Hehe, jó, hogy említed. A végén a nagyjelenetnél feküdtem a földön a röhögéstõl... Rögtön el is döntöttem, hogy nem is nagy baj, hogy nem ismertem a játékokat... :D
jRPG-k meg valóban kissé kettõs rendszerûek, van egy masszív sztorijuk, amikbe hányásig zsúfolják a sztoritól független csatákat, amik "csak úgy" történnek a világban. Mintha két külön játék lenne...
Mindenesetre hál' Istennek nem a játék csatáit próbálták megfilmesíteni... Azért ez az "állunk egymással szemben 6 méteres kardokkal, aztán néha odaugrik valaki a másikhoz, lebasz neki egy hatalmasat, annak meg a szeme sem rebben" koreográfia igen hülyén nézne ki filmben... Kb mint amikor Bud Spencer elõtt sorban állnak a statiszták...
Fogalmad sincs hogy a Fifában mennyi meló és ujdonság van évrõl évre, szóval kérlek ezt ne említsd mint rossz példa mert nem igaz. Az EA Sport mindent megtesz annak érdekében hogy évrõl éve magas színonalú, 100% liszenszelt, új modokat, új lehetõségeket felsorakoztató játékokat adjanak ki.
A FIFA évrõl évre egyre feljebb és feljebb ível, amíg az NFS lejebb, a kettõnek semmi köze egymáshoz.
Lehet benne valami, hogy a techdemó-jelleg miatt voltak nagyobbak a területek. De azt nem írom alá, hogy senki nem járta be. Én alapvetõen szeretek baszakodni a fizikával, meg az AIval, feltéve ha elég összetett. És a Crysis-é a legösszetettebb eddig.
Pl elzúztam a hajókig, kimásztam az egyikre, meg ugráltam a rakéták elõl.
Vagy felraktam egy robbanós hordót egy autóra, és bezúztam vele az egyik kis faluban a katonák közé, utolsó pillanatban kiugorva.
Meg összeszedtem a pályán egy csomó robbanós hordót, bevittem egy házba, aztán néztem, meddig repülnek a darabok.
Vagy pl láthatatlansággal szivatni az AI-t, becsalni egy kunyhóba, aztán rádönteni... Ilyesmi. A játék elsõ felében végig ilyenekkel szórakoztam, nagyon tetszett.
Emellett engem egy játék azzal tud megfõzni, ha nem az van, mint általában, hogy ki van találva jó elõre, mit kell csinálnom, hanem ha csak elém tesznek egy szituációt, és rajtam áll, hogy oldom meg. Ha a világ nélkülem is elvan, meg reagál a dolgokra, és én döntöm el, hogy állok neki, vagy akár ki is kerülhetem. Flashpoint, Deus Ex, talán a Thief-ek, BF multi, ilyesmikben is fõleg ez fogott meg. És ezt a Crysis is hozza. A Warhead viszont egyáltalán nem.
Azért bátorkodtam megemlíteni a Crysis sztoriját, mert megállja a helyét. Se többet, se kevesebbet nem akartam a dologgal mondani. Ha az ember belegondol, ennyi bõven elég történetnek, a folytatás lehetõsége benne van, és jobbat, az utóbbi pár évben aligha kaptunk. Persze, még régebben volt 1-2 igazán ütõs sztori, de ma már nehéz újat mutatni ezen a téren. És, sajnos valljuk be; ha végignézzük az utóbbi pár év PC-s kínálatát, játékélmény szempontjából, az FPS-ek körében, nem egyszerû jobbat találni. Hasonlót, kb ennyire ütõset lehet, jobbat? Sajnos keveset, vagy egyáltalán nem...
Más.
Tegnap, nehezen aludtam el, tévézgettem. Story tv, HAVAS. Vendégek; Rúzsa Magdi, László Boldizsár. (Cotton Club Singers, jelenleg operaénekes Szegeden) és megütötte a fülem egy mondat; Én örülök ezeknek a letöltögetéseknek, helyére teszi a dolgokat. Így azok, akik nem odavalók, kirostálódnak a szakmából, nem hívja õket senki, és ez a jelenlegi gazdasági helyzetben fontos.
Mondja ezt egy énekes fazon.
Hogy ezt mennyire lehet a játékokra lefordítani, nem tudom, de a hozzáállás érdekes; Kezdi a popszakma is lebecsülni az ilyen csinált kis énekeseket, és kezdik keresni a "hangokat". Talán, nem véletlen, hogy Kozsó hatalmas "jogvédõ", míg László Boldizsár, aki tényleg tud énekelni, örül a wareznak, mert kirostálja a szemetet. Ugyanis Pénz a szakmában ugyanannyi marad, viszont így a közönség inkább a valódi értéket nyújtó embereknek adja...
Kis párhuzamot látok a dologgal kapcsolatban; Míg el lehet adni a Fifát, NFS-t évrõl évre, alig valami változással, nem lehet, hogy a pénzel, pénzünkkel nem az értékes játékokat támogatjuk, hanem a pénzgyárakat? Nem lehet, hogy emiatt olyan a Velvet Assasin, amilyen, holott jobb is lehetne? Mert az alapötlet jó, a kivitelezés nem rossz, csak lehetne jobb is, ha jutott volna, jutna elég pénz a fejlesztésére? (Neked Zó egyébként ajánlom a cuccot, helyenként idegesítõ, de nem egy rossz játék szerintem. Agyalós, figyelõs...)
Szerk.: Egyébként az akciófilmek többségében is annyi újrafelhasznált elem, jelenet akad már, hogy a mezõnyben egy erõs közepest bõven lehetne hozni akciófilmek "visszafordításából" is. Persze nem ZS-kategóriás stábbal és B-kategóriás költségvetéssel.
A Warhead tényleg jobban nézett ki a sima Crysisnál. Magasabb volt a textúrák felbontása, és az effekteken is sokat finomítottak. Ami miatt pedig jobban futott, az az általad említett kisebb területeknek volt köszönhetõ. Ám Balumannak igaza van abban, hogy az elsõ Crysisban túl sok volt a felesleges terület, amit a kutya se járt be és fedezett fel. Csak az erõforrásokat zabálta. Ennek értelme pedig akad egy technológiai demonstrációban, de egy játékban nem nagyon. A sztorija meg... khm... hát, ízlések és pofonok.
Igen, a Crysis meg jobban üt a szuperkatonás sztorira fogékonyabbak körében, mint egy western. Csak ezzel a két mondattal semmit nem mondtunk. :D
Akkor lefordítom ;) Arra gondoltam (sõt éppen ezt írtam is...), hogy western témájú játék kevés van, ergo a sztori által megteremtett spagettiwestern feeling már jóformán önmagában kötelezõvé teszi az arra fogékonyak számára számára.
Ellenben "szuperkatonásból" már inkább lehet választani mindenkinek a saját szája íze szerint. (Persze ha csak a közelmúltbéli PC-s kínálatot nézzük, akkor már nem túl bõséges a kínálat, de western témában akár évtizedes távlatban is elmondhatjuk ezt.)
Max Paxne is... Míg játék formában instant klasszikus, a film egy gyenge közepes, az is csak azért, mert látványos néhány jelenet...
Nem láttam a filmet, de nekem az jött le az olvasott véleménykebõl, hogy nemcsak filmnek, de adaptációnak is gyenge volt. Szóval nem biztos, hogy érdemes a "a játék nyakába varrni" a mozivásznon látott eredményt. (Persze a Max Payne alapvetése klisé, ezért is írtam, hogy nem az volt a legfõbb erénye.)
Ettõl függetlenül a filmes klisék -> akciójátékok irányban egyetértek, de más mûfajokban akadnak megfilmesítésre valóban alkalmas gyöngyszemek.
Ki is toltad õket? :) Tudod, a stílusom azért volt olyan, mert amilyen az adjon Isten... na de mindegy, úgyis ismered a folytatást. Arra akartam kilyukadni, hogy bár a Bioshock egy fantasztikus játék, addig a Stalker egyenesen korszakalkotó, mert elsõként hozta közel a keleti sci-fi alapjait a játékosokhoz. A befejezések, a millió apró információ, mind-mind komoly alapokkal bír. Persze, a Bioshocké is, hisz ugye minden egyes névnek külön mögöttes tartalma van, ám azt megérteni szerintem nem annyira nehéz. Így azt mondani, hogy konkrétan jobb és mélyebb a Stalkerénél, megalapozatlan. Szerintem, legalábbis.
Call Of Juarezzel kapcsolatban pont erre céloztam én is, hogy max hangulatban jobb, vagy újabb, vagy más, de a sztori semmivel sem kevésbé sablonos, mint az elõzõekben felsorolt játékoké. Legfeljebb játékban ritkább.
Hát én Max Payne-t is a sablonsztorik közé teszem... Ott is leginkább a tálalás volt a profi. Egyébként meg '70-es évek, Punisher, szinte egy az egyben ugyanaz az alapsztori.
Egyébként ezért nem értem a játékok megfilmesítését. Az akciójátékok egyértelmûen a filmes klisékbõl építkeznek, de olyanokból, amik filmben már húsz éve elcsépeltnek számítanak. De éppen ezért jó játszani õket, mert olyanok, mintha egy akciófilmet játszanánk. Eddig rendben is van.
De amikor egy filmes klisékbõl gyártott játékot forgatnak vissza filmbe, akkor mi marad? Amik a játékban jó jelenetek voltak, az filmben már ezerszeresen lerágott csont, bármit is kezdenek vele.
Max Paxne is... Míg játék formában instant klasszikus, a film egy gyenge közepes, az is csak azért, mert látványos néhány jelenet...
"sokkal jobban tud ütni az arra fogékonyak körében, mint egy (n+1). szuperkatonás sztori"
Ja, még ez vicces... :D
Igen, a Crysis meg jobban üt a szuperkatonás sztorira fogékonyabbak körében, mint egy western. Csak ezzel a két mondattal semmit nem mondtunk. :D
Ez is totálisan sablon, de mégis kurvajó a játékban, illetve hogy játék sztorinak tökéletes.
Ezzel egy FPS-nél egyet is értek, csak annyival egészíteném ki, hogy a western téma a ritkasága miatt sokkal jobban tud ütni az arra fogékonyak körében, mint egy (n+1). szuperkatonás sztori. Az pedig már alapvetõ elvárás, hogy egy 2006-2007-es FPS-nél a tálalásnak filmszerûnek kell lennie.
Ugyanakkor az alaptörténeten és a találáson túl létezneka kibontott részletek, minõségi történetvezetés is, tehát vannak arra eszközök, hogy egy sablonos alapból egészen jó végeredmény szülessen. Pl. a Max Payne sem magával az alapsztorival billírozott, hanem az említettekkel.
A Warheadal kapcsolatban valószínûleg igazad van, de a gyengébb gépeken - mint pl. az enyém is - sokkal szebben néz ki, és jóval simábban futott. Az 1-ben szerintem bazisok volt a felesleges terület, a harc úgysem terjed ki nagyon ekkora területre, hacsak nem menekülõs meg ilyesmi taktikákat alkalmazol. Warheadban sincs azért annyira kicsi terület.
Az elsõ rész megoldása akkor tetszett volna jobban, ha nem egyedül kell menni, és több taktikai lehetõség lett volna benne. Nekem a 4. pálya után unalmassávált teljesen. Mondjuk nekem elvette a kedvet az egésztõl, amikor nem tudtam a barlangnál továbbjutni és 5 órát csak azon a pályán szenvedtem, aztán csalással kellett átmennem (gondolom ezt már javították patchben). A 2. rész akciódús, filmszerûbb, és nem volt gondom a futásával, így ez jobban tetszett.
Nekem mondjuk ilyen soha nem lesz a kedvencem, mert én inkább a csapatos, kicsit taktikaibb FPS-eket kedvelem.
"Crysisnak valóban jó storyja, jól optimalizált (fõleg a Warhead)"
Ehm. Szerintem amennyivel jobban megy a Warhead, pont annyival randább. Nem optimalizálva van, hanem butítva. Popupol, meg sokkal kisebbek a bejárható területek. Rengeteg alkalommal egy retkes csõben kell harcolni egy zsebkendõnyi területen. De még a nyílt terek is relatíve közel vannak lehatárolva bazinagy sziklafalakkal. Nagyon ritka az olyan rész, mint pl az alapjáték elején, amikor az öbölben kell szétverni egy radart, aztán átmenni a másik oldalra. Hajóval, repülõvel, gyalog, kerülve, ahogy tetszik, de rohadt nagy területen.
Szerintem ezekbõl kifolyólag a Warhead nagyon sokkal gyengébb az alapjátéknál.
Szerintem is jó a sztori, de nem úgy, mint egy RPG-ben, sztem nem is kell azt elvárni. (CoD4 is ez a kategória) Sablonos, teljesen átlag B-kategóriás filmes sztori, de pont ez a jó, hogy egy B-filmben érezhetjük magunkat, miközben a sztori elmesélésének módja és kivitelezése szerintem nagyon profi.
Tehát nem az tetszik benne, hogy "húúú, megöltem ezer kóreait, most meg az idegenek jönnek vááá", hanem hogy királyul néz ki a fagyott hajó a dzsungelben, vagy az a fagygömb, ami nõ, és menekülni kell elõle. Vagy pl a megfagyott katonák is nagyon hangulatosak. Az egész valahogy jó összképet mutat, a sztori meg jól összefogja ezeket a hangulatelemeket. És fenntartja az érdeklõdést, hogy ne váljon unalmassá a technikát basztatni.
CoD4-nél is ugyanez, nagy fíling kiugrani a robbanó épületbõl, meg a helikopteres jelenet után vinni a havert háton. De a finálé is hangulatos, fekve, pisztollyal kinyírni a vezérgecit.
Na meg ha azt vesszük, a Call Of Juarez sztorija sem egy nagy eresztés, srác keresi a szülei gyilkosát, meg a kincset, tiszteletes kergeti a srácot, ki akarja nyírni, de aztán inkább megmenti az életét. Ez is totálisan sablon, de mégis kurvajó a játékban, illetve hogy játék sztorinak tökéletes.
Na jó, mondjuk pl a Soul Reaver-féle kavarás azért ûbereli mindet, nyilván vannak tényleg eredeti és érdekes sztorik is.
Ha már itt tartunk, a legemlékezetesebb szarsztori szarul elõadva nekem a Gorky17-volt, ahol megyünk-ölünk-megyünk-ölünk gyakorlatilag úgy, hogy fogalmunk sincs, mi van, aztán a játék utolsó csatája után negyed órát pofázik egy faszi tört angolsággal és borzalmas kiejtéssel, hogy "ez most azért volt mert...". Akkor inkább hagyták volna a picsába... :P
Persze hogy van,csak ezen mennek az igazi szimulátorok
"Márciusban a poszt-apokaliptikus szerepjátékhoz kiadott The Pitt bõvítmény Xbox 360 verziója szinte játszhatatlanra sikeredett, köszönhetõen a felmerült hibák tömkelegének." a linkelt cikkbõl -.-"
Én viszont arra reagáltam, hogy a DX10-es VGA-knak nincs értelme XP nélkül. Nem a Vistát akartam fikázni, bár a túlnyomó többség számára vagy kimarad, vagy kérészéletû, "átmeneti" oprendszer lesz.
Mondj az utóbbi 2 évbõl mérföldekkel ötletesebb, jobb történettel rendelkezõ FPS-t!
Történetre magad is azt írod, hogy "egynek elmegy", ezért én nem emelném ki a mezõnybõl. De ha már történet, a Call of Juarez sztorija kellemes spagettiwestern hangualtot teremtett. Persze attól sem kell hanyattesni, de leglaább azt a szintet illene elérni méltatás elõtt. (Igen, PC-re már nem két éve jelent meg, de ez a legfrissebb FPS, amit végigjátszottam.)
Egyébként én a Crysis sztorijáról még a játék rajongóitól sem hallottam sok dicséretet - én ugye csak a demót ismerem. Ellenben a CoD4-ét sokkal inkább szokás elismerni. De nekem abból is csak a demó jutott (sok is volt...), szóval állást nem foglalnék.
Ötletek pedig vannak. Nanoruha példának okáért.
A nanoruha összes képessége szerepelt például a Deus Exben, egy rakat egyéb mellett. Nincs bajom a nanoruhával, többet nem is várnék tõle, de nem a Crytek találta fel a spanyolviaszt.
1; Stalker, és Bioshock nagyon eltérõ világ... De amit elmondtatok, azok mellett is megállja a helyét a Crysis. Halo3-at hagyjuk, (láttam ugyan és nem tetszett, de a konzolt ne keverjük bele) A FEAR pedig... Nagyon jó játék, de kb olyan (se) mint a Half Life2 ep2. Egy "kieg", rövid is, változás sincs az 1hez képest... Ennyit errõl.
Balu!
Ne kapcsolgass ki service-ket. Nagyon sokszor, nagyon sokan azzal tették, teszik tönkre. Nálam 1-2, max 5 FPS a különbség az XP javára, és az nem igazán zavaró, mivel majd minden játéknál megvan a 40FPS, és játékokon kívül pedig mindenben gyorsabb, és stabilabb a rendszer.
" A STALKER úgy elveri a Bioshockot, hogy az össze is pisili magát " -ettöl az ökörségtöl meg mindenki aki olvasta...
Nálam konkrétan jóval stabilabb és gyorsabb is az XP, és kb. 5-10 fps különbség is van. 64 bites, sp1-es vista-t próbáltam a jelenlegi konfigommal, akkor legújabb driverrel, kikapcsolt aero és néhány felesleges szolgáltatás mellett is. Nem vagyok egyedül a problémával, és konkrétan a kedvenc játékom (Armed Assault) az ami sem Vista-val, sem Windows 7-el nem mûködik senkinél sem rendesen, és vissza kellett állniuk XP-re (ez nyilván a játék hibája, mert semmit nem használ ki az újabb technologiákból sem, dehát ez van).
Ezenfelül hangbeállítási és néhány szoftverproblémám is volt (tv tuner, hangszerkesztõ) vele. Stabil XP és stabil Vista összehasonlítása esetén minden esetben XP -n kapnak több fps-t a játékokban 1-2 kivétellel (Far Cry 2) - had ne mondjam, hogy én szerintem miért... (annál mondjuk pont nem gond, mert így sem lehet panasz az optimalizálásra).
Crysisnak valóban jó storyja, jól optimalizált (fõleg a Warhead), és vannak benne jó ötletek - fõleg a maiakhoz képest, de azért sztem nincs túl sok okunk isteníteni, jóval több lehetõség lett volna benne.
Nem csak a dx10 miatt mondom.
Nagy vonalakban az a véleményem, hogy korszerû gép alá, korszerû oprendszert. Egyszerûen, nem hiszek abban, hogy egy XP (akár egy tisztán dx9.c-s játékot is) olyan stabilan, zökkenõmentesen stb tudna futtatni, mint a Vista. (korszerû gépen, természetesen, mert a PIII-ra Vistát erõltetõt ugyanúgy kiröhögöm)
Crysisnál egyébként nem vettem észre annyira az FPS csökkenést a késöbbi pályákon, egyedül ott, ahol a gömb a képbe került, (FPS-t tekintve) Warheadnál már inkább.
Mondj az utóbbi 2 évbõl mérföldekkel ötletesebb, jobb történettel rendelkezõ FPS-t! Talán a Bioshock, ami ebbõl a szempontból jobb, más nem jut eszembe....
Történet átlag, nem nagy szám, de egynek elmegy. Ötletek pedig vannak. Nanoruha példának okáért. Ami szerintem a lopakodásnak (valamennyire) új értelmet adott, és nem is annyira tûnik ebben a környezetben erõltetettnek, mint amikben eddig esetleg elõfordult a dolog.
Szóval szerintem méltatlanul alul értékelt játék, és azt a fika-tömeget, amit egyesektõl kap, messze nem érdemli meg. (Akárcsak a Vista)
Egy jelzõt kihagytam, igazán komoly extrákat nem látok. Mármint ami lázba hozna annyira, hogy 1-2 évre oprendszert vegyek.
Ráadásul Õszintén nekem egyetlen DX10 alatt extrát produkáló játék nincs a polcomon. (Hacsak a DoW2-ben nincs egy-két plusz shader, de azt pedig úgyis le kellett butítanom, szóval mindegy.)
A gond az, hogy a fejlesztések 90%-a multiplatform munka, s mint ilyen, a PC-s változat rendszerint nagyon kis figyelmet kap. Összeütik, hogy menjen az épp aktuális fõnöki gépen, aztán jóva'.
Én nem tudom, hogy mennyire volt indokolt a gépigénye, de állítólag a késõbbi páylákon csúcskártyákon is szenvedett mediumban. Én csak a kevésbé mérvadó demóval játszottam, és az a látványhoz mérten korrekten futott a mostnai és az elõbbi VGA-mhoz mérten is.
De egyébként mi az, hogy történetben és ötletben olyan nagyot alkotott? Ez nekem nem igazán jött le, és ebbõl szempontból nem hallottam róla semmi olyasmit, ami újdonságszámba menne. Viszont az utóbbi évek egyetlen olyan FPS-e volt, melynek a demójával önként eltöltöttem 1-2 órát.
Bár azokat az embereket, különösen érdekesnek tartom, akik XP alá pakolják a dx10-es kártyákat....
Szerinted egy 2008-2009-es játékokhoz fenntartott géphez elég a GeForce FX? Az újabb és erõsek VGA-k már DX10-esek, és az erõ XP alatt is kell. Ezzel szemben Vista alatt még mindig elég kevés játékban lehet extrát kapni. Részemrõl pénzt már csak Windows 7-be fektetek.
Én ezt tudom, de sokan hajlamosak betenni a "az egy szarul optimalizált fos" kategóriába, hasonlítgatják a GTA4 port optimalizálásához, egyebek. Nézd meg, mennyire "megvetett" játék. Pedig szerintem utóbbi évek legjobb FPS-e, sok-sok szempontból. Akár grafikát, fizikát, történetet, ötletet nézzük. Én két hibát látok benne; Minek vannak idegenek, (mert nem szeressem annyira a dolgot egy dzsungeles céllövöldében) másik, hogy ragaszkodtak a Vistához, mint rendszerkövetelményhez. (dx10 effektek, ugye) Bár azokat az embereket, különösen érdekesnek tartom, akik XP alá pakolják a dx10-es kártyákat....
Nézd, ha nem néz úgy ki, mint a Crysis, (amit nem hiszek) és magasabb a gépigénye, akkor szarul van optimalizálva. Márpedig, egyenlõre, az olvasottak alapján a gépigénye magasabb...
Lehet, a Crysis mégsem volt annyira szarul optimalizálva, csak sok volt az akkori gépeknek?
És még ez se lenne baj, csak sajnos egyre több az olyan cím, ami közel sem néz ki úgy, mint azt a gépigénye alapján gondolná az ember. És ez már nagy gond. Ha már valamiért pénzt adok, (és szerintem egy 0day játék sokba kerül) akkor LEGALÁBB tisztességes munka legyen mögötte, ne a a kiadói sürgetés miatt megint elmaradt ötletek, rövid játékidõ, és optimalizálatlanság.... Mert akkor mire föl akarnak pénzt?
Ha fizetek a kurvának, akkor csinálja azt, amit mondtam, mert ha nem, üres buxával kint találja magát az esõben...
Itt, lejjebb, valaki valami 70%-ot emlegetett, hogy annyival ment el több, egy frissített védelem miatt. (patchban jött valami védelem frissítés, és élbõl 70%-al megugrott az eladás, melyik játék, már nem emlékszem)
Bár ilyen egyszerû volna ez a kérdés, hogy könnyedén át lehetne vágni, mint a gordiuszi csomót. Nem volna ennyi vita, vagy ennyi "forgalomkiesés". De pl a riddicket, ha jól hallottam, elfelejtették optimalizálni, és ronda is. (ahhoz képest, természetesen)
Én igazán azt nem tudom, melyik volt elõbb, a szar játék, vagy a warez, mert a kettõ közt azért ok-okozati összefüggés van, és lássuk be, azok valahogy sokkal kevesebbet panaszkodnak a warez miatt, akik jó játékot csinálnak.
attól még hogy csak egy hónap múlva lett crack nem hiszem hogy sokat lendített az eladásokon, pcsek türelmesek tudnak várni, tudják hogy úgyis meglesz az a crack :P
Nem a konzolos eladasok erdekelnk vazz, hanem a Riddickbol "szigoruan PC", mennyt adtak el, ami szerintem egyertelmuen megmutatna, hogy nem a warez, hanem a kiadok aldasos munkajanak koszonheto, a gyenge eladas.
Nem könnyû, ezért jó:) remekül eltalálták a fizikai balanszot, megmaradt árkédnak, de kihívás és próbál a realitások talaján maradni, a grafika, a körítés a hangok eszméletlen jók, kár hogy nem készül a PGR5:(
A Doom 3 horror FPS, míg a Quake 4 akció... nem hiszem, hogy sokat kéne magyaráznom a kettõ közti különbséget. A Doom 3-ban okkal kellett döntened. A Quake 4-ben nincs az a hülye, aki a sötétben ne kapcsolná fel a lámpát, de ott nem is ezen van a hangsúly, szóval ennyi. :)
Nagyon! Imádom az autós játékokat és hiányoltam õket a PC-rõl nagyon. A TDU az egyetlen, ami a gépen meghatott az utóbbi idõben, és ezért nagyon jól esett végre egy igazi, körpályás versenyprogrammal is tolni. A PGR4 nagyon jó játék, habár kicsit nehéz... néha meg NAGYON nehéz. De ez legyen a legnagyobb gondom. :)
01 (01) WII Wii Fit
02 (__) 360 The Chronicles Of Riddick: Dark Athena
03 (02) NDS Professor Layton And The Curious Village
04 (04) WII Mario Kart Wii
05 (05) WII Wii Play
06 (03) 360 The Godfather II
07 (0 360 Resident Evil 5
08 (09) NDS Dr Kawashima's Brain Training
09 (07) PS3 The Godfather II
10 (15) PS3 Resident Evil 5
11 (13) WII My Fitness Coach
12 (14) 360 Fifa 09
13 (__) PS3 The Chronicles Of Riddick: Dark Athena
14 (11) WII Rayman Raving Rabbids Tv Party
15 (19) WII Carnival: Funfair Games
16 (17) PS3 Killzone 2
17 (06) WII Mario & Sonic At The Olympic Games
18 (10) NDS Grand Theft Auto: Chinatown Wars
19 (29) 360 Gears Of War 2
20 (20) NDS Puzzler Collection
Hy!
Meg tudja mondani nekem valaki, hogy a bannerban mi az a stratégia játék a "THE PRESENT" felirat alatt? Elég tetszetõsnek néz ki.
Hû, a mellette lévõ C&C Red Alert de rég is volt, igaz se volt :o)
A zseblámpás témához még annyit hogy a quake 4ben is jól oldották meg a dolgot az alap pisztolyon meg a rohampuskán volt zseblámpa ott be tudtad kapcsolni, de a nagyobb fegyvereken nem volt, így ott lehetett ezzel taktikázni úgymond, de mégsem az volt hogy fegyvertelenül egy szál zseblámpával kell körbenéznem.
Az, hogy a fejlesztõk így álmodják meg, még nem jelenti, hogy jó is. Nekem a resident evil 1 a kedvencem anno sokat játszottam vele az angol szókincsem javarésze onnan származik. De míg az elsõ pár res evilben rögzített kamerás nézet volt és nem arról szólt a játék, hogy ezren neked rontanak (az elsõ részben nem is emlékszem olyanra hogy egyszerre sokan jöttek volna), így nem is volt akkora gond, hogy meg kellett állni. De ahogy olvasom az ötödik rész egy darálós akció és egy ilyenbe szerintem hiba beletenni ezt a megállok és úgy lövök dolgot, de mivel még személyesen nem játszottam az új evillel, így majd akkor mondok errõl biztosat ha már próbáltam, de így látatlanban koncepciós hibának tartom, ahogy a Doom3 zseblámpás hülyeségét is.
Tudd valaki valamit az elso honap Riddick eladasairol ?
Kivancsi lennek mennyi lehetett, mert eleg sok ido telt el amig hasznalhato warez verziot krealtak.
A Dead Space-nek viszont sikerült megtalálnia az arany középutat: lehet ugyan mozgás közben tüzelni, de nem olyan egyszerû, és eleve kissé nehézkes a célzás. Egy CoD után persze furcsa lehet, kapott is fikát érte...
Egyelõre a Halo 3 nehéz fokozatával és a PGR4-gyel küzdök, de nemsokára beruházok egy Resident Evil 5-re is. A PC-s portban a Resi 4 óta valahogy nem bízom.
Én sem sírtam a Doom 3 lámpás megoldása miatt, de nagyon sokan igen. Aztán jött egy mod, ami secc perc alatt megoldotta a dolgot, csak épp el is cseszte a hangulatot rendesen.
"Reméljük a PC-s res evil5-ben lehet egyszerre futni és lõni, mert ez így elég érdekes"
nem lehet, ez nem az a futok és headshotokat osztok nevezetü játék, a Resident Evil az elsõ résztõl kezdve ilyen, ez hagyomány és így is van jól, lehet szidni, de ha játszik vele az ember akkor belátja hogy jó dolog
Doom3nál sem volt semmi gondom az elemlámpával, alkalmazkodni kell hozzá, így parásabb volt, izgalmasabb volt 1-2 szitu, az van amit kapsz, ugy kell játszani ahogy a fejlesztõk megálmodták, oka van annak
Aki gondolja próbálja ki... régi jó Quake-es hangulatot kölcsönöz Nexuiz
"Túl kell tennni magadat azon hogy nem lehet futni és lõni..." Errõl nekem a doom3 jutott eszembe, ahol vagy világítottál a zseblámpáddal vagy lõtél, de a kettõ együtt nem ment. Akiknek az ilyen marhaság eszükbe jut... Reméljük a PC-s res evil5-ben lehet egyszerre futni és lõni, mert ez így elég érdekes. Gondolom lesznek akik bemagyarázzák maguknak hogy ettõl izgalamsabb, meg érdekesebb a játékmenet, míg mások szerint ez csak egy elcseszett koncepció. Én az utóbbit gondolom helyesnek.
A Quake4-et szerezd be, én egy hete vettem meg és nem bátnam meg. Régen kimaradt pedig imádom a quake szériát és a 4 hozza a 2 hangulatát, sõt...És kivételesen nem egyedül kell leaprítani a stroggokat hanem kapunk társakat is.
Én se PC-n, se konzolon nem találkoztam buggal, az 1.0.3-as patch óta, (és mióta sikerült belõnöm nagyjából a PC-s grafikát) Csak az zavar jelenleg, hogy 60 és 15 között váltakozik az FPS, minden látható ok nélkül. (Esõ sötétedés, akkor biztos, hogy leesik, de hogy napsütésben, ugyan azon a helyen, ahol eddig 30 volt, miért esik fél óra elteltével 15-re, nem tudtam rájönni. Forgalom nagyjából ugyanaz, és az egyéb körülmények is...)
És, ha már lehet választani, inkább PC párti vagyok. (Bár most megnézem, milyen a Mirror's Edge boxon...