Nem tudom mitõl függ ez a hiba. Keveset játszok már vele, ha fellépek akkor 1 mission vagy egy kampány küldi, esetleg multi de akkor is csak 1 felszállás szokott lenni.
Ez a bug az új patchel jött be. Én is beleestem külföldi szerveren. Az történik hogy a benzined leesik 1-re hiába állítottad be akármennyire. A megoldás, hogy kétszer kell ellenõrizni. egyszer ready elõtt és egyszer ready után amikor már számol vissza. Szóval a csúszkákat mindig figyelni kell.
Háát gyerekek... Márkóval hatalmasat szívtunk.. készülne egy kis meglepetés, amihez ketten repültünk... és az történt, hogy indulás után vagy az én motorom vagy az övé vagy mind kettõnkké leállt... És nem tudjuk miért... Ha földrõl indultunk akkor meg egyszerûen nem indult a motor... Bármilyen küldivel ez volt a szitu
Urak! Íme egy újabb bug multiban a gépelhagyásos helyett: kezdeti véletlenszerû de gyakori automatikus motorleállás az újraindítás legcsekélyebb reménye nélkül... mintha elfogyna az üzemanyag... találkozott már valaki véle?
Ja ja, tervezem a pénteki repülést. Már csak a társaság miatt is. :)
OFF:
nekem sokat segített a klíma: bepogromoztam hogy délután négykor kapcsoljon be, és mire hazaértem már fasza idõ volt. A nappaliban úgy rakattam fel, hogy befúj a kisszoba ajtón is. Tényleg sokat javít az ember közérzetén, hogy nem kell két hónapig folyamatosan izzadnia. Nekem nincs még lapostévém, házimozim -> és nem bántam meg hogy elõbb klímát vettem, jobban megérte az árát. Az a baj hogy a szar 40 éves tyúkbél alukábelek el kezdtek pörkölõdni a túlterhelés miatt, ezért fel kell újítani. :/ És addig nem lesz hûvös.
ON
Az anyám kenyerit bakker.
Vagy bátrak vagy bolondok voltak az emberek régen.
A kis fa***m aki beleült volna egy ilyenbe nemhogy még repülni is vele ...
Nem,egyben van a talapzattal a gázkar,de jól kézreáll az egész.Annyi az össz probléma vele hogy 3 év után a hat switch gomb a 135 fokos tartományt kicsit nehezen veszi be néha.Nem tudom milyen érzékelõ lehet ott vagy hogy lehet-e cserélni.
Mikor tudja valaki - mikor tudjuk esetleg lepróbálni? Ma este olyan 8 körül valaki? Ha kell, akkor megpróbálok hostolni ... bár vendégünk van ... szal majd kiderül :)
@bajsz: 15k-ból már lehet tudsz egy használt X-52-est venni, az mindnél jobb :)
Köszi mindenkinek aki válaszolt:D
15ezer-ig van a keretem a vezérlõre szal majd jól választok:D
még1szer thx
nem spamként, de hátha valakit érdekel:)
Budapest Overload 2010
A magyar repülés számára a 2010-es év nagy jelentõséggel bír. Idén ünnepeljük a magyar motoros repülés 100. és a ferihegyi repülõtér 60. születésnapját. Ezen alkalomból a Magyar Virtuális Légiforgalmi Irányítóközpont (VACCHUN) és a Ferihegyi Repülõgép Emlékpark 2010. május 8-ra szervez egy nemzetközi rendezvényt a virtuális pilóták és a virtuális repülés és légiirányítás iránt érdeklõdõk számára.
A légiforgalmi irányítás az emlékparkban a TU-154, IL-18 és más repülõgépekben lesz kialakítva. A rendezvény ideje alatt a VACCHUN ( www.vacchun.hu ) a Ferihegyi Repülõgép Emlékpark ( www.repulogepemlekpark.hu ) és a MALÉV Hungarian Airlines Virtual ( www.virtualairlines.hu ), csapata szeretettel vár minden érdeklõdõt. A látogatók a Hungarocontrol támogatásával betekintést nyerhetnek a légiforgalmi irányítás titkaiba, valamint információt kaphatnak szervezetünkrõl is.
A rendezvény alábbi honlapján a vatsim pilóták számára foglalhatóak a járatok, valamint a fent említett linkeken sok egyéb információ is található. www.vacchun.hu/overload2010
Elsõ körben csak a Dogfight lesz, mert csak az van kész :)
De ha kell azt a missiont már este ki tudjátok próbálni :)
De mondok olyat ... olvasgatom a hivatalos fórumot, és találtam egy topikot, ahol még kisebb mapokat kérnek, vagy közelebbi mission-öket ...
Beraktam a térképét a Lake-es cuccnak, és már kérdezik hogy mi lesz a neve a szervernek ...
Szóval ha nektek nem gond, akkor ha ma este lepróbáljuk (Lehet én is ráérek egy kicsit ...) a missiont és nem lesz vele gond, akkor közkincssé teszem a hivatalos fórumon is :)
Beigazolódott az az érzésem, hogy nem csak nekünk van kevés idõnk repülni, és nem csak mi szeretnénk gyors missziókat ...
Ha egyszer lesz nyílt dedikált szerverünk, ilyen kicsi és gyors dogfight mission-ökkel, akkor lehet hogy nem lesz nehéz embereket szerezni rá :)
Belehet állítani, hogy váltogassák egymást a mapok.
De kedves Papa, megbeszéltük, hogy a héten csak szerda-csütörtök-péntek érek rá. Vagy rosszul emlékszem? Ha mást mondtam, akkor bocsánatot kérek, mea culpa maxima, de csak az említett 3 nap a jó. Mit szólnál mondjuk a ma estéhez? :)
Szerintem is csak baráti ikonok legyenek! :)
Urak, most akkor CTF vagy Dogfight lesz?? :) (Én inkább a dogfight mellé teszem le a voksom, de mindegy a közös repülés a lényeg! :) )
Hát igen, mondjuk eléggé vegyesfelvágott van mindkét oldalon. Én még nem csekkoltam, hogy melyik mód melyik, online is kb. 20 percet voltam mióta kijött a tapasz, pedig nagyon kíváncsi vagyok rájuk. Sok jót hallottam felõlük.
Nos, a gépeket én is meg tudom különböztetni, de ha 4 Fokker DVIIF csap össze 4 Fokker DVIIF-el, az úgy már neccesebb :)
Mivel mindkét oldalon minden gép választható, így kellhet a Friendly icons.
Ráadásul mivel csak Friendly Icons van, így a dogfight sem ikonkergetésrõl szól, csak azt lehet megállapítani, melyik gép csapattárs és melyik nem :)
Viszont ezek az új multi módok kegyetlen jók :)
Igaz, hogy alapból meg az általunk módosítottak is árkádok, de ez van, sajna nincs idõnk egész nap a gép elõtt ülni ...
Hivatalos fórumon is sírnak, hogy a CTF az árkád ...
Na persze ... De ha fogunk egy nagy mapot, telerakjuk elfoglalható repterekkel, ahol mindenhol valamilyen feladat után lehet csak repteret foglalni, és mondjuk csak úgy, hogy egy géppár leszáll a reptérre, úgy elég jó kis hadjáratot össze lehet hozni, még akár történelmileg hiteleset is!
Én már lõtávolból meg tudom különböztetni a gépeket, szóval nekem nem kellenek az ikonok... de természetesen nem zavar ha vannak
Marha jó hogy lehet módositgatni a küldetéseket és biztos vagyok Dummy munkájának sikerében :)
A Repair-rel kapcsolatban, szerintem nincs rá szükség.. leszállsz ha le tudsz, aztán nyomsz egy finish flight, és újra indulsz.. egyszerûbb és nagyszerûbb - egyébként se hiszem, hogy valóban létezett ilyen lehetõség, mint a formulában a box utcában :)
Hát én eleve ikon párti vagyok, mégha sokak szerint a valósághûség rovására is megy. Mivel nincs Track IR-em és a Freetrack sem hozta meg a várt eredményeket (a webkamerám drivere és a program folyton összeakad) én a billentyûkkel nézelõdöm (W,A,S,D,X mint az FPS-eknél), ahol kifejezetten jól jön. Igazándiból nagyon megszoktam már.
Okok, Itt már nem gond mennyi gép van bepakolva :)
Akkor még berakom a két Alba-t és mehet :)
Szerver: pár dolgot ajánlanék majd, aztán találjuk ki:
- Friendly Icons - Ez jól jön mindig :)
- Warmed up engines: Ha valaki szeretne a földrõl indulni, ne kelljen neki percekig motort melegíteni :)
És a végsõ kérdés: Repair legyen? Hátha valaki rommá lõve még eljut a saját repteréig? Van valami Repair opció az eredeti mission-ökben, nem igazán tudom mit repair-ol, de gondolom a hazarepülõ gépeket ...
Ha gondoljátok, azt még berakhatom...
Csatlakoznék az elõttem szólóhoz, magam is Saitek Cyborg EVO párti vagyok, relatív olcsó, és van belõle force-feedback-es kivitel is. Én egy ilyen változatot nyúzok már három éve, gond nélkül.
Dummy, király a mission, de az az Alba szerintem csak kellene. Ha jól emlékszem többen is voltak akik azzal tolták, illetve olyanok akik nem vettek plusz gépeket. Szerintem sokan örülnének neki.
Jó reggelt Urak!
@Bajsz: Saitek EVO, Saitek Aviator, TM T.16000M, Black Widow ... Amiket már itt is említettek, ezekkel tuti nem lõsz mellé!
@Urak: Tegnap este csak befejeztem a TDM mission-t, már csak finomhangolgatni kell ...
A repülhetõ gépek listája:
Camel, Dolphin, SeVa, Spad
Fokker DVIIF, DVIII, DRI, Pflaz DIIIa
Betegyem még a 2 Alba-t? Vagy egyéb kérés?
A Tó szélén lévõ négy repteret hagytam benn csak, minden mást kigyomláltam, de az AA hajókat meghagytam, nekem tetszenek, de ha nem kell, semeddig nem tart visszarakni :)
Mivel nem CTF, így a reptereken nincs légvédelem, csak a hajók, de ha kell akkor tudok berakni ...
A CTF-et nem ígérem péntekre, de ha sikerül, akkor akár azt is le lehet próbálni :)
Sajnos nem biztos, hogy pénteken tudok jönni, de nagyon szeretnék, nekem bejött az új peccs :)
Egy dolog van ami zavar: Mikor belépek egy szerverre, addig nem tudom melyek a szövetségesek és melyik a központi hatalmak repterei ... :(
De amint választok egyet, azonnal kiderül, szóval ez nem olyan nagy gáz :)
Mondok én Neked ennél sokkal furcsábbat fater!
Kijött az 1.011-es patch és semmi baja nem volt a játéknak.Jó, mondjuk olyan mint xp alatt talán az elején volt de még bõven játszható volt.
Itt is meg off fórumon is írtam én is, hogy milyen fasza lett a patch.Aztán egyszer csak szar lett az egész.
Nem tudom 100%-ra állítani de mintha akkor baszódott volna el, amikor volt egy nagyon-nagyon kicsit "patch", talán néhány kilós ( talán emlékeztek rá Ti is, itt is meg lett említve ) amire azt mondták neoqb-k, hogy semmi-semmi csak valami régi, nem használt fájlokat töröl.
Szerintem mindenképpen valahogy úgy kellene megcsinálni, hogy ha csak mi akarunk repülni, magunkba akkor zárttá tudjuk "varázsolni", egyébként teszt után legyen nyitott, kikapcsolt moddal.
persze, szeretnék jönni. sztem elõször ne legyen nyílt, tesztelgessük kicsit, utána akár nyílt is lehet. viszont akkor Mods off!
joystick: én elég merész voltam, mert egy logitech xtreme 3d prot- vettem, lassan 1 éve. még múkodjik(lekopogtam), állítólag nem egy megbûzható típus; reménykedem benne, hogy még 1 évet kibír. viszont a következõ Thrustmaster lesz.
Dummy, már nagyon várom a pénteki repülést! :) @ Márkó : Vártalak, (tudod a tegnapi dolog.. :) ), de sajna holnap korán kelek, ezért mára kilövöm magam.. :)
@ Bajsz: Túl gagyit ne vegyél, szerintem, ezt sokan dícsérik, talán a többiek tudnak róla véleményt mondani... :) @ Fokker Mester: Ugye Te is jössz pénteken?
érdekes, a fickónak szintén 2 magos procija van, W7 64bit. és neki csak a legújabb patch óta szarakodik! furcsa, mert nektek meg már vagy 2-3 patch óta. csak szemet szúrt. egyébként meg a béta-teszter csapatot nyugodtan lecserélhetnék, tényleges hibára azt mondják hogy olyan nincs...
Bakker ... én pont az ellnekzõjét fogom most mondani ...
Ezek a neoqb-s arcok akaratlanul is nekünk dolgoznak :)
Itt a módosított Lake TDM térképe :) A módosítás annyi, hogy gyárilag csak messzebbrõl lehetne indulni, pl: St.Dizier-bõl vagy St.Charon-ból ...
Viszont a tó szélén van 2-2 reptér :)
Ezeket repülhetõvé tettem és voila :) Kész a gyors TDM :) A távolabbiakról (Outines és Ste Liviere) a levegõbõl lehet indulni (A tó közepe cirka 5 km ...) , a közelebbiekrõl pedig a földrõl :) Már csak géplista kell ... Valamint annyi, hogy a megmaradó eredeti 6 repteret mindenestõl bennehagyjam-e, vagy kiszedjem hogy minél kevesebb objektum legyen ...
Valamint vissza lehessen-e menni javításra a reptérre :) (Már ha a Repair erre jó :) Még nem próbáltam :)
Ugyanezt meg lehet csinálni késõbb CTF-el is, annyi különbséggel, hogy középen lesz egy neutral reptér is :) Ha valaki azt elfoglalja, akkor közelebbrõl indulhat a másik kettõ felé ... Bár ez tényleg pörgõs és közeli game lesz akkor :)
Ne beszélj már igy publikusan szegény fejlesztõkrõl.. ez már nekem fáj... bizonyára õk is tudnak a problémákról, de nekik más elvárásoknak is meg kell felelniük
Esetleg lesd meg még a Post Saturation-t is ... hátha ... Bár a post_effects_enable = 0-nak azt is ki kellene lõnie ... Fene se tudja ... Pedig ebben bíztam ...
Ja.Nemtudom mikor nézted Dummy de az 1.011-ben az esõ is más lett.Egyrészt szebb másrészt meg észre sem venni teljesítményben ha be van kapcsolva.
Kikapcsoltad a Post Effecteket a Startup.cfg-ben teljesen? Mindent?
Hát ezzel sem lett jobb sajnos.
Mindegy, amíg nem csinálják meg marad a szar xp
Szerintem nem az a gond ... Bár lehetséges lenne, mert a Saitek driverek sem a legfényesebbek, de nem csak Saitek joy-os emberkéknél gond ez ...
Gyakorlatilag joyfüggetlen ...
De remélem jó lesz végre Fater!
Én anno a Post saturation miatt kapcsoltam ki, nekem nem jött be ... lehet valósághûbb, de nekem túl fakónak tûntek a szinek ... és hiába volt szép a Rain Drops, nekem akkor is ette az FPS-t amikor nem esett az esõ, szóval én egy huszáros vágással kikapcsoltam minden Post Effect-et :)
Erre gondoltam már én is, a CD-t néztem azon xp64 driverek vannak.
Majd körülnézek, hátha van valahol nekem eltéve régebbi driver és kipróbálom.
Az a post izé emlékeim szerint nekem is ki van kaccccsssolva de majd minnyá meglesem.
Ha van még kedvetek akkor próbáljátok ki, hátha (Leon Papa, Herr Laca) :)
Mellesleg nekem is ki vannak kapcsolva a post effect-ek, mert sajna nekem nem jön be a post saturation ... emiatt kivettem :)
Egyébként joy gondom nekem a Dead Space-el(!!!) volt ha bedugva volt a joy, akkor a játék induláskor kifagyott, ha kihúztam vagy letiltottam, csodálatosan ment...
Urak, lehet ez baromság, de az X-52 driver-e nem kavarhat be??
Jaja, ezt a 2 mag - 64 bit problémát kéne kikalapálni, és semmi gond nem lenne ezzel a szimuval... :)
Sorry ... próbálok agyalni rajta, mert most, hogy istenkirály lesz a multi, jó lenne megint nagycsoportosan repkedni ...
Remélem rágyúrnak most erre a fiúk ... Engem nem igazán érdekelnek az új gépek, pedig a szövetséges oldalra ráférne valami a Teve meg a SeVa mellé ...
Mostmár kezdjenek el gyúrni az optimalizáción, meg ha gépeket akarnak csinálni, akkor azok a kétülésesek legyenek ...
Sajnos nemfasza :(
Minnyá megvizuálom.
Egyébként én is arra tippeltem már korábban, hogy a 4 magos procit nem terheli annyira valami bug mint a kétmagost.Tuti, hogy itt van a kutya elesve.
Lehet letesztelem majd, de én nem szivesen kapcsolgatom a proci magjait, mert elfelejtem és a Starforce hisztizhet miatta (Sikerült a múltkor így aktiválnom a WOP-ot, buktam is egy aktiválást vele :) )
Leon papa ... Van egy igen vad ötletem ... Nem lenne kedved letesztelni?
Szóval van ez a szarakodás ROF alatt ... De ha kihúzod a joy-t és úgy indítod a ROF-ot akkor megy szépen ... Csak úgy necces játszani ...
Erre ugrott be nekem egy nagyon vad ötlet az elõbb ...
FPS-es koromból emlékszem, hogy lehet az USB polling frekit állítani ... Alapból ez ugye 125Hz ... De egy kis hekkeléssel fel lehet tolni 1 MHz-re ... Ha a HW is tud ilyen gyorsan kommunikálni, akkor ezzel lehet pontosabbá tenni az egér érzékelést pl. ... A Razer driverek pl: meg tudják ezt oldani driverbõl is, de akinek nem ilyen cucca van, arra vannak toolok, hogy a Win alól átállítsa az ember fia ...
Namost ... tegyük fel, hogy a ROF-ban az input cuccok mintavételezését fentebb állították mint 125 Hz, de egy bug miatt vagy akármi miatt, a game bevárja az input jeleket, és amíg az nem érkezik meg, addig vár és folyamatosan pingeli az USB-t, amirõl minden 4-ik vagy 8-ik esetben kap csak jelet, emiatt nagy a proci terhelése ...
Ez abszolút vad ötlet, nem sok esélyét látom, hogy beválhat, de egy próbát talán megér ...
Azt kellene csinálni, hogy próbaképp átállítani az USB frekit 500 vagy 1000Hz-re ... És úgy lepróbálni a ROF-ot ... X52 mûxik így, tuti, próbáltam anno :)
Szuper! :) fõleg az , hogy nem vágja tele a küldiket egy rakás AI géppel...
Szerintem is inkább mag kezelési gond lehet, hiszen minden 64 bites rendszernél jelentkezik ha 2magos cpu van a gépben.
Tényleg, minden esetben elõjön ez a hiba? Vagy csak "elvétve"?
Meg lehet csinálni ... Logikus hogy elfogynak, hiszen egy reptérnek véges a kapacitása ... :)
Viszont hála istennek nem lõttek ilyen nagy öngólt ... Szóval be lehet állítani, hogy adott reptereken milyen tipusú gépek legyenek, azokból mennyi, és hogy az adott gépek milyen idõközönként legyenek újból elérhetõek :) A gépek száma mellett van egy pipa is hogy "végtelen" akkor nem fogynak el ...
Szóval mindent beleraktak, amit vártunk :) így hála istennek mindkét oldalra lehet tenni tetszõleges gépeket ... minden reptérhez be lehet állítani, hogy attól függõen, hogy melyik oldal birtokolja, milyen gépeket lehessen elérni róla ...
Ez azért lehet jó, mert ha valaki történelmi küldit akar csinálni, akkor meg tudja oldani, hogy egy adott reptérrõl csak olyan gépek szálhassanak fel, amelyek valójában is ott állomásoztak!
@Leon: Jaja, tudom ... ez a gond nem a win7 sajátja hanem a 64 bites oprendszereké ... Remélem hamarosan orvolsolják majd ... Állítólag javult valamennyit, de még mindig szar a helyzet :( Én el tudom képzelni, hogy nem csak a game tehet róla ... (Biztos neki is van hozzá köze, de el merem képzelni, hogy a kedvenc oprendszerünk is besegít ...)
Elõfordulhat hogy a bugos rész a 4 magot már nem terheli meg úgy, hogy keresztbetegyen a játéknak, de 2-t sajna igen ...
Csak azt nem értem, miért kezdenek el fogyni a gépek? (Jó, egy idõ után újra elérhetõ minden gép) Miért nem lehet minden gép állandó számú? (Hogy ne fogyjon el sohasem.)
Azért mert a küldibe elõre meg kell adni a gépek számát?
Meg CTF alatt is volt asszem 5-5 géptípus aztán mindenki választott.