõni az autót, illetve olyan vasat kell választani ami képes rá, az csak úgy nem megy magától... az viszont igen hogy a kanyarokban megcsúsztasd ahhoz nem kell semmi setup és gumi se, igaz az nem is lesz olyan és nagy valószínüségel 5bõl 3szor össze sem jön úgy ahogy kellene neki.
A Grid az elmúlt három év legkiemelkedõbb játéka, minõségben és minden másban egyaránt. attól most tekintsünk el ,hogy arcade vagy sem ezt mindenki döntse el maga. egyébként ezt a véleményt nagyon sok szakújságíró osztja.
a drift amit tévében láthatsz ,hogy több 10 percig driftelnek speciális gumival és a hozzá tartozó gumihûtõ és sikosító berendezéssel lehet csinálni még egy nagyon erõs autóval is, mivel ezt egy széria gumi talán 1-2 percig bírná, és szétrobbanna. Próbálj meg egy michelin primacy3 f1 gumival driftelni esélytelen mert úgy tapad mint a ragasztó. ezért mondom, hogy baromság amikor egy játékban slik gumikkal driftelsz ilyen nincs. elötte át kell alakítani a verdát erre a célra.
Így van a lagunában van néhány aszisztens ,névszerint ABS, EBD, AFU, ESP, ASR, legalábbis az enyémben. ez mind kikapcsolható az ABS,EBD, és az AFU kivételével. ezek csak akkor avatkoznak be ha feszegeted az autó korlátait de akkor is néha észrevétlenül teszik a dolgukat. De attól még vezetned neked kell, nincs olyan idõjárási körülmény amiben ne vezettem volna és teszem ezt két évtizede, sokszázezer kilómétert levezettem itthon és külföldön egyaránt. és ezt tartanom kell a grid hasónlít a legjobban kormánnyal a valósághoz a gt3-al együtt. NEM DRIFT MÓDBAN AZ NEM VALÓSÁGOS, CSAK A NORMÁL VERSENYEK KÖZBEN.
Ott a pont. Az egész Race széria isten ilyen tekintetben. A Gridre nem akartam reagálni eddig, de most már megteszem. Tehát szerinted az a reális, ha mondjuk egy Paganival 200 ról kézifékkel lehet venni a derékszögû kanyart? Vagy a drift mód, ami egy vicc, egy ötéves végig driftel 56 kört, röhögve. Vagy mi? Semmi köze a valósághoz, ennél még a Shiftnek is több, pedig az is egy szar ebbõl a szempontból. Eddig sok játékkal driftelgettem, nekem a GT5 prológé jött be a legjobban, persze az se full szim, sõt, de élvezetes, és van egy kis kihívás. A válasz csak az ott a pont miatt ment neked tom235, többi jointboynak.
"a Race Pro az viszont tényleg egy nagy hulladék, olyan mint a forza. Ja a Grid kormánnyal szuper, ha vezettél már erõsebb autót!!! kísértetiesen hasónlít a valóságra a Grid irányítása."
OMG. Te ezeket komolyan írod vagy csak marháskodsz? Megsúgnám, hogy a Race Pro az egyetlen szimulátor konzolon. A forza 3 kb 60-30% ban szimulátor és a 3 játék közül amit említesz a gridnek van a legkevesebb köze a valósághoz kb 0. A másik meg, hogy ne egy olyan autóból induljál ki fizika terén (Laguna GT) ami tele van ABS-el ESP vel meg tökömtudja milyen vizetéskönnyítõ izével. amik gyakorlatilag elvégzik helyetted a vezetést, korrigálják a hibáidat.
Már szaladok is és veszek eggyet! a pénz nem számít, egy ekkora szar játékhoz kell egy cipõ amivel széttaposom a forza3 lemezt ,vagy szétrúgom az xboxot ha felidegesít a forza3.
"A Microsoft és a Puma együttmûködésébõl született egy limitált példányszámban gyártott cipõ, amely a Forza Motorsport 3 rajongókat célozza. A Speed Cat 2.9 FM3 Trainer névre hallgató lábbelibõl pontosan 324 példányt gyártanak, azt viszont még nem tudni, hogy pontosan mennyibe fog kerülni."
hali, van olyan oldal ahol segítséget kapok drift beállítás szempontjából??? próbálgatom, de sehogy sem az igazi:S:S
csak nem ejti annyira vissza a fordulatot, meg ha kezdi elejteni rá lehet "rúgni" kicsit ! :) no és a váltás közbeni gáz fröccsökrõl nem is beszélve!Elég komoly hangokat lehet ki hozni így (fõleg a váltóból ha nem sikerül ) .. nem kell sok váltást elrontani ,kb 5-6 és már recseg(számolja a fogakat)váltáskor !! :) fõleg megbízhatóságin van benne kihívás !
Sejtettem hogy valami turpisság van a háttérben. Olvastam errõl a gyorsabb váltásról, de nem értem mire jó, irreális lesz nem mellesleg hogy az istenbe lehet értelmesen kuplungolni egy gombal?:D, persze gondolom a top listás idõkhöz ez is kell...
Race Pro még mindig a legjobb versenyszim konzolra, csak sajna félkész bugos és a Simbin úgy leszarta a vásárlókat mint annak a rendje. Aki megvette az el is adta mert nem jött a peccs hónapok után sem, így az online szar és használhatatlan volt...
Amúgy a barca gp pályán csinálta ezt a 2 es kanyarból kifelé egy civic sedan ,és az F 200 az a kategória !!de persze lehet ,hogy csak a kikapcsolt automata kuplung miatt csinálta.Volt olyan is pl váltás után fent akadt a gáz ! tartotta kb 3-4 mp ig a fordulatot , de az autó közben lassult!Az A gombra tettem a kuplungot így egyszerre tudom nyomni a B ill az X el váltáskor !Annyi az elõnye ,hogy gyorsabb váltást lehet csinálni sima kuplunggal is !Szériában ez nagy elõny !Ja és a Race Pro ban csak az Ai van elbaszva szerintem de az nagyon !Meg a graf de az nem annyira érdekel.Viszont a quali az rohadt jó benne !Van hogy csak azt nyomatom.Sajnos ha nem az elejébõl indulok akkor általában nem fejezem be a futamot.Online is nagyon ott van a racepro (System Kai) pl egy esõs Brand Hatch ,Formula BMW vel !! nagyon jó kis csatákat lehet nyomni benne !De asszem egyelõre vissza térek a pc re mert megjelentek az elsõ zsigulik a Live for Speed ben !Ott legalább tolhatom kormánnyal !
Ez butaság! nem elúlzott a tapadás, az én autómon 225/45 r17 es michelin gumik vannak és olyan fékhatás van, ha nem vagy bekötve én nyomok egy satuféket 220km/ó-ról kézzel támaszkodva sem tudod magad megtartani. Most ugyanezt képzeld el egy 500 lóerõs ford mustang-on a 475/25 r22 colos kerekeken az mit produkál ,az ember a lelkét köpi ki egy fékezéskor. Nálam is aki nincs hozzászokva a komoly fékhatáshoz mindenki megdöbben ,hogy milyen erõvel hat az utasra a fékezés. A race driver grid az elmult évek egyik legjobb autós játéka, a Race Pro az viszont tényleg egy nagy hulladék, olyan mint a forza. Ja a Grid kormánnyal szuper, ha vezettél már erõsebb autót!!! kísértetiesen hasónlít a valóságra a Grid irányítása.
Grid kormánnyal irányíthatlan szarcsimbók, 1-2-3as fokozatokban olyan brutálisan eltúlzott a tapadás és a fékerõ illetve suta a fizika, hogy taccsra vágja az egészet, de hát neked ez a jó... Race Pronál is bajod volt ha jól rémlik a féktávokkal, bár ott sem értettem miért és mi, amikor a pécésé verzióban is ugyan olyan, és valós adatokkal dolgoznak a Simbinnél + ha nézel WTCCt akkor látnád hogy kb hasonló és nincs eltérés.
Ha kormánnyal irányítom akkor a race driver grid hasónlít írányításban a valósághoz a legjobban az sem olyan, de van néha olyan mozzanata az autóknak ami kísértetiesen hasónlít a valóságra, tudom-tudom {félig arcade a játék de akkor is} de mondhatnám a toca race driver 1,2,3-at a granturismo 3-4 is nagyon komoly de az inkább nagyobb sebességnél valószerûbb kis sebességnél kicsit furcsa.
Régóta vezetek! régóta! rossz vagy gyenge autóm soha nem volt, most egy az átlagnál talán egy kicsit erösebb autóm van 225le ez nem túl sok de nem is kevés. De bátran állítom a Forzának semmi köze nincs az autóvezetéshez. Egy nagy {szar} az egész úgy ahogy van. Az elsõ része csak silány volt, ezt sikerült átvinni a második részbe is. És a harmadik rész sem lett különb szégyen az egész játék úgy ahogy van. Ha az autóknak ilyen irányítása lenne 100 emberbõl 99 meghalna ha autóba ül.
Ja és melyik pályáról van szó végülis? mert van 5 db Spanyol. De megnéztem Braszában a leg ótvarabb Honda is gyorsul 3asba, persze a annak függvényéban hogy mekkora a lejtése az útnak és mekkora fordulatról indul az ember illetve hányadikban.
kb 20 éve vezetek !! igaz csak kis teljesítményû autókat ! Látom Daniel te legalább érted mirõl is beszélek !Így van a gép szerint nekem még kanyarodnom kellene ,annak ellenére hogy már egyenesen megyek !! persze ez egy nagyobb teljesítményû autónál nem ilyen látványos de itt akkor is egy HIBA !még hozzá nem is kicsi !Próbáld ki !!Majd meg látod mennyire zavaró !!Mehetnél és a "fizika" vissza tart !!a kettõben ilyet nem tapasztaltam..
Figyuzkáljál oda mit körmölt a spankollégasrácarc! Kanyarban van, de tök egyenesen megy és úgy engedi gyorsítani a definitív Forza Motorsport 3 játékszoftver, ahogy elhagyja az ívet. Tehát a program szerint neki ott márpedig kanyarodnia kell, tehát nem gyorsulhat kellõképpen.
egy észre vétel !Ma amikor egy Honda Civic (F200) a spanyol pályán mentem , minden kikapcsolva (+100%) a 2. kanyarba kigyorsításnál amikor majdnem ,sõt mondhatom teljesen egyenes kormány állásnál gyorsítok kifelé.egy szerûen nem gyorsít !!! ill annak arányába enged gyorsítani ahogy jövök ki a kanyarból ,ahogy hagyom el a kanyarívet !!Ez így csapni való !!!Többször is kipróbáltam és más kanyarokban is csinál ilyet !Pedig minden segítség ki van kapcsolva !!!Vagy ne tegyenek bele kisebb teljesítményû autókat,vagy akkor csináljanak alá rendes fizikát mert ez így nagyon .....
Kiegészítésként: A GT4 grafikában is fosba verte a Forza 2-t, egyedül felbontásban nem.
Továbbá a GT 3 és a GT4 között ugyanannyi idõ telt el mint a 2 és a 3 között: ~3 év
A Polyphony azért csúszik ennyivel, mert teljesen új a grafikai motor, és az, hogy õk csinálják garancia a jó játékra. Visszaemlékezve egy Gran Turismo se volt szar, ellenben a forza2 iszonyat ratyi lett. X360-ra kidobni, úgy h a GT4 fosba verte, kivée persze a grafikát. Ezzel még nem volt alkalmam játszani, majd jövõhéten kipróbálom, nem tûnik rossznak. Az hogy a GT5 mikor jön ki, rejtett kérdés, de állítom, hogy minõségi játékot kapunk kézhez, és ezek után a 6 jóval hamarabb kifog jönni. (GT2-3 között nagy difi a platformváltás miatt, GT3-4 között lepkefing idõ) Na off vége, csak szánalom ami a forza-gt között folyik.
Tottikának megint megsózták a valagát, szó nem volt itt pécés versus konzol graphics comparisonról.
Szóval az elsõ mondatodból az derül ki, hogy a Forza magasan ver minõségben mindent. Nem kéne megmagyarázni ezt egy olyan játékéknál, ahol a Gallardo Superleggera sokkal jobb gyorsulásértékkel rendelkezik, mint a Murciélago LP640, mert ezt még az öregapám is meg tudta volna nézni a Lamborghini hivatalos weboldalán, hogy mekkora baromság. Mert hogy itt errõl volt szó a minõség alatt, és nem a csilli-villi grafikai körítésrõl.
A minõséget ne firtassuk mert bármelyik autós játék az MCLAtól kezdve a Flatoutokon át a Forza/GT játékokig magasan veri minõségben az összes pécés sufni vagy nem sufni szimet.
Forza kormáymozgatása kontrollerrel valóban nem a legszebb, de mivel lenne jobb ha rángatná jobbra balra? amúgy is korménnyal tökéletes a többi meg nem számít.
Fél-egy év plusz olyan plusz minõséget ad majd, hogy majd nem hangyafasznyi szögben forog optikailag a kormány, hanem pár lófasznyi fokkal többet, és így is rémes lesz nézni, plusz hogy 1000 autónál vajon mennyi adat, beállítási lehetõség lesz hajmeresztõen hibásan elkúrva, ugyan mennyire mérvadó a több idõ, ha még sokkal gigább tartalomba vágják a fejszéjüket. Éljen a minõség!
Forza 2 szutyok volt, grafban és minden másban is közepes max, persze voltak benne jó dolgok is. Forza 3 meg egy az egyben Forza 2 csak nextgen graffal, egy kis ránc felvarrással zéró valós fejlõdéssel, kivéve a belsõ, de azt is sikeresen elszurták, lespórolták.
Már megbocsáss,de ez a LOL! A 2222-es Cabernet Sauvignon nagyon jó évjárat lesz. Ha lesz. Addig sok bor lefolyik a torkokon,de van olyan õrült aki vár addig,csakhogy elmondhassa:õ csak a minõségnek él!(és a jövõbelát mint Nostradamus). Furcsa megtapasztalni hogy a videojátékokban is vannak már sznobok.
teljesen egyet értek !! ennek alapból benne kellet volna lennie !! nem kellet volna olyan gyorsan kiadni !na de azért ennyit pöcsölni se kéne mint a polyphoni amit csinál ..
Kaptam egy üzit a yutubos videómhoz.
"On the cockpit view, I don't see the driver hand come off the steering wheel to shift. Seems like all racing games that have cockpit view, show the driver shifting. Did Turn 10 Studios forget this part??? The cockpit view looks so nice, it's a shame that Turn 10 left such a fundamental part of the cockpit view out. I guess Dan Greenawalt was so busy talking shit about Gran Turismo, he forgot the basics. Kazunori Yamauchi could teach Turn 10 a lot about race game development."
Mondjuk zakinak abban teljesen igaza van, hogy egy ilyen alapdolgot nem utólag kellene toldozni-foltozni, illet volna a lemezre is így nyomni. De legalább orvosolva lesz, ez is valami
Ja, és abban biztos lehetsz, hogy minden autóban animálva lesz a váltás, lehet a jobb kormányos gépekre majd a jövõhéten jön a frissítés
Jó, akkor nézz utána olyanoknak, hogy 60 fps, meg szimulátor, meg fizikai számítás. Utána rájössz
Bármivel hasonlíthatom amiben van belsõ, mind jobb mint a Forza.
"Jobbkormányos autóknál nem mûködik ( a váltás ),legalábbis a Scirocco-ban(reggel próbáltam) nem."
Ja, a burnoutban pedig sokkal látványosabb a sérülésmodell ! Ne legyünk komolytalanok, almát az almával. Egy NFS-t meg egy Forzát nem lehet összehasonlítani. Grafikailag egyébként a Forza az eddigi legszebb ebben a kategóriában, minden platformot beleértve, majd talán a GT5 lesz a következõ fokozat