Már nem kérdés a hajó,mert közben megcsináltam a pályát.A segítségért köszönet CptObvious-nak,nélküle tovább tartott volna.Ha errõl a pályáról kell mentés valakinek felrakom a data.hu-ra.
normalis multija van a gamenek? gondolom eredeti kell mindenképp ahhoz
Nem tudom találkozott-e már valaki azzal az idegesítõ "hibával", hogy játék közben gondol egyet a játék és kilép? Ha szerepelt már a kérdés akkor elnézést. Ja és semmi hibaüzenet.
Melyik hajót kell odaküldeni a térképért? (Mi a neve a hajónak?)Van két zászlóshajó,de egyikkel sem áll szóba a sah.Ha nem sikerül megoldani,elvesztem a pályát,mert már a városban van az ellenség.
Az miért van, hogy egyik kikötõmbõl, ha beállítom a rendszeres szállítási útvonalat? Nem akarja berakni, a másik helyen meg nem akarja kirakni a cuccot. Van áru, van hely a hajón, van a célállomáson üres hely, mégsem történik semmi, csak üresben megy a kiválasztott hajó. Köszike a segítséget elõre is.
A dobos annál a hajónál lesz. Hogy hozzáférj, le kell gyõzni forcas hajóit, amik ott védik. Ehhez fel kell fejleszteni a városodat olyan szintre, hogy tudj fegyfergyárat építeni. Ezután a termelt fegyvert leszállítod a szultánnak (vagy minek) és õ gyárt belõle neked nagy hadihajót.
5 . pályán kéne az öregnek egy kulcs és egy doboz (iron strongbox) . A kulcsot megtaláltam az egyik szigeten, de a doboz hol van ? Gondolom a másik roncsnál, ahol Guy Forcas hajói tanyáznak, odamentem, szétnéztem, kattintgattam, de semmi ..
Így mûködik a világ. Amit nem tudsz megtermelni és szükséged van rá, meg kell vásárolni.
szerintem egyáltalán nem angol, az occidental épületek teljesen a flamand/északnémet formát hozzák
Kereskedelemhez még annyit, hogy gyakorlatilag rá van kényszerítve. Mivel az egyes nyersanyagok csak különbözõ szigeteken találhatóak meg, mindenképp szükséged lesz kereskedõ hajókra, hogy azok X szigetrõl elvigyék Y szigetre a nyersanyagot, hogy onnan majd Z szigetre szállíthassák a készterméket.
Nincs se magyar nyelv, se magyarítás.
Országok nincsenek. Van Nyugat(akik lehetnek az angolok) és Kelet(õk meg az arabok). Bár a Kelet ilyen szempontból nem számít, mivel nem, mint választható oldal szerepel a játékban. Szóval csak Nyugat van, keleti beütéssel :P
Háború meg kereskedelem. A kampányban ugye meg van kötve a kezed. Aztán vannak a különbözõ Scenario-k, ahol a fõ cél lehet a háborúzás, kereskedel, diplomácia, ilyenek. Végtelen játékban meg attól függ, kiket választasz be gépi ellenfélnek. Ha pl a bíborost választod, vele max addig kereskedhetsz amíg háborút nem indít ellened - ami relatíve hamar megtörténik.
Ha a "végtelen játék" skirmish-nek tekinthetõ, akkor igen, az is van.
és milyen országok vannak benne háborúzni lehet vagy csak a kereskedelemrõl szól? skirsmish esetleg?
Van benne magyar nyelv? vagy magyarosítás?
Lehet, hogy alapból plusz kocsikkal kezd, de a fenntartása is drágább. Ha egy olyan helyre rakod ahhol bõven elég egy kocsi, akkor máris rosszabb az átlag mint lehetne.
Persze félreértések elkerülése végett: én mindig a megfelelõ változatot használom, mert az a költség olyan minimális, hogy egyszerûen nem éri meg problémázni vele. Egyedül a kikötõ az ami európai, mert a keleti kikötõnek kisebb a területe és nem illik bele az összképbe ha esetleg kikötõi épületeket akarok használni.
Huhh. hosszú meccs volt. Az imperátor scenarióban kipusztítottam mindenkit. Kár, hogy az oriental egységeket még nem tudtam használni, na majd a beggarokra :) Csatában nagyon buta a gép, de így is egy örökkévalóság egy sok szigetes ellent kiírtani. Amikor az elsõ ellen városát támadtam, kaptam egy küldiben egy kardot. +30 % sebzés a csapatoknak a szigeten, ha benne van a raktárban. Aztán elfoglaltam a szigetet és lebontottam az össze raktárat :(
én azt vettem észre hogy az orient 2 "kart"-ot ad egybõl és valamennyit hozzáad a sziget teljes tároló kapacitásához is.
Ja hogy Market Building. Bocs, annak semmi jelentõsége. Én például európai kikötõt szoktam rakni mindenhova, mert annak egy kicsit nagyobb a területe mint a keleti változaté.
A 4, küldetés vége mikor az arab gorénak kellene egy tekercs egy másik arabtól azt hol lehet megtalálni ha valaki segitene ? köcce
Már csak annyi lenne a bajom, hogy mikor jön egy kérés a szomszédoktól, leszállítom nekik a kért árut, de nem veszik át, ha kipakolom neki, kifizettettem velük, nem veszik teljesítettnek a kérést. Lehet túl drágán adom? Már egyszer rájöttem, hogy lehet árat módosítani, de most nem megy. Kérem segítsetek, köszike.
Én csak sima small market buildingre gondoltam. Nagy szigetre sok kell belõle, és kb fele annyit visz el a pénzembõl, mint a nomad. A szigeten csak nomadok laknak, másik népet nem kell eltartanom a szigeten.
Max annyi hátránya van, hogy egyszerre kell kielégíteni a két népcsoport szükségleteit (külön mecset és külön templom például), de hasznos lehet úgy, hogy csak egy helyre kell szállítani minden terméket, nem pedig két szigetre.
Akinek rengeteg ideje van, az írhatna egy FAQ-t. :D Sokszor elõ jön ugyan az a kérdés.
Van valami hátránya annak, hogy egy nomad városban peasant marketeket (olcsóbb a fentartás) építek?
Pl. hogy lehet lakatlan szigeteket elfoglalni.
Felpakolsz a hajódra szerszámot és fát, elhajózol arra a szigetre ahol lehet fûszert termelni. Amikor eléred a szigetet keresel egy sziklamentes partot. Akkor a hajód paneljén megjelenik egy ikon hogy lerakható a kikötõ. Inenn minden úgy megy mint a fõ szigeten, csak nomád épületeket kell lerakni. Ha beindul a termelés, hajóval el kell vinni az árut a fõ szigetedre.
Csak most kezdtem a játékot, nagyon tetszik, csak kicsit sokat „dolgoztat”, már úgy értve, hogy mire rájössz, egy feladat megoldására, már kezdesz beleunni, hogy nem történik semmi. Pl. hogy lehet lakatlan szigeteket elfoglalni. Van már arabváros építési engedélyem, az öreg turbános megadta, de a sáját szigetemen kívül nemigazán tudom letelepíteni a házakat, piacot, stb, ami arab, mert ugye kéne datolyát, meg fûszert termeszteni, de nem sikerül. Elolvastam az angol leírást, de általánosságokon kívül nem sok mindent segített, de legalább megtudtam mik vannak, de hogyan arra nem ad választ. Tudom, ez a játék lényege, de kicsit már néha uncsi, hogy nem megy elõre semmit- Kérem,aki tud segítsem. Elõre is köszike.
A 4, küldetés vége mikor az arab gorénak kellene egy tekercs egy másik arabtól azt hol lehet megtalálni? köcce
ˆ Beyond silence Igen, csak 8 chapter van összesen.
ˆ thewrek A lakosok fejlõdéséhez több kritériumnak is teljesülnie kell
- Szükségleteik (étel, ital, vallás, ruha, stb) maximális kielégítése. De az is elég, ha már 70% fölött van. Lényeg, hogy az állapota világos zöld legyen, "very well satisfied"
- Az adóztatást minimálisra kell állítani.
Ha ez a kettõ megvan, akkor ahogy Noodlee is írta, Euphoric lesz a hangulatuk. Ami aztán átvált "ready to advance"-re vagy "move in"-re. Elõbbinél fejlõdõképesek, utóbbi esetben pedig beköltöznek a lakosok.
- És a szükséges nyersanyagok is meglegyenek. (szükséges nyersanyag/ház) Peasant->Citizen: 1x fa, 1x szerszám Citizen->Patrician: 1x fa, 1x szerszám, 4x kõ Patrician->Noblemen: 3x üveg, 3x kõ, 1x fa, 1x szerszám
Célszerû megvonni a fejlõdéshez való jogokat a piactéren. Így jobban oda tudsz figyelni a fejlõdésre és nem emésztik fel a nyersanyag készleteidet.
Az épületek egy része azért nem elérhetõ, mert nincs elég városlakód hozzá. Ha rátartod a kurzort az épületre, akkor pirosan írja, hogy mi az, ami nincs még meg neked.
nálatok szokott ritkán, random kilépni a játék winbe?
Sziasztok! Most kezdtem el játszani a gamemel és egyyszerûen nekem 3-4 óra játék után is csak simán városlakók maradnak, nem válnak patríciussá! Ez miért van? Az épületek is egy szintig elérhetõk, és utána semmi! Mi az oka? Válaszotokat elõre is várom! (scenarioban játszok még...)
Köszi, gondolhattam volna rá:)
A hatodik pálya valóban nem egyszerû. Jó az a segítség, amit CptObvious írt de pár dolog ezen kívül nagyon fontos! -A legelején meg kell fosztani a lakókat a sörtõl, kenyértõl és a mellénytõl, valamint fel kell venni sárgára az adót -Célszerû a wartower-t a campek elé helyezni, ezen nagyon sok múlik. -Fontos az idõt beleassítása az elején
Sokat segít a pdf megyarázata, ott minden még aprólékosabb. Nekem ezekkel elsõre sikerült megcsinálnom a pályát. Elõtte viszont párszor sikertelen voltam.
Hali! Jól tudom hogy összesen 8 chapter van? Köszi
Köszönöm már megoldottam!!! Csak "hadihajó"-val lehet megcsinálni!!!
Sziasztok, nem tudjátok, azt ki lehet valahol kapcsolni, hogy mindenképp ilyen négyzetrácsosan építkezzünk, szóval, hogy legyen valami szabálytalanság benne, kanyargós utcák, stb... mert sztem az dobna a játékon csak azért kérdezem, mert most néztem pár képet és volt olyan, amin a házak, meg még az ültetvények is szabálytalan, pl. félkör formában voltak... de lehet, hogy az csak beta kép volt és utána ezt elvetették, tudtok errõl valamit?
A IV. chapter-ban hogy kell megcsákjázni a kalózhajót??? Rákattintok a hajómon a csákjára (bal gomb) aztán próbálok a kalózhajóra kattintgatni de nem történik semmi !!!
Hogy tudom megnézni, hogy mi kell az aktuális térkép befejezésére? Sry a hülye fogalmazásért, de remélem érthetõ :P
hi! Continous game-t játszok az a problémám hogy a patricians-ok nem nagyon akarnak noblemanoká fejlõdni .Kb 2000 van mindegyikbõl.Nálatok is hasonló az arány?
Amikor kijelölöd a célállomást,a mínusz gombbal ki kell jelölni azt is,hogy rakja ki a berakodott árut.Bocsi hogy ezt is ideírom,de a berakandó és kirakodásra szánt áru mennyiségét is ott tudod beállítani.Rákattintassz a termék ikonjára,akkor megjelenik mellete aegy csúszka.azon kell állítani,másik lehetõsége az ár meghatározás.
CptObvious köszönjük a részletes leírást és a segítséget!
A városban császkálnak. Ezután rá kell kattintani a figurára (kék auraféleségükkel elég észrevehetõek), azt bekerülnek a kikötõd Strongroom-jába. Amúgy kíváncsi leszek lesz -e olyan Mod amivel a karibi raszták is beköltözhetnek és lehetõvé teszik a Hemp ültetvény termésének leszüretelését és tömeges tekerését is :D :D
Sziasztok! Nekem az lenne a problémám, hogy continous game-ben kapok néha olyan küldetéseket, hogy szállítsak a megbízónak egy szerzetest, hastáncost, lovagot, ilyesmiket. Õket hol lehet megtalálni vagy felfogadni? A választ elõre is köszi!
a célkikötöre be kell állítani, h kipakoljon, a cucc hozzáadásánál a negatív jelre kattintasz, és a célárura, és amit beállítottál amott, h felrakja, az amott lerakja :)
Bocsi a hülye kérdésért , de nem tudjátok, hogy miért lehet az, hogy beállítom a trading útvonalat, a küldõhely raktárából felveszi a cuccokat, de nem rakja ki a cél állomásnál, így mindig nekem kell írányítani , hogy kirakja. Esetleg vki tudja miért? Köszi!
6-os pályát én is bebuktam 1-2 alkalommal, mire rájöttem hogyan is kéne csinálni. Szóval itt az én változatom, képekkel illusztrálva.
Két dolog, amire érdemes odafigyelni - Felesleges a sziget déli részének a megvédésével bajlódni, hagyjuk, hogy a bíboros porig romboljon mindent. - Van egy hajónk, vigyázzunk rá!
Elõször is építsünk kõbányákat, mert kõre szükségünk lesz. A háromból 2 kõbánya van kellõen közel raktárépülethez, ott építsük fel õket. kõ bánya 1 kõ bánya 2 A további nyersanyag ellátmány miatt nem kell aggódni, amire szükség lesz abból biztosítva van a kellõ mennyiség.
Kössük össze az utat a banditák táborával. De amíg nem szükséges, ne használjuk õket, mivel õk sört kérnek, azt pedig hasznosabban is fel tudjuk használni, pl a késõbbi ellátmányos küldetés során. bandita tábor
Hozzunk létre egy nagy katonai tábort az északi kapu elõtt, ott ahol Marie is kéri. Ha kész a sereg, jön az újabb feladat, küldjük õket a sziget déli végébe. A küldetésnek csak annyi a lényege, hogy délre küldjük õket, nem kell ott is maradniuk. Szóval nyugodtan hívjuk hátrébb õket.
A frontvonalat célszerû a város déli vége elõtt felállítani. Ide küldjük a csapatokat. Kezdetben 2 nagy, 1 kicsi katonai tábor és 2 õrtorony alkotta a frontot. Késõbb bõvítettem a sereget. Elegendõ nyersanyag mellett célszerû egy falat is felhúzni a frontvonalon. frontvonal 1 frontvonal 2
Célszerû még felhúzni egy tornyot és 1 kis katonai tábort a város észak-keleti részén is, mivel innen is fog majd támadás érkezni. észak-keleti védelem
Nem sokkal az visszaszámlálás vége elõtt kapunk egy küldetést, hogy menekítsük ki néhány parasztot. Ezt tegyük meg. Miután leraktuk õket, a hajónkkat küldjük a sziget északi felére, lehetõség szerint nyugat felé kerülve. hajóút
És jön az elsõ hullám!
Ahogy az ellenség nyomul elõre, úgy foglalja el a déli részen lévõ épületeket. nem kell megvédeni
Ahogy ezek megtörténnek a küldetés szerint kijelölt helyeken húzzuk fel az új épületeket. Ez a bandita tábor alatti szabad terület.
Miután elég közel érkezett az ellenség, állítsuk a katonákat támogató és offenzív módra (sárgán világítson az ököl és a pajzs) offenzív-támogatás
és várjuk ki, hogy legyõzzék az ellenséges ereget. Ha ezzel megvagyunk, Lucius hajói lerombolják a kikötõt. Ezt is építsük újra az északi részen.
A második hullám után kémekrõl érkeznek jelentések. Miután megvan a három kém, adjuk át õket a banditáknak. A vallatás után kiderül, hogy alagút ások jönnek. De az elõzetesen felállított katonai tábornak köszönhetõen nem sokáig fogják bírni.
Jön a harmadik hullám. Ez már jóval keményebb lesz, mint az elõzõek. Ha az elõzõ csaták során elhullottak a katonáink, mindenképp pótolni kell a sereget. De egyébként is célszerû újabb sereget küldeni a frontvonalra. (Lehetõség szerint nagy csapatokat, mivel a kicsiket az ellenség másodpercek alatt ledarálja)
Marie szól, hogy próbáljuk meg segítséget kérni a vezírtõl. A hajónkkal vegyük fel a térképet a kikötõbõl, majd aktiváljuk. Ekkor a hajó útnak indul. (Nekünk már nem kell foglalkozni vele). Miután kiér a térkép szélére, jön az üzenet, hogy már úton van a segítség. Innentõl fogva nincs más hátra, mint várni és visszatartani az ellenséget.
Ha megérkeznek a mentõhajók, fogadjuk el a segítséget és kész a pálya.
Ennyi lett volna, remélem tudtam segíteni :)
De játszik :) Én a legdurvább beállításokon fogok nyerni. A legjobb képesség amit venni kell, az a diplomácia bónusz. Ez a patríciusokkal már plusz +20 százalék esélyt ad a diplomáciában, ezért könnyebben fentartható a jó viszony. Még a három legdurvább ellenfél esetén is sokáig távol lehet õket tartani az ellened irányuló hadászattól. És ha már elég erõs vagy, ráadásul egymást támadják :)
Én tegnap kezdtem el fõküldik befejezése után. Még nem sokról tudok beszámolni, de közepesen nyomom én is, és hát nem túl könnyû valóban, kell kapkodni itt is. De legalább ezt abba tudom hagyni x óra után nem úgy mint a campaign-t :D
Valaki igazán megoszthatná velünk tapasztalatait a 6. pályával kapcsolatban!Ha nem nagy kérés!Mert már vagy 4 en kérdeztük meg h mégis mit és meddig kell csinálni...
Itt senki nem játszik a "folyamatos játékmóddal" ? A harcrendszer sajátosságai miatt egyenlõre még a közepes játékos is lever engem, és az a legnagyobb gond hogy esélytelen az ember hogyha az ellenfélnek(PC )egyszerûen 2-3 hajóval többje van...grrr
Akinek megvan eredetibe a game az bescannelhetné a kézikönyvet magyarul!
hali, a 6os pályán vagyok, kitapasztaltam, h délen támadnak, oda is települtem pár táborral, h pont a vár hatósugarán kívülre essek, csináltam vagy 7 tábort, a barbár táborokból is csináltam, meg vagy 3-4 tornyot. 2-3 támadást simán visszaverek, de utána egyre többen jönnek, de nem tudok mit csinálni, mert nincs PÉNZ, a minimális adóztatásokkal nem jön be elegendõ összeg, Az a baj, h gazdaságot nem lehet összehozni, nem tudod kinek eladni az árudat. Arra kéne nekem ötlet, h miként tudnám a pénzt beosztani, vagy hogy tudok spórolni, vagy egyszerûen, mibõl tudnél + pénzt csinálni :)
Hello! Szeretném megtudni hogy hogyan lehet másfajta katedrálist építeni pl. olyat mint a fõmenüben van?? Mert már 3-at építettem és mind a három egyforma.
Minden kell nekik,amit a technológia megenged.Köves út,mert a felsõbb osztály nem szeret porban járni.Katedrális is kell,ahhoz pedig üveg.Kocsmába is szeretnek járni,ezért jó sok sört kell készíteni,amihez komló és búza kell.Szükségük van még tûzoltóállomásra,szobrokra és szökõkutakra.Egyszóval mindenre,ami a palettán van.Akkor hajlandóak egy szinttel feljebb lépni.
Ha rákattintassz az adott termelõ épületre,a közelben látnod kell egy zöld színû raktárt.Ha nincs,az azt jelenti,a raktár nem látja a termelést.Építs egy raktárat megfelelõ közelségbe.