Nem lesz nyitva megjelenéskor se. Amúgy lehet azért nem stackelõdik nálam mert a 30 megás patchet nem rakta fel rendesen? Ennek ellenére felenged szerverekre meg minden. Meg állítólag van keybindings menü is már na nálam az sincs. Az options még mindig csak a basic graphic settings. Jó lenne már ha beraknák a rendes options menüt, ahol lehetne állítani a hangokat is stb.
megnéztem én is . nálam árnyékkal kicsit jobban fut. a cuccok is stackkelõdtek. csak pénzt nem tudom szétszedni kisebb részekre. ahogy nézem trindem még mindig nincs nyitva. :(
Hát árnyékokkal a teljesítmény még mindig nem javult és az invemben sem stackel automatikusan a felvett cucc :(
Érdekes ezt jóval hamarabb felpatchelte mint a 30 megásat és még a C-n se fogyott el a hely :D
Valaki próbálta már az új patchet? Fórumon azt mondják, hogy sokkal jobban fut. Nekem még szedi -.-
Meg aki felrakta attól kérdem, hogy ez mennyi helyet eszik meg C-n mielõtt feltelepül :D
Én most Darkfall/EVE-Online vagyok. Ez az MO nekem még nagyon béta, nincs kedve szívni vele, fõleg hogy itt értelme sincs, hiszen hamar összejön egy karakter.
Ha egyszer majd kész lesz, talán elkezdem, de egyelõre nincs semmi, amiért kedvem lenne hozzá.
Darkfallba beleszoktam, és most úgy tûnik, az csak jobb lesz.
Ezekben a fejlesztõkben nem bízom. Annak idején Tasosról gondoltam, hogy a legbénább vezetõ, de már nem vagyok ebben biztos :)
nekem 200-500k között csurog lefelé.
egyébként mikor akarják a most még kikapcsolt fícsöröket visszatenni ? megjelenés elõtti nap ? :D
weather system elmagyarázása. Szerintem sose fog így mûködni a játékban. Persze papíron csodaszép :d
Ez is milyen jól néz ki csak kár hogy köze sincs a játékhoz :D
Hát nem tudom nálam merge elõtt full árnyékokkal ment tök faszán most meg low árnyékot bekapcsolom és 20fps alá esek. Mondták is hogy gáz van vele, majd megint kell biztos pár hónap amíg megcsinálják normálisra pont mint az elõzõ buildnél... :D
Mióta ez az új build van azóta az emberek, aki egy kicsit távolabb van így csúszik a földön és semmilyen animációját nem látom addig, amíg közelebb nem megyek. Elég ratyin néz ki mondjuk még ez a legkisebb bajok egyike.
ööö
Te Gero Én
talán Bethon ( Morinad ) és Oreal.
kb ennyi . szóval kevesen leszünk. ennyien egy guildet összehozni....nos kemény meló lenne.
Ja, azokat el lehet adni, csak nem fizet sokat érte. Én azért szoktam gazellázni...azokból már jobb bõr esik meg csontból is több.
Mondjuk a favágás is jó, fõleg fabernum közelében van fasza brownwood...miközben kivágod a sok fát jól fel is megy hp-d meg staminád. Aztán meg ha eladod jó kis pénzt lehet kapni.
Mondjuk elvileg bekerülnek a kifogyó node-ok...akkor már érdekesebb lesz, mert messzire kell mászkálni.
Amúgy nem tudom hányan akarunk ezzel játszani vmennyit, de egy guildet csak össze kéne hozni. Én valszeg egy slag haulerrel kezdek mert az nagyon bejön.
ahaaa , köszi az infot. az azért érdekes hogy sima nyuszi bõrt lazán el tudtam adni leather vendornál.
off: Sziasztok. Online játék kedvelõknek kötelezõ darab: Ingyenes játék Világszerte több int 400ezren játszanak már Magyarországról 15ezren, de ez folyamatosan növekszik. Regisztráció utánra egy kis útmutató:Útmutató Üdv
Az már rég óta úgy van, hogy csak bizonyos fákat vesznek meg a vendorok. greywood meg Firmwood stb nem kell nekik. brownwooddal már lehet könnyen keresni.
Kicsit bugos a trade ablak, ha csak beírod az összeget akkor nem fogadja el, de ha a nyilakkal felpörgeted akkor már jó.
Én elõször crafterekkel is ki szoktam menni gazellákat ölni. Pikk-pakk összejön 30-40 ezüst, amit meg könyvekbe fektetek. Késõbb már jobb fákat, vagy köveket elég jó áron el lehet passzolni a vendornak vagy más játékosnak.
Egyre többen néznek most vissza megint. Az utóbbi két napban több embert láttam. Nekem megy árnyékkal is jól.
Remélhettõleg a 7végén még peccselnek párat és akkor tényleg nagyjából ok lesz az indulásra.
Sajna, a plaer vendor úgy néz ki nem fér bele az indulásba, meg a házakban is mindig gáz volt letenni a work stationöket. Gondolom ez marad...de asszem még a housing ki van kapcsolva.
nna azért tegnap este meg ma délelõtt ki tudtam próbálni.
ööö jobbnak jobb az biztos mert desync/lag nincs , bár túl sok játékost nem is láttam. árnyék nélkül egész tûrhetõen megy bár néha elég szépen swappel. ja albalkban futtatom 1024*7468ban és így is megzabál 1.7 gb ramot ami azért kicsit sok. nem tudom hogy fog ez menni high res textúrákkal.
viszont az pl fura hogy fát nem tudtam eladni 1ik npcnél sem. ez most bug vagy mi ?
12 gb van a c:-n ...annyi csak elég kell hogy legyen.
Gero : majd megnézem ma hogy mi van , este nem volt restart. remélem jó lesz mert kíváncsi vagyok már milyen az új kliens.
Ja, erre írták többen a fórumokon, hogy valamiért c re is pakol rengeteget ideiglenesen. Lehet Torzon, hogy nálad is az a gáz, hogy nincs elég hely ott.
Mondjuk a patchert is javítgatják folyamatosan tehát remélhetõleg elõbb-utóbb tényleg mindenkinél jól fog mûködni.
Remélhetõleg a sárkányt is megnyitják és aztán lehet menni sárkányt ölni.
Annál a patchnél szívtam én is. 20 percet baszakodott kb és megevett 6 gigát a C-n, majd benyögött egy patch failed üzenetet. Másnap bekapcsoltam gépet és up to datenek írta gamet és ment is oO
2 órája azon szarozok hogy fel tudjam tenni ezt a szart de nem megy. 0-4-ig felment a pecs de erre a mopatch04to142433.exe -re azt mondja hogy nem tudja megnyitni a setupot.
szerencsétlen vinyom már szétkerregte az agyát ...meg már én is :D
• Bug fixes and tweaks on weather system • Further AI updates • Animal balancing • A Large dungeon • Stability fixes on server • Petition system fixes • Various bug fixes • Murder count system long and short term updates • Housing system • Guild system (war declaration may still be disabled) • Thievery will either get major updates if stable enough or still be disabled for release
Coming features/content:
• High res textures • Complete overhaul of current GUI/UI. Adding flash support • Crafting system finalized (weapon, armor and bow) • Item system finalized • Magic system in spell book system, 2 complete schools • Player vendors • Finalizing dungeons and different locations in Myrland • AI finalizing for common mobs/NPCs • Guild/player identification, banners etc. • Mount inventory, weight • Destructible spawners, doors, chests • Finalizing FFA structures, destructible • Skinning/butchery • Further tweaks in melee combat and introduction of special moves
Végére meg egy videó az NPC/guard patrolról. Ez viszont jól, néz ki. Sokkal jobban, mint a mostani semmi :D
Nem tudom...én leszedtem teljesen az elõzõ verziót, majd letöltöttem a 70 megás installert és onnan megcsinálta automatice az egészet pár óra alatt. Semmi bajom nem volt vele.
Valamiért pár embernél viszont nem nagyon mûkszik.
Az idõjárást majd még nézegetni kell vmi napfényben is:)
ja ezt írtam nemrég... 30 megás patchet is 5 percig patchelte. Át kell rakni tempet ideiglenesen olyan meghajtóra, ahol van hely. Elég cigány megoldás ez a patchelés :D
Patchelés elég gány. 30 megás cuccot patchel évekig és C-re átmásol közbe gigányi adatokat... Csináltam karit, berakott toxaiba. Elfordultam falu vele és volt kemény 17 fpsem árnyékok nélkül pedig nincs szar gépem. Régi kliensbe itt megoldották és normálisan futott, de itt valami katasztrófa. Ki tudja hány ilyen hely van még, ahol értelmetlenül szarul fut :/
A tegnap esti peccs úgy néz ki dobott elég sok mindenen.
Ma reggel beléptem tesztelgetni és sok bakit megoldott. A karakterek ismét pár másodperc alatt megjelennek, végre lehet normálisan új karit csinálni, töltési idõ csökkent, skillek megjelennek, ismét lehet crash nélkül fát vágni és bányászni, mobok nem szaladnak el és nem cikáznak fénysebességgel, loot bag mûkszik, simét lehet stackelni a cuccokat, npc venfor vesz-elad, meduli egy kicsit átalakult.
Az idõjárást még nem teszteltem, mert eddig csak meduli környékén szaladgáltam. Majd este megnézem azt is.
Ami még mindig baki az az, hogy bizonyos területeken hemzsegnek a mobok és aggroznak is. Ez még magában nem lenne akkora nagy baj, de pl amikor elmentem egy kicsit bányászni mintegy 30 weasel aggrozott rám és kb 1 pillanat alatt kinyírtak. Kicsit vicces volt látni ahogy az egész mezõ nekem ront:)
Remélhetõleg most már naponta tolnak ki hasonló peccseket és akkor tényleg játszható lesz megjelenésre 1-2 kisebb bakival. Most lassan ott tartunk mint az open betaban (azért ez így viccesen hangzik) csak minden stabilabbnak tûnik és egy kicsit simábban is fut.
Még mindig kicsit szkeptikus vagyok a megjelenéssel kapcsolatban, de ha addig kinyomnak még 2-3 ilyen peccset akkor vállalható lesz az indulás.
Most egyébként minden fejlõdésbe plusz byányászásba stb betettek egy 10x es szorzót, így akarják elérni, hogy nagyon hamar maxon legyenek a skillek és a komolyabbb dolgokat is lehessen tesztelni.
Sztem várj vele még egy kicsit. Most peccselnek éppen. Lehet ezután megoldódik a peccselõs probléma is.
A launcheren egyébként lehet pár dolgot állítani, lehet azokkal is trükközhetnél.
- Beware, the weather gods of Nave awake! While the thunder rolls in over the Jungle and the rain starts pouring down with lightning lighting up the sky, the sun is shining in Meduli, snow is falling in the mountains and the clouds lie heavy over Morin Khur.
This is the first stage of our dynamic weather system. Myrland is divided up into several “weather zones” each with their own properties, which in short (as described above) means that different places in Myrland will have different types of weather at the same time and that weather changes will drift across the zones. Please note that some of these “zones” are lacking the thunder/lightning features in this patch.
Na jön a következõ halál bugos ficsõr.
Indulásnál még nem, majd 1 hónap letelte után, de én már frissítettem és átállítottam -.-
mar 6 honappal ezelott is azt irta mindenki ez lesz az MMO kategoria legnagyobb buka'sa. Es azok utan hogy a keszitok szetszivattak a jatekosokat , meg is erdemlik hogy bebukjak. Most is nezem itt a Forum banneren futo kis video-t,10 ev mulva nem lesz ilyen allapotban ez a jatek :) 3 honapja jatszhatobb volt mint most :) hahaha 9 honapja meg jatszhatobb volt mint 3 honapja.
Amikor a félelem legyõzi a józan észt. Nem merik megmondani annak, aki fizeti, hogy a pénz elfogyott, játék meg egy sapka szar. Megvárják, míg rájön magától.
Rosszabb állapotba van a játék, mint volt 3 hónapja... Nincs olyan ami mûködik kb. Szánalmas és ezt akarják 8 nap múlva megjelentetni.
Megnéztem a hétvégén én is az új változatot...a patcherrel nekem semmi gondom nem volt. Pikk-pakk fölnyomta az egészet. Láttam fórumokon, hogy sok embernek baja van a patcherrel...nálam teljesen hibátlanul mûködött. Az egyetlen bajom az volt, hogy nem max sebességgel szedte az updateket.
Ez volt az egyetlen jó hír. Most, a megjelenés elõtt pár nappal még mindig játszhatatlan. Gond van a karakter készítéssel, plusz elég sok embernek kb 20 perc mire belép a játékba. Valamiért a meglévõ karik is kb egy olyan 5-10 perces várakozás után jelennek meg. A szerver nagyon gyakran újraindul/leáll.
Desynch nem volt, de igazából játékost is alig látni. Kicsit nekem döcögõsebbnek tûnik minden. Azt mondják, hogy ezen a héten meg a megjelenés elõtt majd patchelnek mint állat és minden klasszul fog mûködni. Per pillanat ezt nehéz elhinni.
Nem tudom, hogy mit csinálnak, de az open betaban már volt egy nagyjából játszható verzió..ez most nem az.
Bekerült azonban sok új dolog is. Vannak új barlangok, új mobok, lovak stb. Kicsit jobban benépesültnek tûnik a világ.
Elvileg ez a kliens már marad, és az új patcheket a launchpad szépen telepítgeti.Reméljük, hogy ez így is lesz. Én egyelõre még kitartok, bár egyre kevesebb lelkesedéssel.
9 nap és megjelenik :D
most nem tudom milyen állapotban van mert nincs kedvem megint leszedni a klienst.
Én már nem logolok be, de olyan állapotba került hirtelen a játék, hogy lehet vele játszani? Vagy mi ez a 9 nap?
nna micsoda számláló került ki az oldalra :D
Megoldottam. Ettõl függetlenül szarabb állapotba van a játék, mint volt 3 hónappal ezelõtt. 11 nap múlva meg megjelenik. Hát sok sikert nekik hozzá. Lehet ez lesz az elsõ MMO ami meg se éri az elsõ évfordulóját se.
Na kijött ez az új verzió. Odáig el is jutottam hogy az utolsó 100mbos patch kivételével mind fent van. Az utolsónál patchelt vagy 20 percig a végén patch error volt... Utánanéztem és láttam hogy a 100mbos fosom patch valamiért a C-re átpakol majdnem 6gbot, majd onnan vissza. Ezután írta ki a hibát. Összes korábbi nagyobb patch felment rendesen ennek a 100mbosnak meg kell 7 giga hely a C-n a telepítéshez mikor egy másik meghajtón van a gcame? Istenem de utálom az ilyen fosom amatõr megoldásokat. Nem kell valakinek egy eladó MO ac? -.-
maradok a Divine souls-nal egyenlore :) http://divinesouls.outspark.com/
No, elvileg kijött egy újabb peccs. Ehhez fel kell nyomni a klienst újra, de van egy jól mûködõ patcher.
Egyelõre felemás vélemények vannak (még nem volt idõm felpeccselni), de úgy néz ki alakul a dolog.
Hétvégén feltolom az új peccset és megnézem, hogy mennyit változott a dolog. Elvileg alig 2 hét múlva megjelenés.
Elvileg, ha mindent visszakapcsolnak szépen egyesével mondjuk 1-2 naponta peccselve akkor lehet simán.
Nálam a dolgok nagy része mûködött rendesen...nem volt hibátlan, de játszható volt a legutóbbi builddel. Mondjuk a házakba a crafting stationöket csak gm tudta betenni, meg volt egy-két vicces bug a házakkal is...amik valszeg azért bent maradnak, de azokat lehet majd release után javítani.
A receptek nagy része mûkszik, bár az új combat balancet nem igazán tesztelte még a tömeg...a belsõ tesztelés meg sosem igazán elegendõ.
Kicsit a páncélokon is változtatni kéne mert van egy-két kombó ami használható, a többi meg csak dísz.
Szóval, ha sikerül berakniuk a dolgokat mostanában lesz még 2 hét tesztelni..az meg elég kell legyen.
írták, hogy az új patchbe valami gondjuk van a dinamikus árnyékokkal így kapcsoljuk ki egyelõre. Nálam is jó szarul fut azzal. Tegnapra mondtak patchet, de nem lett belõle semmi bár amit ezek mondanak, arra nyugodt szívvel rá lehet tenni 1 hetet :D
mondjuk nem értem hogy lesz ebbõl bármi is június 9re.
normális stress teszt sem volt még mert amikor lett volna beütött a desync/lag.
speedtree ? npc guardok ? combat balance ? thieving fix ? meg mittomén még mi ?
érdekes lesz :D
Az új buildben egyelõre kb minden ki van kapcsolva...nincsenek skillpontopk ezért kb 0.1 sebzést viszel be...egy idõ után ez elég uncsi...ezért sincsenek emberek, meg mostanában alig mentek a szerverek. Elvileg mostanában megint lesz vmi peccs és elkezdik ismét berakosgatni az összes dolgot.
Én is csak 1-2 percre lépegettem be mostanában mert kb nem lehet semmit sem csinálni.
Én a nagy grafikai fejlesztést sem vettem észre, bár egy kicsit változott a dolog. Mondjuk a fû elég darabosan lengedez.
Lehet velem van gond, de mióta fixelték a desynchet nálam egyfolytában az van.
veget ert az openbeta :) mostmar persze nincs desync, csak 1 par player jatszik Beta ide vagy oda,ez a jatek erzeseim szerint meg 2 ev mulva se lesz azon a szinten mint ami a trailer video mutatott annak idejen,ami miatt erdekelni kezdett a dolog. A grafikai motor is kesz vicc ezek szerint,nallam a legujabb jatekok full grafikan akadas nelkul futnak,de regen emlekszem nekem is ki kelett kapcsolni az arnyekokat,ha jatszhatova akartam tenni.
nna leszedtem a legújabb buildet ezzel már be tudtam lépni.
ez most már a legfrissebb engine ? mert még annó árnyékkal is egész jól ment most meg megint ki kellett kapcsolnom hogy akadjon szarrá meg néha elég dúrvákat swappelt.
desyncet most nem tapasztaltam bár összvissz 2 embert láttam .
ok én is csalódtam DE azt azért ne felejtsd el hogy ez még mindig béta. és a béta pont arra van hogy az ilyen problémák kiderüljenek.
majd meglássuk megjelenés után mit tud magával kezdeni SV.
aki belepett azert jelezze majd hogy milyen a jatek :) nem mintha erdekelne egy csoppet is,en jatekban ennyit meg nem csalodtam mint ebben,es ez mar el is vette a kedvemet a tovabbi szarakodastol. Az accountom tovabb adom majd valakinek,akit erdekel nezzen vissza a surun erre a forum temara.
elvileg ? :D ez jó. de bazz én egyszer se tudtam belépni. bármikor próbáltam nem ment a server. :(
Ja, elvileg a desynch megoldva. Remélem tényleg mûkszik minden majd rendesen.
hat igen, ezt mondom, hogy sokan ezert elore fizettek tavaly, es bar nem tudom, hogy mi allt a vasarlasi feltetelekben, de szerintem a legtobb vasarlo nem ezt varta. A bannerben levo kis video nekem pl. mindig meghozna a kedvem a jatekohoz, de amiket olvasok itt, azok alapjan eszem agaban sincs megvenni, sot, meg a betazas sem mozgat meg; ugyhogy marad az, hogy olvasom a ti beszamoloitokat, aztan ha ugy tunik, hogy feleledt a dolog, akkor majd lehet kiprobalom. Bar a Darkfall is nagy csalodas volt nekem.
Egyelõre elõrendelhetõ...még nem jelent meg ... az open beta meg ingyenes csak regisztrálni kell hozzá... persze jó sokan megvették elõre.
A vicc az, hogy nekem pl a legutóbbi builddel semmi bajom nem volt...nem volt desynch (csak nagyon ritkán és egy relog megoldotta), skillek sem bugosodtak, nagyjából ok volt. Nem volt tökéletes persze, mert igen sokat kellett volna még azon is javítani, de játszható volt.
Most elkezdték állítgatni a szervereket és így hol jobb, hol meg teljesen katasztrófa a lag és a desynch. Remélem a sok tesztelésbõl kihoznak valami jót.
Ha viszont nem sikerül megoldani az új updatelt motorral/szerverekkel sem akkor igen nagy gondban lesznek a fejlesztõk.
Kicsit szorítja õket az idõ, de egyelõre úgy néz ki, hogy teljesen szar állapotban nem akarják kinyomni.
Igazából ez az open beta sem tesz jót nekik mert sok új ember hisztizik, hogy minden szar - ami per pillanat igaz is - csak azt felejtik el, hogy a mostani buildben kb minden ki van kapcsolva. Egyelõre csak bohóckodni lehet kezdõ cuccokkal. Gondolom hamarosan megint le kell szedni egy új klienst. Én itt látok nagyobb visszalépést.
Volt már egy mûködõ launchpad ami szépen updatelt és telepített mindent most meg megint visszaléptek az új build új install állapothba. Arról nem is beszélve, hogy már az elõtt tudták, hogy rengeteg dolog nem mûködik, hogy kinyomták volna az ún. April buildet. Gyakorlatilag annyira instabil volt a szerver az elején, hogy kb bármi crashelte. Most már jobb de még mindig sok a gáz vele.
Szerintem sokkal profibb lett volna, ha egy kicsit még tesztelgetik magukban és a legalapabb szerver crashelõs hibákat javítják.
Hát ja... igazából csodát vártak az updatelt motortól, de ez eddig nem igazán jött be. Kb visszaugrottunk az idõban a block a-ba. Most minden ki van kapcsolva csak harcolni lehet/kell...egyelõre ez a kérés...desynch hullámzó..van hogy nincs van, hogy rosszabb mint eddig bármikor...gondolom állítgatnak vmit.
Elvileg hamarosan el is indult volna a játék, de ebben a formában kell megint x idõ, hogy játszhatóvá váljon.
Én még bízom a csodákban és remélem sikerül meghegeszteni...hamarosan.