A Codemasters eddig kevés információt árult el a Colin McRae: DIRT 2-rõl, ám ma megtört a jég, s megtudhattunk néhány érdekességet a jövõre megjelenõ játékról. A tavaly megjelent játék megfelelõ sikereket ért el a kritikusok és a játékosok körében is, s ennek örömére a Codemasters egy ideje nekiállt a folytatás elkészítésének. Még a 2007-es E-on bejelentették, hogy munkálkodnak a játék második részén, ám érdemi infókkal nem szolgáltak ezidáig. Ma ugyanis kiderült, hogy a Colin McRae alatt az elsõ részben használt EGO motor egy továbbfejlesztett változata fog dübörögni, amelynek hála eddig még soha nem látott fény és árnyék effektek kápráztatják el a játékosokat. A Codemaster szerint nagy hangsúlyt fektetnek a fizikára is, amely nagyon élethûen fogja visszaadni az igazi rally élményt. A DIRT 2 a három közkedvelt platformon, PC-n, Playstation 3-on és Xbox 360-on fogja tiszteletét tenni, valamikor a következõ esztendõ során. A fejlesztõk ígérete szerint hamarosan újabb információkat kapunk a játékról.
"EGO motor egy továbbfejlesztett változata fog dübörögni, amelynek hála eddig még soha nem látott fény és árnyék effektek kápráztatják el a játékosokat. A Codemaster szerint nagy hangsúlyt fektetnek a fizikára is, amely nagyon élethûen fogja visszaadni az igazi rally élményt." Káprásztatás biztos lesz, fizika meg biztos nem. Ezt már így meg tudom elõlegezni...
Én nagyon várom nekem az elsõ rész is nagyon tetszik!
azért reménykedjünk, hogy a szép grafika nem zárja ki a fizikát :)
Brutálul néz ki,de hogy nem lesz RBR szintû fizikája,arra már most mernék fogadni.Pedig kurva jó lenne már egy olyan játék,ami tele van kocsikkal,B csoporttól kezdve napjainkig,létezõ legjobb fizikája van,tele van pályákkal,esetleg az valódi pályákat belerakhatnák,és akkor ha még ilyen grafika is lenne mellé,hát az év játéka lenne.
Remélem optimalizálnak mert az 1 is éppen ment a gépemen high beállításokon a 2 már biztos low-mediumon fog csak menni... Amúgy elég unalmas volt az 1, legalábbis kontroll/pedál nélkül, úgy lett volna egy kis szimulátor feeling. :p
... és ha nem baj, hogy mindezek mellett le kell butítanod a grafikát a sárga földig.
Mert nekem ilyenem van (8800GTS), és olyan versenyeken, ahol voltak elõttem autók, diavetítés volt (nem túlzok, 10 alatt volt az FPS).
Egyébként csatlakozom az elõttem szólókhoz, borítékolható, hogy grafika lesz (ha veszel új grafkáryát, mármint), fizika pedig nem. Élethû fizikával nem felelne meg a célközönség elvárásainak. Dehát ugyan milyen más szlogennel lehetne reklámozni egy autós játékot? Ez már ugyanúgy hozzátartozik, mint a lövöldözõsöknél a "35 különbözõ fegyverbõl választhatsz".
Ez is tûéles lenne, ha nem tették volna rá ezt a bugyuta, de annál divatosabb fullscreen blur effektet, amit rádásul nem átallnak következõ generációsnak, hiperélethûnek, és HDR-nek titulálni. Itt szarul fest, de tévén shitboxon biztos baromi jól néz ki.
Hát, én úgy tudtam hogy Colin McRae halála után (Nyugodjon Békében) nem lesz több CMR. Egy remek játékkal lezárták a sorozatot. Persze örülök, de ez így akkoris.... Na mind1.
Ezt egy másik fórumon én is megkérdeztem, mielõtt itt nyítottam volna, egyik user azt mondta, h az örökösei nem válnának mega nyereségtõl, szal elképzelhetõ, h a dirt 2 elõt még is kinnt lesz a cmr
Hát én ugy indultam neki a Gridnek és a Dirtnek is hogy kilõttem a HDR-t. A Grid 1280*800as felbontásba simán futott, szinte minden maxon volt. A Dirt meg kb 800*600ba ment simán ugy hogy a grafika maxon volt.
Úgyhogy hiába ugyan az a motor a Dirt kurvára nem volt optimalizálva. Remélem a 2 jobban lesz. Bár nagy valószínûséggel csak arra lesz jó hogy kilopjuk a pályát meg a kocsit belõle és átrakjuk RBR-be. Gyakorlatilag nekem olyan érzésem van a CMR2!!! óta, hogy a kocsinak semmi köze nincs az úthoz. Mintha úszna felette. Ja valaki említette a kormányt, szvsz kormánnyal még rosszabb az összes cmr mint bill-el.
az autók már-már fotorealisztikusak, de a táj - leginkább a fák undorítóak.
Fuck EGO engine , baszki ennek is olyan sárgás színû szar grafikája lesz mint a gridnek vagya dirtnek...
a GRID hol volt sárgás színû és csúnya? nekem se a DIRT se a GRID grafikájával nem volt gondom és mindegyiket max beállításokkal tudtam tolni 1680*1050-ben minden akadás nélkül, még az x1950XTX-el is...
gondolom arra gondol hogy kicsin homályosak a dolgok és olyan tejfehéres de szerintem egyátalán nem baj. Mondjuk konzol miatt lett ilyen... gta4-nél már megcsinálják pc változaton hogy ne ilyen legyen de konzolon az is kicsit mintha homályos lenne és fehéres minden
na jók a modok köszi csak 1 kérésem lenne :) valaki felrakná nekem az original tyregrip.cvs-t a cars mappábol meg az ai mapát tömörítve valahova? elõer is köszi