Mekkora királyság ez az oldal! És milyen nagy fejek lehetnek, akik ilyesmikre "vetemednek" ! Mindent csakis az eredeti tervek szerint, eredeti anyagokból.
Egyre jobban tetszik ez a Dr1, de csak 25.-e után tudom megvenni.Valami lófasz van a nyomi bankkártyával, a nejem ma rendezkedett de csak 25. körül lesz meg az új.Rohaggggyyyyon meg.
A Pfalz egy qrva jó kis gép szerintem.Lehet, hogy nem egy Teve vagy Dr1 de nagyon kezes és egész jól fordul.Szkillesebb pilótáknak is kiváló gép de teljesen kezdõknek is bátran lehet ajánlani szerintem.
Nem, nem az F-el repülök.AZ nincs meg és nemtudom, hogy egyáltalán megveszem e.Lehet ha gépet veszek akkor a Dr1 lesz a következõ.Tegnap már kezdtem megszokni.Viszont az is igaz, hogy nagy valószínûséggel a Tevét nem fogom lecserélni.Egyelõre.
Leon, és hogy tetszik a Pfalz? :) Fokker-bõl az F-el repülsz?
Nemsokára kezdõdik számomra ez a borzadály... :((((((
Blip switchrõl még érdekesség, hogy a való életben veszélyes volt túl sokáig nyomva tartani. Ugyanis csak a gyújtást szakította meg, az üzemanyag áramlását nem! Az el nem égett nafta ilyenkor folydogált kifelé, ezért volt ezeknek a gépeknek gyakran patkó alakú, alul nyitott a motorburkolatuk. Ha pedig újra ráadta a gyújtást, kigyulladhatott az egész.
A benzin csak blippeléskor folyt ki, az olaj viszont folyamatosan, mivel nyitott volt az olajzása ezeknek a motoroknak, érthetõ okokból nem volt olajteknõ. Így az olaj jött mindenhol, a filmeken látható sálat többek között arra is használták hogy az olajpermetet letörölje a pilóta az arcáról.
Tény, hogy sokkal kevésbé esik dugóba mint eddig és mint mondtam én rühellem ezt a fajta belepiszkálást még akkor is ha általa valami könnyebb lesz.Nekem jó volt a Teve úgy is ahogy volt, ha felbaszott kicsit hagytam és mentem a D.VII-el vagy Pfalz-al.
Igen, addig veszi el a gyújtást ameddig nyomvatartod.
Hát igen, én is csak a rossz fel/elõre kilátást tudnám neki felróni. EGyébként jó kis masinéria.
A BlipSwitch-rõl még csak annyit, hogy addig veszi el a gyújtást, amíg nyomva tartom?Tegnap ugyanis fordulózás közben vagy háromszor lefullasztottam a motort, és nem tudom, hogy mit bénázhattam el.
Most megint vagy változtattak a Teve repülési modelljén, vagy én fejlõdök, mert újra tudok vele REPÜLNI! Most már csak további ablakok kellenének a felsõ szárnyra, és látnám is az ellenfelet...
Neghwar, majd átnevezed a dds állományodat erre: Negh_AlbaDV.dds?
Az egységes forma miatt.. :)
Tegnap elfelejtettem, és majd ma töltök fel újabb verziót is! :)
Köszi! :)
Nem, ma nem.Korán keltem és már fáj az agyvelõm.
Papa ne lottózz.Nem kedvelem az olaszokat az F1-ben.
Ott van alul a link, hogy miért piros - fekete a kedvenc színkombinációm.
Ha az elõzõ Dr-es posztban az irányok, meg a jobb/bal/fel/le kicsit zavarosnak tûnik, akkor talán tisztázza az, hogy oldalra csûrésnél (hossztengely körüli elfordulás, orsózás) 90 fokonként felcserélõdnek a magassági- és oldalkormány funkciói. Normál helyzetben ha hasra húzzuk a botot, az orr felfele mozog, ha jobbra belépjük az oldalkormányt / vagy csavarjuk a Joy-t, jobbra mozog a gép orra. Ha jobbra becsûrjük a gépet úgy, hogy a jobb szárny vége a föld felé mutat (90 fok), akkor a magassági kormányt húzva a gép orra jobbra indul el, azaz szûkítjük a fordulót. Ha az oldalkormányt balra lépjük be, akkor a gép orra felfele indul el, tehát felcserélõdtek a kormányok.
De ezt úgyis biztosan tudja mindenki, vagy a nagy elmélet nélkül is így csinálja...
Tevébõl a szárnyai alá vehetne engem is valaki, mert azzal légiharcban szinte csak átesni tudok... Az elõzõ Patch-hez képest úgy érzem, sokat rontottak a rep. modellen. Bár a hivatalos ROF oldalon azt írják: "mostantól a Camel kevésbé esik dugóhúzóba". Ehhez képest régebben jobban ment...
Pontosan. Jót tesz zuhanáskor, meg leszálláskor. Leszálláskor a motor alapjáraton is túl nagy vonóerõt ad, ezért nehéz letenni a Dr-t. A Blip-pel meg lehet szakítani a gyújtást, így a motor az alapjárati fordulatszám alá pörög, és könnyebb a leszállás. Arra azért vigyázni kell, hogy le ne álljon, szóval csak érzéssel nyomkodni. A legnagyobb szerepe bal fordulóban van. A bal forduló gyengébben megy a Dr-nek, a forgómotor miatt. A pörgettyûs (giroszkóp) hatás miatt az orr emelkedik, csökken a sebesség. Ezért bal fordulóban majdnem mindig be kell lépni az oldalkormányt balra (lefelé), hogy az orrát szinben tartsd. Ha bal fordulóban elkopik a sebesség, a Dr azonnal megbillen jobbra (ha bedöntötted balra, akkor ez a jobbra inkább jobbra fel). Ha ilyenkor tovább húzod, átesik jobbra. Mielõtt ezt megtenné, el kell venni a gyújtást, így azonnal drasztikusan csökken a motor forgatónyomatéka, és vele a pörgettyûs hatás. Így sikerülhet életben maradni, mert a Dr sok gépnél még bal kanyarban is jobban fordul. Általánosan érvényes, hogy a fordulót fokozatosan szabad szûkíteni, szóval semmi hirtelen rángatás.
Tegnap majdnem beregeltem a ROF Challenge-re, de aztán észrevettem, hogy nemcsak küzdeni kell, de bíráskodni is... erre azért már tényleg nem lenne elég idõm...
Szuper!!! Mikor? Egyébként a múltkori magánszámunk során annyira megtetszett a Pfalz D.III fordulékonysága, hogy kis tûnõdés után invesztáltam... :) legközelebb jó lenne kipróbálni egy könnyelmû Dr1 ellen bal kanyarban...
:) persze, hogy lefordulja, de én azt akartam ezzel mondani, hogy ugyanolyan = ugyanannyira fordulékony, mint a sima VII :). Próbálja ki a sima VII-est, és adjon hozzá nagyobb kraftot, emelkedést, állásszöget, meg mindent, és megvan a D.VIIF :)
:) direkt nem oktatást írtam... csak segíteni szeretnénk, mint a sportszeletes csávó :) Milyen "oktató" videóra gondoltál? Milyen manõverekre vagy kíváncsi?
ja, és a D.VII/D.VIIF tudja fordulóban a negatív G-t rakoncátlankodás nélkül... lehet vele alkalmazni Erich Hartmann (Bubi) negatív G-s lelépését: gyûjts mindent egy sarokba (valamelyik felsõ), bármennyire fáj is...
D.VIIF, ugyanolyan kezelhetõ és fordulékony, mint a D.VII, csak sokkal erõsebb, így jobban gyorsul és emelkedik, megfogja a S.E.Va-t is. 2000 m felett 1000 méterenként kapcsolhatsz Höhengas következõ fokozatot, így ott is van erõ, ahol a többié fogyni kezd.
Dr1: mi lenne, ha repülnénk egyet mindketten Dr1-gyel gyakorlási célzattal? Repülés közben megbeszélhetnénk és szemléltethetnénk, mit csinálunk másképpen.
Apró trükk: nálam a fejmozgatás és gázvezérlés az egérre lett beállítva. Az egér középsõ gombja tekerve a gáz, nyomva a Blip Switch (gyújtás elvétel). Ha a Dr bal húzott kanyarban megbillen jobbra fel (kezd átesni), azonnal gyújtás le, és kopp bal oldalkormány...
Túldöntött jobb fordulóban (alacsony seb.), ha az orr a föld felé mutat, nem szabad az oldalkormányt erõsen jobbra belépni, mert átesik...
Olyan szar, hogy vásárlás elõtt nemtudja az ember kipróbálni az adott gépet.
Igazán lehetne valami 60 perces promó az új gépekre.Kíváncsi lennék erre a D.VIIF-re de így, látatlanba...
Igazából annyi csak, hogy többet kellene repülni vele.Két gép között vacillálok ( D.VIIF vs. DR1 ) bár még az sem biztos, hogy veszek újat ( alapvetõen minek ? ).
A Dr1 elõnye a Tevével szemben az, hogy ha véletlenül valami dugó szerû bizbaszba esik, akkor abból magától ki is jön míg a Tevével nem egyszer elõfordult már velem, hogy 1000-1500 méterrõl sem tudtam kivenni dugóból pedig maga a módszer nem bonyolult.Egész egyszerûen van amikor lehetetlen kivenni és kész.
Igen arra! :)
Pedig nekem a Teve veszélyesebbnek tûnk mid a Dr1...
Leon, ha nem gond, ma kb 19-ig tudnál röppenni, mert este lehet én is röppenek egy kicsit! :)
na, az még odébb lesz... tegnap másfél órát dolgoztam Dr1-es skinen, de csak egy szárny készült el... aztán kipróbáltam a játékban, és azt vettem észre, hogy a többi szín is megváltozott... valószínûleg rossz ECC-profil van beállítva a Corel-ben... amúgy az az egy szárny király lett, úgy színeztem át feketére, hogy az eredeti vászon textúra is megmaradt alatta...
bocsi, kicsit eltûntem... hagyjuk a D8-as skinemet egyelõre, ma megyek egy profihoz grafikai gyorstalpalóra, és talán hamarosan én is képes leszek skint elõállítani... a D8-cal még nem sikerült teljesen megbarátkozni, és nincs pofám további 5 skint kérni LeonSilver-tõl :)
1. Ahol begépeled a szöveget. alatta kék nyomógomb: URL beszúrása: Ide beilleszted a linket.
2. Ok, majd a megjelenõ ablakban megadod, milyen szöveg jelenjen meg pl:Makett, és ok.
NeghWar, erre a skinre gondoltál? Az SG privik között volt, elkerülte a figyelmem, sorry..
- AlbatrosD5Negh.dds
Ezt most beleraktam, és töltöm felfelé.. :)
@Mindenki: Telepítse fel az 1.3-as installt!! :) Köszike!
@Márkó: A Te skinedet is várom! :)
Én ezeket az animált valamiket nem is nevezem filmek. (Bocsánat, senki ízlését nem akarom megbántani..) Lassan nem jó színészekre van szükség, hanem jó programozókra, grafikusokra, stb.. :(
A Strangelove-ot, feltétlen nézd meg, nagyon fog tetszeni! :)
A Gépnarancs c. filmet láttátok?
Az Acéllövedéket ismerem, az tényleg nagyon jó, a Strangelove-ot még nem láttam de úgy hallottam alapmû. A Dicsõség ösvényeiben az a durva, hogy '57-ben készült, mégsem érzed egy másodpercig sem hogy valami régi filmet nézel. Erre mondják hogy klasszikus? :)
Ha egy filmben jó a színészi játék, jól van megrendezve, jól fényképezték, és jó a története, akkor maradandó alkotás lesz belõle. Egy animált 3D objektum sosem helyettesítheti az igazi színész jelenlétét a kamera elõtt.