Lehet hogy megvan a baj. Megfigyeltem hogy ha vízszintesbe hozom akkor a mércén amit RCTRL+Enter-el lehet elõhozni azon nem középen van az a négyszög hanem kicsit balra és fel és ekkor forog balra.
Egy fél óra és feltöltök egy videót amin látod majd a kezelõszervek mozgását. Mondjuk és sohasem használom az auto hovert de felszállás után azonnal nem lehet használni valamint akkor sem ha 15-20km/h-val gyorsabban haladsz. Valamint a földhöz túl közel sem mûködik de nem tudom a pontos magasságot lévén nem szoktam használni.
Be vannak kapcsolva. Mi kéne a videó készítéshez (mert még nem csináltam ) ? De szerintem köze van a forgáshoz a HUD közepén lévõ függõleges vonalnak mert elõbb néztem egy videót és abban teljesen függõleges volt az a vonel nekem meg vagy az egyik vagy a másik oldalra dõl.
Itt a három autopilot ( pitch,bank,heading hold)be van kapcsolva?
A lagjobb az volna ha tudnál róla egy videót csinálni és feltölteni úgy, hogy a RCTRL+Enter-t elõtte benyomod.Így látnánk, hogy mi történik és látnánk a vezérlõk mozgását is.
Tudna valaki segíteni abban, hogyan tudnék stabilan függeszkedni, mert hiába próbálom sose sikerül és mindig elkezd forogni az egyik irányba. Pedig nyomom a trimm-et és figyelem a HUD-ot hogy vízszintesbe jöjjön majd benyomom az auto-hover-t de folyton elindul az egyik irányba és így nem tudok célozni.
Használ itt valaki ilyen joy-t és ha igen akkor tudna segíteni hogyan állíthatnám be a kollektív kart hogy azzal szabályozhassam a gázadást mert a beállításoknál hiába tolom fel nem történik semmi.
Megoldódott csak várnom kellett volna.
Lenne egy problémám. Feltettem az 1.0.1c patch-et majd megpróbáltam feltenni az 1.0.2-t. Installálás közben feljött hogy: Please wait while Setup backup your files... de nem csinál semmit és már lehet a next gombra kattintani de ha továbbnyomom akkor kifagy a patch. Van valami ötletetek mit csináljak ? Esetleg nem is kell az 1.0.1c ?
Ati! Ha korlátozott a gombok száma... akkor probáld azokat kéz közelbe tenni, ami GYORSAN kellhet. Valóságban vhogy így néz ki... http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=32467 Ka-50 HOTAS Assignments.zip
Lehet válogatni ... De úgyis rá fogsz jönni miket használsz legtöbbet ...
Fejmozgást érdemes elõször a POV-hat-ra (A többirányú kapcsoló középen ...) , ha lehet beállítani Shift gombot, akkor érdemes több funkciót beállítani a gombokra ... (pl: POV: fejmozgás - Shift + POV pedig Skhval célzó ...)
Nekem a Cyborgra csak a legfontosabb dolgok voltak belõve, a klikkelhetõ cockpit miatt sok mindent gyorsan el lehet érni egérrel ...
Hello. Eltudná valaki mondani hogy melyek azok a fõ dolgok melyeket a joy gombjaira kéne rakni ? (ha segít ilyen joy-om van)
Valaki segítene elmagyarázni, hogy az nálam miért van, hogy editorban a gép nem támadja a neki kijelölt célpontokat? Próbáltam beállítani az a szaggatott vonalas target micsodát, de ez annyira fura Locki után ott annyira egyszerû volt kijelölni a megfelelõ célpontokat és támadta is a gép, valamit rosszul csinálok tuti.
Örülök nagyon, hogy jó lett, most épp azon élvezkedek, hogy végigrepülök a beton felett, forduló, majd vissza.. :))
Na ugye Papa, csak meglett :) Holnap majd leteszteljük ) Jó reppenést addig is!
Látja Uram... több önbizalom kell! :D Legyél kicsit egoistább, és feltételezd azt, hogy benned nem lehet hiba!! :D :D Néha ez a zsákutca magatartás is jó valamire... ;)
Háát Urak a joy beállításokkal volt gond, a probléma megoldódott!! :)
Ez már a javított beállítás:
Az a durva, hogy alapból mindkét vezérlõhöz beállítja, a választott tengelyt!!! Töröltem, azoknál ahol kellett, és máris rendben van a dolog!! :) Köszönöm a segítséget még egyszer mindenkinek! :)
@csolee: Azt hittem, én vagyok ennyire fakezû a BS-hez, nem is gondoltam, hogy kalibrálási gondom van.. :)
hello! sztem az auto dolgok kikapcsolása a gamesben elég merész vállalkozás, tisztább azzal együtt betanulni a dolgokat. arra gondolok hogy mindenki beállítása annyira más vhogy, hogy az összese haonlítható (volt szerencsém leülni BS elé vkinél, akinek szintén x52je van, de nagy kinlódás volt ) viszont kérdés Papa! ez a jelenség friss, nem volt ilyen eddig? további szép napot Mindenkinek!
Köszi szépen Solt a Te segítségedet is! :) Közben kipróbáltam ROF, CONDOR, és IL-2 alatt nincs ilyen gond.. :)
Mondjuk a robottal az a problémám, hogy pl belépem balra folyamatosan, mert akarok egy fordulót.. és megfigyeltem, hiába van belépve, akár koppig is, a egy idõ után a vezérsík vissza áll alaphelyzetbe.. ennek így kell mûködnie?
Köszönöm a tippeket! :) Gondoltam megnézem FC2 alatt is. Álló gép, belépem balra.. Az eredmény:
Majd amikor visszalépem, a joy úgy maradt... :D Mondjuk ha a joy-t megmozgattam, akkor vissza állt alap helyzetbe, és normálisan viselkedtek a vezérlõk.. Szerintetek van köze a két dolognak egymáshoz?
Nekem isd akkor denszelt így amikor az összes auto ki volt kapcsolva próbából.De ez a joy zizegés qrva érdekes.
Hmmm ... érdekes ...
Elsõ tanács: Töröld ki a BS-bõl az összes AXIS beállítást, majd állítsd be még egyszer. Nekem sosem csinált ilyet, ez qrva érdekes ... Persze hogy így nem lehet normálisan repülni ...
Valamint USB hub ... Menj be a windows-os Device Manager-be (Eszközkezelõ), ott Universal Serial Bus Controllers : menj végig az USB Root HUB-okon : jobbklikk - Properties (Tulajdonságok) - Power fül alatt ki van listázva hogy az adott USB HUB-on milyen eszközök vannak ...
Próbáld meg úgy dugdosni, hogy a TIR, a joy és a pedál külön hubokon legyenek, valamint egyik HUB energiafelvétele se haladja meg az 500mA-t (nem fogja, de hátha ...)
Második: Ne kapcsold ki az automatikát, inkább próbáld meg a Flight Director Módot. Az automatika amellett, hogy irányban tartja a gépet amellett arra is jó, hogy "szûri" - finomítja a pilóta által adott "bemenõ jeleket" magyarul megpróbálja kompenzálni az általad adott beviteli jeleket, hogy ne kezdjen pogózni a helikopter.
Ez irgalmatlan módon konyhanyelven volt, de meg vagyok punnyadva, nem tudom megfogalmazni ...
Köszi a választ! Ezeket tettem fel: Saitek_X52_Flight_Controller_SD6_64_Ez.exe Saitek_Pro_Flight_Rudder_Pedals_SD6_64_Ez.exe
Szerintem jól vannak felrak, a gázkaron lévõ kis izé rendben mozgatja az egeret. USB HUB-ot nem használok, egymás mellé vannak dugva... Esetleg felfrissítem 1.2-re a BS-t, hátha bár... Ehh, hát ennek nem örülök.. :(
Fingom sincs Papa, hogy mi okozhatja.A joy meg a pedál nem HUB-ba van dugva?Esetleg próbáld másik USB-be dugni õket mert mintha zavarnák egymást. Driverek?
Aha igen az!! Csak egy picit nyomok bele a botba, úgy tartom majd belépem és elkezd balra "remegni" a bot... ez mitõl lehet? :(
Amikor elkezd balra "remegni" a bot?Hát qrva érdekes az biztos.Ilyent még nem is láttam.
Sziasztok!
Lehet, hogy rájöttem miért vagyok ennyire béna BS-ben... de legalábbis a fakezem mellett ennek is köze lehet hozzá.. :)
Arra lettem figyelmes, hogy bizonyos helyzetekben ha belépem a bal pedált bemozdul a bot is!! Nem tudom mikor jön elõ, de ha picit belenyomok a botba. és belépem balra a bot elkezd ugrálni.... A videón 2:42-tõl látszik igazán... Van amikor, csak áll a heli a betonon belépem balra alapgázon és felborul az egész... ugyanis balra kivágja a botot amikor belépem balra... Ja talán még annyi, hogy minden robotot kikapcsoltam.
A videó:
Van ötletetek? A válaszokat elõre is köszönöm! Papa
Hála istennek én is elégedett vagyok az enyémmel ... olvastam a bugjait, de nállam korán sem akkorák mint amenyire írják a neten ...
Viszont azok alapján amit Te is leírsz, lehetséges, hogy egy újabb szériát fogtam ki, amiben pár dolgot már javítottak ...
A spiking rotaries hibát egy bagatell összeszerelési hiba okozza, ha mozgatod a gázkart, akkor a gázkaron lévõ potik ugrálhatnak ... Egy kábelt túlságosan leszorítottak, ez okozza ...
Ami gáz, hogy ez csak pár hetes - hónapos használat után jön elõ, az ilyen hibákat nehéz tesztelni. (viszont arengeteg visszajelzésbõl illett volna már tanulni ...)
Tegnap este ROF-oztam egy kicsit, a fõ ok a FFB-s joy vásárlásának a ROF és a DCS volt ... hihetetlen jó (függetlenül attól hogy alapból béna vagyok és még újra kell tanulnom mindent ...) feedbacket ad ... megdobja az élményt rendesen :)
A Force Sensing-es joy-ról pedig megoszlanak a vélemények: Van aki szerint használhatatlanok propelleres gépekhez és helikhez, de vannak olyan tulajok akik szerint meg csak meg kell szokni és tökéletesen használható ... Ugyanúgy mint az FFB, sokak szerint semmit sem ér, sokak szerint meg istenkirály :)
Ha mégis lecseréled, akkor várjuk a tapasztalataidat! (vmh59 fórumon asszem SPY-nak van x65F-e ...)
Gari vagy nem gari - ez idegel a legjobban ... Én a Logitech webshop-ból rendeltem, szóval nem félek a gariztatástól, amitõl tartok az az, hogy neadjisten olyan hibával találkoznék, mint a spike, akkor nem tudom megcsináljam-e vagy küldjem vissza ...
Ha megcsinálom, ugorhat a garancia ... ha nem akkor 2 hétig nincs joy, viszont lehet hogy a következõ darab megint pár hónap múlva elkezd szarakodni ...
Remélem ilyenen nem kell agyalnom még egy darabig ...
Akkor rosszul gondolsz bele... :) Hidd el, ha a játékélményt befolyásoló, és azt nem orvosolható hibával találkozom, azonnal gariztatni fogom... ez nem "szerelem" kérdése... ;)
Kicsit túl dramatizálod a kérdést... ennyire nem vészes a helyzet, mint ahogy beállítod... nálam legalábbis.
Ha ugyanennyiért megéri neked az X65 pedál nélkül, hát uccu neki... kíváncsi vagyok a force sensoros bottal, hogy akarsz helizni? :))
tyu most nezem itthon kb egy arban van a Saitek X65F Pro Flight System a g940-el ? Van itt valakinek ilyen ? Szivesen kiprobalnam, elcserelnem ha jo stb :)
Azert furan elnezoek az emberek az uj szivuk valasztottjaval :) Ha belegondoltok amit Solt irt, olyan hiba mintha balra tolnad a kart es kozben felfele is menne. Szerencsere egy "kevesbe fontos" potiknal produkalja ezt. Sot ez egy masik helyen is elojon, arrol is volt video. Nekem meg fel se tunt. A sima logitech 3d produkalta ezt, hogy tekertem a ruddert es ment jobbra-balra. Egyertelmuen garis hiba, de hiaba csereltek ki elobb utobb mindegyiknel elojott. Itt meg gyarilag produkalja mindegyik, es gondolom SEMMIT nem fognak tudni kezdeni vele. Ez is konstrukcios hiba lesz. Hihetetlen. Egy kisebb joy jarto megtenne elve meglincselnek, illetve hirtelen filleres termek lenne, itt meg tobzodnak a hibak.
X65F-t megneztem, az ara is megvan picit elrugoszkodtak vele azert, ha jol lattam meg pedal se volt hozza alapesetben. de hogy ilyenre beruhazzak ahhoz havi 40 orat kene jatszanom, nem 3/4 evente ennyit szimekkel :)
Igen ez az! :S Dehogy adom el... én ezen apróságok ellenére nagyon szeretem! :)
Na látod :) Mások vagyunk, más-más elvárásokkal - szerintem a Te elvárásaidnak majd ott lesz a Warthog, vagy esetleg az X65F :)
Én imádtam mind az X-52-met moddolatlanul, majd a Pro-t is ... A Pro-t már mertem moddolni is, mert ott már idegesítettek a Detent-ek ... meg mivel visszaalakítható volt, gondoltam egy próbát megér ... aztán meg is lepõdtem rajta mikor meglett :)
Jelenleg nekem a G940 nagyon bejön - nem tökéletes, de bejön :) Az FFB miatt nem akarok belenyúlni, mert ugrana a garancia, így a detentek sajnos látható helyre fognak kerülni, de majd megpróbálom úgy megcsinálni, hogy ne legyen gagyi :)
"A BS-es holtjáték meg az új beállításokkal nállam pont olyan lett, hogy ahol trimmelem a bot ott marad ... elengedhetem, Skhval-ozhatok a Minijoy-al, stb ... A holtjáték nem igazi holtjáték, hanem ott a legkönnyebb a joy mozgása ..." Ebben igazad van ez a precizebb megfogalmazas, tehat a joy mukodik, csak olyan mintha egy puha p*cs lenne, semmitol nem merevedik be, hiaba kerleled es szabadon donthetsz a nyugalmi poziziojarol bizonyos keretek kozt :) Most kerestem nem talaltam a szamlajat nem is emlekszem mikor vettem, pedig itt szamoltam be rola, talan tavaly keso osszel,telen nem tudom. Szoval jo arert meg el is adnam, igazabol ugysem hasznalom, mondhatni max 40 ora jatek van benne, 50 %-ban ffb nelkul :) Amugy meg mindig aramtalanitva is van. Igy mondhatni 1 hetes hasznalat van benne osszesen. Pedig ugy vettem ez eletem vegeig ki fog tartani, hiszen ritkan jatszom. /x52-nel a megvetelig se jutottam el eleg volt csak megfogni ereztem nem leszunk jo baratok :)/
Ha biztos vagy a dolgodban nem bonyolitanam tul, ilyeneket mindig forrasztopakaval orvosolok :), /cd iro optikai fejet is "ragasztottam mar igy vissza" siman a kozepallasnal az egyik "fogat" netan kettot eltuntetnem, igy azt konnyebben megerzi az ember, ha ott jar. Persze ezen is lehet meg mit finomitani :)
Nálam sehol sincs :) (Kivéve a Skhval minijoy-nál, de ott azért kell, mert nem mindig pont középre tér vissza ... be kell kopnia kicsit ...)
A BS-es holtjáték meg az új beállításokkal nállam pont olyan lett, hogy ahol trimmelem a bot ott marad ... elengedhetem, Skhval-ozhatok a Minijoy-al, stb ... A holtjáték nem igazi holtjáték, hanem ott a legkönnyebb a joy mozgása ...
A vmh fórumon írtam pár szót a joy-ról, ott pont ezt írtam, sok hülyesége van, ami lehet hogy engem nem zavar, de másokat az õrületbe kerget :) Nekem már megvételkor és az elsõ pár próba után az jött át, hogy megérte lecserélni az X52-esemet ...
A pedált kicsit sajnálom, azt izmosabbra lehetett állítani, de értem amit mondasz én is megszenvedtem vele, de aztán egy nap meguntam és elkezdtem tekerni ... addig tekertem míg a mozgatáshoz szükséges erõ nem lett hasonló mint a középre visszatérítõ rugó ereje (Ne én meg azt remélem ez érthetõ :) )
Így már sokkal precízebb ... minimum erõnél a pedál közepe használhatatlan, ez tény :) De megtekertem mint az álat :) Most jónak tûnik :) De nállam elsõ pár hónap egy joy életében álltalában a finomhangolásról szól :)
Trim detent: jóra gondolsz, csak a megvalósítás mikéntjén agyalok ... elsõ körben valszeg kétoldalas ragasztó, meg vékony kábelkötegelõ darabokat fogok kipróbálni ... ha nem elég a kétoldalas ragasztó, akkor megpróbálom melegragasztóval, de arra még aludnom kell, nem akarom úgy összekenni, hogy ne lehessen lemosni :)
Ahogy latom azert igen ra vagy porogve a temara, biztos az ujdonsag varazsa meg :) Amikor vettem sok forumot olvasgattam, de akkor meg kicsi volt a felhasznalok szama. pl most rakeresve a detent szora megnyugodtam nem csak en vagyok sokmindennel elegedetlen a joyyal kapcsolatban :) Sajna abban is biztos vagyok fizikailag keptelenseg eltuntetni ezt a pici holtjatekot a joybol, egyszeruen a felepitese nem teszi lehetove. De orulnek ha tevednek. "detenteket fogok gyártani a TRIM-ekhez :" Ez mit is takar pontosan, a tolokaron levo ket analog tekerohoz valami kozepallas erzekelo, butyok vagy nagyon rosszra gondolok ? Mert pl nekem az is hianyzik :)
Nem vagyunk egyformák! :) Én pl vagyok olyan hülye, hogy a játékélmény "rovásásra" is a realitást preferálom. ( ésszerû kereteken belül )
Ahogy Dummy is írja, messze nem tökéletes a G940... viszont amiket írsz, szerencsére nálam nem nem jelentkeznek, vagy nem zavarnak... orvosolhatók az én igényeim szerint.
@Dummy: Na engem az a kurva "spiking rotaries" ért utol... nálam ez az egyetlen bogár ami zavaró! No meg a minijoy középre vissza nem állása... :S
Ha az elõbbi hibára záros határidõn belül nem találnak ki valamit, vagy szoftveresen nem orvosolható, akkor garanciáztatás lesz belõle...
probalgattam sok mindent,azt is amit irtal de multkor pl pont azt irted deadzone minek ! Most meg nalad is feltunt :) Ami pont azert van mert ez a nyamvadt nem all kozepre es van holtjateka ! Igazabol jatekot sem kell elinditani, hogy lifegjen az egesz, igy mondanam ez jatekfuggetlen dolog. Il-2-nel tenyleg nem zavar engem sem, de nem azert mert nincs, hanem mert repulot kell iranyitani az meg masvilag :) Multkor irtam, hogy ffb nelkul jatszottam, pont azert mert eltunik ez a szembeotlo dolog, mikor fog a motor es mikor nem, ugy erzi az ember, egy egyseges valamit kap a kezebe ahol akaratlanul is kevesbe probal hagyatkozni a motorok alltal tartott kozeppontra. Igy automatikusan jobban ott tartom ahol kell. Legalabbis en.
Persze tudom telhetetlen vagyok de pl ha vesszuk a pedalt, az sem jobb mint a 15 eves gravis joyom, max itt nem biztos, hogy egy gumi huzza kozepallasra az egeszet. Kitekertem a legkonnyebbre. Ha a nyugalmi allapotabol szeretned elmozditani mondjuk 1 cm-re barmelyik iranyba szinte lehetetlen feladat, mert az elejen sokkal nagyobb erot kell kifejteni, aztan megszalad.De ha mondjuk teljes kitolt allapotaban szeretnel 1 centit visszaengedni minden problema nelkul megoldhato. Tyuha nem tudom ertheto-e mit probaltam leirni. Igy az idealis az lenne szamomra, ha minden allapotaban ugyanakkor erot kellene kifejteni ahhoz, hogy 1 centit megmozduljon, de sajna nem igy van. Ha igy lenne akkor viszont nehez lenne megtalalni a kozpontotot, a nyugalmi allapotat ez is igaz, de valamit valamiert :) Igy itt is megnovelem a deadzone-t, hogy az elso par centi ne szamitson a pedalnal, maris finomabban lehet a ruddert tekergetni, megha nem is olyan finom joszag mint a pitch/roll.
Nehogy félreértsd, dehogy ... Bugos még a G940 ... De szerintem némelyik túl van kicsit lihegve ...
Az összes híres-hírhedt bugot megtaláltam az enyémen, amirõl a neten írnak (egyedül a spiking rotaries-t nem ,de azt nem is szeretném, mikor a throttle mozgatásakor ugrál az R1 és R2 ...)
Viszont sokukat egyszerûen csak azért találtam meg mert kerestem ... A maradékot sw-esen és beállításokkal sikerült kiküszöbölnöm, vagy észrevehetetlenné tennem ...
A csuklótámaszt megemeltem, hétvégén pedig detenteket fogok gyártani a TRIM-ekhez :)
Természetesen sokkal jobb lenne ha ezekre gyárilag figyeltek volna, de ha egyszer ez van, akkor ezt kell szeretni ...
Nagyon bízom benne hogy a 6.0-ás SW-el már a SW-es hülyeségeket orvosolni fogják (Center slop, reversal bug, stb ...)
Igazit meg nem fogtam, de oszinten szolva itt maximalisan hatterbe szoritanam azt, hogy egy igazira hasonlitson barmilyen botkormany is. Persze korulbelul az alakja azert igen :) A szimulator jatekosok szama akik valojaban vezettek valami egi jarmuvet 1 % alatt van, vagy csak oriasit tevedek :) A jatekelmenyt kell novelni minden szempontbol, hogy kenyelmes legyen, mindenki magara tudja szabni, allitani stb. Ezek nem igazan vannak eloterben sehol. Ha fejlesztes alatt egy pilotat bevonnak 10 hardcore gamer helyett azt se mondanam elonynek, persze olyat nem lehet fejleszteni ami mindenkinek jo, de csak en vagyok itt az egyeduli aki megvaltoztatna igen sok mindent is akar a g940-en, hogy jobb legyen szamara/szamomra ? Nem hinnem.
Jaja, center slop ... Kipróbáltad a beállításokat amit írtam? Nekem azzal gyakorlatilag megszûnt ... pedig elõtte sem volt nagy ...
A meglepi pedig, hogy Il-2 alatt nincs is, szóval inkább SW-es dolog mint HW ... Említettem az X-52-est ... mindjárt keresek képet (De mérések szerint +- 10° körüli!) a center deadzoneról ... Nem keresek ... Törölték a képet a photobucket-rõl ...
Na azt veszed meg a tányér miatti cuccost, akkor mindjárt nem olyan vészes :) Legalábbis szerintem nem volt zavaró, amíg ki nem próbáltam IL-2vel ... de hála istennek azóta BS alatt is fasza : a joy tetejénél max 1cm van, de én gyenge erõkkel játszom, emiatt nem érzékelni pontosan ... De ha elengedem a botot akkor nem mozdul a helyérõl :)
Shkval: Én megoldottam, bár még mindig érzékeny egy kicsit, még finomhangolni kell:
Van holtjáték, de, hogy 2cm nincs az fix! :) Szerintem egyáltalán nem zavaró... legalábbis nekem... kis deadzone-t teszel rá, oszt annyi... :))
Egyébként volt szerencsém egyszer vitorlázó gépet terelgetni pár percig... megdöbbennél, hogy mennyire érzékeny a bot! Minimális mozdításokra nagyon intenzíven reagált...
Ja trackirrel nezelodok, szoval valami hasonlo szerkezet szukseges az elobbi kivitelezesehez. Gepagyuzni is szoktam igy, bar annak eleg pici a mozgastere, de csak odanez az ember es mar lovi is le az ellent.
Jut eszembe valakinek sikerult a felso analog hat kapcsolora raallitani /g940/ az "absolute shkval horizontal/vertical slew" kamera kezeleset ? Tok bena sima kapcsolosan, igy a thurst-on van az egyik analog tekeron a fuggoleges allithatosaga. Sokkal gyorsabban allithato. A joyon a controls beallitasban beveszi a felso analog hat-et, de nem igazan jol, igy ossze vissza mukodik vele. Talan mar irtam igazabol mindig be van kapcsolva a sisakos celzoka, igy ahova nezek vele egy gomb nyomvatartasa mellett oda nez a keresoke is. Igy nagyon rugalmasan es gyorsan lehet celt keresni.
Arrol a holtjatekrol beszelek megha nem is tudom jol leirni, amivel az ffb nem tud semmit kezdeni. Ami a center poziziciohoz kozel van. Lehet, hogy sok embernek fel se tunik vagy nem zavarja. Tehat amikor megragadod a joyt es beranjta kozepre, akkor minden iranyba el tudod ugy mozditani, hogy pl a helikopter repulo barmi erzekeli mar az iranyvaltozast, de a motor meg semmilyen visszatarto erot nem ad. Magyaran lotyog a kar. Ez a joy tetejerol nezve, ugye ott a legnagyobb a kilenges ez legalabb 2 cm-es atmeroju kor is megvan. Ne mar, hogy csak engem zavar :) De ha azt mondjatok az enyem rossz ujkora ota akkor atmegyek valakihez megmutatni akinek szinten ilyenje van :) Csinaljak videot rola ? :)
Akit érdekel az FC2-es Post Processing MOD, de zavarja hogy túl sötét lesz a BS, annak itt a megoldás:
Keressétek meg az enbseries.ini-ben a COLORCORRECTION alatt ezt:
UsePaletteTexture=1
És írjátok át erre:
UsePaletteTexture=0
És mindjárt világosabb lesz :) így is sötétebb kicsit, de nem gond :)
Köszönet a fejlesztõknek :) Ez a tipp is tõlük van :)
Elvileg a Lézert érdemes kikapcsolni, ha nem használod, ugyanis ha túlmelegszik, akkor nem mûködik ...
De 1 óra? Az kicsit sok ... Én általában kapcsolgatom ki be ...
Rohadt jó lett a LockOnPostProcessingFilter mod! Az mitõl van hogy multiban játszom és kb 1 óra játszás után nem müxik a lézer. Mintha nem számolna távolságot és a rakétak kb. 2 km-re becsapódnak a földbe irányítás nélkül. A hud-on sem úgy jelenik meg a célzó. Kikapcsoltam a lézert, de nem számított az sem. Valaki esetleg tudja? Felmelegedett valamilyen mûszer? Vagy ez bug?
Emberek! A Pesterzsébetí tescoban 2000Ft kapható a sim!!!!
A Saitek joy-ai ilyenek ... Legalábbis nekem a régi Saitekemen mindent testre lehet szabni ... Asszem az EVO-nál is lehet ... Viszont ilyen megoldásokat csak a Saiteknél láttam idáig, és ott is alsó-középkategóriában ... hogy megnyugtasson - sem az X65F, sem a Cougar sem a Warthog nem rendelkezik ilyesmivel ... sem az agyonmagasztalt CH cuccok ...
Lehet nekem az újabb van, nálam nincs olyan nagy holtjáték. (Mellesleg az X52 és Pro estén is majdnem ekkora holtjáték van, de ott ez ténylegesen holtjáték :) )
Jut eszembe irtad, hogy meg kellett emelni a kezed egy szivaccsal mert nem ered el a fenti gombokat, nekem nincs kicsi kezem, de a legfelso analog "hat" kapcsolot nem erem el en sem. De a saitek 10 forintos megoldasat sem tudtak beletenni, hogy a tamaszto magassagat lehessen allitani szomoru. Bar az eleg olcso gyatra megoldas, mert akkor egyre messzebb kerul a kezed a joy csuklo pontjatol, vagyis egyre nehezebb lesz nyugalni helyetben tartani ami szinten faraszto. Egy valamire valo joynal, ha letezik ilyen nem tudom egyertelmuen, a fej reszt kellene mozgathatova tenni, vagyis a mi esetunkben azt megoldani, hogy lejebb lehessen tenni, a hianyzo elore-hatra dontheto fej reszrol nem is beszelve, ami az 5 forintos saitek joyoson szinten van. Szoval tenyleg nem ertem miert vannak ugy oda az emberek ezert a szerkezetert :)
Ha jol veszem ki mindenkinek a trimmeles kozeleben van baja, nem amikor nyugalmi helyzetben van a joystick. Igazabol nekem az faj, barmit csinalsz maga a joy mechanikaja, kialakitasa mindenkepp megenged egy eleg nagy holtjatekot amit a joy legtetejen merve ket centi is megvan. Barmit barhova allitasz barmilyen jatekban. A kesobbi kiadasokban javitottak mar azt az oriasi mechanikai hibat, hogy orrnehez a joy, ha elengeded es epp olyanja van kicsit elorebukik, hasznaltaon kivul is, majd mint a kavedaralo el kezd zorogni ? Ha igy hagyod egy fel napig, bedugva fejejted, el is lehet bucsuzni szerintme tole...
Igazad, van most, hogy mondod, ez a legjobb megoldás szerintem, is, merthogy megnéztem egy pár beépített missiont. és ott is rengeteg idõt hagynak rá az egységekre.
Szerintem ez a legjobb megoldás.Én is agyaltam rajta egy fél napot de máshogyan nem lehet megoldani sajnos.Nagyon fasza ez a trigger mutatvány de ezt a fícsört igazán beletehették volna.
Csak nem hagyott nyugodni ez a triggeres dolog ezért még próbálkoztam és hát nem egészen úgy ahogy elképzeltem de csak sikerült egyfajta megoldást találnom. Úgy sikerült megoldanom hogy az ellenséges gépnél a time holdba beirtam 2 órát, és mikor elérem a trigger zónát akkor aktiválódik az ellenséges gép és nem várja meg a 2 órát, viszont ameddig nem aktiválódnak addig nem is látszanak a kifutón a gépek. Lehet van jobb megoldás, de én eddig csak igy tudtam megoldani.
Ja.Ma már itthon is összehordtam a hetet is meg a havat is.Ez egy ilyen nap :D
Én is éppen tegnap próbáltam parasztbácsika posztjának a hatására és ugyan arra jutottam mint Te.Hiába csinálok meg mindent, szarik rá és rögtön felszáll az elején.Megkérdeztem az 59-esek honlapján is, hogy mi a megoldás, talán érkezik rá válasz.
Bár most azt csinálom, hogy "beépített" missionokat indítok el és ott nézek körül trigger "ötletek" iránt.
Valahogy nekem sem jön össze pedig annyira nem bonyolult, tettem ugyanis, hogy készítettem triggert, meg mindent amit kell, és az ellen más egybõl az elején száll fel ,pedig nem azt kéne, hanem mikor beérek egy bizonyos zónába, vagy valamit rosszul csinálok, nem tudna valaki, egy alap trigger-es sziitut, leírni, mármint, hogy a 3 oszlopba mi kerüljön.
Próbáltam azt is de csak felszáltak hamarabb mint ahogy elértem a zónát, lehet a másik két ablakba nem irtam valamit jól, a trigger list meg a condotion-nál? Oda mit kell beállitani hogy jó legyen?
Az megoldható valahogy hogy az ellenséges gép csak akkor száljon fel ha én berepülök egy ilyen trigger zónába, de ha nem repülök akkor csak a parkolóban várakozzanak? Én ezt szeretném megoldani de akár mit állitottam eddig az ellenség felszáll akkor is ha nem repülök be a trigger zónába.
Nagyon röviden egy adott interakció, (pl. egy egység vagy csoport megsemmisítése, adott zóna elérése stb.) aktivál egy ilyen "triggert" ami sok mindenben megnyilvánulhat. Nézd végig a listában, sok dolgot hozzá lehet egy ilyen eseményhez rendelni pl. szöveges üzenetet (pl. "mission completed"), hangot, füstöt, robbanást, más egységek aktiválását stb.
Segítségével nagyon dinamikussá lehet tenni egy általad szerkesztett küldit, az egyik leglényegesebb újítás a FC 1.12-höz képest. El lehet vele érni pl. hogy egy adott célpont megsemmisítésének pillanatában, vagy az adott célterület elérésekor más ellenséges egységek, SAM-ek, AAA-k aktiválódjanak. De ez most csak egy nagyon zanzásított példa, tényleg ezer és ezer dolog van a lehetséges "triggerek" és azok következményei között, felére még én sem jöttem rá, mik is lehetnek. Próbálgasd!
Sziasztok, most szereztem be a Black Shark-ot, és hát eléggé kezdõ vagyok szitne mindenben. Lenne egy olyan kérdésem, hogy az editor-ban a trigger az pontosan hogy mûködik mire jó?
Elözetes trailer az A-10C-böl GA prezentálásában: trailer