Nos... Most van a ritka pillanatok egyike, mikor nem elérhetõ a RoF szervere és nem lehet játszani :-)
Azért ,mert az elsõ autók sem aluminium kasznival ,turbóval ,mifenével készültek.
Pedig szerintem az lett volna a logikus:)
De gondolkodj egy kicsit ,és olvass utána. Google a barátod:D
kiváncsi lennék miért nem magával a szárnyal kezdtek mûvészkedni.. formán, aerodinamikán stb. ahelyett, hogy többet pakolnának a gépre
érdekes megoldások voltak ezek az elsõ világháborús gépek, hátra tett motor meg hasonlók :) ... mondjuk a v8-as fokker már nálam beleesik a logikus kialakitásba...
A Dr.1 tervezése idején a fõ prioritás a minél jobb emelkedõképesség volt. Sok szárny -> sok felhajtóerõ. Ehhez jött még hogy a Fokker könnyû, forgómotoros gép volt. Ráadásul még a kerekek közti idom is generál némi emelõerõt: szinte alig lehet leszállni a géppel, sétatempóban is repülni akar.
Igen ám, de a sok szárnynak óriási a légellenállása, ami csökkenti az elérhetõ sebességet. Ezért mivel a fejlesztések során a szárnyprofilok aerodinamikája egyre optimálisabb lett, a háromfedelû megoldásokat el is hagyták. A Fokker D.VIII nincs technológiai hátrányban a többi géppel szemben: igaz csak egy szárnya van, de aerodinamikailag talán a legfejlettebb.
A másik Fokker monoplán, az 1916-os E.III viszont hiába egyfedelû, a szárnyprofil primitív kialakítása miatt igencsak esélytelen lenne a RoF-ban található '17-18-as gépekkel szemben. Még akkor is, ha erõsebb motort kapna.
Én úgy tudom, hogy a harci alkalmazás õskorában a manõverezhetõségre helyezték a hangsúlyt. A többszörös szárnyelrendezés elõnye a némiképp nagyobb felhajtóerõ az azonos fesztávú monoplánhoz képest (érdekes módon biplán esetén közel nincs kétszeres felhajtóerõ), azaz kisebb szárnytehelés, azaz nagyobb mozgékonyság. Persze arányosan nagyobb légellenállással egyetemben (kisebb sebesség).
Padlock használata: Kiteszem ezt is a weboldalra, köszi! :)
Vidi: Paromi jó, érdekes, hogy leszállás közbe, milyen kis gáz "fröccsöket" ad a pilóta... Kár, hogy a szimuban ilyen billegõsre veszi a gép a leszállás során... :)
Padlock használata: Setupban megnézed, hogy gyárilag melyik billentyû lett hozzárendelve; ha nem tetszik átállítod. utána Save! amikor repülsz, és megnyomod a Padlockhoz rendelt gombot, ha látótávolságban van ellenség, magától rááll a pilóta feje. ha több ellenség is van, a Padlock nyomkodásávla lehet váltogatni a célpontok között. ha ismét normál nézetre akarsz váltani, akkor megnyomod az alap nézet gombját(alapértelmezésben: F1). ennyi.
Landscape-et húzd max-ra. nem lesz elmosódott a távoli táj. a folyók széle nálam is ilyen, én nem tudok nagyon ugárlni, mert csak 4850-em van 512 RAMmal, elég sokmindent közepesre kellett levennem, hogy multiban élvezhetõ legyen a sebesség.
Egyébként milyen technológiai hátrányban vannak azok a gépek - nem a játékban értelmezve a kérdést - amelyeknek csak egy szárnyuk vannak azokhoz viszonyitva, amiknek kettõ vagy három...
... miért volt célszerû például a fokkereknél hármat épiteni?
Húúúú ... kemény hetünk lesz ha minden jól megy xD Dedikált szerver meg új peccs meg minden ...
Nekem most 10.2 van fent, akkor tudod beállítani a CCC-bõl az AA-t és az AF-et, ha a ROF beállításaiban teljesen leveszed az AA-t és az AF-et, és a CCC-ben állítod be ...
AA és AF úgy mûködik csak ha:
- CCC-ben Application Controlled-re teszed õket és a ROF settingsben beállítod
- CCC-ben beállítod, Application Controlled-et kiveszed és ROF settingsben kikapcsolod õket ...
Ha Post Processing-bõl valami be van kapcsolva, az letilthatja az AA-t, most nem emlékszem pontosan mi, mert nekem a Post Processing ki van kapcsolva (Asszem a Bloom és a Desaturation is ilyen ...)
Ráadásul Post Processing vicces, a Drops például napsütésben is FPS csökkensét okoz, ami azért gáz, mert az esõcseppeket teszi szebbé xD
Valamint ROF fórumon írják is, hogy az Edge Detect bugos ROF alatt, nem mûködik ...
A játék elvileg 4XAA 8XAF-et támogat, valami olyasmit olvastam, hogy felesleges nagyobbat ráerõltetni, nem fog mûködni ...
És egy tipp: Vedd ki a Full Screen elõl a pipát, ugyanis ha be van rakva és játék közben valami miatt asztalra kell menni, akkor lefagy a ROF ... ha kiveszed meg simán mûködik :)
Ezek a kék szarok valami más hibák lehetnek.Nekem is 4870-es van és semmi ilyesmit nemtapasztaltam.Próbáld meg újra feltenni az ati drivert de elõtte a drivercleanerrel ( http://www.drivercleaner.net )töröld ki az összes szarját.
Dummy:Nekem 4890-esem van, gyorsnak gyors, de a driver-ek valóban nem a legjobbak.
Laca: Igen tudom, emiatt is szeretem. Egy miatt szomorkodom, hogy régebben rendszeresen adtak ki hozzá frissítéseket, de most már semennyire.
Létezik egy DVD, szeretném majd megvenni, A repülés élménye a címe. Abban is használják a Condor-t.. :)
Néhány igen megkapó videó:
Azt tudod ugye ,hogy igazi pilóták fejlesztik ,mi több gyakorolnak is vele.
Asszem még a Malév fõpilótája is repked .Legalábbis Totó barátom aki pl a mûszerek egy részét csinálgatta ezt mondta. A legreálisabb szim .
Sajnos az agyonhájpolt, istenkirály Ati kártyák (pontosabban a drivereik ...) ezt a problémát nem tudják lekezelni ... nVidia-val megszüntethetõ pikk-pakk, nekünk sajna nem ...
Elvileg az 5-ös szériás kártyák supersampling AA-ja megoldja ...
Én várok, hátha a neoqb-s srácok találnak rá megoldást, igazság szerint szerintem hamarabb oldják meg ezt a fejlesztõk mint az Ati driver-írói ...
Félreértés ne essék, nekem is 4870-esem van, a teljesítményével tökéletesen elégedett vagyok, de a driver és a finomhangolási lehetõségek hagynak némi kivánnivalót maguk után ...
A 3. képen a bekarikázott rész elmosottsága elszomorító... a többin a folyót övezõ kék csíkokat nem értem... a demoban ilyet nem tapasztaltam...
Látott már valaki ilyet? Ezek a beállításaim. A vga meg HD4870...
Ötlet, tanács, észrevétel? :)
OFF:
Egy kis Condor videó. :) Nagyon jó kis szim, aki repült már vitorlával, annak szerintem nagyon kellemes emlékeket idéz fel. A repülési modellje is nagyon jó! Link
A második videó, az ALPI 3 kiegészítõt mutatja be. Persze csak ökörködöm. Vagy bénázom? :)
Ha már nagyon a seggemen van az ellen, és lent vagyunk, akkor annyi. Pfalz és Alba ellen talán még a hirtelen irányváltásokkal szoktam próbálkozni: hiába fordulnak szûkebben, az orsót egy picit lomhábban indítják mint az SE.
Szerdán visszakerül hozzám az egykoron Il-2 dogszervert futtató gépem (AMD 2800+, 1 giga ram, stb), kértem egy serial a RoF dedikált szerverhez, ha megkapom és lesz elég idõm, a hétvégére belövöm. :)
Köszi Dummy az összefoglalót, kitettem a weboldalra is. Jó tudni menü 9. pontjában (Milyen lehetõségeim vannak offline gyakorlása, a beépített lehetõségeken kívül?) , illetve a szükséges állományokat a letöltések közé is, az Offline szekcióba.
Ha már mögötted van alacsonyan és nem hibázik az ellen, akkor annyi.... Esetleg ollózás, és hátha hibázik, ha nem, akkor meg felhúzza, majd szépen visszaül mögéd.
Szerintem, az Alba egy picit jobban is fordul.
Egyébként, ha Ti földközelben fordulóharca kényszerültök, hogyan tudok ellépni vesztes helyzetbõl? (Nagyjából az ellen van mögötted.. :) )
"Simán lehet vele függõlegesen zuhanni, kemény felvételeket csinálni, és mindezt úgy, hogy nem törik. "
Itt jön elõ ismét, hogy mennyire jó a szimuláció: a neten olvasottak alapján az igazi Pfalz is egy igen masszív gép volt, és a pilóták külön kiemelték a jó zuhanóképességet. Az Albatrosok törékenyebbek voltak, bár egy kicsit gyorsabbak is voltak. Ezután különösen érthetetlen, hogy a remek D.III-as Pfalz után hogy sikerült annyira csapnivalóra a D.XII...
Érdekesek ezek a légiharcok... Én Pfalz-on kívül nem is repülök mással, és hát nincs is az a "finom" kezem. Ezért is szeretem mint állat, nagyon keményen lehet tépni!
Elvileg a Pfalz fordulógép, de én soha nem kezdetem úgy a légiharcot, hogy egybõl vízszintes manõverbe kezdjek, inkább függõleges manõverekbe kezdek. És az a durva, hogy a Pfalz nagyon jól tûri a garázdálkodásaimat... :)
Simán lehet vele függõlegesen zuhanni, kemény felvételeket csinálni, és mindezt úgy, hogy nem törik. És nem is dugózik. Ellenben a Delfin vagy a DVIII-asszárnyai már rég tapsolnának egy olyan felvételnél, amit a Pfalz nevetve kibír. Pedig hát õk lennének a BnZ gépek. Ezt nem igazán értem.
Az is érdekes, ha a függõleges manõverekbõl nem tudok nyerõ pozícióba kerülni, (Esetleg nagy sebességû fordulókat alkalmazva) 99%, hogy veszítek. A kis sebességû forduló = halál. :)
hát ezt a youtube-os vidit nagyon szépen megköszönöm! :)
Egyébként megrendeltem a játékot... felvidéki révén kiváncsi vagyok hogy a galaxisnetnél pickpack pointos módszerrel ki-e hozzák komáromba, ahonnan át tudom venni ... mivel a számlázási cimnél a tel. számom se magyar, meg az irányitószámom se.. de megjegyzésbe azért odairtam nekik :)
Wow! Haza érek munkából, és egy rakat új Post! :)
Mindjárt át is olvasom õket!
Riot, beszéltem a rajz szakos kollégával, és csinál nekem egy kis logót.
Azt majd még rá lehetne tenni a gép törzsre, ha nem gond? :)
A válasz Antony Fokker neve alatt található, a szövetségesek addig nem voltak ellenfelek a németeknek, amíg nem sikerült szerezni egy jó állapotban lévõ lezuhant német gépet és abból rekonstruálni a "szinronizált" géppuskát :)
Addig a szövetségesek nemes egyszerûséggel "Fokker scourge"-nek nevezték a német repülõket :)
A technika lényegében annyi, hogy a motor és géppuskák össze vannak kötve, és amikor a lapátok a géppuskák elõtt vannak, addig a rendszer nem engedi a puskákat tüzelni :)
nekem lenne egy olyan kérdésem.. hogy azokon a gépeken, ahol a pilóta elõtt van a géppuska, hogy lehet, hogy amikor tüzel véletlenül se találja el a propellert? :)
"Csak a többiek meg ne neszeljék, mire készülünk xD"
Taktikánk tökéletesre csiszolását esetleg folytathatjuk privát üzenetek formájában. :)))) Hétvégéig még van idõ. :)
Nem szeretek túlságosan felmenni, mert a Camel szétesik, ha sokat kell zuhanni ... Ez a fõ gond ...
Erre a 2 SeVa 1 Camel dologra én is gondoltam már, én leszek a csali, menekülésben jó vagyok állítólag xD Nektek csak ki kell választani a célpontokat xD Csak a többiek meg ne neszeljék, mire készülünk xD
Viccet félretéve, ebben is benne vagyok, vagy esetleg én is elkezdhetek rágyúrni a SeVa-ra, és akkor több esélyünk lesz együtt maradni, és valami közös taktikát kidolgozni ...
Nekem is fõleg offline nagy a mellényem, online már más a helyzet :)
De azt azért hozzá kell tenni, hogy a való életben is függetlenül attól, hogy kiemelünk pár nagy nevet és légiharcot, az átlagos légiharcok nem 1vs1 dogfightokról szóltak ... a lényeg az összehangolt támadásokon és a taktikán volt ...
Lassan - lassan erre kell rágyúrnunk nekünk is ... Miért nem vagyok fiatalabb, napi 8-10 óra szabadidõvel xD
Ha tényleg lesz respawn, sokkal nyugodtabban tudjuk ezeket a dolgokat tesztelgetni, mert nem kell majd bevárni mindent, meg reload, meg reset ...
Ha lezuhanunk, lelõnek, akkor csak felszállunk - spawnolunk megint, és megpróbálunk tanulni a hibákból ... Ezért várom már azt a peccset :)
Jó lenne valami taktikát kialakítani. Pénteken egyszer próbáltam veled maradni, de elég alacsonyan repültél, az SE meg döglött kacsa, ha 90 mérfölddel krúzol 500 méteren. Valahogy magasabbra kéne jönnöd, mert Papáék min. 4000 lábon jönnek. Elvileg egy 2 SE - 1 Teve vegyeskötelék nem lenne rossz, úgy tudom IRL is voltak ilyenek, mint ahogy a németeknél is Dr.1 - Albatros kötelékek. A forgómotorosok dogolnak, a többiek meg a magasból lecsapnak az épp fedezetlen ellenségekre, és utána visszaemelkednek.
Bocs hogy így osztom az észt, közbe' meg online csak bénázok, de tény hogy valahogy jobban össze kellene dolgoznunk. :))))
B'n'z nekem sem fekszik annyira, mert nagyon rövid a célzásra/lövésre az idõ, de az SE-t minden hibájával együtt imádom, így kénytelen vagyok megtanulni. :)
Ott csesztem el, hogy az ellenség elsõ kontaktja általában én voltam (mer' siettem mindig, vitt a gyors madár :), és dogfightba keveredtem és le is szedtek ahogy kell, utána pedig te magadra maradtál.
Tegyük fel, hogy az új peccsel jobbá válik a multi ...
Tegyük fel, hogy lényegesen többet tudunk majd együtt multizni ...
Tegyük fel, hogy többen is leszünk ...
Akkor lehet hogy én is elkezdek az SeVa-val gyakorolni, ugyanis akkor el kell kezdeni rágyúrni a taktikára is ha sikeresek szeretnénk lenni, és mondjuk nekem nagyon nem fekszik a BnZ, azért szeretném megtanulni ... így is mindig kevesebben vagyunk Allied oldalon ... így legalább egységes gépekkel, talán tudunk valami jó kis taktikát összedobni a Fokkerek és Pfalzok ellen :)
Én nagyon szeretem a Camel-t, sokkal nagyobb sikerélmény számomra gyõzelmet elérni vele mint bármelyik német géppel ...És nem azért mert ûber-óverpóvered gép, mint ahogy a rof fórumon írják, hanem azért mert kihívás vele repülni :) ROF fórumon sokan panaszkodnak a Camel-re, mert online mindenki azzal akar repülni, mert ezzel lehet a legtöbb kill-t elérni ...
Nos nemtom, engem ugyanúgy leszed Papa és Fokker, mint elõtte, szóval nem tartom ezt mérvadónak :)
De szivesen megtanulnék SeVa-val is repülni, hogy végre kicsit ténylek kipróbálhassuk amit Papa is mondott az utolsó repülésen, hogy ne csak Dog legyen, hanem legyen benne egy kis taktika is :)
Ezt így elméletben én is tudom, szeretek a témában olvasgatni, de a gyakorlatban mégsem jön össze. Pl. gyakran elõfordul hogy egy magasságon találkozok egy D.VIII-al. És igaz hogy az SE valamivel gyorsabb tõle, de annyira nem egyszerû olyan magassági elõnyt kialakítanom vele szemben, hogy onnan rá tudjak zuhanni.
Ezért akarok gyakorolni: a legjobb AI-ja a Pfalz D.III-nak van, igen agresszívan támad, elég szûken fordul, és az energiával is ügyesen gazdálkodik. A D.VIII is egész jó.
A D.VII és az Albák AI-ja esetlen, így a rajtuk való agyaggalamblövészet nem igazán jó gyakorlás. A D.III-as Pfalz viszont elég csúnyán rá tud tapadni az emberre.
Nyilván a multit nem tudja semmi sem pótolni, de annak nincs sok értelme hogy 30 másodperc után lelõnek, utána meg 10 percet töltögetünk restartig. Vmi intenzív offline gyakorlási módszert szeretnék, és eddig az a legjobb ötletem amit Dummytól kértem. :)
Azért köszi a tanácsot, és remélem a legközelebb együtt repülünk.
Mellesleg ezekre tényleg kiváncsi lennék ... Mondjuk a Camel-t azt szerintem nem fogják megcsinálni, de a Snipe-ra van esély ... Én anno elkezdtem utánaolvasgatni, és az bizony nem csak a motor miatt volt nagy elõrelépés a Camelhez képest, hanem mert lényegesen egyszerûbb volt vele repülni mint a "Kadétgyilkossal" ...
Most emiatt nézelõdök a neten, mert a Camel legnagyobb elõnye az ha megtanulod kihasználni a hátrányait ... Ha a Snipe tényleg tudta azt mint a Camel, csak könnyebb volt vezetni és sokkal erõsebb gyorsabb volt, akkor az kemény ellenfél lesz :)
Én jobban várom ezt mint a BMW-s Fokker-t :)
Én is remélem, hogy legkésõbb pénteken megjön a peccs ... párom éjszakás a hétvégén, ergo "repülõs hévége" lesz xD
Ne hagyd magad lecsalogatni. Ha rádkényszeríti az õ harcmodorát, már el is veszett az elõny és gyakorlatilag a harc is eldõlt.
Ki szokott még SeVa-t repülni rendszeresen (és kizárólagosan)?
1500 méter, sorry. Csak ugye a küldetésszerkesztõnél méterben kell megadni az értéket, az SE mûszere pedig lábban mér, ezért beszélek össze-vissza. :)))))
Kösz Dummy! Próbáltam én is mahinálni rulettmisönt, de valamit elcseszhettem, mert igencsak összevissza jöttek a gépek.
Az 1500 nem sok. Fokker mesterrel az elsõ összecsapás gyakran 4-5000láb magasan történt -> az más kérdés hogy utána nagyon ügyesen lecsalogat földközelbe. :) Teljesen igazad van, jellemzõen alacsonyan folyik a harc, de kezdõmagasságnak szerintem jó lesz az 1500.
Esetleg lehet egy-két ellenség kezdhet alacsonyabban, de elsõsorban azt szeretném gyakorolni hogyan tudom a magasságot megõrizni harc közben.
Persze, összedobok egy alfa verziót ma este ha lesz idõm, de ahogy néztem a Roulette Russe-bõl van új verzió, szóval lehet majd késõbb update-elek :)
Bár nem egy nagy meló :) Mindegy, hogy helyileg hol van, vagy tegyem be St Quentin felé? Ja és 1500 nem lesz sok? (Tudom, hogy a SeVa-nak nem, de a mi csatáink általában lentebb vannak :) )
Dummy mester, ha szépen megkérlek csinálnál nekem egy olyan rulettet, ahol csak Pfalz D.III és Fokker D.VIII ellenfelek jönnek? Veteran és Ace fokozatúak random. Kezdõmagasság 1500, nekem is nekik is. Elõre is nagyon köszönöm! Ja, és majd elfelejtettem, az én gépem SE5a legyen, de ezt talán már nem is kellett volna írnom. :)
Az újabb emberkéknek mondom, hogy a legtöbbet talán az orosz rulettekben lehet tapasztalni ... Nem csak a beépítettben, hanem vannak mások által készített ilyen missionok is ...
Én pl: csináltam magamnak egyet, ami St. Quentin felett van, és csak Alba DIII-DV, Fokker DVII - DVIII és Pfalzt DIII jön szembe ... Mindez persze olyan magasságon, amilyenen csak akarom :)
Ha valakit érdekel ilyen akkor szóljon, szívesen megcsinálom bármilyen gépre, gyakorlatilag pár perc az egész ...
Küldi-topikok amiket érdemes megnézni:
Practice, practice, practice - Ez elég komoly, van benne sima rulett egyre erõsödõ ellenfelekkel, random erõsségû ellenfelekkel és 2 új tipus is ...
Entente & German Contest - Ez egyfajta fun contest lenne, de a hozzá való mission qrva jó, gyakorlatilag minden benne van, lépésrõl lépésre kell vele haladni :)
Ezekkel rengeteget lehet bohóckodni úgy, hogy ne unja meg az ember ... és közben persze gyakorol :)
Természetesen mint mindenhol, ez arra van, hogy a gépet megismerje az ember, ugyanis az AI sajna nem használja ki a gépekben rejlõ lehetõségeket, pl: az ACE és Veteran DR1 rendszeresen földhöz csapja magát :)
Jó szórakozást!
Oks, szuper, várunk majd! :) Szerintem a péntek lenne a jó, de úgy néz ki, 19:40-kor tudunk majd kezdeni, sajna hamarabb nem érek haza. :( Ezt majd este kiteszem a banner-ra, ha meg változás lesz, azt is. :)
Talán legközelebb már tudok menni megint én is.Ma meglesz aminek meg kell lennie aztán majd összeszedem magam valahogy ;)
Már qrvára hiányzik ( nem is annyira a repülés ) a hangotok meg a beszélgetés!