Jó, hogy téged lekötött és elvoltál vele. Megnéztem pár gameplay videót és anélkül, hogy megsértenélek: ez tipikus konzol cucc. Ez Pc-n nem lenne siker. Tipikus látvány game nagy szörnyekkel, három méteres karddal, mindenféle ugra bugra kombóval, stb.
Szerintem a Pc és a konzol játékosok nem egyformák.
+ Nagyon jó a story és a benne levõ karakterek! + WAR akivel vagyunk egy vérbeli kik szám essz, még a GeoW izompacsirtákat is kis ujjal kettétöri:) õ maga az ERÕ! + Végig hangulatos játékmenet, változatos helyszínekkel. Van hogy csatornába és szük helyeken kell masírozni a föld alatt, van hogy hatalmas nyílt területeken. + Nagyon jól ötvözi a játék az akciót és a kaland elemeket. Egy kis harc majd egy kis tili toli, kapcsolgatás, kulcs keresés, ugrálgatás, falmászás különbözõ szerkezet beindítása stb... tehát puzzle elemek amik mindig megtörik a darát így az nem unalmas sosem. + Maga az akció része egy gombos is lehet, nem kötelezõ tulzásba vinni a kombókat, amibõl van szép számmal és amik fejleszthetõek és vásárolhatóak a megszerzett lelkekbõl. A fegyver arzenálunk a játék folyamán bõvül, van mibõl választani és lehet azokat tápolni a megszerzett skillekkel. + Kiemelkedõ a zene, a szinkron és a cutscane átvezetõk, amik olykor epikus magaslatokba emelkednek és mindegyikben van valami olyan plusz részlet amitõl elismerõen csettint az ember, ez egy egy látványos kis jelenet, vagy kamerállás stb... + Tartalmas. Van mit gyüjtögetni és felfedezni, ámbár ha minden ládikát az ember megtalál akkor könnyûvé is válhat Normalon mert olyan erõre tesz szert ami szinte halhatatlanná teszi az embert, szóval érdemes Hardon nekiállni, persze a játék eleje kellõen nehéz és kihívásokkal teli, viszont én mindent gyüjtögettem és annyi élete volt a végére WARnak hogy simán legyõztem a fõbossokat. + Egy nyitott világa játszunk ahol vissza lehet menni bárhova és egyes titkos helyek csak a késõbb megszerzett képességekkel nyithatóak, érhetõek el, de ezek tápos ládikák meg kincsek amikrõl fentebb írtam.
+ frémmel nincs különsebben gond ahogy a képminsõséggel sem, kellemes a látvány, és sokszor szemettgyönyörködtetõek a helyszínek, mert hatalmasak és kidolgozottak "mûvésziek", illetve nem sporoltak az ilyen olyan effektekkel ( nem mósön blúr, mert az nincs ) + buggal nem találkoztam + a játék befejezett, DLC sem lesz, mert minden benne van cakk pakk elejétõl a végéig + hosszú, nekem 20óra 51perc 22másodperc volt +++ nem nyomták tele QTEvel, pedig megtehették volna mert adja magát, de nem tették, hála az égnek!!
- képtörés zavaró lehet az elején - sajnos vége lett:(
Akkor játssz JRPG-kkel! A Lost Odyssey-t pl. imádni fogod.
Zó: "KotOR-hoz képest talán, de szerintem hardon sem túl nehéz. Nem is értem, hogy honnan jött ez a felvetés."
Hááát... azért mikor megérkezett a sajtópéldány, és nagy vagányan nekiestem a normál fokozatnak, igencsak elcsodálkoztam rajta, hogy mennyire összetett és nehéz a harc. Nagy veteránoknak nem okoz súlyos fejfájást a nehéz beállítás sem, de egy átlagosan edzett gamer bizony szívhatja a fogát, pláne ha opcionális tartalomról van szó.
Encore: "Nem fogok letörni, ha nem lesz. Van helyette más."
Nem is kell letörni. Szvsz nem egy olyan nagy dolog.
Hát kotort szarrájátszottam mindkét részt de a DA azokhoz képest jóval nehezebbnek éreztem, NWN-nál is. De lehet csak azért mert megköveteli nagyon a crowd controlt játék közbe meg mása fejlõdési rendszer, nem tudom.
Én pont ezt szerettem a Tomb Raider Annyversarybe, ha kell 2 órát agyaltam rajta hogy kell továbbmenni de bele nem néztem volna a guideba. Prince of Persiával dettó. Jobb érzés mikor magad jössz rá, de ha valaki végigrohan egy gammán az az õ szíve joga.
Persze Gothicnál pl nem az elakadásra gondoltam hanem xp maximalizálásra minden egyes apróság tudására ami segít a játékban.Az Rpgk könnyûsége meg köztudott,gothic meg különösen grindelsz amit csak tudsz és félisten karid gond nélkül lesz késõbb...és az összes rpgre igaz,: 1,vagy grind alapú:minden eltakarítasz akkor reggeli fogmosás nehézség,ellenben nem tisztitod ki a térképet késõbb szivás 2,felszerelés alapú:tudod hol vannak a jó cuccok megszerzed null probléma 3,skill pont alapú:tudod mire kell pontjaidat nyomni,tudod mire nem...gyerekjáték...
Nekem sincs bajom a régi játékokkal különösen a 2001-2004 közöttieket szeretem.De hogy a mapot meg kelljen rajzolni újat utoljára 90-es évek elején láthattunk példát és az bizony kellemetlen...
Mivel sok küldetés van néha megesik, hogy az ember segítséghez nyúl, ha valami nagyon nem megy, de ez szerintem nem gond, mivel egy halom másik missiont segítség nélkül oldottál meg.
Egyébként semmi gondom a régi játékokkal (hála az égnek). Mint mindenkinek, nekem is sok sok játék kimaradt régebbrõl, ezeket összeszedtem és tároltam és most is játszom velük. Például anno a morrowind kimaradt. Épp most telepítettem fel két napja. És sorban állnak a régebbi játékok, amikre anno nem volt idõm. Mivel válogatós vagyok, így ma már ritkán jelenik meg az ízlésemnek való játék, jó ha évente 2-3 akad.
Gothichoz nem használtál Walkthroughot vagy FAQ-t?
Azok a régi rpg-k borzalmasan elavultak,szerintem részedrõl is anyázás lenne ha mai játék egy ilyen map nélküli rendszert használna,vagy mosolyogva örömködve rajzolnád a térképet?:)
Most viszont felértékelõdött a szememben a Fable 2. Kár hogy nincs (még) Pc-re. A gothic-okban is ezt szerettem, hogy nekem kellett megtalálnom valamit nem egy nyíl mutatta, hogy merre menjek. Idegen vagyok egy idegen világban, ne legyen olyan térképem, ami mindent megmutat nekem.
Nem értek egyet, még inkább részese volt az ember a kalandnak azáltal hogy nem volt minden kéznél és néha keresni kellett dolgokat. Vagy a régi RPg-k mikor az ember tollal és papírral az asztalon játszott, hogy valamire tudjon jegyzetelni. Ezek igenis növelték a sikerélményt, mikor egy ilyet az ember megoldott büszke volt magára, ma meg minden az instant sikerélményt szolgálja.
Modnjuk a Fable 2be ki lehet kapcsolni minden nyilat meg nyomvonalat, próbáltam is, de olyan szinten eltévedtem a hatalmas területeken hogy inkább vissza a szamárvezetõt... az semmit nem ad hozzá a játékélményhezz hogy szopatom magamat, de ettõl függetlenül ugyan úgy feldedeztem minden kincset magamtól és minden extra cuccot, ha akartam.
"minden szart az ember képébe vágnak, itt nyomd meg ezt a kapcsolót itt használd azt itt használd ezt és mindezt szép nagy rikító nyilakkal és jelzésekkel mintha ovodásoknak készült volna a játék "
Jah és nagyon felemelõ érzés volt a régiekbe órákon keresztül körbe-körbe járkálni egy rohadt kapcsolót keresve,vagy vmi homályos utalás alapján rájönni hogy mégis hogy mit...tökéletes munkanélkülieknek vagy unatkozó milliomosoknak... Szóval a bonyolításnak annyi értelme volt hogy mindenki FAQ-val játszotta végig a játékokat.....
a régi játékok nehézségi szintjével összehasonlítva a maiak a vicc kategóriába tartoznak, minden szart az ember képébe vágnak, itt nyomd meg ezt a kapcsolót itt használd azt itt használd ezt és mindezt szép nagy rikító nyilakkal és jelzésekkel mintha ovodásoknak készült volna a játék (habár manapság meg sem lepõdnék már ha akövetkezõ CoD 6+ lenne)
Nézd... Voltak elégedetlenkedõk, de a játék fogyott, sokaknak bejött, és ez se véletlen. Nem volt annyira jó, mint a régi részek, de csak azért, mert nem jött be, nem kell lehúzni. Nekem sem tetszett például a Resistance, mégsem mondtam, hogy egy hugyfos szar, ami senkinek se kell.
Encore: Már megbocsáss, de ez hülyeség. De a Doom 3-on nem haltam meg a nehézségtõl, sem a Half-Life 2-n, sõt, utóbbi hardon játszva elsõre is kifejezetten könnyû játék volt (hogy a gagyi AI-ról már ne is beszéljünk).
Azok abban az idõben nem voltak könnyen végigjátszhatóak (mai fejjel persze igen). Különbség van a régi játékok könnyû szintje és a mai játékok könnyû (casual) szintje között. A mostaniakban alacsony szinten egyáltalán nincs nehézség.
Mindig ez van. Ettõl még - kényelmesen? - elmehet belõle 15-20 ezer itthon, ami már egyáltalán nem olyan rossz. A szintén single-only Dragon Age pedig azóta is elõkelõ helyet foglal el a különbözõ PC-s toplistákon. Viszont a ME esetében már az elsõ rész is erõsen USA-központú volt, mármint igazán jól, milliós nagyságrendben, csak ott fogyott Boxra is, angoloknál - ha jól rémlik - csak a 13. helyen nyitott...
Részemrõl türelmesen kivárom a 10k-s CE-met, aztán az sem biztos, hogy lesz rá egybõl idõm.
A CDG-nál feb 1 irnak... Ugyan ez volt Dragon Age-nél is jólesz nekem a normál igy is idegesit hogy a warezosok már végigtolták nekem meg csak a nyálam csorog.
A szokásos tökölés... Ugyan ez volt Dragon Age-nél is jólesz nekem a normál igy is idegesit hogy a warezosok már végigtolták nekem meg csak a nyálam csorog.
Már alig várom a ME2-öt holnap már én is tolom és mivel Bioware min három végigjátszás nálam benne van. Az nagyon igaz hogy egész másképp áll hozzá az ember egy olyan játékhoz amire pénzt adott mint amire nem.
Jah érdemes volt benézni a Mass Effect 2 topicba pár napja. Az egy dolog, hogy az SG toplista elsõ lett a topic annyian dumáltak éppen róla milyen király a játék, sõt, legtöbben már hétvégén "kitolták" mire megjelenik a boltokban már el is felejtik. Ugye máshogy áll hozzá az ember egy játékhoz, ha megveszi pénzért és nem az a célja, hogy "kipörgesse" minél elõbb, mert ott vár a többi a vinyón...
Pár embernél lehet, csak amíg olyan az általános hozzáállás, hogy miért vegyek meg ennyiért játékszoftvert, máshol 5x ennyit keresnek (ami igaz is), meg elég ha hardverre költök, játékra én nem fogok pénzt adni, addig nem sok minden fog változni. Sõt... Én meg vagyok döbbenve hogy mennyien állnak így a kérdéshez, hogy hülyének nézik az embert, mert pénzt adott játékért.
Persze nyugaton ez máshogy megy (részben azért, mert ott tényleg olyan tétel egy ilyen új játék, mintha te ennél egy pizzát), magyarországi eladási adatokkal meg úgysem találkozunk majd.
Kívánom, hogy ne így legyen (mert az ME2 is egy remek játék, ahogy az elõdje is az volt) de egy ilyen single player játékot elenyészõen kevesen fognak megvenni. Nincsen ami rákényszerítse õket, hogy ne warezolják le. Egy multi játék esetén ez kicsit máshogy mûködik.
Ja és abban is van valami, hogy a PC-n a wareznek van valamilyen szinten vásárlóerõ teremtõ hatása is. Én ugyanis az MW2-t nem akartam látatlanba megvenni, demó nem volt belõle, egészen januárig vártam amikor egyik haverom szólt, hogy ki lehet próbálni egy trükkel. Ki is próbáltam, hamar meggyõzõdtem róla, hogy ez nekem tetszik és nem akarok állandóan friss crackeket keresgélni így megvettem. Végülis azóta sem bántam meg, mert a játék tetszik, igaz van jó pár idióta meg az IWnet rendszer is egy rakás szar de ettõl eltekintve el lehet vele szórakozni.
Igen, szerinte a kereskedõk teszik tönkre a pc-s játékokat, mert nem biztosítanak elég promóciót a termékeiknek, szinte eldugják a vásárlók elõl, és ez fõleg külföldre értendõ. Én ezt nem tudom megítélni mennyiben van igaza, mert nem nagyon mozgok külföldön, de azért ennyire tényleg nem kéne digitalizálódni. Nekem mindig is a kézzel fogható formában levõ játékok tetszettek. Most meg lehet töltögetni... Lassan a pizzát is a netrõl fogjuk letölteni.
Nemrég olvastam hogy Darryl Still az orosz 1C kordinátora egy friss interjúban sajnálattal állította, hogy a PC-s játékok dobozos forgalmazása 2011-re végleg elvérzik. Na kösz... Jöhet a digitális terjesztés...
Inkább két pofon mint King Ártúr:) nem az én világom. Láttam belõle 1-2 jó kis trélert, de semmi pénzért nem állnék neki.
Akkor keressen mást, van PC, 360, PS3, WII, PSP, DS, de ott van a PS2. Nem igaz hogy nem talál elegendõ játékot amivel hosszú évekre leköti magát, mert az biztos hogy a játékok java részét ami kihagyhatatlan kihagyta, és ezzel sokan így vagyunk, de amikor az emberek mondjuk a pécébõl megitélik hogy szar minden az igazán vicces szokott lenni, mint ha más nem is lenne és nem is létezne.
Lehet az a baj, hogy a korrekt játék ma már nem elég. Akinek kevés szabadideje van meló mellett, az nem akarja az idejét csak korrekt játékra pazarolni.
Senki nem mondta hogy tökéletes, és azt sem hogy kiemelkedõ. Korrekt játék, nagy gondok nincsenek vele és aki kedveli a Red Alertet az megtalálja benne a számításait.
"14 éves Halón felnevelkedett visítozó kölköknek ugye minden új."
Ezen a héten ha minden jól megy kiderül, hogy a PC ipar-t nem a warez teszik tönkre, hanem a szar játékok :) (ME2, már kint van warezon, holnap jelenik meg, de tuti jók lesznek az eladások)
A user revek alapján ugyanolyan megosztott mint a RA3 szóval a játék minden csak nem ötletes és tökéletes hanem egy bazi nagy átlaggame. De a 14 éves Halón felnevelkedett visítozó kölköknek ugye minden új. most pedig én mentem hányni
Most úgy beszélsz, mint DT a másik topicban... (elmegy hányni)
"Halo Wars új vagy nem új egy nagyon jó játék. Valós idejû rtsben nagyon nem lehet újat mutatni, inkább csak modernizálni és ötletes kampányokat beleszõni. A Halo Wars ezt testesíti meg. Új volt mert teljesen kontrollerre optimalizált az irányítás, vagyis tökéletes. A RA3é még hasonló szisztéma alapján mûködik, így az is perfektül használható."
Hát császár... most szépen vágd magad pofon, és azonnal vedd meg a King Arthurt!
a ra3 az sc/war3/dota színvonaltól olyan messze van mint Makó Jeruzsálemtõl... egyszerûen az az évek óta tartó balance keresés, a hozzáértés nincs benne, ezért nevezném kapásból másodvonalbelinek.
Az miért baj, hogy blõd, a ra2 neked nem volt az? Zeppelinnel lezúzni a szabadságszobrot miközben az átvezetõ animációban ZS kategóriás színészek próbálják meg átadni a hangulatot? Szerintem ez kifejezetten zseniális, egy pillanatra sem vették magukat komolyan. A grafika meg kifejezetten jó volt, hogy ilyen színes szagos volt. Nekem még a design is bejött. Balance az valóban sehol, stratégia mivolta ellenére tényleg semmi mást nem kellett csinálni, csak védekezni, kifosni magadból az alapegységeket, amíg el nem tudsz techelni pár tierrel feljebb, de mint mondtam, ez nem blizzard játék, el sem várható tõle, hogy okosabb legyen mint egy ötödikes.
Uncharted meg elsõre engem sem fogott meg, aztán még láttam párszor, és kész, muszáj volt ps3-at vennem. gt5 miatt ne vegyél, soha nem jelenik meg, és amúgyis, enyhén asszimetrikus a fejlesztés, a kocsi úgy néz ki, hogy legurul a monitorról, az ütközésére még mindig köröket ver a Mario Kart.
Halo Wars új vagy nem új egy nagyon jó játék. Valós idejû rtsben nagyon nem lehet újat mutatni, inkább csak modernizálni és ötletes kampányokat beleszõni. A Halo Wars ezt testesíti meg. Új volt mert teljesen kontrollerre optimalizált az irányítás, vagyis tökéletes. A RA3é még hasonló szisztéma alapján mûködik, így az is perfektül használható.
A Pécés RA3 82 ponton áll a metacriticen ( 360as 77 ), szóval az állításod nem igaz. Rendben van hogy neked nem tetszik, de attól még egy jó játék. A júzerek meg vagy 9-10 pontot adnak mert tetszik nekik és foglalkoznak vele, ergó ír róla tesztet, vagy értékelést az élményeirõl, vagy 0 pontot mert utálja, de akkor meg minek ír róla? ne játszon vele.
Ha jó játék lenne nem kapott volna átlagértékeléseket mindenhol, a konzolnúbos 8-9 pontok meg kurvára nem érdemelnek semilyen figyelmet sem, ott a Halo wars is "új" volt.
Akinek legál tduja van szinte mind megvette a megapackot tehát nem hiszem, hogy ez állt a háttérben. A PC-s pack autói a fájlok dátumából nézve együtt készültek el a konzolosokkal, hogy miért nem adták ki hamarabb PCre is nem tudom...
Ezzel most bizonyítani akartál valamit? Csak mert itt legalább annyi a magas értékelés, mint az alacsony, sõt. Ebbõl - és abból, amit Zó írt - én inkább arra következtetek, hogy ez egy vagy szereted, vagy utálod játék... de nem szar. Ami szar, az nem osztja meg így az embereket.
Kipróbáltam-megnéztem, hulladék. elkomolytalankodott story, idióta egységek hányinger design. fantáziátlan pályatervezés és még sorohatnám, és pénzlehúzó kieg, így hirtelen ennyi " másodvonalból a red alert 3 az utóbbi idõk legélvezhetõbb rts-e."
Mert már az is kóopra van kitalálva, mert singli játékot nem vesz az ember... 3. pályán vettem észre hogy a gép nem engemet támad hanem a másik gépet, szerencsére olyan béna hogy mindent nekem kell csinálni, szóval sok vizet nem zavar. CO OPba biztos nagyon jó lehet hard gép ellen letolni a kampányokat.
A RA3 azzal osztja meg a játékosokat, hogy sokakat zavar a végletekig blõdségbe hajló irány (nekem már a RA2 is sok volt), illetve a unit spammel kivívható gyõzelem, ami már sok éve is elavult volt. (Gondolom, multiban azért jobb lehet a helyzet, nem tudom, hogy mennyire jogos e sírás, de ez afféle C&C védjegy.) A kampányt egyedül játszva pedig kapunk egy játékélményt romboló segghülye gépi AI-t társnak, egyet pedig ellenfélnek. (Legalábbis a demóban még így volt.)
Mindettõl rossz is a játék? Nem tudopm megítélni, de a vegyes reakciók érthetõek, ha túlzottan szubjektívek is. Részemrõl egyszer fillérekért nekiesik Hasselhoff miatt, de csak egy láda sör és egy üveg erõsebb társaságában...
Azt hittem én is hogy az, és ez fõleg a kicsit csiricsálé grafika miatt volt, de miután belevetettem magamat ( konzolon ) elõjöttek a jó öreg Ra2 emlékek és maga a hangulat. A grafika is szép, a zene ütõs, az élõszereplõs átvezetõk még mindig nagyon hangulatosak és a küldetések sem unalmasak. Különöskép nem tudok nagy negatívumokat felsorakoztatni, mert minden percét élvezem.
Manapság nagyon kevés third-party fejlesztésû exkluzív játék létezik (tehát konzolra sincsenek, mert a két HD masina között kiegyensúlyozottak az erõviszonyok), senki nem vállalja a kockázatot. Ezért van az, hogy ami PC-exkluzív az a mûfaja, a témája, esetleg a fejlesztõk gyökerei (értsd: oroszok és környékiek, ott a PC az erõs) miatt az.
Minél több bõrt le kell húzni egy termékrõl, aztán jöhet az 1.1-es verzió, a 2.0-ás helyett...
Lásd PC-exkluzív STALKER. Az elsõ rész sikere - jobban fogyott, mint az Uncharted - után pontosan ezt csinálják. (Ezzel nem azt mondom, hogy nem jók a folytatások, azt nem kívánom és nem is tudom megítélni.) Pedig lehetett volna belõle nagyobb frencsájzot csinálni. Azért 1-2 millió jó eséllyel elmegy a következõ részbõl is. Nyilván gyorsan kellett ütni a meleg vasat a sok év fejlesztés után.
indokold meg, hogy a red alert 3 miért rossz játék. szerintem miután a mûfajnak két koronázott királya van, a starcraft és a warcraft 3 (és az abból jövõ mára már saját útját járó mod, a dota/hon), a másodvonalból a red alert 3 az utóbbi idõk legélvezhetõbb rts-e.
Persze hogy jó rts a TW mégjobb de nem tömegtermék mintegy fps. Az U2-böl láttam egy órát félszemel karácsonykor a havernál nem tett rám mély benyomást finoman szolva.
Jön az AVP3 is, ahol lehet bizonyítani pécés fronton, persze majd egyszerûbb lesz arra is rábökni hogy konzolos, mert az olyan jól hangzik és mindent megmagyaráz... kifogás mindig van, csak ezek valahogy nem fedik a valóságot.
Akkor ott van a Red Alert 3, ami egy jó RTS mindenki számára. Nem hallottam róla hogy csúcsokat döngetne pécén, vagy már az sem jó? semmi sem jó? mi a jó? mi lenne a jó?
"Az U2 láttam egy szimpla TR koppintás és agyatlan lövölde ha ez a konzol csucs nagyon alacsony a léc."
Soha senki nem állította, hogy nem éri meg kiadni õket (ha igen, akkor az egy barlangban élõ hülye, ergo nem kell vele foglalkozni). Mindössze annyit mondunk, hogy a PC-s ipar exkluzív játékainak száma nem véletlenül csökken a AAA kategóriában.
Még mindig ez megy kit érdekelnek az adatok amig olyan a játékfelhozatal mint a #13677 és #13683 hsz-ben. Idén több játék jön pc-re mind tavaly az adatok ellenére tehát megéri kiadni öket mert ha nem lenne nem adnák ki nekünk csak a két szép szemünkért. A TW meg a többi rts rossz példa mert ezek sose voltak csucsdöntögetö játékok ugyanis nem elég csak nyomni az egeret mint egy hülye néha egy kicsit ,nem nagyon, de gondolkozni kell. A SC2 a koreai kultusz miatt más helyzet ott befigyelhet egy hatalmas eladás. Az U2 láttam egy szimpla TR koppintás és agyatlan lövölde ha ez a konzol csucs nagyon alacsony a léc.
"3; Én spec tudtam a közelgõ banhullámról, pedig magasról teszek a konzolokra. Így gyanítom, a konzolosok jó része szintén tudta, ergo, aki ez idõ alatt használta a flashelt készülékét idióta. És tuti, hogy a többség nem használta."
A bannolás kiszámíthatatlan, bármikor kivághatják az embert. Az év végi idõszak szokott az lenni amikor tömegesen teszi az MS. Aki warezol és lájvra megy, az tök mindegy hogy most teszi vagy 1 hónap múlva, nem számít, bannolják... persze vannak szerencsések akiket nem, de azok akik megúszták egy jó ideig azokat most télen kivágták mint a taknyot.
Ott lesz a SC2 lehet bizonyítani! lehet eladási rekordokat döntögetni. Vagy a Total Warral, Armával és egyéb RTS, FPS játékokkal. Addig kár azzal foglalkozni hogy egy multi cím miért fogy konzolra "jobban" amikor a Pécé exluzívok megközelítõleg sem fogynak úgy, mert java része ott is a warezon köt ki. Mondjuk itt a Stalker, azzal is lehete a pécés játékiparban megbúvó tömegeket a vásárlásra bíztatni, de valahogy nem megy ott sem.
1, a pécéseknek semmi sem jó, semmit sem vesznek 2, a java része warezon köt ki
Vonatkoztass el egy kicsit a konzoloktól és a multi címektõl.
MW2 brutális méretû lewarezolását csak te nem látod, vagy nem akarod... A COD a jelen generáció legjobban várt FPSe, fõleg az MW, annak megfelelõen is teljesített, és ugyan ilyen arányban teljesített az MW1is amiben volt dedikált szerver és kutya füle is, amit sokan legjobb CODnak mondanak, nos arra mi a magyarázat?
Amíg a pécés játékos társadalom nem szedi össze magát, nem lesz semmiféle elõremutatás vagy amit te szeretnél, mert erre az alapokra jelen helyzetben nem lehet építeni, csak hasalás lenne belõle.
Amúgy erõsen ajánlom mindenkinek hogy nézze meg az Uncharted 1-2 játékot és utána gondolja át a dolgokat, hogy mit tud egy konzol, milyen játékokat lehet a mai technikával megvalósítani, mert abban a két játékban minden benne van tökéletesen megvalósítva ahogy azt kell, aztán azon is el lehet filózni hogy a többi fejlesztõ miért nem képes erre, miért vannak pár sarokkal lemaradva attól a minõségtõl, ami nem jelenti azt hogy azok rosszak, szó sincs errõl, csak a Naughty Dog egy dimenzióval elõrébb jár...
Konzolon, PC-n ugyan akkora a warez. (nagyságrendileg, legalábbis szerintem) Ellenben a játékok a konzolos társadalomnak készülnek többségében, ami az eladásokon meg is látszik. Ha a PC-s társadalomnak is készítenék a játékokat, ott is lehetne forgalmat csinálni. Mert az önmagában, hogy az MW2-bõl 10x annyi fogyott konzolon, nem jelent mást, minthogy az MW2 konzolos játék...
Ez az én meglátásom.
És hogy miért nem készülnek sorra a PC játékok? Igen, valószinüleg igazad van, félnek a bukástól. Mert az tényleg sokba kerülne. De egy kis merészség, normális piaci igényfelmérés, és SOK pénz, 2-3 év alatt felvirágozna az ipar. Jönnének ki a jobbnál jobb videokártyák, (mivel a konzol nem fogná meg a mûszaki fejlõdést) gépek, 3D technikák, stb... De sajnos, (nekem úgy tûnik) ez senkinek sem érdeke. Minél több bõrt le kell húzni egy termékrõl, aztán jöhet az 1.1-es verzió, a 2.0-ás helyett...