A SeVa-t általában csak kényszerbõl választom, ha elfogy a Camel. A BnZ-t sem kedvelem különösebben, olyan sok idõ telik el egy-egy légi gyõzelem között :) Inkább bele a forgatagba, és adj nekik... Ha ittam egy kis célzóvizet, és elkapom a ritmust, sorban egymás után többet is le szoktam kalapálni. Ha ezek után még el is tudok menekülni, az már csak hab a tortán.
Viszont szívesen tanulnék egy tapasztalt IL-2-es BnZ pilótától. Jó lenne belõni a harcmodort az I.Vh gépeinek sebességéhez.
Ma reggel az autóban várakozás közben a McCudden könyvet olvasva úgy döntöttem, hogy ha idõben megjön a trekkir ötös, akkor beszállok a videokészítõ versenybe.
A kezdeti ötleteim:
- elõször egy történelmi bevetés megfilmesítésére gondoltam, de mivel óriási munka lenne, az idõ rövidsége miatt aligha kivitelezhetõ
- éppen ezért egy-egy részlet érdekes lehet, a McCudden könyv alapján, idõrendi sorrendben simán össze lehet hozni három percet.
- dogszerveren csak felvenni az eseményeket, és ügyesen összevágni
- némi földi támadás, vonatra rácsapni, stb.
Régebben készítettem néhány Il-2 videót, van némi tapasztalatom. A zene adott, utólagos effektek nem kellenek, vagyis csak az anyagot kell ügyesen a zenéhez igazítani. Mit szóltok hozzá?
Csodálkoztam is amint olvastam a nevem a buborékolókkal kapcsolatban:)
Gyorsan lepergettem az elmúlt évek eseményeit,de nem találtam hasonló emlékképet a tudatalattimban.
Hegeszteni max vasat tudok de az is sokszor zárványos.
Gyerekek, szerintem a stat be van fagyva.. sehova sem mozdulok, hónapok óta... :)
Mint már többször is mondtam, kellene csinálnunk egy századot vagy valami hasonlót és például Te, VO101 tvr ( nem lehetne valahogy máshogy szólítani Téged ?Ez így olyan izé ) igazán lehetnél oktató.Meg még van itt akitõl lehetne tanulni, szóval lennétek Ti a tanárok ;)
Jóindulatú tanácsként mondom. A SeVa annyira tipikus BnZ gép, hogy a Hartmann féle légiharc szabályokat kell vele követni.
Szépen csapkodtál az alattad alacsony sebességgel kavargó 5-6 gépes forgatagra. Felhúzás után elfelejtettél 'kávészünetet' tartani. Nem ellenõrizted a légteret, hogy te vagy-e a legmagasabban a légtérben, hanem folyamatosan a népet nézted alattad. Ezért tudtam Pfalz-al tökéletes lõhelyzetbe siklani mögéd észrevétlenül, enyhe magassági fölénybõl.
Ezt a hibát kihasználva lehetett tegnap SeVa-ra vadászni. Magasan a harc fölé beérkezve ki lehetett szúrni a dupla V szárnyáról és a függõleges manõvereirõl a gépet. Kicsivel a felhúzásaik magassága fölé süllyedve megfogható. A kiemelkedett, sebességét vesztett gépre ilyenkor lehet a Pfalz-al magassági és sebességfölénbõl támadni. A Pfalz a meredek zuhanásban is tudja ráadásul követni.
Az emelkedõspirállal tényleg bárhonnan ki lehetett emelkedni régebben. A Fokker VIIF viszont utána tud emelkedni, minél nagyobb a magasság, annál inkább. Ezzel a típussal nagyon kell vigyázni, mert megeszi a SeVa-t. Itt inkább alacsonyan maradva, 1500m alatt, idejében megkezdett, lapos, nagy sebességû eltávolodással lehet menekülni.
Ehhh, bocsánat de keverem a szezont :D Nem Herr Laca hanem Don Zorro készít hozzá motyót!
Csilli-villi de az SH3 közelébe sem ér!
Az irányítás alapból tiszta árkád és ráadásul hiányos is.Herr Laca hegeszt hozzá cuccot, azzal már egész használható de az idõbeni korlát miatt szerintem nem jó a gém.
A kulcs az emelkedõ spirál 70 mérfölddel. A többi gép nem tudja egyszerre tartani a SeVa emelkedési sebességét ÉS fordulóját. Ha megpróbálja, elkopik a sebessége, azonnal rázuhanni! Én a SeVa célzókörének felsõ tüskéjével célozok, így nagyobb szögben is látok be az orr alá. Ha az ember türelmes, akkor a SeVa-val többnyire biztonságban van. Hacsak el nem bambul, és VO101 tvr le nem lövi Albával célkeresés közben a J99 szeróján :)
Papa most néztem meg az újraszinkronizált F1 közvetítést, hát besz*r*k ezeken a szövegeken.:-))))))
Nekem az SH3 volt a févörit a földközi tengeres kiegészítõvel. Szép volt az eredeti SH4 változat, de az amcsi tengókkal valahogy nem volt meg az a fíling, aztán kijött az U-boat missions expanzió, de sajnos ez sem tudott neki olyan lendületet adni, ami az SH3-ban valahogy a játék természetes része volt. Nemtom, én konzervatívabb vagyok, ha második vh.-s tengó akkor legyen német, lehetõleg az atlanti vizeken. A Csendes-óceán nem jött be sajnos, hiába volt szebb sokkal a grafika.
Megvan neked a Silent Hunter 5? Milyen? En is gondolkodtam rajta.. meg 486oson sokat toltam a masodikkal ha jol emlekszem
Ez kétségtelen Papa, mint ahogy az is, hogy a trehányságon kívül semmi sem indokolja, hogy a RoF szarul fusson egy olyan konfigon amin minden más ( DCS, FC2,WoP,SH5 ) zökkenésmentesen fut.Például elég erõsen kétlem, hogy a RoF-ban többet kellene számolni illetve megjeleníteni mint a Silent Hunter 5-ben.
A BnZ nem szimulátorozásra lett kitalálva, hanem a való élet követelte meg az alkalmazását. Ott pedig nemigen vitézkedtek ezzel a szimulátoros utánahúzom 0-ra leleasssulva óriás állásszöggel éppen átesés elõtt és sprézek utána stílussal. Mert ugye érkezik a kísérõ és az büntet. De ernyõ nélkül a dugóhúzógyanús helyzeteket sem hiszem, hogy nagyon erõltették volna
Rendre nem tudom belépni szerverekre. "#14: Unable to connect to game server" hibaüzenettel kidob. Néha beenged. Másnál is elõfordult már ez? Mi lehet a gubanc?
Nem feltétlen... ez a Seva egész jól tud emelkedni... :)
egy dr1-el ennyi idõ alatt már háromszor is leszedték volna :)
ennek a boom and zoomnak nincs sok értelme szerintem ha nem sikerül elsõre, mert gyakrabban elõfordul hogy a célpont utánnad fordul és megsebez mire te elég magasságot tudnál nyerni
szerintem a végén már õ is látta, hogy ez igy nem lesz jó ... lehet próbálta nyomni neki a kakaót h túlrepüljön csak nem mûködõtt... ennyire élesen még játékban sem szoktam a föld fele jönni :)
Szeretnék, bár ha minden igaz vendégem lesz este. Ha nem jön össze, jövök veletek!
Bocs, urak, nem tudtam jönni tegnap ... sajna lehet ma sem tudok ... mindig van valami esti program ...
Ha mégis összejönne, akkor pedig agyaggalamb leszek, elég rég nem reppentem :(
Sajnos a CoCos ilyen.. :( Nem jössz ma repülni velünk? Nyitott szerverrel szoktunk mostanában és nincsenek vulcsingoló faszok... :)
Gondoltam repülük egy kicsit így szombat reggel. Amelyik szerveren volt ember (CoCoS, Newbie), mindenhol divat a vulching. Beülök antant-nak, mert ott vannak kevesebben, van N28, SaVa és Spad. Erre még felszállni sem engednek... Mit élveznek ezen... Nyomorékok.
Ja, és még valami... Igen jó volt a ma esti repülés, köszi mindenkinek! :)
Milyen durva.. ebben már használják az A-10C típust, amit elvileg a BS megjelenése után 9 hónappal ígértek... Gondolom, ez egy valós haditechnikai projekt, és ezért nincs kapacitásuk fejleszteni a PC-és szimukat.. Persze lehet ez butaság.. :)
Én csináltam volna valami hasonló stílusút mint ez ( http://www.youtube.com/watch#!v=aOwQHpi5-FY ) , még ilyen zongora izét is szerváltam ami a régi, némafilmek alatt ment, gyakoroltam kicsit a vegas pro-t csak aztán elment a kedvem az egésztõl.
Azon gondolkodtam, hogy esetleg mint magyar community nekünk nincs kedvünk nevezni erre a Video contestre? Én szivesen segitenek...
Új taggal bõvült a fészbúkos izé ;)
Remélem azért néha felnéztek oda is.
A film szerint az volt a hiba, amit elkövetett, hogy lelõtt egy gépet és utánament, megnézni hogy hová zuhant ... És mikor leereszkedett, a földi géppuskatûz eltalálta a gépét, ami kigyulladt, majd lezuhant ...
Én arra tippelek (Az elejét nem láttam ... de én is ezt tartanám logikusnak) hogy az volt a gáz, hogy tovább követte a harcképtelen gépet és túl mélyre ereszkedett, nem figyelt oda, és agyaggalambként repült a földi tüzérek elé ...
Hát én ezt az egész szálkezelést mint olyat nem értem. Ha esetleg egyszer valakinek lesz szabadideje és kedve, leírhatná, hogy mi ez a dolog.
Mannocknál mi volt ez a "nevetséges hiba, amelyet soha nem tudott elfogadni, ha más követett el"? Õt nem a földrõl lõtték le? Lehet, hogy rosszul emlékszem.
Ez nagyon jó ötlet.. csak jó disztribúció meg egy kis promóció kéne neki.. látni kéne az embereknek, hogy ez nem játék! :)
Örülök, hogy tényleg használják is a kérdõivben összeszedett gondolatokat
Már számtalanszor elmondtam Dummy.Ha ez így lenne, akkor már az elejétõl fogva szar lenne nem pedig egy peccs óta, nem lenne szar vista alatt és fõleg nem basztam volna el rá egy valag pénzt.
Urak, valaki nem tudná felvenni ezt a jó kis filmet? :)
A leírás volt szar, megnéztem a film második felét (Holnap reggel 5-kor ismétlik, 6-kor kéne kelnem, lehet felkelek korábban ...) és pont elkaptam, a filmben elmondják, hogy leszállt egy reptéren információért, hol van a reptér ahová tart, majd felszállás után a földi személyzet már hallotta, hogy kihagy a motor, majd leáll ... utána zuhant le ...
Szerintem nem volt rossz ... (A második fele :) )
@Laca: Ja, ROF fórumon írták, hogy sajna nem tudnak vele mit kezdeni ... a Win7 nem engedi a processeknek hogy affinitást változtassanak, ezért 100%-ban leterhelik a magokat ... viszont 4 mag esetén ez nem gond, mert van elég szál hogy fussanak ... Ilyesmit olvastam ... de nem értek ehhez, szóval lehet hogy csak kamu ...
@RedRiot: Igen, én is annak örülnék a legjobban, ha amellett, hogy kimennék, végre találkozhatnék minél több itteni ismerõssel is végre személyesen :) Jó lenne, ha sikerülne összeszervezni :)
Jelzem a ROF TÖKÉLETESEN!!!! fut. A komponensek a processzort kivéve ugyan azok,csak ugye a kétmagos 3GHZ es helyett egy 4magos 3GHZ es van a gépbe. És semmi akadás ,semmi lagg,semmi probléma full beállításon 20 repülõ a légtérben. Azért van egy rossz szájízem , az öröm mellett ,és bizony Leon kartárssal értek egyet .
Srácok használ itt valaki 5770? És ha igen milyen procival? Ja és , hogyan megy? Mindezt azért mert nemrég vettem, de a procim gyenge hozzá, így nem adja le a 100% teljesítményt.
Engem is érdekelne a repülõnap. Jó kis fórumtalálkozó is lenne egyúttal. :)
Mondjuk javasolhattad volna nekik azt inkább, hogy csinálják meg normálisan ezt a szutykot.Nagyon-nagyon remélem, hogy a neoqb összes emberének hamarosan köröm fog nõni a pöcsére.