A játéknak egyféle befejezése van, de a legtöbb küldetésnél lehetõséged van választani, hogy milyen módszerrel szeretnéd teljesíteni. Lehetsz gáncs nélküli lovag vagy számító haszonlesõ ezek csupán az egyes küldetések jutalmát befolyásolják.
Kétszer játszotam végig és mindig ugyan az volt a vége.
Nekem 40 óra volt átlagban de ezért irtam hogy ez játékos függö, én szeretek minden sarokba benézni.
Most hirtelen ami eszembe jut az a toronyhoz kapcsolodó küldetések ott van lehetöség a választásra, hogy melyik trainer a szimpatikusabb neked és akkor azt viszed magaddal a toronyba. De ennél fajsulyosabb döntések nincsenek.
Érdekes hogy ezt írod, máshol azt olvastam hogy több befejezése van és a játékidõ 15-20 óra. Ezért jó több helyrõl megkérdezni, mert egyesek tévedhetnek. Akkor semmilyen hatása nincs annak hogy milyen módon oldjuk meg a küldetéseket? se +/- kifejlet, több kevesebb jutalom, stb.?
Abba a bányába majd késõbb kell visszatérni. Tizenvalahányas szinten felesleges, a hang a fejedben mondja is, hogy hagyd mert esélyed sincs. A bandita táborban található templom titka pedig az,
Én sokáig csak egy ponttal használtam a whirlwind-et és a rush attack-ot. Csak a mindread-re, a wisdom-ra és a weapon expertise-re tettem a pontokat. Késõbb miután ezekbõl meglett az 5/5 raktam 1 pontot evade-re, többet nem is érdemes és potion efficiency-re, ezt is 5/5. Ezek után Life leech/Mana leech/Mana efficiency 1-1 pont, regenerate 5/5 és végül a thousand strikes 5/5. Persze közben egy egy pont ment whirlwindre meg rush attackra is, de nem hiszem hogy megérte. A rush attackot nem sebzésre használom. Csak arra, hogy gyorsan a varázslók/íjászok közelébe jussak vagy hogy gyorsan elszabaduljak a harcosoktól amikor baj van. Ezért elég is egy pont rá. Whirlwind-et talán megéri maxolni mert gyakran vesznek körbe és jól jön a lökdösõs hatása.
Nagyjából ezeket a skilleket használtam harcosként. A játék elején csöppet nehéz volt mivel csak mindread-et és wisdom-ot fejlesztettem(A Broken valley-ben talált east/west/south amulettes küldetés teljesítése után kapunk egy amulettet ami ad +2 pontot a wisdomra szerintem nagyon megéri, sokáig hordtam), de késõbb többszörösen megtérült mindkettõ. A többi harcos skillt szerintem nem éri meg használni. A reflect például jól hangzik, de az ellenfelek általában míg a te életerõdhöz képest borzaszóan nagyokat sebeznek, õk ezt alig érzik meg... fõleg hogy csak egy töredékét kapják vissza. Jump attack-ot elsõ játékban használtam, de a rush attack/thousand strikes/whirlwind combo után teljesen felesleges még úgy is hogy passive skill. Fatality normál ellenfelek ellen felesleges, nagyobbak ellen jól jöhet, de nem éreztem a hiányát... a melee pet is használja ha jól emlékszem. Defensive posture/Battle Rage. Eleinte használtam az utóbbit, de igazából csak az animációja tetszett. :D A játék minden részén megérzed hogy nagyobbakat csapnak rád és mivel egyszerre kétféle sebzése van a fegyvereknek, nem is akkora plusz ha csak a fizikai sebzést növeled. Defensive posture egyszer próbáltam használni, de általában így is úgy is vagy nem találnak el az ellenfelek vagy nagyon megérzed és lehet potion-t inni. A bleed abszolút felesleges képesség, meg sem érzed hogy van. Death blow-t elméletileg megérné használni, de nekem nem jutott már rá pontom. :)
Priest, Mage, Ranger támadó képességeket nem igazán próbáltam sosem vonzottak, de lehet megéri több felé pontozgatni. Csak a manás skilleket használtam mage-bõl. :)
A bolond varázsló is megjött a démonával, úgy tûnik az elsõ démon dobja a trófeát a küldetéshez, függetlenül attól, hogy melyikkel futunk össze.
A felrobbantott bányánál "meglepi" fogadott, 11-es körüli ellenfelek leverése után az épületbe lépve két 27-es szintû rosszarcú nagyon lazán lekalapált, ekkora szintkülönbségre nem számítottam az ajtó mögött.
A bandita tábornál sem jártam jobban, belépek a temlomba, s hiába csak 10-es ellenfelek vannak, ha megmozdulok, megöl a méreg.
Az ikonok az aktív hatásokat jelölik, amelyek a karakterre az adott pillanatban hatnak. Függetlenül attól, hogy egy passzív (tanult, vagy tárgy adta) képesség, képességnövelõ-gyógy-mana ital hatása, ellenséges mágia, átok, a hatás alatt ott lesz az ikon.
Egy sima gyógyital behörpintése után, amíg az ikon el nem tûnik, másikat nem ihat, nem lehet ráduplázni, tartós hatású italokat viszont vedelhet a kari (erre is jó lett volna egy tiltás, a véletlen gombnyomásra ne döntse magába a levet idõ elõtt)
"A jobb felsõ néha sarokba megjelennek különféle ikonok" én úgy néztem ott jelöli a plusz dolgokat, amiket a hordott dolgok adnak /medál stb/. Egyébiránt a gondolat olvasással néha ad plusz képesség, tulajdonság pontokat is, kereskedõknél néha ár csökkentést eredményez, vagy dugi ládák jelszavait, vagy titkos helyeket tudhatunk meg.
nem tudom sztem nincs ebbe konkrét mágus. mert a pap része az lenne sztem a mágus annak nincs támadó varázslata, a másik meg a csatamágus annak van de az a varázslataiba is meglátszik h ugyanúgy fegyverre is avatkozik, meg nincs mágus bot se benne szóval sztem itt más értelmezésû mágusok inkább summoner félékbe számítanak abba mert az idézésre mennek, érdekes h csontváz idézés olyanom nekem mért nicsn?az ellenfél meg mindig azt idézi le.
én érdekesen osztogatom a pontokat. elsõ mindneke elõtt a szellem és élõholt képesség msot azok 3 és 2-es szinten vannak. a tûzlabda van 2-esen a mágikus lövedék 1-es van még pusztító lövedéken is egy szint, raktam a bölcsességre is egyet, de az felment idõközbe kettõre nem tudom hogy:D meg adtam egyet a zárnyitásra és egy harci skillem is van az ugró támadás úgyis ugrálni szeretek. Így csak közelharal életképtelen a karim ezért kell az íj is de arra nem akarok pontot pazarolni így is jó:D reflexre is ritán adok 1-1 pontot. és ha vna mágikus íj az meg az inteligencia miatt szép nagyot sebez meg van 2 teremtményem is ha kell(kár h nem lehet szellem+élõholt is egyszerre az lenne a jó). a tûzlabda az ami jó mert ha sokan jönne általába sokan jönnek az mindenkit sebez szinte és elég magas már így is a sebzése. a mágikus lövedék nulla a puszíttó lövés jó de csak egy elelnfélre sebez.
A jobb felsõ néha sarokba megjelennek különféle ikonok azok mit akarnak nekem mondani? Illetve az mért van h nem engedi az amuletteket berakni a fegyverekbe? azt írja ki h nincsmeg a követelményem ahhoz h használni tudjam vagy mi, de nem értem.írja h üres amulettfoglalat akkor mért nem engedi berakni?
Eddig két körözött "személyt" találam meg. Az elsõ a falutól nem messze, a goblinok között lévõ, tûzlabdázó gömb, a másik egy barlangrendszer mélyén rostokló human NPC - szóval úgy néz ki eléggé szétszórtan vannak, s változatos figurák lehetnek.
Három karakterrel is belefogtam a játékba, közülük a mágust találom a leggyámoltalanabbank, a katasztrofális reg idõk miatt. Szemlélet kérdése, de nálam az a karakter nem mágus, amelyik nem tud a varázslataival hatékonyan harcolni, fegyverhasználatra szorul (ezért értetlenkedtem a "szakértõi" útmutatón). Jelenleg a harcosom a legmagasabb szintû (komoly 11), az ugró támadás jó a lövedékek elleni kitérésre is, bár a karakter szöcskézése elég hülyén fest. Fõleg a passzív képességekben bízom: életerõ elszívás, kivéreztetés, kitérés - tervben van a regenálódás, halálos csapás, visszatükrözés. Az ugró támadásnak sincs reg ideje, magasabb szinten biztos kell majd valami hatásos mágikus támadás is, próbálkozom, keresem a helysnek tûnõ utat.
Íjász is jól játszható karakternek tûnik, ellenben a mágus a saját területén használhatatlan, ahogy mondtam, nekem az nem varázsló, akinek íjat, vagy kardot kell használni a túléléshez.
Az egész játékot nekem az átlag akció-rpg-töl abban különbözteti meg, hogy sárkány formában való repkedés és harc meg ugye a felvehetö sárkány skilleket máshol nem látam még ilyen profin megvalósitani.
A battle tower meg nekem nagyon bejött, ebben a formában szintén nincs más játékban ilyen összetett bázis.
Egyre jobban várom már a sagát mert addig nem akarok újra belevágni, persze ha kijön kedden a TW2 akkor nem aktuális.
Gondolatolvasásnál vannak dolgok, amit kizárólag a delikvens fejébõl lehet kiolvasni (jelszavak), vannak olyan megtalálható tárgyak, amiket csak a gondolatolvasás után tudunk megtalálni, illetve olyanok is, amelyeket véltelenül is megtalálhatunk, a gondolatolvasás csak segíthet.
Nem haszontalan képesség, de megfontoltan kell vele bánni, értéktelen infokért nem éri meg XP-t áldozni. Az még nem tiszta, hogy megéri-e fejleszteni is a gondolatolvasást, egyenlõre alapon van, fontosabbnak tûnõ képességekre gyúrok.
de az a saga nem csak az alap+kieg összegyúrása lesz?
Áhá, akkor okés, így már csak egy gond van vele, mégpedig hogy xpbe kerül, ami elég értékes dolog, de alapból furcsa kicsit hogy xp-t vesztes, mert használsz egy különleges képességet, de meg kellett oldani valamivel. Köszi.
"5. Ez a gondolatolvasás tényleg ekkora felesleges dolog? Van egy két érdekes információ amit csak így tudunk meg, persze xp vesztéssel, de ha 1x megcsináljuk megtudjuk az infót és load game. Még csak nem is a használatára jönnek elõ a rejtett mellék küldetések, teljesen felesleges opció, annak ellenére hogy ötletes, talán jobban is megoldhatták volna."
sok küldetéshez mindenképp el kell végezni, mert máskülönben nem kapjuk meg azt a lehetõséget ami a megoldás lenne.
Üdv.
Pár infóra lennék kíváncsi a játékkal kapcsolatban. 1, Mennyi a teljes végigjátszási ideje? (Kb.) 2, Valaki tud egy végigjátszást adni, magyarul, van egy rpg... oldalon, de az nem jön már be, fõleg a mellék küldetések érdekelnének, hány féle képen lehet megoldani õket, melyiknél mennyi a jutalom és mi? Már ha van különbség. 3, Van valami hatása a küldik megoldásának? pl gonosz karakter lesz a végén, esetleg negatív befejezés, ilyesmi? Speciel nincs karakterlapon olyan hogy most jó vagy rossz utat követünk, de valamilyen kihatással csak van. 4. A fõ küldetésekben is vannak ilyen döntések? Ha igen akkor csak azok számítanak bármiben is, és így mindegy hogy oldjuk meg a mellék küldetéseket? 5. Ez a gondolatolvasás tényleg ekkora felesleges dolog? Van egy két érdekes információ amit csak így tudunk meg, persze xp vesztéssel, de ha 1x megcsináljuk megtudjuk az infót és load game. Még csak nem is a használatára jönnek elõ a rejtett mellék küldetések, teljesen felesleges opció, annak ellenére hogy ötletes, talán jobban is megoldhatták volna.
Használhatod fedezékként a varázsló társait. Ha ezt összeadod azzal, hogy a lényed elvonja egy pár ellenfél figyelmét máris sokkal könnyebb lesz a közelharc. Amíg nem volt normális életszívásom, addig próbáltam egyenként körbetáncolni és leverni az ellent, de utána már inkább egybeterelgettem õket. :)
Én kb mindenkibe belelestem aki élt és mozgott. :) Voltak hasznosak, voltak viccesek meg érdekesek, meg persze egy pár felesleges is, a megfelelõ skillekkel meg sem érzed az xp vesztést.
ja nem tudom nem néztem azt a lsitát ott elfogadtam egy körözött személy elfogása questet, gondoltma vmi infó h merre lehet, de nem kaptam róla semmi így azokkal nem akarom teletömni a quest listámat, valószinû a bandita táborba vannak azok a személyek.
amúgy azokat a le lehet verni külön õket, kell íjj meg egy lény segítségenk úgy nem annyira nehéz, de pl közelharcba 3-nál többet úgy h varázslók is vannak mögöttük nem igen lehet leverni õket.
írtad h te is varázsló vagy szóval válts íjra hozz 1 szellemet meg a lényed az elég oda, egyszerre asszem úgyse fog az összes rád jönni ha idõbe viszarohansz.
Ha belelesel az álmaikba, akkor megtudod, hogy mire van szükségük. Az egyiknek egy healing potion-t, a másiknak bármiféle alkoholt, a lánynak egy szép piros almát kell adnod hogy felébredjenek.
Nem tudom mi a gondjuk, de azzal együtt, hogy ad némi segítséget, s fõleg a gondloatolvasásokhoz, nem egy részletes végigjátszás, csupán a fõszálon vezet végig, a melléküldetések tömkelegén neked kell lezárni valahogy.
http://www.divinity2.com a játék hivatalos oldala, nagyon nem merültem bele a tanulmányozásba (inglish nyelvismeret hiánya), de elsõre nem is tûnt túl részletesnek az info halamz.
Könyveket, ahogy találom "elolvasom", majd eladom - kell a hely az inventoryban. A fogadóban a képességnövelõ könyvet nem is lehet megtalálni, csak ha végigmész az "útmutatón", megfejted a rejtvényt, ami nagyon egyszerû, de meg kell találni a három könyvet, negyedik a képességnövelõ.
A Kívánságkúthoz közel is lesz valami quest, gyanítom valamelyik körözött személy, mert van egy bejátszás, s a semmibõl meglepnek a gobiln mágusok, de velük egyenlõre még nem birok (rengetegen vannak, karaktertõl magasabb szintûek).
A kristálykoponyát megtaláltam, mit mondjak a necro lény elég undorító.:-)
nekem pedig megjelent a vörös goblin idézõ varázsló és megidézte a démont:D azután amikor elvettem a démontól a trófeát írta ki h megvan a quest:D
elõtte meg a szurdokba körbevett 8-8 bandita, de legyalultam õket. fentebb meg van 3 emberke aki mélyálomba van nem tudom õk varázslat hatására e vagy sem, de nem tudok semmit csinálni velük.
A vadászküldetésen már túl vagyok, de ott nem volt a varázsló, fekete kör banditák szédelegtek a közelben, majd találtam egy "könyet", ami a pokolból idézett néhány lényt, majd jött a démon, akitõl elvehettem a trófeát.
találtam egy tanyát ahol van a kivánságteljesítõ kút is és annak a csávónak van questje meg is oldottam, de ott cska fegyvert lehet bûvölni, nekem meg van egy csomó olyan cuccom amink írja h van 1 üres amulett foglalat. na azokat hol tudom felrakdosni? vagy az nem bûvölés?
az eggyik helyen ahol a varázsló feltûnik megidéz egy démont ami a robin vadászküldetéséhez a kucls. vagyis úgy lehet megoldani a nagyobb vadász questet.
Naplókat, könyveket természetesen tanulmányozom, a fogadóban egy képességnövelõ könyvet is így találtam meg. Van nálam egy pergamen, amit nem tud a kari értelmezni, annyi az info, hogy másnak kellene megmutatni - egyenlõre ezzel még nem tudok mit kezdeni, majd... Lovis nagyúr látókövébe is bele néztem, mielõtt odaadtam a papnak. Nem örült túlzottan, kíváncsi lettem volna, mi van, ha "szüzen" adom neki: visszaadja, hogy használjam, vagy nem:-)
Köszi, ez egy fontos info, hogy a talált küldetési tárgyaknak a közelben van szerepük, vannak játékok, ahol sokáig kell cipelni a cuccot, valahol a távolban kapnak értelmet.
A kovácsnál nem vettem észre a falon a kapcsolót, azért nem tudtam kijutni (fáradt is voltam a játékhoz).
A világító gombás raktárban van valami érdekes a rácson túl? Keresgéltem valami rejtett gombot, kapcsolót, de nem találtam.
- Lovis kovácsánál meg kell nyomni minden gombot és akkor kapod meg azt a tárgyat amit a pap keres. Az egyik gomb a lángoló szobában van. Fuss be, nyomd meg és kifelé igyál.
- Az égtájas amuletteket például abban a barlangrendszerben tudod használni aminek 3 be/kijárata van. Keresd meg a déli amulettet és a 3 amulettel menj a középsõ terembe. Ott egy szobor elõtt kell használni õket sorrendben. A sorrend most nem ugrik be hirtelen.
- Ha a jósnõnek megengeded, hogy megmondja a jövõdet, akkor mindegyik prófécia valóra válik valamilyen formában. Az elsõ az amikor a fehér nyulat kell követned a rejtett kincsig.
- Bellegar a helyi bolond varázsló, ha Broken Valley szerte kiállod az összes próbáját, akkor megjutalmaz. Ha jól emlékszem 7 helyszínen zaklat téged. Mindegyik útba esik más fontosabb helyekhez, igazából ha szeretnéd sem tudnád elkerülni. :)
- A vadonban lévõ karokból 4 darab van, ha megtaláltad mindet egy láda jelenik meg a bánya közelében.
- A necro barlangja elõtti teleportert õ maga használja. Ha jól emlékszem a tekercsek összegyûjtése után a meg kell fejtened a tartalmukat amiben egy Zixzax nevû goblin igen sokat tud segíteni. A megfejtés lesz a teleporter kulcsa.
Én a torony tetején ragadtam be egy terembe. Igazából nem tudom, hogy van-e még dolgom a toronyban, Lovissal beszéltem, csak a falubéli papnak a sárkány kegytárgyairól nem sok info van (tartsam nyitva a szemem), de nem találtam semmi érdekeset, bár ki tudja mi van a Lovis mögötti ládában (csak az egyiket nyitotta ki a gondolatolvasás). Felcaplattam a torony tetejére, ahol Lovis kovácsa zörgeti a csontjait, néhány kapcsoló a falon (ártó mágia), az ajtó meg nem nyitható - piszmogtam egy ideig, de nem találtam megoldást.
Az egyik titkos raktárnál (illuminatus) is feladtam a kutakodást, kulccsal kinyitottam a belsõ rácsot, de a világító gombákon kívül nem találtam bent semmit, pedig végigpásztáztam a földet-falat.
Tetszik a játék, de sokszor semmi infoból kell(ene) küldetéseket megoldani, van nálam 4-5 kulcs, ki tudja mit nyitnának, találtam két amuletet (kelet, nyugat), ha megvizsgálom, hajszán híján agyoncsap, azzal a megjegyéssel, hogy nem megfelelõ helyen állok.
Megjelent egy fehér, mágikus nyúl, fogalmam nincs, hogy ennek volna-e komolyabb jelentõsége. Követtem, egy vízesés közelében felbukkant egy láda, benne két használhatatlan kacattal, s a nyúl köddé vált. Egy szertartási körnek tûnõ helyen felbukkanó mágus hárm goblint uszított rám, nem volt gond a leverésükkel, de csak pislogtam, nem igazán tudtam mire vélni az egészet, a mágus köddé vált (talán van köze a közelben, semmibõl elõbukkanó goblin hordához, de ellenük még kevés vagyok, ott reload volt, egyenlõre még kerülöm a helyet).
Arról sem találtam még semmi infot, hogy a vadonban lévõ kapcsolóknak mi lesz az értelme (egy ilyen mellett álldogál Egér az erõdtõl nem messze), a necromanta barlangja felé haladva meg valami teleport szerû létesítmény jelszót kérne.
Abban a teremben van egy holttest, figyelj jól, mert eléggé eldugták (egy kõrakás mellett fekszik, az egyik kis boltív alatt). Attól felveszed a tekercset, ráállsz a platformra, felolvasod a tekercset és a megjelenõ lifttel leutazol Lovishoz.
Holnap már elérhetö steamen a saga, jó lenne ha a dobozosra se kellene sokat várnunk.
Megakadtam egy helyen, vagyis másodzor visszatértem a toronyba ahonnan a Lovis látókövével kerültem/teleportáltam ki. Ninmcs nálam a látókõ, az ajtó zárva...Hogy birnák ujra kijutni innen? Semmi ötletem nincs...Az ezelõtti mentésem pedig nagyon régi...
Haladj a föküldetésel, Maxos templom és a sárkány barlang után jön.
A lovag halála után be is kerül a naplóba, hogy talán más is megveheti a goblin szíveket.
A kengyelfutó kereskedõ skriptelve van, mindkét hídnál elém toppant. Elõbb kért 500 aranyat, majd újabb 500-at az elkorhadt gerendák javítására. Legszebb az egészben az volt, hogy harc közben léptem a hídra, alig volt a kariban élet, erre jön, hogy adjak neki zsetont... Ha adok eltûnik, ha nem adok kapon 1 (azaz egy) XP-t.
amúgy érdekes h a nyúlas küldinél hiába olvasol a fejükbe onnan se derül ki:D amúgy ha a kereskedõ sikertelennek véli akkor ha utánna olvasol a fejébe asszem leesnek az árai.legalábbis kiírja:D Nem tudom megéri e a szív biznisz, de én egy idõ után egy szivet se találtma a goblinoknál... meg azt mondja ha olvasol a fejébe h ahova õ viszi ott sokkal drágábban el tudja adni. mivel 400xp-be került sztem lehet h késõbb eljutunk oda nem tudom.
amúgy abba a házat ajánló kereskedõnél felmerül egy kérdés, hogy a picsuba jutott át az amúgy élõholtaktól,goblinoktól és banditáktól hemzsegõ utakon?és ugye fegyver nélkül:D
Sokszor hozzuk fel kritikának, ha egy kalandjátékban nincs választási lehetõségünk... Itt néhány melléküldetésnél dönthetünk, milyen megoldást választunk, de nem tudom, csak nekem tûnik némileg tökéletlennek, vagy valamit nem jól csinálok?
Itt van ez a nyulas küldetés - nem igazán derül ki kinek van igaza. Ha az õrt megfenyegetem, ide adja a pénzt, bár meglehet ártatlan, ha viszont a kereskedõnek azt mondom, hogy nem igazán tudok hinni neki, sikertelen lesz a küldetés (visszavonja), égbe szöknek nála az árak. A malacszabadítás is elég faramuci, éhezõktõl kell megmenteni a disznókat, amiért XP jár. A lovag egyértelmûen korruptnak tûnik, õ is az éhezõk kárára próbál sefetlni velem, amikor nemet mondtam neki, elfutott, majd a helyõrségnél ránk támadt (ugrott ezzel a goblin biznisz). A romos torony közelében elém toppanó kereskedõ valami házat akar rám sózni - ki tudja ebbõl is mi sül ki...
Nem problémázom a játékon, csak próbálom megérteni mi zajlik körülöttem, s ez nem mindíg sikerül
Egy másik kérdés: a fegyverek sebzése. Van egy közelharci, vagy távolsági sebzés, ami egyértelmû, de a mágikus sebzések mûködésének mi az alapelve? Hozzáadódik a normál sebzéshez, vagy a castolt mágiára van hatással? Gyanítom az elsõ verzió, találtam olyan fegyvert, amelyiknek alig van normál sebzése, mágikus viszont elég jó, s jól is sebez - de ezt a mágikus sebzést befolyásolja az intelligencia?
Azért kérdezek ilyen "butaságot", mert nem régen kezdtem a játékot, nem tudom mi lesz magasabb szinten, de most a mágia tûnik a legkevésbé használhatónak. Egy alap tûzlabda alig karcol valamit az ellenfelen, reg ideje katasztrófális, lényegtelen, hogy íjat, vagy kardot ragad a kari, de harcolni kénytelen - tehát messze áll attól, hogy mágusnak nevezzük. Mágikus lövedék 1 másodperces reg idõvel meg valami vitaminkúrát lövöldöz - harc. Érdekes, hogy az idézett zombi viszont jól sebez a zöld (mérgezõ?) tûzlabdájával, leginkább így boldogultam, 7-es szinten elmentünk 9-10-es szintû banditákat pofozgatni, igaz rengeteg gyógyital fogyott. 11-es szintûek ellen már esélytelenek voltunk, valamit talán el is ronthattam, mert az alacsonyabb szintû ellenfelekbõl kifogyva kénytelenek vagyok ezekkel a góliátokkal birkózni. Talán volna még szintemhez való ellenfél, de a goblinok barlangjain lévõ ajtók kulccsal nem nyithatók, küldetés sincs oda.
Butaság. Valószínûleg mindegyik ág életképes. Én meg olyanokat olvastam, hogy csak íjászkodva lehet hard szinten játszani. Érdekes, de a warriorom-mal is megoldottam mindent. Elsõ játékra próbáltam egy harcosabb mágust csinálni, de mindig azon kaptam magam, hogy nem is varázsolok mert jobban élveztem a pörgösebb közelharcot. Második játékra már teljesen warrior ágra mentem, de ettõl függetlenül ugyan úgy fejlesztetem az intelligenciát az erõ mellett.
Még nagyon az elején tartok a játéknak, de valamit nem értek. Egy (fél)hivatalos fórumon azt olvastam, hogy a játékban kiemelet szerepe lesz a mágiának, sõt magasabb szinten már fegyverre sem lesz szüksége a karakternek, ezért nem is érdemes fegyveres képességre pontokat elherdálni, intelligenciát, életerõt kell fejleszteni. Mágus a 15-20 másodperces reg idõkkel hogy fog elboldogulni fegyver nélkül? Nem inkább egy harci mágus lesz az életképesebb karakter magasabb szinten, aki a fegyverhasználat mellett alkalmanként varázsolni is tud?
Az erõre, éeterõre fejlesztett harcosomat dobjam a kukába? Kedvelem a mágusokat, de ebben a játékban pont azért indultam harcosként, mert nálam az nem varázsló, aki 15 másodperces reg idõvel képes eldobni egy tûzlabdát, mágia helyett inkább karddal hadonászik.
Tudom, hogy a továbbiakban bármerre fejleszthetem tovább, csak azon gondolkozom, mi lenne a helyes? A gyakorlat azt mutatja a harc, némi mágiával fûszerezve, az "útmutató" szerint a mágiára kell rámenni, a harcra még pontot se nagyon áldozni. (yuotube-n harcosokat láttam, igaz skillfát nem sikerült meglesni)
ajj még mindig nem találom a kobór lényeket... ajtón vagy min kell lemenni és hol screenshotot vki nem tudna dobni nekem róla?
meg lenne még más is élõhalott és a szellem-nek valahol nem lehet emgnézni miylen a stattja? mert látom h egyre magasabb szintû jön, de nem tudom h milyen a statt mert azt nem írja és mivel mágus vagyok inkább a sebzõ varázsokat vagy a közelharci segítségeket fejleszteném ha nem éri meg. viszont a lényidézés elengedhetetlen egy nekrónak szóval azt nem adhatom fel:D és még valami, kb meddig tudok fejlõdni?
A térképen 2.6-os jelzésnél van a nekró barlangjakatt
Én meg elfelejtettem hogy hol találkoztam a nekromantával. 1-2 testrészt már találtam, csak vissza akarom vinni. Csak nem jegyeztem meg hol h az az állat:)
Valaki bejelölné a térképen, és bedobna egy képet ha szépen megkérem? :)) Ezentúl megfogadtam hogy minden fontos helyszínt odaírok a térképre, illetve szedem a Cavintonom.
Érdemes õket elolvasgatni. Azoknak a könyveknek amiket nem a küldetés cuccok közé rak be, nem nagyon van jelentõségük. A csata torony elfoglalása után lesz majd egy nagy ládád.
Talált könyveknek ugye nincs komoly jelentõsége? Tele van az inventory-m, el kellene adnom a fölösleges cuccokat, leginkább a könyvek tûnnek haszontalannak. Tároló láda lesz valahol?
Gery - gondolom tört verzió van fent, rakd újra a játékot és ne crackeld, nyomd fel a patchet és utána a 1.03 cracket.
Sziasztok! Hivatalos oldalról leszedett patch ( a 400 mb-s 1.3-as)is jó? Mert nekem nem engedi telepíteni! Hibaüzenet: Could't identify the installed version of Divinity II - Ego Dracoins.
A sagával gondolom semmiképp se müködne de majd kiderül.