Legutóbb arról regéltünk, hogy a Midway minden támogatást és bónuszt megad a Mortal Kombat fejlesztõinek. Úgy fest a felvázolt milliós bónuszok kiosztása akadozik, ezért a népszerû franchise fejlesztõi új stúdió alapításán gondolkoznak. Piaci források szerint máris tárgyalásokat kezdeményeztek a nagyobb kiadókkal.
A Midway amerikai diviziójának szóvivõje annyit fûzött hozzá az esethez, hogy nem rajtuk múlik a csekkek kiosztása. Szeretnék, ha fogna a tolluk a csekkfüzeten, ám az elégedetlen, hoppon maradt hitelezõk közössége betette a biciklipumpát a pénzügyi gépezet fogaskerekei közé. Azaz belátható idõn belül Ed Boon és csapata nem fogja belátható idõn belül megkapni járadóságát, így szinte biztosra vehetõ, hogy saját céget alapítanak és más kiadóval szerzõdnek le. A Midway pedig nem lesz több kitépett gerincû béna kacsánál a porondon.
szal ennyit az openbetaa meg gdc meg egyeb faszsalgokrol..:p
"is there a general map or have you to buy/craft/loot/find (special) maps?"
There are maps you can buy (or craft/find), essentially pieces of parchment/papers with ink on them. These parchments will not show you your (or other players) position. And most of them probably won't be entirely accurate or up-to-date.
na erre már régóta várok. remélem tényleg benne lesz...
Jol hangzik, bar ha nem Henrik irta akkor lehet kamu! Ilyesmi volt nwn dalakoran regebben, igaz ott csak a "fog of wart" tuntette el a terkeprol, sok jo dolgot igernek.
Elég ha csak egy töredékére számítunk ezeknek a dolgoknak, hogy benne lesznek indulásnál. Többször is mondták, hogy a game alapja legyen kész és mûködjön kiadásra, a többit utána pakolgatják bele. Azt meg, hogy miket értenek core featurenek, azt csak õk tudják :) Rengeteg jó dolog elhangzott meg elhangzik naponta, ami benne lesz/késõbb belekerül a játékba. Majd meglátjuk mennyi valósul meg belõle :)
Ezzel csak az a baj hogy, en teljes mertekben elhiszem a feature-re vonatkozo dolgokat, az csak rajtuk mulik... viszont szerintem ez a grafika es engine lehet sok lesz meg. Nextgen mmo meg minden, de AoC grafika es mass lag/fps drop utan hiszem ha latom.
A másik meg az hogy ez egy elég régi kiforrott motor és az Epic külön MMOkra fejlesztett technologiákat is készített. Külön írtak hozzá netkódot, ott az az Atlas nevezetû progi, amit szintén õk készítettek. Ki tudna jobb netkódot írni az EU3.5 motorhoz, mint maga az engine megalkotó Epic. Én a motor miatt aggódom a legkevésbé.
AoC dreamworld nevû engineje egy teljesen új kiforratlan motor volt, amit a Funcom készített. Epicnek azért kicsit nagyobb tapasztalata van enginekészítés terén :) Hozzáteszem, hogy az AoC dx9es engineje ma már tökéletes fõleg ha megnézzük, hogy milyen látványt nyújt.
Vegulis mennyi, csak egy ev kellett hozza? :DDD Arrol nem is beszelve hogy el tudom kepzelni mekkora mass pvpk lehetnek most aocban... az nem sokat szamit hogy egyedul vagy a mapon es van 60 fpsed. Amugy az unreal enginjei sosem kezeltek jol a nagy tomeget, ez l2ben is nagy problema volt... ezert irtam hogy kivancsi leszek itt hogy oldjak majd meg.
Elolvastad amit írtam rendesen? "AoC dreamworld nevû engineje egy teljesen új kiforratlan motor volt," Persze hogy kellett hozzá 1 év, mivel teljesen új motor volt. UE meg nem mai darab és nem ma kezdték az enginekészítést sem. Amúgy meg ha MOba is lesznek nagy tömeges pvpk, akkor ott is le kell majd butítani a grafot, mint ahogy az összes ilyen MMOba.Azt se tudjuk igazából, hogy mennyit fejlõdött a 3.0hoz képest az engine és ha volt szó GDCn erõs MMO támogatásról nemhiszem, hogy olyan fos motor lenne ez MMOkhoz. Szerintem sokkal jobb, hogy ilyen motor alatt fut, mintha egy saját készítésû motort raktak volna alá. Több idõ, több gond, hosszabb developement fázis.
Bar most nezem hogy pont ezert csinaltak ezt az Atlas cuccot, mert anno az NCSoftnak sajat magatol kellett az enginebol eletkepes mmot varazsolni, ez egyfajta manko a fejlesztoknek, szoval megint csak oda lyukadunk ki hogy Henriken mulik minden!
a 3d / netwok kód mellet nem mindegy milyen a server/adatbázis kezelés mert igazán gyorsan onnét kell kinyerni user adatokat. mass pvp-nél még ez is sokat lassíthat. remélem ez sem fizetõs béta lesz .
Pedig manapsag az a divat. Igazabol ami engem meg erdekel az optimalizaltsagon/konfigigenyen kivul az az hogy mekkora es mennyi servert terveznek. Egy ilyen jatekhoz az Eve/Darkfall fele egy hatalmas server(park) illene.
Érdeklõdések száma alapján határozzák meg, hogy mennyi szerver lesz azt mondták. Gondolom ez beta alatt majd kiderül. Bár a betajelentkezés után 6król 44re ment fel mostanra a fórumregek száma.
Ez nem jo hir. Ha ilyet irtak akkor maris azzal szamolnak hogy a kezdeti sikerek miatt inditanak x servert, majd ha lankadna a lelkesedes akkor bezarjak a felet es meg mindig nyeresegesek lesznek. Sokkal szimpatikusabb az egy nagy server... lehet csak par tizezren lehetnek fent egyszerre, meg max par szazezer lesz az osszletszam, de a stabilabb, jobb community egy jo jatek eros alapja lehet. Mindegy, majd meglatjuk, van meg fel evunk
Egyik olasz srác akivel dumálni szoktam írt pár sort a április 6-i tragikus eseményekrõl.
"As I said in the armor-thread..thing.. you guys are in for a treat what we have come up with is a freakin revolution, the weapon system we got right now is incredibly deep and..strange in a good way. Can't wait to tell you more about it...but I'd rather not get fired." zZz betat ide!
Megint ezek a kamu semmitmondo mezesmadzag szovegek... de latom te ket pofara kajalod
- <@Henrik> we wont release a map of the world, thats just stupid in a sandbox mmo :)
- <@Henrik> and the MO map is for the players to create or buy ingame
- <@Henrik> Presto, well, we will give some details on crafting soon, and if you just happen to enjoy crafting the least, then MO will enterly change your game world forever ;)
- <@Henrik> and no its not similar to Anything out there, its a true next gen crafting system for sure
- <@Henrik> but we are very confident on the crafting system, that its very unique, completely in its own league
- <@Henrik> 2 of of some of the biggest features in MO is for sure crafting and combat
- <@Henrik> crafting has been on design for some years, tweaked many times and a team have been working hard on it the latest year
- <@Henrik> well, this is for the requirement for MO question, we still dont have any finals on what kind of minimms or suggested, BUT the game is HEAVY optimized for quad cores such as the i7 cpu, and will run amazing on it, the next most important thing is the graphic card, it uses ALOT of the power from ur gpu. so a good graphic card would of course be good to use
- <@Henrik> a 8800 is exaclty the same card as 9800 and 260 meaning any of these cards would be a good choise, 512mb
- <@Henrik> and you would benefit physic calculations from the nvidia card
- <@Henrik> but ya, im verry happy with our server being able to support up to 20k players at the same time, thou our next problem is the map on 64km2 for so many players would make the clients lag because of the crowness
bla bla bla ez csak szöveg, de legalább valami... -.- soon talán többet tudunk! :d
Ma elvileg hírlevél. Remélem tényleg és ezúttal érdemleges infókkal -.-
Tegnapi pénzügyi jelentésbõl kiderül, hogy egyelõre a tervezettnek megfelelõen haladnak(hát erre kíváncsi leszek) Illetve 1-2 statisztika:
"Star Vault: 55 000 registered fans
(Aktietorget: STVA B)
Since the start of Mortal Online Forum in April 2008, a forum for interested players to discuss the game Mortal Online, the number of fans increased steadily and has now passed 55 000!
* Since its inception in April 2008 has been the site mortalonline.com had 608 000 visitors from 195 countries. Visitor top 10 list is - USA, Sweden, Germany, Canada, Britain, Russia, France, Poland, Finland and Italy. In the U.S., the largest U.S.: - California, Texas, Florida, New York and Washington. * Broken down by continent, Europe is the largest, followed by the Americas, Asia, Oceania and Africa. * Visitor Loyalty: 216 000 visitors who have returned more than 50 times, of which 69 000 have returned more than 200 hundred times. 271 000 visitors spent more than 10 minutes on www.mortalonline.com at each visit to MortalOnline.com
"Since we announced that you can sign up to be in beta testing, we have had a great interest from a large number of potential players around the world. Of the 55 000 registered members, almost 50 000 registered to participate in Beta Testing . We are happy for that and hope that when we announce the date for Beta Testing, you will most want to help us make the final testing before release of the game. We are now listed on a large number of fan-sites around the world both local sites and also on the really big, like www.gametrailers.com "says Henrik Nyström, CEO Star Vault AB"
Hírlevél még sehol -.-
csak 50k ömbörke regelt bétára ? ööö az nem vmi sok.
no de legyünk pozitívak így nagyobb az esély a bejutásra....2010-ben :D