Videó lehet rajta csámcsogni:) itt a kéziféket próbálgattam, de aztán rájöttem hogy enélkül még szebb íveket lehet rajzolni és az csak 1-2 lassú kanyarba kell, szóval néhol hülyén fest itt a dolog:)
Vista beharangozásnál is úgy dx10, így dx10, fasza lesz a dx10 mindenki azt fogja hasznáni... azt nem tért rá a fejlesztés sem. ennyit errõl. Pár gémnél mondjuk (csak tucatnyi) elérhetõ a dx10.1, de csak árnyékokban és pár fény effektekben szebb - kicsivel. sztem vagy marad a dx9 fejlesztés vagy dx11-re most már ténylegesen átfogunk térni, mind a fejlesztõkkel együtt. Csak jó lenne már tudni, hogy mikor és hogy megéri e... kb 2011-re lehet átlehet térni windows7-re.
A DX10-11 nem arról szól, hogy szebbek lesznek a játékok, hanem optimalizáltabb lehet a kód, ezáltal lehetnek szebbek, mivel több effektet lesznek képesek a hardverek megjeleníteni.
Azt meg, hogy nem tért át az ipar a DX10re köszönd a sok makinak aki fikázta a Vistat orrba-szájba meraszomszédjózsiaszondtahogyszar', meg az nV csodálatosan szabványos DX10es kártyáinak.
Csak lehet a windows7-nél ez lesz az eset, mint a vistánál. bár jó lenne már egy atombiztos tanács, hogy only win7 lesz vagy xp lesz e. mert vista kilõve.
Nem tudom mire gondolsz, de a WIN7-be már a DX11 van beleintegrálva. Többek között ezért sem jön hamarabb a DiRT 2, mivel a WIN7 hivatalos megjelenéséig nincs operációs-rendszer ami támogatja a DX11-et. A WIN7 megjelenését követõen lesz elérhetõ Windows Vistára is.
ezekben én bõven megbízom eddig ritkán tévedtek ez a játék amúgy is csak warez lesz nálam .idén még 2 játékra fogok pénzt kiadni a Batman és a Resident Evil azok megérdemlik és tudom róluk hogy elindulnak a gépemen nekem ez elég
a batman demo szépen megy most viszem végig 7edx és a Resident evil 5 teszt program is élvezhetõen ment alacsonyabb beállításon és nekem ez bõven megfelel. gépre már nem fogok költeni beköszönt az xbox korszak
OFF: nekem végülis mind1, de miért PC-n, low beallitasokkal játszol, ha ezeket xboxon már most lenyomhatod szebb kinézettel? (batman, resi5, de a dirt2 is nemsokára jön)
- grafika gyönyörû, igaz megvan benne a szokásos sivatagi sárgaság, de amúgy nagyon rendben van a pályák megszólalnak annyira brutálisan kidolgozttak - a motor kiválóan optimalizált, fix 30 fps - az autómodellek szarrá törthetõek, zúzhatóak, koszolódás meg minden egyéb - a hangok BRUTÁLISAK, ki merem jelenteni hogy a legjobbak amit autós játékban hallottam eddig - a körítés szokás szerint nagyon aprólékos és rettentõ hangulatos, már maga a menürendszer is kiváló és azonnal beszippant a hangulat - irányítást kijavították és megtalálták azt az vezethetõ lájtos árkéd vonalat amit az elsõ résznél nem tudtak és ennek köszönhetõen rettentõ élvezetes, könnyebb mégis nehéz és kiválóan használható kormánnyal, lényegében csak azzal szabadna jászani!
nem tudok rá rosszat mondani, max annyit hogy az autó modellek nem sokat fejlõdtek és néhol kicsit szögletesek, vagyis Dirt 1 szint, de ennyi hibát véltem felfedezni benne össz vissz
Irányításhoz csak annyit tennék hozzá, hogy nekem speciel a dirt 1 jobban tetszett. Valahogy túl érzékeny az egész. De a dirt 1 is lehetett volna inkább szimulátor. Nemtudom miért kell úgy erõltetni ezeket az árkádos játékokat. Akinek annyira kell a fék nélküli autóverseny az inkább játszon a nídforszpíddel.
Dirt 1be forma 1es fékek voltak és ráadásul nem lehetett csúsztatni sem az autókat, itt lehet nagyon keményen keresztbe autózni és nem kell hozzá RBR hcnak lenni, mert az a másik véglet, azzal én nem tudok játszani mert nekem túl nehzéz.
A gémpléj alapjan vérárkád. Úgy mozog a verda mint a flatoutban. Próba cseresznye, majd kiderül. Ha annyira árkéd mint a GRID, akkor nagyon fasza lesz. Ha árkédebb, akkor nem :|
Flatout az egyik lagjobb autós stuff. Dirt árkéd, sosem volt szim, csak az elsõ részben nem jutottak dûlõre hogy most mit is akarnak vele. Ez így perfekt ahogy a Dirt2be van, van alatta fizika, olyan ami könnyen kezelhetõ és élvezhetõ, több nem kell egy jó játékhoz.
Egyetértek!Megy a rinya h milyen árkád,meg h miért nem szimulátor...stb! Ezek szerint mindenkinek van otthon egy G25,vagy minden konzolhoz alapból ingyér adnak egy kormányt is!?Nem!!!Ezeket a játékokat gamepadra találják ki elsösorban konzol miatt,és aki azt hiszi h mindez árkád az elég nagyot téved!Nagyjából három szint van szvsz! 1.Need for speed /legutolsó része nem jut eszembe a neve annyira emlékezetes volt/ Gusztustalan Árkád 2.Colin dirt, Race driver Grid,Toca Race Driver 1-2-3,Gran Turismo 1-2-3-4-5 Sztem szimulátorok,bár tény h van egy kis árkád beütés. 3.Richard Burns Rally,Race07 stb.. na ezek a szimulátorok!Számomra ez élvezhetetlen! Lenne egy 1.5-es szint is a régebbi NFS-eknek a Flatout részeknek a Burnout paradise-nak Colin 1-2-3-4-nek stb..Ezek is Árkádok,de valamennyire mégis élvezhetö bennük a vezetés! Na ezek után akkor ki az aki arra vágyik h Szimulátor legyen?
Ott van a forza 2 például. Ha minden segítséget kikapcsolsz, akkor az egy igen hiteles szimulátor (gamepaddal is). Ennek ellenére élvezetes volt (legalábbis számomra). Azt kéne csinálniuk inkább a fejlesztõknek, hogy az elején, ahol kiválasztod a profilodat, ott lenne két lehetõség. Az elsõ az árkád, a másik a szimulátor irányítás, plusz még egy két alpont (abs,kipörgésgátló,stb). Ennyi, ezt olyan nehéz megoldani? Nem lenne legalább vita, hogy, ha szimulátor akkor túl nehéz, ha meg árkád, akkor hiteltelen. Mindenki szépen belõné magának a nehézséget.
Grides irányítás és optimalizáció ,ez az én két nagy vágyam. Ja és legyen már jövõhét péntech
Olyan fizika kell, ami a kerekekre számolja a tapadást. Ha az megvan, onnantól kezdve nem lehet gusztustalanul árkéd. Amíg viszont valami scriptelt szar (középen pálcikával átszúrt autó ugye..), addig irritál. A burnoutot példának felhozni meg valami vicc? Azt a szart sikerült megunnom bõ 2 óra alatt, annyira egysíkú..
A flatout meg tényleg tök jó, de hogy szimesebb mint a grid, az kurva erõs túlzás. A GRIDben figyelni kell mekkora gázt adsz, figyelni kell, hogy fékezésnél ne blokkoljon a kerék, ilyenek. Az egy szuper árkédes fizika. Flatoutban meg nitor+padlógáz aztán keresztbe körbeautózható a pálya :DDD
Csak flatoutban kanyar elõtt kell fékezni, GRID-ben ráérsz a kanyar közepén - és figyelni kell, nehogy állo helyzetbe kerüljön a kocsi a kanyar végére :)
(mellesleg az erõsebb hátsokerekes kocsikkal flatoutban is küzdeni kell - bár a flatout1 óta jócskán butították ezt is :( )
* Colin McRae: DIRT 2 (szeptember 8.)??????????????????, * Darkest of Days (szeptember 8.) * Dawn of Magic 2 (szeptember 8.) * Fallen Earth (szeptember 8.) * Heroes Over Europe (szeptember 8.) * Mini Ninjas (szeptember 8.)
A Colin McRae: DiRT 2 külföldi értékelései az egekig magasztalják a játékot, bizakodóan tekintünk a jövõjére. Ha még emlékeztek, multkor a Batman: Arkham Asylum külföldi értékeléseit vettük szemügyre, s aszerint a játék túlteljesítette minden eddigi Batman produktum sikerét. A Codemasters sikersorozata, a Colin Mcrae széria legújabb része is nagy siker lesz, hiszen míg az Xbox 360-as értékelések átlag 89%-ot tesznek ki, addig PlayStation 3-on csak egy százalékkal teljesített rosszabbul, azaz a tesztek átlaga 88%.
A Gamepro a legmagasabb, 5/5-ös értékeléssel jutalmazta, míg a Team Xbox például 9.3 pontot adott neki a maximálisan elérhetõ 10-bõl. Legkevesebbet az IGN US emberei szavaztak meg neki, 8.4 pontot ért el náluk, brit kollégáik pedig 9 pontra értékelték. Hogy mi mennyit adnánk neki, az a szeptemberi GameStar-ban derül ki. (Mivel a játék PC verziója csak decemberben jelenik meg, ezért az Xbox 360 verziót teszteltük)
A jatek jo, de kol sem 93 meg 84%. Ugyan meg nem jatszottam vele sokat, de eddig egy darab rendes meretu palya nem volt, csak 2bercen aluliak, ami nekem vicc kategoria. Sokkal tobb idot toltok a menuben, mint a jatekban (es nem azert, mert annyira szeretek ott lenni)! A versenyek teljesen atgondolatlan sorrendben kovetik egymast, mesz kicsit wrc-vel, aztan egy kis terepjaro, majd sarga hungarocel tablakat kell szettorni. Ez az utobbi jatekmodot kb 15evvel ezelott jatszottam volna szivesen (jatekteremben). Fel nem tudom fogni, hogy miert hiszik ugy, hogy a jatekosok ezt akartak. Lehet csinaltak vmi felmerest amiben be lehetett pipalni minden fele hulyeseget, es a 12eves pistikek bepipaltak mindent, ok meg azt hittek hogy nekunk ez kell. :(
Ezek mi a f*sz szerinte ertekelnek? Nem hiszem, hogy ne lenne egy kis bunda a dologban.
"Lesz ... csak egyelõre a DX9 kód van készen, ami gyakorlatilag a konzol szint (illetve picit alatta). A DX11-et már írják. Dióhéjban gyorsabb lesz jelentõsen jobb grafikai minõség mellett. Plusz lesz AA és AF DX10.1 és afelett. Azért késik, mert nem akarnak szart kiadni, októberben csatlakozik egy csomó ATI-s programozó a projecthez, hogy biztos meglegyen decemberre."
---
STFU:
"A versenyek teljesen atgondolatlan sorrendben kovetik egymast, mesz kicsit wrc-vel, aztan egy kis terepjaro, majd sarga hungarocel tablakat kell szettorni."
A sorrent a változatosság miatt került be.
A táblaszéttörés viszont röhej! Gyûlölöm az ilyen f*szságokat, én más kocsik ellen akarok versenyezni! :( LEgyen külön menüben, ügyességi játékok cimen, de nemár karrierben!?!?!? :(
Motorháztetõ nézet van amugy?
Ez a játék egy gyalázat. A demo alapján még lehetett volna tûrhetõ is, bár már ott is voltak furcsaságok . mint pl.hátsókerekes kupé bmw-vel rally? vagy az idióta lelógó díszek a tükörrõl (itt már azért lehetett sejteni, hogy ez nem túl hiteles autóverseny lesz), de a teljes játék egy nulla. A jó tulajdonság kimerül a grafikában. A kartondoboztörõs verseny után úgy döntöttem inkább abbahagyom a játékot. Az, hogy például csak karrier mód van, kezdetben furcsa lehet, de mivel kb. fél óra játék után megtudtam venni a legjobb kocsit, rájöttem, hogy erre nincs is szükség. Szegény Mc Rae forogna a sírjában, ha látná mit mûveltek ebbõl a viszonylag jó sorozatból. Gyakorlatilag nfs undercover csak földúton.