ilyen motor nincs is a heteshez hogy CSi, csak i van, vagy iL. ha már i betûst nézünk :) 8-as széria az amit Carlos tett be, a 7-es az totál más, info halmaz
Ilyesmi az enyém, csak már leharcolva kissé, meg eu lámpával és szárny nélkül, meg másmilyen (gyári) alu felnivel. DE az is bordó, meg sedan, 2.9i V6, meg amit akartok.
Állítólag sokan nem tudták hol kellett légteleníteni elöl a skodákat,és ebbõl voltak a hûtési problémák./csak hallottam lehet hogy nem igaz,én sosem túrtam az enyémet,mert mindíg ment/
Hûtési problémák nálunk is voltak. De aztán jött az Ebola (Fiat 125p) Arra azt tudom mondani,hogy egy jó kis autó volt és persze kényelmes az epedás ülések miatt. Néha kicsit rángatott,mert kihagyott a gyújtás vagy nem tudom,de ezt leszámítva jó autó volt. Ladától sokkal jobb.
:DD Arra emlékszem,hogy mi a motor mellett kalapáltuk vissza a hátsó sárvédõt,mikor valami barom bele ment:D Nem lett valami szép,de ritka darab volt. Narancssárga, fekete tetõvel elöl kocka lámpával hátul meg állóval:D
De a viccet gondolom ismeri mindenki,hogy azért van a Skodán hátsó ablak fûtés,hogy ne fagyjál oda mikor tolod:)
Közben gondolkoztam rajta. Ez valószínûleg beletartozik abba az idõszakba mikor a japánok 6-7 évre korlátozták az autók élettartamát. Ahogy ma is az összes gyártó teszi.
:D nekem már van egy:).igaz 10ed ilyen állapotban sincs szegény, mint õk itt lent.de majd változni fog...jó sok év múlva. eu-s kedvencek:
...és még sokan mások...Manta, G60 Corrado, Scirocco, Golf II GTi, Sierra 2.0, "kutyacsont" Escort, Skoda Rapid(100 és 120), Alfa GTV, Giulietta, Delta Integrale, és még sokan mások.Tudom van pár elvetemült zsiráf közöttük, de attól még nagyon is tetszenek:).