nincs még régota jogsim, ezért eddig: Suzuki Ignis(hát ezen tanultam vezetni :D ):felejhetõ Opel Zafira: kényelmes, egész erös motor Opel Astra: tavalyi modell, szép sportos 3ajtós, sajnos a motor igen gyenge volt benne, de sztem ment volna szépen erösebb motorral Suzuki Wagon :D(nagyszülök kocsija) Opel Corsa: nem nagy szám, kicsi, keveset fogyaszt VW Golf 4. : ezzel most járok, nagyon szeretem, TDI változat, jól lehet menni vele, kényelmes és nem is fogyaszt sokat :)
Astra F 1.4 gázüzemû, ezen tanultam, dombon fölfele nem tudtam eldönteni hogy ha válltok akkor visszagurul-e, ha meg nem akkor kiesik a motor-e :D
Citroen C3 1.4 hdi, ezen is tanultam, ezt szerettem, csak nem volt szabad lefullasztani, mert akkor minden elektronika elszállt.
Astra G 1.2 anyum kocsija, közepes kocsi, kényelmes városba nem is kell nagyobb.
Poski Fiat 126 haver kocsija :D:D:D, fél óra volt rájönni hogyan indul, a halálfélelem és a halálvicces érzések különös egyvelegét hozza ki ez emberbõl...
Honda CRV 2.2 tdi apum volt munkatársáé, 1 kört mentem vele, hát ha Magyarországon marad az ember akkor mind vidéken mind pesten érdemes ilyet használni (bár 10 milla nem kevés péz, és valószínû nekem se lesz soha)
Chevrolett Aveo 1.4, apum kocsija, én is ezzel mászkálok, 100 ló, megy mint a vaddisznó, jó az úttartása (150 alatt :D ), 5 ember kényelmesen elfér benne (nyáron), viszont azt sajnálom, hogy a gyári csomagokból kispórolják a 15ös felnit, az kell rá utólag. Klíma, cd-s mp3 lejátszó, ennyi pénzért megéri.(Jah igen :D p300 as, aki érti az érti, aki nem azt meg úgyse érdekli)
Jaj tényleg elfeledkeztem egyrõl: Haver narancssárga (eredetileg piros :D) ezerkesztyû zsiga kombija! Durva gép volt! :) Mindíg párásodott az ablak mi meg haverokkal faszokat rajzolgattunk rá! :D:D:D Nagyon örült neki! :D:D:D
Fiesta 1.1 kimaradt, 1 évig volt nálunk, a chevi elött, leszakad kipufogó, tuningos gyerektõl vettük, motor épphogy élt, valószinû többet volt darabokba mint egybe. fékezésnél a kormányt tépte ki a kezedbõl. Amikor megvettük a srác fél óráig sorolta hogy mit vesz ki belõle (rádió, felni, kipufogó, mondom baszki kormányt azért hagyjál benne nekem lécci). Tanulópénz megvolt hogy ilyet nem szabad venni. kereskedõ vette át tõlünk negyede annyiért amennyiért vettük, de nem baj, mert megszabadultam tõle, és nem közvetlenül használtara adtam el életveszélyes autót...
Gyerekek! csak a turbos autok azok amik igazan elmenyt adnak... -amikor elkezd tolteni a turbo -rug 1et az auto... hmmmm... [hatasszunet] naszoval jok az uj Turbodiesel Ford Transitok is
vitzet felreteve... nekem mindig "hazahuz" a szivem... igy hiaba vezettem mar bikabb autot meg kenyelmesebbet azert az enyem mindig "jobb" :p (tegyetek a kezeteket a szivetekre, nem igy van?)
en tokeletesen meg vagyok elegedve a mostani Fiesta ST-vel is ^^ konnyu kaszni, alulrol is nyomatekos es siman lehet vele pwnolni pirosnal is es finoman vezetve siman meg lehet 8,5-9 lityonal tartani a kicsiket^^ (bar egy uj Focus ST-re siman becserelnem xD vagy a gyerkockori almomra egy 4wds escort cossiera^^)
masik autom(fifibe nem merek nyulni mert meg garis) ami epul meg megdisznobb... mar alig varom, hogy hazajojjon... na abban tenyleg elmeny az -elindulas (gyari 4wd - van hozza 1 tonna) -turbo tolt (1.6T - mostilyen lowtech ~~200 paci projekt style lesz...) -BOV szisssz
imadom a kis Mazdat... olyat rug 1ben, hogy besz*rok ^^
Nem a tuningal van a baj, én is szívesen foglalkoznék vele. Csak ennél úgy voltunk hogy legyen nekem valami tanuló auto, ismerõsõn keresztül találtuk. Fors Fiesta 1049 cm3, 399.000 ért. Képeken egy full fehér, morcosított, fasza felnivel meg sportbobbal felszerelt kocsi volt. És még egy komolyabb hifi is volt benne. Na most meg lett nézve az auto, lefoglalva. Srác kezdi sorolni, hogy a felnik még egy 100 as, a dobot nem adja mert nincs mûbizonylata, és a hifit is kiveszi belõle a köv autójába, mondom jó, nem érdekel legyen már kocsim.
A sportdob helyére visszakerült a gyári, heggesztés 4 hónapig bírta. Gyári kerekek, r13 120/60 asnál nem nagyobb, ültetõrugót vissza gyárira mert ezzel a kerékkel minta trambulin. Gyári radiót megkaptuk, ami persze nem mûködött. Fényezés felpattogzott (valószínû az alatta lévõ portol). És egy idõ után amikor fékeztem akkor elkezdett valamerre húzni, de úgy hogy ha nem kapaszkodtam erõsen akkor ment át a másik sávba vagy az árokba.
Akció keretein belül a kereskedõ kemény 100.000 forintért beszámította az Aveo árába Uhogy nekem nem a tuningal van bajom, egyszerûen kifogtunk egy olyan kocsit, ami a szakértelem nélküli tuning miatt gyakorlatilag használhatatlanná és életveszélyessé vált.
Daihatsu Applause 1,6 16V 105LE: az én kocsim a legjobb!!!! Skoda Fábia Combi: Apué volt, pár hónapja lett lecserélve - nagyon jó volt sosem volt semmi baja '08 Ford Focus Wagon - csak picit vezettem, de jó kis autó Toyota Yaris 1.5 Sport - egy ilyenen tanultam, nagyon jól megy a kicsike Maruti - olyan mint ha egy mustangba ülnél, nagyon állat, csak kipróbááltam Wartburg (4ütemû) - Vicces kis autó, érdekesen jár a kuplung Suzuki Swift 1,3 - csak kipróbáltam egy pár körre VW Golf 2 - szintén csak egy kicsit mentem vele Suzuki Alto 1.1 16V - csak kipróbáltam most így ennyi jutott eszembe, de lehet, hogy nincs is több, márciusba lesz 1 éves a jogsim :)
tervben van unokatesómék MG TF160-ja
(Parkolókban:) Ford Focus Sedan Renault Laguna Daewoo Lanos(kormányzásba belehaltam) Golf 1(legjobb autó a világon) Golf 2
álmom kipróbálni:
valami jó kis zsigát vagy egy kocát illetve egy Lexus LS600 vagy LS460....nem vágyom Ferrarikra meg Lambokra, de ha felkínálják a lehetõséget, akkor Trabival is szívesen repesztek, így jutottam egy Maruti kormánya mögé is :D:D
Most hogy így belegondolok vezettem mozdonyt is,még osztálykiránduláson a vasúttörténeti múzeumban.De ilyen elektromos gagyit,amin csak egy kart kell tologatni,mint a villamosban,ráadásul a csávó ott állt mellettünk,és nem mehettünk vele gyorsan-.-" Nem értem miért féltik 10-12 éves gyerekektõl a vonatot:D
Friss jogsis vagyok kb 5 honapja vezetek... A sulit egy Dacia Logan 1.4 MPI-vel csinlatam. Azota meg hajtottam: - Opel vectra A 1.6i(ez a mi autonk... egesz jol megy csak a szervot hianyolom :P) - Dacia 1310 ebbol harmat is vezettem( ebbol 2 a haverome, a masik rokone... ezeket inkabb nem is minositenem) - Golf I GTI (ez nagyon ment) - Golf II 1.6 (hat ez nemvolt nagy szam... ki volt szegeny olve rendesen) - Audi 80 (ez se volt rossz) - VW Transporter 4 2.5 tdi( na ez nagyon tetszett huzot is stabil is volt amennyire kell...) - Nissan Patrol (kurva fasza volt picit offroad-ozni vele...) Hat meg voltak de nememlekszem mar rajuk... egy BMW-t szeretnek mar kiprobalni... Szamomra egy 320-as Macko BMW az alom... valahogy az nekem az "alom auto"...:D
ja amin tanultam és vizsgáztam az kimaradt: Citroen Xsara coupe
Van-e itt olyan ember aki 1990-1993 vagy 1994-1999 közötti Toyota Celica modelellel találkozott? Tervben van egy autó vásárlása, de a határt félmillió forintnál húztuk meg, és egész jó állopotú Celicákat találtam (talán gyanúsan is jó volt az áruk). Gondolom itt meg kell említeni, hogy elsõ kocsi lesz, és hiába van kormányom, hiába tolom az LFS-t, vezetni mégis meg kell tanulnom.
Szívesen fogadok konstruktív ötleteket, hogy ti, tapasztalt autósok, mit javasoltok.
Asdaf.:D Transporterrõl jut eszembe.... Nyár végén voltunk ausztriába egyik ismerõs hoteljébe, és 230 nál levillogott minket az a1 esen egy fekete TDI transporter: DDDD Majd ment is tovább.... sztem 250 nél volt valahogy a vége, ha nem fölötte: DD
ez nagyon jo kocsi en is gondolkoztam egy ilyen celican 2iknak bohockodni! de... de... de bazz! 1450 kg! :o az nekem nehez :D (aztan lett a kis 89'es 323asom ->#98 ^^)
Peugeot 206SW 1.4 diesel a tanulóautó Opel Zafira 1.6 benzin anyám kocsija Alfa Romeo 146 1.6 Boxer az elsõ autóm
Peugeot nagyon kényelmes és nyomatékos volt. Az opel szintén kényelmes, csak nekem olyan furán áll benne a váltó. Az Alfa pedig a csúcs, kényelmes, gyors, sportos, mindenki utánafordul, nincs párja az utakon.
az Alfa után utánafordulnak az emberek?? azt hittem hogy ezt csak porschéval vagy ferkával lehet elérni XD amúgy csak vicceltem, az átlagos autók is tudnak olyan gyönyörûek lenni, hogy megnézik, az én opelem is bámulják XD
Köszönöm a segítséget, a második kocsit (Toyota CELICA TURBO 4WD) már sokszor megcsodáltam én is, nagyon szépen össze van rakva, és nagyon jó áron van ahhoz képest amit tud. A Celicának az egyik legnagyobb baja, hogy FWD,(már ami még megengedhetõ áron van) azt pedig minden áron el szeretném kerülni. Egyfajta álomként, még szóba jött eme szépség is, fõként az ára, a kinézete, és a kétajtóssága fogott meg.
az én kocsim után is utána néznek.... ülnek a parkolóba a nagy ratyi csávók isszák a kólát a Golf.nak támaszkodva és mikor feltünök csak bámulnak, mert nem tudják milyen kocsi...meg kell nézni a hátát :D:D volt már ebbõl kellemes meglepetés egy pirosnál lévõ kilövésnél, beállt mellém a 17éves forma apuci kocsijával gizdázni, az otthagytam a faszba :D:D 8,9 alatt van 100on a baba, de tuti gyorsabb annál :D
Nem én vótam! :D:D:D Egyébként T5bõl asszem van 3.2-es benzines is de lehet dízel szóval nem kizárt amit mondasz! 160 volt a max amit mentem vele! sokkal többet nem is tudhat de azé 150nél a gödöllõi parton gond nélkül gyorsult! :D
"8,9 alatt van 100on a baba, de tuti gyorsabb annál :D"
az erosen kizart... egy 2 literes 155 pacis 1275 kilos 146os alfa van 8.4 alatt 60 merfoldon... az en Fiestam gyariban 60 merfoldre 7.9... (8.4 100ra) bar en mertem keszulekkel es szarrakopott gumikkal hidegben toltam egy 8.35ot 100ra^^ (sok ST tulaj bullshittel a gyari adatra, szinten mindenki jobbat megy^^)
szerk: megtalaltam! 146os alfa 1.6os IE('94-'97) mocival 60 merfoldre: 10.6 146os alfa 1.6os TS('97-'01) mocival 60 merfoldre: 9.9 (mindkettonel a 100 meg ennel is rosszabb^^)
csak nézz utána 9,1 a gyári adat. 1,6 16V 105LE és 960kg (!) ln vagyok 60kg :D = épphogy 1 tonna velem, meg a tankkal együtt, a mai autók ennél sokkal nehezebbek....megfelelõ üzemanyaggal... ez egy japán autó...2esbe 6000rpm felett már majdnem 100nál van szóval nem kizárt
pontosítok: a gyári adat 9,2 és a megfelelõ üzemanyag az én autómba van ! :) és teli tankkal a kocsival összesen vagyunk kb 1100 kg se és az a mai autóknál üresen több mint 1 tonna, tank és sofõr nélkül !
de meg mindig 10.1 a gyari adatod 0-60ra ^^ vagy rossz a linkem? ittenvanike (sorry, no offense nem bantasbol^^)
--- btw volt rola szo, hogy megnezik az autokat :D akkor en mit szoljak? :D nekem allandoan bamuljak a verdat :D:D (de tenyleg, neha mar idegesito :C gondolkozom erosen, hogy a csikok repulnek rola tavasszal, de akkor meg fujhatom ujra :C) ittenvanik a Fordom-e! :D elolrol hatulrol
9.2 es gyorsulásra mondom a ventom 280LE-s és kb 1 tonna velem együtt (nahjó kicsit több) és olyan 6-7 sec alatt van meg a 100 pontos adat még sosem volt mivel volt amikor 7.2 volt amikor 6.2 volt amikor 6.8 szóval olyan 6-7 környéke
Mekkora motor van benne? Esetleg videó nincs róla?
Toyota Corolla Verso 2.0 D4D kb:120LE (családi verda) útfekvés falami fergeteges ki sem néznéd belõle :) Toyota Hiace 2.5 D4D kb:110LE hatalmas nyomaték :D 4-esbe 45nél odalépsz és húz, sajnos magasabb fordulaton az erõ elvész de kistehernél nem ez a lényeg Seat Ibiza sport 2.0 ezen tanultam tuningolt gép volt ment mint az állat :D, 2x fulladtam csak le vele.
Jaj legjobbak meg kimaradtak :D
Trabant 601s, 40-nél halálfélelem olyan volt mintha 70-el mennék városban
Renault 9 1.4. Haver kocsija annyi idõs volt a gépezet mint én, alapjárat nem volt álló helyzetben megállt lengéscsillapítás 0 de a motorja az félelmetesen jól húzott ez volt az elsõ kocsi amit vezettem életemben.