Szóval annyira rosszra sikeredett, hogy eddig még nem mertél ideírni? :D
Amíg megjön a teljes, kipróbáltam a demóját, nekem kifejezetten tetszik, de érezni, hogy az élvezhetõségre mentek rá, meglepetés nem ért, épp ahogy vártam, még a GTR sorozatnak is több köze van a valósághoz, mint ennek, de ettõl függetlenül jó kis szimes autóka, szépek az autók, jó az autó kínálat, ahogy végig böngészgettem a teljesben elérhetõ autólistát.
Már majdnem szívrohamot kaptam :). Nekem "sajnos" xsak holnap jön meg. Azt hiszem addig be sem kapcsolom a boxot, böjtölök addig is. Rózsafûzér morzsolgatásával várom a megváltást. Ilyen PGR4, TDU meg Burbout Paradise "szarokra" meg nem pazarolom az erûmûvet. A FORZA EREJE LEGYEN MINDENKIVEL!!!
Holnap megjön a játék nekem is.Vegyetek fel.wolves004 a gamertagom.Ez lesz az elsõ játékom Xboxra.
Baszki, amilyen csúszásokat meg lehet bennt fogni fékezéssel pff... Meg a kormányrángatás a félig gyepen félig aszfalton lévõ autóra jóformán lófasz hatással sincs, ha majdnem a teljes autóval lefutok a gyepre, nyél gázon vissza tudok jönni még a több mint félezer lovas R8-assal is, majdnem csutkára eltekert kormánnyal... Az ülés pozíció és a féktávérzet is botrány. Ezt az arcade cuccot nekem nem adják el, többet vártam a FM2 óta, még jó, hogy volt demó, köszi Turn10, nem kell.
háát kövezzetek meg, nem láttam a full játékot, de a demo az kifejezetten kibaszottlehangolóra sikerült. Én nem vagyok autos játékok iránt nagyon elfogult, és valahogy többet vártam volna, lehet én akartam sokat, de az irányitás+grafika, szégyen gyalázat iet mondanom, de szerintem a meglepõ modon döbbenetessen jóra sikerült NFS:SHIFT-et alulmulta...lehet rosszul teszem ezt a kijelentést egy demo alapján de, ez jött le nekem.... mert x360-on a shift demo kibaszottkemény.
A jó grafikát az autószimulátorokhoz mérten értettem én is, tudva levõ, hogy a túlnyomó többség ebben a mûfajban nem erre megy rá leginkább, éppen ezért nem is sikerednek ilyen "szépre". Mondjuk ha nem autószimulátor viszonylatban nézem a Forza 3-at, a grafika tényleg nem olyan hanyattdobom magam féle, pl a korlát melletti emberek mintha egy 2002-es autósjátékból lennének odatéve...
Az irányítás is tényleg elég gáz, meg az autók viselkedése is, de én nem csalódtam, nem vártam sokkal többet, mint a Forza 2 szintje, ami ugyancsak tartalommal teli élvezetes autóka irányába ment szép graffal, akárcsak a Forza 3. Szerintem a Forza 3 leginkább az NFS Shift-hez hasonlítható, ott is a grafikára, meg az élvezetes autókára mentek, nem a kõkemény szimezésre. Akinek meg mindegyik fontos volna (pl nekem), az kénytelen több autószimmel nyomulni.
Tényleg csinálhatnának már egy GT5 szintû grafikával és iRacing fizikával rendelkezõ szimulátort, az biztosan tarolna...
jah de ez miatt néztem nagyokat, mert mit összehype-olták, meg nyomatták a jó screenshot-okat.
nem csúnya, csak valahogy nem érezteti a játék, hogy igazi autoval megyek, ami igazi aszfaltot tapos... valahogy a régi mecsboxozás érzését tapasztalom. dirt 2-ben mikor küldtem a gyorsaságit, azmellett ez elbújhat.
A törésmodell meg egyenesen katasztrófa még mindig, ezen a szinten szerintem nem is nagyon történ elõrelépés a második rész óta...
Csámcsogtok a hülyeségeken...
Fm3 teszt:)
+ mindazon hibák amikt az elsõ részben nem tetszettek ki lettek javíta + hangok terén jó fele mentek el, végre van mélysége és érezni az erõt bennük és vannak kiegészítõ effektek pl turbó, kompresszor, cincegések, sziszegések stb... sõt a kipufogó felõl is jönnek durrogások! igaz ehhez sport rendszer kell ( az kár hogy vizuálisan nincs lángcsóva ) + sebességérzet motorháztetõrõl nagyon rendben van + a fizika sokkal dinamikusabb és élvezetesebb, élvezet vezetni minden autót, FFb is rendben van + grafikai megvalósítás sokat fejlõdött, éles textúrák, letisztult élénk színek, nagyon szép autómodellek + a menü elegáns és könnyen átlátható, kezelhetõ pedig van benne tartalom dögivel + az új pályák hihetetlen sokat dobtak a játék hangulatán, végre nem azokon az amcsi kígyós fosbarna noname pályákon kell lenni hanem vannak normális európai ringek illetve a szerpentiket, persze meg lett tartva az elõzõ részbõl is pár jó pálya + karrier tényleg nem lett unalmas, minden versenyhétvége után felajánl lehetõségeket hogy merre akarok nyitni, új autókkal, új pályákkal vagy a megszokott autóval akarok e továbblépni, pl nekem nincs kedvem amcsiba autózni így 1 kivételével eddig elekerültem az összeset! + autó tunning, festegetés, matricázás most is nagyon összetett és mély, csudás dolgokat lehet kreálni, már akadnak profi munkák a neten + narrátor hang a fõmenübe:) + gigászi autófelhozatal, nem 1000 hanem csak 400 de van minden ami szem szájnak ingere + autó hangról már írtam, de meg kell hogy említsem a GT500as Shelbyt, aminek kiköpött olyan a hangja mint pl a Knight Riderbe, benne van az a jellegzetes kis magas hang amikor gyorsul, 100% élethû ennél jobb nem is lehetne + a sivatagi pálya a legjobb szvsz, már említettem is hogy hihetetlen élmény amikor az alagútbúl kijövet ráfordulunk az ovális arénára és közben tombol a közönség s hallani, ezt nagyon eltalálták a Turn 10es srácok
persze vannak hibák is
- belsõ nézet szar - a FM2bõl átvett pályákkal sokat nem foglalkoztak, látszik is rajtuk itt ott, bár az új pályák mellett elenyészõ a számuk szerencsére - itt ott elõjön egy kis árnyékbug az ellenfél autóján játék közben, remélhetõleg peccselik - egy kicsit több AA még erre is ráfért volna - 8 autón túl kellett volna lépni - esõ, éjszaka, normális belsõ - látványosabb vizuális törés
8/10 többet semmikép sem mert a játékhoz sokat nem tettek hozzá, csak a 2. részt csiszolták fényesre, olyanra aminek lennie kellett volna, az érdemi ( esõ, éjszaka, normális belsõ, 8 autó ) már nem maradt idõ... kár, pedig akkor ultimatie car részing lenne.
És persze végig szim érzetem van, ez hc szim, egészen minimális kompromisszumokkal. Kormánnyal minden segítség nélkül ez az, a fizika, a telemtria, setup és minden egyéb megvan benne.
Szerintem is a Shift jobbra sikeredett irányításra, autó viselkedésre, ami nem kis szó, egyáltalán nem vagyok NFS párti, remélem a jövõben is csinálnak ilyen NFS-t a GT Legends készítõi.
FORZA 3. PONT OLYAN LETT MINT AMIT GONDOLTAM ÉS LE IS ÍRTAM RÉGEN, EGY CSILLOGÓ VILLOGÓ TARTALMATLAN ÉLVEZHETETLEN GAGYI. JÁTÉK KÖZBEN ÚGY NÉZNEK KI AZ AUTÓK MINTHA EGY RAJZFILM LENNE, NEM TÛNNEK IGAZINAK AZ AUTÓK, AZ IRÁNYÍTÁS NÉHA VICCES NÉHA IDEGESÍTÕ, NÉHA SZÁNALMAS. HANG ELMEGY IRÁNYÍTÁS KB UGYANOLYAN BÉNA MINT AZ ELÕDÖKNÉL, TÖRÉSMODELL EGY VICC, RAGADNAK EGYMÁSHOZ AZ AUTÓK MINTHA RAGASZTÓVAL LENNÉNEK BEKENVE. GRAFIKAI SZINTJE ÉS MÁS SEM,MÉG MINDIG MEG SEM KÖZELÍTI A PS2-ES GT3 SZINTJÉT. NAGYON JÓL LEÍRTÁK A TESZTBEN ,HOGY A FORZA 3 FIZIKAI ILLETVE GRAFIKAI SZINTJE MEG SEM KÖZELÍTI A COLIN DIRT 2-ÕT ILLETVE A RACE DRIVER GRIDET. CSAK EGYET TUDOK VELE ÉRTENI. EGY UJABB SZEMÉT AMIBÕL 1000 AZ EGY TUCAT. JOBBAN TETTÉK VOLNA HA LEKOPPINTJÁK A GRANTURISMO 1-ET PS1-RÕL FELSPÉCIZIK A GRAFIKÁT XBOX360 SZINTJÉRE. DE MÉG ERRE SEM KÉPESEK INKÁBB MEGINT KIADTAK EGY SZEMETET. KÖSZÖNJÜK MICROSOFT.
AZ UTOLSÓ JÓ NFS A HOT PURSUIT 2 VOLT PS2-ÕN, XBOX-ON NEM VOLT JÓ AZ UGYAN OLYAN SZAR VOLT MINT A PC-ÉS. MÉG AZ UNDEGROUND 1 ELMENT PS2-ÕN , UTÁNA MINDEN NFS EGYRE SZARABB ÉS SZARAB LETT. EZ AZ ÚJ MEG AZTÁN KÉSZ AZ IRÁNYÍTÁST EL SEM HISZEM.
Messzirõl lerí, hogy a valóságban nem autózol, a Forza 3 egy elég unreal szim, még a GTR Evo fizikai motorja is nevetve felülmúlja, hc-szimekhez pedig semmi köze a benne található hasonlóan pepecselõs dolgoktól eltekintve: telemetria, meg a hasonlók. Az a nagyon kicsi kompromisszum, amit emlegetsz, pedig meg óriási: több mint 400 autó, 100 pálya, "gyönyörûen" kidolgozott külsõk, nem kell zseninek lenni, hogy az ember ebbõl leszûrhesse, az idõ nagy része nem az autók fizikájának kidolgozásával telt. Nézd meg az LFS-t, az tényleg egy hc szim, a VW Scirocco külseje és belseje -LFS-hez mérten- HQ minõségben már lassan egy éve elkészült, már akkor feldobták a youtube-ra róla a videót ahogy mennek vele a teszt során a pályán, külseje már rég kész, de a fizikáját azóta is finomhangolják, a legkisebb dolgokra is odafigyelve, és decemberben talán kijön, majd 1 év fejlesztés után...úgy, hogy volt is egy példány a VW jóvoltából a kezük közt, annó ki is sorsolták nyereményjáték formájában. Hiába több ember dolgozott a Turn10-nél, ha kiszámolod, hogy 1 autóra mennyi idõ jutott a 400-ból meg a 100 pálya mellett, úgy, hogy fõként az autó külseje és belseje kidolgozására mehetett el az idõ meg a pályákra, tartalomra, karrierre, kijön, hogy az autók fizikájának kidolgozására kb két számmmal oszthatóval kevesebb idõ maradt foglalkozni...
Meg aztán te amúgy is egy nagy Forza fan vagy, ha még ennél is alább adták volna, te akkor is ragaszkodál ehhez a sajnálatra méltó hc szim Forza szöveghez. :D
Helló így van rég voltam már itt. Csak az újabb forzás csalódás után kiváncsi voltam más ,hogy látja ,és gondoltam leírom a véleményem róla. Az új colin viszont nem rossz 50%-nál járok. egy kicsit furcsa az a tipikus colin-os csúszkálás de egész jó, megszokható.
?? haaaaa neked ez tetszik, akkor egészségedre!! megvan a színvonal, nézd meg a többieket, eddig nem úgy néztem, hogy valaki is a te álláspontodon volna, de az is lehet, hogy mind inkompetensek vagyunk! ahogy néztem a neten, elég komoly kritikák is születtek a játékkal kapcsolatban.
Shift max azért élvezetesebb,mert a kocsi olyan mint egy ladik,folyamatosan úszik a kocsi,állandóan korrigálni kell és elhiteti a játékossal hogy együtt él a játékkal.
Amúgy meg olyan oldalaktól kapott jó értékelést,ahol az eddigi összes megjelent autós játékot tesztelték,minõségi kormánnyal,szakértõk által.
Senki sem mondta,hogy hc sim.Azt mondták,hogy sim és arcade között lesz,simhez közelebb.Így is van. Valamint azt mondták még,hogy jelenleg a legjobb autós játék konzolon,tartalom,grafika,megvalósítás alapján. Gt5 még nem jelent meg,majd ha kijön és olyan lesz,amilyennek mondják,akkor majd átveheti a koronát.Eddigi videók alapján csak a graf,amiben jobb.
"Senki sem mondta,hogy hc sim.Azt mondták,hogy sim és arcade között lesz,simhez közelebb"
A megfogalmazás szerintem tökéletes, én is pontosan ezt gondolom róla. Ettõl még lehet jó, de többet nem érdemes beleképzelni. Más területeket tekintve meg kiváló is lehet, vannak jó oldalai is, ami másban nincs meg.
"korlát melletti emberek mintha egy 2002-es autósjátékból lennének odatéve..."
szerintem nézz be a korlát mögé is:) nem tök mindegy hogy néz ki? autóból, visszajátszásból csak azt látod hogy emberek ott csápolnak. Se a PGR, DIRT, NFS játékokban nincs jobban kidogozva, mert felesleges erõforrás pazarlás lenne.
"Messzirõl lerí, hogy a valóságban nem autózol"
se az LFSben, se az iracingban, se a GTRben se semmiban nem kapsz vissza valós vezetési élményt, mert ezek játékok... és teljesen eltérõ élményt nyújtanak, vajon melyik a szim?? mert ha az LFS akkor az iracing nem az, ha az iracing akkor az LFS nem az mert teljesen más
"a Forza 3 egy elég unreal szim, még a GTR Evo fizikai motorja is nevetve felülmúlja"
bullshit, nincs köztük sok különbség, csak annyi amennyi a két játék alapvezetési modellje és a fizikai motorja közt van, és azt sem jelenteném ki hogy a rfactor fizikai motor fejletebb lenne a Forzáénál...
"Nézd meg az LFS-t, az tényleg egy hc szim, a VW Scirocco külseje és belseje -LFS-hez mérten- HQ minõségben már lassan egy éve elkészült"
hol van? had játszhassak vele! az LFS alatt is van egy adott fizikai motor, ami minden autó alatt ugyan az, így nagyon hasonló, csak az autók paraméterei változóak, szóval nem kell 1 évig készíteni egy autó fizikáját, mert az teljesen hülyeség... paramétereket kell belõni az meg nem 1 éves munka
"Meg aztán te amúgy is egy nagy Forza fan vagy"
nem vagyok az, a FM2 annyira nem tetszett, de ami jó az jó, az FM3 nagyon jó!
azok akik meg a Shifthez hasonlítják fizikában, grafban vakok, tudatlanok és sötétek... a shift belsõ nézet terén veszi fel a versenyt, amiben konkrétan jobb, minden másban közelében sincs
Habár még nem vezettem hátsókerekes 500-600 lovas Dodge Vipert, de van egy olyan elképzelésem, hogy ha a valóságban lepadlóznád 3.ban a kanyar elõtt 50 km/h-val, még akkor is elkezdene úszni a hátulja... Sõt, szinte biztos. Úgyhogy az a ladikos úszkálás lehet még mindig jobb, mint az aszfaltra meg a gyepre (WTF?!?) tapadó levegõpárnán haladó óriási tapadású modelleknél.
se az LFSben, se az iracingban, se a GTRben se semmiban nem kapsz vissza valós vezetési élményt, mert ezek játékok... és teljesen eltérõ élményt nyújtanak, vajon melyik a szim?? mert ha az LFS akkor az iracing nem az, ha az iracing akkor az LFS nem az mert teljesen más
Ezt már milliószor letárgyaltuk, akkor millió egyedszer: nem ebben az évszázadban fog megvalósulni az atomi szinten mindent leszimuláló valóság, de ettõl függetlenül valami közelebb van hozzá, valami távolabb. Egyébként pedig ami közt alig van különbség, az az iRacing meg az LFS közt van, ott már tényleg nagyon kicsi különbségek vannak, aki mindkettõvel szimezik, ugyanezt fogja neked mondani, szinte elõzetes "kinti" tapasztalat alapján dönthetõ el kinek melyik tûnt valóságosabbnak. A GTR/Race sorozatra és az rFactor-ra lehet kijelenteni viszont egyértelmûen, hogy valamivel alattuk van jó pár dolog modellezésében.
bullshit, nincs köztük sok különbség, csak annyi amennyi a két játék alapvezetési modellje és a fizikai motorja közt van, és azt sem jelenteném ki hogy a rfactor fizikai motor fejletebb lenne a Forzáénál...
Milyen bullshit? Te tényleg teljesen elvakult vagy. Tedd már be az R8-ast a Forza 3-ban, és tedd már be a GTR Evo-ban, ha neked ez nem sok különbség... Legalább nem kipárnázott túlzottan elnagyolt tapadású útvonalon megy az Audi, nincsenek lehetetlen korrigálások, össze sem lehet hasonlítani, ne akard már megmagyarázni az ellenkezõjét.
nem 1 éves munka
Valóban nem, azt nem említettem meg, hogy 2-3 hónapra leálltak vele, majd azóta folytatják, bugokat is foltoztak, az is sok idõt elvett, de a korrektség kedvéért most megemlítem ezt is. De akkor ott az iRacing: egy-egy autót hosszú hónapok alatt modelleznek, és az olyan is lesz.
nem vagyok az, a FM2 annyira nem tetszett, de ami jó az jó, az FM3 nagyon jó!
Az elõbb még azt mondtad, hogy az FM3 egy kicsinosított FM2, most meg totál ellent mondasz magadnak, és azt mondod neked az FM2 nem, de az FM3 nagyon tetszett, ezt nehéz összekötni.
azok akik meg a Shifthez hasonlítják fizikában, grafban vakok, tudatlanok és sötétek...
Na jó, ez az a pont, amire azt mondom, majd ha autózol a valóságban is, meg ha majd hajlandó leszel egy kis fizikát tanulni, akkor majd lehordhatsz mindennek, addig meg hanyagoljuk egymást légyszíves, már bánom is, hogy felvettem ezt a dolgot.
"azok akik meg a Shifthez hasonlítják fizikában, grafban vakok, tudatlanok és sötétek." ezt monnyuk én sem értem? akkor a fallouthoz hasonlitsuk, vagy mihez?
Itt senkinek se tetszett annyira ez a játék, ahogy a Totti5 elõadja, aki meg ellent mond neki, csak egyszeráen inkompetensnek meg sötétnek titulálja. Jointboy legalább megmondta a frankót, nem tudom hova tûnt.
nem. ne érts félre, jo a játék, és nem is ronda, csak valahogy többre számítottam, mint ex 360-as autos játék...
de azért a shift-et se irjuk azért az ea számlájára, mert a titka abban rejlik, hogy olvastam miképpen ezt másoktól vették át félkész állapotban, vagyis nem 100%-ban ea fejlesztés!!!!
Megvettem én is csütörtökön hasonló kiadásban mint lejebb Totti kollega. GT5 még messze van, aztán gondoltam kell ami addig kitart :) Õszinténszólva nekem a Forzával semmi bajom nincs tetszik, eltekintve a belsõnézettõl, azon még gyúrhattak volna. (már a GT5P is szebb)
Szerintem abban megállapodhatunk, hogy a Forza 3 hozza a szintjét... se jobb se rosszabb mint az elõdei... És akkor mindenki elgondlokozhat hogy hova kategorizálja. A más játékokkal való hasonlítgatás meg felesleges. Aki a Forzat megveszi, az elsõsorban az autókért és a pályákért teszi, és mondjuk nem egy underground szintû "fizikát" akar... ennyi.
"azt sem jelenteném ki hogy a rfactor fizikai motor fejletebb lenne a Forzáénál." pedig kurvára de fejlettebb, a forza3 fizikája 360 hz-en ketyeg még mindig, semmi sem változott a forza 2 árkádos irányítása óta, csak az, hogy befoltoztak jó pár lyukat, míg a régi rfactor meg a többi régi simbin cumó phisics engine-je simán mind e érték felett van. a jelenlegi legjobb szimulátornál khz-ban mérhetõ a phisics engine, szvsz te tényleg marhaságokat beszélsz. de ami még 360 hz környékén is ketyeg, az is jobben meg lett csinálva sokkal, mint ez.
LFSt hobbiszinten fejlesztik páran, a Forzát egy komplett hadsereg végtelen pénzbõl fõállásban, szóval lehet jól skálázott fizikai paramtereket, a valósághoz igen közelieket a 400 autó alá rakni, persze van némi kompromisszum, de miben nincs?
"Az elõbb még azt mondtad, hogy az FM3 egy kicsinosított FM2, most meg totál ellent mondasz magadnak, és azt mondod neked az FM2 nem, de az FM3 nagyon tetszett, ezt nehéz összekötni."
Mint említettem, a hangok, a sebességérzet, a dinamikusabb fizika, a normális karrier, és a valaha látott legjobban összeválogatott pályafelhozatal teszi az FM3at végre olyanná amit én az FM2ben nem találtam meg, szerencsére a Turn10 tudodd hova fejlõdni majdnem minden téren jó irányba, a Simbinnrõl ez pl egyátalán nem mondható el az idei teljesítményüket nézve. Még a Kódmestereknek sikerült ugyan ez a DIRT2vel, amit nem hittem volna a Dirt/Grid gyalázatos hibái után.
Az NFS egy jó játék, semmi bajom vele, de nem szim, csak egy szimes árkéd, erõteljes fizikai butítással és a belsõnézet iletve az élmény számára szinte mindent beáldoztak hogy látványos egyedi és hangulatos legyen, ez sikerült is, de az FM3mellett megemlíteni mint ellenfél vicces, mert tartalomban tizede kb, kidolgozásában a Shift korrekt, de az FM3 profi munka, fizikában az NFS árkéd, a FM3 szim.
Én objektívan nézem és leírtam korrekten hogy milyen lett. Sem te sem pedig Jointboy nem tett ilyet csak ész nélkül fikáz és orbitális hülyeségeket irkál.
Álomvilágban élsz, bemagyarázol dolgokat magadnak, mert világosan látszik, hogy a közútra téged még nem engedtek ki, versenypályára nyílt napra pedig ilyen formában ne is menj, mert csak balesetet okozol, sokáig adtam a szavadra, de az útóbbi idõben kitûnt, hogy mennyire hozzá nem értõ vagy. Írj szépen pár emailt szakversenyzõknek, hogy segítsenek eldönteni a jelenlegi otthoni autó szimulátorok közt melyik fizikai motorja felel meg jobban a valóságnak: ne legyél meglepve, ha felvilágosítanak majd, mennyire hátul kullognak a Forza részek a többi szim mellett. Maximum a GT-vel versenghet. Kár kamuznod. Világosan látszik hogy kézzel lábbal próbálod megmagyarázni azt, amit te sem hiszel, a másik topikban amiket jól lehordtál negatív dolgokként, ide jössz, és elõadod, hogy ezek mennyire rendben vannak. Ezeket is te írtad: " Rossz a sebességérzet,féktávot nem tudok venni mert nem érzem az autót, mint ha légpárna lenne, mert semmi visszajelzés, mint ha valami vonatban ülnék ami siklik a sineken tökéletesen " Szánalmas vagy.
Megvettem ma én is a Forza 3 CE-t, de nem tudom letölteni a 911 GT3 RS-t, a Chevrolet Corvette ZR1-et, stb.... Valami hibakódot dob ki. Nektek sikerült leszedni õket?
?? mirõ beszélsz? milyen objektív vagy? totál szubjektív vagy, csak is a forzát látod semmi más nem veszel figyelembe! az Lfs physics engine-je: vehicle dynamics-al tyre physics-al meg overall mindennel 2100 hz felett ketyeg te sültbolond. közben a forza3 készítõi azt hangoztatják hogy a 360 hz menyire kimagasolóan magas értékre sikeredett. looááálll még hogy objektív vagy, persze, én legalább kipróbáltam a demót, és eldöntöttem, hogy nem tetszik, miközben cimi bara megvette, és õ is most megpróbálja megmagyarázni önmagának is, hogy mennyire jó vétel volt. persze nekem is tetszenek benne az autók, benne van pár kedvencem oszt ennyi, de most ezért nem veszem meg, majd ha kell, átugrok hozzá, vagy áthozza a lemezt és nyomulunk, de hogy én meg nem veszem ezt a Forza2 foltozást (ami köztudottan az árkád és szimulátor közt volt a szimulátor felé hajolva),mert nem több az egész, az biztos.
Én élvezni akarok egy játékot ahol nincs kompromisszum, mert a pécés szimnél jó a fizika de elavult gyatra, igénytelen a grafika a körítés és a tartalom. Versenypályán még nem vezettem, de gokartban elég jó vagyok, nemrég volt a Forma 1es ligám talija és mentünk gokartozni Vácra. 17en voltunk, persze két csoportba indltunk mert csak 7-8 kart lehetett a pályán egyszerre. A súlycsoportomban kvalin a 4. versenyen pedig 2. lettem, úgy hogy hatalmast harcoltam érte miliméterekre követtem az elõttem levõt és szinte pérhuzamosan mentünk a kanyarokba egyenesekbe, szóval mondhatod hogy elvakult vagyok, de hogy nem tudok vezetni és nincs hozzá érzékem azt nem kellene erõltetned, mert nagyon is van:)
Multkor volt egy videó Wéberrõl meg Norbiról miözben WTCCztek és a szimekrõl beszéltek. Mind a ketten profi versenyzõk a való életben és a szimulátorok világában is és azt merték mondani hogy egyik szim sem nyujtja azt amit egy valódi autó mert nincsenek fizikai hatások és ezek csak szórakoztató játékok, de arra tökéletesek hogy a monotonitást a koncentrációt a pontos vezetést, az ezredek hajszolását, a reflexeket fejlesszék, persze ezt egy NFSel nem lehet megtenni, csak egy rfactor, LFS, iracing vagy Forza és GT játékokkal.
"Rossz a sebességérzet,féktávot nem tudok venni mert nem érzem az autót, mint ha légpárna lenne, mert semmi visszajelzés, mint ha valami vonatban ülnék ami siklik a sineken tökéletesen" Szánalmas vagy."
ezt a belsõ nézetre írtam, mert nincsenek G hatások és a sebességérzet sincs jól belõve
Ja, jóhogy már nem avval jössz, hogy egyszer már általános suliban béreltél robogót pár cimbivel, és mádosikként értél körbe a házatok körüli tömbön, és ezek szerint mennyire van érzéked egy igazi speedmotor igazi versenypályán való terelgetésében. :DDD
Az meg, hogy ezek játékok, és nem a valóság, már millió kettedszer tárgyaljuk ki: igen, ez így van, de ettõl függetlenül valamelyik közelebb van a valósághoz, valamelyik kevésbé közelebb.
De ezt már nem akartom tovább folytatni, úgy sem fogsz meggyõzni a forza élvonalbeliségérõl, hogy egy lapon lehetne említeni a legnagyobbakkal, ez egy reménytelen kûzdelemnek néz ki számodra, én meg kezdek belefáradni ebbe az egészbe, ha neked a grafika is meg a fizika, meg a tartalom is fontos, akkor a hamarosan jövõ GT5 (legjobb graf, legnagyobb tartalom) meg a hamarosan jövõ LFS S3 (legjobb fizikai engine) együtt lesz a te játékod. Inkább megyek, hasznossá teszem magam.
jajajaja, ahhoz képest Wéber Gabit elég sokat láttam még 2005-ben a GTR elsõ részének a szerverein, érdekes mód nem a forzával tolta meg a gt4-el... GTR MAsters magyar fórumán sztem még a mai napig fent van a neve!
Még egy kérdés lenne, a CE autók letöltésén kívül... Hogy lehet aktiválni a teljes belsõ nézetet?
http://xbox.hu/blog/2009/oktober/forza-motorsport-3-belsonezet/ Itt leírnak mindent.
Az autókat meg egyelõre nem tudjuk letölteni,mert azok VIP tartalmak és mivel a magyarországi verziókból kihagyták a kódot,mert nálunk ugye nincs live,így majd remélhetõleg késõbb letölthetõk lesznek.Pontokért valszeg.
Nem tudom, hogy õk egyáltalán játszottak e vele de mindegy is, mert roby gordon vagy stefan sarazin véleménye kicsit többet nyom súlyban szerintem. (nem megkérdõjelezve a magyarok tudását)
Mike65! Köszi az infot, látom is a különbségeket, csak még mindig nem látom, hogy hogy kell beállítani. Pedig nem vagyok, egy alap felhasználó, de nem látom...
ja, és õk is azt mondták hogy rosszabb fizikára a forza mint az átlag szim? (mi mást hoztak volna ki?)
mert akkor egy véleményen vagyunk!
de szerintem csak a szokásos: ment a prímkó gt vs forza összehasonlítás
Hmm, nem is kellenek ide csicsás effektek, kibaszott élethûen néznek ki ezek a képek az LFS S3-ból így is, elég sokat fejlesztettek az engine-en.
Megjelenés a rajongók szerint decemberben, addigra ígérték a Scirocco-t is, meg még egy új verdát, de ez nem egy éles idõpont, ahogy mindennel rendesen elkészülnek, kiadják! Ez kurvajó hír! :))) Már augusztus óta fejlesztik hozzájuk a tyre physics-et is, ezt nevezem én HC igényességnek.
"Using the track also gives us some more real reference data to help improve the accuracy of the LFS physics."
Helyes-helyes, nem kell idõre kapkodni, megadott idõpontra összecsapni valamit, menjenek csak ki a pályára élõben, teszteljék azt a pályát amit lézeresen lemodelleznek, ne csak a nyomvonal legyen meg, teszteljék a kocsikkal azt a pályát amit modelleznek, na ezt a részeletességet nevezem én HC igényességnek!
" The new LFS tyre model has a good mathematical basis for the way forces are produced from the physical state of the tyre, resulting in improved handling and feel with greater realism. New tyre physics model makes the cars much better and more realistic to drive."
"The new physics will be a free update for all LFS users"
Egyébként bocs, de a pár üzenettel ezelõtti kép még az S2-bõl volt...
Nem azt mondták, hanem hogy nagyon is valós, és a te véleményednek velük szembe nincs értéke :)
jaa, mondd már baszki, hogy te arról beszélsz, amikor meghívnak bizonyos embereket hogy reklámozzák a terméküket, turn10 meghívta ezeket a manuszokat népszerûsíteni a forza3-at, azt hiszed nem kaptak érte pénzt? ezek szerint amikor a schauma reklámba jön a diana folley vagy ki a tököm és azt mondja a videóban hogy mennyire jó ez az új sampon, akkor higgyek neki mert õ a szépségiparban dolgozik? ne legyél már ennyira csökött fejû, egyébként ez a két manusz már a forza2-nél is meghívott vendégek voltak a turn10 által, neten megtalálod a cikket a google-val, agyonra fényezték a valósághûségét, tudod, annak a forza2-nek, ami nevezetesen az árkás és a szimulátor mûfaj közé sikerült belõni... kb meg ennyit ér a te véleményed.
nem fogok veled vitatkozni mert láthatóan nem érted az egészet. nekem 200 órám van a forza 1 ben és 350 felett a forza 2ben. nekem te nem fogod megmondani, hogy mi miért szar benne... vannak hibái, de te ilyen complex játékot még egyet nem tudsz mondani, az árkádságot meg felejtsd el mert hülyeség. A pgr meg az nfs az igen, de nem ez.
jaaa, szóval azt kéne értenem hogy vagy 600 órád van a forzában, hát gratulálok, így tényleg nincs értelme min vitatkoznunk, most már mindent értek, nekem is elpusztult volna ilyen körülmények között a realitásom!
Nos akikkel Forma 1ezek neten azok nem kispályások és tudnak vezetni, igaz van köztük kimagaslóan jó aki OB futamokon indul, õnála jobb gokartos nincs nálunk, 1 kör alatt kettõt ver rád kb:D de a gokart a legjobb mérce arra hogy az ember vezetõi képességét feltudjuk mérni, játékos formában biztonságosan és mégis lehet vele versenyezni meg csapatni. Amúgy aki a játékban szar ( rfactor ) az gokartal is lassú. Teljesen ugyan az erõviszony a játékban mint ami gokarton szokott lenni, milyen érdekes... azt hogy 2. lettem számomra óriási élmény, mert volt a csoportomba aki 20 kilóval könnyeb és õket is legyõztem, ami itt sokat számít iõdbe, mármint a súly.
Akkor a Forza 3 nagyon közel áll, mert valami elképesztõen nagy élmény terelgetni benne az autókat, ha nem így lenne hidd el én szidnám a legjobban, az FM2nél is mindig leírtam hogy szar, és az FM3ban sem hallagatom el hogy pl a belsõ egy szemét ganékupac, amiért mindenhol megkaptam a magamét hogy hülye vagyok:D nos ez az igazság, pl a Race Onba olyan a belsõ amilyennek lennie kell és itt nem a grafra gondolok:))
Nekem fontos a grafika, a tartalom és a szavatosság, ez így együtt összeért a Forza 3ban, így bátran jelentem ki hogy jelenleg az egyik ( meghagyva a kiskaput neked:) ) legjobb autós játék ami valaha is napvilágot látott és itt most a szim félékre kell gondolni, árkédba teljesen más etalonok vannak. ( PGR4, DIRT 2, MC:LA számomra )
Nekem nincs szükségem arra, hogy megmagyrázzam, mennyi tapasztalatom van a külvilágban, meg mennyire van realitásom a körülöttem lévõ világhoz. Itt arról van szó, hogy neked kb 0 az elmondottak alapján. Így egyáltalán nem mérvadó a véleményed.
itt csak te írsz hülyeségeket fogd már fel!!!! senki se gondolja ett ebben a topikban azt a játékról amit te fogd már fel baszki!!! idézlek a tegnapi mondókádból: "És persze végig szim érzetem van, ez hc szim, egészen minimális kompromisszumokkal" ha visszaolvasod az összes eddigi hsz-t, rájöhetsz baszki, hogy csak neked ez a véleményed. Waczkor mondta meg a frankót eddig: "Senki sem mondta,hogy hc sim.Azt mondták,hogy sim és arcade között lesz,simhez közelebb.Így is van" Mondom, maximum a demóval nyomulok, mag ha átjön haver, talán majd egy év múlva beszerzem használtan valakitõl, de hogy mostennyiért ezt megvegyem, köszi, nem kell, sokkal többet vártam, mint egy grafikában forza2 szint és fizikai engine-ben ugyanolyan 360hz-es csak a forza2 physics engine-jét foltoztó cuccot. ez az igazság, nyisd ki a szemed végre!!!
Még mindig tõlem jöt az egyetlen valós és velsõ pró illetve kontra gyorsteszt a játékról, a full játékról, 2 napnyi nyüstölés, állítgatás és minden apró részlet szemügyvre vétele után, szigorúan kormánnyal, FFBvel, teljes szimuláción. Akik a demo alapján kontrollerrel szakértik itt a dolgokat azoknak a véleménye egyenlõ semmivel.
Ok, akkor majd ha vezettél WTCC BMWt, vagy Forma BMWt én adni fogok a véleményedre, addig a te tapasztalatod sem több az enyémnél, azt meg hogy a közúton mivel és hogyan harcolsz lényegtelen, hacsak nem egy Lambo áll a garázsodba:)
ezt mibõl szûrted le hogy kontrollerrel próbáltam, mit hazudozol? meg hogy 2 napig tesztelted te kamugép!!!! tegnapelõtt azt irtad, valahol ott van a lap alján, hogy nem szerezted meg, tegnap délután bejelenntetted hogy megvetted és egybõl felnyomtál egy pro kontra tesztet hûûûû de letesztelted, össze vissza kamuzol!!!!!!
Fogalmam sincs mivel nyomod, és nem is érdekel, de mivel konzol ás Forza hater vagy nem hiszem hogy egy drága MS kormánnyal is berendezkedtél, csak a Forza kedvéért, mert más nagyon nincs konzolon amihez kormány kellene, max a DIRT 2.
szóval csütörtökön megvetted, péntek hajnalban félegykor feltetted a képeket hogy megvan és kicsomagoltad a dobozt, majd 20 órára rá tegnap este 8-kor feltetted a szuper teszted, bár, gondolom aludtál is közben vagy 8 órát, meg mást is csináltál napközben, szóval pár óra alatt letesztelted, és azt hangoztatod hogy 2 napig nyûstölted a szuper teszted elõtt, te kamugép
senki ne higgyen a totti5-nek össze vissza kamuzik!!!!
1, azt hogy ebbe a topikba péntek 0:06kor tettem be képeket, még nem jelenti azt hogy akkor bontottam ki 2, a leáldozott topiknak készítettem a képeket elsõsorban, oda lett berakva csütörtök 6 fele 3, csütörtökön 6tól éjfélig vagyis kb 6 órát, pénteken még egy 6-7 órát nyüstöltem, miután kialakult a végleges véleményem róla ez összesen 12-13 óra játékidõ 4, nézd meg a kép adatlapját
Orientation of image: 1 File change date and time: 2009:10:22 16:57:32 Image description: Image input equipment manufacturer: SONY
"a te tapasztalatod sem több az enyémnél, azt meg hogy a közúton mivel és hogyan harcolsz lényegtelen"
Na jólvan, ne tedd már magad nevetségessé, mintha sose dugtál volna, és meg akarnád magyarázni, mi a szex. Csak kívánom, hogy egyszer, csak egyszer gyere fel mikor megyek az Euroringre, vagy a Hringre motoros nyílt napra a CBR600-al, csak egyszer ülj fel hátulra, lehet mutatni tudok neked egy kis vezetõi tudást, meg fizika ismeretet. Nem mellesleg olyan autók is megfordultak már a tulajdonomban, mint egy Audi Turbo Quattro, EOS Turbo, jelenleg egy PassatCC-t hajtok, de ebben is benne van már agy 200 e.km, összesen meg vagy 600 ezret lenyomtam, volt egyszer egy feltuningolt Passat 4MOTION-om is, amivel gyorsulási versenyekre jártam, mondjuk megvan még az is a garázsban, annak eldaráltam a vadi új gumigarnitúrát mind a négy keréken két hét alatt, de a keményebb keverékût, ja és közúton ahol gyatra a tapasás és a súrlódás, azt mondták a VW szakszerviz hálózatban, hogy ez náluk a tizennemtudom hány év alatt messze a rekord, persze a gumi oldalfala volt teljesen sima, a Balatoni kanyargós utakon gyilkoltam meg. De evvel az autóval egyszer Siófokról felértem fehérvárra kb 9 perc 50 másodperc alatt autópályán, átlag kb 220 km/h-val (ennyi volt kb az autó vége, magyán egyszer nem lassítottam, ahol lehett két autó közt, leállósávon, mindenhol, még egy zsarut is lenyomtam mint a szart mondjuk egy terepjáró volt nem volt kérdéses, de ha az Octavia RS-el jön hiába erõsebb a kocsija ha nem tud vezetni, úgy otthagyom mint a fost) Aztán egyszer volt egy Aprilia RS EXtrema mocim is, de pályán összetörtem, nekem meg sérvem lett de ennyivel megúsztam, a moci ment a roncstelepre.
Kb ennyi vagy, egy nulla, ez a "gokartoztam már", még az általános suliban elment volna kisgyerekként, de baszki, nem is mondok inkább semmi mást.
Egyébként meg mindezek után kezdtem el a hobbiból közelmúltban szimezni, és emlékszem, akkor az LFS-re is azt mondtam, hogy totál unreal, a való életben ilyeneket simán megcsinálok a való életben hasonló sebességnél a gyengébb autómmal. Persze még mindig azt mondom, kb az LFS van a legközelebb a valósághoz, minden más szinte csak reklám. Motoros szimet meg még nem láttam olyat, ami megközelítené a valóságot.
no látod, ha nem úgy írod le hogy itt van baze én vagyok a kiskirály te meg a taknyos hülyegyerek, akkor azt írom hogy elismerésem erre a repetoárra ( bár azt hogy közúton hogy szágoldozik valaki azt én nem tudom hova tenni és értékelni, mert közveszélyes és feleseges dolog )
én nem csaptam fel a gokartal, csak írtam, miért ne tehetném? akármilyen közúti autód van a gokart egy másik világ, az is ugyan olyan izgalmas és kiváló versenyélmény, még ha te látható módon le is nézed...
pfff... mondjuk az való igaz, hogy szerintem mindannyian vezetünk itt a való életben is sztem, csak a totti5 nem, így meg kit érdekel milyen hülyeségeket ír, ezt én is megértem, mondjuk nekem egy régi 318-as BMW-ém van, és egy gyõri gyorsulási versenyen való csapatásnál tovább nem jutottam, inkább csak a közúton húzom a száját, valahol Dobogokõ fel szeretek menni ott kurvajó kanyarok vannak, a motorosok is mennek ott mint az állat, tipiukus motoros útvonal hétvégére.
Tudom mirõl beszélsz, a Pilisszentkereszhez közeli útszakaszokra gondolsz, úgy két éve mi is motoroztunk arra az egyik hétvégén. :) De oda fõként a Budapestiek mennek, ahhoz van közel. http://sportmotor.hu/motoros_videok/all/ Ide elég sokszor szokták feltölteni az elkészült vidiket a Pilisszentkereszthez menet, nagyon népszerû útvonal az országban a sportmotorosok közt. Haverral mi is tervezzük, hogy a tankfedélre kamerát szerelünk, de a rögzítését nem tudtuk megoldani, meg akkor nem tudok bebújni a plexi mögõ ami nem túl kellemes, meg ha lerepül, a mögöttem levõnek nem váltom ki a háláját.