Xp-t azt teljesen random adja? pl 2-3 goblint legyakok és valamelyikért több xp-t ad. Vagy pl. most 2x gyûrtem le a trollt másodikra harmad annyi xp-t adott. Hogy van ez?
Lehet..miért az XP lenne másképp?..Azok után nem lepne meg,hogy mindig más van ugyanabban a ládában,hordóban,mint az újra betöltés elõtt volt:)
De ez vicc, tiszta gáz egy mezei goblinért ad 154 xp-t ezért a trollért meg adott 54-et, aminek fél hpja se volt, és így is tartott vagy 3 percig mire legyaktam.
Valaki szórjon már be 1-2 képet (lehetõleg maxon) hogy mennyit változott a graf :)
Ilyennel még nem találkoztam, hogy az XP is random lenne (ládák tartalma, küldetésekért járó jutalom többnyire random) Lényekért járó XP a lény szintjétõl függõen több-kevesebb (lehet "leértékelve" kaptad vissza a trollt?) Egy területen belül is elég nagy szórás lehet a szintek kötött, ebben a játékban 1-2 szint nagyon sokat számít.
A szigeten kiválasztottam a négy segédet, úgy gondoltam visszatérek Hasadt völgybe, pontosabban Orabas fjord 18-as szintû goblinajin gyakorlatozni... Karim is 18-as, elég kemény csatában leverekdtam magam a tengerig, ott egy barlanga belépve 23-as csontvázak jöttek, esélytelen voltam. Úszkáltam egy keveset, 19-es Fekete-kör tagokkal pofozkodtunk, 21-es impekkel nem is próbáltam harcolni - mindez úgy festett, mintha a 23-as csontvázakon kellene átverekedni magam, hogy 19-eseken "pihenhessek"
Mindez persze "észnélküli" játék volt, nem is tudom mikor kap szerepet az Obaras fok.
Most a szigeten megvan a négy segédem "összekültözés" csak a küldetés befejezése után lesz? Jól jönne már valami láda, ahol ki lehetne üríteni az inventory-t. Meg kellene találnom egy kalózhajót, illetve a szellem kéri vissza a gyûrûjét, hogy testet öltve segíthessen (kriptában csúnyán levertek, fejlõdni mentem a fjordok közé) - ennyi a szigeten aktív küldetés. A szellem fõküldi, Hasad völgyben néháyn küldetési tárgytól kellene megszabadulnom: Van 2 amuletem (3 kellene?), 2 pergamen darabom (4 kellene), és négy használhatalan kulcsom - mennyi esélye van, hogy a kulcsokhoz késõbb küldetés is lesz?
A videókártya belépõszintû, ami azt jelenti hogy ugyan látszik minden, csak játszani nem nagyon lehet vele az alacsony sebesség miatt. Ez a kártya nagyon régi mivel az nvidia döglõdött akkoriban, talán a második elnevezését kapta mióta létezik, az elõzõ neve 9600 GSO volt. A proci sem egetrengetõ. Úgyhogy ezekkel a paraméterekkel szerintem korrekt az a teljesítmény amit kapsz.
magyarországon angulul nem kapható ? beszarok mennyire rossz magyar felirattal játszani. legalább lehetne választani nyelvet vagy vmi. a mass effectben is tök szar hogy van magyar felirat, kár hogy nem az angol verzióm van meg.
Te mirõl beszélsz, nemrég készült el a magyarítás, akkor nyilván alapból angol. Jó topikba írtál?
Ha mondjuk két rajtam levõ ékszeren van bûbáj 10%-os mérgezési esély 30-as sebzéssel, akkor ezek vajon összeadódnak-e, azaz 20%-os esélyû 60-as sebzésû lesz? Valahogy nem látok pontos statisztikát a rajtam levõ ilyen irányú sebzésekrõl, összegzésérõl. Van harc közbeni statisztika, de az sokat nem segít.
Elkezdtem a kieget, de kegyetlenül szenvedek. Nincs rendes páncélom, pillanatok alatt szétkapnak a bérgyilkosok. Szerintetek is nehezedett?
Normalon játszottam és semmi nehézséget nem véltem felfedezni benne. (legközelebb majd hardon is meglesem) Már az elsõ kereskedõktõl iszonyat erõs felszerelést lehet venni. Mindreading után még választanod sem kell, hogy páncél vagy fegyver mert lesz mindkettõre. Ezen kívül kb 4 féle páncél set van amiket össze lehet gyûjteni, kb minden "kasztnak" egy. Idegesített is hogy a játék végéig úgy néztem ki mint egy bohóc zöld gatyában, aranysárga mellvértben és piros sisakkal/kesztyûkkel... :D
Rengeteg skill bookot lehet találni vagy küldetésekért kapni. Olyan szinten, hogy a végén volt kb 12 pontom amit már semmire sem tudtam/akartam rakni, mert feleslegesnek éreztem. Az alapjátékkal ellentétben itt kb minden második hordóban/ládában epic meg legendary itemek vannak + skillpontokkal meg miegymással.
Egyetlen egy baja van a kiegnek, hogy kb minden hiányzik belõle ami miatt az alapjáték tetszett. :/
sorry, tényleg elnéztem. a mass effectel jáccok most, arra utaltam hogy úgy nem az igazi, gyorsban azt olvastam a cd galaxis oldalán hogy ez is magyarított már...
A mesterek konkrétabban milyen pluszt tudnak adni, illetve mennyire van hatása a szolgáltatásuknak?
Felszerelhetik a három begyûjtõt jobb páncélokkal, fegyverekkel, amitõl hatékonyabban dolgozhatnak - számszarûsíthetõ ez a hatékonyság? Esetleg meg is halhatnak rossz felszerésben?
A harci képzésnél egyértelmûnek látszik, hogy képes tovább tanítani, mint, amit az alapok engedtek, de a necromanta, a páncélkészítõ, herbalista kb. annyit tud segíteni, mint a Hasadt völgybéli kollégájuk, vagy tõlük lényegesen jobbak lesznek?
Amennyire én tudom a platformok fejlesztése az enchantoláshoz vagy potion keveréshez szükséges nyersanyagok számát csökkenti. A gyûjtögetõk nem halhatnak meg, de sikertelen küldetés esetén üres kézzel térnek haza és az alkimista tudja meggyógyítani õket.
Lovis tornyában találkoztam a kovácsával, de kijutni nem tudok onnan, vissza fele azt írja hogy az ajtó kinyitásához nem elég a zárnyitás képesség. van 4 húzókar mind máshogy sebez illetve egy átváltoztat. Gondolom ezekkel kéne valamit kezdeni, de mi alapján mi a sorrend, vagy nem ez a kijutás módszere akkor mire jók azok a karok, illetve mi a kijutás módszer?
kiképzõnél mennyire vna szerepe annak h az eggyik mágiát a másik sima skilleket tanít? mármint ha a nõt választom az nem fog tudni mágiát tanítani a féfi meg csak azt fog tudni?.
Minél jobb fegyvere/páncélja van a begyûjtõnek, annál nagyobb az esély hogy sikerrel jár. Célszerû a legjobbat adni nekik mindegyikbõl, a sárkánytoronytól kezdve pénz úgyis korlátlanul rendelkezésre áll ha valaki szorgalmas...
Ott én is beragadtam, van egy kar a lángoló szobában is, amit nem vettem észre. Ha meghúzod, egy küldetést is teljesíthetsz, s kiengednek a terembõl (használd a követ, mielõtt áradod a papnak)
Gondolatolvasásból az derült ki, hogy a leányzó a (leg)jobb, de nem szeretne kérkedni vele.
Úgy tûnik mindent tanít, de ne harcra gondolj - resetelheted a skilljeidet nála, bizonyos képességeket 5 helyett 10-es szintig fejlesztheted. Mindezekért a lehetõségekért fizatned kell, plusz legyen elegendõ skill pontod.
Nem tudom, hogy van-e jelentõsége a választásnak, az egyik alkimistáról pl. kiderül, hogy hazudik, nem alkimista, de ha valaki õt választja, nem hiszem, hogy ellehetetlenítik a további játékát. Az enchatolóknál én pl. a vesztes mellett döntöttem, eddig még nem sokat tudtam meg a következményekrõl, eleve masinák is vannak, amin enchatolni lehet. De a mágikus védelemre spacializált necrotól sem láttam még semmi extrát.
Elsõ végigjátszás lévén inkább azzal van gondom, hogy gyûlnek nálam a fel nem használt küldetés tárgyak. Három pergamen darabot találtam a völgyben, többet nem is igen fogok, mert ahogy bekukkantottam oda, nem egészséges a levegõ, de most vettem észre, hogy Maxos titkos kincses kamrájához is van valami varázsigém, azt sem tudom mikor került hozzám.
Na most kezdtem el a Divinity 2.The Dragon Knight Saga-t Sajna nincs magyar felirat. Ami nagyon idegesít, hogy nagyon kicsik a betûk. Nem tudjátok lehet e nagyobbra állítani valahol ?
de akkor extra skil pontoakt nem ad vagy iylesmi? csak annyi h elvehetem az eggyiktõl a pontot meg 10-es szintre lehet emelni néhány skillt?
nálam is van 4-5 kulcs amirõl nem derül ki semmi. van 2 saárkáynkõ vagy micsoda van 1 kulacs valami ami megint nem csinál semmit ha használom. meg a 2 tekercs a 3. hol van?
4 tekercs van, fejbõl meg nem mondom merre találod õket. 3 sárkánykövet Maxos temploma körül találod meg kis ládikákban. A bejárat két szélénél fent egy egy és a teleport shrine-nál is egy. A foglalatokat az 1000 éves goblin mellett lévõ szobornál találod.
Üdvözletem! lenne egy bajom: most kezdtem volna játszani eme csodálatos játékkal, nagyon megtetszett. a probléma az lenne hogy a legelején amikor Edmondal (aki a város kapuban áll és elküld a városba. A legeleje a jáéknak), az elõtt nagyon sokáig tölt és nem tudok tovább menni, nem csinál semmit a karakter csak áll és tölt. Mi lehet a gáz? feltelepítettem a magyarítást. reloaded verziót telepítettem fel majd az 1.03 patch és crack majd a magyarítást! Kérlek segítsetek! nagyon jó lenne vele Divinity.II.Ego.Draconis.sal játszani.
A mesterek adnak extra pontokat, plusz a közelükben található könyvek sárkány-skillpontokat adnak. Ezektõl sem lesz mindenható a kari, jól meg kell gondolni mit-mire költ.
Elsõ végigjátszásban jellemzõ rám a küldetések kihagyása, sokszor véletlenszerûen jönnek a küldetések, s ha nem megy, késõbb már nem biztos, hogy van esély a javításra.
A négy pergamen darabot pl. Zix-Zax tudná elolvasni, de csak három van, nem tudott vele mit kezdeni (úgy tûnik már nem is fog). A bolond mágus idézõköreinél találtam, de amikor a templomhoz mentem, ledobott egy sziklára, ahol egy jelszóval nyitható ajtó volt - csakhogy a jelszóról fogalmam sem volt, késõbb meg oda feljutni.... (bár a jelszót azóta sem tudom)
Bandita tábornál találtam egy üveg bort, de nincs gazdája. A berobbantott bányánál a 27-es rosszfiúkkal lesz még randi vajon?
Kulcsokat meg már a játék elején is találtam, csak éppen használni nem sikerült, ráadásul a zárt ajtók sem tárultak fel. az elõretoltz helyõrség mellett van két verem: egyikben volt néhány csonti, egy kulcs, meg egy rácsos ajtó, ami nem nyílik, nem is ajtó, a másik gödörben egy nyithatatlan ajtó, mögötte ki tudja mi...
Nincs bajom a játékkal azon kívül, hogy a feliratok hangyányiak, talán majd egy másik karakterrel jobban oda figyelek az apró részletekre (nagyon könnyû ott hagyni ezt-azt, az egyik medált pl. csak véletlenül találtam meg, pedig tudatosan kerestem)
játék - update (játék könyvtár Autoupdate mappából indít) - crack - magyarítás.
Vannak meglepõ dolgok a beállításoknál, nekem pl. a megszokott 1440x960 felbontásban szétesett a kép, csak fekete alapon fehér homályt mutatott, piszmogni kellett a felbontással, de a lényeg, hogy jó lett. Fagyás még nem fordult elõ, talán próbálj meg te is a felbontáson változtatni, videodriver csere is szóba jöhet.
én a sárkánytojásos küldinél a bolond kereskedõt királytól kapott shine úr nyitotta a parti ládát, erre mi van benne 1 szaros ginzeng....
a másik ami engem zavar hogy mindne párbeszdénél elrakja a fegyókat.. most ez ha épp egy lestámadás van az ellenfelek 0,1 seces pontossággal támadnak rám de nekem kell minimum 1 mp hogy csak elõvegyem a fegyvert...
Ládákban még semmi rendkívülit nem találtam, ezért nem is zavar, ha netalán nem tudom kinyitni... ha küldetéshez kapcsolódik úgyis meglesz hozzá a kulcs, de ha ott marad, néhány arany lehet a veszteség, a cuccaim küldetés utáni jutalmakból vannak.
pedig az oylan ládákba amihez spéci kulcs kell vagy nehezen lehet kinyitni ott nekem szoktak lenni jó tárgyak, volt már nekem varázslatos item is aszem valahol meg sok olyan ritka tárgy ami elég sokáig rajtam volt mert nagyon jó volt.
én nem foglalkozok az arannyal mégis csak több lessz belõle:D igaz h én eddig 6 kis gyógyító italt vettem össz-vissz a játék során:D én valahogy nem szeretem költeni az aranyat italokra:D bár szar is mert lényegébe 1 2 itallal vágok így neki az ismeretlennek:S
még nem telepítettem. a kérdésem az, hogy a kiegészítõt külön játékként kell indítani, vagy az alaptörténet folytatása lesz, vagy betelepül az alapjátékba extra területként ?
Összetett játék, nemrég foglaltam el a csata tornyot, de már érzem, hogy néhány dolgot elrontottam. Skilleket lehet resetelni a toronyban, de nagyon úgy tûnik kellett volna a bölcsességre pontokat tennem, hiányzik az az után járó XP. 20-21-es szinten 23-as démonok ellen kellene pofoncsatákat vívni, ráadásul sokszor a túlerõ sem jelentéktelen, ide már jól jönne a mágia, a fegyver önmagában kevés. Van egy 20-as démon segédem, s egy tûzlabdázó necro-zombim, legyõztünk egy 27-es, nevesített "kobold-gömböt" egy barlangban, nem teljesen elveszett kari, de jól jönne a bölcsességbõl, és a kimaradt küldetésekbõl vesztett XP.
Megtanulhatsz idézni néhány ocsmányságot, összetettebb feladat a másik "szépség" megszerzése. Ehhez el kell menni a falutól nem messze található "baljós" barlangba, kitakarítani a csontvázakat, s a barlang mélyén talász egy necromantát, aki elpanaszolja, hogy nem tudja irányítani a lényeit, azok megszöknek tõle. Messze, Lovis tornyán is túl valahol majd találsz egy haldokló bányászt, akit démonok támadtak meg, s a bányában miután levered a démonokat, egyiknél lesz egy kristály koponya, amit el kell vinned a necromantának. Nagyon fog örülni, a kristálykoponya segítségével lehet irányítani az élõhalott kreálmányát, nem is veszi el tõled: legyél te a lény gazdája, parancsolója. Eddigre már találhattál jónéhány rothadó, bûzlõ hulladarabot, a necro összerak neked egy ocsmányságot (valóban az, megjelenésre, de viselkedésre is) A testrészek tulajdonságaitõl függõen variálható a lény tulajdonsága, képessége, változtatni necromatánál lehet.
nem csak most két napi két zh-m lesz és tanulni kellene. Jó játék
Üdv! Srácok. Oda mikor jutok el ahol a skileket lehet újraosztani? A sárkányos manyust már leápoltam (szerintem könnyû volt, csak közel kellett hozzá jutni) és átkerültem egy szigetre.
Csõsztök! Tudna nekem valaki segíteni, a flames vengeance elsõ sárkányos részénél hogy tudom megvédeni a zeppelint? Csak mert a végén mindig rommá lövik :S
Köszi, Van egy küldetés amiben elvileg 2 talán 3 amulettet kell összegyûjteni ( véletlen találtam rá, de nem vettem fel õket, rendesen fel akarom venni a küldit ) ami pont abban a barlang rendszerben van ( ha jól emlékszem ) ahol az egyik körözött személy is található. Azt a küldit hol lehet megkapni pontosan? Illetve pont ez a körözött személynél is van gondolatolvasás és valami kincset emleget, hogy ne felejtse elvinni valakinek, vagy ilyesmi, ha nem olvasunk a gondolataiba, akkor meg se találjuk? Merre van az a kincs, és mi lenne az?
Van jó pár dolog ami nagyon nem tetszik a játékban, harc, mozgás animáció, fizika, csak pár tárgyon érezhetõ, karaktereken semmi, néhol csúnya, eléggé optimalizálatlan, de a legújabb patch azért javított rajta, nincs jó rossz oldal így a küldikben a választás lehetõség eléggé felesleges, hisz nincs befolyással semmire( ezt nagyon hiányzik ). A sárkány alak elég furcsa irányítása mozgása gyenge, kevés ellenfél, ( az 1 ben a kezdõ falu körül is már rengeteg ork, goblin, stb. volt ) kis terület, fõleg az egyhez képest. Ám ami nagyon tetszik és ezért nehéz is letenni :) azoka a küldetések, nagyon jók, változatosak, kreatívak, szellemesek, nem csak ilyen menny el ide öld le azt, ezt vidd el oda, kért el ezt attól. Vannak rejtett, érdekes küldik, talányok, érdekességek. Kevés bug, játékmenetbeli pedig egy sincs. ( eddig )
Nem tudom adja-e valaki a küldetést, bár jó lenne a plusz XP. Egy könyvet találtam az oltár közelében, kis történetbe csomagolva abban leírták, hogy mindhárom amulet szükséges a "békéhez". Jutalom egy használható amulet - nem rossz, de lesz jobb is.
Gondolatolvasással irdatlan menniségû információhoz hozzáfér a karakter, de ezek, hacsak nem küldetéshez kapcsolódnak, nagyon könnyen elvesznek, nincsenek jelölve a játékban, játékoson múlik mennyit jegyez meg az elhangzottakból.
Ma szembesültem azzal, hogy nem jó a küldetés leírástól eltérõen megoldani feladatot. A banditák rejtekhelye küldetést megoldottam úgy, hogy oda mentem a cellához, s irdatlan sok XP-ért kiolvastam a fejébõl a rejtekhelyet, jelszót. Ma a leírást követve a romos templomból indulva kiszabadítottam, megsprólva ezzel a gondolatolvasás költségét (elárulja a helyet, s a jelszót), ráadásul bejutottam a lezárt részekbe, s találtam egy képességkönyvet is.
Most a kérdés az, hogy leadjam-e a küldetést, vagy jobban járok, ha egyedül megyek a bandita táborba, s ott esetleg még jöhet plusz XP.
A szigeten kell elfoglalnod a Csatata tornyot, ebben segít majd egy szellem (ahol állandóan fúj a szél). Kiválasztod a leendõ okatatóidat, s a Csata toronyban a harci oktatódnál resetelheted a skilleket. Végig kell csinálni a sziget küldetéseit, resetelni a sárkányforma megszerzése után lehet.
Hála kitartó és lelkes rajongóinknak, egy újabb adag hiba életének végére tettünk pontot. Már tölthetõ az oldalamról vagy a HUNosítókTeam oldaláról a friss magyarítás:)
[Javítva]Küldetés és tárgyleírások frissítve [Javítva]Elgépelések
Köszönjük... Ez most melyik játékhoz készül? Saga?
Sagához feltettem ezt az 1.3 ast de nem csinál semmit még a menük se magyarok tõle. A kieg meg az eredeti között elég nagy a játékélménybeli különbség. Amíg 30 szörnnyel találkoztam addig kaptam 30 küldit az eredetiben meg 30 leölt lényenként egy küldit kb. Alig kell harcolni, nekem ez elég furi. Gothic Arcania-hoz képest itt nincs nyíl hogy hol a megoldandó feladat , ez nekem elsõre elég furi , alap angollal ez nagyon megnehezíti a játékot.
igen nem egyszerû és nem is egy rövid játék.
ha nem adod le akkor is oda kell menned csak akkor a többi is harcolni fog te meg segédkezel nekik.
Most egy másik karakterrel besétáltam a bandita táborba... Van néhány küldetés, ami a mészárlás miatt kimaradt, illetve a gondolatolvasásokkal is jött néhány info (persze ezek XP-be kerültek, de a küldetések bõven ellensúlyozzák) Azt még nem tudom, hogy keveredek majd ki a banditák közül, remélem nem lesz a karim fején is vérdíj A küldetést nem szeretném visszavonatni, de jól jön a plusz táp a banditáktól is.
Megõrülök! Nem tudtok egy olyan oldalt hol le vannak írva a questek? Van néhány aminél egyszerûen nem lelem a megoldást (mint a Method or Madness vagy például a Lost for Words).
Van ugyan EZ az oldal, egészen jó is de a questeknél nincs semmi leírás csak az, hogy ki adja..
Már miért ne lenne? A jobb oldali menusávban, a területek alatt ott vannak a main és a side questek részletezve. Amúgy jó oldal, át is bogarászom nekem mi maradt ki. :)
A "megõrülök"-re anyit hogy ez nem kalandjáték, ledobnak egy világba, boldogulj. Az életben sem adnak végigjátszást, szóval maga az rpg és a beleélés veszik el így, ha mindenféle leírásokat böngészel görcsösen, ahelyett hogy játszanál, és ne adj isten élveznéd.
Látod azt észre sem vettem. Egyébként már elfoglaltam a tornyot és most sárkányként repkedek. Olyan szinten tetszik nekem ez a játék, hogy ugyan még warezzal játszok, de már megrendeltem a game.co.uk -ról.
Kössz Beast kolléga!
**--**
@totya4 Tisztában vagyok azzal, hogy mi a kalandjáték és mi a szerepjáték lévén nagy valószínûséggel én már akkor a Balck Cryptet meg a Dungeon Mastert toltam, amikor Te még bõszen csengõztél.
Ki kell hogy ábrándítsalak. Azzal hogy megrendelted azon kívül hogy egy szép dobozos eredeti játék tulajdonosa leszel sokat nem nyersz. A magyarítás hála az eredeti játékon lévõ buzi védelemnek ugyanis csak és kizárólag a warez verzióval használható! Az eredetivel nem fog tudni magyarul játszani!!!
Ki vitázik? Én jó szándékúan szóltam hogy tudj róla ha esetleg még eddig nem! Attól hogy nem érdekel a fordítás attól még nem ilyen stílusban kell közölni! Én is megveszem amivel játszom de ennél a játéknál nem titkoltan sokan ezért nem vették meg. És igen dolgozom és sokkal régebb óta mint te!
Ahhoz nincs küldetés. Mind a három amulett ugyanabban a barlangban van (egyik például egy totem szájában, egy kis dobozban). Miután megvan mind a három, cipeld el a központi helyiségbe egy szobor elé (a szörnyet formáló szobor elé, ami mellett két ilyen cserepes növény is van), nyisd meg a felszerelésed és West-East-South sorrendben használd az amuletteket, erre megkapod a North amulettet, amit viselj egészséggel:)