Köszi. Igazság szerint nem is próbálkoztam csak elõször mikor megvettem a játékot és végignyomtam. Akkor dúltam-fúltam magamban hogy nem mûködik. Szóval azóta már van erre lehetõség. Fasza. CSak azért mert újra feltettem a játékot(nem tudom megunni) de én simán autorun-al magyarul telepítettem aztán átírtam egy .ini fájlban a nyelvet angolra. Így is tudom még frissíteni?
Elvileg mennie kell a frissítésnek úgy is, a patch tartalmazza az eredeti angolt is, mondjuk én alapból angolul is telepítettem. De -gondolom- úgyis az ini-ben nézi meg, hogy milyen nyelvet használsz. A problémát az okozza, hogy más-más másolásvédelem van a CDProjekt által és a nyugaton kiadott verzión, nem hiszem, hogy maga a telepítés nyelve bekavarna valamit.
Érdekes, hogy az Assault Rifle-t újratölti amikor a kódexben olyan szépen le volt vezetve, hogy miért nem kell újratöltögetni a fegyvereket. Viszont tetszik az új fegyverhang
Jó játék lesz ez ha megoldják valahogyan azt az idióta bolygófelderítõs játékot benne. Nem is lenne ez rossz ha a játék jelezné valahogyan még a csillagtérképen, hogy voltam-e már azon a bolygón, aszteroidaövön mert azért az vicc, hogy papírra kell írnom, hogy miket jártam be :)
Sajna a lövöldözés is monotonná és (pl soldier-rel?) rendkívül egyszerûvé is válik magas szinten, nem nagyon van kihívás.
Ha ezeket megoldják és mellétesznek egy legalább olyan jó történetet mint ami az 1-ben volt akkor ezt is meg fogom venni.
Meg jó lenne, ha a kisbolygókon, bolygórendszereken több értelmes küldetés is lenne... nemcsak abból állna, hogy derítsd fel az ásványokat meg ilyenek
No igen. Inkább legyen fele ennyi bolygó de azok rendesen megcsinálva, igazi kolóniákkal, városokkal, esetleg valami növényzettel és ne ugyanarra a dombos-hegyes alapra felhúzva egy zöld vagy vörös textúra...
neeeeee, ezt neeeee, miért Garrust és Wrexet?? :( Amúgy én emlékszem rosszul, hogy Garrus visszament a "fantom kiképzõbe", így nem is lehetett velünk.
Na de kérem, hosszú órákat öltem abba, hogy a Shepardom megdöntse Ashley-t és a második részben ugyanez volt a tervem. Nem kell nekem új románc opció minden részben, nem vagyok én James Bond. :)
Ashley meg Kaiden alapból nem lehet benne a második részben, mivel egyikõjüket hálálán kell hagyjuk. És mint tudjuk két játékos van, két választással. Õ mindenképpen odavesztek:(( Kár értük, jó karakter volt minda kettó, s szinkronjaik faszák voltak. Garrus, Liara nyugodtan ott lehetnek a második részben, bár Wrex kétséges, hiszen õt is le lehetett lõni, de az már mellék küldetésként fogható fel.
Már miért ne lehetnének? Mivel ott a mentés az elsõ részbõl így még nyamvadt dialóg se kell hozzá mint anno a Kotorban. A játék majd látja, hogy én Kaidan-t nyírtam ki, hát akkor lesz Ashley. Mivel mindegyik humán és mivel karakter-specifikus párbeszédek csak a Normandy-n zajlottak /és volt belõlük max fél órányi szöveg/ így aztán marha egyszerû beletenni õket. A Kotor 2ben is ott volt Carth és Bastila ha a jó oldalt választottad az elsõ részben. Nem túl sokáig voltak, de a lényeg hogy megoldható a dolog. Fõleg mivel az egyértelmûen ki lett jelentve Bio fórumon, hogy az elsõ rész románcai /igen, így többes számban szóval nem csak Liara/ valamilyen formában folytathatók lesznek. Ash/Kaidan is románc.
- We have not forgotten about the squad members from ME1. Whatever role surviving ME1 squad members play in ME2, they will be treated with respect. We want people to look at where those followers are now and say, "Yep, that's what they'd do."
- In some cases, it is possible that squad members from ME1 could end up in your ME2 squad. Again, we're trying to approach this with respect for the characters. Nobody is being clumsily shoehorned in or casually written out. All surviving squad members are at least present as NPCs with important story roles.
- BioWare is not currently giving details about which squad members may possibly join up with Shepard. We hope that part of the joy of ME2 for people who played the first game is seeing what has happened to people you cared about over the last two years, and we don't want to spoil that.
Az aszári úrnõt ne felejsd ki, õt is meg lehetett fektetni.
Már bemásoltam errõl tegnap egy szöveget. Amúgy meg szerintem az az újság értett félre valamit. Meg van egy ilyen is:
Recently Now Gamer posted an article after interviewing Casey at E3. In this article they say something about Mass Effect 1 NPCs not being in Mass Effect 2. This was incorrect, but a lot of forum readers got very upset over this as they did not know it was not correct.
Lehetséges. Õszintén szólva nekem tökmindegy. Azt sokkal fontosabbnak tartom, hogy az elsõ részben hozott döntéseim kihassanak a második részre. Ha mellette újra nulláról kell fejlesztenem a karaktert az nem zavar.
Tudom. Aztán persze kiderül, hogy ebbõl mennyi igaz mert õszintén szólva nehezen hiszem el, hogy a harmadik részben majd figyelembe veszi az elõzõ kettõ összes fontosabb döntését.
Miért olyan nehéz elhinni? A mentésekbõl simán ki lehet venni a történetet, hogy hogy zajlott... a 2 után meg csak a 2 mentései kellenek, mert azok "tartalmazzák" majd az 1ét is egyben.
Attól függ milyen jellegû döntések lesznek. Az elsõ rész játék végi döntéseit nem nehéz belevonni a kettõbe mert nem voltak olyan komolyak. A befejezés lényegében nem változott. A Tanács élete vagy halála semmi extra, a skinjüket kell cserélni ha meghaltak aztán kész. Udina/Anderson sem olyan komoly, annyit nem szerepelnek majd, hogy ne lehetne kétszer felvenni ugyanazt a szöveget a színészekkel, aztán ha én Anderson-t raktam a Tanácsba akkor õ legyen nálam. Az már komolyabb, hogy kit hagytál meghalni, de még az sem egy megoldhatatlan feladat. Viszont a második részre jóval komolyabb, nagyobb befolyással rendelkezõ döntéseket ígértek /többek között egymástól teljesen eltérõ befejezeséket/. Ezek után nehéz elképzelni, hogy a harmadik részben mindezt figyelembe vegyék. Vagy kijönnek 6 DVD-n, 3 különbözõ történettel...
Te csak ezeket látod a döntések mögött, hogy mennyi munka van benne? Nem is gondolod, hogy a sztorit is befolyásolhatják a döntéseink? Egyébként pontosan az a tervük, hogy az elsõ részbeli döntések a 3. ra is hassanak. Azért nyilvánvaló, hogy nem az alapsztori módosul.
De épp ez a lényeg, hogy az én döntéseim befolyásolják a sztori kimenetelét. Te ha másképp döntöttél akkor azok már másképp befolyásolják a sztorit, és ha a döntési lehetõségek kellõen különbözõek akkor két teljesen eltérõ történetet/befejezést kapunk. Valaki pedig kap egy harmadikat, más egy negyediket stb. /feltéve, hogy minden igaz amit a második részrõl mondtak eddig/. Ami nem baj ha van egy játékod. De van egy folytatásod aminek az elõzõ rész miatt van jó pár, egymástól teljesen különbözõ kiindulópontja aminek befolyásolnia kellene az új rész történetét is. Mint mondtam az ME 2 esetén ez még sima ügy mert nem voltak komoly döntések. De ha ebben a részben lesznek akkor kíváncsi leszek azt hogyan oldják meg a harmadikra. Az alapsztori nyilván nem módosulhat de az elágazások igen és a harmadik részre azért elég nehéz lesz már csak fejben tartani nemhogy leprogramozni minden egyes döntést és annak a következményeit.
Tegyük fel például, hogy én hagytam élni Wrexet, Ashley-t /vele románcoltam is/, megmentettem a tanácsot és Anderson-t javasoltam tagnak. Ha tényleg számít az összes döntésem akkor nálam az ME 2-ben fel kéne tûnnie Wrex-nek, Ash-nek /plusz a románcnak/, ugyanannak a Tanácsnak és Anderson lenne a negyedik tanácstag. Akkor ehhez még vegyük hozzá a második rész /állítólag egymástól nagyon különbözõ/ döntéseit majd és már az is megtörténhet, hogy lesz aki totál más karakterekkel/Tanáccsal stb. fut össze a harmadik részben mint én /mert másképp döntött/. Nem állítom, hogy nem megoldható de jó kis meló lesz az biztos.
Nem tom, szerintem azért nem lesznek olyan nagyon különbözõ befejezések a 2-ben. De szerintem ez az 1-ben is jó volt így, hogy sok féleképpen el lehet jutni ugyanoda. Gondolom itt is nagyjából ugyanaz lesz a befejezés, csak kicsit fognak eltérni.
Amiket említettél azok a momentumok, nem annyira befolyásolják a történetet, tehát pl.: Ash ott van, akkor nem megy el a történet más fele, ez csak egy kis apróság a sztoriban amit nem nehéz megoldani(bár remélem nem csak skin eltérés lesz). Viszont a sztorimódosító döntéseket a 2. ba ígérik, így nem kell 2 játékon keresztül vinni.
Hát még nem jelentették ki egyértelmûen, hogy egyszerre jön PC-re és konzolra de az EA általában egy idõpontra szokta idõzíteni a megjelenéseket /emiatt szívunk mi most a Dragon Age-el/.
megnéztem nem bírtam megállni, az a spektrum kijelzõ a bolygó szkennelésnél elég wow :) Valszeg a többi játékfejlesztõnek eléggé betehet hogy ennyire magasra teszik a mércét ,yess
lényeges különbség az hogy míg egy mass effecthez untig elég a toolsetekre, tartalomkreációra kihegyezett unreal engine , MW-hez pedig ugyanaz eléggé FAIL kategóriát jelent
Isten lesz... Fõleg a még jobban filmes párbeszédek tetszenek a legjobban, meg az átalakított HUD, meg a... meg a... minden :D Ez is tuti vétel lesz, mint az egy. Csak remélem, az ea gondol majd az elõzõ részre, és nem 12-13K-ért lesz megvehetõ.
nemtom most vegyek -e TV-t és játszam végig megint minél többféle ending-el vagy várjak amíg jön a 2
Nekem a gampley videók alapján a dragon age játékmenete meglehetõsen primkónak tünt , gyepálás ment , ahhoz képest a ME egy taktikai kánaán? Nincs igazam?
Idióta EA... úgy szétcseszik a játékot, ahogy van. Az elsõ rész 8000Ft-ja helyett lesz 11.000, ráadásul lehet, hogy nem is honosítják?! Hát kapják be, tényleg :) Remélem, ez csak valami tévedés... Négy játékot vártam. A saboteurt, amirõl kiderült, hogy iszonyatosan árkád lesz, a cod:mw2-t, aminek elõrendeltem a fémdobozos verzióját, aztán bejelentették, hogy nem lesz fémdobozos verzió pc-re, az assassin's creed 2-t, amivel eddig semmi gond nincs, és a mass effect 2-t, ami, úgy látszik, drágább lesz, és az se biztos hogy magyarítják... Fasza...
EA-nél minden játékot magyarítanak, nem? Szerintem még csak nincs hivatalosan megerõsítve, hogy magyar lesz, és azért írják, hogy angol nyelvû.
" Akik esetleg abban reménykedtek, hogy az elsõ részben szénné tuningolt Shepard parancsnokot irányíthatnak a második részben, el kell keserítsük. Shepard koma tulajdonságai ugyanis nulláról indulnak megint. A BioWare szerint a Mass Effect 2 sztorija majd magyarázatot ad arra, miképpen lett a hõsies Shepard parancsnok újfent mazsola, és nem kell félni attól, hogy a szokásos amnézia mûsorszámot kapjuk az arcunkba.
A BioWare olyan szinten átvariálta az egész fejlõdésrendszert, és a tulajdonságokat, hogy egyszerûen képtelenség lett volna az elsõ részben megszerzett skilleket a Mass Effect 2-be implementálni. Azért a mentett állásainkat ne dobjuk el, hiszen például a beállítottságunk megmarad, nem kell újra összegyûjteni a renegade pontokat. Aztán ugye az is számít, a régi csapatból ki maradt életben, és ki az aki elhullott. "-gs
Ezt is ugy megkeverik hogy már nem lehet kiigazodni rajta...
Magyarítani fogják, EA mindent magyarít. Én inkább abban reménykedem, hogy a magyarítás mellett meghagyják az angolt is választható nyelvként.
hát amikor jött a döntéshelyzet én már akkor is kõkeményen elgondokodtam rajta hogy nem mentjük meg a councilt , kövi végigjátszásomban tuti kimaradnak a jóból :)).Akárcsak Ashley, õ mindig kimarad mert õ már csak egy egy tipikus redneck, és még a külleme is rajos , hogy örültem mikor ott lehetett hagyni , aviszontlátásra
megfigyeltem hogy most hogy másodjára játszom (néhanapján, hardcore adept újonc ) , már a drótot sem adom le a councilnak küldik után, tök fölösleges, na éés azok a dialógusok finoman szólva nem tetszettek elsõre sem, gyakorlatilag semmi értelme nem volt leadni soha .Ami Pl . tetszett hogy a földiek meginterjuvoltak egy ízben, meg a rádió hírek . A councilt leszarom és ürszemét lesz belõlük ezúttal.
Pedig ha renegade vagy akkor igencsak érdemes beszélni a Council-al, olyan beszólásokat lehet nekik megereszteni, hogy öröm nézni. :)
Bizonyára így van, hallottam, hogy sokat dícsérték. Csakhogy az a helyzet, hogy engem zavar ha akár csak egyetlen hibát találok vagy mondjuk valamit nem úgy fordítanak ahogy én tenném. Meg rohadtul idegesített, hogy az idegen neveket is magyarították. Aszári? Na ne már. Egyébként nem baj ha magyarítják, sõt jó mert így az is játszhat vele aki amúgy kihagyná csak nekem meg hagyják meg mellette a lehetõséget, hogy angolul vigyem majd.
na látod ezt bizony jó tudni. De ez még nem a totál renegade karakterem lesz , most racionálisan fogok játszani, ahogy esik úgy puffan, utána ha végeztem kimásolom a mentést és végigtolom insane-n full felszereltséggel akkor jöhet a nemulass :D
Már így is vannak olyan dolgok a játékban,amik szerintem design szempontjából abszolút nem illenek a játékba,de ez kiverte a biztosítékot... Nem szép,nem masszeffektes,no.