Ha kijön a Win7 valami kiadás elõtti változata, (közvetlen elõtti, nem mostaniak) akkor a dead space kap még egy esélyt. Az a gond, hogy ez nem PC error, hanem kiadó/fejlesztõ error. Ha benne van a szabvány win kontroller támogatása, semmi gondom nincsen vele, mint ahogy aegyetlen más játékkal sincs. (Kivétel GTA4 de az...)
Mirror's... 3x toltam végig, köztük fegyver nélkül, és legnehezebben is. (Ott már kellett a fegyó) de akkor is rövid. Az újrajátszhatóság egy dolog, nem hozzáadandó a játékidõhöz...
Burnout annyira árkád, hogy számomra játszhatatlan volt. Igaz kormánnyal próbáltam, lehet kontrollerrel más. De jelenleg nálam az alfa és omega a TDU, a botrányos támogatás ellenére. Ott tényleg hatalmas a terep, nem túl árkád, de mégis az, és talán a 2. hoz egy két jó újítást.
11098, Zoo;
Lehet, neked van igazad, nekem az akkoriakból több tetszett...
Én igazán nem vagyok "szimes", de a Burnout Paradise még nekem is túl arcade. Persze akinek ez bejön, annak jó lehet.
Talán én is jobban elkaptam volna a fonalat, ha az eleje a kihívás hiánya miatt nem dögunalom. (Bezzeg a késõbbiekben - állítólag - már-már irreális szintre nehezedik.)
ME baromi jó valóban, azt hogy rövid... egy végigjátszásra igen, de több féle módon lehet nekiesni pl záró fegyverhasználat ahogy én tettem, baromi jó és nagy kihívás volt normalon, igaz a végén szoptam ahogy a nagykönyvbe meg van írva, de megérte és megkaptam rá az acsit ( ja az acsik jók benne, ez is motiváció, igaz csak xboxon ) aztán ki lehet tolni hardon fegyó nélkül az már emberes munka, meg fegyverrel, aztán ott vannak az idõfutamok, lehet tökéletesíteni a dolgokat... ez egy versenyjáték olyan mint ha körbe körbe mennél egy versenypályán a pole érdekében, szóval messze nem rövid, rengeteg játékidõt kilehet belõle hozni, az tény hogy a story rövid, de lehet nehezen is játszani és ennek ez a lénnyege hogy minél nehezebben!
Armyo2 az egyik legjobb co op játék, de csak abba, minden másra unalmas és közepes, aki co opba kijátszotta fülig érõ szájjal várja a 2. részt mert ez nyujotta az egyik legjobb co op élményt, igen jobb mint a GoWban, vagy a Resi5ben, mert ez arra lett csinálva, persze története nincs, grafó közepes/jó és nem túl hosszú
Dead Space egy remekmû, nálad a pécé error betett, de ne add fel, mert vétek kihagyni, vagy ess neki xboxon...
Orange Box egy kollekció, ami remek hogy megjelenet, sok jó játék van benne, jutányos áron
Burnout az EA legjobb autós frencsájza, jobb mint az NFS, igaz én húztam a számat a Paradise kapcsán hogy miért kellett visszafejlõdni egyes elemeiben mert grafóban tökéletes volt a fejlõdés, fix 60 fps, óriási város és gyönyörû grafika és mesteri a törés zúzás és hangulat, de egyes modok kimaradtak amik az elõzõ részekben slágerek voltak, de aztán bejelentették a DLCket amik nagyon igényesek és jó nagy pakkok és ráadásul egy jó része ingyenes is, szóval mostanra egy remek tartalmas játék lett és ujabb dlck vannak bejelentve... lassan ujra be kell szereznem.
Mirrors Edge; Baromi jó, minõségi játék. Rohadt rövid.
Army of two; Nem játszottam vele, haverok szerint szar.
Bornout Paradise; Határeset. Nemtudom eldönteni, hogy annyira rossz, hogy jó, vagy annyira jó, hogy szar. Nekem nem jött be.
Crysis-t szeretem, nem rossz játék, igaz vas az kell alá.
Dead Space; Nem tudtam normális mûködésre bírni, bezavart a kontrollerem, ami teljesen szabványos. Ez az a hiba, ami nálam felejtõssé tesz egy játékot, értékelése; 0 mivel kritikán aluli a támogatása. Ez pc-n SZÉGYEN!
Goodfather2; letöltöttem, majd képeket nézegettem, olvasgattam, és telepítés nélkül töröltem. NC
Mass Effect; nem rossz. A 2.ról pedig majd megjelenés után...
Undorcover; hagyjuk inkább. Én játéknak sem nevezném.
Orange Box; - Látszik, hogy nem sok beleszólása volt az EA-nak. Legalábbis, úgy tudom, nem hagyták magukat a fejlesztõk. Olyan is lett. (Azaz jó)
Többihez nem volt szerencsém. de mint látod 2 pozitív vélemény (tõlem) a többi minimum vegyes. Ha 5 évvel ezelõttiket sorolnál. az arány minimum fordított lenne...
EA sajnos csak az elsietett, korán kiadott, rövid játékokra garancia.
EA sok játékot ad ki és csinál, az egyik ha nem a legnagyobb kiadó, természtes hogy nem minden sikerület jóra, de a többsége megkockáztatok egy 80%ot a jó játékok kategória és sok e között a kiváló
Skate 2
Mirror's Edge
Command & Conquer: Red Alert 3 - ez talán nem úgy sikerült mint ahogy a fanok várták, de rossznak nem nevezném, igaz én egy másodpercet nem játszottam vele
Battlefield: Bad Company
Brutal Legend - feltehetõleg hangulatos kis játék lesz
Army of Two
Burnout Paradise
Crysis
Dead Space
Dragon Age: Origins
Fight Night: Round 3,4
Madden NFL 09, NBA Street, NBA Live 09, Tiger Woods PGA Tour 09 09, NHL 09, FIFA 08-09, EURO 08, FIFA Street 3
The Godfather II - GTA4 mellett a kivitelezése pocsék ahogy az elsõ résznek is, tartalmilag azt mondják hogy korrekt
Left 4 Dead
Mass Effect 1,2
Mercenaries 2: World in Flames - ez nem lett valami fényes
Need for Speed: Undercover - szintén zenész
The Orange Box
Rock Band 1,2
Spore
Simsek
tavalyi évbõl a Fifa Street 3, NFS és a Mercenaries 2 nevezhetõ a közepesnélis gyengébb alkotásoknak, igaz az NFSnél az eladásokban ez nem látszik meg, de a másik kettõ bukás volt, jelenleg pedig a Godfather 2 a gyenge láncszem
ezek többségével én játszottam, ez a három ami 10 percnél tovább nem bírtam mert rosszak, a többiek remek játékok, sok esetben benne vannak a TOPban... szvsz az EA most is garancia, de ha te tudsz másik listát ami EA és olyan játékok amiket te szeretsz és rosszul sikerült folytatások akkor írd le
Én nem tudnék összeszedni 20 kiváló játékot az utóbbi kb. 2 évet nézve sem... Rosszakat simán.
Azt hiszem, nem voltam világos, azaz inkább rosszul fejeztem ki magam.
Az a lényeg, hogy még az UG2 idejében, ha letöltöttem egy számomra ismeretlen játékot, és a bevezetõ képsor az EA, vagy Ubisoft logójával volt fémjelezve, tudtam, hogy jó játék. Ma ezek már messze nem jelentenek garanciát, ugyanúgy, mint ahogy eleve kétkedéssel néz az ember egy Games for Windows játékra is. Ma már a legtöbbjük egyszerûen szar, de ha jó is, az a minimum, hogy rövid... Például a MoH AA legalább 2x olyan hosszú, mint az Airborne, és míg elõbbi minõségére nincs panaszom, utóbbiéra annál inkább. Persze, ez szigorúan magánvélemény, és mint ilyen, eleve vitaképtelen, de úgy tûnik, hogy a kiadók neve, ami régen garanciát jelentett a minõségre, ma már nem jelent azt, sõt, EA játékokon már inkább akkor lepõdök meg, ha jók.
MSnek ehhez mi köze? NFSo = MMO, ami ugyan olyan drága mint minden más MMO és lényegében gagyiság mint minden más MMO, kivéve azt a WoW, Eve meg még egy 3.at.
EAt is kár fikázni, remek gémeket ad ki, az egy dolog hogy az NFS széria szar, de mellette van 20 kiváló játékuk, de az új NFS valszeg jó lesz, az NFSo helyett meg ott lesz a TDU2, bár az offroad beleerõltetésével vannak kétségeim.
NFS....
freemailes címemre jön az sg hírlevél, ott meg gubanc van, így most olvastam az NFS online-os cikkét. Képek alapján az a játék egy fosch lesz, drága is, (minden + pénz, ugye, míg az alapjáték "ingyenes") és egyebek. Megint elbukják, szerintem mind a 3 (4) idei címet. És érdekes módon, mindenki a TDU-ról beszél ott, hogy ahhoz képest így meg úgy.
Ez egy szégyen. Nekem az a tapasztalatom, (lassan) hogy EA, és M$ vezetõk fejébe golyót, és feltámad a PC-s játékipar. Egyszerûen annyira bénák, annyira ragaszkodnak a jelenlegi rendszerhez, hogy az már káros.
ICS!
Ezt gondold végig még egyszer...
UE4-re leszek majd kíváncsi ott mit fognak alkotni.Meg az idTech 5-bõl mit fognak kihozni!
Ez is közrejátszik, de a Crysis nem pont ezért nem let 4-5 millió, hanem a brutális gépigény és optimalizálatlanság, ez pedig a fejlesztõk hibája... az meg hogy jobban is fogyhatott volna hiszen a pécés exluzív fpsek ( a kettõ közül ) zászlóshajója, egy casual szép grafikás lövölde és mégsem sikerült neki a nagy áttörés, persze nem is ment rosszúl, csak aze ember hozzászokok ahhoz hogy egy nagy exlu 4-5-6-7-8 milliót produkál.
Pont ez az...
Fõhõs(ök) van(nak), folytatható történet van, ötletek vannak szép számmal, például a nanoruha elég ötletes dolog, illetve amit tud, van 2 fõ ellenfél, ellenség, (Idegenek, koreaiak) helyszín egységes, történet az átlagot bõven hozza....
Igen, idegenek vannak... Na bumm... Crytek sajátosság, amirõl nem tudnak leszakadni. "Lehet", nem ártana.
Egyetlen valódi hiba, a dx10, azaz a Vista erõltetése volt. Sokaknak eleve ellenszenves operációs rendszer, (bukása 2 dolognak köszönhetõ; hardweres drm, ami erõforrást zabál, holott nem mûködik élesben, és az, hogy a vállalatoknak túl sokba került volna az átállás, mert nem árt alá a 2 vagy több magos proci, a dx10-es megjelenítõ, és minimum 2g ram, ami valljuk be, sokba került volna a cégeknek, viszont kevésbé korszerû gépen el sem indul a cucc. Igaz, megfelelõ vason sokkal stabilabb, kevesebb probléma van vele, és SP1 óta ugyanolyan gyors is, mint az XP, játékok alatt. Ha a drm-et kikapcsolná M$ akkor kb 40-50%-al gyorsabb lenne(!) az XP-nél. Ha nincs megfelelõ masinám, én se váltok, de így, hogy van, tapasztalatból mondom, sokkal, sokkal jobb oprendszer, mint az XP.) És ez a hiba, sokba került. Ha XP-n is trükkök nélkül ment volna full grafikán, szerintem a 3-4-5 millió eladott példány, a magas gépigény ellenére garantált.
Maximális beállítások mellett, de AA-t néha levettem, nem nagyon látszott különbség nélküle sem. Mondjuk fps-ben sem. (Mondjuk az elsõ másfél fejezetet 800x600-ban, minimumon játszottam még 6600GT-vel) 1280x1024-et használok, amiben csak tudok. Mármint 21"-on, most az szervízben van, és fogalmam nincs, hogy kijelzõben merre kéne lépni.
A CryEngine 3 pedig még nem most lesz bevetve élesben, az már inkább a következõ konzolgenerációra készül, ha támogatja a currentgent is. Szóval az elõrelépés egyáltalán nem kizárt, de az, hogy a fejlõdés lassul, az nem újszerû felfedezés, ettõl az engine-tõl teljesen független. Én nem bánom, mert hardverrel úgysem lehetne gyorsabb fejlõdést ésszerû áron kiszolgálni. A hardvergyártók terén pattog a labda, nekik kellene valami újat, többet kitalálni. Vagy Carmacknek :)
Valami igazán jó és normális történetet köréépíteni valami fõhöst, és fõ karaktereket, esetleg egy olyan univerzumot amit tovább lehet vinni több részes történetet alárakni, mint pl egy Halo? mert a krájzis hiába szép, csak egy sima ötlettelen fps, amibe van 1-2 jópofa dolog, de sokkal sokkal többet kilehetne hozni belõle... azért mondom hogy ha konzolra kiakarnak adni egy crysis másolatot vagy egy portot akkor el se kezdjék.
Csináljanak egy Prey, Halo, Darkness szintû játékot...
Különösebben engem nem érdekel, videókat se néztem róla, de a híreket olvasom és ott a kommentelõk írják akik pécén játszottak vele hogy egyes elemeiben szebb.
Azt elismerem, hogy hiba volt "aláerõltetni" a Vistát, ugyanis az pont ugyan így járt; Fikázás ezerrel, igazán meggyõzõ indok nélkül.
A Vistával egy igazán komoly baj van: az egyszeri felhasználónak nincs rá szüksége, fölösleges rá váltania, mégis erõltetik. Ugye hasonló okból haragszol Boxra, pedig a Vistát szerintem pofátlanabbul nyomják. A közelgõ Windows 7-et figyelembe véve keveseknek érte meg Vistáért rohanni a boltba, legalábbis szerintem nem 1-2 évre érdemes venni oprendszert.
Értem, a mondandód, de engem aggaszt a dolog.
Új, konzolbarát engine, = grafikai visszalépés. <-Ez a lehetõség zavar engem. Hangsúlyozom, mint lehetõség. Ugyanis tartok tõle, hogy az új engine korlátai nem teszik majd lehetõvé a mostani megjelenést PC-n sem. Akár a Crysis-t nézzük, akár a Witchert.
Tényleg, Te milyen felbontáson toltad? Nekem volt alkalmam mind a kettõt max-on tolni, és gyönyörû volt mind a kettõ. Witcher EE után pláne...
Szerintme ebbõl inkább az derül ki, hogy a Crytek prezentációban lehetne profibb. Ugyanakkor nekik az adolguk, hogy végre hathatósabban betörjenek az engine piacra, ehhez pedig a jelenlegi trendet nézve nem ûrtechnológia kell. Nyilván ennél sokkal szebb játékokat lehet kihozni az engine-bõl, meg lehet nézni, hogy a Witcher vagy a Prey hogy nézett ki az "elõdökhöz" (NWN, Doom 3) mérten.
Egyébként pedig legyen inkább gyors és stabil, a Crysis grafikája bizony úgysem lesz még évekig lealázva. Nem éri meg senkinek. Én nem is bánom, fejlõdni inkûább animációban, fizikában és AI-ban kellene, ezekben sokkal nagyobb a lemaradás.
A Witcher esetében sem bánom az engine-cserét (már ha tényleg beválik ez a DaVinci), nem volt ugyan vele nagy gondom, de elájulva sme voltam az optimalizációtól, és nyilván a CD Projektnek is sok munkába - tehát pénzbe és idõbe telt - mire az Aurorát kipofozták. Éppen a régi engine nehezítené az elõrelépést. Az eddigi konzolos képektõl mondjuk nem vagyok elájulva (fõleg a túlzott poszteffektezés zavar), de ott több a korlát, kevesebb a nyers erõ. Azért úgy tûnik alakul az is, megjelenésre aligha lesz csúnya.
Ja, igen. Az utóbbi pár év trendjét figyelembe véve, nagyon csodálkoznék már akkor is, ha a Witcher csak megközelítõleg úgy nézne ki akármelyik konzolon, mint PC-n. A videómegjelenítõje nagyon messze van mindkettõnek attól, amit egy "átlagos" PC ma tud.
Ismersz már egy ideje, (így, fórumon keresztül) tudod, hogy kevés játékot veszek meg. A Crysis megvan, a Warhead megvan.
Igazság az, hogy én, személy szerint nem értem, mire ez a nagy fikázás. Egy gyönyörû grafikával, nagyon jó fizikával, kellemes AI-val megáldott céllövölde, nem a rosszabbik fajtából. Azt elismerem, hogy hiba volt "aláerõltetni" a Vistát, ugyanis az pont ugyan így járt; Fikázás ezerrel, igazán meggyõzõ indok nélkül.
Komolyan kérdem; Mi a gond a Crysis-al? Ami tényleg gond, úgy értem. Másik kérdésem, (rosszindulat nélkül!) játszottál Te egyáltalán vele?
Tele van hibával ez látszik és még messze nincs kész... amúgy teljesen mindegy hogyan néz ki, elõször valami normális koncepciót kellene kitalálni és egy normális játékot csinálni.
Witcher meg sokak szerint eddig szebb konzolon a képekrõl itélve, majd kiderül.
Amúgy csodát nem várok a Cryosoktól, amit a Crysissal mûveltek anno az valami szégyenletes volt, azon csodálkoznék hogy a konzolos játékuk normális lenne... de ha kijönnnek egy Crysis klónnal, akkor felesleges is belekezdeni.
Valamelyik nap rábukkantam erre. Ott ahol a dzsungeles rész játszódik, nagyon kilóg a lóláb. Az eredetihez képest, ritka randa lett a grafika. És az a gond, hogy a PC-n is ez a motor fog dolgozni, így a kinézet egy szép, nagy határozott visszalépést fog hozni. Remélem, a Witcher következõ részével nem járunk így, (már ha lesz egyáltalán) hogy a konzolbarát engine miatt visszalép a grafika.
Nem vagyok grafbuzi, de azért, ha már elértünk egy szintet, ne lépjünk vissza! LE A KONZOLLAL! VICCEL!
Ha valakinek hiányoznak puzzle elemek és a szürkeállományt megmozgató feladványok, tudom ajánlani a minap PC-re is megjelent Braidet. Egy igazi gyöngyszem.
Tanicccssss mester!!!
Mond mar meg neki a tutit, hogy mit mondhat es mit nem egy forumban.
Te, szakadj már el ettõl a casual / nem casual témától, mi ez a baromság, hogy valaki "az életben is casual egy kicsit"? Az emberiség legnagyob része szerint az összes videojátékos idióta, akár pécén tolja, akár konzolon.
Tudom, hogy konzolról jöttek;-) Nincs ezzel semmi gond. Viszont az igénnyel nem értek egyet.
Szerintem inkább az a dolog oka, hogy ha neked, mint játékosnak sokat kell gondolkodnod, akkor a fejlesztõknek is. Az pedig idõ. Az idõ - pénz...
A PC nem több, MÁS. Akinek ez a casual vonal bejön, már rég konzolon van, mert Õ nem tudja, akarja kivárni GTA4 PC-s megjelenését, az életben is casual egy kicsit. Én ki tudom, várni; Nekem egy Sacred2, egy Witcher, egy STALKER sokkal többet ér, mint egy tucat casual játék. (Még ezek is kissé túl casualok, legalábbis nekem, de ez már egyéni hasfájás)
Ott a tomb raider. 4.-ig kiváló játék, 5. kakukktojás, 6.-tól pedig egyértelmûen Lara popsija, és cicijei viszik a prímet. Addig is számított, csak azóta a kelleténél jobban is elõtérbe került, a többi elem rovására. Ezzel együtt mind megvan eredetiben, mindet szeretem. De azért visszasírom a "régi szép idõk"-et. A konzolosoknak pedig tetszik, mert hasra esnek a táj, és Lara szépsége elõtt. Ez az, ami más a két tábor közt. Vagy ue a Resi-nél. PC-n ez "kevés" lesz, ha kijön. MÁS, és nem jobb, vagy rosszabb a két "tábor".
Attól még hogy neked nincs igényed azokra a lehetõségekre amik miatt sokan a PC mellett vannak, nem azt jelenti hogy nincsen. Felsoroltuk ezerszer, hogy mennyi mindenben jobb egy számítógép, és amiket hátránynak veszel azt valaki elõnynek tartja (bõvíthetõség, szoftverekkel bíbelõdés, stb..
És vannak példák, hogy lehet rendes portokat is kiadni, tehát nemigaz, hogy ennyire nehéz és sok munkát igényelne. Lassan ott vagyunk, hogy patchek nélkül nem is lehet játszani, mert utólag javítanak ki alap dolgokat... Optimalizálásról meg ne is beszéljünk...
Resi 1-2-3 konzolra készültek ahogy pl a Silent Hillek... igen más volt, sokkal több fejtörõ volt benne, mára más lett a trend, de nem a "konzolosok" miatt hiszen régen ezek a játékok ott voltak. Az igény változik, ma az onine, co op játékok világát éljük, ez adja meg a játékok hangulatát, nem pediga nehézség, ezzel nincs gond... ilyen is kell. Azt még mindig nem látom hogy a Pécé miben több, van rá rts meg 1-2 rpg, de konzolra is talál az ember magának rpgket meg rtst is akinek ez kell, a többség pedig casual mind a két platformon.
Nekem úgy tûnik, memória-ürítési probléma van. (ha kevés lenne, akkor azonnal elkezdõdne a lagg) És mivel egyetlen más játékkal sincsen ilyen gond... Lehet, van egy olyan alkatrész a gépemben, amit nem csipáz a játék, vagy amire nincsen felkészítve. Viszont, a grafikai beállításoktól teljesen független a dolog, ha a proci igényes dolgokat veszem vissza, akkor sem változik a helyzet... Mindegy, a lényeg, hogy most már megyeget, HIGH grafikán, csak a textúra medium... (9800GT/512, C2D E6550, 2G Kingmax 800-as ram, 1,5 terra vinyó, Gigabite P35DS3 deszka, stb. Vistával megdobva)
Jó, akkor a boxos játékot átkonvertálja PC-re. Ezen nem veszünk össze. Természetesen túloztam, a könnyebb érthetõség kedvéért; Nagy valószínûséggel egy amatõr, "homemade" csapat szégyellne ilyen munkát kiadni a kezébõl, és kiadás elõtt finomítana rajta.
Így világos?
Más;
Amit neked be kellene látnod, hogy kissé más az igény PC-n, és boxon. A box még mindig sokkal casual-abb jellegû, mint a PC. Itt a Resi5. Biztos jó, nem tagadom, de amit eddig olvastam róla, egy céllövölde. Nekem a Resident Evil az a puzzle-elemekrõl szól; megkeresni, összerakni, továbbjutni, túlélni. A lövöldözés, csak hab a tortán. Ezért volt a 3. rész az utolsó, amivel játszottam. Emlékszem, talán a 2.ban kellett megkeresni valami fogaskereket, a toronyórához; napokig elvoltam vele...
Ma nem errõl szól a játék, és ez nem is feltétlen gond. Akad helyette más, elsõsorban, PC-n....
Nekem patch nélkül is simán ment, igaz 20-30 fps el csak, de ment, max idõ amit 1huzamban toltam 2 óra volt talán, és semmi gáz nem volt. Szal nálad van valami.
inkább kifizetem azt a pár papírt a konzolért minthogy kínlódjak ilyen beta emulátorokkal az már nem embernek való...
sm2, sm3 azért jóval könnyebb megoldás mint egy emulátor készítése... még normális xbox emulátor sincs nemhogy 360 vagy ps3, ezek már annyira összeett és erõs rendszerek hogy az emulálása pécén egyenlõre és a jövõben is halott dolog...
Nézd, ha a Bioshockot egy srác át tudta konvertálni, hogy sm2 (azt hiszem, ez a neve?) alatt is fusson, ne kelljen az sm3, akkor ezt szerintem egy törõ csapat, vagy csak egy simán hozzáértõ csoport simán átkonvertálja, gond nélkül... Vagy valami ilyesmi. Nyilván túlzok...
Nem akarok ebbõl PC vs Konzol vitát, felesleges. Ha annyira érdekelne, lekapom boxra, és tolom öcsém gépén, (Már jön, 1ébként; ez lett a dolog vége, ma megy az öcsém a megjavított, flashelt gépért) De ha meg is lesz rá; játszottam már a gépen, de hogy nem lesz játék, amit azon tolok végig, az tuti. Ugyanis nem nekem való a box, sok szempont miatt, amiket már leírtam.
És én ragaszkodom a PC-m hez. Most elsõ alkalommal volt ilyen, és most már játszható is, és sokkal szebb, mint boxon, és a 30FPS is megvan. Jó, elõfordul, hogy szaggatni kezd. Mentek, kilépek, restartolom a játékot, és megint nem laggol, megy "normálisan". Lehet, lassan be is szerzem a játékot, használtan. Új árat még nem ér.
Viszont, Öcskös innen már nem vesz játékot, majd töltök le neki; ugyanis felesleges, multizni már úgysem tud, eredetivel sem, ahogy letiltják majd a dobozát.
X360 emu?:) majd 10 év mulva talán... tudod mi az érdemes? venni egy gépet és le van gond, ennyi szívást egy játék sem ér meg, és a pécéhez ragaszkodás sem.
Nem egészen idevaló, de...
Szóval GTA4. (Nem, nem sírásként mondom, csak furcsa a dolog) Patchból mind a 3 fent, a 3. után olyan 10-20 perc játék után szaggatott. Addig csak 1/2-1 óra után. Most restartoltam a gépet, és megint kell minimum fél óra a szaggatáshoz. (de nem biztos, csak ha az esõ is elered) Folyamatok ugyan azok futnak a háttérben, procihasználat ugyan az. Memória szintén. (Vistát ezért is csípem; 2-3 hónapig megy, gond nélkül. XP max egy hétig bírta, restart nélkül) De a GTA4 rám cáfolt. Valahogy nem mûködik az emberi logika ennél a játéknál.
Viszont, akinek van kedve, megosztaná velem, velünk, vajon miért sikerült így a port? Mi lehetett a hiba? Akár koncepció szinten, akár megvalósítás szinten. Mert nekem az a meglátásom, hogy érdemesebb volna írni egy XBOX360 emulátort; ennél rosszabb maximum grafikailag lenne a játék....
Én mint már írtam, nem vagyok oda a Crysis-ért (bár a Warhead tetszett úgy-ahogy), fõleg nem a multijáért, de szerintem amit mostanában csinál az EA az nagyon korrekt. Ingyen Crysis Wars egy hétig (és ez nem az elsõ ilyen ingyenes, amikor a teljest(!) lehet használni egy ideig)
Sziasztok.Szeretnék a kérdésre válaszolni.Szerintem van.Nekem pl ami nagyon aranyos volt PC-n az a Shaun White Snowboarding,vagy a Saints Row
.Õk az újdonság varázsával hatottak rám.Vagy ott a Kane and Lynch
amit másodszor viszek végig tesómmal osztott képernyõn,mert PC-n igy még nem láttam lövöldés tps-t.Sok játékba PC-n is jó lenne az osztott képernyõs mód igy az internet és a lan mellett.Vagy még valami aminek örülnék nagyon,hogy mint régen ne lenne ilyen securom vagy mi a lemezeknél ,hanem beleteszed a lemezt felteszed a gémet és már indul is.
CoD5 az a coop miatt jó, multija háát, cod4-é még úgy ahogy elmegy, cod2 meg maga az isten :D uo nekem túl ronda sajnos, meg zavar h levegõben nincs zoom.
Nos de igen, van lehetõség általában, lehet jelszóval védett szervert készíteni többnyire. De a hamachi szerintem elõnyösebb, egyrészt csak 1x kell beállítani, aztán csak el kell indítani és utána LAN-ban látni fogja a szervert. Aztán ha késõbb érkezik, felnéz hamachira és látja egybõl, hogy fenntvagyunk-e és csatlakozhat.
Meg hát amit írtál, azért a warez is ittvan, hogy hamachival biztosabban mûködik akkor is, ha nincs eredetije (vagy esetleg MÉG nincs eredetije) :)
Elõfordulhat, hogy pont azok nem tudják megvenni a játékokat (szintén itt van az esetleg "MÉG"), akikkel a legjobban szeretünk játszani :)
Úgy értettem, hogy Hamachin kívül nincs lehetõség saját szervert hostolni? Vagy kitenni az idegeneket? Tényleg ártalmatlan kérdés lenne, mert nem értek hozzá, a DoW2-ben lehetett, bár annak éppen elég átok a Steam-GfWL páros. (Béta óta csak coopot játszottam, szóval már biztos stabilabb, õszig viszont nem szállok már be a multiba, egyéb okokból.)
Ezt a mondatot nem teljesen értem :D A szerver készítés lehet problémás sajna, ez igaz, de egy 2 mbit-es feltöltésü net már el bír 10-12 embert is, tehát egy digi-s meg egy gyorsabb upc-s net is alkalmas szerver készítésre. Tehát ez igaz, kell legalább 1 valaki aki tud hosztolni. Nálunk nem volt probléma, nekem is meg egyik társamnak is alkalmas erre a nete (nekem chello extreme).
Össze függ a warezzel valóban, de mint írtam, lehet hogy pont ezért fogja megszeretni valaki vmelyik játékot és megvenni, vagy ha jön következõ rész akkor azt betervezni (mint én az arma 2-t vagy opf2-t). Lehet úgy nézni, hogy csak a warezosoknak jó, én tapasztalat alapján állítom, hogy nem, és ha mindenem eredeti lenne akkor is így játszanék, azokkal, akikkel már jól összejöttem, függetlenül attól hogy kinek eredeti, kinek nem. Mert nagyon jókat játszunk, amikor játszunk, persze van hogy 4-5 napig nem tudunk játszani, akkor lehet valamit single-zni, keresni a játékhoz + dolgokat, stb.)... Aztán mi állítjuk be a szervert, mi választunk ki mindent, stb.
És ezért beszélek állandóan a bõvíthetõségrõl, mert a készítõk nyilván nem fognak több évig ezzel foglalkozni, viszont mindig vannak akik többnyire szívesen csinálnak a játékokhoz + dolgokat, küldetéseket, pályákat, módokat. ArmA-ban van küldetés szerkesztõ, szinte bármit lehet módoítani, AI javító módok vannak, lehet fegyvereket, jármûveket betenni, pl. móddal lehet benne ugrani (persze úgy, hogy ki kell választani, és akkor így szép lassan ugrik egy nagyot, de hasznos).
Egy ellenkezõ példának ott a Vegas 2, hiába nagyon jó az alapja, ha egyszer semmi bõvíthetõsége nincs, és a találati rendszer olyan, hogy valamikor elõbb hal meg pisztoj lábon lövéstõl mint fél tár test+fej lövéstõl... Pedig a hardcore mód még azt is hozta magával, hogy fedezékek mögül nem lehet kilátni, és szóval jó lenne az egész.
Az alap DoW-ban (2004) csak egy rövid SM kampány volt. A Winter Assaultban (2005) irányíthattuk a többi fajt, pá-pár páyla elejéig. A Dark Crusade-ban (2006) és a Soulstormban (2008) már ún. metamapen is irányíthatjuk bármely fajt. Nem tudhattam, hogy éppen a legújabb kiegészítõk elvi hossza mellett érvelsz. Szerintem a DoW éppen arra jó példa, hogy a tartalom elõállításának magas idõ- és költsévonzata a játékok hosszának rovására is mehet - éppena rövidülésrõl szólna. A DC és SS kiegek a skirmishek sorozatára épített kampánnyal toltál ki a játékidõt, gyakorlatilag ezt az ötletet fejelsztették tovább a DoW2-ben.
Jah hogy a masodik resz sem tobb 15-20 oranal, de sokkal jobban lecsupaszitott es strategiai ellemeknek mar, se hiret, se hamvat nem talaljuk ?
Igen, körülbelül ennyi ideig tartott nekem is. Mondjuk csak a coop miatt, egydül biztos sokkal tovább elszöszmötölök. Random mission ugyan van végtelen (?) a kampányban, de azért remélem nem kell végtleen hosszúságúnak számolni :)
Egyébkétn szerintem jó játék, de a tartalom lehetne több, nem egy Blizzard termék. Az elsõ részhez képest viszont egyszerûen más stílust képvisel. Multiban a kevesebb egység ellenére - sõt éppen ezért - taktikusabb, és kevésbé hentelõs, mint az elõd. Én bírom mindkettõt, de maga a idejében az elsõ rész nálam nagyobbat ütött.
En ugy emlekszem nem olyan lecsupaszitott volt mint a mostani jatekok sokkal tobb lehetoseggel.
Jah hogy Whammer 40k-ban tobb fajta fajjal, mas-mas aspektusbol is vegiglehet jatszani a jatekot, ami lenyegesen noveli a jatekidot ?
Jah hogy a masodik resz sem tobb 15-20 oranal, de sokkal jobban lecsupaszitott es strategiai ellemeknek mar, se hiret, se hamvat nem talaljuk ?
Épp ez az, hogy a Hamachi ezt helyettesíti, olyanokkal játszol akiket jobban megismersz (lehetnek ismerõsök, vagy csak netrõl jövõk, a lényeg hogy megismered õket), megtanulsz összejátszani velük, közben jól elvagytok, stb. Én is inkább az ilyen 10-14 fõs játékot kedvelem, de ez játék függõ hogy mi válik tömeg henté. Van ahol több felé is kell osztódni egy csapaton belül mert több cél van (Arma ilyen szempontból szintén elég vegyes, mert minden lehet benne, ezért is tetszik, 4-en is jó játszani coop-ban, és 30-an is, de hát bugokból sajnos az sem szenved hiányt).
CoD 1 még tényleg alkalmas volt jó meccsekre, én az UO -val játszottam nagyon sokat, klánban is.
De van egy alternatív megoldás amit - szerintem tapasztalat nélkül - hülyeségnek tartanak, a Hamachin való multizás.
Hamachi nélkül nem lehet saját bandát összehozni, hogy hostolja valaki a szervert? Nem mintha bajom lenne a Hamachival (ha valamilyen szinten össze is függ a warezzel), én a Spectromancer demóhoz használom :)
A taktika a waroknál a x vs x meccseknél jön elõ, publikon nincs... ott csak a hent és a fragelés, ha nekiállok csézni akkor azt vagy lanon ismerõsökkel és játszunk jó kis 3v3 , 4v4 meccseket, vagy keresek olyan szervert 1-2 ismerõssel ahol max 4-5en vagyunk egy csapatba, ami e felett van az tömeghent és teljesen értelmetlen, valamirevaló taktikákat, csapatjátékot is csak ismerõsökkel lehet kidolgozni és megbeszélni...
Én otthagytam a Csét a COD1 miatt, nagyon sokat játszottam vele klán szinten, MO legjobbjai ellen is, hihetetlen jó játék volt, remek pályákkal. COD2-3 kimaradt, a 4el kicsit multiztam, de csak warokat fun jelleggel, de a hatalmas kiforratlan pályák nekem nem tetszettek. A COD5 detto, egyértelmûen a publikra van kiegyezve a 20-30 fõs csatákra... a többségnek tetszik hiszen a COD rettentõ népszerû, és remek szórkozást nyújt annak aki erre vevõ.
GoWrõl fogalmam sincs nekem nem tetszik a multi része, de vannak benne új modok, régi-új pályák... nagy hangsúly van a multin mert nagyon népszerû.
(Én a Rome-ban is képes voltam az ellenség egy szem kiráylát harcolni egy egész délutan...)
Mármint üldözni manuálisan. A sok túlésétõl olyan skillei lettek...
A Total Warról jut eszembe, az egyik elõdjének felfogható Centurio tényleg elég rövidke játék. Legalábbis annak tûnik, de az állandó felkelések, illetve a limitált seregek miatt én annak idején mindig elvesztettem egy-egy messzi tartományom.
Tényleg a nosztalgia hathat nálad erõsen. A DoW tudtommal eleve mindössze 10 pályás (de ne harpd le a fejem, ha 11...), az egyik legrövidebb RTS, amivel valaha játszottam.
A Shogunt tekintve viszont talán igazad lehet, lehet, hogy többet szöszmötöltem benne én is, de az 50+ óra azért hihetetlennek tûnik. De a legtöbb játékos nem játtsza végig a 120 ashigaru elleni csatákat is, hanem auto-resolve-t használ. (Én a Rome-ban is képes voltam az ellenség egy szem kiráylát harcolni egy egész délutan...)
Viszont a Shogun mindenképp a legrövidebb a szériából, egyszerûen kevesebb a tartomány, kevesebb még a lehetõség. A kiegészítõ mongol kampánya pláne rövid tud lenni bármely féllel. Ugye mongolokkal csak harcolni és õrposztokat lehet építeni, míg japánokkal hardon néhány kör alatt a tengerbe folytható az ellenség - bár elsõ nekifutásra ez harcdore eredmény lenne.
Jah hogy a Fallout jatekideje is lerovidult napokkal ? Hat persze ezt nem ismered es ezert mar nem is tekintheto osszehasonlitasi alapnak.
Nem ezt állítottam, hanem azt, hogy nem tudom megítélni. Te végigjátszottad? Mert én, mint írtam, gyakran túlzottnak érzem a neten olvasott "speedrunokat", legalábbis gyakorlaban nekem sokkal továbbtartanak. A Psychonautsra is írt az egyik magyar oldal 6-7 órát. Nekem 30-ig tartott.
CS milyen régi már, és mégis milyen sokan játszanak vele most is? Miért, ha annyi jó játék van manapság, amik 50+ órákat is nyújtanak...? Talán azért, mert ezek alkalmatlanok jól kiegyensúlyozott, változatos meccsekre, teli vannak buggal, bõvíthetõség és beállíthatóság 0, stb...
Arra jó, hogy felmenjen az ember és haverral jókat csevegve menjen ész nélkül (aztán elfelejtse a játékot). CoD -oknál ezerszer több taktikai lehetõség van még a CS -ben is, és több játékban is. Bf2 -ben szintúgy (játszanak azzal is rendesne, mostanában is sokan megveszik ahogy láttam múltkor forumban).
GoW 2 nem tudom mennyiben változott 1 óta, de pc-n az is inkább bukás volt, nyilván az is a sok warezhuszár miatt, ugye? (ha jól tudom, elsõ helyen volt sokáig multi terén).
Tudom nincs ideje arra mindenkinek, hogy belépjen klánba és klánmeccseket játszon. De van egy alternatív megoldás amit - szerintem tapasztalat nélkül - hülyeségnek tartanak, a Hamachin való multizás. Keresni kell pár hasonló érdeklõdésü embert, kialakítani egy kis társaságot, aztán megbeszélni a játékot (jó esetben megvenni), és jókat játszani, csevegés közben, taktikázva de jó hangulatot megtartva. Nem lesz állandó sem, mert mindig mindenki nem ér rá, meg ha tudunk akkor hívunk valakit. (nem véletlen, hogy több játéknál is próbáltam terjeszteni a hamachit, meg hogy annyit foglalkoztam hamachi faq-k írásával (volt egy saját faq-m, most a humachi.hu -n szerkesztem).
Shogun vegigjatszhato 20 ora alatt ? Ne nevettessuk mar egymast.
Csontra butitva gepiharccal vagy hogyan ?
Pirates is ? Hat ez is szemenszedett hazugsag.
Whammer 40k Dow meghogy kifejezetten rovid lenne a maga 50+ orajaval?
Fable 2 nem vegigrohanos, hanem rovid ennyi a fama, lehet ismet jonni a magyarazatokkal.
Jah hogy a Fallout jatekideje is lerovidult napokkal ? Hat persze ezt nem ismered es ezert mar nem is tekintheto osszehasonlitasi alapnak.
Mint ahogy a regi es uj jatekokat a folytatasoknal.
Ezt nevezik am kibuvaskeresesnek.
Meghogy nincs rovidules, hat hogy is lenne, amikor egy jatek ma mar csilivili grafikajaval egy DvD-n elterpeszkedik mikozben 8-9 jatekoranal tobbet nem kinal. Na ez a lol.
Nem kellene a single-t ésa multit keverni. Legalábbis nekem a Diablo nem tartott 30 óráig se, persze a sztorira értve, hell/hellig nem mentem. A Pirates! sem volt olyan hosszú, bár én a Golddal (elsõ remake) játszottam fõleg, abban nem tévelyeg annyit az ember a térkép miatt. Viszont az öregedésünk miatt egy idõ után úgyis nyugdíjba küld a játék. A 2004-es remake amelett, hogy sokkal könnyebb, sokkal idõsebb korig is ûzhetõ, így egy nekifutásra akár tovább is tarthat.
A TW szériába rengeteg idõt bele lehet tenni. A mai napig, tehát régi vs új szembeállításra talán nem a legjobb példa. Ellenben éppen a legelsõ rész, a Shogun játszható végig akár 20-25 óra alatt - elsõre. Ettõl függetlenül imádom, számos alkalommal végigjátszottam, összességében elég sok játékidõt tettem bele.
Az Anno és a Civ széria is fut a mai napig. Ezek talán rövidülnének?
A C&C és a Red Alert sem volt nekem 50 óra (megközelítõleg sem), ahogy a WC3 és a StarCraft sem. Pedig szeretek szöszmötölni, a világ egyik leglassabb játékosa vagyok. Viszont a mai RTS-ek már többnyire valóban rövidebbek (pláne az EA "instant" folytatásai), már csak azért is, mert a Blizzard a mennyiségre is adott.
WHammer 40k
Melyik? Volt sok. A 2004-es DoW kifejezetten rövid, de az még újnak mondható. A '98-as Chaos Gate (ez álla táblás játékhoz legközelebb, és ezt sírja vissza sok rajongó) úgy 30-40 óra, az összes unalmas random küldetés végigjátszásával. De ez a körökre osztottságnak köszönhetõ, az nyújtja a játékidõt.
Mint mar emlitettem, ott van peldanak okaert a Fallout, hasonlitsd mar ossze oket. Persze itt nagy csend volt nalad.
Nagy a csend, mert csak az elsõ részt ismerem testközelbõl. Mégis mit reagáljak rá így? Nálam a Fallout 3 már a trélerekkel a budget kategóriába került. Mindenesetre a fõszál az elésõ részben sem valami különösebben hosszú. És ugye te voltál az, aki a Fable 2-nél egy fõszálon végigrohanós idõt vett alapul.
Itt lehet lemerni a valtozast es hiaba is jossz azzal, hogy palyaismetlodes es hasonlo kifogasok.A jatekok attol nem voltak rovidebbek.
Ezt egy mellékes megjegyzésnek szántam, célozva a tartalomgyártásra. Volt szerencsém a Blood editorjához (a kieghez járt, mely single-ben egyébként egy délutánig tartott), és meglepõen kevés pályaelem volt benne. Ettõl függeltenül abból a kevésbõl nagyon hangualtos pályákat dobtak össze.
Na de kerdem en, az hol van attol, hogy megveszek manapsag egy jatekot es meg aznap,vagy masnap kezdokent vegigjatszom ?
Nem állítom azt, hogy egy mûfajban sincs rövidülés. Sajnos van, de elég vegyes az összkép. Mindössze annyit állítok, hogy régen is akadt tömegével pár órás játék, ezért nem értek egyet a játékidõ rövidülésének túlhangsúlyozásával, az emlékeink hajlamosak becsapni minket.
Ugyanakkor én sem szeretem a rövid játékokat, egy Mirror's Edge emiatt ment levesbe, belõle még rivjút sem néztem, ráérek. Viszont lépten-nyomon írták, hogy a Dead Space-t 9 óra alatt végigjátszották, pedig benéztek minden sarokba. Nekem 7 órába fájt az elsõ három pálya - a 12-bõl, és az elsõ az rövidebb volt a többinél. Már most látszik, hogy nekem tovább fog tartani, mint pár klasszikus.
Egyébként az említwettek miatt sok játékot eleve kihagyok, így például a második világháborús FPS-ek hosszával nem igazán vagyok tisztában, de egy CoD2 tényleg 20%-kal rövidebbnek mondható az általam régebben játszottaknál. (Viszont án rajta kívül szinte csak egy második világháborús FPS-sel játszottam, és ez bizony éppen egy "egydélutános" játék.)
TE soroltál fel egy halom játékot, melyek közt jópár RTS és a CS is szerepel. RTS singli része nem szokott hosszú lenni, a Csének meg nincs is, gondoltam a multiplayert is beleveszed hiszen csak így jöhet ki az a szám.
Halo Wars normalon lehet hogy ennyi. Én hardon kezdtem el mivel írták ( látod írták a teszterek... máris okosabb az ember ) hogy azon érdemes és jópárszor bebuktam 1-1 pályát 1, 1.5 óra után... kb 17-19 óra volt elsõre, hardon. Most normalon keresgélem az unlckolható dolgokat amket nem találtam meg és nem csináltam meg és könnyû, aztán majd hardesten is neki lesz kezdve, az már biztos idegtépõ.
Counter Strike?? meg az RTSek? a singli részük nem túl hosszú, vagyis átlagos, a többi játékóra pedig muliplayerben adódik aki, ennyi erõvel az összes olyan játék ami sikeres online 50-100+ óra játékidõvel rendelkezik? egyeseknek biztos, de akik nem multiznak azoknak ott a single... a CSnek meg nincs is Single része, csak a CS CZ de az meg egy suta megoldás, és az sem 50 óra...
tehát ezek a játékok melyej a lájvon a legnépszerûbbek, 50+ óra játékidõvel rendelkeznek, amúgy tényleg igy van, a multi miatt...
Minden elismerésem annak, aki játék tesztekbõl meg képekbõl meg tudja állapítani, hogy kell-e neki az a játék. Én nem 1 játékkal voltam úgy, hogy megnéztem belõle már vagy 3 trailert, 5 játékmeneti videót, aztán mikor kipróbáltam fél óra után töröltem. NEM lehet minden esetben megállapítani egy játékról, hogy tetszeni fog-e a játék végéig, megéri-e megvenni azért amennyit a játék végéig, és esetleg utána is fog gyújtani (multi meg ilyesmi). Ráadásul a mai gépigényekkel meg pláne, mert grafika az nem jobb, de gépigény az olyan magas, hogy a csúcsgépeken is gyakran problémák vannak.
Na és akkor a védelem.
User error persze, hát hogyne! Mindent rá lehet fogni, vegyük meg a legjobb gépeket (de inkább vegyünk konzolt!), ne telepítsünk fel semmit a gépre csak ezt a játékot (nehogy valamivel összeakadjon a védelem), mindig telepítsük újra a rendszert, stb... -.- Meg persze lehet utánakeresgélni, mi lehet a hiba, hátha nem kell wint reinstalálni! (könnyû dolga van az kevésbé hozzáértõ felhasználóknak, akik pl. angolul is csak kevésbé tudnak... ha 4 évvel ezelõtt is ilyen káosz lenne, ilyen játékkínálattal, én vszínûleg felhagytam volna az egésszel).
Játék hosszával kapcsolatban; MoHAA vs MoHA (szerintem egyértelmû a tendencia). De tényleg van 1-2 kivétel ami régebben is rövidebb volt (pl. CoD, de ebbe legalább van sok változatos helyszín, jól kidolgozott pályák, rengeteg filmszerû jelenet, stb...).
Sajnos nem tartozik kivételek közé pl. a L4D sem, 4 coop misszióval (5 pályából álló misszió, jól hangzik...), kb. 3 óra alatt végigjátszottuk 2x (2 különbözõ fokozaton) mindet, úgy hogy nem siettünk!!
A lényegen nem változtat, egy játék akkor jó, ha letöltöm, játszok vele 3-5 órát, és még utána is úgy érzem érdemes lenne megvenni, mert még biztosan fogok vele elég sokat játszani (nem rpg meg ilyenekrõl beszélek, mert én nem szeretem, meg ott nyilván mások a követelmények ilyen téren).
Az a legszörnyûbb az egészben, hogy még mindig van, aki ezt teljesen természetesnek tartja, és még védi is.
Soroljak peldat ? Rengeteget tudok felsorolni, ami 50+ jatekora felett volt, manapsag az atlag 20-30.
Mint mar emlitettem, ott van peldanak okaert a Fallout, hasonlitsd mar ossze oket. Persze itt nagy csend volt nalad.
A folytatasokrol ez mind elmondhato.
20-30%-al csokkent a PC-s jatekok atlagideje. Raadasul, ne azt vegye mar valaki alapul, hogy a 147. vegigjatszasra mar letudom a jatekot 2 perc alatt. A lenyeg az, hogy megveteltol szamitva mennyi ido alatt jatsza az ember vegig, kulso segitsegek nelkul szorakozva.
Quaket es vegig lehet vinni hamar, mindenfele grenadejumppal vagy rocketjumppal. Vagy a Elder Scrolls 3-t exploitolva 15 perc alatt, amikor mar mindent tudsz ezekrol a jatekokrol.
Na de kerdem en, az hol van attol, hogy megveszek manapsag egy jatekot es meg aznap,vagy masnap kezdokent vegigjatszom ?
Itt lehet lemerni a valtozast es hiaba is jossz azzal, hogy palyaismetlodes es hasonlo kifogasok.A jatekok attol nem voltak rovidebbek.
Szerencsére szépen lassan, de reagálnak ésszerûen is ak iadók. Lásd például az UbiSoft hazai árazását, a másolásvédelmek idõnkénti mellõzését (új PoP, The Sims 3, a Stardock kiadó en bloc), vagy éppen a digitális tartalmak egyre inkább elérhetõvé válását. Szimpatikus, emellett a régi shareware megoldásokra emlékeztet az új Burnout trialje is, más kérdés, hogy én elég hamar meguntam.
1. A trélerekre ez joggal elmondható. Viszont a játékmenetet akár kommentár nélkül hosszasabban bemutató videókból már lehet okulni. Engem még nem sikerült átverniük, mert ésszel mértem fel, hogy mit érdemes várni.
2.
HL rovid volt ? Szóval most te ragadsz ki egy példát? Voltak kivételek, lásd még NOLF. A mainstream akkor sem ez volt. Deus Ex rovid volt ? FPS-nek hosszú, RPG-nek rövid. Wizardry 7 rovid volt ? Éppen rá gondoltam a random encounteres több 100 órás játékidõ alatt. Inkább az baj, hogy manapság egyre kevesebb alaposan kidolgozott RPG jelenik meg, ez nekem is fáj. De körökre osztva egy Witcher is lenne 200 óra. Nem mintha egyébként karakterfejlesztést tekintve a Wizardry szériához mérhetõ lenne.
Sajnos régen is a játékok többsége néhány pályás shoot'em up volt. Ez valamiért szinkronban áll számomra napjaink kínálatával is. Viszont régen jobban elõtérben voltak az RPG-k és a p&c kalandok.
A kalandjatekokat vegig lehetett vinni 6 ora alatt ?
Sose, manapsag igen.
Ebben a mûfajban nagyon szubjektív a játékidõ, mivel függ attól, hogy mennyire akad el az ember, a feladványok ismeretében pedig néhány óra alatt végig lehet többségüket játszani. Mindenesetre a Full Throttle-nél rövidebbhez még nem volt szerencsém, és a S&M Season One sem volt rövidebb, mint bármely klasszikus kaland. A Grim Fandango sem tartott elsõre 10 óránál sokkal tovább, pedig végig küzdöttem az irányítással.
Sok újdonsággal sajnos nem játszottam ebben a mûfajban, de a stíluis rajongóinak beszámolói alapján nem úgy tûnik, mintha drasztikusan rövidebbek lennének. Legfeljebb a sok-sok tapasztalattal már jobban ráállt az a agya az embernek.
Ja es a review-krol. :D
A cikk omlengeset el sem olvasom, mert olyan hanyingertkeltoen seggnyalos.
Olvasgass ilyeneket sokat Istencsaszar es meg a vegen el is hiszed, hogy igaz, amit leirtak, addig, amig meg nem veszed a jatekot.
GTA4 PC VideoGamer.com Verdict:
Points Overall: 10 - Masterpiece
Gameplay - 10
Graphics - 10
Sound - 9
+ Improved online play
+ Video editor is great
+ An amazing single-player experience
- Needs a mega PC to run well
Visszatérve a cikkre;
Az a dolog lényege, hogy amit leírt a srác, valós dolgok. Akár csak kifogást keres az ember, akár tényleg úgy is gondolja. Egyik érvét sem lehet csak úgy lesöpörni, mert megállja a helyét.
Jelenleg 2 féle kiadói magatartás létezik válaszként. A büntetõjog, és a "vegyé kondzót varezkecseg" hozzáállás.
Most úgy õszintén; Nem inkább ezeket az okokat kellene megszüntetni, vagy legalább csökkenteni megpróbálni? Minden fél jobban járna, van egy olyan érzésem.
Nem, egyszerûbb a potenciális vásárlót kriminalizálni, és megpróbálni terelgetni. Azt nem veszik észre, hogy így a gyereket is kiöntik a fürdõvízzel...
Jatszal akkor passzianszt az eleg rovid, bar lehet nem neked valo, mert hasznalni kell a szurkeallomanyt. :D
Neked azért tetszik a HL2 mert hosszú, nekem nem, ennyi, a tied meg az enyém is más, ahogy a játékok is másak, mindenbõl van és minden félét megtalál mindenki, mindent ami neki szórakoztatást nyujt.
3 HD Gameplayek ?
Idezzem neked valamelyik hozzaszolasod ?
"kattintás az interneten és házhoz hozzák amcsiból, angliából stb... :"
Miutan lattal belole egy reklamot,de nem tudtad kiprobalni es olvastal rola egy felpontozott tesztet es mikor kicsomagoltad egy fost vettel a kezedbe ? :D
Mi van ha kisvarosi,faluban el? Ha nincs internet, csak TV, vagy csak az a lehetosege, hogy levegye a polcrol es elolvassa a dobozon leirtakat ?
A tobbi pedig ugyanolyan mint a reklamok, csak te meg ezt se veszed eszre mert eltakarja a lovakra oly jellemzo szemellenzo.
A kiadok jo resze leszarja mar van a vasarloval, pont azok a cegekrol van szo, akik konzolos iranyba leptek az idok folyaman, mert szamukra csak a penzkerdes a lenyeg, azok akik sirnak csak a warez miatt, mikozben hazudoznak miert nem adjak ki PC-re a jatekot, mert nem megvalosithato rajta a jatek, vagy utolagosan adjak ki a gány portot, hogy tobbletbeveteluk legyen minimalis raforditassal.
Akik a reklamokban direkt felretajekoztatjak a vasarlokozonseget es sorolhatnam.
Erdekes vannak azert olyan cegek, akik ingyenesen kiadjak a palyaszerksztoket vagy a kiegeszitett valtozatot.
Na ezekbol vannak kevesebben. Meghozza rettentoen kevesen.
Nekem valahogy nem volt monoton. Lehet, én másik játékkal játszottam? Vagy csak az ízlésünk más? És az ÉN ÍZLÉSEM IS LÉTEZIK A NAGYVILÁGBAN, szépszámmal? És jelenleg kielégítetlen?
Komolyan mondom, ma reggel valahogy nagyon értetlen vagy, és magyarázod, hogy CSAK AZ A JÓ ami neked tetszik. Pedig rajtad kívül is akad pár játékos, aki játszana, fizetne is érte, de az igényei le vannak sajnálva. Lassan el kellene fogadnod, hogy nem a TE véleményed az EGYEDÜL üdvözítõ.
Ja es persze a demok azert vannak megszunoben, mert akkor ki akarna megvenni a szar jatekot, amit ilyen gyakorlattal akarnak valakire rasozni ?
SENKI, csak az istenbarma idiotak.
"A masik, mivel sok mas lehetoseg nincs ra a warezen kivul, ha nincs demo, hogy megiteld milyen a jatek, konnyen lehet hogy mas lehetoseged nincs is megitelni a jatekot, mint ezek a reklamok."
TESZTEK, HD RIVJÚK, HD GÉMPLÉJEK, ÍROTT TESZTEK
a reklámok nem arra valók hogy abból végkövetkeztetéseket vonjon le bárki is, ár te ugytünik ezt teszed...
Atyaeg.
Na akkor elmondom neked, hogy mivel a demok nagyreszt megszunoben vannak, vagy a jatek utan jonnek ki, igy joreszt az ilyen reklammal probalnak eladast generalni.
Az USA-ban kb 30 percenkent van egy ilyen reklam valamilyen hypeolt jatekbol.
Igy mutatjak be a jatekot es nagy szavakkal, csicsaval generalnak maguknak bevetelt a primitiv vasarlok manipulaciojaval.
Johetsz a a magyarazkodasoddal, de ez igy van. Szazalekosan persze nehez kimutatni, hogy mennyi is az ilyen tobbletbevetel, de biztosak lehetunk benne, hogy dollarmilliokrol van szo, ha meg nem hagytak fel ezzel az uzleti szokassal, hiszen a reklamido sulyos penzekbe kerul.
A masik, mivel sok mas lehetoseg nincs ra a warezen kivul, ha nincs demo, hogy megiteld milyen a jatek, konnyen lehet hogy mas lehetoseged nincs is megitelni a jatekot, mint ezek a reklamok.
Egy szó sem esett a reklámokról, azok az élet minden teületén olyanok, egy fél perces reklámba mi a szart tegyenek a készítõk? látványos hangulatos képsorokat, nagy szavak, izgalmat és érdeklõdés felkeltést...
Annak mi köze ahhoz hogy tele van hosszú monoton részekkel? semmi... ki akarták húzni a játékidõt, így sikerült, az meg már csak hab a tortánt hogy még mindig nincs befejezve és jöttek ezzel a pár órás epizódokkal, ami megint csak a játékidõt kihúzása sok évvel... értelmetlen baromság, már rég hegeszthetnék a HL3at.