Még egy kérdés? Csak megnyomod a gombot, vagy megpróbáltad folyamatosan nyomva tartani. (Gondolom próbáltad, de hátha nem ...)
@otiq: Jaja, erre érdemes figyelni :) A játék nekem is azt írja, hogy a deefault mixture az RCTRL+ = és RCTRL + - ... miközben Ö és Ü-re reagál ...
Más: Töltési idõ ... Az elsõ töltési idõk tényleg nõttek ... de ha ugyanazt a missiont újratöltöd, akkor pikk-pakk betölti ... legalábbis én ilyet is láttam (És olvastam is a fórumon ...)
HDR: Játszani kell a Gamma beállításokkal ... Én olyan 90%-on már normálisnak éreztem a dolgot, de még voltak anomáliák, ezt ma letesztelem ... Ja és a Gamma-t csak Full Screen pipa mellett lehet állítani! (Ezt is többen jelezték már a fórumon ...)
AI: Hááát ... Az AI agresszívebben kezd, jobban manõverezget, de egyszercsak abbahagyja és elkezd valamilyen irányba szép nagy ívben fordulni ... az pedig nem jó neki :)
De pl: Mikor tegnap próbáltam a Pflaz-ot ... Nekem a SeVa alig akart lejönni ... aztán lecsapott, de eltaláltam és utána már mindegy volt neki :)
Én annak tudtam be az AI gyengülését, hogy eltalálhattam ... de akkor lehet hogy tényleg gyengült? Mondjuk ez már nem olyan nagy gáz, mert állítólag külön config file van nekik, azt kell megmókolni ... csak találjam meg õket :)
Még azt akarom kinyomozni, hogy az elõnézeti képeket hogyan lehet a skinek mellé betenni, mert az pl. qrva jó ötlet volt :)
És a végére: Tényleg nem kötekedésképpen, de miért annyira zavaróak a G hatások? Én nagyon örülök nekik ... tegnap 6-tól éjfélig próbálgattam a dolgokat, repkedtem, és párszor kezdett el csak szürkülni a kép ... akkor is - szigorúan SZVSZ - indokolt esetekben ...
Blackout-al nem is találkoztam ... pedig gyúrtam is rá ... És a Camel-t meg lehet tépni rendesen, ha akarja az ember ...
Semmi valós viszonyítási alapom nincs a dologgal kapcsolatban, de ismerve a ROF-ot, tuti, hogy ennek is utánanéztek rendesen ... Szerintem érzésre ez az egyik legjobban leszimulált G cucc, amivel eddig találkoztam ...
És mégvalamit megfigyeltem ... erõsebbek - strapabíróbbak lettek a gépek ... Le tudtam szállni törött szárnymerevítõvel ... Eddig ez azonnali bukta volt ...
Valamint egy megtépázott DVII-esnek megtört a szárnya ... megpróbált menekülni, és le is tudott volna szállni, ha be nem segítek neki mégjobban ...
Nekem is volt hasonló problémám akkor amikor a saitekes profile editorban a magyar billentyûzeten használatos gombokra állítottam a mixturet és radiatort. Ha más gombokra állítottam a rof billentyûzet kiosztásában ezeket, akkor jó lett.
Nincs. Magával a bottal nincs is gond a játékban. Azt nem értem, ha már egyszer felismeri a billentyût mikor lenyomom (konfig közben), akkor miért nem mûködik mégsem?
Konkrétan a hûtõ és a keverék állítását csak a joystick valamelyik tengelyére, vagy az egér mozgatására tudom beállítani. Ha billenytûzetre vagy bármilyen nyomógombra teszem ezeket a funkciókat nem mûködik. Elfogadja, elmentem, aztán nem mûködik.
Köszi! Thrustmaster TopGun Fox Pro. Csavarós markolat + gázkar, extra poti nincs rajta, ezért muszáj a billentyûzetre kiosztanom a keveréket és a hûtõt.
Mikor megadom a kiosztás során a billentyûket, felismeri, elfogadja õket, el tudom menteni a profilt, aztán a szimulációban nem mûködik.
Mindent végigzongoráztam már, asszem csak a játék reinstall van hátra. Azt azért halogatom, mert ha az sem javítja meg akkor hótziher hogy még a telepítõjét is letakarítom ennek a szarnak.
Riot, milyen bill. problémáid vannak.. Nekem az jött elõ, hogy hiába töltöm be a konfigot x-52 alá nincs pl Zoom funkció.. Te is erre gondolsz?
Remélem azért péntekre megjön a kedved! :)
Sziasztok!
Szeretnék, néhány észrevételt tenni az új javítással kapcsolatban. A QMB nagyon tetszik és köszönöm a munkátokat, de úgy gondolom, hogy a javítás többi része nem váltotta be a hozzá fûzött reményeket... Mire gondolok?
- Nagyon hosszúnak tûnik a betöltési idõ.
-A G Lock szerintem túlzás, úgy gondolom nem volt jellemzõje az akkori repülésnek az ilyen jellegû gyorsulás.
-Az AI ellenfelek könnyebb lelõni, korábban elég jól repültek, most kicsit úgy érzem, mintha butábbak lettek volna. (Ezt több fórumozó társam is megerõsítette.)
Ha HDR-t bekapcsolom, nagyon sötét minden külsõ nézetben, ha kikapcsolom akkor OK. De akkor miért van benne?
-Billentyûzet kiosztási problémák jelentkeztek.
De a legsúlyosabb szerintem a hosszúra nyúlt betöltési idõ... ez sokszor elveszi a kedvemet a repüléstõl, nem öröm nézni percekig a monitort.
Ha valaki esetleg van ideje és kedve, és lefordítja, elpostolnám a hivatalos fórumba. :)
Neked milyen joyod van? Én letöltöttem a Wings of Prey demot és képtelen voltam beállítani a Saitek cyborg evo joyomat, hogy jól mûködjön. Teljesen kiborított mivel egérrel és billentyûzetrõl kellet gyakorolnom. Nem is lehetett választani ezt a felsorolt beállított profilok közül sem. Egyébként a játék gyönyörû volt csak nem volt igazán szimulátor érzésem ebben az il2 után.
Nem'tom, de pipa vagyok nagyon. A fórumon sem kapok tanácsot a problémámra. Hiányozna a multi, életemben nem találkoztam még olyan jó multis társasággal mint ennek a fórumnak a keménymagja, de ha a töltögetésre és a bill.kiosztásra nem találok vmi megoldást, akkor jegelem a játékot egy idõre. Tegnap csak bosszúságom volt vele, elpocsékoltam három órát az életembõl arra, hogy lestem a töltõ-képernyõket, utána pedig sikertelenül próbálgattam az irányítást.
Nekem csak 2 GB van és félgigás VGA. Önmagában nem is az bosszant hogy hosszú a töltési idõ, hanem hogy a tegnap kiadott javítás óta rosszabb lett. Eddig is határeset volt, ha megfigyeltétek kb. nekem töltötte be utoljára multinál is, de most már tényleg kínlódás az egész.
WOP-nél meg a pilótafülkében vagyok két perc alatt, onnantól kezdve hogy az asztalról elindítom a játékot. Ennyi.
Laca, engem is idegesít a töltés. Nagyon... És a sok júzer meg úgy örül ennek az új "javításnak" ami inkább ront szerintem a hivatalos fórumon, hogy ihaj..
Kár, hogy nem tudok angolul, szívesen leírnám a véleményem.
Igen a töltés az idegesítõ. Bár ma reggel elég hamar betöltött,de mintha azt vettem volna észre ,hogy attól is függ mennyi gépet rakok be. De az tényleg nonszensz ,hogy egy 3GHz es procival ,4 giga rammal,percekig töltögessen.
Minden esetre vegyesek az érzelmeim a játékkal kapcsolatban.
Egyébként meg azt hiszem hogy nálam egy idõre most polcra kerül a RoF. 4-5-6 perces töltögetések, és ez a billentyûzet-kiosztási anomália nekem már egy kicsit sok így együtt. Elfogyott a türelmem.
Áttérek a Wings Of Preyre: azt is megvettem és egy hónapja kb. rá se néztem.
Vonat? Régen a FreeFlightnál, ha német géppel repültél pár perc múlva jött egy vonat mindig. Ha körözve emelkedtél a reptér fölött meg lehetett látni.
Random ra állítottam. Az SE-k sokkal jobbak voltak például. Régen ment elemelkedett ,de most lejön oszt fordulózik. Volt camel is,na az mintha jobb lenne a többinél,de mint RedRiot is mondta a legtöbb köröz ,meg billeg.
No, akkor megkeresek majd egyet.. :) sûrûn fordulnak elõ?
Érdekes, én online repülésen kívül nem is nagyon indítom el a RoF-ot.. Veletek repülni nagyon szeretek, de az AI, ahogy Laca is írta, egy idõ után incsi... :)
Tegnap repültem egy menetet én is Veteran N28-asok ellen (auto mixtureval és hûtõvel :/). Még hülyébben repült mint régen. Folyamatos nagyívû ereszkedõ bal kanyar, semmi kitérés, csak a csûrõit remegtette mintha Parkinson kóros lett volna a pilóta. :(
Gyenge ,gyenge de ennyire nem voltak vacakok.
Még a kedvem is elmegy tõle.
Max ha beállítok 4 ellent egyszerre,de azok se izzasztanak túlságosan meg.
Bután repülnek na.
Gyerekek ez vicc.
Most van egy kis idõm ,gondoltam reppenek vele,hátha elmúlik a tegnapi rossz érzésem.
Beállítottam a rulettet ász aik -al. Mondjuk végtelen lõszerrel,mert ugyi itt lehet földi célokat is lövöldözni.
Na most két lehetõség van. Vagy én lettem a legjobb "pilóta" közel s távol,vagy az AI-k lettek vacakok.
Én inkább a második opcióra fogadnék.
20 at lõttem mindenféle gépbõl,úgy ,hogy még kényelmesen kipúrgáltam egy raklap teherautót,lufit,vonatot miegymást.
Ha meg nem unom még most is lövöldözöm õket. Ennél sokkal jobban repültek az AI-k.
Engem az érdekel, hogy hogyan oldják meg azt, hogy online 2-en is lehessen használni! (Pilot - gunner ... ) xD
Így lehetne igazán kemény bombázós mission-öket csinálni :)
Ja ... Most már jöjjenek a repülhetõ bombázók ... vagy a Snipe xD
Más nem igazán érdekel ... gondolkodom az új Fokker-en ... de minek ... porfogónak? Arra inkább vagyok kiváncsi, hogy közületek valaki hogy repül vele :) Szóval nekem inkább ellenfél lesz!
A hivatalos oldalon ha megnézem a news-t akkor csak nekem mutat a jobb oldali naptáruk február 26-ot?
"Ami eddig 73 % volt az 1 gigás radeonnak az most már 92%."
Akoor mégsem vagyok (annyira) hülye és ez megnyugtat.Ezen agyaltam meg nézegettem a HW-t, SW-t, hogy most miért annyi az annyi.
"a következõ patchig amíg le nem nerfelik"
Semmit sem utálok jobban mint az ilyen húzásokat legyen az MMO, szim vagy bármi más játék.Lehet me sem veszem a következõ peccsig.
Letöltöttem én is tegnap a patchet és kipróbáltam.
Engem a blackout egyáltalán nem zavar mivel megszoktam wwiionline-ban, hogy a messer egy kis rándításától már elájul a pilótám. Ott nagyon finoman kell irányítani. A grafika jobb ezzel a hdr-el igaz külsõ nézetben sötétebb. Mindent felhúztam csutkára és nem szaggatott és gyorsabban töltött be, no nem elsõre de második harmadik alkalommal már érezhetõ, hogy használja a memóriát. Sajnos a grafika felhúzásával a videókártya memória használat is megnõtt. Ami eddig 73 % volt az 1 gigás radeonnak az most már 92%. Felléptem egy amerikai szerverre ahol 20-an voltunk és igaz, hogy laggolt a szerver mivel oda rossz volt a pingem de nem szaggatott. Nagyon élveztem addig amíg egy alba neki nem jött a dr1-emnek. Nem tudom, hogy sikerült optimalizálniuk de bejött. A új fokker végre már jól húz, biztos ez lesz a favorit a következõ patchig amíg le nem nerfelik.
Ez egy másik albatros
Én is keresgélek, de se fordulókör, se egyéb adat nincs... :)
Abban egyetértünk, hogy közel sem voltak olyan képzettek fizikailag mint a mai pilóták, ez tény... viszont nem is voltak átlagemberek... szóval szerintem azt a 4G-t, amit említünk bírták...
Annyi még, hogy ahogy én tapasztalom, fordulóban a 200km/h nem tartható velük... ahogy döntöd, húzod, lassul... nagyon... 100 méter átmérõjû fordulóhoz, hogy kijöjjön a 6G nem tud megmaradni a 200km/h...
Szerintem az pedig fix, hogy ezek a gépek atomjaikra hullanának egy 6G-s terheléstõl... :)
Hát azt hiszem ezt kideríteni nem fogjuk. :) Én még fordulókör adatokat sem találtam sehol a neten az elõbb amikor számolgattam. Azt viszont állíthatjuk, hogy a pilóták nem voltak úgy felkészülve, mint a mostani vadászpilóták és air-race driverek. ;) A repülés hajnalán nemigen oktatták ezeket a dolgokat.
Ez szép és jó... már csak azt kéne kideríteni, mekkora G-t voltak képesek elviselni ezek a gépek... :) Személy szerint én kétlem, hogy 4G-t bármilyen irányban elviseltek... persze ez csak szubjektív vélemény...
Hasonlítás képen, a Red Bull-os gépek képesek rövid ideg 12G-t elviselni...
Nálam a betöltés gyorsabb mint volt, és talán jobban is fut. Fagyni egyszer fagyott. Albával csak halvány sötétedést sikerült elõhoznom, majd a szárny elrepült. Gondolom az erõsebb szerkezetû gépeknél jobban elõjön. Összességében nekem nagyon bejött a patch, csak a spadok folyamatosan ütköznek kötelékben, így sikerült az 1-2-3-4 kötelékeket is túlélnem egymás után..hát...
No, G-LOC témában.
A komplett blackout, esetleg eszméletvesztés 3 dologtól függ:
1. G-erõ mértéke
2. Erõ fellépésének ideje
3. A tesztalany fizikai adottsága, edzettsége, az alkalmazott technikák (feszítés, légzés, stb)
Az 1. esetén nem felejtéstek el, hogy nem csak a sebességtõl függ, hanem a fordulókör sugarától is, és ezek a masinák helyben megfordultak. Persze abban igazatok van, hogy a konstrukció nem biztos, hogy ezt ki is bírta, de tegyük fel hogy igen. Egy 100km/h (27,7 m/s) forduló nem túl gyors ugye? Egy ilyen gép megfordul 50 méteres körben? Szerintem némelyik igen, ezzel a sebességgel. Akkor a sugár 25 m. Régen volt a fizika óra, de a centrifugális erõ (ugye emiatt megy ki a vér a fejbõl) F = m*v2/r (v négyzet per r), a tömeg állandó tehát 27,7*27,7/25 = 30 m/s. Azaz cirka 3 G (1G = 9,81 m/s2).
Azt olvastam valahol, hogy képzetlenek 4-5G-tõl simán elájulnak, ha nagyon hiretelen, vagy sokáig lép fel. tehát 100km/h és 50m-es fordulókör átmérõ az 3G, akkor zuhanásban ugyanezen fordulókörrel 200km/h 100m-es fordulókörrel (ami szerintem szûkebb is lehet ha a gép kibírja) az kb 6G.
Nem kell, hogy sokáig lépjen fel az erõ, elég ha nagyon hirtelen törénik ;)
Meg szerintem hamarabb kopna el a gép sebessége a fordulóban, minthogy megfeküdjön a pilóta. Ha meg felhúzásból próbálna, akkor meg hamarabb szakadnának le a szárnyak.. :) De persze lehet, hogy tévedek.. :)
Hát nem tudom ... Én még csak utasszállítóban ültem ... De szerintem ez inkább valósághû, minthogy kényelmesen elüldögélünk benne dogfight közben ... Ráadásul látszik a videón, hogy gyorsulás után nagy sebességgel belerántasz, persze hogy ilyenkor a vér tovább akar menni arra, amerre elõzõleg tartott ...
WOP-ban ilyenkor régen kopp fekete minden ...
Nekem csak úgy sikerült elõhoznom komolyabb sötétedést, ha direkt rágyúrtam ... Dog alatt pár kisebb volt, de az csak megdobta a fílinget ...
Engem Riot mester problémája jobban foglalkoztat ... Ugyanis nállam mûködik :( Gombokkal is és simán is ...
Sajnálom, hogy nektek ez így jött le, nekem kellemes meglepetés ez a peccs idáig ...
De nem tud akkora centrifugális erõ kialakulni, hogy ez létrejöjjön...
sakkay: Én sem akarok okoskodni, de a két évvel ezelõtti Air Race-n én hurcolásztam a pilótákat, és pár szót azért váltottam Besenyeivel... halálos lehetne... de ezek a gépek össze sem hasonlíthatóak egy I.VH-s géppel...
Szóval a lényeg amit már lentebb is írtam... szerintem a pilóta jobban bírja a G terhelést, mint az I.VH-s gépek...
ez nagy igazság: "Ha szart sokáig csapkodják ,elõbb utóbb fos lesz belõle."
amiket írtok, az elképesztõ. ma nyugodtan szeretnék aludni, így el sem indítom a RoF-ot. a sok idióta síró szájú, okoskodó barmot a hivatalos fórumon le kéne lõni. ezek miatt kezdenek bele 1000 dologba a Neoqb-nál, aminek aztán kapkodás a vége.
Egyetértek.. a legtöbb esetben mire jön a sötét nincsen meg a szárny. Szerintem élethû.
Hogy érted azt , hogy delete gomb?? Fagyás miatt?
Nekem joyon volt a hûtõ eredetileg. Lehet, hogy valamit bugot sikerült bevinni a rendszerbe, és azért nem megy billrõl.
Amúgy a "smooth" azt jelenti, hogy nem olyan gyorsan állítódik, sõt egy kis késleltetés is van benne mielõtt megmozdul. Eddig a mixture egy 1 mp-es nyomástól teljesesen átment ellenkezõ irányba, most kezelhetõbb.
Azért szerintem 0:31-nél ez egy kicsit túlzás.. meg még a szürkülések is korábban.. Laca mondta jól a pilóták jobban bírták mint a gép.. .:)
Elmondom a véleményem tömören.
Ha szart sokáig csapkodják ,elõbb utóbb fos lesz belõle.
Ráértek volna kiadni ezt a patch et ,a kutya sem sürgette õket ,de mint azt tanult kollegánk megjegyezte minek nyúlnak olyanhoz ami eddig tökéletesen mûködött.
Most alszom rá egyet ,de lehet hogy holnap rátenyerelek a delete billentyûre.
Köszi Papa, szó ami szó, elvoltam vele egy ideig, mivel a Camel template elég trükkös, mondhatni sokminden csak nem szimmetrikus:-)
Találtam nagyon részletes DVII tervrajzokat, a következõkben szerintem azok közül gyártok egyet.
Elõhozott már valaki kemény totális elsötétülést , vagy csak szívatjuk egymást. Nekem enyhe sötétülés volt.. ennyi.
Szerintem a gépek kevesebb G erõt viseltek el ,mint a pilótáik:)
Próbáltam Dummy, persze. De valamiért csak akkor mûködnek ezek a funkciók, ha joy tengelyre konfigurálom õket. Elvileg akkor is mûködni kéne ha megadok két gombot, és azok "szimulálnának" egy potmétert, de nem. Hiába volt jó eddig.
Fokker: örülök hogy tetszik, a módosításokat megcsinálom.
No no!! Azokat a krapekokat ne vedd ide.
Ott azért egy kis légzéstechnika,meg edzettség,no meg pár évtized gyakorlat is közrejátszik ,hogy nem ájuldoznak:)
De ezekkel a gépekkel ,szerintem se lehetett nagyon lekapcsolni a villanyt,ha meg igen akkor már harangoztak is a ficaknak.
Nem akarok okoskodni de ha már beszélünk valamirõl legalább minimális szinten nézzél utána.
1. kivételes emberek
2.Besenyei P. maga mondta Halálos lehetne ha valaki ülne mögötte élesben, mert bár ha még pilóta is a másik késõn kezdené el a megfelelõ izomfeszítést.
3.Igaz az ív extrém kicsi de a seb is..http://www.vampair.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=417
#RedRiot: kérnék 1-2 apróbb változtatást az eredetihez képest.
a sárga csíkos F-rész a törzsön kompletten mehetne elõrébb, addig amíg érinti az elsõ sárga csík a pilóta"kabin" szélét. a hátramaradó rész lehetne fehér, így hosszabb lenne a farok fehér része.
a szárnytartók lehetnének fehérek, a keréktartók sárgák, a kerekeket összekötõ szárny-szerû rész maradhat fekete.
a szárny alsó fele jó így fehéren.
nagyon köszönöm, kegyetlenül tetszik!
Úgy hogy a centrifugális erõ elkezdi a véredet a lábadba nyomni ...
Ez lehetséges ... Az hogy nekik nem szürkül-vörösödik, azt meg senki sem tudja ...
Pont erre szeretnék rávilágítani... nem tud olyan kicsi lenni az ív, mert ha ilyen kicsi lenne, darabjaira hullana a gép...
Csak gondolj a Red Bull Air Race-re... ha jól tudom õk sincsenek G ruhában és bizony elég komoly G manõvereket csinálnak ájulás nélkül... torzul a fejük, ennyi... :)
A negatív g sokkal nehezebb elõhozni. A csak 200km meg mint említettem lehet elég, ha nagyon kicsi az ív. Mondjuk a játékban eddig csak nekem halványan jött elõ ,nem ájulásig.
Különleges festésû Sopwith Camel F1-es történelmi skin Zair bõrüzemébõl:-)))
A felirat szerint "Dimps III" volt a neve.
A pilóta kiléte sajnos nem ismert. Forrás: Squadron Signal - Sopwith Fighters in Action
Akkor egyszerûsítsük... bedöntöd oldalra és elkezded hasra húzni a botot... 200km/h a sebességed... elárulod nekem, hogy lesz ebbõl szürkülés?
Ekkora tempónál, hogy idézed elõ, hogy tartósan kiszoruljon a vér a fejedbõl? Mire kimenne, addigra úgy lelassulsz, hogy ott marad szépen ahol van...
G erõ pedig lehet negatív is ugye, amikor a fejedbe tódul a vér... az sem kivitelezhetõ ilyen tempónál, ilyen gépekben... mire fellépne akkora G erõ, hogy bármilyen irányban komolyan hasson rád, addigra vagy belassulsz, vagy szétesik a gép...