Csaknem 13 milliárd dolláros forgalmat generált a PC-s játékipar 2008-ban.
A PC Gaming Alliance jelentése szerint igencsak jó üzletnek számít még mindig a PC-s játékok piaca. 2008-ban 12,7 milliárd dollár keringett a rendszerben, ezzel ismét ez a piac volt a legnagyobb, már ami a játékokat illeti.
A 12,7 milliárd dollár 18 százalékos növekedést jelent, tehát egyelõre nem kell attól tartanunk, hogy leírják a PC-t, mint játékplatform. Igaz a kiadók egyre több konzol exkluzív címmel állnak elõ, de az tuti, hogy a PC sem tûnik el a süllyesztõben. A PC Gaming Alliance jelentése szerint a PC-s piac egyre növekszik, a gazdasági válság ellenére is, így nem kell parázni, hiszen egyre több új szereplõ jelenik majd meg a piacon. Egy kis vérfrissítés, sosem árt.
forrás: gamestar
persze, ez a PC GAMING ALLIANCE jelentése, de azért érdekes.
:)
Én azt írtam, hogy az idõ elõtti warez egy hagyományos - elsõsorban -single játékhoz mérten kevésbé érinti hátrányosan. Te valami másra reagáltál.
De mit akarsz ezzel felmérni? Mert azt felmérted, hogy a 2008-as áprilishoz képest konzolfronton csökkenés van. És én most megmondom, ez lesz májusban is, mert ezek a GTA IV hónapjai voltak. (Egyébként márciusban is visszaesés volt.)
Ez a te logikád szerint sem fair, mert az "elõzménynek" nincs folytatása, nincs GTA V. Ugyanígy, tavaly nem volt Sims 2 (a kiegészítõket hagyjuk, azok is roppant sikeresek, de az alpjáték sokkal inkább az). Az 2004-ben jelent meg. Az egyetlen, amit meg fogunk tudni, hogy az elõzõ - sok éves - epizódokhoz képest hogyan fogy majd a Sims 3, de ez semmilyen relációban nem áll a 2008. április vs 2009. április összkonzol eredménnyel... (Mellesleg 2009. április erõsebb volt, mint 2004. április.)
Elképzelni nem tudom, hogy ebbõl mit akarsz kihozni.
Nem a Dragon Agesen, hiszen annak meg elozmenye sincsen, tehat osszehasonlithatatlan mind a fogyas, mind a vasarlasi kedv visszaesese a recesszio hatasara.
De az csak érdekes lehet, hogy miként fogy a különbözõ platformokon egy RPG, nem? Minden platformon új az IP, mindegyiken ismert a BioWare - na jó, PS3-on nem igazán.
Persze mindjart gondoltam, hogy jottok a magyarazo szoveggel, hogy a Sims a legrosszabb pelda, igy meg ugy
Pedig nem, ezen lehet lemerni a vasarlasi kedv mennyire csokkent vagy novekedett.
Nem a Dragon Agesen, hiszen annak meg elozmenye sincsen, tehat osszehasonlithatatlan mind a fogyas, mind a vasarlasi kedv visszaesese a recesszio hatasara.
Mindig jonnek a kibuvok iylenkor, jol megfigyelhetoen, hogy a wow meg a Sims meg az indie, meg a ilyen meg olyan jateok nem tartoznak a PC-s jatekok korebe, vagy azt felesleges felmerokent hasznalni, mert online jatek es sorolhatnam a sok mellebeszelesre utalo kommenteket.
A Sims annyiból midnneképpen külön eset, hogy a szokásostól eltérõ tábora és élettartama miatt kevésbé érintheti ez a probléma. Ráadásul szerintem ez esetben a letöltõk 99%-a tényleg azok közül kerül ki, aki csak ökörködni fog vele, tehát nem áll fenn a "végigtotltam warezba, most már hülye lennék megvenni" szindróma. Mindenesetre én is remélem, hogy nem az lesz a tanulság az EA számára, hogy hiba a másolásvédelmet elhagyni.
Viszont mérvadó a Dragon Age lesz, midnen szemõpontból, elvégre kiderül, hogy el multiplatform RPG miképpen szerepel a különbözõ platformokon másolásvédelem nélkül.
Simsnél ez kurva érdekes lesz, amikor sok millió fog ebbõl is elmenni:DDD csodás példa... akik megvették az 1-2õt azok ezt is megfogják van neki egy nagy tábora, a sok millió garantált warez ide oda.
Jol tudod, eppen ezert lesznek meg erdekesebbek az eladasi adatok, hiszen allandoan azt hajtogatja mindenki, hogy a warez miatt a jo jatekokat sem lehet eladni rendesen es most a rajongok mar ket hettel a kiadas elott hozzajuthatnak warez formajaban.
Szomorú, hogy amint az EA lemond a közutálatnak örvendõ SecuROM-ról (leglaábbis a dobozos kiadás tekintetében), egybõl "kapható ingyen" a játék két héttel a megjelenés elõtt.
Megjelent a The Sims 3, kivancsian varom milyen eladasokat fog produkalni a lesajnalt PC platformon. :D
Jo osszehasonlitasi lehetoseg lesz, ugyanis a konzolos jatekok eladasa 23%-al csokkentek az NPD szerint a tavalyi evhez kepest.
Na de igy nyilatkozni egy indie jatekrol ?
Nem is merem mondani, nehanyan milyen velemennyel voltak roluk.: D
Zó!
Kipróbáltam a Braid-et. Nagyszerû játék, köszi a tippet. Viszont, én még nem találkoztam vele, boltban, vagy más legális formában. Tudsz adni valami tippet? Hatalmas játék!
Nem hinnem, hogy akkor is lenne ezzel gond.
Mindig is tudtuk, hogy a konzolos kiadoknal igy mukodik a dolog, evekig csabitgatjak, a PC-n sikeres alkotasok keszitoit, mivel eleg beszukult a piacuk es ujdonsagot evrol-evre egyre kevesebbet talalnak ki, inkab a 20. rokabort is leakarjak huzni valamirol.
Eppen ezert kell nekik a verfrissites, amiket evek multan ugy allitanak be, mintha a sajat talalmanyuk lett volna.
Viszont en ugy erzem, hogy ezek utan nem lesz problema a Witcher 2 minosegevel sem, hiszen most is kialltak a jatekuk mellett es amikor kiderult, hogy a konzolos fejlesztoceg minosege nem megfelelo, azonnal leallitottak a projectet.
A nagyobb cegeknek ez kevesbe jellemzo, vannak leallasok ez teny, de inkabb ateroltetik rengeteg hibaval a kiadast, aztan eveken keresztul foltozzak patchekkel.
Foleg az EA tipusu monstre cegekre jellemzo ez a hozzaallas, de en ugy gondolom, hogy a lengyeleknel ilyen gond nem lesz.
Nem rossz játék az, minõségével sincs gond. Csak szerintem valamit elszúrtak a motorjában, és most nem találják. Mondjuk, mivel a konzolra való portolással vannak elfoglalva, nem is keresik nagyon... (és ez nem is gond; már alig 1-2 gépen vacakol, sajnos én pont beletartozok)
Összességében nagyon jó kis játék, akkor is ha szerintem inkább a PC-s terjesztésre kellene helyezni a hangsúlyt, mert konzolon ez a stílus tuti bukta....
Viszont a The Witcher2 (címét nem tudom, csak azt, hogy lesz) multiplatform lesz. Amitõl, csak azért tartok, mert félek, hogy "elkonzolosodik". Lásd Sacred2; A legújabb patchben kaptunk szép új (konzolos) küldetésnaplót, viszont a játék még mindig fagyogat....
Kötekszel?
Példaként említettem a címeket, és más kiadók játékok tetszés szerint behelyettesíthetõk.
ICs!
Ez a tojás, és a tyúk probléma. Mi volt elõbb, a csõdbemenõ kis kiadók, vagy az azokat megfojtani igyekvõ nagyok? Nekem volna egy tippem, és ha felteszed magadnak a kérdést, szerintem meg is kapod a választ.
Ha nem venné meg csõdbe mennek, feloszlanak, az mennyivel jobb? az Empire Interactive ép most ment csõdbe, más említésre méltó játékuk nem volt, de kár értük a Flatout minden része minõségi, hiánypótló alkotás volt.
Én éppen így értettem eddig is. Szarkasztikusan arra próbáltam célozni, hogy a FIFA rajongóinak pénze elég nehezen tud átcsoportosulni egy B-kategóriás kiadó teljesen más stílusú játékához. Pláne ahhoz mérten, hogy kifejtetted, a PC-s port az érdekes számodra, a többi nem. (Ergo, azt a néhány PC-s vásárlót csábítanás át, egy a Velvet Assasin költségvetéséhez mérten is filléres port elõl.)
Ha pedig felhoztad a kritikákat, a FIFA 09 az elmúlt 10 év legjobb értékelését tudhatja magáéból a szériában. (Sajnos nem PC-n.)
Arról nem tehetek hogy ti nem játszottatok a Fifákkal, csak a pécés minõsíthetetlen portokkal szambáztok, leírtam 3-4 olyan ujdonságot, amik már önmagukban is kellemes elõrelépések. A japók a Pesel mit is tesznek? fejlõdnek valamit? mert az ziher hogy a Fifához képest lehetõségek terén sehol sincs, a gémpléj egyes elemeiben lehet hogy jobb másban pedig rosszabb, összességében a Pes az ami nem képes fejlõdésre, ellenben az EA Sport elég komoly dolgokkal pakolja teli a játékát.
Az téged pedig ne izgasson hogy nekem mi tetszik vagy mi nem. Starship Troopers 3 tetszik és akkor mi a probléma? zsé kategóriás scifi, nem tetszhet? vagy itt most mindenki vérbeli filmkritikus? én azért nézek egy filmet hogy élvezzem, nem azért hogy fikázzam, ami nem érdekel azt nem nézem meg, mások véleménye meg nem érdekel elhiheted, õk csak legyenek kritikusok, dobálják a szart a filmre, meg a másikra, nevessék ki, nézzék le, hiszen ez a lényege nemde?
Silent Hill minden vérbeli rajongót a mozikbe vonzott és elégedetten jöttek ki onnan, egy igényes filmadaptáció, a kritikusok meg a fikázók lehúzhatják magukat a szaros wécén.
Sõt képzeld imádom a Resident Evil 1,2,3 filmet is, mind itt van a polcon DVDn, többször láttam, mert jók és még sorolhatnám... a Doom nem tetszett, Alone in the Dark nem tetszett, de vannak jó filmek, persze ezek nem oscar díjra törnek, hanem arra hogy ezeket a kultjátékokat a rajongók viszontláthassák a mozivásznon, van amikor jól sikerül, van amikor nem, hiszen ezek nem túl nagy költségvetésû filmek.
Földeletlen konnektornál fordul elõ a dolog. Ugyanis kap egy kis kóboráramot a joy, +ban azon felül, amit küld a win, mert "annyit vár vissza" (akár USB-n akár gameporton keresztül,) és a win máris mozgásnak értelmezi a jelet.
Értem, kiakartam fejteni hogy én pontosan hogy értelmeztem, de rájöttem hogy úgyis hülyeség, szerencsére pont mennem kellett.
Még annyit, hogy ez egy genius, 2 karos joystick, a másik egy logitech extreme pro akármi, nekem soha nem kellett még körbeforgatnom meg ilyesmi egyiket sem. Sokszor használom szimulátorban, Arma-ban meg a gamepadot mindent este (heli, repcsi, kocsi, hajó irányításkor), tényleg középen jelzi alapból (egy mm-t sem arrébb), és ezt a windows kezelõje szerint mondom. Amelyik játékban jól támogatja, ott egybõl mûködik minden tökéletesen. A Mirror Edge-nél (és a többinél is amit felsoroltam) tök mind1, hogy a gamepadom, vagy a joystickom volt bedugva, egybõl folyamatosan forog, a joyon egyébként akármit csinálok, a játék nem érzékel semmit, be sincs állítva benne! Ahogy kihúzom azt ami csatlakoztatva van, egybõl megszûnik a forgás. Egyértelmûen játék hiba, nem windows.
Én mindkétszer ugyanazt írtam, más szavakkal, de úgy látom, nem érted. (Biztos az én hibám)
Tehát, ha az EA nem csinálja meg, és nem adja el, az értéket nem felvonultató Fifa 08'-at, x millió példányban, (Bocsi ICs!) akkor x ezren vagy x tízezren megveszik a Velvet Assassin elõdjét, most a cégnek van pénze, hogy az amúgy sok lehetõséget magában foglaló Velvet Assassin-ból egy AAA-s címet hozzon létre.
Tehát egy jó játék helyett, kaptunk 2 rosszabbat, és ez nem tesz jót a játékiparnak.
Abban egyetértünk, hogy nem az EA az egyedüli, és szerintem abban is, hogy nem volna törvényszerû a két rossz játék. Ugyanis EA csinálhatná jól is a dolgot, és akkor Lenne egy nagyszerû Fifa08' és minimum egy ugyanilyen Velvet, ha nem jobb, mert ha a játékos ritkán csalódik, akkor nem pártol el a hobbijától....
Remélem, így érthetõbb.
nem rossz az EA, tényleg adnak ki minõségi játékokat is de régen ezek a csapatok akik az EA alá tartoztak (Bullfrog, Westwood és az Origin ) korszakalkotó játékokat hoztak létre, ilyen játékokból manapság egyre kevesebb van, az új égmek max grafban korszakalkotók de az édeskevés nekem, esetleg a tizenévesek esnek hanyatt egy resi5tõl vagy egy crysistól, nálam csak simán jót érdemelnek
Nekem sikerült, bár multizni nem próbáltam... talán jobb is. :)
Szó nincs itt kommunizmusról!
Csak nézd meg, mit mûvel az EA. Mindent megvesz, amit megtud, szétveri a stúdiót, és a saját nevén adja ki a játékot, amit pár év, és pár rókabõr alatt tönkretesz. (Más tészta az a játék, amihez a logót, és a pénzt adják, azok többsége jó, csak meg ne vegyék a stúdiót)
Ennek következtében sok játékos csalódik, és nem újít gépet, nem vásárol több játékot. Ha a vásárlás megszûnik, akkor pedig a kis stúdióknak esélye sem lesz, hiszen a nagyok leszoktatták a potenciális vásárlót a vásárlásról, egyáltalán a játékokról. És a játékipar meghal.
Tehát, szerintem (és ez most nagyon demagóg módon fog hangozni) a warez közel sem árt annyit a játékiparnak, (de említhetném a zene, vagy filmipart is) mint mondjuk az EA saját, ámbár pocsék játékai. Mert az elõbbi ösztönöz a játékra, így közvetetten a vásárlásra, míg utóbbi inkább az ellenkezõjére.
Ez vélemény. Lehet vele egyetérteni, marhaságnak tartani, ez a magánvéleményem.
Minden joy csinálja ezt, meg minden kormány, meg minden gamepad. Mert nem az eszköz csinálja, hanem a vindóz. Elvileg nekem is tudja azt a joyom, hogy kalibrálja magát. Ami annyit jelent, hogy bekapcsoláskor közli a vindózzal, hogy õ most középen áll. De akkor is körbe kell forgatni egyszer használat elõtt, minden alkalommal, különben az említett dolgot produkálja.
MINDEN, a gépre rádugott cuccot megmozgattál, mikor forgott a kamera? Joy, gamepad analog stickjei, kormány, de még akár a pedálok is? Mert ugye nyomorult konzol port nem tudhatja, hogy mit dugtál rá, és nem is tesz különbséget a kontrollerek közt, neki azok x, z, meg z analóg tengelyek. A vindóz meg leadja neki minden eszközbõl jövõ inputot, a kormányét is, meg a joyét is, a játék meg kezdjen vele, amit akar. És kezd is, csak nem örülünk neki.
Én technikai megoldásra használom a digitális ill. analóg kifejezést.
Mint a digitális, meg analóg óra. Az egyik "ugrál" a percek közt, a másik meg folyamatosan mutatja közben is.
Tehát a digi joyban az aljában mikrokapcsolók vannak. Ha elhúzod a kart felfelé, akkor az megnyomja a fenti gombot, megy a jel a gépnek, hogy "függõleges: +1"
Analóg karnál van egy csúszka, amit a kar mozgat. Alaphelyzetben ez áll mondjuk -0.03-on, ezt a géped tudja, hogy akkor ez nulla. Feltolod a kart, az viszi a csúszkát, az meg adja a jelet, hogy "függõleges: +0.98", amit tud a géped, hogy az "függõleges +1"
Messze a legtöbbet a FIFA 98-cal játszottam (mely world classon is gyalázatosan könnyû volt), de szerintem még eltartott utána pár felvonásig, amíg egyáltalán a már meglévõ mozdulatokat játékmenetileg finomhangolták. Ezeknek az ezredforduló elõtti epizódoknak az volt a baja, hogy mindegyikben másra helyezték a hangsúlyt, és emiatt újra kellett tanulni.
Pl. a FIFA 98-ban nem olyan, hogy szöglet, mert a kapus kezéhez - vagy a hálóhoz - ragadt a labda, sokkal kevesebb értelme volt a fejeseknek stb. A rákövetkezõ WC 98-ban pedig mindenet szögletre kiöklözött szögletre vagy kirúgott a mezõnybe a kapus. Én a FIFA 2000-nél éreztem azt, hogy végre már csak néhány elem van az extremitás szintjéig eltúlozva a szériában. (Illetve ez már igaz volt az én kedvencemre, a FIFA 96-ra is, de azért ahhoz képest történt fejlõdés pár év alatt is.)
Mindenesetre szezonális játéktól évente világmegváltást kár várni. Régebben könnyebb volt fejlõdni, rendre jöttek más mûfajban is a folytatások egy éven belül.
Nekem csak a Dead Space csinálta ugyanezt, pedig szabvány PC-s gamepad, vagy kontroller, ahogy tetszik. GTA4 nem csinálta, Mirror's edge nem csinálta, és a Wolverine sem. Viszont most boxon öcsém odavan a Dead Space-ért, úgyhogy csinálnom kell valamit, hogy ki tudjam próbálni....
Egyébként, azt hiszem, hogy akkor csinálja, ha a gamepad nincs támogatva, és beleakad a driver a játék mittudoménmilyébe....
Mert ha Windowsba nem generál fals jeleket, (márpedig az én bullfrogom nem generál) akkor csak a játékkal lehet gond. És mivel (érdekes módon) a 360-as kontrollerrel SOSEM akad össze, (állítólag) szomorú a helyzet, és sokat mond arról, mennyire figyelnek oda a fejlesztésre, és (nem csak, de) elsõsorban portoknál...
JAh értem mire gondolsz, nekem a régi joyomnál volt ilyen hogy kalibrálni kellett (az gameportos volt). Most a gamepadom és a joystickom is úgy van, hogy nem lehet karibrálni, és ha megnézem azt a controller kezelõt, alapból mind a 2-nél teljesen középen van. Biztosan nem az a helyzet egyébként, mert próbáltam mozgatni.
Egyébként ha így nézzük végülis mindegyik joy digitális nem? :D A kar meg csak analog lehet.
Nem lehet, hogy emiatt olyan a Velvet Assasin, amilyen, holott jobb is lehetne? Mert az alapötlet jó, a kivitelezés nem rossz, csak lehetne jobb is, ha jutott volna, jutna elég pénz a fejlesztésére? (Neked Zó egyébként ajánlom a cuccot, helyenként idegesítõ, de nem egy rossz játék szerintem. Agyalós, figyelõs...)
Csak nézd meg ki adta ki, illetve ki fejlesztette a Velvet Assassint! Egy budget játékokkal foglalkozó kiadót és egy budget játékokat fejlesztõ csapatot fogsz látni. Nem azért nem lett AAA+ cím, mert az EA fillérekért portolta PC-re a FIFA 09-et és elõdeit. Persze bizonyos kommunisztikus gazdasági elképzelések megvalósításával át lehetne csoportosítania fejlesztési költséget az EA-tõl a South Peakhez, de akkor már inkább a kapitalizmus :)
Egyébként ez a Velvet Assassin nekem elég "arcade stealth game"-nek tûnik, így inkább az eddig kimaradt klasszikusokra szánom a figyelmem (Thief, MGS). Demót azért nézek belõle.
Nemtom, nekem is volt ilyen egyszer, és az tuti a joy miatt volt, miután körbeforgattam, és visszaengedtem középállásba, megszûnt a forgás. Ööö, asszem az Overlord csinálta legutóbb.
Az meg, hogy digitális vagy analóg, nem az USB-tõl függ! :D A mikrokapcsolós joy(pl C64, de van PC-hez is, csak nagyon ritka) digitális, a gamepad négyirányú nyomkodós része digitális, ellenben a csúszóérintkezõs joy(mai joyok 99%-a), a kormányok, a kis stick a gamepadon meg analóg. Tehát digitálisnál a jel 0 vagy 1, míg analógnál folytonos 0-1 közt.
Ebbõl is van a probléma. Mer' a hülye vindóz nem tudja megjegyezni az abszolút kitérési értékeit a joynak, és ráhúzza a [-1 +1] tartományt arra a mozgásra, amit "látott". Ha körbeforgatod a joyt, akkor rendben, fedésbe kerül a fizikai helyzete a karnak a vindóz által látott helyzettel, mittudomén [-4.9cm +4.8cm] lesz a [-1 +1]. Viszont ha nem forgatod körbe, de megmozdul, mondjuk balra 1 tizedmillit, akkor a vindóz erre a [0cm 0.1mm] elmozdulásra számolja ki a [-1 +1]-et, tehát a középre beálló kar -1-nek fog számítani, úgy, mintha húznád a kart maxon az egyik irányba. És ha erre pont a kamerakezelés van belõve, akkor forog a kamera.
Teljesen 100%-osan biztos vagy benne, hogy nem ez a helyzet? Én még csak ilyennel találkoztam, és ezzel sûrûn, de én mindig megcibálom a joyt, azt' probléma letudva.
A gamepadom és a joystickom is digitális (USB-s), nem az eszközökkel van a gond, hanem a játékokkal. 2008 elõtti játékok nem csinálnak ilyet, utóbbi idõben egyre több játékot adnak ki így. Mirror Edge, GTA 4, Godfather2, és még volt 2 ami ezt csinálta... nem csak nekem! Ezek egyike sem támogatja a gamepadot (csak x360-as gamepadot ha jól tudom), azonban bármi más be van dugva, forog a kamera! Most csak az van bedugva amit használni szeretnék (gamepad), a többinél volt, hogy a joystickot hagytam bennt IL-2 után (Mirror Edge-t bill-egérrel irányítottam), ugyan úgy forgott.
Ennek ellentmondanék. Nekem nagyon tetszett a Silnet Hill film, és édesanyám is szereti a horrorokat, úgyhogy õ is elkérte. Neki is tetszett és értette is, pedig soha életében nem játszott a játékokkal. Párommal is ez volt. Akkor meg? :)
A Fifa 09 PC-re meglehetõsen jól sikerült, még az én tetszésemet is elnyerte. Pedig nem vagyok fociõrült. Ennek ellenére azonban Danténak kell igazad adnom, mert a legtöbb Fifa nem hozott elég újdonságot - PC-re, legalábbis. :) Mert ugye Dante és én is PC-sek vagyunk / voltunk. ;)
Má' nem azé', de nem az a gond, hogy be van dugva valami joy vagy kormány, vagy valami egyéb analóg cucc, amit épp nem használsz?
Azt nem árt mellette tudni, hogy windows induláskor fasz módon kezeli az analóg kontrollereket, és nem tudja, hogy mik a mozgásának a határai. Meg kell neki mutatni, körbe kell forgatni az analóg cuccot. MINDEN indításnál! Mert ha nem, akkor a joystick 1 századmilliméteres megmozdulását fogja a maxnak venni, ahhoz képest a közép meg igen "messze" van, úgy érzi a gép, mintha max kitéréssel az ellenkezõ irányba húznád a cuccot. Azt meg nem mondom, miért ilyen fasz, meg akkor mi a pöcsömnek lehet kalibrálni, de tény, hogy ilyen.
Az ilyen TPS játékokban, ahol nem kell célozni sem és ilyen egyszerûbb, szerintem jobb sokkal gamepaddal menni (lehet fokozatosan menni, és minden irányba). Egérrel valahogy nem olyan élvezetes így harcolni. Az elõzõ X-men részt nagyon jól lehetett irányítani gamepaddal.
Kipróbáltam az X-Men Origins -t. Természetesen ennél is bármilyen irányító van bedugva, folyamatosan forog a kamera.. ráadásul ezt gamepaddal lenne jó irányítani. Ezmellett idõnként beakad, 2magos cput nem használja ki. Ki a f***omnak akarják ezt így eladni, mondják/tok már meg õszintén.
"Mikor a starship troopers 3ra azt mondtad hogy jó film"
EA Sport játékok csakis konzolon, a Fifa 07el játszottunk pécén, aztán xboxon, konzolon egyértelmûen jobb volt az is, a FIFA 08 pedig mint írtam teljesn megújult nextgen lett minden téren, a Fifa 09 pedig mint írtam rengeteg lehetõséget nyújt, errõl többet nem kívánok vitázni, ezek tények.
Már bocs, de a hozzászólásomban, amire reagáltál megvédeni a Fifát, hol említettem a konzolokat? Ha nem voltam egyértelmû, akkor bocsi, de én a konzolokat... szóval, ha sírok, akkor a PC miatt teszem. És a fifa 08-ra költött pénz, (a játékosoké) sokkal jobb helyre is mehetett volna. És ha valóban ÉRTÉKET elõállító céghez kerül, akkor talán 1-2 játékgyártó nem megy csõdbe, egy két játék jobb is lehetne, lehetett volna. pl a Velvet Assassin, ami jobb sorsra érdemes játék is lehetett volna. És annak legalább alaptörténete is van, még ha a játék maga csak pár lazán összefércelt küldetés is.
1. az ea jól kihasználja hogy kurva sok a focirajongó vagyis mindig lesz az aktuális frissített tartalomra vevõ de hogy valóban komoly újdonságokat tartalmazna az kétlem viszont abban igaza van császárnak hogy a az utolsó fifa részek jobbak voltak mint az elõzõek vagyis emelkedett a színvonal valamelyest ezt fõleg a 09 nél láthattuk (konzolon)
2. Császár ha filmrõl van szó inkább legyél csendben maradj a konzolpátyolgatásnál! Mikor a starship troopers 3ra azt mondtad hogy jó film már akkor láttam hogy gondok vannak nálad de most hogy a silent hillt futtatod itt az maga a szégyen, sok kritikus játszott a játékkal mint én is mégis odaköpök a földre ha errõl a filmrõl van szó
Igy biza.
98-ig kivalo volt, de azota egyre jobban csak ugy erzem, hogy egy ujabb bort huznak le rola.
Persze nehez egy behatarolt fociprogramot sok-sok ujitassal feltupirozni, de sokaig csak a csiszolassal foglalkoztak, 98-tol tobb even, at mikozben uj feature nem nagyon kerult bele, vagy csak elvetve.
Ilyen ez a mostani online adatbazisfrissitesi marhasag, ami csak egy szep klise, de nem lesz elvezheto tole a jatek, raadasul ilyen modulokat eddig is lelehetett tolteni a fanok altal fentartott webhelyekrol, ahol folyamatosan karbantartottak az adatokat, modositottak a mezeket, palyakat,hangokat,jatekosallomanyt es sorolhatnam.
Most ezt az EA fogja megtenni, direkt kapcsolattal.
Na bumm, mintha valami nagy dolog tortent volna, pedig nem is, elhanyagolhato uj feature, hiszen nem a jatekosallomany adatbazisatol kell jonak lennie a programnak es annak a frissitese igazan raer akar felevente is, mivel nagy valtozasok nem igazan szoktak tortenni.
ne fárasszál már, pécére a FIFA 08 valóban egy felpeccselt 07, de a pécé kit érdekel? az EA leszarja évek óta... konzolra egy 0áról megírt nextgen FIFA 08 jelenet meg, ami minden tekintetében új volt és mérföldekkel jobb volt mint az elõdök prevgen <<< nextgen
Hogy nem csak a szám jár.
Még keresgélek más cikkeket is.
Bocsi a nagy méretért, nem akartam a méretezéssel foglalkozni, ne menjen az olvashatóság rovására. Ajánlom a pirossal (általam) aláhúzott részt a figyelmedbe.
folyamatos support, naprakész frissítések az aktuális erõviszonyokról, átigazolsáokról
kapott egy olyan funkciót hoogy a játékosok erõnlétét is figyelmebe veszi a játék, a nagyobb/erõsebb/agresszívabb emberek fellökik a másikat, fejelésnél nem õk kerülnek a földre stb... ez is frissítve folyamaotsan és bennevan a játékba az a test-test elleni harcok funckó vagy hogy nevezték anno mint ujdonság, természtesen minden másban is jobb és jobb lett mint a Fifa 08 vagy Euro 08
Nem éppen a 10 éves korosztályba tartozom. Másrészt meg azért néztem, mert kurvára unatkoztam, havernak meg megvolt. A finálé meg, játék ide vagy oda, röhejes.
Hat ez meroben nem igaz.
Van egy sablonjuk abban egeszitik ki az adatbazist a jatekosallomannyal.
Neha beletesznek egy uj iranyitasi metodust esetleg magvaltoztatjak, reszletesebb texturakkal dolgoznak, amitol szebbenk nez ki, de hogy azt mondjam a Fifa minden evben nagy valtozasokon megy keresztul ez egyenesen nem igaz.
Olvasgattam pár cikket, még régebben a Fifáról is. Olyan dolgok voltak kiemelve, hogy más a gólöröm, hogy frissítették a játékosokat, egy két új funkció, egyébként ugyan az mint tavaly. És, ugyan már nem emlékszem, melyik években olvasgattam, de nem egy év volt, az tuti.
Elismerem, sose játszottam a játékkal, viszont a cikkek alapján, nincs is sok kedvem hozzá. (Amúgy sem szeretem a focit, akkor már inkább NFL)
Ugyan úgy ahogy az UG2 is ugyan az, mint a Most Wanted, ill fordítva, csak nappal lett. Márpedig, ha ugyan az, mint tavaly, akkor baj van.
Mondom még egyszer, én A CIKKEK ALAPJÁN a FIFA évenkénti kiadását lehúzásnak tartom, semmi másnak, és mérgelõdök miatta, mert más, esetleg jobb játékok elõl veszi el a tõkét.
És nem erõltetem a dolgot, valamint a vélemény nem az enyém, hanem a szaksajtóé, ha 3-4 évente nem is ez a helyzet.
Nekem legalábbis ez a benyomásom támadt.
"A végén a nagyjelenetnél feküdtem a földön a röhögéstõl... Rögtön el is döntöttem, hogy nem is nagy baj, hogy nem ismertem a játékokat... :D"
akkor minek nézted? nevetséges volt ahogy a moziba 10 éves kölköket hozták a szüleik erre a filmre, az elsõ fél órában röhögcséltek 1-2 jeleneten aztán sírva vitték ki õket, mit vártak? az vígjáték lesz? ez komolyan így volt, ahogy haladt elõre a film a kiscserkészek szépen szivárogtak ki, az a pár tajparaszt akik meg röhögcséltek az elején késõbb kussoltak, a végén pedig meg sem bírtak szólalni, mit vártak?
A Silent Hill tipikusan az a film amit olyan nézõ nem tud értékelni aki a játékkal nem játszott, nem játszott az elsõ résszekkel. Sok olyan utalás van a filben melyek a játékokból vannak, ezeket csak azok értékelik akik átélték a játékokat, nekik készült az a kiváló film, egyszerûen tökéletes volt.