...ami kevésbé kiszámíthatóvá teszi azt a játékos számára.
A trigger-t én kapcsolóként szoktam fordítani, de ide nem ez a legjobb szó.
Az elõre beállított eseményeket kezelõ "kapcsoló" rendszer lehetõvé teszi, hogy az AI pilóták, az adott bevetés elõre beállított tevékenységeitõl függetlenül, vagy éppen annak megfelelõen, kövessék az elõre beállított utasításokat.
Artificial intelligence (AI)
The level of artificial intelligence of the NPC pilots of Rise of Flight is based on non-linear decision making methods, making game situations less predictable for the player. This means that there is a difference in flying skill between the novice AI pilot and that for a veteran pilot or Ace. A triggering system allows one to design missions where AI pilots operate independently, or they can be instructed to follow preset scenarios
Mesterséges Intelligemcia
A Rise of Flight mesterséges intelligenciája egy nem lineáris döntéshozatali rendszeren alapul, aminek az alkalmazásával kevésbé lesz kiszámítható a játék. Ez azt jelenti, hogy van különbség egy kezdõ egy veterán és egy ász pilóta repülõ tudása között. A trigger rendszer lehetõvé teszi, hogy az AI pilóták függetlenül mûködjenek, vagy kövessék a kiadott utasításokat.
Ez lenne az a mondat! :)
There is multi-layered model of wind and turbulence taking into account the influence of the Earth’s surface.
Gascan, az alapjátékot is meg kell venned,ami a Lock -On, kb 1-2 ezer ft. Az FC2 jelenlegi árfolyamon kb 6 ezer.
Urak szerintetek ez mennyire jó?
Physics and aerodynamics
Rise of Flight features an advanced flight model that simulates the unusual handling characteristics of WWI aircraft. The game has a detailed and progressive damage model (each plane is divided into sub-objects, and each smaller part of an aircraft when damaged is calculated separately). The model tracks the trajectory of every bullet and shell fragment. The simulation contains a model of wake vortex turbulence and a thermodynamic model of the internal combustion engine, with correspondence to the physical and chemical processes of the actual engine cycle. Aircraft collisions with obstacles (earth or water) are simulated on the basis of collision-physics and hydrodynamics theory. Ballistics of various types of arms are also modeled. There is multi-layered model of wind and turbulence taking into account the influence of the Earth’s surface. Physical properties of the atmosphere are calculated over a wide altitude range, taking into account temperature and pressure. There is also a type of 'plane fatigue', dependent on previously incurred damage, fuel quality and other things that may influence aircraft performance
Fizika és Aerodinamika
A Rise of FLight jellemzõje a fejlett repülési modell, ami szimulálja ezeknek az elsõ világháborús gépeknek a jellemzõit. A játék részletes sérülés modellel rendelkezik. (Minden gép modellje több, kisebb részre bontható, és ezek a kisebb részek külön vannak modellezve, ha megsérül a repülõgép.) A modell külön számolja minden lövedék, gránát és repesz röppályáját is. A szimuláció a turbolencia modellt is számol, illetve figyeli a robbanómotoros modell termodinamikáját, összefüggésben a fizikai es kémiai folyamatokkal az aktuális motori ciklusokban. Ha a repülõgép valamilyen akadállyal ütközik (a földön, vagy a vízzel), akkor az ütközés a fizikai és hidrodinamikai tulajdonságaiknak megfelelõen történik a szimuláció számítása. A különbözõ típusú fegyverek ballisztikája is le lett modellezve. Az atmoszféra fizikai jellemzõi is le lettek modellezve, figyelembe véve a tengerszint feletti magasságot, a nyomást és a hõmérsékletet is. A repülõgép állapota függ a szerzett sérülésektõl, az üzemanyag mennyiségétõl (minõségétõl??), és sok más dologtól, ami befolyásolhatja a repülõgép teljesítményét.
Ebben a mondatban nem értettem hogy jön ide a Föld felszíne... :)
A rakétákkal az a nehéz, amikor már indítottad és a markerral finomítani akarsz célzáson.. Egy kis nyomásra, elég sokat elmozdult, legalábbis az FC1-ben.. Megvallom, olyankor én használom a zoom-ot..
Jó gép csak pokoli nehéz vezetni, de ez a kihívás.. :) Én tudod mivel szopok a legtöbbet? Tudom, hogy kiröhögsz, de pl, csinálok egy rácsapást egy menetoszlopra, eltávolodok,kb ráfordulok, és nem találom meg.. :))
The model tracks the trajectory of every bullet and shell fragment.
A modell külön számolja minden lövedék, gránát és repesz röppályáját is.
Remélem nem gond, hogy zaklatlak benneteket, de nagyon sokat segít, ha megerõsítetek, vagy cáfoltok a fordításokkal kapcsoltban! :)
Jó kis vidi! :)
Nekem a szu25-tel teszik nagyon! Pl gépek álnak egymás mellett, beállítom, hogy egyszerre 2 pilonról is oldja a bombákat (elég pici bombák, talán 50 kg-osak és egy pilonon talán 6 van felfüggesztve), megvilágítom lézerrel, majd lehet hallani , ahogy tak-tak-tak-tak... leoldja az automatika a bombákat és végigveri a repülõgépek oszlopát.. hatalmas! :)
HOBO: Én sem élõben láttam, akartam, csak kiment a fejembõl, kár hogy ilyen rövid.. :)
Hát qrvára összerakták ezt az FC2-t a kisebb hibák ellenére is.
Itt éppen azt néztem meg, hogy a CCIP / CCRP bombázás változott e valamit.
Mk82 / 84-et dobtam.De nem is ez a lényeg.
Egy ilyen kis szart csináltam, semmi extra csak egy ammo depo volt amire dobáltam a cuccot.Amitõl eldobtam magam az az ( ez van a videón is ), hogy a felrobbanó lövedékek is látszanak!Qrva nagy szerintem.
Urak ez így jó szerintetek? (Remélem nem kaptok sérvet a röhögéstõl.. :) )
The game has a detailed and progressive damage model (each plane is divided into sub-objects, and each smaller part of an aircraft when damaged is calculated separately).
A játék részletes sérülés modellel rendelkezik. (Minden gép modellje több, kisebb részre bontható, és ezek a kisebb részek külön vannak modellezve, ha megsérül a repülõgép.)
Köszönöm a válaszokat!
Papa
Szarakodtam a géppel fõleg ...
Aztán meg belõttem a joyprofilt FC2-höz, rájöttem, hogy a Skhval szopás, elkezdtem repkedni a sima Su25-el, és egyre jobban élvezem xD
Jaja, nagyon eltûntél, de tény az is, hogy a FC2 jó szim. sokkal gyorsabb mint a korábbi...
"A szimulációs modell tartalmaz egy légörvény zavarok és a termodinamikai modell a belsõ égésû motor, a levelezés, hogy a fizikai és kémiai folyamatok a motor tényleges ciklus."
Én viszont elnézést kérek mindenkitõl, picit "elqrvultam" xD Su25 mánia van :)
A szimulacio tartalmazza a modeljet a turbolencianak es a robbanomotoros modell termodinamikajat, osszefuggesben a fizikai es kemiai folyamatokkal az akutalis motori ciklusokban.
. The simulation contains a model of wake vortex turbulence and a thermodynamic model of the internal combustion engine, with correspondence to the physical and chemical processes of the actual engine cycle.
Nem is azért írtam Papa mintha mást mondtál volna.Tudom, hogy Te is ezt szorgalmazod amikor beszélünk róla.
Szerintem azért is született abban az idõben annyi féle-fajta gép mert a repülés hõskora volt, amikor nekik kellett kitaposni azokat a bizonyos ösvényeket.A mérnököknek mindent IRL kellett kipróbálni, megtapasztalni.
**--**
A nemesítés netovábbja a törzs nélküli fa!
Ja még annyi Leon, -bár tudom, hogy nyûg -, hogy a helyedben én az egyik fiókos vinyómra feldobnám a ROF-ot XP-vel , átmenetileg.
Már csak a közös multi kedvéért is! :) Tehát a dolog nem teljesen kilátástalan! :)
Nem is írtam ennek az ellenkezõjét. :) Csupán arra gondoltam, milyen sok gép volt már akkor is. Nem is gondoltam volna, hogy abban a 4-5 évben ennyi gépet terveztek..
A problémával kapcsolatban, amit írtál, én biztos vagyok benne, hogy gõzerõvel dolgoznak a megoldásán. Pl olvastam, hogy nálunk 10% körüli a W7 használók száma. Ez azért komoly bevétel kiesés számukra,
Persze.De amíg más gondok nincsenek megoldva addih igazán hanyagolhatnák a témát a fiúk.Én elhiszem, hogy kell nekik a zseton mert majdra nem adnak semmit a korcsmahivatalban de õk meg gondolhatnának azokra akik pénzt adtak a szoftverükért ( adott esetben nem is keveset ) és nem vagy csak kínlódva tudják használni a szarjukat.
igen ezt tudom.. nem is szerettem volna leegyszerusiteni, csak kiemelni a kiemelesre melto dolgokat ... peldaul a szarnyfesztav es a torzsmeret.. a csurolapok :)
a csûrõ inkább orsózás-jellegû mozgáshoz kell, pl. forduló kezdetén a bedöntéskor, utána magát a fordulót magasságival húzzuk, oldalkormánnyal korrigálva. a jobb fordulás ezerféle dologtól függ, pl. súlyponttól, súlytól, szárny alaktól, -profiltól, törzs méretektõl, -alaktól, motor fajtától stb... nem lehet leszûkíteni egy dologra.
nekem ezek ilyen pfalz 12-es formának néznek ki...
A kamellel kapcsolatban... a dugozás meg a szûk forduló amiatt is lehet, hogy mindkét szárnyfedélen van ilyen izé, amivel irányitjuk a gépet :) mig más gépeken például a fokker 7-en csak a felsõ fedélen van ... mi ennek a neve? :)
Nagyon rágerjedtem erre a gépre, remélem még az idén megcsinálják a RoF-hoz. Igen jól sikerült típus volt, még jóval a háború után is rendszeresítve volt. Az alsó szárny megoldása igen érdekes.
Nem csak azért van mert, nincsenek taggolva a vidik?
Urak, az miért van az új YouTube-al, hogy összevissza tesz ki videókat a jobb oldalra? Régen, mindig hasonló videókat tett ki mint amit nézek, most meg mindenféle f@szságokat... Nem értem.
Hát igen. A Teve ellen nem tudok mit csinálni, és emiatt próbáltam ki. :)
A dugóból MArkó tanácsára a magassági kormány pumpálásával szedtem ki, de volt, hogy azzal is kijött ha lekapcsoltam a motort. :)
A Blackout szerintem itt túlzás, de szerintem errõl már sokat beszélgettünk.. :))
A WoP-nak a demóját néztem, szép -szép, de nekem a ROF sokkal jobban bejön! :) A WoP nekem eléggé árkádnak tûnik.. :)
Ezeket tegnap készitettem... az alsó képen még plusz két játékossal kell számolni, mivel õk már nem fértek fel a képre
Nem tudom, hogy ezt láttátok-e ...
Mizu papa... megbabonázott a teve? :) Nem tetszik, hogy mindig lefordul ugye? :) ....
...Csak azért nagy a szám, mert én is beszereztem tegnap este ebbe a Bundle csomagban a DR1-el :) ... eddig talán a legjobban a DR1 repülése fogott meg
Ezek a Blackoutok, nem tudom hogy neked meg van-e a Wings of Prey de ott nagyon durvák... 5 perces repülésbõl van hogy a felében nem látok semmit :) Kiváncsi lennék, hogy az AI pilótákra is érvényesek-e a G szabályok. Persze ez szintúgy értelmezhetõ a RoF-ra is.
Tegnap még olyan 1 órát repültem a Tevével... nekem annyi tapasztalatom van vele, hogy nem szabad cibálni. Szépen folyamatosan. Talán a dugozó képességét annak köszönheti, hogy aránytalanul nagy a szárnyfelület a gép hosszához mérten.
Látom szépen kiszedted a dugóból... hogy sikerült?
Tevés Urak! :)
Mennyi az az alacsonyabb sebesség, aminél a Teve még folyamatosan fordulóban marad, és tartja a sebességér is?
Köszönöm a válaszokat! :)
Urak, röppentem a Tevével... Igen érdekes gép!! :)
Ezen a vidin, a Fokker d8-assal küzdök a leszállás igen kalandosra sikeredet.. :)
Ezen meg sikerült kiütni a pilótát, tök fekete lett minden!!
Ezen pedig egy civilt visznek fel.. a pilóta, meg kedvesen be-be szólongat amikor elájul a srác... :D