Egyébként ha összejön a kittya e hónapban, lehet használtan veszek egy ismerõsömtõl egy ilyen UMPC-ét:
Nem a legújabb OQO model 2+, ami elég horribilis árcédulájú, ez csak a sima 2007-es OQO model 2, méretre kb akkora, mint a PSP-ém, de ezen el tudom majd indítani a két nagy kedvencem: az LFS S2-õt, meg az Orbiter 2009-et is, mint ahogyan rengeteg más asztali alkalmazást is. Csak sajnos ez is pluszban cipelendõ teher volna, így eléggé átgondolandó még, mert ha már táskában horható rendesen és kényelmesen, akkor már majdhogynem vihetném magammal a notebook-om is. Lehet nem is kell ez nekem? :D
Hát igen, támogathatnák jobban is a fejlesztõk a PPC-ét, de hát itt is annyi a warez... Gondolom részben ezért teszik kevesen. Legtöbben sajnos a PPC-és játékokat is warezolják. Jó, én sem adok ki bármiért, de ami nekem tetszik, nem sajnálom 2-4 rugóért megvenni, mert tudom, hogy nagy valószínûséggel egy újabb játék elkészültét támogatom vele. Az iPhone feltörésének viszont örülök (részben azért, mert talán a jövõben ezen olalról jöhetnek G-szenzoros PPC játék portok)
Tottinak hiába magyarázol. Szó nincs a konzolokról, (semmilyen formában) beszélgetnénk a PPC-s játékokról, és idekeveri, feleslegesen. PPC abban van hátrányban, a marokkonzollal szemben (ha ez hátránynak nevezhetõ) hogy 1; nem kifejezett célgép, így ugyan az áll fenn, mint a PC kontra konzol vitánál, azaz könnyebb fejlesztés, 2; PPC-s hülye lenne 10 ropit adni egyetlen játékért, mikor 4-ért az elérhetõ csúcsot kapja, és egy átlagjáték 2 ropi. (Eleve a célközönség sem ugyan az. Akinek PPC kell, az nem játékra veszi, maximum játszik IS rajta, így már a kérdés felvetése is, azaz az összehasonlítás, értelmetlen) Szóval, felesleges keverni a szezont a fazonnal.
Jah, az irányításról pedig: egyre több a G-szenzoros játék (elsõsorban autós) ami kihasználja a PPC-ém, így gyakorlatilag analóg irányítást kapok, a jobbra-balra döntés mértékével együtt kanyarodik az autó.
AZ új PSP kisebb lesz? Akkor ezen azz alapon mondhatom én is, hogy a PPC-ém utóda, a HTC Firestone is (ami most õsszel jön), ergó, ugyanott vagyunk... Ilyenkor nyáron a fene se visz pluszban táskát magával..
Nem gond, itt a legújabb revízió, akinek az számít h minél kisebb legyen, amúgy pont azért nagyobb mert játékra van kitalálva ergó kell a hely a kezelõszervreknek.
( táskába, övtáskába elfér, vagy mindent a zsebedben hordasz?:) )
Ne menjünk bele hogy kinek mi kell és mi a jó, mert meddõ vita, nem is azért írtam:)
Az érintésérzékeny képernyõ széleit tapicskolva lehet irányítani, érzékenység utánállítással-késleltetéssel, mozgókép sehol nincs róla még a youtube-on sem.
Csak elfelejtesz egy nagyon fontos dolgot, mégpedig ezt:
Vagy másfélszer akkora pluszban a PSP-ém, mint a PocketPC-ém hosszúságra és mélységre, miközben a képernyõ átmérõje közel azonos... De ami a legfontosabb, ebbe bele tudom tenni a SIM kártyám is, így mindig magamnál hordom, ergó, egy kitûnõ játékplatform van mindig a zsebemben telefonnal és GPS-el kombinálva, megannyi hasznos cuccal (3D grafikus kalkulátor, Winamp zenelejátszó, nézhetõ live TV adások, Divx avi lejátszó, fényképezõ és képszerkesztõ, csak ami most így hirtelen eszembe jut a megannyi cucc közül) amikor nem vagyok otthon, míg a PSP egy pluszban cipelendõ, amúgy sem kicsi teher...
Khmm, gyérek? Igen, amiket mutattál, nagyon szép hardver optimalizált játékok, de sajnos az a helyzet, hogy szimuláció terén itt is a PocketPC játékai viszik a prímet a PSP felett, ahogy az asztali PC vs PS3 variációknál is megvan ugyanez a szitu (plusz a Gran Turismo Mobile pedig tudtommal még nem elérhetõ, így nehéz lenne összemérni bármivel is).
hát ezek elég gyérek, inkább mondjuk Flatout Headon PSP. csak a demo van meg, de lehidaltam annyira profi port lett, mintha pécén/360on tolnám, csak kicsiben, az eddigi legszebb PSPs ótós játék, amit láttam a GT Gran Turismo PSP, meg a tesztek alapján a Juiced 2 Hot Import Nights PSP nagyon tetszett, néztem demót és ez is rettentõ jó éjszakai tunningos téma, ami kimondottan jó benne az a vezetés és a fizika, jól lehet driftelni, kellõen nehéz és próbál reális maradni, a grafika pedig ebben is pompás, nagykonzolon nem tetszett, kicsit visszamaradottnak tünt, de PSPre tökéletes játék
Asztali PC-re pedig most szemeltem ki a Driving Simulator 2009-et, kíváncsi vagyok rá, milyen forgalmi helyzeteket tud szimulálni, biztosan jól fogok vele szórakozni, mekkora poén már. :)
Végül nem tettem fel, de cserébe tudok ajánlani két nagyon korrekt játékot is PocketPC-re, amiket legutóbb próbáltam ki.
Az egyik a Mini-TransCanada
Támogatja a 800x480 felbontást is akár, elég szépek az autó textúrák is, az eddigi talán legrealisztikusabb autós játék, amit kipróbáltam PPC-én. A játék 4000 HUF-ba kerül, megéri támogatni a fejlesztõket, mert ezen kívül folyamatosan fejlesztenek ehhez hasonló játékokat: Snow Rally City Stage, Mini-Sportsbike, Mini-Jetfight, stb.
A másik játék, ami a kezeim közé került, és ez ingyenes is, a Leos Flight Simulator, ez is támogatja a 800x480-at is akár, rohadt szépek a "nagyfelbontású" (HTC version only, google-al csak a standard több évvel ezelõtti verzióból találtam képeket, így azokat nem szúrtam be) repülõk benne, a táj már kevésbé gyönyörû ami alattunk van, de ennél jobb repszimet még nem próbáltam PPC-én, az avionika is elég fejlett benne, a mérõórák egyike sem dísz.
Nekem túl ánglisúl van az oldal, ahhoz hogy feltelepítsem, de 1 részletesebb beszámolót szívesen vennék, a telepítés nehézségeirõl, és a játékról, magáról is...
Az id Software 2010-re ütemezett poszt apokaliptikus FTP játéka, a RAGE rezzenésmentesen hozza a beígért 60 FPS sebességet PC-n és X360-on - adta hírül az Edge magazin. A PS3-mal azonban még bírkóznia kell a kóderpápának, mert jelenleg csupán 20-30 FPS között teljesít. Carmack saját szavait idézve: A kihozható maximális teljesítményt tekintve a PS3 kicsit le van maradva. A raszterizáló ugyanis egy kicsit lassabb. Az Xboxnál könnyebb szétválasztani az egyes folyamatokat, míg a PS3-on ez keményebb meló.
A nehézségek ellenére Carmack bízik benne, hogy a PS3 végül ugyanúgy képes lesz hozni a 60 FPS-t.
Játékfüggõ, és általában választható is, egyúttal. Van, amelyiknél a képernyõ egy erre fenntartott részén kell tapicskolni, van ami a "tapipad"-ot használja, (A hívás fogadás, és elutasítás közti gomb, kb olyan, mint a laptopokon, csak kisebb, alapból az Omnia egeres irányításához van) vagy ott van a mozgásérzékelõ. Na az azzal való irányítás erõsen szokandó, és inkább magányosan használandó. (Ha nekiállsz "hadonászni" a készülékkel buszon, vagy egy rendelõben, várakozás közben... a kényszerzubbony garantált, mert hülyének néznek)) Szóval, eléggé sokrétûen megoldott a dolog, és a legtöbb játéknál minimum 2 választási lehetõség van.
Már ki lett térgyalva. HW úgy közölte le mint ha valami szenzáció lenne, amikor a COD4 és a WaW is hasonlóan ment, ebben renderel a gép meg kitolja 720ra, lényegében észre sem veszed ha nem mondják a CODnál mert van rajta AA dögivel és a képminõség remek, de másnál látható pl Halo3.
(HW Insider) Az Infinity Ward továbbra is ragaszkodik a nagyobb frameratehez és részletesebb modellekhez konzolon. Emiatt nem lesz HD üzemmód. A játék a régi 1024x600 felbontásban fut, természetesen ezt a konzol majd megpróbálja felscalezni. PC tulajok bármilyen HD felbontásban futtathatják majd a játékot.
A különbség még mindig az hogy ez egy emulátor ami úgy ahogy mûködik, remélhetõleg hiba nélkül, viszont az irányítás messze nem kényelmes, mert nem erre van kitalálva a szerkezet. A PSP és a DS abban jár sokkal elõrébb hogy a gépre optimalizált játékokkal játszhatsz és maguk az eszközök is erre lettek kitalálva.
Én az elégségest nem egész így értettem... Persze, a Half-Life2 grafikája jobban tetszene, de, ha bele gondolok, hogy az Omniám sokkal erõsebb, mint az elsõ asztali számítógépem, könnyû belátni, hogy azért vannak technikai korlátok... Példának okáért, az elsõ gépemben kisebb volt a proci, mégis, zúgott rajta a hûtés, rendesen, Most, a 624Mhz-s proci, a készülékben pedig passzív hûtéses... tehát haladunk elõre azért. És, ha valaki azt mondja akkoriban, hogy egyszer a Half-Life al, a "telefonomon" játszhatok, azt mondom neki, hogy hülye vagy fiam...
Kissé visszatérve egy elõzõ témára, (Remélve, hogy a vita nem újul ki) PPC-re Half-Life. Kell ennél jobb, vagy több? Szerintem bõven felesleges. Egy ekkora kijelzõn, ez már bõven elégséges!
engem érdekel.. mert a fémdobozost akartam megvenni.
azért ez is érdekes dolog...és valamelyest a témához illik: Pc leszarva???
A next-gen konzolok kiadásával még várni kellett volna egy évet, mert így, ebben a formában a reklámszlogen csak reklámszlogen marad, és nem megy át valóságba. Ugyanis a HD megjelenítésére gyakorlatilag kevés a vas... De, ugye M$ le akarta gyõzni a Sony-t, és össze is jött.
Eleve, ha valaki egy ilyen PC-t rakna össze, mint ami a konzolok belsejében van, röhögõgörcsöt kapna akármelyik, a számítástechnikához kicsit is értõ ember, még akkor is, ha tudjuk, hogy célhardvernek készült. Ugyanis eleve a processzor ereje nincsen összhangban a videokártya erejével, a ram mennyiségérõl pedig ne is beszéljünk...
Ennek ellenére, a next-gen konzolokkal egy idõben megjelenõ Tomb Raider engem is lenyûgözött, és az akkori PC-men csak álmodhattam a "next-gen" opció bekapcsolásáról. De ettõl még, (sajnos) a mai konzolok elég öszvérre sikerültek...
De most nézem a COD4 és ugyan ennyibe futott mármint ebben renderel, a WaW is, és ez is, semmi meglepõ, ha csak az nem hogy nem képesek kitörni ebbõl... COD mindenen elfut, még a COD4el a játékra mára teljesen alkalmatlen pécén multiztam minden gond nélkül, csak ott butítva singlibe meg belefért a frém drop itt ott.
az oké hogy nem a konzol hibája de ne engem sajnálj mikor a multi címeket pcn tolom, akinek van egy normális pcje + van egy kis fingja az egészhez, hiba nélkül megy minden, persze ez a fejlesztõkön is múlik
Na akkor hol a probléma? szar a motor, és béna a fejlesztõ, amúgy teljesen abban a hitben voltam hogy végre kidobálják a scriptelt motort és írnak egy nextgent neki, de ugytünik nincs rá idõ az évenként COD készítés mellett, ettõl még jó játék lesz és az idei év vége sikerjátéka.
Ez van, mágiára a béna és lusta fejlesztõket, amúgy van ennél sokkal szebb fps ami 720pn suhan, szóval ez nem a konzol hibája, hanem az ezeréves toldozott motoré ami ugytünik már nem bírja a strapát és a fix fps érdekében le kellett venni a felbontás, de ettõl még nem lesz ronda és valszeg a többség észre sem venné ha nem mondják neki... de asszema WaW is így futott és nekem pl fel sem tünt 360on mert szép éles és AAs volt a kép, de van ahol feltünik pl Halo 3 ahol recefice és subHD.
"Veszteség helyett nyereséggel zárta a június harmincadán lezárult üzleti negyedévét a THQ, ez mindenképp javulásként könyvelhetõ el a tavalyi mutatókkal szemben, köszönhetõen annak, hogy a kiadó több játéka is remekül teljesített eladások tekintetében.
A THQ üzleti jelentése elsõsorban a UFC 2009 Undisputed és a Red Faction: Guerrilla produkcióját emelte ki e tekintetben, Brian Farrell pedig azt is megerõsítette, hogy utóbbi összesített eladásai már átlépték az egymillió példányt. Az UFC szériával kapcsolatos tervekrõl is szó esett: hamarosan Wii-re és handhelrekre is ellátogathat a franchise."
Az Ubisoft majd nem kicsit fog kasználni az AC2 és a Splinter Cellel év végén/jövõ év elején, ahhoz h fusson a szekér ki kell adni olyan játékokat amit vesz a nép...
Ez mind szep, de ettol meg ugyanolyan godorben van a konzolos eladas.
""Az ezredforduló óta nem látott visszaesést produkált júniusban az amerikai videojáték-ipar -- derül ki az NPD piackutató friss elemzésébõl. A felmérés szerint a teljes forgalom éves szinten 31 százalékot zuhant, az ok az NPD szerint elsõsorban a gazdasági válság, valamint a nagy húzócímek hiánya."
"A hardverek és szoftverek összesített forgalma 1,17 milliárd dollárra rúgott júniusban a tengerentúlon, ebbõl 625,8 milliót tettek ki a szoftver- és 382,6 milliót a hardverladások -- elõbbi 29, utóbbi 38 százalékos csökkenést jelent éves szinten. A konzolgépekhez árult kiegészítõkbõl is kevesebb fogyott, mint tavaly, itt a forgalomvisszaesés 22 százalékos volt az NPD szerint."
Majusban hasonlo helyzettel talalkoztunk, es valoszinusitem, hogy a csucsgrafikaval megaldott marokkonzolos DQ9 sem segit ezen. :"D
ha igényes jatákokat adnak ki akkor azt veszik, csak ilyen Ubisoftnál az a gond hogy sok játékuk igénytelen és csak azért adják ki hogy még kvracórára is megjelenjen, persze vannak kivételek, PSP ACban reménykedek hogy kiaknázzák a gépet és mindent megtesznek a sikerért
PC GAMING ALLIANCE RELEASES HORIZON’S REPORT HIGHLIGHTING 18% PC GAMING SOFTWARE REVENUE GROWTH IN 2008
SAN RAMON, Calif. – May 28, 2009 – The PC Gaming Alliance (PCGA), a nonprofit corporation dedicated to driving the worldwide growth of PC gaming, today unveiled its 2008 Horizons Report, an exclusive research study encompassing all aspects of the PC gaming industry worldwide. Among the key findings is that PC gaming software revenue was a $12.7 billion industry in 2008, up $1.9 billion or nearly 18% from 2007. In 2008, globally there were 42 million desktop consumer PCs and 31 million notebooks shipped that could be used for gaming. By 2013, that annual consumer desktop figure will climb to 59 million and the notebook figure will grow to 118 million. Globally consumer PCs that could play games and gaming hardware market was $68 billion in 2008 and it's expected to reach $143 billion in 2013. The installed base of consumer PCs in the world (desktops and notebooks combined) that could be used to play games in 2008 was 228 million and by 2013 will jump to more than 600 million. The PC is by far, the most prevalent gaming platform in the world and is likely to continue to be for foreseeable future.
The Horizon’s report encompasses PC Gaming revenue from every region around the world, and from every part of the PC gaming industry compiled including retail, online gaming, digital distribution, and online advertising. The Horizon’s report also provides in-depth PC gaming hardware segmentation data for 2008 and forecasts for those segments through 2013. This is an invaluable planning tool for anyone conducting business in the PC Gaming ecosystem. Despite world-wide recessionary pressures, the Horizon’s research clearly shows that participation in PC gaming among consumers around the world continues to grow at impressive rates, driving enormous opportunities for PC vendors, gaming ISVs, supply-chain partners and accessory makers. Growth on the software side was driven by on-line sales which continued to accelerate world- wide, particularly in Asia. On-line revenue trends closely follow broadband penetration in country- by-country reporting. “We are excited about the continued growth in online PC gaming.” said Randy Stude, president of the PC Gaming Alliance. “The downturn in the economy has driven people to play more at home and online. The PC platform enables ongoing innovation with many new exciting games launching with online alternatives to retail that are attracting large audiences.” "PC gaming extends way beyond a dedicated niche of hard-core PC gamers and high-end PC gaming systems," said Bob O'Donnell, IDC vice president, clients and displays. "In fact, surveys of US consumers shows that about 60% of all consumers over 18 play some kind of games and about 59% of them prefer PCs as their primary platform." “In 2008, China became the leading market for PC games and almost all the revenue in China was from online business models that involved no physical retail component.” stated David Cole, an analyst with DFC Intelligence. “Going forward, we expect China’s business model will be implemented on a global basis.”
HW
Az Ubisoft a mai napon tette közzé elsõ negyedéves, nem éppen rózsás pénzügyi beszámolóját. Az eladások 51 százalékos csökkenést mutatnak, amit leginkább a vártnál rosszabb piaci kondicióknak, a Nintendo DS hardver- és az ebbõl fakadó szoftver eladások jelentõs csökkenésével magyaráznak. Egyben számos kulcsjátékukat 2010-re ütemezik át.
Ez a Dirt2 lesz? Nekem az elsõ része is kimaradt, de ezek alapján lehet megnézem a másodikat.
Azért mert az egész kivihetõ volt egy délután alatt és a multi nem sok újat mutatott PC-n ráadásul eléggé imbalanced volt. Ezek után elgondolkodik az ember hogy kell e ez neki tizen x ezerért. Hátnem.
„Hagyományosan, ha egy játékot többféle felépítésû PC-n is mûködtetni akarsz, akkor a grafikai részletességen kell állítani, nem igaz? Sajnálatos módon a fizikát, különösen az eljárásokon alapuló fizikai rendszert nem lehet lebutítani, de még ha ez sikerülne is, vagy esetleg kikapcsolnád az egészet, az alapjaiban változtatná meg a játékmenetet, és ez túlságosan korlátozna minket. Nehéz döntés volt [itt a PC, mint platform hanyagolására utalt], de a fizikát nem lehet butítani.” - Cameron Suey
„Megértem a játékosok aggodalmait, ahogy azt is, hogy ezt a játékot az általuk kedvelt platformon szeretnék játszani, de az igazság az, hogy a játék tervezésébõl fakadóan az erõsen a szimulációkra és eljárásokra alapuló fizikai rendszert (procedural physics) csak egy nagyon erõs PC tudná megjeleníteni. A játék az Xbxo360 és a PS3 képességének határait feszegeti, azonban egy igazán „high-end” PC minden bizonnyal tudná futtatni a játékot.”
na így tiszta, lehet rajta csámcsogni:), de a lényeg hogy jön a többi már nem számít...
Pontosan ezt mondta az uriember. Az igazság viszont az hogy konzolra készült játék, és nem volt tervben akkor a pécé. Az lehet hogy erõs vas kellett volna hozzá, de ez hülyeség. Szép az SW FU, és remek a fizika, de csak egy "sima" továbbfejlesztett havok, ami remekül muzsikál, de az is tény hogy ha akarják akkor high end pécére optimalizálják most is, ez csak rajtuk múlik, de egy alsó kategóriás gépen is el fog suhanni, ha csak valami érdeke nem szólnak közben esetleg az Nvidia vagy az Ati vagy más.
„Megértem a játékosok aggodalmait, ahogy azt is, hogy ezt a játékot az általuk kedvelt platformon szeretnék játszani, de az igazság az, hogy a játék tervezésébõl fakadóan az erõsen a szimulációkra és eljárásokra alapuló fizikai rendszert (procedural physics) csak egy nagyon erõs PC tudná megjeleníteni. A játék az Xbxo360 és a PS3 képességének határait feszegeti, azonban egy igazán „high-end” PC minden bizonnyal tudná futtatni a játékot.”
Nem írtam el, jól olvastad, valamelyik agyalágyult fejlesztõ ezt nyilatkozta annak idején mikor kijött a játék konzolra. Hogy tuti nem jön Pc-re mert nincs hozzá elég kraftos Pc a piacon, meghogy konzolon kétszer gyorsabb a "fizika". :D Azt hiszem épp a PC leáldozott topicban röhögtek ezen sokat...
Nem sok mindent tesz hozzá a stílushoz, maga a kidolgozás és a benne rejlõ lehetõségek tetszenek gondolok itt a fizikára, a nagy nyílt terepre, de maga a világa/története/karaktere teljesen sablonos és semmi extra, remélem a következõ részben már erre is rágyúrnak, mert akkor talán érdekel, ha nem hát nem, lesz más.
A Crysis nagyon is jó játék ahogy a Warhead is, csak van akiknek nem jön be a játékmenet, ennek ellenére eladtak 1 millión felüli darabot ami azért nem rossz fõleg ,hogy csak PC-re jelent meg. Aki szerint meg csak techdemo azt csak sajnálni tudom, hogy csak ennyit lát benne.
PS1, PS2, PS3, XBOX, XBOX360nál sem volt máskép hogy az évek elõrehaladtával egyre szebb játékokat állítottak elõ, mert egyre jobban megtanulták kiaknázni az adott hardwerben rejlõ lehetõségeket. Nem kell messzire menni elég csak megnézni a GoW1 és a GoW2õt, ahol ugyan az a motor, mégis látványban sokkal szebbet, részletesebbet alkottak, és az elsõ részben található frémgondok is teljesen eltüntek, de bármi mást megnézhetünk ugyan azt fogjuk látni. Ha ebbõl neked az jön le hogy balfaszok akkor nem érted meg a dologokat.
Crysis egy hájpolt pécés FPS, ahhoz képest ezt a hatalmas már már misztifikus pécés tömeget nem sikerült megmozgatni, persze nem volt bukás mert milliók fogytak, de semmi kiemelkedõ, persze ehhez hozzájárúlt az brutális gépigény, e akkor azt nem értem minek megy a vészmadárkodás a konzolos megtorpanás miatt. Most techdemót akarnak a pécések amit csak egy réteg tud kihasználni, vagy egy használható játékot? a Crytek sem hülye, reméljük nem az és az utóbbit választják.
Tehát azt állítod, hogy _az összes_ XBOX360-ra fejlesztõ cég tehetetlen pöcsök gyülekezete, akik az egyszem fix hardvert _öt éve_ és többtucat A-kategóriás játék után sem tudták még kitanulni?
Te végiggondolod a hittételeidet, vagy csak úgy egy az egyben kopipészteled agyba a sok faszságot, amit a marketingrészleg kifos?
Meglássuk...elsõ körben a konzolt nem a kózuálok veszik...viszont amikor már buziolcsó, akkor igen.
Egyre inkább megéri majd HD konzolra (is) fejleszteni, ami szerintem visszafogja majd a PC fejlesztéseket...szal készülj az új trendre ahol egy 3d engine olyan szinten lesz skálázható hogy megegye bármelyik konzol is, ne csak a PC. Lassan grafban amúgy is ott tartunk, hogy írdatlan pénzbe kerül valami kiugróan látványosat produkálni és ezt csak a PC miatt kevesen fogják bevállalni. Fõleg úgy hogy egyre több a HD konzol userbase.
Na nem mintha a csilli-villi grafikára lenne a többségnek igénye...(lásd wii, ps2, wow, sims)
Boven vannak 2 millio eladassal buszkelkedo jatekok, nem egy olyan amibol a konzolok koreben sem lehet tobbet eladni. Sot hovatovabb odamegyek, hogy manapsag a konzolokon is lebontva az altalanos 1.5-2.5 millio az atlag, meg a nagy neveknel is nemegyszer. Szal keszuljetek fel egy uj trendre, hogy beall a konzolpiac es nem lesz semmifele nagy bumm, mint ahogy azt megjosoltak mar evekkel ezelott.
Minden folytatás sokkal szebb és sokkal jobban optimalizált. Idõbe telik kiismerni és kiaknázni a lehetõségeket. A hardwer fix, abból kell dolgozni ami van és ki kell belõle facsarni mindent.
És ezt mivel magyarázod ,mert a hardver ugyanaz mint 3-4 éve. Tavaly miért nem jött ilyen graf szintü játék a körülmények évek ota ugyanazok. Vagy te azt gondolod hogy egy programal felturbozák az elavult dx9-es kártyát 10-11-esre.
Ha engem kérdezel ez is lehuzás mert ti mindent megesztek...
A VGA-rol mar beszeltunk te 50 millios hiszemben vagy, mikozben negyedeves szinten VGA chipbol adnak el tobb szazmillio darabot. Csak tudomasodra hoznam, hogy csak maga az Nvidia adott el 2008-ban 1.4 milliard darabot, es nem is o a piacvezeto. Raadasul nem 3.5 ev alatt 50 milliot :D Csak par apropenznyi dollar van az iparban :D.
Mégis az Uncharted 2, KZ2, Forza3, GT5, brutálisan fest. Slinter Cell, Alan Wake szintén szebb lesz mint amit eddig láttunk és szinte bármit lehetne sorolni... grafban manapság sokkal kisebb a rés a konzol és a pécé közt, mint az elõzõ genbe. Az tény hogy a pécé sokkal erõsebb, viszont ha nem jönnek rá ezek a játékok csak a multik akkor kilehet törölni vele, mert max felbontás és AA beli az eltérés, ez meg nem egetverõ. SC2, Dio3 sem grafban lesz erõs. Crysis is bebukott és multi lett, persze most jön az hogy le lesz butítva, nade a többség igy fog jóljárni, mert korrekt látványt élvezheti a gépépn, nem pedig csak az a réteg akik erõmûvel rendelkeznek, és talán optimalizálnak rajta valamit, persze ez nem zárja ki hogy a konzolos verzió trágya lesz, mert lehet az simán.
Mindenki tudja mire ertettem, egyszeru eliras, mert nemjo a multitaskom, mivel kozben Eve-ben, ket hajoval Blokadozok. :D
De beszelhetunk az ATI Xenos-rol is ami az X360ban van.
Milyenek is a tulajdosagai egy mostani VGA-hoz kepest ? Dx 9.0c ? :D
Ati Xenos: 240 Gflops mikozben a mostani nem csucskategorias VGA-k, mint pl a 4850 terraflops kornyeken vagy felett teljesitenek. Shader operations ? 48 milliard/sec a mostani VGA-k 134.4 milliard/sec
"ha egy PC-re komolyabb jatekot lehet irni, mivel a mostani kepesseguk alapjan elobbre jarnak, akkor miert a konzolokra irnak, ahol lenyegeben kevesebbet lehet kihozni a gepekbol ?"
Eladtak már 50milla HD konzolt (box+ps3) és ez nem ugyanaz mintha eladnak 50milla jó VGA-t, hiszen a konzol elég jól mérhetõ, pl. a trofi/acsi rendszerrel hogy ki-milyen frekventáltan tol játékokat (fõleg azt hogy milyeneket)
De nem kell félteni a PC-t. Egyre kevesebb a konzol multiplatform és egyre több az, ahol már a PC is szerepel a megjelenési listán.
De az is tény, hogy elég kevés kiadó gondolkozik csak a PC-ben és még kevesebb aki pusztán azért, mert a PC-t csúcsrajáratva ki is akarja aknázni.
Van ilyen egyáltalán? Mire alapozva ölnének egy ilyen projectbe súlyos tizmilliókat és hagynák figyelmen kívûl a jólmérhetõ HD konzol userbaset?
Ha van is ilyen cím, az valszeg egy már ismert IP sokadik része, vagy valami olyan tuti befutó mint egy II. világháborús RTS.