Amugy én a kocsira 500.000 max600.000ft-ott akkarok költeni.Azért veszek Opel Astra F-et.De ha valakinek van jobb ötlete akkor szoljon.Eböl az összegböl.Köszi elöre is a tanácsokat:)
Az jó:DEgyik ismerösöm me a régi Skoda 120L-el ment.És sietet mint az álat,mert az olajjelzö világitot.És aztán egysze ricsrecs aztán besült a motor...De anyira Skoda 120imádo hogy megint azt vett...:D
De,csak akkor vete meg a kocsit...És azt hite hogy még menifog.De nem igy lett:D(Most már rájött...De nem tudom mért de ilyenkor az emberek vissza sirják a régi autot.Ö-is monta...Ezzelöt Ford Orion voltneki...
és én mondtam hogy ilyen ML számít? csak mondtam hogyha merci és új akkor ML... amúgy sosem vennék ML-t sõt ha lenne pénzem akkor sem... és az is tévhiteid közé tartozik hogy én ilyen divatkövetõ buzi vagyok netalántán emo geci... nem
bocsi de nekem nem azért tetszik az ML mert "nigger a klippbe" is ez van... hanem mert szimplán szép és ki mondta hogy terepre akarom venni az ML-t? ezek az autók mindössze státusz szimbólumok (nálam nem)
Haveromnak az Oktáviájában kevés volt az olaj.És ott ahol volt megált.Az volt neki a szerencséje mégletudot gürülni az útszélére...Azért szerintem megcsinálhaták volna ugy hogy menjen még 1-2km-ert,mert ugy ált meg hogy még volt ben olaj...Szoval ha még ment volna vele nem sült volna be a motor.
Hát ha "fóbia" alatt Fabiát értesz, el vagy tévedve... Nagyon jó kis autó, legalábbis az 1.generációt tudom hogy jó. 1.4 16V 100LE. 230E kilométer, egy vezetéken , elektromos ablakon és központi záron kívül kutya baja nem volt eddig.Igaz most mintha szarakodna a termosztát...de mutass egy ilyen futásteljesítményû Golfot.
azt még elfogadom hogy ez egy asztra reklám topik de azéert egy fos 10 éves asztra meg oktávia közé betenni egy ferrárit több mint pofátlanság nyugodtan le lehetne cserélni egy fiatra
Le tudod, ha megvannak a célszerszámaid. Egyébként ha minden megvan és mondjuk vidéken vagy, este van, nekiállsz egy napot szerelni? Grat. Fordomba benyulok kicserélem, megyek tovább.
ez hülyeség hogy szét kell szedni hozzá a kocsit a szerszámokkal szokot gond lenni hogy olyan futurealisztikus fejû csavarokat használnak amik csak a szervízbe vannak de kis utána járással mindent be lehet szerezni
haggyámá ha ennyit le kell bontani... az kivan zárva... ilyet még az über láma franciák sem tennének... inkább vágok 1 lukat a lámpán azt kicserélem... aztán veszek pár ezer forintér 1 lámpabúrát...
azért ez érdekes hogy nem fér hozzá olvastam korábban is de "leszartam" :D de most elkezdtem gondolkodni... ha te nem férsz hozzá akkor majd a szervízbe igen? elötte van 1 beton fal? hát ha azt a szervízbe lebontják akkor azt én is letudom bontani :)
meg a régi autókat a konyha asztalon megcsinálod mivel olyan 1xrû... a ami hiperszuperebnél turbós injektoros pdtdi tfsi jtsdtxyszsdaasdhs társai már olyan bonyolultak hogy szinte te mint amatõr autószerelõ lassan hozzá sem tudsz fingani... ismerõs passatja is olyan hogyha kiég az elsõ fényszóró vagy valami fontos alkatrész nem úgy megy ahogy kéne (pl világítás) akkor jelzi hogy a jobb elsõ lámpa nem mûxik kivillan 1 lámpa hogy nem jó, na most ez szép is jó meg okos meg aranyos de mindössze 100km-t engedi tovább menni a computer az autót :D... meg levan mûanyagozva az egész motor aztán elveszti az autó a garanciáját ha leszeded véletlen a mûanyag borítást... (ez nem minden autónál van így de 1 párnál tuti így van)
és azért mert anno az új skodagyárba készült felícia állítólag jobb volt mint a 3-as golf az nem jelenti azt hogy most is így lenne ....
gyártani
Hááát... Az rendben, hogy nem kell otthon bütykölni de egy izzó kicserélésért szervizbe vinni egy autót... Ott szarakodnak egy napot vele és kifizetek egy zsák pénzt.
A gyártókról meg csak annyit, hogy a franciák otthon sem tudnak megbízható, könnyen üzemben tartható autókat.
a vw csoport a legrosszabb példa amit felhozhattál. nem véletlenül a Skoda a legmegbízhatóbb a VW csoportból, mivel sokkal nagyobbak az elvárások egy leányvállalatnál, mint az anyacégnél. ez tudomásom szerint igaz a magyarországi Audi gyárra is, ha valami rosszul menne bezárnák a gyárat... Például az Audi magyarországi beszállítóinak még a gép tipusát is kikötik amin az adott alkatrészt vagy szerszámot készíteni lehet.
tény, hogy a cégek egy részénél egyre több hulladékot gyártanak a különbözõ országokba elhordozott beszállítók miatt.
azokat az elemeket csinálják mûanyagból amik afelverõdés miatt úgy elkezdenének rohadni ( bevett szokás a szétrohadt elemeket mûgyanta-üvegszál hálóval kipofozni valszeg inne az ötlet ) még ma is lehet kapni új 8 szelepes autókat de szerintem azt se bütyköljék ha nem muszáj (a kgst-s szarokat azért merték bütykölni mert 30 évig zgyan az a modell volt már mindenki tudta mit kell kicserélni helyrerakni amikor kihozták a merkúrból) a japánban gyártott japán kocsik jók, az európaiak mondjuk török, francia azok szarok esetleg az angliában összerakottak nem annyira de azok sem olyanok mint a japánban japán beszállítókkal dolgozó japánok , de ez igaz a spanyol folkszvagenra meg a magyar audi is képzelem milyen lehet , addig voltak igazok a különbözõ márkák legendás megbízhatóságai amíg ott gyártották hová való ez kb a 90-es évek második felétõl szertefoszlott ...
Én az új kocsikra gondoltam.Nem olyan mint a régi autok Pl:a Lada azt megcsinálhatad.De egy új kocsinak a motorháztetö allat csak müanyagot látsz.Szoval azt muszáj szervízbe vinni...
De mondhatnám még a francia autók szervizelésével kapcsolatos gondokat: egy izzót nem tudsz kicserélni benne mert nem férsz hozzá, szervizbe kell vinned.
Arra, hogy sétálj el pl egy 405-ös mellett és kopogtasd meg a sárvédõjét például.
Tesomnak volt ladája.De nem adta ell,adig ment vele amig nem halt meg.A végén eltört a gömbcsuklo:DAztán meg veték töle 15.000ft a lomisokXDJobban járt volna vele ha elata volna akkor amikor még müködö képes volt...De nálatok más a helyzet.
Szerintem,hogy milyen a jó azt a kor követelményei határozzák meg. És persze a kategóriája is.
A maga idejében a Ford T a legjobb autó volt. Ha alkatrészt kértél hozzá, postán küldték fából készült ládában. A láda fedele pedig pontosan akkora volt mint a padlólemez.
W123 Merci. Igásló. A 300D a világból kivitt téged, kényelmes és megbízható autó volt, még most is sok fut belõle némelyik 600 ezer kilóméterrel a motorjában. Jó autó.
Volt egy 1600 TD WV Transporterem. Megbízható kis szervízigényû jó kis busz volt.
Ma már más igények merülnek fel, nem várja el senki, hogy 20 évig fusson az a batár.
Manapság már nem nagyon vannak rossz autók, ahogyan Henry Ford mondta: A legjobb autó az új autó.
Persze egy fél miliméteres mûanyaggal borított pözsóba nem ülnék bele. Rosszabb, mint a Trabi mert a motorja viszont már modern. Mint halottban a pacemaker.
bocs akk szerintem a mostani japán autók nem a legjobbak :) mondjuk ez relatív csak leírtam a véleményem szerintem már nagyon futurisztikusak
nemtom nekem az új japán kocsik nem tetszenek a régiek sokkal jobbak voltak... nemtetszik a nissan 350z az új honda civc meg a kyline gtr új változata sem. EZEK valahogy sokkal szebbek