Aha. A lényeg az, ami a driftversenyeken van, az hogy melyik gyökér mitcsinál egyedül a sivatagban a 4WD-jével, nem igazán számít. Látványos, persze, az egész belinkelt videónak kizárólag a látványosság volt a célja, csak éppen semmi köze a driftversenyekhez.
Mellesleg éppen ezért a pali a négykerékmeghajtású imprezával szerzett gyakorlatával semmire nem menne egy driftversenyen. Szóval látványos amit csinál, csak éppen teljesen érdektelen a drifting szempontjából.
Jó látni hogy ilyen sokan visszaolvasnak. Kemény tíz hozzászólást kellett volna visszaolvasnod.
"Japán és amerikai modellek: Nissan 200SX S13 S14 S15 (Turbos változatok) Nissan Z33 Nissan 350Z Nissan Silvia Nissan 180SX, 240SX. 300ZX Nisssan Laurel Nissan Skyline R31,R32,R33,R34 (ER34’s könnyû átalakítássa RWD lehet) Nissan Pintara Toyota Corolla AE86 Toyota Supra Toyota Crown Toyota Cressida Toyota Mark X Toyota MR2 Toyota MR-S Toyota Altezza (Lexus LS200) Toyota Corolla 1.3 GT-s (amennyiben a régi RWD hajtású) Mazda RX7 Mazda RX8 Mazda MX5 Mazda 929 HB/HC/HD Honda S2000 Honda NSX Mitsubishi Starion Ford Mustang Chevrolet Camaro Pontiac TransAm
Európai modellek: Ford Escort MKI/MKII Ford Sierra BMW 3x/5x széria Porsche Opel Commodore Opel Manta Opel Omega Lada Volvo 200/300/700 széria
A lényeg: Több olyan modellt is használnak driftelésre, ami gyárilag négykerék meghajtású, például a Skyline-t, és az Imprezát, de ezeket elõtte mind hátsókerekesre alakítják át, különben nem lehetne benevezni velük a drift versenyekre.
hát ez az õk most megint a googliba kikeresett szabályaikról papolnak de a gyakorlatban alkalmazott drifteléshez mint pl a linkelt videó édes kevés a hátsó kerekes meghajtás ugyanis nem elég a seggét dobálni ki is kell cibálni a kocsit a szituból ... megint elbeszélünk egymás mellett õk egy szabályokkal korlátozott szarságról irogatnak én meg egy free styl-ról, olyan mind ha azt írnák hogy a pankráció a legkeményebb küzdõsport (show) ketrecharc az nem ér mert ott sokmindent szabad (reality)
Õõõõõ... Namost én nem kötöszködni akarok, meg nem szítani, meg nem is értek hozzá, lehet hogy fasságot is mondok, de jópár Skyline-t láttam már Drift Bajnokságokon (mind európai, mind japán). Éshát az ugye összkerekes. Igaz, hogy állítható, hogy hol mennyi legyen a meghajtás (gondolom lehet full hátra is rakni), de ezzel megdõlt amit mondtál. Amúgy mindennel egyetértek ami itt elhangzott a Drift-tel kapcsolatban! Télleg a 95% hátsókerekes, a maradék 5% Skyline.
Hát engem speciel nem érdekel, hogy mi a drift fogalma, milyen kocsikkal lehet részt venni rajta, de azt tudom, hogy ezt nem sok ember tudná utána csinálni, geci nagy a pali! És van egy olyan érzésem is, hogy pár mutatványt hátsó kerekessel nem lehetne végre hajtani.
A drifting lényege, hogy megtaláld az ideális gázmennyiséget a kanyarban a hátsókerekes autóddal. Ha túl kicsi gázt adsz, nem lesz elég gyors a kanyarod. Ha túl nagy gázt adsz, kipördül a kocsi. Mivel a driftben a kanyar bevételének sebességét és szögét, valamint az összképet pontozzák, fontos a gyorsaság és értelemszerûen az is hogy ne pördülj ki. Mivel az egész dolog azon múlik, mennyi gázt adsz a hátsókerekere, ezért nem engednek elsõ és összkerekes kocsikat résztvenni a drift versenyeken.
Ez nem egy Drift verseny, a videóban is le van írva. Driftversenyre kizárólag hátsókerekes autókkal lehet nevezni. Az más kérdés, hogy sodródni lehet mindenféle kocsival. Csakhogy Driftversenyre már nem lehet nevezni velük. Azt csak hátsókerekessel lehet.
Olvasgassál, mielõtt megint elkezdesz ekkora baromságokat beszélni.
"A drift sportág feltétele a hátsókerék meghajtás. A legtöbb autó gyári állapota természetesen nem elegendõ ahhoz, hogy komoly eredményeket lehessen elérni vele. Fõként a futómû átalakítás és a könnyítések a legfontosabbak, de természetesen a motortuning sem elhanyagolható tényezõ az ütõképesség eléréséhez."
"A sportág maga nagyon hasonló a rallye-hoz, azonban itt nem az idõ és a sebesség számít, hanem a stílus és a kanyartechnika. A drift lényege, hogy az autó hátulját a túlkormányozottságból fakadó kitörésekor a kanyarban csúszásban kell tartani anélkül, hogy az autó megtapadjon. Ahhoz, hogy a csúszást minél tovább fenntartsuk, tökéletes kormányzásra és gázpedálkezelésre van szükség. A drift tehát kifejezetten a hátsó kerekes autók és azok pilótáinak mûvészete."
direkt nem írtam kia teljes nevet mert az nektek szentségtörés lett volna a szaros kifejezést meg jóval azután alkalmaztam miután ti lehülyéztétek az egész nfs-sel játszó bandát az emu-val kapcsolatban nem olyan egyszerû a válasz eddig ot tartok hogy az alap egy min e8400proci (45K) de a játékok indítása ill futtatása nem olyan mint a jutubon
Mellesleg volt anno az elõzõ NFS topicban egy hozzád hasonló ember, az is a barominagy vezetési tapasztalataival kérkedett. Konkrétan azt ecsetelte, hogyan próbálgatta a driftelést valami istenhátamögötti úton a haver feltuningolt Golf2-esével. Nem kicsit volt szánalmas. Mindenki kiröhögte, majd valaki felvilágosította, hogy Driftelni csak hátsókerék meghajtású kocsival lehet.
"A hozzád hasonló tahóparasztoknak ott a most wanted, a carbon meg az undercover. Pont olyan szinvonalú játékok, mint te, pont a fajtád csekély agyi kvalitásaira tervezve. Azzal játszál." jogod ban állt hallgatni de mindent amit leírtál felhasználható ellened ! spamelted a topikot banán jár neked
kérdeztem kik akarnak játszani szimulátorral erre azt válaszoltad hogy tahó vagyok meg igénytelen mert nekem anyu nem vesz kormánytot a bkv bérlet mellé ...
Talán mert nekünk ezek a szimulátorok jóval több játékélményt adnak, mint a szemétrevaló most wanted+carbon+undercover hármas, aminek mint koncepciónak az ázsiója éppen az elmúlt hetekben került a béka segge alá?
és még mindíg nem értem mit takaróztok a szaros "szimulátoraitokkal" amikor a játékélményrõl volt szó
hú reality király ha neked az a valóságérzet hogy a telefingott kisszékedrõl mûanyagpedálokon szteppelve rángatod 300-nál a kormányt akkor te nagy spíler lehetsz aztán a helyijárotin is halálfélelmed van egy 40-es kanyarnál
Aha. Majd megnézem amikor beülsz a 100 millás Aston Martinodba, ha élethû luxusautó vezetést akarsz.
Az NFS-ben vezethetõ autók 90%-a 20 millió forintnál kezdõdik, és a játékosok 99,9%-a soha az életben nem fog ilyen kocsikat vezetni, és ezt mind jól tudjuk.
én anno psx-en játszottam az összes nfs-sel utána meg xbox-on az UG-val de nem cseréltem volna el egy gt4-4-re egyiket sem csak pont box-ot tudtam anno szerezni ócón de akkoriba jött ki pc-re is és a haverok inkább nálam tolták boxon mert ég és föld a két gép fílingje ...
"konzolon sincsenek ilyen élethû" ki a ...szom beszélt élethûrõl ? én játékélményrõl papolok ha élethûzni akarok beülök a kocsiba... az emulálós posztot belinkelem a gt4 vagy a ps2 emulátor topikba és majd megnézem melyikben fogják többen halálra röhögni magukat
és te mit keresel ebben a topicban? ennyi erõvel...
nekem 3 nfs-em van: nfs3, porsche, ug1 még régebben játszottam hp2-vel, de az diafilm volt az akkori gépemen, szóval arról nem tudok véleményt mondani meg kis koromban iskolai gépeken toltuk nfs 1-et vagy 2-t, de azok se nagyon maradtak meg bennem
tehát, a kedvencem a porsche, kár hogy sehogy se akar rendesen futni a gépemen, pedig jó lenne... második helyet nfs3 kapja, de ami ebben igazán jó az a multizás meg a rendõrös mód, egyébként túl hamar végig lehet játszani (amennyiben végigjátszásnak nevezzük, hogy unlockoljuk azt az 5 autót meg egy pályát) ug1 kapja a harmadik helyet, nem azért, mert ez nem tetszik, hanem mert a másik kettõt nagyon szeretem (:
mindhármat végigtoltam kormánnyal is, billel is, véleményem szerint ug1-et jobb bill-el játszani, bár a kormányom egy õsrégi genius, van egy kis holtjátéka is, meg ha túl gyorsan fordítja az ember, akkor elég szörnyû hangokat ad ki... szóval lehet egy normálisabb kormánnyal jobb lett volna. Viszont porschét meg nfs3-at ezzel a kormánnyal is lehet nagyon kényelmesen játszani, és a bill csak kicsit marad le játékélmény terén :)
tehát, összegzésként nekem egy olyan nfs tetszene, amiben a porsche karrier módja, fizikája és tuning rendszere van ötvözve az nfs 3 rendõrözésével és autóival és az ug1 versenymódjaival (tehát drift, drag, circuit esetleg egy kis optikai tuning is jöhet ug1-bõl, bár sztem már ott is el van túlozva a dolog
De ez nem csak az autós szimulátorokra vonatkozik, hanem a repülõgépes, és többi jármû szimulátorra, és kontroller választékra is. A számítógép a fõ platformjuk, és nem a konzol.
" a lényeg hogy élvezhetõ autóversenyzõs játékot nem lehet pc-n játszani "
Most komolyan, te hülye e vagy? Kb azt állítod, hogy Magyarország egyenesen Ázsiában van. Live For Speed S2, rFactor, GTR Evolution mondanak neked valamit? Egyik konzolon sincsenek ilyen élethû autóversenyzõs szimulátorok jelenleg. Valamint a számítógépes kormánykerekek is élethûbbek, mint akármelyik konzolos (igen, a G25 is elsõdlegesen PC-hez lett kifejlesztve és nem a PS3-hoz).
" inkább veszek egy ps2-t gt4-gyel "
Vegyél. Én meg emulálom a PS2-es GranTurismo 4-et PC-én, ha kedvem tartja.
Jah:D Ez van,elromlott a gép,és ezt kaptam kölcsön,legalább van valami. Amúgy meg azt hittem valaki poénból nyitotta nfs 13 néven,aztán megnéztem,de látom halálkomoly:D
Abban mondjuk igazat kell adni schrank-nak , hogy az NFS az nem szimulátor és szerintem ne is legyen az. De a régi játékok (nfsHp2 elõtti) elemeit kéne újra erõltetni a jövõben.
Fanatec 911...
Játék meg most csak lfs,azt viszi a laptop,majd ha lesz újra rendes gép,akkor rfactor,RBR,lfs,és még kipróbálok pár dolgot,ami régi gépen nem futott rendesen.
mert a ti fajtátok akik állítólag nagy szimulátorosok de egy 900ft-os billentyûzettel vezérlik a szimulációt mit vártok egy NFS-tõl ? nna most akkor ki is a hülye ?
A hozzád hasonló tahóparasztoknak ott a most wanted, a carbon meg az undercover. Pont olyan szinvonalú játékok, mint te, pont a fajtád csekély agyi kvalitásaira tervezve. Azzal játszál.
Hát nem értem án az EA-t..... Reméltem hogy a fejlesztõket leváltják,de most a Citeriont nevét vágják szét durván.... Én is NFS Fan vagyok,de a Pro Street 2 ötlet a legnyagyobb baromság amit kitalálhatott volna az EA.A Pro Street 2 nem volt akkora siker az NFS körökben hogy 2.részt megérdemeljen szerintem.Inkább alánkraknának egy Underground 3-at,Most Wanted 2-t vagy a 4-5 résztõl folytatnák az "eredeti" részeket csak megújúlt motorral,rendes 3ds környezettel stb... olyan TDUs belsõ nézettel vadítva.... nem tudom az EA Hungary és esetleg más EA országokban is biztos küldenek sokan olyan levelet hogy UG2 at MW2t akarunk....miért nem fogadják már el és hallgatnak azokra akik megveszik a játékot....Amúgy a Burnout nagyon jó játék,de más játéktörténettel nem tudom mittudnának kihozni belõle :S
most nem csak a granturizmóról van szó, ha jól látom boxos kecseg vagy arra is vannak autós játékok a lényeg hogy élvezhetõ autóversenyzõs játékot nem lehet pc-n játszani a józan ész határain belül , inkább veszek egy ps2-t gt4-gyel meg memoricardot és 30 ból meg van az autózás kiélése
az autós játékokat hagyjuk meg a konzolosoknak GT 4 EVER
Prostreetröl annyit, hogy az elején nyert 240SX-el vittem végig a játékot. Ja, a listám: 1. 2 Special Edition 2. Porsche Unleashed 3. High Stakes 4. TNFS Road & Track 5. Most Wanted
High Stakest mindenki nagyvonalúan kihagyta a kis felsorolásából, pedig messze a legjobb NFS rész volt a Porscheval egyetemben.
Szerintem Underground 1-2, Most Wanted és Carbon nagyon jó alap, azt kellene továbbfejleszteni, valamivel realisztikusabb mozgás, sokkal változatosabb terület, "veszélyesebb" versenyek, és jó törések kellenének bele. Legyenek újfajta versenyek, látványosabb üldözések. Az sem lenne baj szerintem, ha kicsit futurisztikusabb lenne (akár jövõben játszódna), akkor még logika is lenne benne hogy ennyire távol áll a szimulátor máfajtól :) Burnout nagyon tetszett videókból, jó lenne ha afele elvinnék :)
Carbonban nekem nagyon tetszett az éjszakai versenyzés, meg a kanyonos verseny, egy ideig nagyon élveztem - talán jobban mint így összességében a NfS -k bármelyik részét, csakhát hamar megunható.
"a következõ Need for Speed ProStreet 2 szerûség lesz"
Szarabbul nem is dönthettek volna.
Pro Street volt az egyetlen Nfs amiben "komolyabban"hozzá kellett nyúlni az autó alap beállításaihoz...ha nem nyúlsz hozzá nem jutsz el a játék feléig sem..nekem bejött...azthittem egy új irányt vesz a Nfs sorozat aminek örültem volna....jobb lett volna egy pro street szerû valami mint az Undercover"sinautózás"500-al veszem a derékszörû kanyart is game feelingMWvolt a legkirályabb rész(agyon lett játszvaDD)