A Denevérember kizárólag harci tudását és válogatott eszközeit kamatoztatja ellenfelei semlegesítésekor.
Március közepe tájékán bemutatták a Batman: Arkham Asylum végleges dobozképét, melyen sokak legnagyobb megdöbbenésére PG13 besorolás kapott helyet. A játékok osztályozásáért felelõs bizottság közleménye szerint Batman semmilyen helyzetben sem fosztja meg ellenfeleit nyomorúságos életüktõl. Elmebetegekkel folytatott összecsapásai során különös figyelmet szentel a humánus eljárásoknak, ennek értelmében minden útjába akadó pszichopatát agyonver, esetleg valamely csodakütyüjével megpiszkálja törékeny testüket, azonban kezéhez nem tapad vér. Amennyiben agyvelõben és egyéb folyékony nedvekben terveztetek lubickolni, a Batman: Arkham Asylum helyett érdemes valami másba befektetni. Mindenesetre érdekes az ESRB döntése, ugyanis erõszakos elemekkel bõven találkozhatunk a játékban, sõt, említést tettek provokatív nõi öltözékekrõl, mély dekoltázsokról és néhány otromba megnyilvánulásról.
Szerepjáték elemekkel dúsították a Batman: Arkham Asylum játékmenetét, tapasztalati rendszer alapján fejlõdhetünk.
A napjaikban futószalagra kerülõ akciójátékok többségét megbolondítják könnyed szerepjáték elemekkel, így a tisztelt felhasználók mélyrehatóan megismerkedhetnek választottjuk virtuális környezetével és többek között saját ízlésünk szerint formálhatják terelgetett karakterüket. A Rocksteady Studios boszorkánykonyhájában testesedõ Batman: Arkham Asylum játékmenetébe RPG elemeket fecskendeztek, melynek mûködésérõl maguk a fejlesztõk beszéltek egy dániai illetõségû magazinnak. Bõregér barátunk tapasztalati pöttyök gyûjtögetése segítségével új képességekre és meghatározhatatlan segédeszközökre tehet szert. Batman számára elengedhetetlenné válik, hogy kiaknázza high-tech kütyüi elõnyeit, ugyanis számos ellenfelét képtelen legyõzni puszta erejével. Az Eidos felhozatalát színesítõ Batman: Arkham Asylum ígéretes produktumnak tûnik, kíváncsian várjuk, milyen technikai segédeszközökkel kergeti õrületbe amúgy elmebeteg kispajtásait.
"Újabb pletykák érkeztek a The Dark Knight játékadaptációjával kapcsolatban: az Australian Gamer értesülései szerint a játék fejlesztését leállították. A játékot a Pandemic ausztráliai kirendeltsége fejlesztette évek óta, ám miután a munkálatok egyre költségesebbek voltak, eredmény pedig nem igazán volt, a The Dark Knightot törölték, a csapatot pedig feloszlatták. Mindez persze erõs pletyka, hiszen a másik oldalon állandó ígéretek hangzanak el az új játékról, melynek megjelenése a filmmel együtt lett volna esedékes. A Pandemic vezetõsége nem erõsítette meg a híreket, de mégis elképzelhetõ (és inkább reménykedjünk ebben a verzióban), hogy azért késik új kedvencünk játékváltozata, mert másik stúdió fogja befejezni a projektet."
Él az oldal. Sok infó viszont nincs a játékról. Ha jól értettem az egész játék az Arkham-ban fog játszódni, úgy gondolom ez lesz a veszte a játéknak. Sokkal jobb lett volna egy olyan GTA-s környezetet és játékmenetet teremteni, mint amit a Spider-Man-ben láttunk. Egyébként én arra számítottam, de csalódnom kellett. Na de ettõl még lehet jó, reméljük...
Meg azt olvastam olyan lesz a város bejárahtósága mint a Pókember 3-ban ami volt. Akkor sirály lesz, darkos jelleggel.
+Fav
jól hangzik
Sajnos egyelõre meglehetõsen szûkmarkúan mérik az információt, de azt már tudjuk, az Emmy-díjas Paul Dini (a nagysikerû rajzfilmsorozat írója) által felvázolt történet egy rabszállítással kezdõdik, ami nem egészen úgy sikerül, mint ahogy azt a hatóságok eltervezték, s így Joker hamarosan egy seregnyi bûnözõ élén találhat ki különbözõ halálnemeket, amivel álruhás nemezisét a könnyfakasztóan megható viszontlátás esetén megörvendeztetheti.
Phil Roger, az Eidos Interactive CEO-ja szerint olyan akció-kaland készül, ami mind a játékosoknak, mind a rajongóknak megelégedésére szolgál. Batman-t ilyen formában még sosem láthattuk egyetlen játékban sem, s a boldoguláshoz egyaránt szükség lesz Bruce Wayne intuitív nyomozói képességére (ne a Sherlock Holmes-féle deduktív logikára gondoljatok), és kiemelkedõ közelharci ismereteire. Marin Tremblay, a Warner Bros. Interactive Entertainment elnöke a szemkápráztató grafikát és a sötét, hangulatos atmoszférát emelte ki, miközben a 2009-ben megjelenõ projektet méltatta. A célplatformok között a PS3 és az X360 mellett a PC-t is megtaláljuk. A kiadásért a Warner és az Eidos közösen felel majd. Elõbbi Észak-Amerikában, utóbbi a világ fennmaradó részén teríti a további információk hiányában egyelõre ígéretesnek tekinthetõ projektet.
+ fav
A Gameinformer hasábjairól értesültünk róla, hogy az Eidos gondoskodó felügyelete alatt készül egy Batman-játék, amely az Arkham Asylum alcímet viseli.
Arkham Asylum, a hely, ahol Gotham City legveszélyesebb és legõrültebb bûnözõit tartják fogva. Egy egyszerû rabszállítással kezdõdik minden, ami nem is megy olyan egyszerûen. Batman legveszélyesebb ellenségei kiszabadulnak, s a városban próbálják végrehajtani õrült terveiket. Az Eidos megbízásából a Rocksteady Studios fejleszti a játékot, a történet alapja pedig a fentebb leírt esemény. Az információk szerint remek történetre számíthatunk, mert nem más a felelõs érte, mint Paul Dini, akinek az animációs sorozatot is köszönhetjük. A technikai háttérrõl annyit, hogy a játék alatt a már jól ismert Unreal Engine 3.0 dübörög, így a látványra nem lehet panaszunk. A Gameinformer információi szerint sokkal komorabb hangulatra számíthatunk, mint az eddigi játékokban, megismerhetjük Gotham City sötét oldalát. A fejlesztõk nagy hangsúlyt fektetnek a harcokra, így a fõhõs a legkülönfélébb módon tudja likvidálni ellenfeleit. Megjelenés dátumot még nem tudunk, reméljük jövõre már a boltok polcaira kerülhet a Batman: Arkham Asylum.