Elvileg igen ... csak még nem próbáltuk ... Papának van 20/10 :) Ezért õ a szerver :)
Elvileg a feltöltési sebesség lenne a lényeges ... Ami a gond, hogy nem tudni, mekkora upload kell a hostoláshoz, errõl sehol sincs infó ...
Valahol olvastam (Lonci kapcsán asszem ...), hogy 128kb/128kb-el érdemes számolni playerenként, ennyit kell a szervernek minimum tudnia ...
Namost ezt 10 emberre elvileg az én 2 megás feltöltésem is jó lehetne, de nem biztos ... egyszer ki kell próbálni, vagy meg kell kérni a Papá-t hogy valahogyan naplózza le, hogy egy átlag multi alatt mekkora kimenõ és bejövõ forgalma van ...
Mellesleg a hostolás abból áll, hogy neked kell elindítani a multis mission-t és a Te géped számolja az AI-kat meg mindent ... szóval kell hozzá izmos proci is :), de emellett kell a jó feltöltési sebbesség is, hogy az információ idõben eljusson hozzánk ... különben nekiállunk lagolni :)
Apropó online ... Látom a fényt az alagút végén :)
Múlt héten netcsomagot cseréltem, 12/2-es netem lett átmenetileg, ugyanis korszerûsítés folyik a szolgáltatómnál, új csomagok is jönnek ...
Sajnos idõt nem tudtak mondani, de ha minden jól megy akkor lesz nálunk 30/12-es net, és akkor ha Papa nem ér rá, nekem pedig szabad az estém, akkor én is tudok majd hostolni :)
Bár lehet a 2M fel is elég lenne pár emberhez ... ki tudja, lehet ki kellene próbálni :)
Este kitöltöm ezt a szart, és megírom hogy nekem ugyan gond nélkül megy XP-n, de több barátom nem tud jönni az online meccsekre, mert a w7/2magos támogatás hiánya miatt, és hogy ez ebben a formában szar.
valaki nem tudja esetleg - Papa elsõsorban itt rád gondolok, mivel te infó tanár vagy ha jól emlékszem - hogy 2007 vagy 2003 MS Wordbe hogy lehet beállitani, hogy az oldalszámozást csak mondjuk a 4. oldalról kezdje, és ott kezdõdjön az 1. oldal? Úgy kell elmentem egy dokumentumot PDF-be, hogy beleteszem a boritó oldalát meg egy két dolgot amit nem szeretnék számozni.
Jól.Én igen szépen beírom az utolsó kérdésre, hogy megkellene normálisan csinálni mert az nem állapot, hogy az ember belebasz ebbe a szarba 76€-t ( vagy akármennyit ) és már 2 hónapja nem tudja használni.
És mielõtt valaki megint azzal jönne, hogy nem támogatott oprendszer a w7 annak itt most mondom, hogy ez egyrészt nem azt jelenti, hogy használhatatlan w7 64b alatt kétmagos szarokkal.A hiv. honlapon még most sincs kiírva, hogy ilyenek ne vegyék meg valamint ahol anno én vettem ott még az sincs kiírva, hogy nem támogatott a w7 ! Hát lófaszt a seggükbe egy meg a kezükbe, hogy tudják mi van a seggükbe.
Egyrészt ha az ember ésszel használja ezeket a szarokat nincs benne semmi "veszély" illetve semmivel sem "veszélyesebb" mint mondjuk egy bankszámlakivonat vagy adott esetben egy kölcsönigénylés ahol még azt is megkérdezik, hogy mikor fingottál / dugtál / mostál lábat utoljára.
Másrészt meg ha valakirõl nagyon meg akarnak tudni valamit azt könnyen megtehetik iwiw, fészbúk vagy egyéb, hasonló szarok nélkül is.
Aki még nem csatlakozott azcsatlakozott, az kérem tegye meg.
Az nagyon megdöbbentõ, hogy tényleg vannak oylan pilóták akik ilyen heroikus küzdelmet folytatnak, hogy rendben lehozzák a gépet és van oylan aki alapvetõ hibákat követ el és miatta halnak meg emberek.És hát ugye a földi személyzet meg a költségleszorítás, hanyagság.
Volt olyan amikor a pitot védõfóliája nemlett leszedve, a pilóták meg nem vették észre amikor átvették a gépet.
Meg amikor a raktér ajtó szakadt le a picsába mert szar volt a konstrukció.
Pontosan. Meg az is kemény rész volt, amikor a gép oldalából leszakadt egy hatalmas darab, és a pilóták lehozták a gépet.
Csúsztatás:igen ott is alkalmazzák.
Helios Airways Flight 522 takes-off from Cyprus. As it flies over Greece, air traffic controllers lose radio contact with it. Fighter jets are sent up to meet with the Boeing 737. One of the jets get close to the plane only to see that the First Officer is alone and unconscious in the flight deck. Everyone in the cabin is also unconscious and oxygen masks are dangling from the cabin ceiling. The captain is missing. Then, the fighter jet pilot witnesses someone enter the cockpit. The mysterious person appears to be trying to regain control of the aircraft, but it is too late. Soon, Flight 522 runs out of fuel and dives into a hill near Marathon, Greece. There are no survivors. After a thorough investigation, the mysterious person is found out to be a flight attendant that had been working on the flight who managed to stay conscious by using a portable oxygen mask as opposed to the aircraft's installed oxygen masks. This solved the mystery of who the fighter pilot was looking at before the aircraft went down.
Note: The episode title references an aviation term for an aircraft flying without a pilot in control.
Valami oylan volt, hogy éppen azért kapta ezt a nevet mert ezt a csúsztatást a vitolázók szokták alkalmazni és a pilóta nagy vitorlázó volt.Vagy valami iylesmi. :D
Ja, én nagyon szerettem, kár, hogy már nem adják...
A Discovery-n egy külön film volt arról a görög géprõl, ahol, az egész személyzet és az utasok is azért haltak meg, mert kihermetizálódott az egész gép és az oxigén hiány végzett velük... :( Asszem' 2001-ben történt.
Látom van azért aki nézi a sorozatot.Szerintem kurva jó!
Neem.Az másik vóóót.Ezek egy katonai reptéren szálltak le valami szigeten.
Ez az átalakítós meg vagy kanadában vagy az usában történt.AZt amit ott alkalmazott a pilóta ( csúsztatta a gépet, hogy lassuljon ) én is szoktam alkalmazni még RoF-ban is.
hát akkor már csak én is az új peccsben reménykedhetek.. a mostani monitorom úgy elkezdett rezegni, hogy egy óra alatt hazavágja a szemem.. pont jókor.. 30-án kell leadni a diplomadolit :)
Köszi Leon! :)
Számomra a két legdöbbenetesebb rész az volt , amikor leragasztották a gép sebesség és magasság mérõit és éjszaka úgy szálltak fel, meg amikor a pilóta a 14 éves gyerekét ültette a ülésbe, aki a gépet átejtette, és bedugóztak... Sajnos mindkét gépen mindenki odaveszett...
És ha jól emlékszem, velük történt meg az is, hogy a leszálló pályát meg átalakították valami motoros gyorsulási pályává és középen egy betoncsíkot vagy mit raktak le... Sõt talán még gyerekek is cangáztak a kifutón, miközben leszállt a gép..
A gallon / literes balhé másik volt, összekevertem a kettõt.
Bocs a multi post -ért. :) Szerintem a pilótát nyomás alá tehették az utasok, mert 4x is megpróbálta, annak ellenére, hogy a földi irányítás kérte, hogy menjenek másik reptérre... Az utolsónál mondta, hogy még egyszer megpróbálja... Szegények... :(
Tud siklani, erre több példa is akadt már.,
Az említett sorozatban is van rá példa.Tankolásnál rosszul váltották át a gallon / litert és ha jól emlékszem ( nem akarok hazudni ) de valami 120 kilométert vitorláztak a géppel.Azért nehéz vele vitorlázni ( gondolom ) mert qrva súlyos a gép és motorok nélkül elég nagy a süllyedése.
Nagyon nagy a merülési sebessége... Egyébként volt már példa több is arra, hogy egy Boeing levitorlázott... Persze nagy magasságból kezdte el.. Épp a Leon által említett sorozatban volt egy ilyen rész... Elfogyott a naftájuk... A pilóták meg csodaszépen lehozták a gépet, senki nem halt meg.
én úgy tudtam, a lengyel elnök gépe azért zuhant le, mert a torony a nagy köd miatt egy másik repteret jelölt ki, viszont a pilóta kitartott az eredeti kifutó mellett. állítólag a lengyel elnök adta utasításba, hogy az eredeti helyen szálljanak le. hogy ezt honnan veszik, azt nem tudni, az elnök elég karakán, ellentmondást nem tûrõ ember volt. ez is csak találgatás.
egyébként azt nem értem a mai napig, ha egy modern utasszállítónak kimegy az összes motorja, miért nem tud siklani? miért nem lehet ezt megoldani?
Azon gondolkodtam, hogy most kell vennem új monitort ami valószinûleg egy 22" lesz. Ez azt jelenti, hogy 1280 helyett ezen túl 1680 felbontáson kell játszanom. Mit gondoltok, ha most 35-55 FPS-em van, akkor mennyire fog ez változni az új monitorral?
Ez csak irónia.... csak azt akarom mondani, hogy mostanában nehezemre esik elhinni azt, amit a cenzúrázott csatornákból jön...
Még nem vagyok meggyõzõdve arról, hogy van a kettõ között összefüggés. Csak egy elmélet. Nem azt mondtam, hogy füst miatt zuhant le a gép, hanem azt hogy a gép lezuhanása miatt lett a füst :D
Ezt azok mondják, akik az összeesküvéseket kitalálják :D Nekem az a véleményem, hogy mindenki részenként elemzi a látottakat és ezért nem látják a fától az erõd. Az igazságot azonban az egészben kell keresni.
Egyébként nincs okom megsértõdni, amig csak a saját véleményünket osztjuk meg személyeskedés nélkül.
Bizony... az durva volt... de hál istennek túlélték, senkinek nem lett semmi baja.. @ Gascan: Ezt ne vedd bántásnak!! :)) De nem kell mindenhol összeesküvés elméleteket keresni..
Olvastam valahol, hogy mindig a legegyszerûbb lehetõség az igaz. Szerintem ez a mondat nagyon megállja a helyét
És tényleg nem "beszólni" akartam. :)
OFF: Urak, aki szereti az SF filmeket és a Poszt - Apokaliptikus filmeket, az feltétlen nézze meg... Ugyanakkor eléggé megrázó volt számomra... /ON
British Airways Flight 9 experiences views of St. Elmo's fire on the plane along with smoke smelling like sulphur in the cabin. Suddenly, all engines on the 747-236B start flaming. Then, they flame out. "This is Speedbird 9. All 4 engines have failed!" the pilot shouts on the radio. With 263 people in the balance, Flight 9 starts falling. But minutes before its fate in the ocean, the engines restart again. British Airways Flight 9 makes an emergency landing at Jakarta. The plane has been well sandblasted. Flight 9 becomes famous. The pilot is welcomed as a hero. A survivor writes a book about the flight called "All Four Engines Have Failed!". The strange happenings were from volcanic ash coming from a volcano in Indonesia. The fine particles of ash melted inside the engines, clogging them and causing all four to fail.
Javaslom megtekintésre a diszkóveri csanelen futó Légikatasztrófák sorozat negyedik évad második epizódját, Falling from the Sky címmel.
Ezután magad is rájössz, hogy semmi összefüggés nincs a két esemény között.
Ja!Fasza Dummy!Így már látszanak.Na most akkor még azt áruld el, hogy melyik beczl féle cuccot lehet feltenni és hogyan ?Vagy simán modmanal felmegy FC2-re is?
Egyébként tegnap Markóval egész jól elvoltunk külföldi szervereken is.. jó lenne ha legközelebb többen csatlakoznánk
Papa.. valami félreértés lehet ebben. Én csak tõletek kérdeztem meg, hogy van-e érdeklõdés ilyen témában. Igy nem történt semmiféle egyeztetés. Majd ha úgy gondoljuk akkor szólok nekik.
Urak! Sajnos a mai repülés családi okok miatt ma nekem nem fog összejönni. :((
Elnézést kérek mindenkitõl!
A szlovák kollégák ma kivételesen, esetleg nem tudnának host-olni?
sajnos csak mostanra értem haza. még kajálok, stb, sztem ezt a mait kihagyom. arról nem is beszélve, hogy 3 hete nem RoFoztam.
nieuport 11: ellenfele lehetne az albatros D.I. az Eindeckernek meg pl. vmelyik Morane egyfedelû lehetne ellenfél.
Üdv Urak!
Ha ma nem lesz repülés á'la Papa :), akkor lenne kedve valakinek kilépni a nemzetközi porondra? Ketten már lennénk, akik megpróbálják; Gascan és én. Én már repültem a svábokkal kétszer, ha valakinek infóra lenne szüksége, kérdezzen!
Hi.Van valami új hír a dogfight patch-rõl?? Vagy inkább ne is kérdezzek hülyeségeket?
Ha viszont két gép lesz, és ez egyik a Nieuport 11, akkor a másiknak az Eindeckernek kellene lennie, tudtommal õk ketten voltak vetélytársak egy idõben, a háború elsõ felében. (Közepén.) Azon túl, hogy repülési karakterisztikáját tekintve a Fokker egyfedelûje sokkal szutykabb volt.
Én tegnap is, ma is multiztam... van egy szeró, a homedrome.de (Jg99, többnyire németek), amelyik szinte minden este megy. Hatan-nyolcan eddig megvoltunk. Ide be-becsaphatnánk többen is... szívesen látnak, hely van, aztán jól összedolgozhatnánk...