azért az is fontos ezekben a kategóriákban hogy mire használja az illetõ... már az gáz hogy SXV-RXVnek egy topik, hisz pl egy rxvvel nem mész fel egy aszfaltozott ringre se.
ki beszélt itt most KTMrõl? igaz hogy én azt vennék HA csak pályáznék. De az aprilia is biztos jó ha pályázni használod csak, de a fenntartása közúton elég vészes pl egy drz400hoz, vagy teszem azt egy 660 smchez képes. (sûrû olajcsere, kopó alkatrészek (ami van pár benne), stb.) de hogyha Te, vagy valamelyikõtök tulaj, akkor nem szóltam, én így tudom.
drz-t nem nevezném olcsónak ahoz képest hogy mekkora fostalicska:) az áráért vehetsz egy olyan gépet ami nem hullik szét alattad... drz-t úgy meg hajtottam szét akart esni a blokkja há mondom ezmeg mi? azt rám szolt a suzukis csávó inkább tegyem le! há mondom akkor meg minek mutogatjátok itt ezt a szart:D
szval SX-Fet? :) #29 ebben legalább egyet értünk :D röhögve szálltam le róla hogy ez micsoda, az enduro verziót szerettem, de az sm gyenge, csunya, nemtudom, nekem nem kell... mondjuk nekem alapból már sm nem kell :)
Tesztek. Akik azt mondják hogy ezek rosz motorok azok hülyék hozzá, nem kell ezt túlragozni, pontozni fölösleges, mert ez maximum azoknál lenne mérvadó, akiknek volt huzamosabb ideig(vagy kilométerig) ilyen is, olyan is.
egyátalán nem szarok, csak kiélezettek, és van kb 20 üzemórája, és utánna tuti hal benne vmi kb. 2000km után brutális árakért lehet már blokkot újítani.
Sziasztok van egy sxv550-em olyan problémám van vele,hogy csak akkor indul ha a blokkból leengedem az olajat és visszaöntöm a tartályba.Van hogy hetekig tökéletes de van ,hogy egy nap többször is megcsinálja.Ha beindul tökéletesen megy ,egyet félre nem durran.Ha találkoztatok már ilyen jellegü problémával légyszi segítsetek.Minden tanácsot szivesen fogadok,de ha tudtok valami jó szervizt vagy szerelöt irjátok meg az elérhetõségét és a címét.Elõre is köszönöm.
én sokat járok olasz aprilia-szervizekbe egy idõ után feltûnt hogy mindegyik sarkában áll egy-két ilyen gép blokk nélkül