Hm....csak nem a RoF-ban is létezik nem igazolt légigyőzelem? Lelőttem az ellenséget, láttam, hogy leszakadnak a szárnyai, de mégsem írta be nekem a győzelmet. :-( grrrrrr.
Némi ismerkedés és gyakorlás után komolyabb fokozatra kapcsoltam, és a full realhoz képest csak a külső nézet van bekacsolva. Így azért sokkal élvezetesebb a tereptárgyak alapján való navigálás, vagy tüzérségi megfigyelés. :-)
Örülök, ha jól érzed magad. :) Sok sikert a vizsgákra!
filmesztétika, szociológia, filmtörténet, esztétika, filozófia, társadalom ismeret, ilyenek. Addig jó szokott lenni, míg be nem megyek egy olyan órára ahol ráébredek, hogy milyen suttyó szakbarbár vagyok. :) Több tényleges alkotást vártam, bár amit idáig hallottam, következő évben már lesz, először alapozni kell ugye az elméleti tudást.
Köszi, jól, eddig nincs probléma, kezd motoszkálni az agyamban, hogy el kell kezdenem komolyabban tanulni, mert vizsgáknál problémák lesznek, csak még rávenni nem sikerült magam.
Egyébként ahogy nézem az összehasonlító táblázatokat a N11 a DII-vel szemben is többé-kevésbé megállja a helyét. A végsebsség azonos,ma roll és turn rating is pariban van, a Bebe kicsit jobban emelkedik. Amiben a DII egyértelműen jobb az a fegyverzet, valamint, hogy gyorsabban tud zuhanni.
Beruháztam a Channel Map-re, és azt kell mondjam, hogy nagyon tetszik. :-) Az 1. Belga Elfogó Század kötelékében repkedek Nieuport 11-gyel. Az 1916. szeptemberében még meglevő technikai előnyömet kihasználva eddig 6 Fokker Eindecker-t lőttem le. Ha októbertől jönnek az Albatrosok, akkor nyilván ez nem lesz olyan egyszerű. Nagyon tetszik, hogy itt már van olyan lehetőség, hogy "schedule lone patrol". :-)
Ez a DH4-es bombázó is fain kis masina. A legtöbb német vadászt le lehet hagyni vele, ha nem lepnek meg. Gyorsabban zuhan, és víszszintes repülésben is gyorsabb. A bombák ledobása után még ballonokra is könnyű vadászni vele, főleg ha két Vickers-t rakok előre. :-)
Jópofa dolog ez a reptér bombázás. :-) Egy F.E. 2b kötelékkel támadtunk egy német repteret, és a felszállásra készülődő Halberstadt-ok közé dobtam egy 230 fontos bombát. Négy repülő rögtön kigyulladt, és be is írta nekem, mint győzelmet. :-) Utána leromboltunk még három hangárt, de a légvédelem kilőtte az üzemanyag tartályt, és kénytelen voltam kényszerleszállni, ami végül is sikerült, és a gépet sem törtem össze. Jött is a Military Cross. :-P
A primer pumpa használatával tudsz üzemanyagot befecskendezni a hengerekhez, valamint hagyd, hogy a gépész párszor átfordítsa a tollat mielőtt ráadod a gyújtást, hogy a leült olajat eloszlassa a munkahenger falán, valamint megfelelő mennyiségű és arányú keverék juthasson az égéstérbe.
De egyenes vonalú repülésnél hogy lehet magas a fordulat, ha egyébként a full gázt bírja? Nálam egyenes repülésnél full gázzal 1400 körül van a fordulat. Egyébként zuhnásnál tud túlpörögni.
Mondjuk az lehet, hogy a légiharcban túlpörgött, és hazafelé úton purcant ki. Vagy tényleg lövedéket kapott egy Strutter elleni harcban, amit végül sikerült lelőni. Amúgy max. mennyi lehet a fordulatszám?
Full gázzal egyenesen, és emelkedve bármeddig mehetsz, amíg van üzemanyag. Arra kell nagyon vigyázni, hogy a túlpörgetést nem bírja nagyon a motor. Vagy kaptál egy motortalálatot, ami idővel tönkretette a motort.
Az Albatros DII lt-nél nem látom a field modokat, noha megvettem. Már írtam a 777-nek, remélem hamar orvosolják a problémát. Így ugyebár se magasságmérő, se hőmérő. A bevetésről hazafelé jövet kifújt a motor, ömlött az olaj, de nem tudom, hogy mi lehetett vele. A DII-nél nincs kézzel működtethető hűtőzsalu se, így max. a fordulatszámmal lehet a hőfokot valamelyest szabályozni. Lehet, hogy nem szabad túl sokáig full gázzal menni?
Mitől van az, hogy lelövöm a ballont, látom, kigyullad, és mégsem írja be a lelövést a küldetés végén?
Attól függ ott is milyen, az ilyen kocsmai verekedés hangulatú szerverektől és elsősorban a rajta repülő pilótáktól kikben a lovagiasság legapróbb szikrája sincs meg /aka stat-nazi/ feláll a szőr a hátamon.
Feltöltés meg játékosszám függő, de alapvetően ha nem egy egész ezred számára akarsz host-olni akkor szokott működni. Teszem azt 512kbit/s feltöltés és fölötte.
Jön valaki hétvégén? Papa, Zsolti, többiek? TS közelébe se megyek így... Utoljára szerkesztette: Relax99, 2014.10.02. 09:35:39
Hétvégén repülhetnénk egyet közösen, mondjuk, nem lovagias küzdelemre hanem egy portyázásra gondoltam, vagy egy realisztikus szerveren, vagy pedig ai elleni küldetést talán tudnék hozni 3 embert+ 1 lövészt is lehet. Mit szólnátok hozzá? 8-10 ember már elég szép látvány lenne Utoljára szerkesztette: Relax99, 2014.10.01. 00:42:39
Az RFC 11. századának őrmestereként repülgetek FE2b-vel. Élvezetes kis masina, amíg nincsenek elllenséges vadászok a környéken. Jókat lehet vele bombázni, és ballonokra vadászni. Már három bevetésen vagyok túl, és két ballont lőttem le eddig, és bombáztunk egy fegyverraktárat is. A második bevetésen kilyukasztották a benzintartályt, és pillanatok alatt elfolyt az üzemanyag. Éppen még átjutottam a fronton, de a saját oldalon kényszerleszállás közben lezuhantam. Valami csoda folytán élteben maradtam, és néhány nap kórházi ápolás után visszatérhettem az egységemhez. :-) Ha bombázunk, akkor egy géppuskát szoktam a gépre szereltetni, de ha ballonokra megyünk, akkor a dupla Lewis-zal repülök. :-)
Ha igaz, akkor '17 júniusa körül Bristol F2 gépeket kap a század, de addig élvezem a Farmanokat. :-) leszállni lényegesen könnyebb vele, mint a Nieuport 17-tel. Utoljára szerkesztette: asolyom, 2014.09.30. 20:59:25
Hát egyet még mindig reppennék, ha valaki ráérne. :)
Az ellen gép tulajdonságait is be tudod állítani. A fegyverzet felfüggesztést is beleértve. :)))
Sziasztok! Immár én is egy Rise of Flight boldog tulajdonosa vagyok :D Egy olyan kérdésem lenne, hogy nálam van a hiba vagy alapból úgy van a játékban, hogy néhány antant gépnél alapértelmezetten bomba van fel függesztve?