Ilyen... :( Ha a távolba nézel, összemosódik az egész... ráadásul folyamatában ez vibrál is... ha egyszer feltûnik, utána nagyon zavaró! Tehát az én esetemben Dummy a hibás, miatta vettem észre! :D :D
Az #5077-ben linkelt fórumon is van két kép... ott is nézd meg a távoli textúrákat...
A RoF kapcsán sokat tanul az ember ezekrõl a gépekrõl. Korábban inkább a második világháborús gépek érdekeltek, de ahogy telnek a RoF-os hónapok, egyre érdekesebbnek találom a katonai repülés kezdeti korszakát. A harcok stílusa és tempója is jobban tetszik mint a késõbbi korok gyorsabb összecsapásai.
A forgómotor a világ nyolcadik csodája: a légcsavarral együtt az egész motor forog, a fõtengely pedig egyhelyben áll. :)))
Elõnye, hogy kis tömegû, és hogy kevésbé sérülékeny. Hátránya, hogy az erõs giroszkópikus hatás miatt nehéz irányítani õket. Képzeld el, hogy egy sörösdobozba beleraksz egy fémgolyót, és a dobozt elkezded rázni körbe-körbe, úgy hogy a golyó forogjon benne. Lehet érezni, ahogy a golyó "ki akar jönni". No kb. ilyen erõk munkálkodnak a forgómotorosban is. A motor forgási irányába könnyen fordul, a másik irányba viszont akadályozza a motor forgó tömege. Ilyenkor is jó a blip switch - mielõtt bedöntöd egy pillanatra kikapcsolod a motort és akkor könnyebben indul a forduló.
Az N28 alapból benne van a játékban, nem kell megvásárolni. :)
(legalábbis nekem benne volt. Én tavaly augusztusban vettem letölthetõ verzióban)
Az N28 egyébként egy elég furán vezethetõ gép, olyan érdekesen bizonytalan. Nem túl gyors de nem is lassú, nem fordul jól, de azért lomhának sem mondanám. Próbáld ki, de szerintem az alapgépek közül a SPAD sokkal gyorsabb is és a fordulékonysága sem rossz. (Bár bevallom mindkettõvel keveset repültem.)
Gyors gépek inkább a szövetséges oldalon vannak. Az SE5 kb. olyan gyors mint a Spad. Jobb belõle a kilátás, viszont a fegyverek fura elhelyezése kevésbé koncentrált a tûzerõ (érdekes lenne egy találati statisztika fegyverekre lebontva), és a motorra zuhanáskor nagyon oda kell figyelni. A hosszú fordulókat nem szereti, pillanatok alatt elvérzi így a sebességét. A mûszerfala talán ennek a legjobb.
A Dolphin érdekes szerzet. A kilátás belõle elég fura, csekkolj néhány jútúb videót. Valamivel gyengébb mint az SE5/Spad duó, de a német gépektõl még mindig gyorsabb. Könnyebben dugózik mint az elõbb említett típusok, és nem egyszerû kivenni belõle.
Ha esetleg mégis megszereted az N28-at, és tudod kezelni a forgómotoros viselkedését, és inkább mégis fordulékony gépet akarsz, akkor a Fokker triplán, a D.VIII vagy a Camel a te géped. Elég háklis, izgága gépek, de halálosan veszélyesek ha valaki megidomítja õket.
Az a baj, úgy túl nagy lett a fájl méret >1GB (Az eredeti méret 4GB)
Ezért így állítottam be:
Az elkészült fájl így 180 mb lett, de a gépen nézve tükör sima!
Valószínûleg Fokker kollégának lehet igaza, mert a belépek a YT-ra, még azt írja, hogy feldolgozás alatt..
ez benne van az alapjátékban. próbáld ki ;) sztem elég siralmas. marha jól orsózik, jó az oldalkormánya is, csak a magassági halott. bedöntöd a gépet, hasrahúzod, és 1 óra alatt meg is tesz 1 kört.
Papa, mostanság tudunk repülni egyet? csak mert tegnap fölvetetted.
Gondolkodom rajta, hogy legalább egy gépet megvásárolnék.... amit fontosnak tartok, az ha valaki mögém kerül onnan gyorsan el tudjak húzni, ugyan akkor lehetne forgékony is - gondolom ez két ellentétes pólus a játékban :)
Szóval ez a Nieuport 28 nekem jól néz ki, mi errõl a véleményetek?
Mégvalami ... nem akarom elkiabálni, de ha (remélem!!!) rendszer lesz az ennyi emberes repülésbõl, akkor át lehet variálni a gépek listáját ... Tetszés szerint ... Friendly Icon-okkal nincs gond az azonosításból sem :)
Valamint ha kell, akkor lehet "feladat" alapú missziókat is nyomni ... pl: Egyik oldal levegõbõl indul, kisér 2 bombázót ... másik oldal reptérrõl felszáll, és meg kell akadályozni, hogy a bombázók elérjék a repteret ... Vagy egy várost ... ha kell keresek történelmi színteret neki :)
Támadók nyernek, ha a bombázó eléri a védõk repterét ... Védõk nyernek ha lelövik a bombázókat ... És ezt mindkét oldalnak meg lehet adni ...
Vagy pl: konvoly kisérés ... Konvolynak el kell jutni A-ból B-be, védõknek ezt kell segíteni, támadóknak szétszedni a konvolyt (Szöveséges oldalon könnyebb a támadók dolga, mert a szövetséges gépek tudnak bombát vinni ...)
Vagy ha valakinek ötlete, kérése lenne, akkor azt is várom :)
Ha lesz egyszer respawn lehetõség, akkor viszont meg fogom csinálni (Ha csak valaki meg nem elõz ...) a Capture the Airfield missziót ...
Bár nem lesz egyszerû, de agyalok rajta... adott lesz 1-2-x reptér, amire ha valaki leszáll, akkor pontot kap az adott csapat ... Amelyik csapat elér egy adott pontot az nyer ... (Az eredeti változat ticketes, azt nem igazán tudom hogy oldanám meg ... De odébb van ez még :) )
Köszi a korrekciót, jó tudni :)
Akkor sorry, kicsit elõbb írtam valakinek a szinkron géppuskáról, akkor az nem teljesen igaz ... Fokker csak sikeresen alkalmazta, és nem feltalálta :)
Raktam ki vidit a tegnapi parádéról.. :) Érdekes a gépen tök szép, jó minõségû, te a YouTube-ra feltöltve már inkább randa.. Szerintetek miért?
Arra gondoltam, jó lenne majd egy ilyen nagyszámú repülésrõl egy tracket csinálni, pl egyszerûbb kötelék repülésrõl. Csak meg kéne tervezni merre meddig. Biztos látványos lenne... :)
Ha mindenki letölti, bemásolja a Te Skin-edet ÉS be van kapcsolva a Mods, akkor lesz látható mindenki számára a skin-ed.
Tény, hogy elég macerás.
Csatlakozom az elõttem szólókhoz:)
Tegnap kisebb eszmecserét folytattunk a szinkronizált géppuskáról.
Nos ajánlom mindenkinek a figyelmébe az Aranysas 2009 áprilisi számát , Kárpáti Endre tollából a Pisztolypárbajnak indult cikksorozatban végigköveti a fegyverzetek kialakulását egészen napjainkig.
Egy kis érdekesség.
Nem Fokker találmánya a szinkronizáló berendezés.
Franz Schneider 1913 ban szabadalmat nyújtott be egy olyan berendezésre amely megszakította a tüzelést ,amikor a légcsavar a géppuska elõtt volt.
Mi több a francia Raymond Saulnier olyan eszközt hozott létre amely ezzel ellentétesen nem megállította a folyamatot hanem elindította.
A gyakorlatban sajnos ez nem mûködött mivel egy hosszú csõhátrasiklásos Hotchkiss géppuskával próbálkozott amely alkalmatlan volt a szinkronizálásra a nyitott závárzat és az elsõ lõszer betöltésének késlekedése miatt.
A németek viszont maximokat használtak és Fokker egyik dolgozólya Heinrich Lübbe sikeresen dolgozta át Saulnier ötletét.
És még egy kis érdekesség.
A szinkronizáló rendszerek hátránya a tûzgyorsaság csökkenése.
Kb 15-55 % csökkentek a fegyverek gyakorlati tûzgyorsasága.
A magyar Gebauer Ferenc találta ki ,hogy az egész fegyver mûködését ( a zárszerkezet mozgatását, a lõszerek adagolását ) a repülõgép motorjával oldják meg. Õ találta fel a motor géppuskát,mely 1600 lövés/perc gyorsasággal mûködött ,ez korának legmagasabb értéke volt.
Hátezmekkoraszopatásígy!!!!!!
Én meg végig azt hittem, hogy látszik a direkt erre a célra fabrikált girhes-macskás skinem. (mondjuk feltûnhetett volna, hogy rajtam kívül mindenki gyáriakkal repül)
Ebben a relációban ismét nem fogom fel, miért van a "mods on" "mods of" kacsoló.
Nos, Urak, nagyon szépen köszönöm a mai játékot, nagy élmény volt!
Remélem még sok ilyen lesz xD Teljesen más volt ekkora társasággal repülni!
Köszönöm!
Gyerekek ez hatalmas volt, köszönet minden résztvevõnek!!
Sajnos mégsem tudtam ma jönni multira,remélem legközelebb sikerül.Délután rokonok voltak,aztán este elkezdtem egy hajómodellel vacakolni el is felejtettem hogy péntek van:(
Uraim, ..ez f***a volt.
Az is kellemes hogy még tíz emberrel sem volt lagzás. A város feletti megdöccenés/akadás nálam néha offline is jelentkezik, így az biztos nem a multi miatt volt.
én is köszi mindenkinek, nagyon jó volt a mai. ennyien még soha nem multiztunk. remélem ez a létszám már marad és tovább nõ.
Szuper volt, köszönöm mindenkinek! :) Én is csak pár gépet szedtem le, de elég túlélni is egy ilyen "kavarodást"... :))
nekem is bejött ... igaz hogy csak 4-5 gépet sikerült leszednem :D
" A ROF-ban az egyéni skinemet nem is látjátok, mindaddig amíg az nincsen fizikailag letöltve a többiek gépére is?"
Ez így van, le kell tölteni, be kell másolni a skineket.
Kösz a repülést mindenkinek, nagyon jó hogy egyre többen vagyunk! Sokkal változatosabb, érdekesebb meccsek alakulnak így ki.
Egy kérdés: amikor multiztunk, szóba került de aztán elfelejtettem rákérdezni. A ROF-ban az egyéni skinemet nem is látjátok, mindaddig amíg az nincsen fizikailag letöltve a többiek gépére is? Nem úgy van mint az Il2-ben, hogy ott elég volt csak beállítani a skin download pipát a setupban, és már látta is mindenki az adott szerveren?
Köszi a választ elõre is.
Amúgy hatalmas királyság volt ilyen sokan játszani!
Mostmár belõttem a TS-emet is, mostmár talán nem kell minden betöltött játék után újra kalibrálni.
Sajnos a kolléga még mindig nem hozta a logót, pedig már szerettem volna ma felvenni én is az "új ruhámat".. :)
mindjárt, csak vadászgatom a legújabb skineket.
A mai és a tegnapi termés még nem, szombaton felteszem, a TS3 frissítéssel együtt. :)
Jössz TS-re?
A szeró még nem megy, nem akarom, hogy feleslegesen pörgesse a VGA ventit a menü alatt... :) Félkor indítom azt is! :)
Papa, a legújabb skinek is fent vannak az oldalon?
hûtõvíz: a német gépeken nem kell foglalkozni vele, a repülés elején teljesen kinyitjátok, és utána nem nyúltok hozzá! nem fogtok annyit zuhanni, hogy kihûljön. tapasztalat. ahhoz olyan 4-5 km-t kéne folyamatosan zuhanni. a másik, hogy a német gépek még zuhanásban is lassúak.
Imádom a kis ribancot, de most elmehetne bulizni! :D