Nekemse nagyon jött be elõször, de látom nemrontották el vele nagyon. De elvileg majd minden küldetésnél repülni kell. Szóval ez is olyan lesz mint az elsõ, vagyis mindegyik küldetés ugyanazzal a menettel zajlik, meglessük, odarepülünk, leöljük, elmenekülünk...régi játék új köntõsben? De azért nekem tetszik, nagyon durva.
Mondták, hogy ez csak egy küldetés a nagyon sok közül... meg 600szor elmondja, hogy "dájvörsziti!!!", úgyhogy csak nem esnek már megint ugyanabba a hibába mint az elsõnél... Fõleg, hogy mostmár a grafikával meg az animációkkal nem kell olyan sokat dolgozni. Szerintem nem baj, ha vannak ugyanolyan animációk, mint amik az 1ben voltak, legalább többet doglalkoznak gameplay-el.
mindenféle szerénység nélkül állítom hogy perfekt vagyok angolból, de nem emlékszem ilyenre...arra viszont igen hogy sokszor kell majd használni, de eklég sok alternatív megoldást is gyömöszölnek a játékba ;)
Angolról jut eszembe, hogy remélem lesz annyi eszük ,hogy feliratozzák végre a játékot, nem túl nagy mûvészet az amúgy is meglévõ szöveget belerakni egy file-ba és onnan kiolvastatni a játékkal.
Ami amúgy fura ebben a gameplay videóban, az az, hogy amikor még felszáll a repülõ cuccra, akkor még éjszaka van, amikor meg a tetõn öli az embereket, akkor meg már fényes nappal.
õk irányították. Játék közben felgyorsították az idõmúlását hogy megmutassák van napszakváltozás. Lehetett is látni hogy egy ideig tök gyorsan mozogtak az árnyékok és egyszercsak megált. Valahogy bekel mutatni nemvárhatják meg amíg felkel a nap.
Hát nem tudom... Engem full az elsõ részre emlékeztet, úgyan az a mozgás, meg a cél, csak más a helyszín. De majd meglátjuk, a remény hal meg utoljára^^
Nem értem miért olyan nagy probléma, hogy sok mozdulat ugyanaz mint az elsõ részben... Két évnyi fejlesztés után egy olyan egyedi játékot vártatok, mint amilyen az elsõ rész volt 4, vagy nem tom hány év fejlesztés után? Ez inkább egy továbbfejlesztett verziója lesz az elsõ résznek jobb játékmenettel, (reméljük) változatosabb küldetésekkel, több harci elemmel stb.
Hopp, kijött egy új interjú GameTrailers-ön, de mongyuk gyakorlatilag semmi újat nem mond el, az egyetlen furcsaság az az, hogy itt meg õszt mond a megjelenésre...
"A csillagászati õsz szeptember 23-tól december 22-ig tart."
Most volt egy 10 perces gameplay E3-on. Jóságos lesz a cucc. 5x akkora terület, több száz quest, 2 új fegyvernem, 50 különbözõ mellékküldi, új levadászós mozdulatok, gyönyörû városok, lehet majd repülni a város felett, stb.
"50 különbözõ mellékküldi"
Hát az elsõ részhez képest ez oltári elõrelépés lenne talán már nem lesz annyira monoton mint az 1 volt.De ez majd kiderül!
Különben joban megfigyeltem Ezio mozgását...emlékeztet Altairéra de nem olyan it sokkal finomabbak a mozgások és folyamatosabbak. Meg az elsõ részben ka afalon vagyunk és a lábunk csak egy kis pöckön van a két láb teljes egészében egymásba lógott. Ebben nem itt szépen megvan csinálva.
Ezt akartam mondani én is. Altair mozgása olyan robotikus volt. Ezio mozgása meg sokkal lágyabb
Azért valljuk be az túlzás, hogy Altair mozgása robotikus volt:P De azért voltak benne hibák valóban... pl ha megálltál falon mászás közben, akkor totál mozdulatlanul megállt a falon, meg ilyenek, de azért robotikusnak nem nevezném:P
Különben Van jónéhány dolog amit furcsálok. Má az egyben volt remélem ezt ebbe nemtették bele. Leugtottam a toronyból zuhantam vagy 30métert és megkapaszkodtam a falon egy egy centis kis pöcökben. Én kipróbáltam a valóságbamég megse tudom magam tartani akkora pöckön.Ráadásun nem lapul hozzá a falhoz hanem még mintha direkt úgy lógna hogy tolja el magát a faltól. Hm...Spiderman...nameg hogy egy újja hiányzik nehezebben mászna.
Kötve hiszem hogy nálad a mászásban elengedhetetlen a gyûrûsujjad
Akár hiszed akár nem elég nagy szerepe van :D mászás közben 3újjra nehezedik a teher, a mutató, a középsõ és a gyûrûs újj, ha az nincs meg megse tudnák kapaszkodni. :)
Mégegy Gameplay videó igaz ugyanaz a pálya, sok újat nem is mond, de egy két új mozdulatot látni.
És hát igen, a mászás alapból nem túl realisztikus ebben a játékban:) De azért elég király volt az elsõ részben megmászni a tornyokat meg minden, nekem nagyon tetszett.
Bocsi megint a duplapostért, csak valamit mindig kifelejtek.
Szóval szerintem nem nagyon kell aggódnunk, hogy ez a játék is olyan monoton lesz, mint az elsõ volt. A Ubisoft azért meg szokta hallgatni az emberek véleményét a játékaikról, fõleg egy AC-ról, amivel annyit dolgoztak. Olvastam, hogy az elsõ megjelenése után számtalan review-t, és fórumot olvastak, és gyûjtötték a játék negatívumait, hogy aztán a következõ részekben javíthassanak azokon. És szerintem nem volt egy olyan review, vagy fórum, ahol ne említették volna a játék monotonságát, és most minden interview-ban nagyon kiemelik, hogy most nagyon a változatosságra gyúrtak. Reméljük nem kell csalódnunk, bár én az elsõben sem csalódtam, de ezzel sokan nem így vannak.
A legújabb VGA driver van fent (185.85) és amúgy ezt azóta csinálja, mióta tegnap feltettem a windows doctort, az olyan mint a Vista Manager. És lefutattam egy takarítást. Lehet h vmit kitörölt volna ami fontos volt a játék normál futásához? vagy mi? tegyem újra az Act?
Nem, az ujja levágása egy szertartás volt, amikor assassin lett belõle. Azért vágták le, hogy legyen hely a pengének akkor is, ha ökölbe szorítja a kezét.
Érdekes. Nem tudom, hogy a mentéseket ki lehet-e "menteni", ha igen, akkor mentsd ki õket, és rakd újra. Bár most gondolkozom, hogy nem a driver miatt múlt el, hanem asszem éppen az akadozás miatt szüneteltettem a játékot egy-két hétig, utána ment. Ha nem akarod kivárni ezt, akkor alkalmazd a fenti módszert. Remélem, segítettem valamit.
A legérdekesebb meg az, h eddig ezt nem csinálta, holott már egy éve játszok ezzel a játékkal. Igaz közbe volt win 7 install, aztán vissza vistára, de akkor se kéne ezt csinálnia. Már a VGAt is megnéztem GPU-Zbe hogy esetleg nem e megy kevesebben a kari,mint PCie2.0 16x, de nem.
Esetleg a virtuális memóriát megpróbálhatnád feljebb állítani.
Igaz, a többinek nincs levágva, gondolom arról elfeledkeztek vagy nem tom, de Jade Raymond ebben a videóban mondja, hogy van ez a ceremónia, amin levágják az egyik ujjukat, és hogy ezzel válnak tanulóból assassin-á.
Amúgy az elsõ rész végén ha beszélgetsz a jelenben Lucy-vel, akkor látni fogod, hogy neki is le van vágva az az ujja. Csak az is elég furcsa, mert csak abban a bejátszásban van neki levágva, amiben beszélgetsz vele, amúgy neki is ott van:D Meg ebbõl azt gondolnánk, hogy minden Assassinnak levágják, de közben Ezio-nak meg nincs levágva...
#205: igen ki lehet menteni a mentéseket, google-on keressetek rá, és megtaláljátok könnyen.
Az lesz a baj ezzel a játékkal én már idelátom hogy megint ugyan azokat a hibákat játssza el mint az elsõ rész(de ne én nekem legyen igazam). Tuti megint maradni fog a repetitiv játékmenet és a blöd történet továbbá a gameplay videók alapján a harcrendszer is nagyon gyenge hiszen semmi újítás nincs benne mert az Ai véleményem szerint még mindig gyenge.Annyi szerintem benne az extra hogy új kivégzõmozdulatok vannak benne. A grafika viszont gyönyörû de szerintem ez kevés a megváltáshoz...
remek megfigyelõ vagy, ha már a gameplay videókból leszûröd hogy gyenge az AI (amire én érdekes módon nem láttam semmiféle utalást)
szerinted nincs újítás a harcrendszerben, érdekes módon mégis kihangsúlyozták hogy dolgoztak azon is, plusz fegyverhasználat, double kill hidden blade-el, ect
blõd történet??? jó sztorija volt az egynek, a kettõnek is ígéretes, és ne feledkezzünk meg a kerettörténetrõl, ami nem a szokványos klisé szar...
pont a grafikai részen nem fejlesztettek látványosan sokat...
Miért olyan tuti, hogy maradni fog a repetetív játékmenet? Leírtám pár hsz-el korábban, hogy az elsõ rész megjelenése után Ubisofték nagyon sokat olvasgattak a játékról, hogy hogy tetszett a közönségnek, és szerintem egy olyan hely nem volt az interneten, ahol ki ne emelték volna ki a játékosok azt, hogy túl repetetív volt. Az eddigi interview-kban és developer walkthrough-kban is mondták, hogy nagyon sok déle küldetés, fegyver, és eszköz lesz számunkra.
Máris bizonyíték, hogy nem lesz olyan repetetív. Alapból 16 féle küldetés lesz, és még lesznek olyanok is, amik hosszabbak, és egyikbõl vezetnek a másikba^^ És megmagyarázzák, hogy Ezionak miért nincs levágva az ujja:D
Több kérdést is feltesznek. Az elsõ: Lesz-e több küldetés, meg nagyobb választék mindenbõl... Azt mondják, hogy AC1-ben kb 5-6 küldetéstípus volt, itt pedig 15-16, és lesznek nagyobb küldetések, olnya, hogy pl kezded egy kísérõ küldetéssel, ami aztán egy üldözésbe megy át, ami aztán assassination mission-be megy át. Akkor... teljesen etûnt az elsõ játék struktúrája, hogy Nyomozás, Gyilkolás, Nyomozás, Gyilkolás. Most teljesen nyílt világ lesz, sok küldetéssel, és sok emberrel, akik küldetéseket adnak. Összesen kb 200 küldetés lesz, abból 140 fõküldetés, a többi pedig mellékes, amiket nem muszály megcsinálni. Következõ kérdés, hogy hogy kapcsolódik egymáshoz, Altair, Ezio és Desmond... ott elmondják, hogy Ezio egy másik õse Desmond-nak, és hogy ennek a sztoriját a PSP játékból lehet megérteni. Meg Ezio-ról beszél, hogy az õ neve is vadász madarat, sast jelent olaszul, mint Altair-é arabul. És amúgy Ezio sztorija az, hogy õ éli nemes életét, majd történik vele valami, ami miatt Assassin-á kell válnia. Tehát egyre jobb és jobb lesz Ezio a játék alatt. Aztán jön a pengérõl a kérdés. Altair pengéjérõl úgy beszélnek, mintha ahhoz muszály lett volna levágni a gyûrûs ujjat, hogy használni tudja. Ezio-nak viszont ott van jóbarátja, Leonardo DaVinci, aki feltalál neki egy olyan pengét, amihez nem kell levágni semmit. És mondják, hogy a kor legjobb cuccait használhatjuk majd, mert az akkor élt egyik leginteligensebb ember készíti a fegyvereinke, eszközeinket.
A PSP-re kiadott játék vajh külön áll az elsõ résztõl vagy a PSP-s változatba van beágyazva? Mert ha külön kedvesek hogy nem adták ki más gépre.
Külön áll, azt mondták csak egy kis pluszt ad a történethez, megmagyaráz valamilyen kapcsolatot Desmond, Ezio és Altair között. Bár nem tudom mit kell rajta magyarázni...
Assassin's Creed rövidfilmek fognak érkezni élõszereplõkkel:) link
láttam egy videót a játékból, tényleg Velencében fog játszódni? mennyire lesz hû és kidolgozott az eredeti környezethez? mert ha minden épület ott van ahol eredetiben és bejárható az egész rész akkor már Velence miatt is érdemes lesz kipróbálni
Igen, Velencében (is) fog játszódni, és igen, nagyon részletesen ki lesz dolgozva az egész város, minden a lehetõ legélethûbben lett megtervezve. Itt vannak screenshotok amiken jól látszódik, hogy mennyire jó lesz a város.