Én próbáltam, szerintem jó játék. Tény, hogy árkád, de ettõl még remek cucc. Bár a black sharkban lehetne ilyen géppel repülni a rongyos elavult kamov helyett.
Bocs az offért De valaki próbálta ezt az uj Apache Air Assaultot? Basszus,nem értem ,ha az nem is reális(de lehet hogy az lenne)hogy olyan szinten mint a BS ,de legalább erre a grafikára,meg urambocsá repmodelre ráhuztak volna legalább egy olyan fülkét, mint ami a modolt EE ben van......az olyan nagy dolog lett volna? A grafika nekem teljesen mgfelelne,a földi egységek is (kicsit ritkitva:)....de erre realistic módban nekik az az élethû,hogy ki lehet választani,a rakéták hány sec mulva töltõdnek ujra a levegõben. Értem én,hogy Tom Clancy a divat,de itt tényleg ,sztori nulla,két szék között leesnek a földre,mert Árkádiában se fognak vele nyomulni,meg Szimfalván se. Pedig lenne feelingje,a flir meg teljesen pofás,a hõkamera is.
Bocsánat a net nem lehet gond......
Próbálok belépni a megadott ip címre de 10 perc töltés után mindig megunom! :)
Igen igazából az a jó hogy itt tényleg egy szimulátoról van szó és nem csak "lõjünk szét mindenkit" típusú játékról. Nincs is annál jobb érzés mint amikor a fedezék mögül kibújva az ellenség megszórása után meglátod és hallod a feléd tartó különbözõ , személyedet megsemmisíteni akaró fegyvereket.......és közben a karácsonyfa effektus mellett ordibál a gép hogy nézd ezt , nézd azt ! :)))))
Noh meg azt se felejtsük el hogy a kopterek nem tudnak egy bizonyos sebességnél gyorsabban repülni köszönhetõen a rotorlapátoknak. Ugye azzal tisztában vagyunk hogy a rotorlapátok vége tulajdonképpen nagyobb sebességgel "forog" mint a tengely, és egy adott sebesség fölött nincs más mint a hang határ azt meg annyira nem kedvelik a lapátok.
Szóval nem csak a dõlésszög de a sebesség is maximalizálva van. Bár gyanítom a kettõ itt és most erõsen összefügg!
Régen nem repültem már, de erre van egy mûszer ami mutatja a rotorok dõlésszögét ... Az sípol ...
A HSI-tõl balra lent ... Arra kell rágyúrni, hogy 13 fölé ne nagyon menj ...
Koaxiális rotornál nem csak a sebesség, de a manõverek is kiválthatják, hogy a rotorok összeérjenek.
Ez engem is érdekelne, velem is többször elõfordult. Azt figyeltem meg, hogy akkor esik meg, ha a rotorok fordulatszáma túl magas, majdnem lemegy a skáláról. Van valami fordulatszám korlátozó kapcsoló?
Itt még új vagyok de a sim-ek világában elég jártas vagyok! :) 2 éve nyomom a DCS BS-t és nagyon megfogott de még mindig nem jöttem rá valamire. Tudom 100 oldallal elõrébb már feltették ezt a kérdést ( még kép is van róla ) , de már nem bírom tovább mert így szimulációban játszhatatlan a játék!
Az lenne a kérdésem hogy amikor ( real fligt mode ) felszállás után gyorsítok és elérek egy bizonyos sebességet akkor az alsó rotor megdõl úgy hogy a jobb oldalt össze is ér majdnem ( néha szokott ) de elõtte sípol valami hogy gáz van ....... ami ugye természetes mert van! Szóval nem tudna nekem valaki valami tippet adni hogy mit ronthatok el az indítási procedúrán vagy melyik valamit kell még le-be kapcsolnom???????
Nem szimulációs módban nem csinálja , de én meg úgy nem szeretek repülni mert az olyan mint ha a kocsiban csak kanyarodnod kéne! :)
Elõre is köszi a válaszokat Balázs
A VML csapat úgy döntött, hogy TS3 és játék szerverét megnyitja a nyílvánosság számára. Bárki feljöhet beszélgetni, vagy akár játszani szerverünkre amikor kedve van hozzá.
Elõfordulhat hogy a szerverünkön jelszó lesz, ilyenkor a VML gyakorol, de ez hetente 2-3 alkalom és alkalmanként 1-2 óra. Ebben az esetben nézzetek vissza késõbb.
TS3 elérhetõség: IP: 157.181.240.57 Port: 9955
A játékszerverünket megtaláljátok a szerverkeresõben. (!!!fogparam érték gyári!!!)
DCS:BlackShark és FC 2.0 használókat egyaránt szeretettel várunk!
Van valami progi amivel 3d-s cuccokat lehet betenni? Pl. épületet, fát vagy bármit.
Feltettem újból a Black Shark-ot és a friss telepítésre tettem fel a pach-et, legutóbb a már fent lévõ BS-re tettem lehet az volt a gond, pedig semmi mod nem volt fent csak a sima BS, eddig úgy néz ki hogy nincs gond. Azért kösz a segitséget.
Ismerem ezt a kapcsolót :) és szoktam is használni, a patch elõtt soha nem volt ilyen gondom, mindig tudtam komunikálni, de mióta feltettem a patch-et azóta van ez a gond, a ground crew-nál olvastam hogy ha a földön vagyunk és nyitva a fülkeajtó akkor is lehet velük beszélni, próbáltam ezt is de igy is ugyanaz a helyzet, néha müködik, néha nem.
Hi Frank2! Más egységekkel összedolgozni: - nem lehet, azaz - TS3, ha emberekrõl beszélünk - füst rakétával megjelölés, ha emberekrõl beszélünk
Nemrég tettem fel az 1.02-es pach-et és azóta nem mindig müködik a rádiózás, mind az ATC mind a ground crew-nál tapasztaltam hogy néha válaszolnak de legtöbször nem, ilyen hiba nem volt a patch elõtt, másnak is jelentkezett ez a hiba? Van rá valami megoldás? A segitséget elõre is köszönöm.
Azt nem tudjátok hogy a datalink csak ka-50-ek közt müködik vagy más egységek közt is. Például van egy repülõgép ami tudja radarozni a földi egységeket az áttudja küldeni az ellenséges egységek pozicióját? Esetleg az megoldható hogy ha több Ka-50-es van, egy AI-t elõre küldeni hogy deritse fel a terepet és átküldje datalinken az eredményt?
Üdv Mindenkinek! Idõrõl-idõre megpróbálkozom a kérdéssel: (Legutóbb macleody próbálkozott asszem) Van vki, aki beszállna egy kis közös repülésbe? Vagy mindenki singli? További szép napot!
Ezt a képet már legalább egy évvel ezelõtt láttam, már akkor is azt irták hogy DCS következõ része az Ah-64 lessz. De nekem már akkor is gyanús volt, hiszen akkor még az A10-rõl is alig volt 1-2 kép meg némi infó, ráadásul még mindig nem jött ki a rendes verzió ezért nem hinném hogy már itt tartanának a következõ géppel.
jelenleg 1.0.1c verzsönt használom.. namostan szeretném majd "tiszta" telepítéssel felrakni 1.0-ra az 1.0.2 peccset
az lenne a kéréds, hogy az új verzsön megoldja azt az idegesítõ problemót amiben vihkr lövés után "ellen" nézet, majd vissza kabin nézetre váltáskor felhangosodik a hajtómû zaj
ugyanez vagyon cold&dark indítás esetén amikor a 2es hajtûmél a condition levert feltolom
máskülönben, van e bármilyen változás... (1.0.2 txt nem sokat ír)
"esetleg valami tehetséges ember olyasmit fejt vissza egy kulcsfontosságú rendszerrõl amit nem kéne,és esetleg közkinccsé is teszi"
nem hiszem hogy az eredeti gauk szoftverét rakják a progiba... ez csak tipp;)
ezzel az Ah-64A -el akkor most hogyan lesz? külön lesz pilóta, és lövész szerep, vagy repkedés közben bekapcsolható valmiféle autómata gépágyú rávezetés? helit vezetni amúgy is fárasztó.. nem hogy két szerep között ugrálni, +mindenzt "billentyûn" keresztül...
ebben az egész DCS féle dologból még mindig valmi épkézláb kampány generátor ami hiányzik... nem hiszem el hogy valmi egyszerûbb rutint ne lehetne erre kitalálni
A Ka-50 egy kis számban rendszeresített gép. Amit egyébként Csecsnföldön is kipróbáltak. Mostanában nyilatkozhattak elõször azok a pilóták akik ott repülték a típust.A Ka-50 ha a példányok kiszolgálják idejüket akkor részben múzeumokban a rosszabbul járt fele pedig kohóban végzi majd.Valószínûleg maradnak fent gépek mint afféle "old timer",mert az oroszoknál is becsben tartják manapság a régi technikát,nagy rakat Po-2,I-16-osok,I-153-asok,DiT-ek erre bizonyíték,vagy a régi Jakok amik bár jobbak voltak mint a delfin,de Hruscsov személyes döntése miatt a Delfin került gyártásra.Ezek a gépek repülnek a MAKS-on. De hacsak nem vesz ezekbõl valami afrikai diktátor akkor valószínûleg nem lesz eltejedt típus. Az meg,hogy ezekre 2 féle jövõ áll:kohó,vagy szerencsésebb esetben múzeum,nem jelenti azt,hogy 100%-ban lemodellezik neked az összes rendszerét. Mert lehet,hogy ezekbõl pont a besugárzásjelzõ bekerült az új Ka-52-be.És akkor még élõ,és kényes dolga a technikának. Az A-10C-rõl megkaptak mindent,az valószínû,mivel tudtommal ez az orosz fejlesztõcég nyerte az USA nemzeti gárdája A-10 szimulátorra kiírt pályázatát. De szerintem ez nem jelenti azt,hogy mi otthon a PC-n ugyanazt kapjuk minden rendszerbõl és eljárásból 100%-ban mint aki USNG ruhát viselve tépkedi a botot. Elég ha 98%-ban megkapjuk,az is kurva élethû lesz,akár csak itt a Kamov esetében. Nem kell mindent titkolni,de van egy szûk kis rész,(ez lehet,hogy kevesebb mint 10%) amit egyszerûen biztonsági okból nem tudhat meg akárki. Jól meg kell nézni,hogy mi is az,mely rendszer,mert megfelelõen kihagyva,vagy lebutítva,még ugyanúgy nagy élményt ad,de nem fed fel semmi olyat amit nem kéne.Én nem hiszek abban,hogy bármely ország 100%-ban az egész világ rendelkezésére bocsátaná valamely szolgálatban álló haditechnikájának minden rendszerét 100%-realizmussal egy civileknek készülõ szimulátorban.Mert egyszerûen veszélyes. Fõleg,ha a szimulátor modolható is,mert,(nem értek a programozáshoz,ezért lehet,hogy nagy baromságot írok most) esetleg valami tehetséges ember olyasmit fejt vissza egy kulcsfontosságú rendszerrõl amit nem kéne,és esetleg közkinccsé is teszi. Az meg,hogy miért nem 2személyes? Hát E.D. ilyen nem csinál 2 személyes technikát valamiért. Igazából nagyobb részt a katonai projectjeibõl él(The Battle Sim, vagy a nemzeti gárda A-10 szimulátora),a civilekbõl kevesebb a bevétel,így kicsit valamennyire szarnak is ránk civilekre.Biztos,hogy meg tudnák valósítani,õk is,a másik híres orosz repszim fejlesztõ, 1C:Maddox Games is csinál 2 és több személyes technikát is,igaz II.Vh-sat,de õk a civilekbõl élnek,így figyelnek rájuk,jobban mint ED-ék,de még az azóta mobilos vonalra átment G5 Software nevû orosz(ma már svéd tulajdonú) cég arcade helikopterszimulátorában(Fair Strike) is repülhetõ volt az Apache meg a Ka-52 is,Eurocopter Tiger is.Szóval nem hinném,hogy ne lenének képesek a megvalósítására.
Elvégre ha korábban sikerrel lemodellezte számtalan szimulátor az kétüléses Apache-ot, akkor ma is meg tudnák oldani. Ha tíz éve megvalósítható volt, ma is az lenne.
Ugye nem gondolod komolyan hogy bárki is lesz olyan kedves és neked az egyszerû felhasználónak kiad olyan technológiai információkat ami még használatban van függetlenül a korától..
Érdekes, a Ka-50el kapcsolatban a besugárzásjelzõn kívül az összes infót gond nélkül kiadták az ED-nek, annyit legalábbis, amibõl kényelmesen el lehetett készíteni a Black Sharkot.
A DCS A-10C kapcsán most ugyanúgy kiadják a szükséges infókat az amcsik, pedig aztán az A-10C, ha végre az összes A-10est C szintre modernizálják majd, még jó néhány évig(évtizedig) lesz az USA fõ CAS gépe. Szóval nem kell itt hasraesni a titkolózástól és túlmisztifikálni a dolgokat.
Kérlek mutass már nekem legalább egy olyan gépet a Flanker 2.0 óta aminek a vezetéséhez 1 -nél több ember kell és az alapesetben is repülhetõ bármelyik szimulátorral Flanker 2.0 -tól DCS A-10C -ig..
Szerinted miért nem a Mi-28N van lemodellezve, vagy miért nem a Mi-24? Vagy miért nincs repülhetõ Alba, vagy akármelyik másik repülõ eszköz ami 2 fõs... Gondolkodjunk má kicsit.
Ráadásul a Mi-28N is maximum egy szép álom lesz.. Soha nem fog bekerülni szimulátorba mint ahogy az Apache -ból is maximum az A változat ami már nem repül túl nagy számban.
Másik amitõl agybajt kaptam a besugárzásjelzõ... Ugye nem gondolod komolyan hogy bárki is lesz olyan kedves és neked az egyszerû felhasználónak kiad olyan technológiai információkat ami még használatban van függetlenül a korától.. Igen az usának efhuszonkettõje van... Az oroszoknak meg momentán nem az usa az ellenség. De ha a Ka-50 nem tetszik akkor a Su-25T re mit mondasz? Az egész orosz légierõben alig van belõle és ha kettõt véletlenszerûen kiválasztasz jó eséllyel nem lesznek egyformák. Valahol ED fórumon írták is hogy nem csakhogy nem valósághû a kabin mert még titkos de nincs is két egyforma belõle. (mellesleg már abban is újabb fajta besugárzásjelzõ van)
Gondolkodjunk már picit plz!
Rendszeresítették, mert a megépült példányok mind az orosz légierõben szolgálnak 2000 óta. Azért nem rendeltek belõle többet, mert a kilencvenes évek közepén az orosz fegyveres erõknek a munkabérek kifizetésére meg a karbantartásra se volt pénze, nem hogy új gépek vásárlására(ezért rohandt el a dicsõ szovjet flotta a kikötõkben)
Mire lett pénzük, már belátták hogy a Ka-52, de fõleg a Mi-28N jobb gép, ezért ez utóbbi kerül majd nagy számban rendszeresítésre. Ezért ezt kellett volna lemodelleni, ha már mindenáron orosz gépet akartak szimulátorosítani.
Az Apache pedig lehet hogy tucatnyi játékban volt már, de mondj egyet a amelyikben ilyen részletességgel, mint a BS-ben a Ka-50. A másik dolog, hogy az általad említett játékokból a legfiatalabb is tízéves már.
Ha meg nem titkos tényleg nem tudni miért nincs benne. De valószínûleg titkos és ez lehet az ok. A datalinket persze úgy értettem,hogy adja a célkoordinátákat rajta neked a másik gép,vagy te adsz neki. Nyilván nem ugyanaz mint a besugárzásjelzõ,de sejted mi merre van. Egyébként több különbözõ változatú prototípus is épült: http://scalemodels.ru/modules/photo/viewcat.php?id=223&cid=17&min=0&orderby=dateA&show=12KA-50 másik proto
De a játékba ez valószínûleg legegyszerûbb szerény verzió jutott.
Szerinted mért nem rendszeresítették? Mellesleg datalink. Abbó is tudsz kapni céladatokat,plusz ajvékol rendesen ha fognak. Tényleg érthetetlen,hogy a játékba miért nem került besugárzásjelzõ.De valószínû egyszerûen nem engedték. Apache-ot lemodellezni? Egy tucat játékban volt már. A Ka-50 gyártását egyébként leállították. Van kb. 15 példány a légierõben,aztán kész. Nem lesz tömeges rendszeresítés. A Ka-52-õt rendszeresítik. Mi a titkos rajta? Az amit annak nyilvánítanak. Az,hogy nem fogják tömegben rendszeresíteni a gépet,az még nem jelenti azt,hogy 100%-ban minden civil megkapja PC-re. Az ED orosz fejlesztõcég,de attól még nem kapnak meg mindent otthon sem. A gép kezelése,(hajtómûindítás pl) baromi élethûnek tûnik,legalábbis nekem. De nehogy már elvárjuk,hogy 100%-ban a pc-nken fog heverni a gép.Az avionika egy része mindenütt titkos. Itt épp ez volt a titkos.Érthetõ okokból.
Titkos? Ez a helikopter a nyolcvanas évek közepének technikai színvonalát képviseli, mi a titkos rajta? A nyugattól féltik ezt a "színvonalas technológiát", aki F-22õt meg F-35öst épít? Hol vannak õk ehhez a szinthez képest?
Mellesleg nem értem akkor a fejlesztõk miért nem rakták bele a default Lock On-os szovjet besugárzásjelzõt, a semminél jobb lett volna.
Egyébként a helikopter kõkorszaki ellenség észlelési képességein ez nem változtat. Gyakorlatilag ha ez a gép felderítési információk nélkül berepül egy ellenséges vidékre, mire észreveszi a különféle fegyegetéseket már rég lelõtték.
Nem olyan rég kezdtem el komolyabban csinálni a küldetéseket a játékban, és lenne néhány észrevételem/kérdésem:
Jól értem, hogy bekapcsolt 'labels' nélkül a KA-50 pilótájának egyetlen eszköze az ellenséges fegyegetés észlelésére a szeme, és a fekete fehér, csak nappal mûködõ SKHVAL? Ez azért nagyon durva és kevés. Értem én hogy a gépet harminc éve tervezték, de azért mégis csak 2000 környékén állt szolgálatba, hogyan maradhatott tehát le róla a FLIR és a besugárzás-jelzõ?
Az infravörös kamerka már 15 éve alapvetõ felszerelése volt egy harci helikopternek nyugaton, amikor a KA-50 szolgálatba állt. Ehhez társulnak még az olyan tervezési hiányosságok mint az egyszemélyes kabin vagy a limitált mozgásterû gépágyú. A modern harci helikopterek közül egyértelmûen ez a legelavultabb típus.
Szóval nem rossz ez a Kamov, de azért mégis csak az Apache-ot kellett volna lemodellezni a játékban(vagy ha már azt nem lehetett akkor a Mi-28N-t).
Nem tud valaki egy navigációs térképet a Black Sharkhoz amin a repterek frekvenciái meg egyébb adatok is rajta vannak? Köszi.
A fö boss nehéz volt a végén ?Gondolom egy csomo kis segéd rohangált körulötte nehezitve a dolgodat vagy csak annyira brutál fegyvere és páncélja volt? :D
Lássál is ne csak nézzél vazze... TrainingMenuFix_v.1.0 és TrainingTracks_v.1.0 kell neked. Látatlanban sztem Te csak a trackokat töltötted le... Ha mindent úgy csináltál ahogy írtam, akkor mennie kell 1.0.2-n. Ha gondolod ráérõs idõmben végigviszem a játékot neked és kinyírom a fõellenséget a végén...
Rendben ! Ezzel is megvagyok. A játék Training mappája alá betelepítette a szükséges file-kat. Van még vele dolgom, mert a gyakorló videókat még most sem találja. Köszi
Elindít modman aztán kiválaszt értelem szerûen a játék, majd mods installer. Bejön ablak, majd add ott kiválaszt, amit letöltöttél és rákatt 1x, közben vegyél levegõt (ez fontos) és install.
C'est tout et prêt. Sur la vue d'autre part monsieur...
A modman-t letöltöttem de nem értek hozzá.
ModMan7300-át letöltöd, telepíted! Ezután a letöltött file-okat aktíválod, modolod és mennie kell.
Sziasztok! Valaki légyszives irja le hogy hogyan aktiválta a training videokat a progiban mert nem tudom hogyan kéne nekilátni. Az ajánlott file-at már leszedttem de nem tudom mit kéne velük kezdeni.
Nem, nem moddolt történet volt. Nekem sikerült megtalálni.
Ez a két file kényszeríti a bs-t a nény mag használatára. Alapvetõen már asszem nincs rá szükség bár lehet, hogy jobban is fut vele. A peccsek elõtt tuti fasza volt ilyen szempontból ez a kis stuff.
Igen, az van, annyit tettem, hogy tegnap kipróbáltam, a Saitek Cyborg Evo joyomat és ki szerettem volna megnézni BS alatt is.. :) Utoljára nyáron indítottam el a BS-t, azóta nem nyúltam hozzá.
Windóz heted van ugye Papa? Nam csináltál ilyen ikon igazítást vagy átnevezést? Szokott olyankor a w7 olyant csinálni, hogy az egyik ikont eldugja egy másik mögé :D de volt, hogy nekem az idõjárás gadget mögé rakta ez a piszok. Próbáld meg az ikonokat rakosgatni, hátha valamelyik mögött megleled.
Ja. Simán beírva tényleg nem megy de azokkal az izékkel amit küldtem simán indul.
Pontosan úgy kell ahogy beírtam Papa. Tehát Launcher.exe --console (Launcher.exe (space) és két - majd console). De amit küldtem azzal mennie kell.
Küldök két fájlt Papa, ezt a kettõt másold be a Ka-50 gyökerékbe, a *.cmd -vel indulni fog a BS. A joyt újra kell állítanod de minden megmarad (modok, küldetések, stb) ami fel volt telepítve.