Mé'? Az egereden hány gombot nyomogatsz? Látványtól gondolom elég rendesen szûkült a popsid, hogy HOPPÁCSKA, hát ilyet még nem láttunk a pécccén. MHAUASHHASHAHAHA
Mert létkérdés konzolnál, hogy jól fusson, onnan jön be pénz és nem a gépbõl. Sõt a hatalmas kezdeti veszteségeket is csak ezzel tudják ellensúlyozni. PC-s hardware-ken meg nem veszteség van hanem nyereség már alapból. Egyébként most néhány játékot leszámítva, (720p-ben no AA-val, medium textúra) elég sok játék hasít egy közepes gépen. PC-n sokan abba a hibába esnek, hogy csutkára akarják a grafikát feltolni, persze, hogy drágább úgy mint a konzol.
A konzolos CPU-k meg még azért nem rosszak. Xbox-nál 3db 3GHz-es mag, PS3-nál meg cell. Erre lövik be az egészet. PC-nél meg a sok RAM-ra meg VGA-ra kell/kéne.
Talán mert nem optimalizálva van, hanem butítva. Kisebb felbontású textúrák, kevesebb tereptárgy, egyszerûbb modellek, meg annyi blur, hogy ezeket elfedje.
én azt nem vágom, h ha 6éves konzolon képesek ilyen szintû optimalizálásra, akko pc-n miért nem? oldják meg...nehogy már egy fostrágya gépen ugyanolyan/szebb grafikát állítsanak elõ, mint egy high end pc-n
Jajj, szegény kis büdös pécééseeeeeeeeek :DSDDSFDSFDSGSFDG
Nem vágom h a konzolosok mire verik a faszukat. Az lassan 6 éves õsrégi, csigalassú hardverre? :D Most komolyan, ha nem optimalizálnák a játékokat konzolra, akkor szerintem szaggatás lenne. :D
Mert ugyebár mennyi pécés játék veri agyon a GOW+UC2+KZ2 bagázst... ha ez a toporgás, akkor nekem megfelel!
A listákon nincs rajta minden, pc exek el sem férnének, az egy általánositás hogy darabra hány jön ki, hogy ezek közül kit mi érdekel az már egy másik dolog. A GT5, Uncharted, Gears of War 3, Forza 4, Witcher 2, meg mondjuk legyen a Total War az igazságért. Ezekbe millószor több munka van mint a sok csak van egy cím és lehet 10 ember megveszi játékokban.
Másrészt ne feledjük bármennyire is nehéz lenyelni a gombócokat az X360 mellett az sokat nyom ám a latba, hogy az egyetlen ami kooperál mind2 nagy nextgen platformmal. Olyan játék kevés van ami csak PS3 és PC-re jön ki, szóval akinek van X360 az igaz hogy kevesebb igényes exel tud játszani, de elõnyt élvez ha kijön egy multiplatform játék. Ezmellé még adjuk hozzá hogy a demo-k meg dlc-k szinte 20-25%-ban lehet keveset mondok elõbb jön a boxra.
Nem a másik 2 platformot akarom ezzel megbántani, de ez így van jobb tudni, és nem csak netrõl böngészett címeket felsorolni, persze ráadásul úgy hogy néhányat kihagytok.
Valamint ez a téma pár éven bellül megszûnik majd! Jobbanmondva nem megszünnek hanem a sony meg microsoft játékok lesznek majd egyedül platform excluzívak. Ahogy megannyi cím multis lett innen hol meg onnan egyre jobban elhomályosodik majd a határ.
Az Xbox azért van egyenlõre nyomva, mert könnyû fejleszteni rá, és ha konzolra nyomnak valamit azért kerül be a támogatásba, ha meg pc-vel kooperál akkor meg a microsoft végett meg hogy dx-be fejlesztenek rá. Gondolom ha másban nem is ebben egyet ért velem mindenki. Platformokat utálók is, meg akik szeretik azok is. Egyszóval elõnyt az xbox élvez legtöbbet.
De gondolom szeretnél rá flémelni majd, gondoltam akkor most tied a placc. :)
Nyomatom, kétséged ne legyen felõle! És tényleg úgy az igazi, nem görnyedni a bélyegmonitor elõtt és WASD-t tiporni. :P
Az elsõ rész? Mármint a pécés kollégák utolsó bástyája, ami épp ma dõlt romba, hogy már demót se kapnak az új részbõl? Sajnos nekem kimaradt, nem tudtak bepalizni, hogy rádobjak 100-200 ezret a gépemre, hogy elvánszorogjon az az egyetlen játék.
Szerencsére volt helyette 20 másik jobb, amivel elfoglaltam magam. ;)
Azt szokás elfelejteni Duke-kal kapcsolatban, hogy elõtte néma hõseink voltak, nem pofázott a karakterünk. Duke meg igen, és ez akkoriban újdonság volt. Ma már baromira nem az. Ha maga a játék csak erõs közepes lesz, nem pedig valami elképzelhetetlenül kiemelkedõen fasza, akkor bele lesz taposva a földbe.
AZ lehet, de latod , hogy mennyi idiotabol all a konzolos vasarlokozonseg. :D Eveken at el sem lehetett mozditani a top1 poziciobol a Wii-t. Minden teren lepipalta eladasi adatokban a konkurenseket egy sokkal gyengebb eszkozzel.
Olvasd el ezt az elõzetest a Shift 2-rõl. A legjobb autós cucc lesz tartalomban, ami tolható PC-én is, ráadásul erre a platformra a legjobb választás mevenni. TCM: Shift 2 elõzetes Megjelenés: március.
Ezért tartok konzolt, hehehe.
Mellesleg eleve normális autós játék nem jött a PC-re egy ideje. A Shift fasza volt, de régi már, a TDU szintúgy.
Az NFS:HP is karaj, csak épp nem egy kategória a fenti címekkel.
Hát igen, ez jól mutatja, hogy a PC-nek van a jövõben is létjogosultsága, idén is rengeteg exkluzív és multiplatform jön rá, ami érdekel, és a listában sem szerepel minden, de azért egész jó összeállítás.
Wii meg számomra nem nagyon létezik, mint játékplatform, 4 év alatt kb semmire nem használtam, csak párszor bohóckodni, de valahogy még mindig nem adtam el, csak porosodik.
Ezen a pályán. Máshol meg mást csináltunk, minden pályára volt leosztás, hogy ki milyen kaszttal jön, mit csinál. Jó taktikával gyõzhettünk úgy is, ha az ellenfél egyéni skillekben jobb volt. A lényeg, hogy volt LEHETÕSÉG mást csinálni, mint agyatlanul rohamozni az ellenség arcába. BC2-ben nincs.
Nem, azt mondom, hogy ha relatíve fillérekbe kerül egy játék, akkor még ha meg is vetted, de szar, akkor nem okoz lelki törést, ha nem játszol vele. Pl az ArmA2-vel így vagyok én most, 1995HUF-t áldoztam rá, de sajnos a játszhatatlanságig bugos. De mivel "óccsó" volt, minimális kellemetlen szájízzel fogom uninstallni, és soha többet felé nem nézni. Ha teljes áron vettem volna meg, akkor lehet, hogy még erõltetném egy darabig.
CSét sokat toltam '99 és '01 közt, aztán jött a BF42, amire azonnal át is tértem, azóta nem láttam CSét. Amint lett alternatíva, hagytam a francba. Népszerûségét meg a "jókor, jó helyen" effektnek köszönheti. Egyébként ott is bejátszik az egyszerû=népszerû képlet, rengeteg embert ismerek, akik anno CSéztek, de se elõtte, se utána gyakorlatilag semmilyen számítógépes játékkal nem játszottak. Egyébként egy bughalmaz fos, Gooseman nem igazán értett ehhez a programozás témához. Fegyverbuzi, a fegyvereket jól lemodellezte (persze bal kézre, mer' miért is legyen értelmes), aztán eddig tartott a tehetsége. Egyébként ennyi anno elég is volt, nem volt konkurenciája...
Jah hogy megkerültétek az ellen csapatot ez a nagy taktka, meg a mortar amivel belöttétek az egész pályát ez nemsemmi, de a mortaros részét nem csodálom hogy kiszedték. COD-ban ugyanilyen taktika van csak azt SD-nek nevezik.
Inkább Battlefield Vietnamból mondok példát. Volt egy pálya, a Hue '68 Látszólag szimmetrikus map. Mindkét csapat a hídjáról kezdi, kap ott páncélozott csapatszállítót, tankot, dzsipet. De ez a map nem szimmetrikus, középre és a bal felsõ sarokba a vietnámiak jutnak el hamarabb. Két azonos erõsségû játékosokból álló csapat esetén a jellemzõ lefolyása a meccsnek az volt, hogy a vietek befoglalták a hozzájuk közel lévõ pontot az utcán, a közepét, és a pagodát balra fenn, befészkelték magukat, és várták, hogy az amcsik lepörögjenek. Aztán oldalváltás, és ugyanez fordítva, az döntötte el a meccset, hogy melyik csapat verte el jobban az amcsikat pontban.
Nos, mi újítottunk "picit" amcsi oldalról. Nem a triviális megoldást választottuk, hogy daráltassuk magunkat középen és északon. Teljes erõvel megindultunk a fõbázisukra, beúsztunk a híd alá, és kirántottuk a seggük alól a fõbázist(így bukták a tank spawnt), aztán elfoglaltuk az utcát jobbra. Így amcsi oldalról is összeállt a 4-2-es zászlóarány, és a vietek lepörögtek.
Az ellenfelek általában annyira meglepõdtek ezen, annyira másra voltak felkészülve, hogy teljesen széthullottak, nem tudták összeszedni magukat a pálya végéig. Hiába lõttek jobban esetleg, egyszerûen nem tudtak mit kezdeni a kialakult helyzettel.
Az már csak hab a tortán, hogy pl ezen a pályán volt egy emberünk, aki egy megfelelõen elhelyezett mortárral be tudta lõni az egész pályát, és gyakorlatilag oda adta a tüzérségi támogatást, ahová kértük (teljesen manuális mortar volt, kézzel kellett vele célozni, az arc kinyomtatott kb 15 screenshotot, hogy merre kell néznie ha az adott helyre akarja küldeni az áldást). Pl az ellenséges híd tetejét meg tudta szórni, hogy amikor lent úszkálva foglalgatunk, az esetlegesen hazaspawnoló embereket kinyírja, hogy azok ne tudják blokkolni a foglalást.
Ez az összetettség, ez a csapatmunka alapú játékmenet az, ami nyomokban sem található meg ebben az új BFben.