nem eredetinél fordulhat elõ ilyesmi, egyébként mondja és mutatja is, hogy mit kell csinálni, nekem nem volt ilyen elakadásos/beakadós problémám. Lehet csak egy méterrel kell továbbmenned és akkor odaadja a távcsövet, nekem ilyen volt, egy szikla mögött dekkoltam 5 percet mire kicsit közelebb mentem és egybõl beadta, ott be kellett céloznom a géppuska-fészket és már mntünk is tovább (lebombázták). Szóval ilyenek vannak, csak figyelni kell:)
Én többször úgy akadtam el hogy a társam beleragadt a falba , vagy egyszerûen nem ment tovább. Ilyenkor segített a pálya újrakezdése. De lehet hogy nem ez a baj.
A reptérnél a warehouse-at kell biztosítanom, és ott meg is állt a tudomány:) Szaladgálok jobbra-balra és nemtom mi a köv lépés.
Ha megszánna valaki infóval, azt megköszönöm:))
Ebben sajnos nem vagyok biztos hogy ki fogjak / ki tudjak javitani. BC2-ben is ez tortenik soxor: fedezek mogott halok meg 1-2-3 meterrel. Ott is egy patch-el jobb lett a hitbox, de ezt a problemat nem javitottak ki teljesen, ezert is van ott is sok olyan szituacio, hogy egyszerre halunk meg az ellenseggel. Mintha csuszna a jatek vagy csak x idonkent szamolna ki a torteneseket, loves-talaltokat.
Most már megvan a szupercsipa:) mármint a távcsõ, ezzel már komolyabban lehet játszani, most már látok :)
Ami a demo-ban volt pálya, a havas-hegyes, ott mikor talibánok vagyunk és még az elsõ pontot kell védeni, ott a támadóknál van valamilyen láthatatlanná tévõ szikladarab vagy mi, mert mindig felmegyek balra a dombra és onnan csipázom õket, de egy bizonyos pontról mindig kilõnek és egyszerûen nem látom, hogy honnan, senkit találok ott, hiába nézem, egyszercsak bumm, halál...kicsit idegesítõ már, hogy nem tudom hogy ölnek meg.
Tier fokozatot mikor lehet megkapni? Ez olyan, mint a prestige mod cod-ba?
nézz utána, hogy melyik fegyver mire van és akkor rájössz, hogy mikor melyiket kell használni. Úgy értem, hogy valóságban, google-be beírod pl hogy GBU-81 (asszem ez az egyik bomba tipusa) és kidobja a leírását, hogy mikor mire használják, lézeres vagy egyéb fegyver stb. De egyébként is rájössz egy idõ után szerintem, van amelyik tudja követni van amelyiket te irányítod, egyáltalán nem nehéz feladat, csak ne idegeskedj, mert akkor nem figyelsz oda. Görgõvel lehet köztük könnyen váltani, szóval ez sem gáz, szerintem jól megoldották.
Szerintetek nem hulladék ez a játék? Nekem nem jön be, béna a grafika és elmaradott a mai igényekhez képest.
Jól hangzik, csak ez az nhancer program nálam betölti a logóját és onnantól meg se nyikkan:S 64bites win7-m van, 64 bites verzióját letöltöttem, net frame is fent van, restartoltam de valamiért nem mûködik, még safe mód lehetõségével se. Feladatkezelõbe néztem, míg a logója látható addig egy exe fájl megtalálható a feladatkezelõben, aztán ha eltûnik a logó, vele együtt az exe fájlja is. :D Már kínomban röhögök :D Azért kösz! Driver beállításaiban is szétnézek.
megoldás: egérgörgõ, minél változatosan csinálod a feladatot, annál több esélyed van a küldetés sikerére.
A 2. pályán tartok és nem tudom megcsinálni egyszerûen azt a távcsöves bombázós feladatot. Hol a falvakat kell lebombáztatni a repülõkkel, hol a támadó kocsikat. Mi a taktikája ennek a feladatnak, mert egyszerûen nem tudok rájönni? Valaki segítsen!!!
bocs, de amikor 4 autot kell leszedni laseres megoldassal, azt hogy kell megcsinalni, mert kettot sikerul kilovetnem,de a masik kettonel hiab nyomok barmit,semmit nem csinal, egyszer sikerult atvaltani,hogy rakete csapodjon be,ne sortuz vagy mi,de hogy hogy csinaltam mar nem tudom. a vege mindig az,hogy jonnek es mission failed
elore is kosz, de en nem jottem ra
Szia!Nekem is ezt a hibát irja ki!Connecction interrupted....Hogyan oldotad meg?Mit lehet vele tenni?
Az azért van mert csúszik a hitbox. CS-be is ugyan ez van. Az ember mellé lõsz, és eltalálod...:D ám nekem is volt mikor egy szikla mögött snipereztem, rálõttem egy másik sniperesre, nem találtam el, de õ akkor lõtt le mikor én már rég a szikla mögött voltam...:D dühítõ kicsit:D
Na igen, nekem is így volt az elején, most már egész jól megy. Én is idegeskedtem sokat, mert nagyon más mint a cod. Mondjuk én mellette CS-zek is, szóval nehéz megszoknom, de nem vészes. Majd fölveszlek én, aztán játszunk. De lehet, hogy nem is játszok addig, míg ki nem jön az új patch, ami orvosolja az általad is említett "elõbb lövök, még is én halok meg elõbb" szindrómát.
Engem multiban inkább az idegesít amikor szemtõl szemben állok az ellenel elkezdjük lõni egymást. Én beugrok egy vasbeton fedezékb mögé mire utána lõ le!!!?!?! A távolság és a szög miatt még csak azt sem mondhatom hogy gyorsan mozgott és úgy lõtt le. Kilógni biztos nem lógok ki.
Hali nekem ugyan ez a hibam volt fris install utan, de megoldodott.
En nhancert hasznalok regota, na jobb klikk taskbaron es reset driver defaults, ero semmilyen profilt nem allitok be, es lass csodat minden fegyver szepen latszik.
aztan jatekon belul emeltem meg a beallitasokat. azota minden jo
A ps3 elsõ betajánál patcheltek egyet mondván megnövelik a recoilt...A második BETA-nál nagyba beígérték hogy a teljesben javítva lesz és komoly recoil lesz...Ez a 3. ígéret, és DICE-os szokás szerint ha a negyede teljesül már tapsolni lehet.
eddig vegyesek az érzelmeim, elég sok érdekes dolgot fedeztem fel, ami nem tetszik, név szerint állandóan fejlövést adó egyének, most meg egy olyan szeróról léptem ki ahol egyik srácot egyszer sem lehetett megölni, vagyis inkább nem halt meg, mert látni sosem láttam, de tõle meghaltam párszor. Ezenkívül az említett lövöm de Én halok meg szindróma, az nagyon tud zavarni. Egyébként ez az egyik legnagyobb bajom most a játékkal, annyira újak és szokatlanok még a pályák, hogy nem tudom ki honnan jön és hol lõ le, úgyhogy egyenlõre csak idegesít, de majd megszokom. Nem egy COD, de el lehet vele molyolni.
Én csak a multiba tudtam beállítani. Single playerbe, nem jöttem még rá. Mulitba úgy tudod, hogy a dokumentumok mappa-EA games-MOH-multiplayer-settings.ini-DxVersion sort átírod erre: DxVersion=9
- Increased recoil – Deviation — Increased deviation when not zooming — Deviation bug fixed (increased while shooting) – Jumping deviation increased — Arms and legs 20% less damage
Sniper: – Less damage from bolt action – Increased recoil on semi-automatic — 2 shots to kill on body from long range
Na a vegen nem csak 1-shot-lezer-cellovolde lesz a multi?
Nem lehet hogy a DirectX miatt van ? Pl arra gondolok hogy 11 helyet 9t kellene beírni az ini config fájlba? Csak mert nem tudom hova írjam bele mit írjak bele vagy mit írjak át, ötlet?
"Sokan panaszkodtak amiatt, hogy hiába õk kezdték el a lõdözést X egyénekre, mégis õk hulltak el a csatatéren, érthetetlen okokból" Na ez a legfontosabb javítani való. Várjuk a javítást.
Sajnos így is ugyan az a helyzet :S És persze nem csak a fegyverek, hanem a katonám keze is ilyen fura tükörképes textúrával rendelkezik :S Graf is szép, nincs akadozás és szaggatás se, csak ez az egyetlen bibi :\
A singleplayer részben a fegyvereket elég furcsa módon mutatja...ilyen tükrös szar textúra az egész...beállításba állítgattam, restartoltam a játékot is de nem javult meg...ötlet? help me!
Naponta kb 1-2 órát multizom vele, aki akar felvehet. K/D arányom 1:1. elõre szólok. (EA akk:: Logan8523)
Viszont fordítás így is lesz hozzá. Az egyik minõsége elég kétséges, a másiké viszont biztató. Ha készen lesznek (igen 2 külön fordítás készül egy idõben) meglátjuk milyen minõség lett.
Engem ami felbaszott nagyon a Single-ben hogy istenkirály szanaszétképzett katona vagyok mint a társaim és csak egyedül én nem tudok önállóan falat mászni! :( + vannak olyan részek ahol nem tudsz továbbhaladni amíg meg nem várod a társad! Csak mögötte tudsz menni! Gondolok itt a sziklás terepekre , egyes akadályokra amiket át kell ugrani (aftörzs stb). Etõl eltekintve nagyon is hangulatos jó játék.
Lehet, hogy csak a telepítõ része lesz magyar. Ha tudod nézz utána.
Single letudva és sajnálom a fényesre nyalt seggeteket, mert Nektek már semmi sem jó basszus. Szerintem nagyon jó hangulatot teremt, végig pörögnek az események, feszültség van, dráma, minden ami egy háborús játékba kell. Persze megvannak a hibák, de azért egy 8/10-et nálam is megér és a multit még meg sem néztem. Szerintem megérte megvenni, jó lesz a Black Ops mellé kikapcsolódásnak :)
ui: aki elakadt azt még mindig nem értem, még Hard-on is mindent mond, hogy mit kell nyomni :) és még tik vagytok vérpistik, tisztelet a kivételnek ;)
No most ez állítólagmagyarul is kijött a letölthetö változatban, igaz ez???
Tedd fel ujból a lemezröl a Microsoft Visual C-t....
Játék közben kiugrik és: Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Szeretem ezeket a videókat. Itt mindig olyan könnyûnek tûnik, lövi az embereket, õk nem találják el, és lelõ mindenkit. Kár, hogy ez a valóságba nem így van:D Csomószor elõbb kezdek el lõni valakit, és még is én halok meg...
aha, nov 2-án jön ingyen, ez jó hir:) remélem nem csak konzolosoknak, az kibaszás lenne. egyébként ahhoz képest, hogy PC-n játszották eléggé statikus volt a mozgás, nem rángatta a csávókám.
Bug-bug-bug: nem megy, nem lehet mozogni, nem lehet végrehajtani a feladatot? Akkor jó eséllyel beakadt! Kezd elõröl!
Valaki írta, hogy késõbb nehéz, meg halsz mint kutya az autópályán. Aha, mert ha nem abba az irányba mozogsz, ahova a készítõk szántak, biztos kicsinálnak a csecsenek. A csecsenek bosszúja!
Csúnya, egyszerû, zéró történettel. Egy jó dolog: nem hizlal!
Nem tart sokáig megszerezni. Annyira nem nélkülözhetetlenek.
helo lene egy kis gondom elakadtam a játékban annál a résznél mikor a helikopterrel kell lövöldözni a hegyekben az aknavetõs ellenségre ot pontosan mit kell csinálni mert minden embert leszedtem az aknavetõktöl de semi nem történt
Akinek nem lenne elég a látvány: C:\Users\username\Documents\EA Games\Medal of Honor\Config and open MOHAEngine.ini
[SystemSettings]
UseHighQualityBloom=True (obviously, better bloom) Distortion=True (improves particles) MaxMultisamples=8 (improves AA if it's on, you can also turn AA setting off in game and force through nhancer\ccc it manually for better quality, but it's buggy for now)
MinShadowResolution=256
MaxShadowResolution=2048
ShadowFadeResolution=512 (Improves static and dynamic shadows)
bEnableVSMShadows=True (improves dynamic shadows)
You can also experiment with these lines MaxDynamicChunkCount=1000 (number of debris pieces lying around) DebrisLifetime=60.0 (how long it lasts)