Bemutatkozik az eleinte Imperium Romanum II címet viselõ Grand Ages: Rome, mely elsõre csak egy újabb Caesar-klónnak tûnik, de mint tudjuk, ezekbõl sosem elég! A feladatunk ugyanaz, mint az összes római városépítõs játékban: kezdeti piciny városunkat hatalmas várossá fejleszteni, közben pedig átküzdeni magunkat a Római Birodalom történelmének legjelentõsebb eseményein. Az Imperium Romanum folytatásaként készülõ Grand Ages: Rome (talán egy újabb sorozat kezdetérõl van szó?) szebb grafikát, új épületeket és környezeti elemeket, továbbfejlesztett harcrendszert, teljesen megújult gazdasági szisztémát és kiváló multiplayert tartogat a témát kedvelõk számára. Megjelenése januárban várható, remélhetõleg az elsõ képek is befutnak hamarosan!
GK
"rome" kész én várom
Hi. Kijött a bemutatkozó videó: http://www.gamershell.com/tv/17072.html Nem tûnik rossznak, és már csak kb 1 hónap! :-) ROMA VICTOR !
Hi Ahoz képest hogy 1 hónap van hátra elég kevés a videóanyag róla, demo semmi:-( Na mindegy meglátjuk..remélem "alkotnak" valamit mert az elõzõ részek nem voltak falrengetõek sajna..
szuper !! már húzom is ! Valaki már játszik vele? Milyen az elsõ benyomásotok? Nekem sajna az elõzõ két rész nem jött be .. remélem ez kiforrottabb lesz majd.Fõleg a harcrendszer.
Én csak a teljest akarom kipróbálni, demót nagyon ritkán próbálok (legutóbb FEAR 2-õt próbáltama steam varázsa miatt). Egyszóval nem vagyok a demó híve:)
Rómát feldolgozó stratégiai játékból sohasem elég -- pláne annak tükrében, hogy nem is nagyon érkeznek ilyenek. Bezzeg, ha mi magyarok pár éve ezt a harcszínteret pécézzük ki magunknak...! ...akkor most a tankos-romantikus sablon helyett a kardos-ROMAtikus stílust sirathatnánk a lassan elfonnyadó hazai stúdiókon elmélkedve. No, de nem errõl akartam beszélni, hanem az Imperium Romanumról, amely ugyan mára már Grand Ages: Rome néven domborít, de még mindig ugyan arról szól: 20 térképen keresztül, ugyanennyi nevesített karakterrel, 60 épülettel és 50 egységgel felvértezve földön és vízen is harcolva a stratégiai játékok szerelmesei minden bizonnyal most pár hónapra eltûnnek majd a föld felszínérõl. A most letölthetõvé vált, alig 1 gigás bemutatóban -- nem csalás, nem ámítás -- két betanítóküldetésre jut két komolyabb megmérettetés, így mindenki eldöntheti, hogy a várostromokkal, katasztrófákkal, és feljavított irányítással érkezõ szoftver tényleg neki való-e
Ma próbáltam ki a demót. Végre egy jó városépítõs játék. A közelmúlt próbálkozásai(Civcity Rome, Sim City Társadalmak és sajna a Caesar 4) gyengék voltak. Most felcsillant a remény. Mikor jelenik meg a játék?
vártam már. elõzõ részek is hangulatosak voltak, nemhiába lett best-seller az imperium romanum.
Vki help pls, egyszerüen megáll a kép játék közben, ha low ha high beállitáson tolom...gépem van hozzzá...valaki pls
egyetelen baj volt a imperium romanum-ban hogyy egyáltalán nem volt harc,ezért játszom sziveseben a total warral.Ja és ha valaki tudja hogy lehet rome:total war-t kapni az légyszi irja be.
A játék könyvtárában a movies könyvtárat nevezd át "No Movies"-ra. Nekem segített.
Aki perfektül tud angolul, annak váljék egészségére Kalypso interjû
iszonyat szar az 5. vagy a 6. kuldetes a tuz az teljesen kiborito, random, es semmit se lehet csinalni ellene. az iskola 18 leegese utan, mint a negy sarkara tettem prefecturatust, semmi.
nagyon logikatlan.
Hát az, én se értem ezt a lángra kapott épületeket. Biztos valamelyik plebejus felgyûjtotta :D
jo lenne valami csalas pl next map-ra ugras mar ez nagyon idegesit. le is toroltem a gecibe, mert ez nem kihivas, ez siman butasag
Nekem szürkén villan egyet néha a képernyõ, bármilyen beállításon van full grafon kell menni a játéknak de hiába teszem le minimumraakkor is ez van :S:S help pls
Nekem is villog sajna
Véletlenül nem vihar közben szokott bevillanni? Mert amit írtatok az emlékeztet a villámlásra amit a játék használ.
De, eddig csak vihar volt... olyankor fekete-fehér a kép, de elég zavaróan sûrûn "villámlik"...
Ha bekapcsolod az árnyékokat akkor elvileg a villanásoknál egy pillanatra fel kellene tûnniük- Én is észre vettem, hogy sokat van vihar, de ez legyen a legnagyobb gond.
tüzet hogy lehet eloltani?? nekem mindig kigyulladnak az épületek
jobb felso sarokban vannak szamok: az egyik 1-100 lehet, ez a nepszeruseged, ezt kell 50 felett tartani, es prefecturatust epiteni (kell a patch (1.09), mert elotte bug-os volt) akkor nem lesz sok bajod a tuzzel.
http://www.youtube.com/watch?v=d2OalBCuJdI ezt ha megnezed, megerted a lenyeget
Rengeteg birodalomépítõ stratégiával játszottam már, de az etalon a mai napig számomra a Pharaoh.Nem tudom, miért, de a CivCity Rome után a Grand Age - melynek csak a demójával játszottam - kifejezetten frusztrált!Mással se kellett törõdnöm, mint a folyton kigyulladó épületekkel.Igen, tudom ,prefektúrát kell építeni.Csakhogy mire az ahhoz szükséges feltételeket megteremtettem, annyiszor volt tûzvész a városomban, hogy elment a kedvem az egésztõl.Én az ilyen játékokban szeretek nézelõdni, figyelni, hogyan "él" a városom.De erre itt nincs idõ, mert folyton riasztást kapok, hogy ég valami.Ezt nem kicsit eltúlozták ebben a játékban, kár érte.Pedig valóbam gyönyörû!
Csak ésszel kell építkezni és soha nem fog kigyulladni semmi. Meg kell adni amit kérnek a lakosok és mindenkinek kell munka. Nekem már a második játéknál se volt egyetlen tûzesetem se.
Prefektúrákat se építek soha mert egyszerûen nem kellenek. Max akkor ha nagyon kell equites a seregbe és nem tudok más munkahelyet teremteni nekik.
Szerintem egyáltalán nem zavaróak a tüzek, noha volt már hogy egy port 3x is kigyulladt egymás után. Nah, az felbosszantott. Valahogy tényleg fõleg az igények kielégítése a fontos nem is a prefektus, én azért rakok mindenhova Grafika sokkal szebb, mint az elõzõ részben. A játékmenetbe van még mit szokni, nekem kifejetetten hiányzik a nõi-férfi munka és munkahelyek számlálása.
A megfogyatkozott seregekkel mit kezdjek??? Csak a disband lehetséges??
Az okos építkezés is egy megoldás, de az alap játékban tényleg sok a tûz. Erre van az 1.09 patch, bug volt a játékban. Ez után kevesebb a tûz, ami van azt simán megfékezik. Nocomment: A hadi cuccok között találsz Military Camp-t (ára 1000), rakj egy olyant a csapatok közelébe, amikor épp nem harcolsz. Az visszatölti uolyan képességûekkel a sereget. Több csapat eseten érdemes több tábort rakni, ha tudsz. Ha a hatásugarában állsz a tréningezés is gyorsabban megy.
Az 1.09 egyáltalán nem módosítja a tûz legfõbb okozóját. Nekem az alapverzióban se volt egyetlen tüzem se.
Az a patch egyedül azt módosítja, hogy a prefektusok gyorsabban oltják a tüzet és kihasználatlanság esetén lassabban degradálódik az adott épület (aminek a végén lángra kapna, de az már alapból rossz, ha egy épület üresen áll). A tüzek legfõbb forrása a bûnözés, és ha az egyáltalán nincs a városban (és mindegyik épület használva van) akkor soha nem lesznek tüzek.
Magyarán ha valakinél akárcsak egyetlen tûz is kiüt, akkor csak meg kell nézni az overview-knál hogy van-e bûnözés (utolsó, csuklyás figura) és ha van akkor hol. Kijavítod az épület szükségleteit és máris megoldódik a gond.
* munkanélküliség esetén 60 másodpercenként elhagyják a lakók a házaikat (eredetileg 30 mp volt), * az elhagyott házak HP pontja háromszor lassabban csökken (kb. 9 perc múlva kapnak lángra), * a prefekturátusok kétszer gyorsabban oltják el a tüzet, * a fontos üzenetek már villognak a kezelõfelületen, * a fontos üzenetek kaptak egy figyelmeztetõ hangot is, * már nem léphetünk be olyan könnyen véletlenül a birodalmat áttekintõ módba, * a rossz idõjárás idõtartama és intenzitása csökkent, * stabilitás és kompatibilitás javítása.
Ezt írtam én is, csak még megtoldottam, hogy nem az elhagyott házak jelentik a tûz legfõbb forrását hanem a bûnözés. Aki üresen hagy épületeket az meg is érdemli, hogy porig égjen a városa. :-)
Sziasztok! 2 kérdésem lenne. 1: Miért van az, hogy egy idõ után kilép a játék, játék közbe?? Eddig nem csinált ilyet. És mikor kilép utána a grafikai beállitások is visszaállitódnak nem maradnak olyanok amilyennek én beállitottam. 2: Hogy lehet a kaja (food) %-át növelni?? Én csinálok insula-kat meg farmokat de nem nõ. Am campaig-ba az elsõ küldetésnél vagyok még. Válaszotokat elõre is köszönöm!!!
Az elsõt nem tudom, de ami a kaját illeti, csak vidd végig a termelési láncot. Elõször építs farmot, ami kitermeli a búzát, majd egy malmot ami lisztet õröl, végül egy pékséget ami kenyeret csinál a lisztbõl. Azok a házak amik a pékség hatókörében vannak, részesülnek a kajából.
Kicsit kibõvítem: "malac" farmod ha van, akkor pedig tudsz hentest is rakni (butchery) illetve a piac (market) is dob még egyet. Azt hiszem ha ezek és a kenyér is megvan egy körzeten belül, az 100s szintet eredményez.
Köszönöm a segítségeteket! Azt szeretném ezúttal kérdezni, hogy a jobb felsõ sarokba az a kis sisak az mit jelent nekem most az 32/32. Mert szeretnék katonákat csinálni de nem engedi mert 32-es az a sisakom. Válaszotokat köszönöm elõre is !!
És még annyi, hogy miért van az hogy akárhányszor megépitek egy equites house-t akkor szinte azonnal kiirja h deserted house??? Van erre vnmi megoldás ??
Hello Valaki betudná linkelni honnan lehet letölteni hozzá magyarítást? Mert nekem angol verzióm van és nem értek egy csomó dolgot így. Elõre is köszönöm. De annak is örülnék ha elküldenétek e-mail-be a magyarosító fájt. Azt hiszem itt található: Grand Ages Rome/Local Cimem: [email protected]
Sziasztok! A magyarítással kapcsolatban szeretnék érdeklõdni. Sajnos sehol nem találok hozzá. Az angol verzió van meg nekem is. Jelezzétek, hogy kinek írhatok PM-et, hogy elkérhessem. Az e-mail címemet nem merem megadni ide. Elõre is nagyon köszönöm a segítséget.
ez is segítség de most már csak 1 magyarosítás kellene hozzá :D
http://addat.hu/679ce609/Local.rar.html Mûködik csak át kell nevezni english-re már magyar is.
Élelmiszert csak ott lehet termelni, ahol megfelelõ "lelõhely" van. Hogy lehet lejuttatni az itt termelt élelmet oda, ahol nincs lelõhely? :)
Lehet nem értem a kérdést, de nem kell eljuttatni sehová. Mondjuk úgy bekerül a raktárba és onnan a térkép másik felén is hozzájutnak azok az épületek amik további termékeket állítanak elõ azokból.