Készítek pár TrackIR clip-et haveroknak, és ha már ennyire benne vagyok másnak is gyárthatok.
A clip tartalma: -3 erős infra LED, széles fényszórású, cserélhető foglalatban. (Elforduláskor is jól látja a kamera, aminek az infra szűrőjét sem kell kivenni, mert elég erősek a LED-ek hogy átvilágítsanak rajta!), -ki-be kapcsoló, -segítség a beüzemelésben.
Az elem nem tartozék! Igény esetén USB-set is gyártok.
4500 Ft-ért tudom adni postával együtt! Ha összejönne egy nagyobb megrendelés, illetve ha egy vevő több db-ot vásárol, akkor egyezkedhetünk akciós árról. :)
Clip és Sapka működéséről videó.
Régebben csináltam pár db sapkás verziót is, abból még megmaradt 1 db piros sapka, melynek ára szintén 4500 FT postával.
Kipróbált kamerák amivel jól működik (tehát amit ajánlok): PS3 Eye cam Microsoft VX-1000
Ezek vannak meg eddig (Steamben vásároltam őket): Rise of Flight: Channel Battles Edition Battle of St. Mihiel Birth of Warbirds Bloody April
Elég sok gép járt ezekkel, szeretem kipróbálni őket, bár némelyiknek még az indítása is eléggé problémás. :) Látom, most Summer Sale van Steamen, szóval lehet még beújítok valami új dlc-t.
Köszi! :) Nos, eddig csak egy joyom volt, az említett Genius Metalstrike 3D, ezer éves cucc, de eddig ezzel repkedtem, így a pontosságot illetően csak ahhoz tudok viszonyítani: a Metalstrikekal minden gép balra húzott, hiába lőttem be középre, egy idő után megindult balra, bármerre repültem. Eleinte arra fogtam, hogy a szél, de kicsit fura volt, hogy mindig jobbról kapom a szelet, bármerre is fordultam. :D Aztán betudtam annak, hogy biztos így viselkedtek a gépek. :) Nos, a T16000m nem produkálja a balrahúzós mókát, pedig kipróbáltam realistic repülésben is, mindenféle rásegítést kikapcsolva. Aztán a Metalstrike durván akadt és nagyon darabosan mozgott, hiába kentem, tisztítottam meg, akadt. Ez meg azért volt rossz, mert a finom manőverek helyett csak durván tudtam rángatni a gépet. Hamar meg lehetett szokni viszont a T16000-t, mivel a kis gázkar ugyanott van, ahol a Metalstrikeon. Gombok konfigolásának majd utánanézek, meg majd később, ha szükségét érzem, beszerzek egy külön gázkart is. (Majd ha nekiugrok végre a DCS-nek... :D ) A bot útja picit hosszabb, mint a Metalstrike-é volt, de hamar meg lehet szokni. Holtjátékot első próbálkozásra nem tapasztaltam. Igazad van, lehet hagynom kéne azt a missiont, van sok másik helyette... :D Legutóbbi leárazás során beszereztem pár dlc-t, így már élvezhetőbb, hogy van választék gépekből... :)
Grat a joyhoz! :) Pontosnak tartod? A bot útja mennyire nagy, vagy kicsi? :) Az a küldetés engem annyira igénybe vett idegileg, hogy hagytam a francba.. :D
Nos, megvettem a T16000m joyt, tényleg ég és föld a különbség az előzőhöz képest, most látom csak, hogy a Metalstrike 3D-nek valami komoly hibája volt. Viszont elakadtam az utolsó gyakorló küldetésnél (Campaigns - Training campaign - Training Mission #6). Spad13-mal kell először egy Albatrost, majd két Fokkert leszedni. Egyszer már sikerült az elsőt, de utána a két Fokker azonnal kivégzett. :) Nem igazán mennek még manőverek, a gépeket sem ismerem annyira, szóval megköszönném, ha adnátok ehhez valamiféle tanácsot. Csak a Spaddal lehet repülni, szóval ezzel kell megoldanom. Hiába emelkedek jobban, ha fentről ráfordulok a másikra, fordul egyet és megint mögöttem van. Baromira idegesítő... :D Jöhetnek oktatóvideók, akár angolul is, vagy bármiféle leírás, ami hasznomra válhat. Közben persze a magyar RoF oldalt bújom folyamatosan... :)
Nos, nem gáz, ha holnap a DCS-t toljátok, a RoF megvár minket. :) (Én még nem szántam rá magam DCS-re, bár megvan pár modul belőle, csak baromi bonyolult így első ránézésre, szóval annak majd csak később állnék neki... :D ) Jövő héten igyekszem beszerezni a T16000-t is, remélem ég és föld lesz a különbség a mostanihoz képest... :D Annyi kérésem lenne, hogy ha szerveztek közös repülést, írjatok ide a fórumba, és ha időm engedi, csatlakozom hozzátok és ezt jelezni is fogom.
Én benne vagyok mindenben, csak beleszólni nem tudok. :))))
Szerintem az estefelé jó! :) Többiek, egy kis 7végi repülés? :) Persze küldök majd elérést, ha meglesz az időpont! :) Utoljára szerkesztette: Papa01, 2015.06.05. 20:19:37
Köszi Papa! Most hétvégén max estefelé leszek, nappal dolgozom. (Kb 18 óra után érek haza.) Dobok fel egy Teamspeaket is a gépre. Küldesz majd egy szerver címet? (GYIK azt írja, nem publikus.) Aztán ha jövök, írok előtte egy privát üzit, ha így megfelel.
Visszatértem szabadságról, pont időben, hogy kifogjam a legutóbbi leárazást, vettem is 3 DLC-t steamen. :) A Metalstrike 3D joyom lassan kezd meghalni, ezért nézegetem az utódját, de amíg nem mennek le az X52 árak, addig a T.16000 az esélyes. Apropó, használ valamelyikőtök ilyet? Nemsokára összedobom a Freetrackemet is, úgy érzem hasznos lesz... :)
Ha van kedvetek néha-néha reppenni egyet és esetleg magyaráznátok pár dolgot, azt nagyon megköszönném. :) A gyakorlóküldetéseken lassan túl vagyok, de van még mit tanulnom. A RoF magyar oldalát is olvasgattam, ahogy ajánlottátok, de még sok dolog nem tiszta.
Szoktatok esetleg közös repüléseket szervezni? Ahogy láttam, külföldi szervereken még azért van élet néha-néha.
1. Oculus szerződne az Nvidia-val. 2. Nvidia driver integrálást kap az oculus, akár a saját nvidia 3d eszközök (az egész 2x render + torzítás nem nagy extra) 3. megoldódik az sli etc. támogatás ezzel és a programok 99%-nál jó lesz, nem kell várni a fejlesztőkre..
Legalábbis szerintem így kéne kinézni a dolognak és így a sok Ati vérpistike is sírhat.
Az OR tudtommal leállította a DX9 támogatást, mert maga az API nem alkalmas arra, hogy az a végeredmény jöjjön ki, amit szeretnének. Ennek ellenére a DCS is támogatja, mondjuk oda jön az új engine, viszont ott az ETS2 is, ami szintén DX9-s, és ott is van már most is OR támogatás. Szóval szerintem a támogatja, nem támogatja kizárólag a fejlesztőn múlik...
Mondjuk egyelőre nem aggódom, mert úgyis kénytelenek lesznek ezt megoldani, különben a következő játékukat a kutya nem fogja megvenni... :)
Ezt a Steam-en leltem... - No proper oculus rift support despite the promise: "We’re now sure that Battle of Stalingrad will be released with complete compatibility with Oculus RIft VR". I bought this game because of that promise. Now I find out on their russian forum (via google translate) that for the moment they are abandoning dk2 development (not a single announcment of this in English) and are blaming Oculus for the problems they are having, claiming "Oculus forgot about them" What does that even mean? How did DCS, WarThunder, DCOC, Outerra, Elite Dangerous, Lunar Flight, etc figure it out?
Hogy igaz-e?? :)
Na bazzeg, ezt előbb tudom nem veszem meg még akciósan sem! Pedig ez a jövő... ha erre szarnak, akkor húzhatják is le a rolót... Utoljára szerkesztette: Solt, 2015.05.17. 20:26:04
Maga az eszköz gyakorlatilag csak egy (lehet, hogy a véglegesben kettő) megjelenítő. A magas hardver igény abból adódik, hogy a jelenlegi infók alapján 75Hz 1440p lesz a felbontás, vagyis kb kétszer annyi pixelt kell kiszámolni mint 1080p-n, és mindezt folyamatosan fix 75 FPS-l ahhoz, hogy a játékélmény jó legyen! :) Na most ez mondjuk a RoF-ból könnyebben kihozható, mint a DCS-ből, bár egyikből sem lesz egyszerű! :) Már, ha a RoF egyáltalán támogatni fogja... :)
Nem hiszem..., két napos a vidi... De tényleg király. Ha felrakja a második részt majd belinkelem azt is. (te a D-Vös vidit rakhattad be, ez D-IIes) Utoljára szerkesztette: 2Pete, 2015.05.15. 20:07:07