Itt nem erröl van szó hanem arrol hogy azt igérték hogy olyan lesz.
Én ugy emlékszem hogy az elejétöl fogva inkább az akciora és a történetre volt kihegyezve a dolog és most a folytatásnál is bejelentették hogy még akciodusabb lesz mint az elsö rész csak hogy senki se várjon mást.
Pontosan. A többieknek annyit mondanék, hogy oké, jó kis játék volt, de totálisan szerepjátéknak állították be, és ez antipatikus a számomra. Persze lehet, hogy mindössze a gyönge gyomrom teszi...
Nézzétek ezt annyira jól eltalálta a feltöltõ , a cameron mozik kvintesszenciáját, a drámát, pont ahogy ripleyt is el akarja szakitani a macskájától a LÉNY.
nagyonjó!!! Most hogy láttuk az Avatar mekkora szarrakás , most majd átlendül az inga, és Mass Effect szintü játékokra fog elmenni a 300 milló dollár cameron papa & co helyett! Én nagyon örülök !! Éljen az avatar , éljen cameron !!!
957 x 690 nem pont valós méret, 10*10be még jobban nézne ki szvsz
Vagy nem. Ez az eltologatos modszer sem volt rajuk eddig jellemzo. A videok meg engem se gyoztek meg a jatekrol, mert az atvezetok kb a 3-4 evvel ezelotti szinvonalat tukroztek. Az ingame screenshotok meg olyanok, hogy nem tudok zoldagra vergodni veluk, mert sok tetszik, ellenben altalaban a jol bevalt modszerrel teszik kozszemlere oket, kicsi kepfelbontasban, amin nem latszodik semmi, pontosabban jobban nez ki kicsiben, mint a valos meretben, igy nem igazan valosagos a kinezet. Jol erezheto a kulonbseg a ket kepmeret kozott.
Nekem mondod, hogy rá kellett volna már jönni? :) Hidd el, korábban rájöttem, mint az itteniek fele. ;) Csak egyszerûen szomorú vagyok miatt, ennyi az egész. Majd meglátjuk, mi sül ki belõle.
Ra kellett volna mar jonni, hogy a keszitok a nagyobb projecteknel, nem szoktak fukarkodni a megahypermegalomanuberextrakafacsakamienktudjaeztazegyedulalloujdonsagot jelzokkel. Na kb ezeket kell ellatni a fele sem igaz jelzokkel. Elosztod ugy 147-el es kijon a vegeredmeny. Nagyon ritka az olyan jatek ami valoban olyan ujdonsagokat hoz, ami mas jatekokban nem volt meg es megerdemli a figyelmet. Az egyedi jatekfejlesztok mar jo regen eltuntek a piac szinpadarol vagy a megacegek jatekszerei lettek, ahol nincs mar helye az otletelesnek, a minnel elobbi profit a lenyeg, akar a jatekfejlesztes idejet is megkurtitva es a jobb dolgokat lesoporve az asztalrol.
Valóban mókásnak nevezhetõ. De úgy érzem, éreztem a GTA4 kapcsán, hogy kissé túl komolyan veszi magát a játék. És ennek fényében... Amúgy olvastam a TR cikked iponon, grat hozzá! Annyit talán, hogy Angelina Jolie-nak nincs rossz filmje, így Tr-ek sem voltak azok, csak helyiértéken kell kezelni õket!
Az egy dolog, hogy azzal reklámozzák, ettõl még nem dobják ki a "maradékot" az ablakon. A Witcher esetében is össze lehetett vágni olyan trélert, mely a kivégzéseket és kártyagyûjtést mutatja be, mégsem az lett volna attól a lényege. A Mass Effect esetében is jókora hangsúlyt és felzúdulást váltott ki egy nyúlfarknyi jelent.
A Dragon Age-tõl én nem vagyok elájulva. Ahhoz képest, hogy milyen grandiózus projektnek indult, most egy szexre és erõszakra kihegyezett dating sim RPG-nek tûnik.
Noigen, tán ezért marad EZ pont meg. Az EvE tényleg faszályos cucc. Node amúgyis indítgatnak nyakra-fõre nagyköltségvetésû MMO-kat, na AZOK mi a halálnak...
Az Eve online egy retegMMO ennek ellenere sikeresnek mondhato a maga 300k elofizetojevel. Ha osszekapcsoljak az eredeti szerverrel, akkor ez nem bukhat meg, mert ha nezted ez a battlefield kibovitese lehet az Eve onlineban talalhato corpok,alliancek kozott a planetakon. Gyakorlatilag egy uj featurekent beepulhet magaba az Eve-be.
A Dragons aget meg egy honappal tovabb eltoltak, mert a konzolos szarokkal meg mindig nem keszultek el. Vegul is kozel 8-9 honapot varakozik a PC verzio majd a konzolos elkeszultere, hogy nehogy meg a vegen ugyanazokkal a kondiciokkal induljon, mint amilyenekkel a konzolos jatekok nagy tobbsege indul altalaban. Pedig ugy rrohogtem volna egyet az eadasi listakon, hogy forditott helyzetben semmifele valtozast nem latnank csak forditott elojelekkel, a kiadasnak koszonhetoen.
A GTA IV fizikája inkább mókás, mint élethû. Én épp ezt szerettem a régiekben is.
Hát, ja. Most is azon megy GTA4 topikjában a farokverés, hogy micsoda fizika. Igen, ez volt a hype. A fizikája meg szimplán siralmas... (Billegõ autók, elõre repül ki a sofõr, stb.) Aki játszott vele, az tudja, illetve tudnia kellene, de nem tudja. Nem a saját szemének, a reklámnak hisz, nagyon sok ember. Én pedig csak pislogok kifelé a fejembõl, és siratom a régi szép idõket, mikor gondolkodni nem volt luxus.
Azért a doboz "védelmében" annyit, hogy az elsõ szériások gyakorlatilag mind tönkre mentek, és ez a statisztikát jelentõsen befolyásolja. Ez persze attól még hatalmas szégyen marad, csak hozzátartozik a dologhoz. Amúgy amerikai szar, mégis, mit várhat tõle az ember? Gondolj bele, nálunk, Magyarországon, mikor volt az divat, hogy ha valami meghibásodott, akkor a Bécsi út "másik végére" kellett vinni megjavítani? Mert most oda viszik... (Segítek, valamikor a 80'-s években) Egyszerüen elképesztõ pofátlanság már az is, M$ részérõl, hogy a Live! (azt hiszem) 7 országban elérhetõ, hivatalosan, a termékeit mégis világszerte forgalmazzák. Ugyan annyiért. Jó tudom, kitrükközhetõ a dolog, DE így semmi garancia nincs arra, hogy a "warez elleni harcnak" ne legyen a következõ állomás a trükkösen Live-ot használók kitiltása. Ha valaki azzal jönne, hogy ezt úgysem lépik meg, mert micsoda botrány lenne, akkor csak annyi, hogy mondjon valaki még egy készüléket, ami 50% feletti hibastatisztikával mûködik.
Elképesztõ, igazi, amerikai erõszakosságra vall, hogy mindezek ellenére sikertörténet a box. Úgy is mondhatnám, hogy a marketing diadala a józan ész felett...
Amugy ezt erdemes elolvasni es osszehasonlitani azzal az allitassal, hogy Totti szerint a support milyen nagyszeru.
"Ugyanakkor az Egyesült Államokban a Microsoft vevõszolgálata a legrosszabb minõsítést szerezte meg, mivel a legtöbbször több mint egy hónap átfutási idõre volt szükségük a meghibásodott konzolok javításához vagy cseréjéhez. A Nintendónál ez általában egy-másfél hétig tartott. Az Xbox vevõszolgálatát a vásárlók mindössze 37,7 százaléka találta segítõkésznek - a Sony ügyfélszolgálatának esetében ez a szám 51,1, a 56,1 százalék."
Én GTA ügyileg leragadtam valahol a több mint tíz évvel ezelõtti elsõ GTA résznél, akkoriban bejött, most már nem tudnék eljátszogatni hasonlóval. :D Ha jól tudom elõször az is PC-re jött, és utána PS-re, hát, sajnos ma már itt tartunk, amit a GTA IV-nél láthattunk.
A magyarazat erre, hogy a globalizacioban legtobb dolgot, mar nem a minoseg ad el, hanem a hype. Olyan ez mint a gyozike, a polgarokat, nezoket, "vevoket" butitsd, legyen nagy a hype, latvanyos media trukkokkel erd el azt, hogy egy reteg elkezdje magasztalni, es akkor egy masik befolyasolhato reteg hozzajuk csapodik. Ezek altalaban nem sok ertelmi kepesseggel rendelkeznek, nem tudjak eldonteni, hogy hol kezdodik a minoseg, csak a tobbieket utanozva birka modjara cselekszenek. Ennyi a tortenet. Csak nezd meg milyen hype-t rendeztek a GTA4 kore, a megkent site-k tobbsege a PC-s verziot is szinte hibatlannak talalta, igy probalva a vevoket befolyasolni, a reklamokon es a tobbi magasztalason kivul. Sajnos ez a trend es nem csak a jatekoknal, hanem szinte mindennel a tomegcikktermeles es eladas a lenyeg, legtobbszor a minosegtol fuggetlenul.
Ok!, de fenntartom továbbra is hogy egy bugos, szemét pécés GTA4 nem nyújtja azt az élvezetet amit a játék valójában. A Bankrablás azért olyan volt ami még bennem is megragadt, pedig akkortájt már nagyon untam a játékot, na nem azért mert rossz lenne, hanem mert az elõzõekbe is hamar beleuntam, de a városban való semmitevés, az élõ környezet, az internetezés és az ott kapott feladatok, bûnözõk elkapása és megannyi sok lehetõség ideig óráig néha leköt, elõzõ GTAkban ez sem volt meg, legalábbis számomra.
@Micsu, wíít ne keverjük bele, maradjunk annyiban hogy nagyon sokaknak és a kritkák is dobálták rá a 10 pontokat még ha van is benne hiba, szóval kár lenne beállítani rossznak, mert nem az, persze az meglehet hogy neked és a környezetednek nem tetszik, és ebbe akár én is beletartozhatok, viszont az én környezetemben csak én nem játszottam ki és én kritizáltam folyton hogy beleuntam igen hamar, ahogy az elõzõkbe is, vagyis a GTA nem nekem lett kitalálva.
"Vagy csak nem tetszik a sotry és a város, mert be vagy zárva a szigetekre ellenben az elõzõ részekben mehettél városon kívülre is"
jah a vice city körbe hugyozza ezt a részt és ott még korlátoltabbak voltak a lehetõségek mint a gta4ben
"szóval vagy tetszik vagy nem, a többségnek nagyon tetszik,"
melyik többségnek tán a wiit vásárolóknak? körömben egy gamert se ismerek aki odáig lett volna a 4. résztõl, eleje jó de hamar unalomba fullad az egész
"aki meg az elõzõeket végigbírta játszani oda-vissza az ne mondja hogy ezt nem..."
az elõzõeket végigtoltam és ezt nem, ez hogy lehet?
Félreértetted, nem a port hibáira gondoltam, hanem kimondottan a küldetésre/játékmentre. Nincs egy eszméletlen durva gépem, söööt mai viszonyban már lehet, hogy elavultnak számít(X2 4600 bár lehet hogy csak 4400 franc tugya 8800GT 2GBRam), de én lekopogom, hogy nekem ez a valaha látott legjobb gépem, nem láttam még rajta kék halált se probélmázó fagyó játékot/programot. 1x sem fagyott meg a GTA4 bár meg-meg akadt és nem futott tökéletesen, de tulképp elfogadható volt bizonyos kompromisszumokkal, úgyhogy nem emiatt nem szeressem a 4edik részt. Igazad van a fizikával, karakterekkel és egyéb dolgokkal kapcsolatban de, hogy „a játékmenet ugyanaz, mint a többi GTAban”, azzal semmiképp sem értek egyet, mert nekem kimondottan ezzel van a gondom és ez platformtól függetlenül ugyanaz. Nekem ez a játék borzalmasan 5let szegény. Nem tudok egyetlen küldetést sem említeni a 4edik részbõl, ami akár csak megközelítené ötletességben, szórakozásban a SAban lévõ kaszinó rablást és annak elõkészületeit vagy akár a kombájnos küldit, de tulképp a VCS Apache lopását és annak következményei vagy akár a játék egy teljesen mellék ága(pl a drog csempészetes minigame) is szórakoztatóbb, 5letesebb és változatosabb, mint a GTA4 küldijei. GTA4bõl kb az marad emléknek a mai napig, hogy minden küldetés végén le kellett lõni egy csomó embert. Na de ezzel leállítom magam, mert megint nagyon elment ezirányba a csevely.
"Vagy csak nem tetszik a sotry és a város" Thank you captain obvious:D "az elõzõ részekben mehettél városon kívülre is" A 3-ban meg a Vice Cityben nem igazán. "aki meg az elõzõeket végigbírta játszani oda-vissza az ne mondja hogy ezt nem..." Ezt had döntsem már el én. mint korábbi gta fan leírtam a véleményem, ezen nem nagyon van mit vitatkozni.
Vagy csak nem tetszik a sotry és a város, mert be vagy zárva a szigetekre ellenben az elõzõ részekben mehettél városon kívülre is, de amennyit elvettek, annyi újítást kapott, szóval vagy tetszik vagy nem, a többségnek nagyon tetszik, aki meg az elõzõeket végigbírta játszani oda-vissza az ne mondja hogy ezt nem...
Szerintem nem a technikai meg port hibákat kell felhozni a pc-s gta4 ellen. Egyszerûen csak unalmas, elõtte nagy gta fan voltam, végigvittem többször is az elõzõ részeket, modokat próbáltam minden ilyesmi. Jött a gta 4 szép is jó is, de egyszerûen meghal egy idõ után az egész játék. Valahol a sztori közepén tartottam, aztán sokáig nem játszottam vele nyomtam neki egy uninstallt és azóta sem bántam meg. A nagybetûs "fizikával" meg ellehet szórakozni fél egy óráig, utána már annak is megszûnik a varázsa.
Elértettél, nem zavar, csak így nem érdekel. A másik pedig megint félrement, mert arról beszélek, mit lehetne kihozni belõle, hiszen a világ adott, ki lehetne használni. Szó sincs arról, hogy ez így nem jó, mert az, csak a profit maximalizálása érdekében, lehetne JOBB is akár, csak akarni kellene. #12806 Normális a GTA4 PC-n. "Kicsit" optimalizálatlan, de más gond nincsen vele. Ráadásul, az én gépemen mérföldekkel szebb, mint öcsém konzolján. Csak az a fránya optimalizálás... Gondolok itt arra, hogy a max beállításokhoz 1,5G grafikus ram kell, és nem kezeli az SLI-t. Ez azért, mikor kijött, vicces volt, most is az...
A problémádat nem értem. Elég hosszú és tartalmas a GTA4 Nicoval, nem szorúl bõvítésre, persze nem zárja ki hogy a jövõben lesz ilyen, viszont a város és a GTA4 világa alkalmas bármi másra és a R* jó storykat/karaktereket szokott kitalálni és ez a GTA4 DLCkben is látszik hogy profi munka, persze nem kell hogy mindenkinek tetszen, de tõled hallom elõször hogy valakit zavar hogy nem Nicoról szól.
Amúgy normális GTA4et megkapod 360on, a többin tényleg élvezhetetlen, vagy sokkal rosszabb, de nem a játék miatt hanem Pc/PS3 optimalizálatlansága miatt, persze hogy nem élvezed amikor kúrta látványt, low frémet, pécén rakat bugot, errort, fagyást látsz a képernyõn, így én se élvezek egy játékot sem... konzolon is akadt 1-2 hasonló gyüngyszem pl Two Worlds, sírni tudtam volna, olyan trágyadomb a 360as verzió, pedig maga a játék érdekelt volna.
Sajna megint túl sokat beszéltetek a GTA4 rõl és én megint nem bírom magamban tartani a véleményem Nekem is kéne egy „normális” GTA4, de sztem ez a dolog továbbra is nézõpont kérdése, mert pl sztem normális GTA4et sajnos platformtól függetlenül senki sem kap se a konzolosok se a PCsek. Részemrõl ez a játék egy borzalmas trágyahalmaz. Mondom ezt úgy, hogy eltöltöttem vele elég sok idõt és mégsem találtam meg a „varázsát”. Már majdnem azt hittem magamról, amit Totti írt a #12793-ban, hogy velem van a gond és tényleg kiégtem. Aztán közben kaptam egy PSPt ajándékba és az LCS –vel és VCS –vel töltött kellemes idõ alatt rájöttem, hogy mégse ez a gond hanem a tényleg játék sz@r. Ezekkel a mára elavult grafikával rendelkezõ játékokkal a „béna” kisképernyõs kézikonzolon sokkal élvezetesebb, szórakoztatóbb, ötletesebb, változatosabb játékmenetet kaptam, mint a kényelmes fotelemben tespedve a 21es Moncsi elõtt PCn a számomra borzalmas GTA4 -tõl.
"szerintem x360 at vegyél. a legtöbb jobb game erre jön ki"
ízlés kérdése de ha van egy gamer pcd sztem epic fail x360at venni
Az én verziómban nem lõtték fejbe, így nem halt meg. Amellett nem a csúcson hagytuk ott, és, egy GTA-tól megszoktam, hogy ott van a történet vége. De, ha már itt tartunk, az is épkézláb ötlet lett volna, hogy megérkezik a városba Tony Vercetti... Esetleg, Niko megy oda a következõ részben, ezer lehetõség lett volna. Ehelyett kapunk egy motorosbanda vezért... Megmondom õszintén, nem is tudom, ki jött-e PC-re, és ezzel mindent el is mondtam, ami a véleményem illeti a dologról.
Na de akkor a konzolbol se fogyott volna annyi, hanem osztodott volna a piac. De amugy sem lehet mestersegesen fent tartani ezt az allapotot, mert az emberek se hulyek, es elobb utobb elfordulnak az ilyen manipulalt eladasi modeltol, mint ahogy ezt jo parszor mar lathattuk.
Ha nem tévedek, (mivel csak félfüllel hallottam) Akkor az elsõ DLC fõszereplõje nem Niko Belic, hanem valami motoros banda tagja. Na, most a számomra ezzel agyon is csapták a történetet. Ez ugyan az, mint ahogy Tomb raider = Lara Croft, = kalandjáték... Nem túlélõhorror... Mert az nem Tomb Raider. GTA4 = Niko Belic. (Esetleg, ha lett volna karaktergenerálás az elején, Nika)
Pont ez a dolog lényege, amiért nem filmet nézek. Amennyire lehet, ne pofázzon bele a forgatókönyvíró. A történet felénél ne váltsunk karaktert. (Ha mégis Niko a DLC fõhöse, akkor nem szóltam)
Akkor közelítsük meg máshonnan. Persze, neked elég a GTA a jelenlegi formájában, de... Sokan warezolják (Köztük én is) mert így, ebben a formában semmi olyan nincsen benne, amiért szívesen fizetnék. Ellenben, ha (és itt most a port minõségét ne vegyük figyelembe) vannak olyan tartalmak, amikért úgy is érzem, hogy megéri, meg fogom venni. Kezdjük, mondjuk a karaktergenerálásnál. Nézzen úgy ki, ahogy én akarom, lehessen nõ, ha az tetszik nekem. Ha kijön a DLC, akkor ne ugyan abban a városban kapjak egy MÁSIK történetet, hanem folytathassam ott, ahol abbahagytam. új küldetésekkel, versenyekkel, egyebekkel. Két küldetéssorozat közt pedig kapjak új fegyvereket, ruhákat, jármûveket, acsikat, egyebeket. Azaz, legyen évekig a gépemen a játék, és ne unjam meg. Mindig tartsák ébren az érdeklõdésem. És ezért, akár fizetni is hajlandó vagyok, REÁLIS összeget. Akár havi 1-2 ropit a szerverhasználatért, akár pár dodót a + cuccokért. Viszont, legalább az egyik legyen ingyenes...
Mert kb ez a WoW titka, (Na jó, tudom, hogy sokkal több) aki PC-n komoly bevételt akar elérni, annak ez a követendõ példa. Nem a DLC, és a warez elleni harc...
Nem játszottam még vele, egy "hipotetikus" GTA-ra céloztam. Mindenesetre eddig mindegyik PC-s GTA-ban megtaláltam a számításomat, pontosabban a sztori a 3D-s részek óta érdekel komolyabban.
Egyébként érdekes ez a DLC-warez felvetés, mert van benne valami, de ugye feltörögetik azokat is, van, amelyik éppen PC-re nem jön, és ugye konzolon, PS3-on is nagy sikerül van. (8 millió map packet adtak el konzolon a két legutóbbi CoD-hoz!)
Rosszul írtam, bocsi. A multi-t találom unalmasnak, az acsikat parasztvakításnak, (bár én is elvagyok velük) és az uninstallt mûszaki okokból vártam. (1/2-1 óra után belassult, egyebek) Végére értem, töröltem is. És, hacsak nem kapunk hozzá egy komoly teljesítmény-javító patchot, akkor ezen a gépemen nem lesz fent újra, és mire megveszem a következõ gépem, lesz 5, úgyhogy ez nem fog érdekelni...
Ez érdekes, Sacred2ben napokat képes vagy a monoton klikkparádéval eltölteni, de a GTA4 már unalmas, amikor ugy isten igazából ki sem próbáltad, vagy csak kiégtél GTA ügyileg, mert a GTA4ben nagyon is el lehet szórakozni, hála a remek fizikának és az összetett városnak, nomeg az acsiknak, órákat elszaórakoztam hogy egy feladatot megcsináljak. A sotry az nem érdekel, beleuntam hamar.
Hát igen, azok már vadhajtás kategória. DLC az azért van, hogy ne warezolj, így növeld a bevételt, nem közvetlen bevételi forrás, így, többnyire, olyan is. Én, akármennyi idõt el tudnék tölteni a GTA4 világában, de, a jelenlegi formájában, nekem unalmas. Ez a tömegben lövöldözünk egymásra-multi, meg nekem nem jön be. Mondjuk, benne van a pakliban, hogy ebben a formában, alig vártam az uninstall-t...
"folyamatosan raknak bele ezt-azt, és bár a stílus maga nekem nem jön be, de el tudnám ugyan ezt a rendszert képzelni GTA-ban, TDU-ban, és sok más játékban. Ott, számomra is érdekes tudna maradni."
Lost & Damned egy elég terjedelmes kiegészítés, szinte mindenhez ad valami újat a játékon belül, pont hogy ez kell a GTA4be a sikert meg garantálni lehetett, ahogy a küszöbön van már a következõ terjedelmes DLC is, mi más kell még? neked egy normális GTA4, de azt te nem fogod pécén megkapni mert egy moslék port lett.
hy all mit érdemes venni megöregedett a gépem és akarok venni vmit az új gép mellé xbox xbox 360 ps2 ps3 wii mit érdemes venni???
Sajnos éppen az általad leírtakból születtek a DLC-k. Én nem szeretem ezt a rendszert, ha lehet jó és igényes csomagot is összeállítani, én a klasszikus kiegészítõkben hiszek. Az olyan vadhajtásoktól, mint az Oblivion lópáncélja, pedig émelyeg gyomrom.
Mellesleg nekem nem lenne semmi bajom azzal, hogy kézhez kapok egy 30-40 órás single szórakozást nyújtó, igényes GTA-t, akár jön hozzá extra, akár nem.
Meglepõdnél ha tudnád, hogy bizonyos tartalmakért mennyi ember lenne hajlandó fizetni. Nézd meg ezt a sok MMO-t például. Amihez van tört szerver ott a populáció olyan minimális, hogy szinte elhanyagolható ahhoz képest ahányan játszanak a rendes szervereken úgy, hogy havonta fizetnek 2000-4000 Ft között.
Nézd meg akár a Sims2 kisezredik kiegészítõjét ami magában nem egy nagy dolog, de mégis mennyien megveszik. Ma már ez a jövõ, már abból nem lehet megélni, hogy csinálok egy jó játékot és utána úgyhagyom. Folyamatosan fejleszteni kell, új pályák, kiegészítõk, új kihívások. Ha az EVE Online-hoz nem adnák ki fél évente egy kiegészítõt (amit minden egyes alkalommal elmondanak, hogy ingyenes) már rég lehúzták volna a rolót mert olyan szinten rétegjáték.
Ez teljesen logikus. Szerintem sem ment volna el 10 milla, lett légyen akármilyen jó port, és/vagy egyszerre megjelenés. Itt jön be a képbe a WoW... TDU-ból, GTA4-bõl könnyedén el lehetne érni a 10 milliós eladást, ha követnék a JÓ példát. Mire is gondolok? Kicsit össze kellene mosni a 2 dolgot. GTA4 folyamatosan új küldetésekkel, megvehetõ, egyedi lakásokkal, jármûvekkel, (akár a szingli rész után) egyedi karakterekkel, nem pedig a mostani motoros-bandás marhasággal, simán rekord esélyes lenne. Vagy a TDU. Akár fizetõs online résszel, folyamatosan érkezõ új jármûvekkel, küldetésekkel, versenyekkel, új házakkal, stb-vel, tehát JÓ támogatással, szintén sikeresebb lehetne. Mert WoW mit csinál? Ugyan az a játék, mint évekkel ezelõtt, de folyamatosan érdekesen tartják. folyamatosan raknak bele ezt-azt, és bár a stílus maga nekem nem jön be, de el tudnám ugyan ezt a rendszert képzelni GTA-ban, TDU-ban, és sok más játékban. Ott, számomra is érdekes tudna maradni. Ma sajnos nem ez a divat, hanem az évenkénti újracsomagolás, más textúrákkal. (Ez persze túlzás, a gyengébbek kedvéért) És akkor jöhet a 10 milkás CoD - konzolon, az x milkás ez, az y milkás az, A WoW meg nem számít, mert... csak. Követni kellene a példát, és akkor még egy pár játék nem számítana, mert ... csak. Ehelyett most ezerrel üldözzük a warezt, mert az rossz, pedig 1; Megkerülni egyszerûbb lenne. (Mint ahogy a WoW teszi) 2; Vannak sokkal rosszabb, az egész társadalomra káros dolgok a számítástechnikában, nem csak egy szûk rétegnek ártó dolgok. Spam, vírusok, trojanok, kéretlen levelek tömkelege, pedofília, és ezer más, amire jobban kellene figyelni, mint a warezra, több okból is...
Na ez is egy hosszú téma. Csak ugye a vírusirtókra iparág épül, az online viagra üzletbõl pénzt kap állam bácsi, az anti-pedofil lobby-nak meg nincs pénze...
Ez így szép is jó, de ez igaz fordítva is: a nagy általános eredmény sem váltható át tetszés szerint az egyedi eredményekre. Mert ugye a "bezzeg 10 millió GTA elmenne PC-re is, ha tökéletes lenne a port és egyszerre jelennének meg, na meg persze ördögi konspiráció sem lenne!" kijelentés elhangzott már itt, éppen a PCGA jelentésével érvelve...