Majd meglátjuk, mondjuk én nem ismerem a küldiket, tegnap pontgyûjtés gyanánt lelövöldöztem a 8 apachot. Bár nem is én szedtem le mindet, volt amelyiket a wingman-ekre bíztam. 41 repült órám van és captain vagyok. Nem mintha ettõl tudnék repülni :)
Üdv! Errõl nem is tudtam ... a saját kiszolgáló személyzet likvidálásáért is kapunk kitüntetést? Ma este (be)szállok! Hogy kinél, azt majd meglátjuk ki indít hamarabbbb...
Azt hiszem a rotorra írta, be is kapcsoltam az anti-ice bizbaszt. Végülis mindegy, majd kinyírom a szerelõket :)
Este csinálok szerót macleody néven, jelszó heli. Vagy csolee koma csinál.
Editorban szórakoztam, északról indultam, át akartam jönni a hegyek fölött de nem tudtam megbírkózni a csúccsal. 4085m-nél nem tudtam feljebb menni pedig nem sok kellett volna. Késõbb eszembe jutott, hogy ha lekapcsolom a rakétákat akkor feljebb tudtam volna talán emelkedni. Aztán kerestem egy alacsonyabb részt, ott mentem át, de úgy látszik megviselte a gépet a sok erõlködés mert kipurcant a motor :) Az indítási procedúra meg nálam egyelõre "WIN+HOME" :)
Ja, hogy az EKRAN-t nullázni is lehet :) Melyik gombbal? Egyébként egész repülés alatt ott virított a felirat. Ha jól emlékszem tegnap is ez volt, 3000 méter felett kiírta és le is zuhantam.
8 aktiválási ( ha jól emlékszem ) van, amit egyenként 9x lehet deaktiválni, majd újra aktiválni. ( ha jól értelmeztem a kézikönyvet ) Szorozd be! :D
E mellett kizártnak tartom, hogy a kiadó ne adna másik kulcsot, ha eljátszod az összes lehetõséged... tehát nyugi, és tessék elolvasni a dobozban található magyar nyelvû kézikönyvet a pánik elõtt... tele van hasznos információval! ;)
Ez tény, de ha valaki szeret mindenfélével próbálkozni, mint pl Én, annak évente legalább 3-4x ( bizonyos esetekben ez nem is sok ) ujra kell húznia a gépet mert a windows hamar feladja...Ebben az esetben meg igen hamar lemegy a 9... És bár valakinek 5000 nem nagy pénz nekem az. Nem is értem ez mire volt jó a gyártónak. Tulajdonképpen limitálták a játék használhatóságí idejét.
Miért írja az EKRAN, hogy right transm oil press? Valami gond van a géppel? Persze lehet, hogy eddig is írta csak nem figyeltem.
Szeretném ujratelepíteni a bst mert új windowst kap a gép. Szeretném elkerülni ezt a deaktíválásos dolgot. Van olyan módszer amivel ez elkerülhetõ és csak simán ujratelepítem és megy? Vagy csak ez az egyetlen megoldás deaktíválni, majd install után ujra aktíválni ezt a kódot?
Itt van az apach-os pálya ha esetleg ki akarod próbálni.
Jó reggelt mindenkinek. Még mindíg ez a trackir-en fáradozom. Megvan a freeverzója a 2.2 es a problémám az , hogy nem fut win7 64bit alatt... Valakinek volna ötlete mit tehetnék?
Trackir a neve (Ez a kamerarész ...), TrackClip a fényvisszaverõ cucc amit a bézbólsapkára raknak és TrackClip Pro amit a fejhallgatóra lehet csíptetni ...
Ha a házilag elkészíthetõ érdekel, akkor olvasd el a leírást, ott minden benne van xD
Sziasztok. Érdeklõdnék, mi az a kütyü amit sok profi basebal sapkára tesz, és így tudja a nézelõdést használni. Érdekelne mi a neve, honnan lehet beszerezni , vagy leírás az elkészítéséhez. Elõre is köszönöm a segítségetek
Köszi, megpróbálom letölteni, csak mostanában szarakodik a rapid.
Letölthetõ Black Shark Cockpit trainert BS Cockpit trainer Kezdõknek hasznos lehet.
Teljesen másképp viselkedik a gép ha átkapcsolsz realisztikus módra. Én kb. 10 percet repültem árkádban de nem láttam értelmét. 30 órát repültem eddig, általában csak ide-oda szállingózok, gyakorlom a le és felszállást. Bár csolee-vel már elkezdtük a küldetéseket is. Tegnap a DLINK használatát gyakoroltuk, sikerült leszednem egy apach-ot is. Most meg editorban betettem 3 gépet, küldözgetem õket célpontokra.
Üdv emberz! Jó a progi, végre nem csak az Arma2 vel repked az ember. Persze 2 külön világ, de a repülés feeling az a lényeg. Mindenesetre kicsit le raidoltam Siófokot. Legalább is igen hasonló ez a partrész.
Na ma is jót repkedtünk, kár hogy nem jött senki.
91.82.221.185 10308 heli
Nemtudom.Szerintem semennyire.Én már az elsõ verzió óta használom.
Persze de azért más egy A-10 vagy Su-25 a földközelben és más egy kopter ;)
Én egyébként nagyon sokat marhulok a géppel.Most megy fel egy videó ( még 10 perc + a feldolgozás ), majd lehet látni benne néhány hibát de az ember az ilyenekbõl tanul.Én legszívesebben azt mondanám a kezdõknek, hogy ilyeneket csináljanak sokat. Egyrészt itt lehet nyugodtan mert lényegében "örökélete" van az embernek másrészt meg elõbb biztosan kell tudni repülni, megzabolázni a madárkát és a fegyverek ráérnek utána.
létrehoztam egy team speak 3 szobát, jelszó nélküli, szerver cím: 87.229.73.49 port: 8888 a müködését még tanulnom kell
Hát valahol olvastam ( talán éppen abban amit Sanyo fordított ), hogy az ember egyik szeme a mûszereken van.Nekem is.Csak ahogy Solt is írja a #3046 hszben az 1-2-3. Egyébként ha megszokod akkor csak egy kicsit kell odafigyelni.
Az orosz pilóták szerint a KA-50-es vibrációja jóval kisebb, a megerõsített hátsórész és a kereszt szárnyak manõverezhetõbbé, és kevésbé sérülékennyé teszik. Más, egy rotoros helikopterekhez viszonyítva. A helikopter képes még 220 km/h-s sebességnél is szûk vízszintes fordulók végrehajtására, az emelkedési sebessége 14, 4 m/s szemben a Mi-24 Hind-E 9, 4 m/s-os emelkedési sebességével.
Érdekes, hogy az automatizálás és az idézett szöveg ellenére sem váltotta be a hozzá fûzött reményeket és a Mi-28-as lett a nyerõ... Valószínûleg, még így is le volt terhelve nagyon a pilóta.
Valamit nagyon nem jól csinálok mert nem tudom kilõni a rakétákat. Csak gépágyúval tudok aprítani. Tudom, olvasgassam az ismertetõket de sajnos egy kukkot se tudok angolul.
Valamint vannak ragyogó videók ( linkek a DCS hivatalos oldalán ill. a DVD-n is ) a trimmeléstõl elkezdve az alap repülésen keresztül a fegyverrendszerek kezeléséig minden.Tessék megnézni õket, olvasgatni és ha még mindig nem tiszta valami akkor kérdezni.
Nem! Nem szeretnék gonosznak tûnni, de tessék az alapokat elolvasni...
Oké, nyúljak hozzá, ezzel semmi gond, viszont igy mindig ellen kell tartani neki, plusz ha elvileg ha nem nyúlok hozzá akkor nem egy helyben kéne lebegni vagy csak simán emelkedni ... :D
fegyverek kezelésérõl vagy telefonon vagy team speak (majd egyszer) vagy DCS-bs_flight_manual_eng.pdf 319. oldaltól...
Ez a TS3 cucc érdekes. A 2-es verzióval csináltam már szervert de ez nekem magas. Viszont ha elindítod a klienst a publikus szerveren találsz egy szobát BlackShark néven, sg.hu a jelszó.
AMD 6000+ X2 /3.1GHz/, 4GB RAM, szóval majdnem ugyanaz. Ja a fegyverekrõl tudnom kéne, mert eddig csak repkedtem. Pontosabban próbáltam a levegõben maradni :)
milyen géppel bírsz? (server esetében a proci a lényeg, ha mindenigaz) részemrõl: 2x2.93 GHz 3G RAM
nézem a team speak 3at, de a szerverekkel gondom van... nem értem még teljesen - ha vki tud segíteni írjon lécci! vhogy kéne értekezni közben... ha nem is sokat, de keveset biztosan vmi másik pályát kipróbálunk majd? ja és a fegyverekrõl elmondjam amit én tudok ezeddig?
Jaja, nem vagyok én denevér, hogy sötétben is tudjak tájékozódni :) A sebesség rekordom 293 vízszintes repülésben, amit nem tudom hogy sikerült összehozni. Máskor már 250 fölött összeakadt a rotor. Ja egyébként én repkedtem veled - már amikor láttalak - ramboroby néven :)
Hát akkor :) kezdetnek :P sima trainingben elinditom a gépet, felszállok és anélkül, hogy hozzányúlnék a joystickhez a gép orra felemelkedik elkezd hátrafelé menni és lezuhanna... ezt nem csinálja ha csak simán elinditok egy játékot. Lehet, hogy elfelejtek valamit bekapcsolni ? :S
Legközelebb benézek én is... de most ArmA2 csata lesz valami spanyol brigád ellen! :))