- Mielõtt a következõ megálló peronjához érsz, kapcsold le a világítást ha elõzõleg felkapcsoltad, az utasok nem örülnek ha a képükbe világítasz (L betû) - Ésszel gyorsíts-fékezz - Ez egy bug, de ha kiszállsz a vezetõállásból megáll az idõ, én elmentem ebédelni egyet, amíg az emberkémet kivittem a peronra levegõzni egyet - Ablaktörlõ dísznek jó, gyakorlati haszna nincs, mert ugyanannyit látsz szakadó esõben ha nem használod - A következõ megállóhoz érkezéskor nyomd meg a 2-es gombot, ha a célállomásra érkeztél akkor 1-es! - Ha JSQ (hoboken) állomáshoz érkezel, és azt veszed észre hogy vöröset kaptál.....akkor akár ki is léphetsz ott mert a büdös életben nem fogsz zöldet kapni, bár erre létezik javítás, mégpedig ez itten!
- Elõször space - F5-F6 gomb hogy lásd az idõt, sebességkorlátot, meg hogy egyáltalán mikor kell indulnod, értelemszerûen azt megvárod (1 perc várakozás van a játék elején) - Num padon 7-8-9 gombok - Ajtó csukás elõtt F3-mal jelzel az utasoknak - Ajtó becsuk (baloldali F1, jobboldali F2, attól függ melyik van nyitva) - Utasoknak légkondi bekapcsol (K gomb) - Irányváltó fel (Page up gomb) - Fék kienged (balra gomb) - Majd fölfele gomb
És már el is indultál :)
page up, utána balra nyilat teljesen feltolni, majd space asszem
A szimulátorok már csak ilyenek. Nem csak az elõre gombra kell ráhasalni.
Én megnéztem a Pdf-t de igy sem sikerült inditani :(
A PDF kézikönyvet lapozd át, mert anélkül nem jutsz messze. Ha elolvastad, utána pofon egyszerû. De pl ha nem ismered a jelzéseket és átmész a tiloson kapásból game over. Ajtókat is kell kezelni és megkötések is vannak. Read the read me and have fun :)
vkinek sikerült már elindítania azt a rohadt metrót? minden szétnyomogattam, a space-el meg a nyilakkal csinál ezt-azt, de el sehogy se akar indulni... jól kifogott rajtam:)
Most nemazér de premium acc nevetséges áron is van és rapidon bármit megtalálsz... Nem rossz befektetés. Ez pl 20 perc alatt jön le.
igazad lehet. demo van? Mert a videó alapján igéretesnek tûnik, csak azért nem adnék ki pénzt valamire amit nem próbáltam ki. (persze volt már ilyen is: diablo, spore, gw)
Minden rétegjáték drága. Pont azért, mert kevés a közönsége. A nagy többséget nem érdekli, akit meg igen, az úgyis megveszi. Lásd repülõszimulátorok, vonatszimulátorok, stb. Itt a minõséget fizeted, mert nincs, vagy csak minimális a konkurencia.
30 EURO??? Hát egy ilyen rétegjátékot ennyiért adni...
Az az igazság, hogy én megnéztem volna, ha épeszû árban van. De így vagy warez, vagy hagyom. Amúgy jó lenne, ha ezért a 30 euró-ért cserébe megkaphatnám vagy ingyen, vagy olcsóbban kiegként a többi subway játékot. De igy... Sok!
Hát nem a bkv szimulátor szintjén van! Szépen ki van dolgozva az alagút! :D
December környékén érkezik második része a Berlin Subway, illetve már készül a londoni metró is.
A TML Studios csapatát már jól ismerjük a Microsoft Train Simulator-hoz készített Berlin Subway illetve Linie 51 kiegészítõjükrõl. 2008 nagy változást hozott az életükben, ugyanis egy teljesen különálló metrószimulátor fejlesztésébe kezdtek bele, és ennek az eredménye a World of Subways. A játékot a lélegzetelállító grafika mellett a minél valósághûbb fizikai modellezés is jellemzi. Íme néhány tulajdonság a programról:
Az ajtónyitást a játékos mûködteti és mind külsõ, mind belsõ nézetbõl látható lesz az eredménye.
Az ajtók külön jobb és külön bal oldalon is nyithatók, de lehetõség lesz mindkét oldali ajtók egyszerre történõ nyitására.
Szikrázás: mivel vannak helyek a vezetõsínek között, ezért itt némi fényeffektust láthatunk szikrázás képében, illetve a hangját is hallhatjuk majd. Ráadásul az alagút falán a fények ugyebár meglátszanak majd, így nem csak külsõ nézetbõl láthatjuk mindezt.
A vonatok rázkódni fognak mozgás közben, így nem olyan lesz az érzésünk, mintha egy teljesen sík terepen közlekednénk.
A jármûvek ráadásul képesek a hintamozgásra is, amit leginkább a vezetõállásban lehet majd észrevenni. Ennek következtében például egy nagyobb fékezésnél, vagy megálláskor is plusz mozgást fog végezni a vonat, a valóságnak megfelelõen.
A billentyûzet szabadon konfigurálható lesz, így mindenki oda pakolja az irányítást, ahova csak akarja. Megjegyzem: RailDriver támogatásról sem árultak el információt.
3D vezetõállás nézet lesz, forgatható kamerával, azaz oda nézünk majd a kabinban, ahova csak szeretnénk. Egy billentyû lenyomására pedig ismét az alap beállítást mutatja majd a monitorunk.
Szabadon mozoghatunk majd a vonatokban: amikor a vonatunk egy állomáson ácsorog, akkor átválthatunk egy személyes nézetre (hívjuk FPS-nek), ami azzal jár együtt, hogy a billentyûzetet használva járkálhatunk bármerre, az egérrel pedig nézelõdhetünk közben.
Mindez azzal jár együtt, hogy akár a vonatból is kiszállhatunk és az állomás területén szabadon mozoghatunk FPS nézetben. Néhány küldetés például az állomás peronján fog kezdõdni, azaz oda kell mennünk a vonatunkhoz, beszállni a vezetõállásba, amely egy ajtóval van elválasztva az utastértõl.
Vezetõállás váltása a végállomáson: némelyik küldetésben ezt is meg kell majd tennünk. Hoboken-re érkezve például jármûvezetõként elhagyjuk a vezetõállást (FPS nézet!), végigsétálunk a vonat mellett, majd beülünk a másik oldalra, várva az indulási idõt.
Valós fények a jármûvön: most már ez is biztos: a fények nem elõre rajzoltak, hanem valós idõben számoltak lesznek, ami például a fentebb említett szikrázás esetén látszik majd meg a legjobban, fõleg ha éjszaka vagy alagútban vezetünk.
A program segítségével bejárható new york-i PATH útvonal nagyjából 50 kilométer hosszú és New Jersey-t köti össze New York-kal, a pálya 40%-a a föld felszínén fut.
Gépigény:
Minimum: Pentium IV, 3 GHz-es processzor, Windows XP/Vista operációs rendszerek valamelyike, 2,5 Gbyte szabad hely a merevlemezen, 2 Gbyte memória, 128 Mbyte-os videókártya (legalább GeForce 66xx széria, vagy annak megfelelõ ATI kártya)
High verzióban indítva: Dual Core (vagy azzal egyenértékû AMD) processzor, Windows XP/Vista operációs rendszer, 2,5 Gbyte szabad hely a merevlemezen, 2 Gbyte memória, GeForce 8600 (GT) videókártya vagy annak megfelelõ ATI kártya.
Mindkét verzió grafikája azonos, a különbséget az árnyékolás és a megvilágítás adja.
A játékot az Aerosoft kiadó adja ki. A termék már megvásárolható tõlük letölthetõ formában a www.aerosoft.com weboldalról, illetve hazánkban a dobozos verzió megjelenése után a portal.virtualtransport.eu weboldalról.
Én megvettem, kipróbáltam és nagyon élvezetes, tényleg a fentebbi leírásban foglaltakat és különleges élményt kapsz vissza, mármint aki érez érdeklõdést ilyen rétegjátékok vagy metróvezetés iránt :) Ha valakit érdekel, a fizetés írtó egyszerû az Aerosoft oldalán, rögtön kapod a letöltési linket és a széria számot. Online kell aktiválni a játékot, mûködõ internetkapcsolat szükséges. Esetleges tört verziót nem tudom ki mennyire várhat, eléggé rétegjáték...