jaja na erre gondoltam. mint a darkSector-nál is , Resident Evil , Devil May Cry , Bourne Concpiracy , Dead Space... Ezek mind zsir frankón meg vannak alkotva. Ahhogy mondani szoktam a stílusa.
Az hogy a Wanted a lövés+közelharc+karakterek, akkor fémes pl a dark.... a Bourne meg a bunyó miatt .....Dead Space a horror miatt és a gravitációs cuccok...... Resident + Devil-t tán nem kell részleteznem.
Ha megnézed szinte az összes játékban a közelharc a közös. Vagyis ezekszerint ez ami megfog engem mindenesetben...ha így nézzük.
Gondolom neked inkább a téma jön be, hogy lehet így is lõni meg ilyesmi, és végülis ehhez párosul egy egész pergõs játékmenet, jó átvezetõkkel, story alapból nem rossz - mivel film adaptáció.
Azért ez így nem helyes, sok paraméter alapján lehet összehasonlítani, nem csak történet meg grafika van... (pl. hangulat, irányíthatóság, változatosság, ötletesség és megoldások, mennyi olyan tényezõ van ami "kizökkent a virtuális világból", mennyire van szabadságunk a játékban, és még azért van 1 pár).
Számomra nem jelentene semmit, ha ennek lenne MP2 -es grafikája, és MP2 -nek lenne ilyen. A legtöbb és számomra lényegesebb paraméterekben viszont a Stranglehold és MP2 is üti ezt :(
szerintem a Max 1-2 lehet nem olyan csúnya, de a Wanted messze durvábban néz ki. Még a Strangehold is mérföldkövekkel szebb. Persze ez nem a játék hibája, csak ezért mondtam, hogy max történetben lehet hasonlitgatni.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá Légyszi segítsetek!!! Nem tudom letörölni a játékot. Se uninstallal mert ott azt irja h ogy nem olvasható se total commanderben megnézem irásvédett aztán kiszedem de vissza rakja.
HELP, hol basztam el, 4 helyen irtam át -1-et 1-re még sincs invert mouse!!!!!!
Ez mind mind frankó csak az volt a elsõ és második résznek a szerencséje hogy a rockSz@r nem volt a közelében sem viszont a harmadik részhez sajnos nagyonis sok köze lesz. És itt van a kutya elásva...
Hát, nálam ilyen olajfoltosan, idõnként villogo házak mellett szerintem a MP2 jobban nézne ki :) Én is így vagyok, még azthiszem geforce 4-el játszottam, ami nem vitte a lehetõ legjobban, bár emlékeim szerint azért nem futott rosszul (akkor még hallottak optimalizálásról a rockstarnál is). Lehet én is felrakom a 2-est, ahogy látom van 1-2 nagyon jó mód hozzá (FPS mód, mátrix mód, kung-fu mód :D)
Én még végigvittem régebben... szerintem is naon jó játék, de amikor az a küldetés volt h álmodtál valamit és úgy kellett menni, az egész kép ilyen sz*r volt, szabályosan rosszul voltam tõle:D
Hát ebben igazad van, mindkettõ magasan veri :) Még mai szemmel nézve is, egyedül a grafika az ami felett kicsit már elárt az idõ, de még most sem mondanám csúnyának még az 1-et sem (1-2 hónapja vittem végig újra)
Halli amúgy nemrég mikor játszottam nosztalgiából a 2 részével. Hihetetlen jo volt emlékezni az akkori idõkre.
Ja és fura érzés kerülgetett, mikor azon elmélkedtem, hogy akkoriban szanaszét szaggatta magát a gépemen 1024-ben. Most meg fullHD-ben tudnám nyomatni 200FPS-el.
Max Payne 2-nek szerintem mai szemmel sincs egyáltalán rossz grafikája, nagyon szép és jól kidolgozott játék, szép effektekkel, ráadásul a fizika is jobb szerintem... Legalábbis voltak dobozok meg tárgyak amiknek nagyon jó volt, a dobozok repültek szanaszét a robbanáskor, az ellenségek is elestek ha nekiugrottunk, vagy rájuk nyitottuk az ajtót, stb.. Egy jó videó aki ne emlékezne milyen is :)
Hát hogy ezt a gémet a Wheelmanhez hasonlítani...hát... mit is mondjak. Inkább már a Godfather 2-õt hoztad volna fel :D na a keresztapa sokkal jobb a Wheelmantõl... egy típusba tartoznak, mivel sandbox. Wanted nem az, nincs nyított világtere.
Szeréntem is pl. a legutóbb megjelent wheelman játéknál kb 200000X szebb, jobb, élvezhetõbb lett ez a gém. (szigorú magánvéelmény) A Max Payne 3-ban pedig már nem reménykedek mert a nyomorék Rocksz@r rendesen szét fogja qrni szegényt sajnos... Games for windows live (az nagyon kell csak azt nem tudom mi a francnak), social club (ez is nagyon kell csak kutya f@szára sem jó), stbstb... nagy kalap sz@rt kapunk majd az arcunkba van egy olyan rossz érzésem...Arra is rákapcsolóik majd ez a sok semmirekellõ szarság aztán jáccál ha tuccc... (remélem nem lesz igazam )
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá légyszi segítsetek!!! Nem tudom letörölni a játékot. Se uninstallal mert ott azt irja h ogy nem olvasható se total commanderben megnézem irásvédett aztán kiszedem de vissza rakja.
A fizika mindig lehetne jobb, de én arra emlékszem, mintha a tárgyak fele szét, vagy lelõhetõ lenne... Bár nem nagyon tudtam figyelni, de még néhány helyen a falat is szét lehet lõni.
Sorry. Amit irtam, igazad van...az csak magánvélemény.
Ha jön MaxPay-ne 3 és grafika mai lesz akkor meggondolom még. Csak a régi játékoknál a látvány is fontons szempont nekem, vagyis ha a MaxPay-ne 2 mai grafikai szinten lenne, akkor jobban meg lehetett volna valósítani a technikai részeket. Ezért ott max a történet szállhat részemrõl versenyben. (hiába volt jo régen. Az régen volt....mai szemmel más a szint.)
Strangehold pedig szép-szép....de azt ha megnézem ami ott extra volt, hogy minden fegyverrel körbe tudtál forogni, meg az erõsebb lövés meg fejenlövés.....nekem nem jött be annyira, mint itt a kanyar, és a KÖZELHARCOK!
Jah és szerintem ez a leglátványossabb ilyen stílusú lövölde amivel ÉN eddig találkoztam. Nekem nem tünt rövidnek (még be se fejeztem) de az a néhány óra izgalmassabb volt számomra, mint amire a másik két játékból visszaemlékszem.... :P
Jah ezt sajnos én sem értem, hogy miért nem raknak rendes fizikát, rombolható környezetet a játékokba. Már nagoyn szépen néznek ki a játékok, minden fontos dolog megjelenik, és ezt fejlesztik, a többi - szeirntem ugyan olyan lényeges - dolgokkal meg egyáltalán nem törõdnek. Számomra sokkal fontosabb lenne a fizika, pályaelemek kihasználhatósága, kevésbé automatizálva, hogy én nekem kelljen megtalálni. Nekem itt nagyon lerontja az élményt az is, hogy látom, hogy ott egy robbanó, és tudom, hogy mindjárt oda fognak menni az ellenségek (mikor a csajt kell fedezni, többször is).
Az irányítást egyébként nagyon érdekes így. Egyhelyben lévõ ellenséget nehezen célzok be, egyenletesen mozgó, futó ellenséget viszont így sokkal könnyebb követni, és könnyebb kilõni is. Bár idõvel szokható, egyre könnyebben tom kilõni a nem mozgókat is, vissza kell rántani mindig... hozzá lehet szokni, nekem azért jobb lenne az nélkül.
A szubjektív véleményedet miért írod úgy, mintha 1 tény lenne? Nekem pl. játékélményben egyiket sem közelíti meg ez, nem csak a történet miatt. Miért ver le mindent ez az ívelt lövéssel... automata bemérés és csak az ívet kell kiválasztani, annál is kiírja mikor jó... Nem mondom hogy rossz játék, de hol van ez a May Payne-hez képest, de még a Strangleholdhoz képest is, ahol szintén van lassítás, vetõdés, rombolható pályák, lehet minden féle tárgyon trükközni (asztalon csúszni és közben lõni, korláton futva lõni)... Ráadásul én nem szeretem az ilyen megoldásokat, hogy meg kell ölni valakit, hogy legyen "adrenalin", hogy tudjak ívesen lõni meg lassítva fedezékbõl fedezékbe menni (ráadásul az is csak 2 gomb...).
Természetesen nem vitatkozni akarok (fõleg ha csak véleménynek szántad és csak véletlenül lett tényközlõ), nem is akarlak meggyõzni, bár megérteni szerintem nem fogom :)
Csak sajnos ahogy te is láthatod a játékok felhozatalát nem ülnek olyan emberek olyan pozícióba akik gondolkodni is tudnának. Mert mindig megy a rinya hogy a játékosok kedvében kéne járni meg hogy ez mennyire nehéz stb.Sírnak mint a fürdõs k....k.Amelyett hogy azt tennék csak amit te itt összefoglaltál.--> Kicsit körbenéztél ki mit emel ki 1-1 jónak nevezhetõ alkotásból és ezt valahogy összegyúrni.
Stranglehold féle fizikai rombolhatóság ott van már nagyon régóta az U3-as motorban és mi van még véletlenül sem használja senki mert minek azt áá. Lehetne nagyon sok jó game csak szerintem nem merik megkockáztatni hogy valami sok jóból összegyúrt újdonságot alkossanak és belebuknak.Ehelyett a nevetséges semmi ötlettelen fosokkal buknak inkább.
HOGY A RETEK FASZBA KELL MEGCSINÁLNI A 2. GÉPFEGYVERÁLLÁST????? kb 5-6 másodpercs és meghalok. miába próbáltam ilyen hamar nem lehet megölni õket!!!!!!!!!!!
Billentyûzettel már átvittem, most controllerrel akarom. Azt nem tudjátok h mért nem engedi a legmagasabb nehézségi szinten vinni?
Szevasztok!! Van egy Logitech Rumble 2 -m (asszem ez a neve) és nem ismeri fel a camera forgást!! Tehát a jobb oldali kart! Ha valaki tudná a megoldást megköszönném!
Nem is kértem ,hogy bocsánatot kérj de azt megírhatnád mi nem egyértelmû. Külön mondatban vannak érthetõen leírva, hogy te nem tudtad értelmezni az a te problémád.
Közben rájöttem magamtól :) Beírom, hátha valakinek még kellhet.
Van a Wanted\settings\default_controls1.xml ezen nyomjatok egy jobbklikk-et itt a szerkesztést választva->notepad ->majd rákerestek a mouse szóra.Itt minden mouse szónál ahol -1 van kiszeditek a mínusz jelet és elmentitek a file-t. Inverz lesz az egér.
Félelmetesek vagytok, én azt írtam a játékra Akkor lett volna igazán jó, ha lett volna vetõdés közbeni lövés olyan rombolhatóság mint a Strangleban
Ez meg már egy új játékra vonatkozik, ebben szó nincs arról ,hogy a Wanted jobb lenne egy MP-es történettel Tehát ha úgy vesszük a legjobb ilyen akciójátékot akkor hoznák össze, ha összegyúrnák a MP történetét (az igényességére gondolok), vetõdéseit egy Strangle-s rombolhatósággal és interaktivitással + egy Wantedes könnyed irányítással, golyóperdítéssel, lassításokkal, eltúlzott jelenetekkel.
Most meg te mondtad rosszul mert télleg azt mondtad hogy jobb lenne egy MP szintû (tehát minõségû) történet :P
Shep... a játék jobb lenne egy Mp szintû sztorival? gondolom, csak h ez egy képregényen és filmen alapuló játék, szal a sztorival nem lehetett annyira babrálni...
Egyelõre nem úgy néz ki, mintha felül szeretnék múlni a régebbi jobb játékokat :( Az irányítás a MP -ben meg Strangleholdban is egyszerû volt (és jobb is az egér miatt). De tényleg jó lenne egy vegyítés, én mondjuk annak örülnék jobban, ha bonyolítanák az irányítást, és sok lehetõségünk lenne, környezetet ki lehetne használni, stb.
Hát a Max Payne-t nem üti, de még a Stranglehold-ot sem (nálam legalábbis), de tényleg nagyon jó. Akkor lett volna igazán jó, ha lett volna vetõdés közbeni lövés olyan rombolhatóság mint a Strangleban. Tehát ha úgy vesszük a legjobb ilyen akciójátékot akkor hoznák össze, ha összegyúrnák a MP történetét (az igényességére gondolok), vetõdéseit egy Strangle-s rombolhatósággal és interaktivitással + egy Wantedes könnyed irányítással, golyóperdítéssel, lassításokkal, eltúlzott jelenetekkel. Remélem mielõbb eszébe jut valamelyik fejlesztõnek mindezeket egybe gyúrni. :)