ez azér elég tág érték :) köszi az infókat, ekörül gondoltam én is (azér 20 fölé nem mertem vna) akkor is elképesztõ ez a gép. ez a belsõ tér, pedig 30 éves modell, nem semmi!
"Menetteljesítmények: Legnagyobb sebesség 210km/h gyorsulás 9,3s 0-100km/h között Teljesítménysúly arány 7,7kg/DIN le. A DIn szabvány szerinti tüzelõanyag fogyasztás 14,5l/100km, az átlagos fogyasztás 14-22l/100km"
egyértelmû, nekem is gyanús kicsit az autó, meg bizonytalan vagyok még vele kapcsolatban, de egyenlõre ezt találtam a legjobbnak. mentem egy kört megint a hasznaltauto.hu-n, de vagy 1db kép van róla csak, az is olyan amilyen, vagy már a képen látszik valami bibi, vagy levan harcolva az egész
hát viszek is, meg az autót is elvinném szervízbe. muternak van 1-2 szervizes ismerõse (munkája miatt), így ez a része nem lenne gond szerintem. bár még ez az egész autóvásárlósdi még kicsit arrébb van (nem nagyon, de nem holnap mennék), de ha oda jutok akkor ne váratlanul érjenek a dolgok, így inkább most így kikérem több helyen a véleményeket tapasztalatokat.
szerintem a fed. computer alatt azt a check gombos egységet érti az eladó....nos autót látni kell meg hallani, hogy jár...stb...fék kormány...kerékagycsápgyak morognak e...de gondolom viszel valakit magaddal(szakit) aki egy kicsit tüzetesseben átnézi...
én egy dologtól riadam meg igy elsõre, a tunying hátsódobtól...+ nincs átiratva, kicsit gondolkozoba ejtett...
motorja még nem katalizátoros, igy kb 92kw képviselteti magát... + egy érdekesség ha Ausztriai export modell akkor csak 88 kw a teljesítménye...
2x 2000x24, mmm, "jól" hangzik. ha lenne rendszám akkor utánna tudnék nézetni, de sajna így nem nagyon. kösz amúgy hogy felvilágosítottál ezekrõl a dolgokról, adás-vételi, stb stb
le is írta: ""Mivel én még nem tudtam átiratni, így dupla illetéket kell fizetnie a vevõnek""
magyarul az átírási illeték dupláját kell kifizetned. a ccm után fizetendõt 2x 2000x24-et. plusz, ha nagyon régi az adás-vételi akkor még büntetést is kiszabhatnak. ja és jobb, ha utánanézetsz az autónak, mert ha az elõzõ tulaj lejelentette, hogy eladta, akkor a hivatal kivonathatta forgalomból. ha ideiglenesen akkor nincs gond, de ha véglegesen és 2004 után akkor nem lehet újra üzembehelyezni.
sajna a külföldrõl való behozatal nekem nem fér bele az anyagi keretbe, jelen pillanatban most erre vetettem szemet. olcsó eléggé, kicsit nétem is hogy mennyire olcsó az állapotához képest, meg amik vannak benne. mondjuk nekem fedélzeti comp. nem kéne, mindegy. szakik azt mondták erre hogy teljesen jó az ár-érték aránya a kocsinak. mondjuk az a dupla illeték nem tudom mit takar. mi a véleményetek errõl? kevés a kép mondjuk
jaja, fórumon is mondják hogyha ésszel megy vele az ember akkor nincsen egy irdatlan fogyasztása
és olyanra van lehetõség, hogy az autót vásárlás elõtt elviszem egy szervízbe átnézetni? ebbe a tulajnak bele kell egyeznie, vagy nem kötelezõ? maximum akkor nem veszem meg az autót.
én is majd egy vagyon fizetek majd az Opelért...2605ccm:(
1900ccm felett van a váltás ha jól emlékszem. kötelezõt illik kötni elõtte eredetiségviszga kell forgalmi és törzskönyv illetéke kb 12e forint
utána sólyadó, ami most már teljesítmény alapján van. ezt a helyi önkormányzat szabja ki. elméletileg akinek nevén van január elsején, az fizeti egész évre, ha új autót veszel akkor arányosan kell kifizetni az évet.
lehetne egy kis off jellegû kérdésem? autóátírásnál mik szoktak lenni amiket kikell fizetni? -teljesítményre kell fizetni azt tudom, valahogy úgy van hogy 2000 ccm alatt 18Ft, felette 24 Ft / ccm -kötelezõ is kell asszem -eredetvizsga
mik vannak még, vagy ezeket hogyan lehet nagyjából kiszámolni? na és miket kell fizetni azután? milyen adó van most? súly van még mindíg? csak mert hallottam itt teljesítmény adóról is. a kötelezõ biztosítást azt tudom hogy kell fizetni. na meg milyen sûrûséggel. bocs ha kicsit sok a kérdés és nagyon nem ide illik :)
ne tudd visszaigényelni az áfa-t többek között ;) plusz a regadó ahogy írtad.
Köszönöm a segítséget csak azért érdeklõdtem mert egy 4 személyes haszongépjármûre lenne szükségem és nem tudom hogy ez hogyan megoldható! De én is ültem már avensisben ami még csak kombi sem volt és haszongépjármûnek volt vizsgáztatva és ezért érdeklõdtem hogy ez hogyan megoldható! :)
Az is érdekes,hogy egy használt 6 szem.+teher sprinter mehet haszonjármûként /ha kint is az volt/,viszont újban 6+ teher már nem lehet haszonjármû.
Itt max 3 fõs munkásbrigádok léteznek ezek szerint! Ha négyen vannak akkor az utazzon külön?
Ez is egy szemét húzás-többek között!
nem kell kivenni. a a térelválasztó is csak a vizsgára kell.
ÕÕ nem okoskodni akarok de szerintem igen...én jártam olyan Opel Astra Caravannal ami kisteherautónak volt vizsgáztatva
Persze le volt "rácsozva" az elsõ ulásek mögött+ ,ég a hátsó ablakok is de csak jelképessen, no meg csak kívülról nyiltak a hátsó ajtók, de benne voltak az hátsó ülések is...mindez 2000 2001 ben volt....