Ha egyszer néha itthon is dolgozni kell, akkor legyen már valami más haszna is a céges laptopnak :) Remélem semelyik céges informatikus sem olvassa a topikot, mert akkor kapok majd hétfõn :)
Még valami.Ez nem csak Neked szól hanem azoknak is akik még nem jöttek ide. Tessék regelni akinek esetleg nincs és jönni.Ne kelljen már könyörögni emberek :)
Sajna, ma nem , mert holnap is mennem kell dolgozni... emiatt hajnalban kelek, de már így is olyan vagyok, mint a falhoz csapott, szilárd halmazállapotú anyagcsere végtermék... :(
De holnap nagyon jó lenne!! :) Mikor kezdjünk? És ki jönne?? :)
Oké, ha nem lesz elég a mostani felállás akkor kicsit megmókoljuk :)
Bocsánat az uraktól, mostanában nemhogy ROF-al, de semmivel sincs idõm repkedni ... Nagy projektben vagyok, és nem igazán úgy alakul, ahogy szeretném :( Amint meglesz, újra több idõm lesz együtt repülni veletek :)
Dummy, légyszíves a részemre a multi missióba egy D.VIIF-et és egy Dr.1-et beapplikálni szíveskedjél ;)
lesz ma repules? Papa, meg mindig a tevevel nyomod?
Nekem a vezetés jobban megy... ahhoz picit értek is, a repülés csak egyoldalú szerelem! :))
HistorX az egyik legkiválóbb rF mod... egyszerûen zseniális! iRacing kitérõm nekem is volt, aztán hanyagoltam, mert ezért inkább mégsem vennék fel hitelt... :D A legjobb FFB, és fizika amit eddig tapasztaltam, de annyival nem jobb, mint amennyivel drágább... nagyon jó lehetõség lenne benne, ha a készítõk legalább annyit foglalkoznának vele, mint amilyen drága...
Nekem az RBR a szívem csücske, mert hozzám legközelebb a rali áll... ;)
Tök jó, más is vezet innen a RoF-klubból? :) Én egy DFP-t tekergetek, és mióta kijött az rFactor+HistorX mod kombinációt nyüstölöm. (Volt kis iRacing kitérõm is, de szegényember vagyok én ahhoz . :))
Kis HistorX kedvcsináló
<-----a kommentátor duma persze utólag felvett, de a motorhangok a játékban is így szólnak! Egyébként mint látszik, nem csak repülõgépekbõl, hanem autókból is a régebbi évjáratok a kedvenceim. :)
Így igaz; a ROF-ban nincs annyi kezelendõ kütyü, mint a rakétás-lézerbombás-miegymás szimukban, de az utolsó ilyen, amivel repültem az a Comanche vs. Hokum volt, ott meg nem hiányzott... :)
Koszi srácok, csináltam már free-trackes satyit, és mûködik is, csak annyi baja van, hogy a webcam-mel akadhatnak némi kompatibilitási problémák, mert néha egyszerûen nem látja a ledet. Ilyenkor egy kihúzás/visszadugás megoldja a helyzetet. Az is probléma, hogy néha mire betölt a játék, egyszerûen megint elveszíti a fényforrásokat, ilyenkor megint jön a kihúzkodás, meg a freetrack újraindítása.
Szóval néha merõ kényelmi szempontokból maradok a billentyûnél, de igaz, a freetrack-es nézelõdés hatalmas élmény és sokkal jobb is mint a nyomkodós alternatívák. Most új driver van fenn a kamerához, megpróbálom azzal, hátha nem tököl majd ennyit.
Ja :) ROF-hoz mondjuk nem létszükséglet a sokrétûen programozható Hotas :)
Egy DCS vagy FC esetében már kicsit más a helyzet :)
Én az egeret használom bal kézzel a fejmozgatásra. A gázkart és a blip-et meg az egér középsõ görgetõjére állítottam be. Kb. 1 hét gyakorlás után sokkal ügyesebb lett a bal kezem, most már oda sem figyelek, és összehangoltan mûködik a jobbal :)
A joyra ráfért minden funkció, ami a motorral, hûtõvel és géppuskákkal kapcsolatos, így nem elhanyagolható tényezõként óccó HOTAS rendszerem lett.
"marad a billentyûs fejmozgás amit meg még mindig sokat kell gyakorolnom."
Még egérrel is jobb szerintem mint billentyûvel vagy hatswitch-el. Én beállítok néhány snapviewt: egy alap, széles látószög, a mûszerek is látszódnak. Akkor egy célzónézet: kicsit közelebb a mûszerfalhoz (nem zoom!) és pont a célkereszt mögött.Van egy check-six nézet is: nézõpont teljesen kicsúsztatva az egyik oldalra, és ellenkezõ irányban hátrafordulás, legnagyobb látószög. Az egérrel nagyjából követem az ellenséget, aztán ha közel vagyok célzónézetre váltok.
A Leon által belinkelt leírás alapján elkezdheted ...
De ha tömören kell, akkor elég a 320-as felbontás, minél kisebb a felbontás, annál gyorsabb a kamera ... Meg kell próbálni kikapcsolni az automata Expozíciót ... FreeTrack feltelepít, beállítod a kamerát és egy Led-el vagy egy gyertyával elkezdesz bohóckodni elõtte ... ha elég gyorsan követi (25-30 FPS), akkor érdemes elkezdeni az építést, vagy utána kell nézni, hogyan lehet felgyorsítani a felvételt ...
1 led-el tudsz csinálni 2DOF-os rendszert, ez a legegyszerûbb, viszont csak az X és Y irány mûködik ... de kezdésnek elég az is ... Utána na az tetszik, akkor lehet játszani a 6DOF-al :)
Szerintem ha komolyabban érdekel a repkedés, akkor próbálj meg összedobni egy FreeTrack-et ... webcamból elég olcsón megúszod, de ha Wiimote-al csinálod az picit drágább, viszont sokkal folyamatosabb ...
Én is gyakran szem elõl tévesztem az ellent, köszönhetõen a Teve szárnyainak, de FT-vel, vagy TIR-el sokkal könnyebb megtalálni mint egérrel vagy billentyûzettel - POV-hat-al ...
Szerintem egy próbát mindenképp megér :) Ha máshogy nem, akkor kérni kell kölcsön haveroktól egy webcam-ot (Hátha van valakinek ...) és egy 1 LED-es sima 2DOF-os cuccot egy bézbólsalpkával nagyjából 10 perc alatt össze lehet eszkábálni ...
Ha tetszik, akkor lehet komolyabban elgondolkodni rajta ...
Ezt mindenkinek ajánlom akinek nincs ... Autós szimekben is mûködik :)
Hát akkor még mindig én vezetem a sort, mert én emlékeim szerint bár minden alkalommal el-eltalálok valakit, lelõni még senkit nem sikerült. Az az igazság, hogy hozzá vagyok szokva az ikonos megoldáshoz (bár tudom, hogy a realizmus lenne a fõ szempont), így gyakran tévesztem szem elõl az ellent. Az esetek többségében azért veszítem el a célt, mert az ikon hiányában még csak megsaccolni sem tudom az én gépemhez viszonyított relatív pozícióját. A padlockot nem sikerült kitapasztalnom, nekem hol mûködik, hol nem (földközelben pl. egyáltalán nem), Track IR hiányában marad a billentyûs fejmozgás amit meg még mindig sokat kell gyakorolnom.
az eslõ repülésom volt.. asszem aznap 5 gépet szedtem le ... azóta se :) kezdõk szerencséje :D
Asszonyoknak is kéne valami klubbot csinálni, hogy "az uram már megint a joystickjával játszik" :D addig is legalább mással foglalkoznának
Kicsit link módon kezelem az ilyen kötelezõ dolgokat... :S Hiába jár nekik, hiába ott a mani a zsebemben, fáj kifizetni nekik no... :D Szóval ez az én hülyeségem... :)
Ettõl élethûbb lesz a fékpedál viselkedése... hasonlóan viselkedik mint a valós életben a szervofék... felkeményedik nem úgy mint a gyári rúgója... :)
Röstellem bevallani, de addig tologattam a rubicom számlák befizetését, amíg kikapcsolták... az ünnepek alatt is net nélkül voltam, és egy pár napig még ez így is marad... hiába fizettem ki, mire kijönnek visszakötni... passz... :S
Ezzel a mobilnettel meg semmire nem megyek... 2-300-s ping...:S
Papa nagymester a mait inkább mégis kihagynám. Bocsi! A családi béke érdekében, tudod hogy van ez. ;) Bezzeg amikor facér voltam akkor még nem volt RoF, még gyors net se' nagyon. :DDDD
Nem gondolkodtatok még egy facebookos magyar RoF csoporton?
Vagyok ts-en.
Oké! :)
Jövök, csak reboot. Pár perc.
Urak, jelen van valaki? :) Vagy elmarad a muri? :)
Urak errõl mi a véleményetek?
A válaszokat elõre is köszönöm! :)
Mission Editor
The supplied Rise of Flight Mission Editor allows the user to create both simple and complex missions and provides an opportunity to use a user's creativity in order to build missions more suited to their desires. There is the possibility to edit each object's properties like movement, rotation, cloning etc. Objects can be grouped and saved to media, re-imported and further used as separate groups (for example, standard flights of planes or convoys of motor vehicles, standard types of buildings and other infrastructure) Missions may be imported, making cooperation and possibilities for swapping content between mission designers easier (one can write a plot, a friend can place the needed objects and so on). This 'group, copy, cut and paste' feature helps to speed up the creation of really complex missions. The system of game cameras provided with the mission editor can also be used for movie creation. Within the game engine, cameras belong to the mission and can be operated as a part of game process without interruption
Küldetés szerkesztõ
A Rise of Flight küldetés szerkesztõjével a felhasználó képes egyszerû és összetett küldetéseket is szerkeszteni, úgy, hogy a készítõ használja kreativitását, kívánalmainak megfelelõen. Az egyes objektumok tulajdonságait szerkeszthetjük, mint például mozgatás, forgatás, és másolás. Lehetõség van az egyes objektumokat csoportba foglalni, lementeni, késõbb újra beimportálni és a továbbiakban különálló csoportként kezelni.(Például, csoportokat alkothatunk repülõpépekbõl, jármûvekbõl, vagy különbözõ típusú épületekbõl.) A küldetések szerkesztése során is lehetõség van a csapatmunkára, és elkészült tartalmak cseréjére a készítõk között. (Például: Egyikük a küldetést tervezi meg, míg valaki a szükséges objektumokat helyezi el, és így tovább.) A misszió készítése során alkalmazható - csoportba foglalás, másolás vagy kivágás, beillesztés - lehetõség segít felgyorsítani a valóban összetett küldetések elkészítését. A játékon belüli kamerarendszert a küldetés szerkesztõvel együtt, akár repülés közbeni felvételek készítésére is használhatjuk A kamerarendszer a része a játék motorjának, hozzátartoznak így a küldetéshez is, ezáltal úgy használhatjuk, hogy magát a játékot meg kéne szakítanunk.
Fokker D.VIIF tempet kérdezte egy srác, hogy mikor lesz.
Arra válaszolta, hogy hétfõn ( asszem szombaton postolta ).Amikor a népek meg örömködtek akkor írta, hogy nem most, majd késõbb ...
Köszi szépen, hogy átolvastad, kijavítom a hibákat! :) Szeretném majd frissíteni az oldalt, és abban fog szerepelni.. Persze szeretném majd kiegészíteni is...
Pl, amit írtál is: Ha mod-al repülsz akkor lelövéseket nem veszi bele a statba...
Egyébként ez egy elég érdekes modat
A logging system allows for the creation of statistics for all players. Statistics can be quite detailed and also refer to the player’s role (fighter pilot, bomber pilot).
A harmadik magyar bekezdes masodik soraban van egy felesleges gy betu.. a negyedig bekezdesben 125 000 negyzetkilometerrol van szo, amikor a felette levo befekzdesekben csak 120 000..
aztán vannak még benne kisebb hibák, vesszõhiba stb. a turbulenciát résznél valahol turbOlenciát irsz, valahol turbUlenciát
Amúgy összességében jó.. hova készül?
A játékos statisztikákról nem is tudtam... hol lehet megnézni õket?
Köszi Urak a segítséget! :) Eddig ennyi van meg a fordításból:
Introductory
'Rise of Flight' is a World War I new-generation combat flight simulator developed by Russian Company neoqb. The PC game's title in Russia and CIS is – 'Война в небе – 1917' and in the USA and Europe it is published as 'Rise of Flight: The First Great Air War'. Rise of Flight is the latest in a long list of PC Flight Simulators featuring air combat over the Western Front during the First World War.
Bevezetõ
A Rise of Flight egy új generációs elsõ világháborús harci repülõgép szimulátor, amelyet az orosz neoqb csapat készített (fejlesztett). A PC játék címe Oroszországban és a FÁK területén – 'Война в небе – 1917', míg az USA-ban és Európában Rise of Flight néven jelent meg. A Rise of Fligt: - First Great Air War' a legutolsó a PC repülõ szimulátorok hosszú listájából, amelynek jellemzõje az I. világháború nyugati frontja feletti légi harc.
About Rise of Flight
Together with the Battle of Britain this is the best known period of air warfare. The timeline of Rise of Flight covers one of the most dramatic and interesting periods in the history of Aviation: 1917-1918 The included game map shows the very large (over 120,000 km²) map of the Western Front flyable in Rise of Flight. Well Known aircraft of 1917 and 1918 are included (Albatros D.Va, Fokker D.VII, Nieuport 17.C1, Nieuport 28.C1, SPAD 13.C1, F1 Camel, Fokker Dr.1, Fokker D.VIII) Each plane is modeled in faithful detail and the simulation of the planes' engines and weapons is a vast improvement over previous simulations, and the game's DM (Damage Model) is outstandingly realistic[citation needed]. The Albatros D.Va, Fokker D.VII, Nieuport 28.C1 and SPAD 13.C1 are included in the retail game as flyable player aircraft. Other planes will follow as add-ons. Rise of Flight was created by the Moscow-based game developer neoqb and is based on the 'Digital Nature' game engine. Rise of Flight's years of development by the team at neoqb have created a combat flight simulations that makes good use of modern hardware (including TrackIR)
Néhány szó a Rise of Flight-ról
Az Angliai csata mellett ez a legismertebb idõszak a légi hadviselés történetében. A korszak, amelyet a Rise of Flight közvetít, az egyik legdrámaibb és legérdekesebb periódus a repülés történetében: 1917-1918. A játékban alkalmazott térkép, egy nagyon nagy (120,000 km²-nél is több) része a nyugati frontnak, ami repülhetõ a Rise of Flight-ban. Az 1917-ben és az 1918-ban ismert repülõgépek elérhetõek a szimulátorban. (Albatros D.Va, Fokker D.VII, Nieuport 17.C1, Nieuport 28.C1, SPAD 13.C1, F1 Camel, Fokker Dr.1, Fokker D.VIII) Minden repülõgép hûen és részletesen lett modellezve, és a repülõgépek motor illetve fegyver szimulációja hatalmas elõrelépést jelent a korábbi szimulációkhoz képest. Kiugróan reális a repülõgépek sérülés modellje is. Az alapjátékban az Albatros D.Va, Fokker D.VII, Nieuport 28.C1 and SPAD 13.C1 típusok repülhetõek, a többi repülõgép kiegészítõként kapható. A Rise of Flight-ot a moszkvai székhelyû Neoqb cég készítette. A játék fejlesztésében a ’Digital Nature’ grafikus motort használták.
A Rise of Flight egy több éves fejlesztés eredménye, és a Neoqb megalkotott egy olyan szimulátort, amely jól kihasználja a modern hardver eszközöket, beleértve a TrackIr-t is.
History of the project
The history of the project goes back to the 2004 when a team of virtual pilots and enthusiasts was organised as 'GT' (Gennadich Team). The team began developing Il-2 Server Commander, a special add-on for Il-2 Sturmovik, providing management and adjustment options of allocated servers for this game. And soon after, more than 95% of all game servers with 'Il-2 Sturmovik' Worldwide worked on it. Il-2 Server Commander allowed users to publish, sort and collect the information from the servers started under Il-2SC GT then released add-on ADW (Air Domination War), which supported multiplayer mode for Il-2 Sturmovik. During the first days of public access the application was downloaded by more than 10,000 players of Il-2 Sturmovik In 2006 GT made the decision to develop a new game called Knights of the Sky (Avia simulator of the First World War) based on their own in-house engine, and in 2007 the team accepted an offer to become a part of the startup company neoqb - a new player in the Russian IT market, which specialises in game development and Internet services. Knights of the Sky had changed its development strategy and to reflect this the company changed the name of the game to Rise of Flight and began a new life with the involvement of neoqb Neoqb premiered the Rise of Flight project (formerly Knights of the Sky) for demonstration at the largest game exhibition at the Europe Game Convention 2008 (Leipzig, Germany) and at the largest game exhibition in Russia and CIS Igromir – 2008. In April, 2008 closed beta testing started. On May 7 2009 the project Rise of Flight was officially released in Russia with Russian publisher Noviy Disk. In the USA 'Rise of Flight: The First Great Air War' was premiered at the E3. On June 25, the game was officially released in the USA with publisher 777 Studios. In Europe the project is handled by Aerosoft from July 30 2009. A digital copy of the game is also available for download from Direct2Drive.
A fejlesztés története
A projekt története 2004-ig nyúlik vissza, amikor is egy csapat lelkes virtuális pilóta és rajongó létrehozta "GT" (Gennadich Team) nevû szervezetet. A csapat az IL-2 Commander nevû alkalmazást kezdte el fejleszteni, ami gy olyan speciális Il-2 Sturmovik addon, amelynek segítségével könnyebbé vált a dedikált szerverek karbantartása és üzemeltetése. Nem sokkal a program megjelenése után, az Il-2 szerverek több mint 95%-án már a Server Commander futott, mindenki számára elérhetõvé téve a szerverjátékosainak statisztikáit, azokat tetszés szerinti sorrendben megjelenítve.
Ezt követõen a Il-2SC GT kiadta az ADW (Air Domination War) elnevezésû add-on-t ami támogatta a multiplayer módot az IL-2-ben. A megjelenés elsõ napján az alkalmazást több mint 10,000 Il-2 játékos töltötte le. 2006-ban a GT elhatározta, hogy egy új játék fejlesztésébe kezd, ami a Knights of the Sky (Az égbolt lovagjai) nevet kapta, és egy saját fejlesztésû grafikus motoron alapult. 2007-ben a csapat elfogadta azt az ajánlatot, hogy beolvadjon a neoqb vállalatba, amely vállalat egy új szereplõ volt az orosz IT piacon, és leginkább játék fejlesztésre és internet szolgáltatásokra specializálódott. Így megváltozott a játék fejlesztési stratégijájai is, amelyet tükröz az is, hogy a vállalat megváltoztatta a játék nevét Rise of Flight-ra. Így a Neoqb bevonásával a játék életében egy új fejezet kezdõdött. A Neoqb a játékot Európa legnagyobb játékkiállításán mutatta be 2008-ban (Europe Game Convention 2008), illetve bemutatásra került Oroszország és a FÁK legnagyobb játékkiállításán is, szintén 2008-ban, Igromir-ban. 2008- áprilisában elkezdõdött a játék zárt béta tesztelése.
2009 május 7.-én a Rise of Flight hivatalosan is megjelent Oroszországban az orosz kiadó Noviy Disk.. Az USA-ban a 'Rise of Flight: The First Great Air War' az E3 kiállításon mutatkozott be, majd 2009 június 25.-én, hivatalosan is megjelent ott is a 777 Studios kiadó gondozásában. Európában elsõként az Aerosoft jelentette meg a programot 2009, július 30.-án. A Rise of Fligt digitális verziója letölthetõ a Direct2Drive oldaláról is.
Game play
The game scenario takes place on the Western front, on a map of 125,000 square kilometers. The 3D map with many towns, rivers and 'aerodromes' (modern-day airfields) [1] was designed according to the historical maps and information from the times of 'The Great War' The player can choose to play between two sides of the conflict. Germany and Austria-Hungary together on one side: against France, the UK and Commonwealth, Italy, the USA and Russia on the other. Rise of Flight gameplay is based on combat operations during World War One. Missions can be very complex because of the special system of triggers that is used in mission design. Users can create their own missions using the Rise of Flight Mission Editor
A játék, és a játékmódok
A játék területileg a nyugati fronton játszódik, és a terület nagysága mintegy 125,000 km2 A 3D térképen lévõ városok, folyók és aerodrómok (korabeli repülõtér) elkészítésekor a fejlesztõk ügyeltek arra, hogy ezek az objektumok összhangban legyenek a korabeli térképekkel és az I. világháború korszakával. A játékos eldöntheti, hogy melyik oldalt választja a konfliktusban rést vevõ felek közül:
Az Németország Osztrák-Magyar Monarchia (Központi hatalmak) az egyik oldalon, míg a másik oldalon a Brit nemzetközösség, Franciaország, Olaszország, USA és Oroszország található.(Antant)
A Rise of Flight alapjául az I. világháborús hadmûveletek szolgáltak. A küldetések igen összetettek a különleges trigger rendszer miatt, amit használhatunk a küldetés készítése során is. A felhasználók létrehozhatják saját küldetéseiket is, ha kihasználják Rise of Flight küldetésszerkesztõjét.
Training campaign
The supplied training missions teach a player the basics of combat flight, and the training section also includes various detailed briefings. The player deals not only with plain text-based instructions, but also with a 'live' instructor – a famous ace of WW1, the estimable Eddie Rickenbacker. Progressing through the game, the virtual combat pilot is faced with more difficult tasks
Gyakorló hadjárat
A gyakorló küldetések megtanítják a játékost a repülés, légiharc, és a földi célok elleni küzdelem alapjaira. A játékos nem csak egyszerû szöveges utasításokat kap, hanem egy „élõ” oktató a híres és nagy becsben álló elsõ világháborús ász Eddie Rickenbacker is a segítségére lesz. A játékban lévõ küldetések teljesítése során a virtuális pilóta egyre nehezebb feladatokkal találja magát szembe.
Single player: career mode
Career mode consists of six stages from Lieutenant to Colonel of Aviation. There is a special award system designed for this game mode. Game missions are generated on the basis of the historical data about aerial combat operations during 1917-1918[citation needed]. The user can choose a plane type, a regiment and a date as a starting point for his or her career
Karrier mód (Egyjátékos)
A karrier mód hat részbõl áll, amelyben hadnagyként indulunk és akár az ezredesi rangot is elérhetjük,illetve ebbe a játék módba egy különleges kitüntetési rendszert is beépítettek. A játék küldetései az 1917-1918-as légi hadmûveleteken alapulnak. A felhasználó kiválaszthatja a repülõgépe típust ezredét és a karrierjének kezdeti dátumát.
Physics and aerodynamics
Rise of Flight features an advanced flight model that simulates the unusual handling characteristics of WWI aircraft. The game has a detailed and progressive damage model (each plane is divided into sub-objects, and each smaller part of an aircraft when damaged is calculated separately). The model tracks the trajectory of every bullet and shell fragment. The simulation contains a model of wake vortex turbulence and a thermodynamic model of the internal combustion engine, with correspondence to the physical and chemical processes of the actual engine cycle. Aircraft collisions with obstacles (earth or water) are simulated on the basis of collision-physics and hydrodynamics theory. Ballistics of various types of arms are also modeled. There is multi-layered model of wind and turbulence taking into account the influence of the Earth’s surface. Physical properties of the atmosphere are calculated over a wide altitude range, taking into account temperature and pressure. There is also a type of 'plane fatigue', dependent on previously incurred damage, fuel quality and other things that may influence aircraft performance
Fizika és Aerodinamika
A Rise of FLight jellemzõje a fejlett repülési modell, ami szimulálja ezeknek az elsõ világháborús gépeknek a jellemzõit. A játék részletes sérülés modellel rendelkezik. (Minden gép modellje több, kisebb részre bontható, és ezek a kisebb részek külön vannak modellezve, ha megsérül a repülõgép.) A modell külön számolja minden lövedék, gránát és repesz röppályáját is. A szimuláció a turbolencia modellt is számol, illetve figyeli a robbanómotoros modell termodinamikáját, összefüggésben a fizikai es kémiai folyamatokkal az aktuális motori ciklusokban. Ha a repülõgép valamilyen akadállyal ütközik (a földön, vagy a vízzel), akkor az ütközés a fizikai és hidrodinamikai tulajdonságaiknak megfelelõen történik a szimuláció számítása. A különbözõ típusú fegyverek ballisztikája is le lett modellezve. A több rétegû szél és turbulencia modell figyelembe veszi a domborzati viszonyokat. Az atmoszféra fizikai jellemzõi is le lettek modellezve, figyelembe véve a tengerszint feletti magasságot, a nyomást és a hõmérsékletet is. A repülõgép állapota függ a szerzett sérülésektõl, az üzemanyag mennyiségétõl (minõségétõl??), és sok más dologtól, ami befolyásolhatja a repülõgép teljesítményét.
Artificial intelligence (AI)
The level of artificial intelligence of the NPC pilots of Rise of Flight is based on non-linear decision making methods, making game situations less predictable for the player. This means that there is a difference in flying skill between the novice AI pilot and that for a veteran pilot or Ace. A triggering system allows one to design missions where AI pilots operate independently, or they can be instructed to follow preset scenarios
Mesterséges intelligencia (AI)
A Rise of Flight mesterséges intelligenciája egy nem lineáris döntéshozatali rendszeren alapul, ami kevésbé kiszámíthatóvá teszi azt a játékos számára.. Ez azt jelenti, hogy van különbség egy kezdõ egy veterán és egy ász pilóta repülõ tudása között.
Az elõre beállított eseményeket kezelõ "kapcsoló" rendszer lehetõvé teszi, hogy az AI pilóták, az adott bevetés elõre beállított tevékenységeitõl függetlenül, vagy éppen annak megfelelõen, kövessék az elõre beállított utasításokat.
Personal statistics and system of awards
A logging system allows for the creation of statistics for all players. Statistics can be quite detailed and also refer to the player’s role (fighter pilot, bomber pilot). Rise of Flight has a flexible system of difficulty options and customisations, and a system of awards is tied to these options. Thus if the user is playing easy mode, he or she will receive less points than the same user playing in difficult mode. This provides an additional stimulus to help you to improve your skills, with the possibility too of gaining medals and awards that much more quickly
Statisztikák és kitüntetések
A naplózó rendszer lehetõvé teszi minden játékos statisztikájának az elkészítését, igen részletesen és utal a játékos szerepére is. (Vadász pilóta, bombázó pilóta (!!!) )
Szerintem meg simán maradhat trigger :) Azt mindenki érti :)
Nem szabad mindent lefordítani magyarra manapság ... mi melóban rengeteg angol szakszavat és kifejezést használunk, amit max körbeírni lehet magyarul ...
Azon szoktunk röhögni hogy már csak poénból is lefordítjuk õket magyarra, és valami hihetetlenül kitekert és értelmetlen mondatot kapunk ... Ettõl függetlenül mindenki érti :)
a trigger az kioldó vagy ravasz.. ebben az esetben szerintem inkább azt akarja jelenti, hogy "elõidézõ rendszer" avagy Önmagát irányitó rendszer